APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 4.5 - 5.5 Off-Road Models => Aprilia RXV, SXV, MXV 4.5/5.5 V-Twins => Μήνυμα ξεκίνησε από: dom_sxv στις Μάρτιος 24, 2010, 08:45:56 μμ
-
Πριν απο μερικες μερες παρελαβα το sxv μου απο Αρμακολα οπου ηταν εκει για service.Αλλαχτηκαν.Ελλατηρια πιστονιου,μεταλλα στροφαλου,μεταλλα μπιελας,γλατζες
O-Rings,τρομπα λαδιου,τρομπα νερου κ κομπλερ μιζας.Επισης μου ειχαν καει τα πηνια κ δεν ηθελα ναγορασω καινουργια οποτε εψαξα στο νετ και στο τελος τα εστειλα
σενα παληκαρι καπου στην κορινθο για rebuilt.Αυτος μου ειπε οτι ειχαν καταστραφει τελειως!Μεχρι κ οι μονωσεις ειχαν αρπαξει..Δεν ηθελε στην αρχη να τα κανει,τεσπα τα επισκευασε και τα εστειλε.
Τα εστειλα στον Αρμακολα να τα περασει και του ειπα να ψαξει καλα Ανορθωτη/πολλαπλασιαστη/καλωδιωσεις για να δουμε τι το προκαλεσε αυτο.Μου ειπε οτι ολα ηταν΄καλα εκτος απτο ματι των πηνιων που ειχε καει κ αυτο και θα μου εβρισκε μεταχειρισμενο για ν μην πληρωσω πολλα.Οπως κ εγινε.
Στο θεμα τωρα.Το μηχανακι ηρθε!!!!!Στις πρωτες 2-3 βολτες ολα σχεδον καλα.το μηχανακι μπερδευε λιγο μετα απο καποια ωρα δεν εδωσα κ πολυ σημασια.
Τωρα ομως εγινε πολυ χειροτερο.
Οταν το παιρνω μπροστα κ το αφηνω να ζεσταθει ολα ειναι καλα.Στροφαρει τελεια!Μετα ομως απο καποια ωρα στο δρομο και οταν η θερμοκρασια του κινητηρα ανεβει το μηαχανακι μπερδευει τοσο πολυ που δεν μπορω να το ξεκινησω και σβηνει!ζοριζετε παρα πολυ να ανεβασει στροφες και μολις αφηνω τον συμπλεχτη για να ξεκινησει σβηνει.
Μπερδευει παρα πολυ στις χαμηλες.ρελαντι κραταει αλλα μολις δωσω γκαζι παλι μπερδευει..
Απο δω απο κει του δινω λιγο γιλο στροφες και ανεβαζει ενω μπρερδευει παρα πολυ.Ε στο τελος αφηνω συμπεχτη και το ξεκιναω με τις μπαντες γιατι αλλιως πρεπει να πρμενω να κρυωσει για να φυγω.Αλλα κ παλι στις μεσαιες μπρερδευει αλλα πιο χαλαρα...
Ξερει κανενας τι μπορει να φταει?Εχουν σπασει τα νευρα μου.Μολις το πηρα απο service και τρελενομαι που ειναι ετσι...
:dvl! :w3% :w3% :w3% :dvl! :w3% :w3%
-
Πήγαινέ το πίσω άμεσα...και μην το κάνεις άλλη βόλτα!
Μετά από επισκευή μου έκανε και εμένα τα ίδια....και έσπασε ξανά!!
Δούλευε ο ένας κύλινδρος και μπέρδευε...μετά τις 4000 στροφές δούλευε μόνο..και μέσα σε λίγα χλμ....μπούμ! Κάποιος είχε κάνει μάλλον κάτι λάθος γιατί βρήκαμε μεταλλάκια μέσα στο μοτέρ!
-
Πιστευω(κ θελω να πιστευω)οτι το προβλημα ειναι ηλεκτρολογικο.Γιατι οταν ειναι κρυο κ σε νορμαλ θερμοκρασια δουλευει κ στροφαρει τελεια!Το προβλημα ερχεται
οταν ζεσταθει οπου μετα δεν στροφαρει καθολου στις χαμηλες.Δηλ στα πρωτα λεπτα βολτας ολα καλα μετα ερχεται το μπερδεμα.
Αμα υπαρχε προβλημα μεσα στην μηχανη λογικα θα το ειχε κ κρυο κ οταν ζεστενοταν... :cry: :w3% :dvl! :hlp: :hlp:
-
....δεν το είχα προσέξει οτι το έγραφες...προφανώς τότε πρόκειται για κάτι άλλο....εμένα μου μοιάζει με πρόβλημα ρύθμισης σωμάτων/χαρτογράφησης κλπ κλπ.... μείγματος γενικότερα...
Αλλά πάντως και πάλι πήγαινέ το πίσω καλύτερα να σου το φτιάξουν σωστά! Αφού το πλήρωσες που το πλήρωσες!
-
Πολυ πιθανον να μην εχει ρυθμιστει καλα το "ματι" που αλλαξες
Οταν τοποθετειται, φιλαρεται με φιλερ οπως οι βαλβιδες ωστε να ειναι στην σωστη αποσταση απο το "ματι" του βολαν (η της πλακας αναφλεξης)
Οπως και να εχει πηγαινε το πισω.Δεν δικαιολογειται να σου παραδιδουν ετσι το μηχανακι
:shahea: :thdn: :shahea: :thdn: :shahea: :thdn:
-
Θα την πηγαινα πισω χωρις δευτερη κουβεντα αλλα ειμαι Καβαλα και ειναι Αθηνα!!! + 220euro Παλι μεταφορικα??? Αυτο ειναι το προβλημα.. Γιαυτο ρωταω τι μπορω ν κανω μηπως κ καποιος εχει συναντησει παρομοιο προβλημα κ ξερει...Να μου κ μενα τι να κανω.
-
Πρωτα μιλα με το συνεργειο (ειτε με τον υπευθυνο ειτε με τον ιδιοκτητη) και εξηγησε του τι εχει συμβει, ομορφα και ωραια. Εξηγησε του οτι το μηχανακι το πηγες βολτα (κατι που υποθετικα πρεπει να ειχε κανει και αυτος) και οτι παρατηρησες τα εξης φαινομενα. Εξηγησε του επισης, οτι τον εμπιστευτηκες και το εστειλες απο την πινεζα ( :D) στην αθηνα και οτι αρνησε να ξαναπληρωσεις τα μεταφορικα για να ελεγξει κατι το οποιο πρεπει να ειχε ελεγχθει (μηπως εφυγε κανα φυσακι απο πουθενα ρε συ και δεν παιρνει χαμπαρι το injection?)
Αμα δεν βγαλεις ακρη, τοτε βαλε του μια φωτια...........................................................
-
Αμα δεν βγαλεις ακρη, τοτε βαλε του μια φωτια...........................................................
Του μάστορα
Οχι του μοτο :pray:
:tez: :tez: :tez: :tez:
-
Eνοειται του μαστορα :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Τι φωτια??Πυρκαγια θα του αναψω ... :dvl! :dvl! :dvl!
-
Οπως και να εχει πηγαινε το πισω.Δεν δικαιολογειται να σου παραδιδουν ετσι το μηχανακι
:shahea: :thdn: :shahea: :thdn: :shahea: :thdn:
+234534523 :shahea: :shahea: :shahea: :shahea:
-
καταρχην πρεπει να τσεκαρεις τα παραφλου, εαν ειναι ενταξει σε ποσοτητα αλλα κ σε ποιοτητα...(δηλαδη να μην εχει ιχνη λαδιου)
πρεπει να κανεις το ιδιο κ με τα λαδια του κινητηρα αλλα κ με τις βαλβολινες του σαμσαν.
εαν εισαι οκ απο αυτα τοτε περνας σε ηλεκτρολογικο προβλημα...
που μπορει να ναι παρα πολλα.
κατι ακομη... τo ματι της ηλεκτρονικης γιατι το αλλαξες? δεν δουλευε οταν το στειλες? καηκε στην μεταφορα??? αλαξε μεταφορικη τοτε.
τα πηνια εχουν ωρες λειτουργειας...θα καουν καποια στιγμη...απλα μπορει να επιταχυνει το τελος τους μια συνεχως ξεφορτιστη κ κουρασμενη μπαταρια.
μην κουραζεις το μηχανακι αυτο με μιζιες συνεχομενες...ο εγκεφαλος εχει προστασια ωστε να μην μιζαρεις συνεχομενα, αλλα κ παλι το μηχανακι πρεπει να παιρνει αμεσως σε 2 δευτερολεπτα μολις πατας την μιζα. αν κανεις σωστα την διαδικασια κ δεν παιρνει...τοτε μην το παιδευεις...θα κανεις ζημια επιπλεον
-
τα ψυγεια ειναι γεματα πριν που τα κοιταξα.Τωρα για την ποσοτητα του παραφλου δε γνωριζω.Θα βγαλω ομως και θα μετρησω τα λαδια του σασμαν.Ετσι απο περιεργεια.Η δουλεια που εγινε στο μηχανακι ηταν πολυ βιαστικη κ ετσι μου εχει μπει η ιδεα να τα μετρησω.Για τα δε λαδια μηχανης αμα ηταν πιο λιγα αποτι επρεπε θα αναβε το κοκκινο λαμπακι της πιεσης λογικα.Αλλα κ παλι θα τα τσεκαρω.Το ματι το αλλαξε γιατι οπως ειπε απλα δε δουλευε.Μου εβαλε ενα μετεχειρο κ μαλιστα δε μου το χρεωσε κιολας.
Δεν θα το δουλεψω ετσι κ αλλιως μεχρι να βρω το προβλημα γιατι πιστευω οτι καπου υπαρχει βραχυκλωμα που δεν το βρηκε αυτος και δε θελω να ξανακαψω τα πηνια(αν δεν εχουν καει ηδη).
Απλα ρωτησα εδω μηπως καποιος εχει συναντησει κατι τετιο σε injection μηχανακι κ μπορει να βοηθησει ...
-
φιλε μου γνωριζεις τι μηχανακι εχεις?
αυτο που λες για την ενδειξη της πιεσης, δεν ισχυει σε κανεναν κινητηρα. το λαμπακι του λαδιου δεν σε πληροφορει οτι δεν εχει λαδι συμπληρωσε. αλλα σου λεει σβηστο γιατι θα κολησει.δεν σε πληροφορει για την ποσοτητα αλλα για την πιεση του κυκλωματως. αν περιμενεις να αναψει το λαμπακι τοτε αργα η γρηγορα η μπιελες θα κοσμισουν το γραφειο σου.
τα παραφλου τα τσεκαρεις απλα, ανοιγεις την ταπα του ψυγειου δεξια οταν ειναι κρυο παντα κ βλεπεις την σταθμη, πρεπει να καλυπτει τους αγωγους των κυψελων. δεν χρειαζεται να τα βγαλεις για να τα μετρησεις , αλλα κ να το κανεις ενοειται πως θα βγουν λιγοτερα μιας κ δεν γινεται να τα αφαιρεσεις ολα.
τα λαδια του κινητηρα μετριουντε με ζεστο κινητηρα μετα απο βολτα κ στην θερμοκρασια του βεντιλατερ. στην δεξια μερια του δοχειου μπροστα στον σκελετο εχει ενα σωληνακι με την ενδειξη min max. πρεπει να ειναι στο max φυσικα.
δεν πρεπει το λαδι να εχει περιεργη υφη σαν σαπουνι κ αρκετα ανοιχτο χρωμα...επισης η ταπα του λαδιου πρεπει να ειναι καθαρη απο μεσα χωρις ενδειξεις απο υγρασια.
η βαλβολινη μετριεται με το λυσιμο μιας βιδας 4 αλλεν στην δεξια μερια του καπακιου συμπλεκτη πισω απο το ποδοφρενο , κοντα στον πειρο του ψαλιδιου. σε ευθεια θεση ,αν λυσεις την βιδα πρεπει να δακρυσει...αυτη ειναι η σταθμη της βαλβολινης η οποια πρεπει να ναι 100% συνθετικη βαλβολινη 75-90
τα πηνια δεν καιγοντε ετσι απλα με μια βολτα. δεν μπορει ενα βραχυκυκλωμα να σου καψει τα πηνια ακομα κ με αρκετες ωρες λειτουργειας, κ ξεκολα απο την ιδεα οτι εχεις βραχυκυκλωμα...το μηχανακι σου εχει απο τα πιο λιγα ηλεκτρικα πανω του σε σχεση με συμβατικα μηχανακια.
το μηχανακι σου μπορει να ειναι αχρονιστο και να σκαει...μπορει να μην εχει σωστο προγραμα επανω κ να σκαει....μπορει να εχει γινει λαθος ο συγχρονισμος των κυλινδρων..μπορει να εχει γινει λαθος το σεταρισμα του γκαζιου στον εγκεφαλο..ακομα μπορει να εχει κ βραχυκυκλωμενο μπουζι.
μην ψαχνεις να βρεις λυσεις εδω απο παρομοιους κινητηρες injection. το μηχανακι σου φοραει κινητηρα με τεχνολογια αιχμης κ δεν συγχωρει λαθη στο σεταρισμα-ρυθμιση του.
-
Φυσικα κ γνωριζω τι μηχανακι εχω.
Οσο για το λαμπακι που ειπα δεν εννοω να περιμενω ναναψει για να τσεκαρω(αν ειναι δυνατων)...Μου ειχε αναψει προπερσυ καλοκαιρι,εσβησα ταφησα οπως ηταν κ γυρισα πισω με χωνη κ μπουκαλι λαδι.
Αυτα που αναφερεις τα ξερω καλα μιας κ εγω αλλαζω τα λαδια-φιλτρα κ τα σχετικα...Οσο για το Min-max πανω στο δοχειο λαδιου στα περισσοτερα sxv ΔΕΝ λειτουργει.
Στο δικο μου δουλευει οποτε γουσταρει.
Το μηχανακι ειναι πολυ σωστα χρονισμενο κ οι κυλινδροι κ τα σωματα κ ολα.Πριν το παω εκει δεν επερνε μπροστα ουτε με κανονι.Τωρα παιρνει με την μια.
Οσο γιαυτα που αναφερεις θα ηταν σωστα εαν το μηχανακι εσκαγε..
Δεν σκασει απλα μπερδευει οταν φτασει την μεγιστη θερμοκρασια λειτουργιας κ παλι μετα απο αρκετα λεπτα βολτας.
Στα πρωτα λεπτα βολτας το μοτερ παει γαμιω...ας!!!!!
δουλευει τελεια χωρις κενα χωρις σκασιματα.Ολα jete!
Μιας κ εχω arrow,φιλτρο,χαρτη,λιγο ανοιγμα κ γυαλισμα των εξαγωγων,πιο "απαλη" στο αγγιγμα εισαγωγη τα οποια εγιναν απο μενα.Καποιες ελαφρωσεις μεσα στο μοτερ κ μπουζια ιριδιου.
Το μηχανακι δεν κρατιεται!!!!
Σε θεματα χρονισμου ειναι αψογο!
Σε τετιες ιστοριες με SXV ο Αρμακολας δεν πιανεται!
Το θεμα μου κανει 99% ηλεκτρολογικο - ηλεκτρονικο οπως ειπα κ πιο πανω.
-
Φυσικα κ γνωριζω τι μηχανακι εχω.
Οσο για το λαμπακι που ειπα δεν εννοω να περιμενω ναναψει για να τσεκαρω(αν ειναι δυνατων)...Μου ειχε αναψει προπερσυ καλοκαιρι,εσβησα ταφησα οπως ηταν κ γυρισα πισω με χωνη κ μπουκαλι λαδι.
Αυτα που αναφερεις τα ξερω καλα μιας κ εγω αλλαζω τα λαδια-φιλτρα κ τα σχετικα...Οσο για το Min-max πανω στο δοχειο λαδιου στα περισσοτερα sxv ΔΕΝ λειτουργει.
Στο δικο μου δουλευει οποτε γουσταρει.
Το μηχανακι ειναι πολυ σωστα χρονισμενο κ οι κυλινδροι κ τα σωματα κ ολα.Πριν το παω εκει δεν επερνε μπροστα ουτε με κανονι.Τωρα παιρνει με την μια.
Οσο γιαυτα που αναφερεις θα ηταν σωστα εαν το μηχανακι εσκαγε..
Δεν σκασει απλα μπερδευει οταν φτασει την μεγιστη θερμοκρασια λειτουργιας κ παλι μετα απο αρκετα λεπτα βολτας.
Στα πρωτα λεπτα βολτας το μοτερ παει γαμιω...ας!!!!!
δουλευει τελεια χωρις κενα χωρις σκασιματα.Ολα jete!
Μιας κ εχω arrow,φιλτρο,χαρτη,λιγο ανοιγμα κ γυαλισμα των εξαγωγων,πιο "απαλη" στο αγγιγμα εισαγωγη τα οποια εγιναν απο μενα.Καποιες ελαφρωσεις μεσα στο μοτερ κ μπουζια ιριδιου.
Το μηχανακι δεν κρατιεται!!!!
Σε θεματα χρονισμου ειναι αψογο!
Σε τετιες ιστοριες με SXV ο Αρμακολας δεν πιανεται!
Το θεμα μου κανει 99% ηλεκτρολογικο - ηλεκτρονικο οπως ειπα κ πιο πανω.
φιλε μου...μου τα μπερδευεις πολυ τα πραγματα κ ειλικρινα το σκεφτομαι πολυ που σου απαντω.
τι ενοεις καταρχην οτι δεν δουλευει το min-max? σε ποια sxv δεν δουλευει? τι ενοεις δουλειε οποτε γουσταρει?
πως εισαι σιγουρος οτι ειναι χρονισμενο ακριβως? εσυ το εδεσες?
το ρεταρισμα -μπερδεμα δεν μπορει να το πεις και σκασιμο μιας κ εχεις χρονους που δεν αποδιδουν εργο?
εκανες γυαλισμα στις θυριδες? ? εισαι σιγουρος οτι κερδισες απο αυτο? εκανες δυναμομετρηση πριν κ μετα το γυαλισμα των αυλων?
τι ειδους ελαφρωσεις εκανες μεσα στο μοτερ? ειμαι περιεργος
σε τετιες ιστοριες με sxv ο αρμακολας δεν πιανεται... το βλεπω απο την δικη σου περιπτωση αλλα κ απο μερικες προσφατες επισκευες σε sxv που εχω κανει που περασαν απο τα χερια του..
anyway... παρε τον αρμακολα που δεν πιανεται να σου δωσει λυση αμεση... ακομα ομως δεν καταλαβα ποιο ειναι το νοημα της ερωτησης σου εδω αφου λες οτι γνωριζεις... αν ειχε ηλεκτρολογικο-ηλεκτρονικο προβλημα θα σου αναβε το check engine οπως σε καθε injection...
-
Να πώ κάτι απλοικό; Αποκλείεται να είναι αυτό που παθαίνουν ορισμένοι πήγασοι με χαλασμένο ανορθωτή, που όταν ζεσταθεί αρχίζει να ανεβάζει τάση ανεξέλεγκτα μόλις ανεβάζεις στροφές και ο εγκέφαλος "κόβει";
-
οχι χαρη...ειναι πολυ δυσκολο σε αυτο το μηχανακι... αλλα κ να γινοτανε...το προβλημα θα ηταν εντονοτερο οταν ειναι κρυο μιας κ ολοι οι αγωγοι μεταφορας ρευματος θα ηταν κρυοι, αρα κ χαμηλωτερης αντιστασης αρα κ δυνατοτερο ρευμα στον τελικο αποδεκτη που ειναι η μπαταρια....αλλα κ παλι την υπερφορτιση θα την εβγαζε σαν βλαβη οποτε παλι το check engine θα εκανε την εμφανιση του
-
Φυσικα κ γνωριζω τι μηχανακι εχω.
Οσο για το λαμπακι που ειπα δεν εννοω να περιμενω ναναψει για να τσεκαρω(αν ειναι δυνατων)...Μου ειχε αναψει προπερσυ καλοκαιρι,εσβησα ταφησα οπως ηταν κ γυρισα πισω με χωνη κ μπουκαλι λαδι.
Αυτα που αναφερεις τα ξερω καλα μιας κ εγω αλλαζω τα λαδια-φιλτρα κ τα σχετικα...Οσο για το Min-max πανω στο δοχειο λαδιου στα περισσοτερα sxv ΔΕΝ λειτουργει.
Στο δικο μου δουλευει οποτε γουσταρει.
Το μηχανακι ειναι πολυ σωστα χρονισμενο κ οι κυλινδροι κ τα σωματα κ ολα.Πριν το παω εκει δεν επερνε μπροστα ουτε με κανονι.Τωρα παιρνει με την μια.
Οσο γιαυτα που αναφερεις θα ηταν σωστα εαν το μηχανακι εσκαγε..
Δεν σκασει απλα μπερδευει οταν φτασει την μεγιστη θερμοκρασια λειτουργιας κ παλι μετα απο αρκετα λεπτα βολτας.
Στα πρωτα λεπτα βολτας το μοτερ παει γαμιω...ας!!!!!
δουλευει τελεια χωρις κενα χωρις σκασιματα.Ολα jete!
Μιας κ εχω arrow,φιλτρο,χαρτη,λιγο ανοιγμα κ γυαλισμα των εξαγωγων,πιο "απαλη" στο αγγιγμα εισαγωγη τα οποια εγιναν απο μενα.Καποιες ελαφρωσεις μεσα στο μοτερ κ μπουζια ιριδιου.
Το μηχανακι δεν κρατιεται!!!!
Σε θεματα χρονισμου ειναι αψογο!
Σε τετιες ιστοριες με SXV ο Αρμακολας δεν πιανεται!
Το θεμα μου κανει 99% ηλεκτρολογικο - ηλεκτρονικο οπως ειπα κ πιο πανω.
φιλε μου...μου τα μπερδευεις πολυ τα πραγματα κ ειλικρινα το σκεφτομαι πολυ που σου απαντω.
τι ενοεις καταρχην οτι δεν δουλευει το min-max? σε ποια sxv δεν δουλευει? τι ενοεις δουλειε οποτε γουσταρει?
πως εισαι σιγουρος οτι ειναι χρονισμενο ακριβως? εσυ το εδεσες?
το ρεταρισμα -μπερδεμα δεν μπορει να το πεις και σκασιμο μιας κ εχεις χρονους που δεν αποδιδουν εργο?
εκανες γυαλισμα στις θυριδες? ? εισαι σιγουρος οτι κερδισες απο αυτο? εκανες δυναμομετρηση πριν κ μετα το γυαλισμα των αυλων?
τι ειδους ελαφρωσεις εκανες μεσα στο μοτερ? ειμαι περιεργος
σε τετιες ιστοριες με sxv ο αρμακολας δεν πιανεται... το βλεπω απο την δικη σου περιπτωση αλλα κ απο μερικες προσφατες επισκευες σε sxv που εχω κανει που περασαν απο τα χερια του..
anyway... παρε τον αρμακολα που δεν πιανεται να σου δωσει λυση αμεση... ακομα ομως δεν καταλαβα ποιο ειναι το νοημα της ερωτησης σου εδω αφου λες οτι γνωριζεις... αν ειχε ηλεκτρολογικο-ηλεκτρονικο προβλημα θα σου αναβε το check engine οπως σε καθε injection...
Πιο ελληνικα..Το διαφανο σωληνακι με το μωβ υγρο πανω στη δεξαμενη λαδιου που σου δειχνει την σταθμη του λαδιου Min-Max Δουλευει οποτε γουσταρει....Για ενα διαστημα δουλευε κ εδειχνε ποσα λαδια ειχες βαλει μεσα,μετα δεν εδειχνε κ μετα παλι εδειχνε...Εχει τυχει να δω απο κοντα 4 μηχανακια 07 μοντ. σαν το δικο μου.Κ στα 4 δεν δουλευε.
Εξου κ η πατεντα που κανουν κ τραβανε αλλο σωληνακι κ το συνδεουν αλλου για να μπορεις να βλεπεις ΠΑΝΤΑ ποσα λαδια εχεις μεσα...Τεσπα αυτο δεν θα το ξερεις σιγουρα.
Παμε παρακατω.
Αν το συγκεκριμενο μηχανακι δεν ειναι χρονισμενο δεν δουλευει καλα-ομαλα,το καταλαβαινεις κ απτην λειτουργια του,κ αν τα σωματα ειναι τελειως ασυχρονιστα οποιον χαρτη κ ν εχεις φορτωμενο το μηχανακι δεν θα παρει ποτε μπροστα!
Με τον ΟΡΟ ρεταρισμα-μπερδεμα που δινεις τοτε ναι μπορεις να το πεις κ σκασιμο.Εγω απλα το εννοω σκασιμο σαν: αρυθμιστο ,ειτε απο χαρτη κ βενζινες ειτε απο οποιονδηποτε αλλο λογο οπου ακους σκασιματα απο εξατμιση κ.τ.λ. αλλα το μηχανακι στροφαρει κανονικα.
κ μπερδεμα εννοω οτι δεν μπορει νανεβασει στροφες η ανεβαζει με καποια "κενα" ενδιαμεσα!Αυτο.
Ελαχιστα ανοιξα κ γυαλισα οσο μπορουσα τις θυριδες εξαγωγεις μιας κ αμα γυαλισεις εισαγωγη η κεφαλη ειναι αχρηστη.Εδωσα μια πιο "απαλη υφη" στην εισαγωγη.
Θα ανεβασω photo συντομα με το θεμα.Κ κατι ακομα..ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΣΕ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ ΟΤΑΝ ΑΠΛΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΞΩ Κ ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΑ ΚΟΛΗΣΕΙ(O ανθρακας)ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ.Δεν μιλαω για ξεχειλωματα..Δυναμομετρηση απο πριν εχω.Οταν θα λυθει (πρωτα ο θεος)το προβλημα θα εχω κ μετα.
Η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω απο τι απολα κερδισα αλλα το μηχανακι σκοτωνει..Ποτε δεν πηγαινε ετσι!
Την πρωτη φορα που το βολταρα κυριολεκτικα τρομαξα να τοδηγηδω!!!!!
Ο Αρμακολας κ ο καθε Αρμακολας δεν θα εβρισκε την βλαβη εκτος κ αν το εκανε κανα 20 λεπτο βολτα!Γιατι απο κει κ μετα αρχιζουν τα μπερδεματα με τις στροφες.
Το νοημα τις ερωτησης κ του θεματος μου ειναι για να δω μηπως υπαρχει καποιος που εχει παθει κατι παρομοιο ειτε σε sxv ειτε σε αλλο injection μηχανακι
ωστε να μου πει την λυση κ να μπορεσει να βοηθησει.Μπορει τα XV να ειναι hi tech μοτερια αλλα δεν παυουν οπως ολα τα υπολοιπα να εχουν πηνια,βολαν,πολλαπλασιαστες,ανορθωτες
μπεκ κ μιζα.Οποτε κοινες ειναι κ καπιοες βλαβες.Δε δουλευει με wankel Κινητηρα το sxv!
Κ τελος το δικο μου μηχανακι εχει περιπου 13000 + χιλιομετρα.Δεν εχει βγαλει σχετικα προβληματα(στα τερματα δουλευει συνεχως).Οτιδηποτε ομως εχει βγαλει μεχρι τωρα ηταν ηλεκτρικο.
Chech engine δεν αναψε ποτε!Πιο πολυ για διακοσμηση υπαρχει μου φενεται.Ειχε αναψει για κανα 2 μερες πριν χρονια που πηρα το μηχανακι αλλα ηταν τελειως ακυρο αφου απο τοτε εκανα ποσα χιλιομετρα χωρις να παθει το παραμικρο τιποτα.
-
Αμα δεν θελεις φιλαρακι μην απαντας.Δεν σε υποχρεωνει κανενας.Δε βλεπω ομως να σκεφτεσε ιδιαιτερα τις απαντησεις σου.
-
Ρε φιλαράκι .....μα τον ΤΟΥΤΑΤΗ !! ΕΛΕΟΣ!!!
εισαι και νέος στο Μπαϊκερς κιολας και αυτα που λες ...ειναι για τα πανηγύρια !!
Ξερεις ...ποιος ειναι αυτος που σου απανταει ??? Απο οτι φαίνεται ...απο τα γραφόμενα σου .....ΟΧΙ !!
Αντι να τον ευχαριστείς που κατανάλωσε τον πολυτιμο χρόνο του να σου απαντήσει .....σε προβλημα -θεμα που έβαλες εσύ ..του την λές κιόλας ....
Και σου απαντάει και σου εξηγεί πράγματα που δεν θα καθόταν κανένας άλλος να σου εξηγήσει ....
και ποιος στα εξηγεί ...ο Νο1 μηχανικός ΑΠΡΙΛΙΑ στην Ελλάδα ....μην πώ στα Βαλκάνια !!
Βλεπω απο χτές τι γράφεις ...εεε ολα εχουν και τα όρια τους ....
Λιγος σεβασμός σε ανθρωπους που εχουν βοηθήσει απειρο κόσμο ....χρόνια τώρα και χωρίς να το σκεφτούν κιόλας ...και χωρίς οφελος .....ειναι το λιγοτερο που θα μπορουσες να κανεις ....
Λιγος σεβασμός ....δεν βλάπτει .. Να σεβόμαστε και να εκτιμούμε απαντήσεις σοβαρές απο τους καλυτερους !!
Και να τους ευχαριστούμε που διαθέτουν χρόνο και υπομονή να δίνουν απαντήσεις-λύσεις ...στα προβληματα !
Αυτα τα ολιγα ...και ξανασκέψου ....την επόμενη φορά που θα την πεις σε καποιον ...ποιος μπορεί να είναι και το τι εχει κανει στην ζωή του !!
-
Ρε φιλαράκι .....μα τον ΤΟΥΤΑΤΗ !! ΕΛΕΟΣ!!!
εισαι και νέος στο Μπαϊκερς κιολας και αυτα που λες ...ειναι για τα πανηγύρια !!
Ξερεις ...ποιος ειναι αυτος που σου απανταει ??? Απο οτι φαίνεται ...απο τα γραφόμενα σου .....ΟΧΙ !!
Αντι να τον ευχαριστείς που κατανάλωσε τον πολυτιμο χρόνο του να σου απαντήσει .....σε προβλημα -θεμα που έβαλες εσύ ..του την λές κιόλας ....
Και σου απαντάει και σου εξηγεί πράγματα που δεν θα καθόταν κανένας άλλος να σου εξηγήσει ....
και ποιος στα εξηγεί ...ο Νο1 μηχανικός ΑΠΡΙΛΙΑ στην Ελλάδα ....μην πώ στα Βαλκάνια !!
Βλεπω απο χτές τι γράφεις ...εεε ολα εχουν και τα όρια τους ....
Λιγος σεβασμός σε ανθρωπους που εχουν βοηθήσει απειρο κόσμο ....χρόνια τώρα και χωρίς να το σκεφτούν κιόλας ...και χωρίς οφελος .....ειναι το λιγοτερο που θα μπορουσες να κανεις ....
Λιγος σεβασμός ....δεν βλάπτει .. Να σεβόμαστε και να εκτιμούμε απαντήσεις σοβαρές απο τους καλυτερους !!
Και να τους ευχαριστούμε που διαθέτουν χρόνο και υπομονή να δίνουν απαντήσεις-λύσεις ...στα προβληματα !
Αυτα τα ολιγα ...και ξανασκέψου ....την επόμενη φορά που θα την πεις σε καποιον ...ποιος μπορεί να είναι και το τι εχει κανει στην ζωή του !!
Κοψε λιγο ρε φιλε.Πρωτα απολα 2χρονια ειμαι εδω,σχεδον,Απτα μηνυματα μου καταλαβες οτι ειμαι νεος?
Και δεν το πιασα?Ιεραρχικα με τη παλαιοτητα παιεi εδω μεσα?Νομιζα οτι ηταν ελευθερο forum ανταλαγης αποψεων k oxi στρατός.
Ουτε τον εβρισα ουτε τον υποτιμησα.
Εκτος το οτι εσενα δεν σε εμπλεξε πουθενα κανενας..
Φυσικα κ τον ευχαριστω.Κ μονο που εκατσε κ εγραψε την αιτια για την οποια μπορει να δουλευει ετσι το xv μου ετσι τον ευχαριστω πολυ..
Αλλα δεν μπορω να διαβαζω βλακειες του τυπου "το σκεφτομαι που σου απανταω" κ αλλα τετια χαζα..Ωπα ρε φιλος,κοψε κατι.Τι μου το παιζεις υπερανω?Στην τελικη δεν τον υποχρεωνει κανενας ουτε ναπαντησει ουτε ν μιλαει ετσι.
Δε σαρεσει κατι, απτην στιγνη που δεν σε υποτιμαει σαν ατομο απλα μην απαντας.
Νο1 στα βαλκανια????????????????????????????????????????????????
Ποιος το λεει αυτο?Προσωπικα δεν το ξερω το ατομο αλλα ουτε κ την δουλεια του οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.Εσυ που τον ξερεις κ μπορεις κρατα την προσωπικα για σενα
.Χωρις παρεξηγηση.
Εχω γνωρισει μηχανικους με το κιλο τοσο καιρο.Ζητημα αν αξιζαν 2-τρεις απαυτους.επετρεψε μου να ειμαι επιφυλακτικος μαυτο.
Εγω απλα κρινω μαυτα που διαβαζω απαυτον.Δεν ειμαι ασχετος απο μηχανες...Απλα δεν τολμαω νανοιξω το δικο μου μηχανακι.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΕΙΡΩΝΕΙΑ.
Τωρα με το να εχω προβλημα ,να μου χουν σπασει τα @@ τοσες μερες και να μπαινει ο ενας να ειρωνευετε και συ να μου το παιζεις δικαστης σε υποθεση που δε σε αφορα τι να σου πω...
P.S Η καθε απαντηση εκτιμαται κ οχι μονο του bill... Ολων των παραπανων που αφιερωσαν εστω κ τα 2 λεπτα για να διαβασουν το θεμα μου.Κ ακομα πιο πολυ
που απαντησαν ο καθενας με την δικη του πιθανη αιτια κ λυση τους Ευχαριστω θερμα.
Δημητρης
-
Παλι αρχισατε ρε? :dry: :dry:
Πιο ελληνικα..Το διαφανο σωληνακι με το μωβ υγρο πανω στη δεξαμενη λαδιου που σου δειχνει την σταθμη του λαδιου Min-Max Δουλευει οποτε γουσταρει....Για ενα διαστημα δουλευε κ εδειχνε ποσα λαδια ειχες βαλει μεσα,μετα δεν εδειχνε κ μετα παλι εδειχνε...Εχει τυχει να δω απο κοντα 4 μηχανακια 07 μοντ. σαν το δικο μου.Κ στα 4 δεν δουλευε.
Εξου κ η πατεντα που κανουν κ τραβανε αλλο σωληνακι κ το συνδεουν αλλου για να μπορεις να βλεπεις ΠΑΝΤΑ ποσα λαδια εχεις μεσα...Τεσπα αυτο δεν θα το ξερεις σιγουρα.
Το διαφανο σωληνακι με το μωβ υγρο που λες, δεν ειναι τα ιδια τα λαδια????????????? :thnk: :thnk: :thnk:
Τουλαχιστον ετσι ειναι στο δικο μου. Κανενα μωβ/μπλε/κιτρινο ειδκο υγρο. Απλα μεσα απο το διαφανο σωληνακι, φαινεται το λαδι να μοβιζει (ειδικα με κοκκινα λαδια)
ps. Καλα κανει και δεν μας απανταει ο bill οταν εχουμε καποιο προβλημα. Πολλοι αρνουνται την θεωρια του και αρχιζει μια κοντρα, λες και ολα τα ξερουμε, λες και οι αλλοι μαστοροι ειναι θεοι. Δυστυχως, πολλες φορες σε διαφορα τεχνικα, περιμενω την απαντηση του (οχι απαραιτητα δικα μου), η οποια δεν ερχεται ποτε και πλεον αντιλαμβανομαι τον λογο :bye: :bye: :bye:
-
Δεν ξερω αν ειναι τα λαδια η καποιο αλλο υγρο που φαινονται αλλα παντα μωβ ειναι..
Αυτο συνηθως χαλαει..Εξου κ η πατεντα που κανουν.Καταργουν το σωληνακι κα τραβανε αλλο απο αλλου.
Κανενας δεν ειναι θεος.
Δεν ειμαι μαστορας(αλλα ουτε κ οι περισσοτεροι μαστορες ειναι αποτι φαινεται) απλα γνωριζω 10 πραγματα.Αυτο.
Ε ναι κ μεις σαν Ελληνες τα ξερουμε ολα :D..
Ο "bill" θα μπορουσε να ποσταρει την δικη αποψη-πιθανη αιτια-λυση(κ παλι ααααν γουσταρει)..Απο κει κ περα αν καποιος δεν συμφωνει η ερχεται σε αντιπαραθεση μαυτον ας
τον γραψει στα @@ του(ο bill).Κ εφοσων θεωρειται μηχανικος και επαγγελματιας δεν θα επρεπε τουλαχιστον να ειρωνευεται.
Θες να συζητησεις συζητα δεν θες παλι και δεν συμφωνουν μαζι σου χεστο κ αστο.
-
dom_sxv γράφεις κάποια συμπτώματα που μπορεί να αφορούν οτιδήποτε. Σου άλλαξαν ουσιαστικά όλο το μοτέρ στο "service" που ανέφερες και το μηχανάκι δεν δουλεύει σωστά.
Ο bill έγραψε κάτι εξ αποστάσεως όπως και ο zilonakis. Προσωπικά δεν θα κυκλοφορούσα το μηχανάκι μου απ την στιγμή που κάτι σοβαρό συμβαίνει.
Δεν κατάλαβα κάτι όμως. επικοινώνησες με το μαγαζί που στο έφτιαξε, τους περιέγραψες τα προβλήματα και? Σου είπαν να το στείλεις και δεν θέλεις? Σου είπαν ότι είναι ηλεκτρικό και θέλεις να το επιβεβαιώσεις και απ΄το forum?
Κάντο πακέτο και στείλτο. Το καταλαβαίνω οτι απ΄την Καβάλα δεν είναι εύκολο να γίνει, αλλά λύσεις εξ αποστάσεως σε επισκευασμένο SXV θα έλεγα ότι είναι προς αποφυγήν.
-
dom_sxv γράφεις κάποια συμπτώματα που μπορεί να αφορούν οτιδήποτε. Σου άλλαξαν ουσιαστικά όλο το μοτέρ στο "service" που ανέφερες και το μηχανάκι δεν δουλεύει σωστά.
Ο bill έγραψε κάτι εξ αποστάσεως όπως και ο zilonakis. Προσωπικά δεν θα κυκλοφορούσα το μηχανάκι μου απ την στιγμή που κάτι σοβαρό συμβαίνει.
Δεν κατάλαβα κάτι όμως. επικοινώνησες με το μαγαζί που στο έφτιαξε, τους περιέγραψες τα προβλήματα και? Σου είπαν να το στείλεις και δεν θέλεις? Σου είπαν ότι είναι ηλεκτρικό και θέλεις να το επιβεβαιώσεις και απ΄το forum?
Κάντο πακέτο και στείλτο. Το καταλαβαίνω οτι απ΄την Καβάλα δεν είναι εύκολο να γίνει, αλλά λύσεις εξ αποστάσεως σε επισκευασμένο SXV θα έλεγα ότι είναι προς αποφυγήν.
+997.6
Θα συμφωνήσω απόλυτα κι εγω.....είναι προς δικό σου όφελος φίλε Δημήτρη να το πας πίσω..
-
dom_sxv γράφεις κάποια συμπτώματα που μπορεί να αφορούν οτιδήποτε. Σου άλλαξαν ουσιαστικά όλο το μοτέρ στο "service" που ανέφερες και το μηχανάκι δεν δουλεύει σωστά.
Ο bill έγραψε κάτι εξ αποστάσεως όπως και ο zilonakis. Προσωπικά δεν θα κυκλοφορούσα το μηχανάκι μου απ την στιγμή που κάτι σοβαρό συμβαίνει.
Δεν κατάλαβα κάτι όμως. επικοινώνησες με το μαγαζί που στο έφτιαξε, τους περιέγραψες τα προβλήματα και? Σου είπαν να το στείλεις και δεν θέλεις? Σου είπαν ότι είναι ηλεκτρικό και θέλεις να το επιβεβαιώσεις και απ΄το forum?
Κάντο πακέτο και στείλτο. Το καταλαβαίνω οτι απ΄την Καβάλα δεν είναι εύκολο να γίνει, αλλά λύσεις εξ αποστάσεως σε επισκευασμένο SXV θα έλεγα ότι είναι προς αποφυγήν.
Εχεις απολυτο δικιο στο λυσεις εξ'αποστασεως.
Εννοειται οτι επικοινωνησα με το συνεργειο μιλησα μαζι τους κ χθες με πηραν τηλ κ απο μονοι τους.Προς το παρον ειμαι στην αναμονη μεχρι να να με ξαναπαρουν Δευτερα κ να μιλησουμε για το τι θα γινει τελικα.
Το XV ειναι σε κλειστο χωρο και δεν το κυκλοφορω καθολου απο τοτε που βγηκε το προβλημα.Δεν ειναι να παιζεις μαυτα.
Σχεδον οτι εχει βγαλει σε προβλημα μεχρι τωρα το βρηκα εγω απο μονος μου πριν το παω στο συνεργειο.Απλα εκει το επιβεβαιωσαν κ εγιναν οι καταλληλες αλλαγες.
Ετσι κ τωρα υποψιαζομαι οτι ειναι ηλεκτρικο.Αυτη ειναι η γνωμη μου χωρις να αποκλειω κ ολων των υπολοιπων.Ολα ειναι πιθανα.
Αυτο το πακεταρισμα προσπαθω να αποφυγω γιαυτο γινεται κ ολο αυτο εδω τωρα. :psdof: Αν δεν λυθει συντομα αυτο θα γινει μου φαινεται.
-
Δεν θελω να με παρεξηγησεις, αλλα ξεκινωντας απο το γεγονος οτι δεν εχεις καταλαβει γιατι αλλαζουν το σωληνακι σατθμης λαδιων, δεν νομιζω να γνωριζεις 10 πραγματα.
Εγω θα επιμεινω στην αποψη μου, που λεει πως πρεπει να μιλησεις με τον αρμακολα και να βρειτε μια λυση. Απο εκει και περα, μπορει να κανεις καμια μαλακια πειραζοντας το. ;)
-
Τοποθετουν το σωληνακι απο το κατωτερο σημειο απτο οποιο μπορει να βγει για να μπορουν να βλεπουν και την παραμικρη ποσοτητα λαδιου που υπαρχει κατω απτο min...
Εγω αν θα την εκανα την πατεντα θα την εκανα γιατι γιατι το μωβ υγρο μια δειχνει κ μια δεν υπαρχει καθολου.
Στου φιλου μου το sxv σταματησει να δειχνει εδω κ πολυ καιρο..ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
Παρε κ μερικες foto να δεις γιατι αλλο λεω εγω κ αλλο εσυ μαλλον..
(http://i40.tinypic.com/2kfynb.jpg)
(http://i40.tinypic.com/1zd0u81.jpg)
(http://i39.tinypic.com/msbx3t.jpg)
Πηγη af1.
κ γινεται με 2 διαφορετικους τροπους.
Κ χωρις παρεξηγηση επισης αλλα οι γνωσεις του καθενος δεν καθοριζονται απο μια δεξαμενη λαδιου.
-
dom_sxv γράφεις κάποια συμπτώματα που μπορεί να αφορούν οτιδήποτε. Σου άλλαξαν ουσιαστικά όλο το μοτέρ στο "service" που ανέφερες και το μηχανάκι δεν δουλεύει σωστά.
Ο bill έγραψε κάτι εξ αποστάσεως όπως και ο zilonakis. Προσωπικά δεν θα κυκλοφορούσα το μηχανάκι μου απ την στιγμή που κάτι σοβαρό συμβαίνει.
Δεν κατάλαβα κάτι όμως. επικοινώνησες με το μαγαζί που στο έφτιαξε, τους περιέγραψες τα προβλήματα και? Σου είπαν να το στείλεις και δεν θέλεις? Σου είπαν ότι είναι ηλεκτρικό και θέλεις να το επιβεβαιώσεις και απ΄το forum?
Κάντο πακέτο και στείλτο. Το καταλαβαίνω οτι απ΄την Καβάλα δεν είναι εύκολο να γίνει, αλλά λύσεις εξ αποστάσεως σε επισκευασμένο SXV θα έλεγα ότι είναι προς αποφυγήν.
+997.6
Θα συμφωνήσω απόλυτα κι εγω.....είναι προς δικό σου όφελος φίλε Δημήτρη να το πας πίσω..
Θα περιμενω μερικες μερες να δουμε τι θα βγει.Θα το παω εδω σεναν δικο μας να μετρησει πιεση αντλιας καυσιμου οταν κρυο κ οταν ζεστο.κ.τ.λ
Κ αν δεν βγει τπτ το βλεπω παλι για τυλιγμα,off τα πλαστικα τα αλλουμινια και τα ανθρακωνηματα και ξανα στον αγωνα.
-
Τοποθετουν το σωληνακι απο το κατωτερο σημειο απτο οποιο μπορει να βγει για να μπορουν να βλεπουν και την παραμικρη ποσοτητα λαδιου που υπαρχει κατω απτο min...
Εγω αν θα την εκανα την πατεντα θα την εκανα γιατι γιατι το μωβ υγρο μια δειχνει κ μια δεν υπαρχει καθολου.
Στου φιλου μου το sxv σταματησει να δειχνει εδω κ πολυ καιρο..ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
Πηγη af1.
κ γινεται με 2 διαφορετικους τροπους.
Κ χωρις παρεξηγηση επισης αλλα οι γνωσεις του καθενος δεν καθοριζονται απο μια δεξαμενη λαδιου.
Ok. Οσοι γνωριζουν καταλαβαν. Αν θες ανοιξε ενα αλλο ποστ για να σου εξηγησω γιατι το κανουν :bye: :bye: :bye:
-
Ωπα παιδια χαλαρώστε παλι.
Ξανα πέφτετε στο λουκι του κειμένου χωρίς "χρώμα" και σας μένουν λάθος εντυπώσεις.
Δημήτρη ο bill σίγουρα δεν ειρωνεύτηκε κι αν με αυτο τον τρόπο που έγραψε στα έλεγε με λόγια θα το καταλάβαινες κι εσύ αυτό που λέω.
Ίσως λάθος του που έγραψε έτσι, χωρίς να σε γνωρίζει αλλά δεν μπορούμε πάντα να γραφουμε κυριλέ, μερικές φορές χρειάζεται και λίγο χαλαρά.
Κι ο Άλεξ λάθος του που "τα πήρε" έτσι αλλά ο καθένας με το δίκιο του και το άδικο του.
Λοιπόν χαλαρώστε και όσοι ενδιαφέρεστε ξαναμπείτε στο σοβαρό θέμα του ποστ, και όποιος το κατέχει ας συνεχίσει να γράφει μπας και λυθεί το πρόβλημα.
Όποιος δεν το κατέχει νομίζω αρκεί μόνο η ανάγνωση. :ohyes: :bye:
-
Τοποθετουν το σωληνακι απο το κατωτερο σημειο απτο οποιο μπορει να βγει για να μπορουν να βλεπουν και την παραμικρη ποσοτητα λαδιου που υπαρχει κατω απτο min...
Εγω αν θα την εκανα την πατεντα θα την εκανα γιατι γιατι το μωβ υγρο μια δειχνει κ μια δεν υπαρχει καθολου.
Στου φιλου μου το sxv σταματησει να δειχνει εδω κ πολυ καιρο..ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
Πηγη af1.
κ γινεται με 2 διαφορετικους τροπους.
Κ χωρις παρεξηγηση επισης αλλα οι γνωσεις του καθενος δεν καθοριζονται απο μια δεξαμενη λαδιου.
Ok. Οσοι γνωριζουν καταλαβαν. Αν θες ανοιξε ενα αλλο ποστ για να σου εξηγησω γιατι το κανουν :bye: :bye: :bye:
Χαχαχα...Μαλλον φιλε δεν εχεις ιδεα κ πρωτη φορα το βλεπεις κιολας....Το κανουν επειδη δεν δουλευει κ χαλαει κυριως(οπως σε μενα κ στου φιλου μου)..Αλλα κ για ν μπορεις να δεις ακριβως ποσο λαδι υπαρχει μεσα στην δεξαμενη..
Τεσπα δεν εχω σκοπο ναπαντησω σε οποιαδηποτε αλλη μαλακια κ αν πει καποιος.Ειδικα σε καποιους απτους παραπανω.Φτανουν τα σαψαλικια!Το θεμα δεν το βλεπετε???
Το τι ξερει ο καθενας καλα κανει κ το ξερει για να διευκολινει τον εαυτο του,πρωτα απολλα..Απο κει κ περα αμα γουστερνει το μοιραζεται.
Αυτο ηθελα να γραψω κ γω αλλα με προλαβε ο Νικος.Φτανει με τις παπαριλικια του καθενος.
Κ δεν παρεξηγιεμαι ουτε με τον αλεξ ουτε με τον Bill ουτε με κανεναν.Κανενα προβλημα απο μεριας μου.
Αμα ξερετε κατι σχετικο παρακαλω γραψτετο αλλιως φτανει..Εχω το δικο μου προβλημα δεν θα τρωω στη μαπα και την μλκια του καθε προβληματικου.
ΤΕΛΟΣ.
-
Τοποθετουν το σωληνακι απο το κατωτερο σημειο απτο οποιο μπορει να βγει για να μπορουν να βλεπουν και την παραμικρη ποσοτητα λαδιου που υπαρχει κατω απτο min...
Εγω αν θα την εκανα την πατεντα θα την εκανα γιατι γιατι το μωβ υγρο μια δειχνει κ μια δεν υπαρχει καθολου.
Στου φιλου μου το sxv σταματησει να δειχνει εδω κ πολυ καιρο..ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
Πηγη af1.
κ γινεται με 2 διαφορετικους τροπους.
Κ χωρις παρεξηγηση επισης αλλα οι γνωσεις του καθενος δεν καθοριζονται απο μια δεξαμενη λαδιου.
Ok. Οσοι γνωριζουν καταλαβαν. Αν θες ανοιξε ενα αλλο ποστ για να σου εξηγησω γιατι το κανουν :bye: :bye: :bye:
Χαχαχα...Μαλλον φιλε δεν εχεις ιδεα κ πρωτη φορα το βλεπεις κιολας....Το κανουν επειδη δεν δουλευει κ χαλαει κυριως(οπως σε μενα κ στου φιλου μου)..Αλλα κ για ν μπορεις να δεις ακριβως ποσο λαδι υπαρχει μεσα στην δεξαμενη..
Τεσπα δεν εχω σκοπο ναπαντησω σε οποιαδηποτε αλλη μαλακια κ αν πει καποιος.Ειδικα σε καποιους απτους παραπανω.Φτανουν τα σαψαλικια!Το θεμα δεν το βλεπετε???
Το τι ξερει ο καθενας καλα κανει κ το ξερει για να διευκολινει τον εαυτο του,πρωτα απολλα..Απο κει κ περα αμα γουστερνει το μοιραζεται.
Αυτο ηθελα να γραψω κ γω αλλα με προλαβε ο Νικος.Φτανει με τις παπαριλικια του καθενος.
Κ δεν παρεξηγιεμαι ουτε με τον αλεξ ουτε με τον Bill ουτε με κανεναν.Κανενα προβλημα απο μεριας μου.
Αμα ξερετε κατι σχετικο παρακαλω γραψτετο αλλιως φτανει..Εχω το δικο μου προβλημα δεν θα τρωω στη μαπα και την μλκια του καθε προβληματικου.
ΤΕΛΟΣ.
Πρόσεξε.. το ποστ προσπαθούμε να το κρατησουμε καθαρό και να μη βγαινει εκτός θέματος.. εγώ προσωπικά εχω ενα φιλο μάστορα που εχει ασχοληθεί με 5-6 sxv + rxv.. ετσι όπως που γράφεις νιώθω οτι εγω σαν αναγνώστης ειμαι μαλ2#$@#κας... οπότε δεν υπάρχει και ιδιαίτερος λόγος πολλοι που διαβάζουν και εχουν τη γνώμη τους να πουνε κατι...
Δεν υπάρχει λόγος να απαντήσεις εδω..αν θες μπορείς να στειλλεις πμ. κι αυτό το λεω για να μην ''τρως στη μαπα την μλακια καθε προβληματικου'' όπως εγώ και σου χαλάμε το ποστ μπας και βρεθεί λύση για τη μηχανή σου... :bye:
Τεσπα.. όπως και να εχει αμα το στειλλεις η βρεις την ακρη ρίξε φωτος η πες τι εγινε...
-
Χαχαχα...Μαλλον φιλε δεν εχεις ιδεα κ πρωτη φορα το βλεπεις κιολας....Το κανουν επειδη δεν δουλευει κ χαλαει κυριως(οπως σε μενα κ στου φιλου μου)..Αλλα κ για ν μπορεις να δεις ακριβως ποσο λαδι υπαρχει μεσα στην δεξαμενη..
Τεσπα δεν εχω σκοπο ναπαντησω σε οποιαδηποτε αλλη μαλακια κ αν πει καποιος.Ειδικα σε καποιους απτους παραπανω.Φτανουν τα σαψαλικια!Το θεμα δεν το βλεπετε???
Το τι ξερει ο καθενας καλα κανει κ το ξερει για να διευκολινει τον εαυτο του,πρωτα απολλα..Απο κει κ περα αμα γουστερνει το μοιραζεται.
Αυτο ηθελα να γραψω κ γω αλλα με προλαβε ο Νικος.Φτανει με τις παπαριλικια του καθενος.
Κ δεν παρεξηγιεμαι ουτε με τον αλεξ ουτε με τον Bill ουτε με κανεναν.Κανενα προβλημα απο μεριας μου.
Αμα ξερετε κατι σχετικο παρακαλω γραψτετο αλλιως φτανει..Εχω το δικο μου προβλημα δεν θα τρωω στη μαπα και την μλκια του καθε προβληματικου.
ΤΕΛΟΣ.
Δεν πρόκειται να πάρεις καμμία απάντηση που να σε ικανοποιεί, για τον απλούστατο λόγο ότι είσαι βέβαιος πως ότι έχει γίνει μεχρι στιγμής στο μηχανάκι σου είναι σωστό και το τρέχον πρόβλημα είναι ανεξάρτητο και άσχετο με τις επισκευές που έχουν γίνει.
Το παραπάνω σενάριο έχει τις ίδιες πιθανότητες με το να υπάρχει Αι-Βασίλης, οπότε αφού ακούσεις μερικές μαλακίες ακόμα (χλωμό μετα το παραπάνω απαράδεκτο post) σε κόβω να κάνεις πακέτο με έναν φιόγκο το sxv και να το ταχυδρομείς στην Αμφιθέας.
Καλή τύχη. :bye:
-
Βλεπω ξερεις και την οδο..
Δεν ειναι τι με ικανοιποιει εμενα.Απλα δεν πιστευω νΑ ειναι μηχανικο το προβλημα.
Δεν θα δουλευε ποτε το μηχανακι.Το δικο μου δουλευει τελεια στην αρχη τουλαχιστον.
Και δεν ειπα οτι γραφω σταρχιδια μου τα των υπολοιπων.
Ολα θα τα τσεκαρω.ΟΛΑ.Απλα πιστευω οτι ειναι ηλεκτρικο.Δηλ επειδη διαφωνω
με τα παληκαρια εδω μεσα σημαινει οτι πιστευω σε Αγιο Βασιλη?
Απαρεδεκτοι ειναι αυτοι που ξεκινησαν να λενε ενα καρο μαλακιες και το post
απο προβλημα και βοηθεια μετατραπηκε σε μπουρδελο με παρεξηγησεις κ.τ.λ......... Τεσπα δεν πειραζει.
Θα δουμε τι φταιει στην τελικη και μολις τελειωσει η δουλεια και γινουν ολα κομπλε θα γραψω για το τι εφταιγε.
Ειτε ειχα δικιο εγω ειτε ολοι οι υπολοιποι!!!Δε μασαω να παραδεχτω λαθος μου σε αντιθεση με καποιους εδω μεσα που ξερουν τα παντα.
-
Φιλε Θεμη για τον λογο οτι μιλας καλα θα σου απαντησω.
Νομιζω οτι ηδη ειμαστε εκτος θεματος.Δεν ειπα οτι ειναι ολοι μαλακες εκτος αν ψοφατε για παρεξηγηση και ετσι σας βολευει να το παρετε.
Ο ενας μπαινει κ γραφει "το σκεφτομαι κ που σου απανταω"...Ωπα ρε φιλε δεν σε υποχρωνει κ κανενας..Ποιος εισαι δηλ?
Ο δευτερος μπαινει και μου λεει πως τολμαω και δεν σεβομαι τον πρωτο που ειναι πολυ μαγκας μηχανικος κτλ κτλ..Κ συ ρε φιλε ποιος εισαι ο γκομενος του και σου πεφτει λογος απτο πουθενα?
Ο αλλος μπαινει κ μου κανει τον εξυπνο οτι εγω δεν ξερω τπτ κ ξερει αυτος...Ουτε τον ξερω ουτε με ξερει για να μαμφισβειτει!
Βλεπεις καποιος απαυτους να εχει απαντησει κ να ειναι μεσα στο θεμα και την βοηθεια που ζηταω?????????????????
Αυτο εννοω μαλακες προβληματικους και Ο-Χ-Ι ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Η ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ.
Δεν ξερω σχεδον κανεναν εδω γιαυτο κ ΠΟΤΕ δεν θα εβριζα καποιον.Ουτε εσενα ουτε αυτους που ειπαν την γνωμη τους στην αρχη.
Τι να χαλασεις το Post?δεν βλεπεις πως ειναι??Μπουρδελο ειναι ηδη...Καλυτερα πατα το ενα σβησιμο γιατι το βλεπω και τρελενομαι..
P.S Ακομα και στο af1 που ειναι ολοι Αμερικανοι,αγγλιοι,Αυστραλοι και οτι αλλο θες,που υποτιθεται οτι εμεις ειμαστε Ελληνες και ολοι αυτοι ειναι κατω απταρχιδια μας γιατι εμεις σαν ελληνες γαμαμε κ δερνουμε κ εχουμε ιστορια και ολες αυτες τις μαλακιες που λεμε μεταξυ μας,ειναι πολυ πιο προθυμοι να βοηθησουν σε οτιδηποτε τους ζητησεις και χωρις τσαμπουκαλικια και να προσπαθει ο καθενας να δειξει οτι ειναι μαγκας με τις γνωσεις του κ τα σχετικα.Κ πιστεψτεμε εχω διαβασει ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ POST ΑΠΟ AF1 ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ
ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΕΣΤΙ..ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ.
-
ο.κ. πάμε ξανα στο θέμα μας και όποιος εχει συναντησει παρόμοιο προβλημα ας απαντήσει ή αν γνωρίζει τι ειναι... :bye: το θέμα μας ειναι αυτο..
''Πριν απο μερικες μερες παρελαβα το sxv μου απο Αρμακολα οπου ηταν εκει για service.Αλλαχτηκαν.Ελλατηρια πιστονιου,μεταλλα στροφαλου,μεταλλα μπιελας,γλατζες
O-Rings,τρομπα λαδιου,τρομπα νερου κ κομπλερ μιζας.Επισης μου ειχαν καει τα πηνια κ δεν ηθελα ναγορασω καινουργια οποτε εψαξα στο νετ και στο τελος τα εστειλα
σενα παληκαρι καπου στην κορινθο για rebuilt.Αυτος μου ειπε οτι ειχαν καταστραφει τελειως!Μεχρι κ οι μονωσεις ειχαν αρπαξει..Δεν ηθελε στην αρχη να τα κανει,τεσπα τα επισκευασε και τα εστειλε.
Τα εστειλα στον Αρμακολα να τα περασει και του ειπα να ψαξει καλα Ανορθωτη/πολλαπλασιαστη/καλωδιωσεις για να δουμε τι το προκαλεσε αυτο.Μου ειπε οτι ολα ηταν΄καλα εκτος απτο ματι των πηνιων που ειχε καει κ αυτο και θα μου εβρισκε μεταχειρισμενο για ν μην πληρωσω πολλα.Οπως κ εγινε.
Στο θεμα τωρα.Το μηχανακι ηρθε!!!!!Στις πρωτες 2-3 βολτες ολα σχεδον καλα.το μηχανακι μπερδευε λιγο μετα απο καποια ωρα δεν εδωσα κ πολυ σημασια.
Τωρα ομως εγινε πολυ χειροτερο.
Οταν το παιρνω μπροστα κ το αφηνω να ζεσταθει ολα ειναι καλα.Στροφαρει τελεια!Μετα ομως απο καποια ωρα στο δρομο και οταν η θερμοκρασια του κινητηρα ανεβει το μηαχανακι μπερδευει τοσο πολυ που δεν μπορω να το ξεκινησω και σβηνει!ζοριζετε παρα πολυ να ανεβασει στροφες και μολις αφηνω τον συμπλεχτη για να ξεκινησει σβηνει.
Μπερδευει παρα πολυ στις χαμηλες.ρελαντι κραταει αλλα μολις δωσω γκαζι παλι μπερδευει..
Απο δω απο κει του δινω λιγο γιλο στροφες και ανεβαζει ενω μπρερδευει παρα πολυ.Ε στο τελος αφηνω συμπεχτη και το ξεκιναω με τις μπαντες γιατι αλλιως πρεπει να πρμενω να κρυωσει για να φυγω.Αλλα κ παλι στις μεσαιες μπρερδευει αλλα πιο χαλαρα...
Ξερει κανενας τι μπορει να φταει?Εχουν σπασει τα νευρα μου.Μολις το πηρα απο service και τρελενομαι που ειναι ετσι...
:dvl! :w3% :w3% :w3% :dvl! :w3% :w3%
-
Φιλε Θεμη για τον λογο οτι μιλας καλα θα σου απαντησω.
Νομιζω οτι ηδη ειμαστε εκτος θεματος.Δεν ειπα οτι ειναι ολοι μαλακες εκτος αν ψοφατε για παρεξηγηση και ετσι σας βολευει να το παρετε.
Ο ενας μπαινει κ γραφει "το σκεφτομαι κ που σου απανταω"...Ωπα ρε φιλε δεν σε υποχρωνει κ κανενας..Ποιος εισαι δηλ?
Ο δευτερος μπαινει και μου λεει πως τολμαω και δεν σεβομαι τον πρωτο που ειναι πολυ μαγκας μηχανικος κτλ κτλ..Κ συ ρε φιλε ποιος εισαι ο γκομενος του και σου πεφτει λογος απτο πουθενα?
Ο αλλος μπαινει κ μου κανει τον εξυπνο οτι εγω δεν ξερω τπτ κ ξερει αυτος...Ουτε τον ξερω ουτε με ξερει για να μαμφισβειτει!
Βλεπεις καποιος απαυτους να εχει απαντησει κ να ειναι μεσα στο θεμα και την βοηθεια που ζηταω?????????????????
Αυτο εννοω μαλακες προβληματικους και Ο-Χ-Ι ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Η ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ.
φιλε μου προσεξε με...
μπαινεις σε ενα δημοσιο φορουμ, αναφερεις το προβλημα σου, κ περιμενεις απαντησεις απο καποιους που γνωριζουν η απο καποιους που εχουν γνωσεις να πουν μια γνωμη.
με ολη την καλη θεληση κ διαθεση να σε βοηθησω, μπαινω κ σου απαντω, λεγοντας να μοου πεις περισοτερα στοιχεια για το τι ακριβως γινεται κ ξαφνικα εισπρατω μια αμφισβητηση απο σενα του στυλ, ειναι σιγουρα χρονισμενο...μου κανει για ρευμα...τα σωμματα ειναι οκ...εχω ελαφρωσει μονος μου το μοτερ σε καποια σημεια εσωτερικα...εχω γυαλισει θυριδες.
απο την μια λες οτι θα βαλεις φωτια στον αρμακολα που κατι δεν εκανε σωστα η δεν εδωσε την δεουσα προσοχη πριν στο στειλει κ απο την αλλη λες ο αρμακολας δεν πιανεται σε ιστοριες με sxv.
κ σου απαντω ευλογα οτι σκεφτομαι πολυ που σου απαντω γιατι μπηκες εδω να συζητησουμε κ να βγαλουμε μια ακρη για το προβλημα σου η μπηκες για να πεις αυτα που θες να πεις αλλα κ να δεχτεις μονο αυτα σε συμφερουν η βολευουν? γιατι αναφερεις ελπιζω να ναι ρευμα αλλα ειναι σιγουρα χρονισμενο.
εχεις την κλασικη νοοτροπια του ξερολα εσυ φιλε μου λεγοντας απο την μια οτι εχεις βαλει χερι σε θυριδες κ ελαφρωματα, οτι κανεις διαγνωση μονος σου οτι οφειλεται σε ηλεκτρικο προβλημα κ στο τελος λες κ το ωραιο ΄΄βεβαια μηχανικος δεν ειμαι΄΄....
απο την μια ψαχνεις γνωμες κ απο την αλλη ακυρωνεις οτι δεν σ αρεσει με την δικη σου κριση με λαθος επειχηρηματα μιας κ στο τελος αναφερεις οτι δεν εισαι μηχανικος.
τελος θα σου πω να διαβασεις ολα τα προηγουμενα μηνυματα μου εδω μεσα στο φορουμ για να δεις αν μιλαω με ειρωνια κ γενικα αν εχω ειρωνευτει σε κανεναν η ακομα καλυτερα ψαξε να δεις αν κανω πουθενα επειδηξη γνωσεων.ειχα ολη την καλη διαθεση να βοηθησω αλλα το ΄΄σκεφτομαι πολυ που σου απανταω΄΄ πηγαινε σ αυτην ακριβως την φαση...κοιταξε που εφτασε η συζητηση...κ δεν την εφτασα εγω εδω φιλε μου.
τελος μιας κ τυχαινει στην τεχνικη παρουσιαση στο noale που ειμουν να μην μας δειξανε για ποιο λογο δεν δουλευει το μωβ υγρο ,θα το κοιταξω γιατι με εβαλες σε σκεψεις.
κ πριν το πεις μονος σου θα σου το πω εγω...ναι το παραπανω ειναι ειρωνικο φιλε μου για να καταλαβεις οτι κατι που το ξερεις λαθος κ σου το επισημαινει καποιος που δεν τον ξερεις κ μπορει να ξερει περισοτερα απο σενα, μιας κ δεν εισαι μηχανικος οπως λες, παλι περνας στον αντιλογο κ χωρις να εχεις ποτε αναρωτηθει πως δουλευει η λιπανση ξηρου καρτερ επιμενεις κ λες οτι σε κανενα sxv δεν δουλευει...
τελος θα σε παρακαλουσα να μιλας λιγο πιο κοσμια εδω μεσα κ ασε κατα μερος τις ασχημες εκφρασεις κ επισης πιστευω οτι κ να βρεις το προβλημα δεν θα πεις την πραγματικη αιτια η θα πεις οτι σου πουνε μιας κ δεν εισαι μηχανικος αλλα κ κανεις απο μας δεν μπορει να το μαθει για να διαπιστωσει αν λες αληθεια.
καλη τυχη
-
ο.κ. πάμε ξανα στο θέμα μας και όποιος εχει συναντησει παρόμοιο προβλημα ας απαντήσει ή αν γνωρίζει τι ειναι... :bye: το θέμα μας ειναι αυτο..
Ρε συ, ποιος του απαντησε εκτος θεματος? Το παλικαρι εριξε το προβλημα του, και πηρε απο ολους σωστοτατες απαντησεις (ή και περαιτερω διευκρινησεις). Αυτος το εβγαλε εκτος θεματος (μεσα απο μια συζητηση, γεννιονται και αλλες αποριες/αποψεις).
Προσωπικα, εγω αντιληφθηκα οτι δεν γνωριζει καλα απο μηχανακια (ή τουλαχιστον απο σαπριλια). Του ζηταω 1000 συγνωμη εαν προσβληθηκε απο αυτο που ειπα, αλλα οταν βλεπω να λενε για μωβ υγρα που δειχνουν την σταθμη, καπως δεν νιωθω καλα. Μπορει φυσικα να με κοροιδεψαν εμενα, και τελικα να μην μου εβαλαν μοβ υγρο :thnk:
Βασικα, σε ενα τετοιο μηχανακι, ΔΕΝ βαζεις χερι, εαν δεν εισαι γνωστης.ΤΕΛΕΙΑ και ΠΑΥΛΑ
Τελικα, ο Αρμακολας ανελαβε τις ευθυνες του? :thnk: :thnk:
-
Φιλε bros400pgm αυτο το υγρο στο σωληνακι μεταξυ min-max τι χρωμα ειναι?
Στο δικο μου παντως εχει αυτο το μπλε-μωβ.
(http://i43.tinypic.com/2w6ibti.jpg)
-
Τα μεταλλα που αλλαχτηκαν στις μπιελλες και τον στροφαλλο ειναι σιγουρα σωστα?
Αναλογως με το τι γραμμα ειναι χαραμεγμενο επανω βαζεις και το αντιστοιχο χρωμα το οποιο αντιστοιχει σε ενα συγκεκριμενο νουμερο που στο δινει σε ενα πινακα η απριλια.
Μηπως ειναι κατι λαθος και με την θερμοκρασια προκαλειται το προβλημα?
-
Τα μεταλλα που αλλαχτηκαν στις μπιελλες και τον στροφαλλο ειναι σιγουρα σωστα?
Αναλογως με το τι γραμμα ειναι χαραμεγμενο επανω βαζεις και το αντιστοιχο χρωμα το οποιο αντιστοιχει σε ενα συγκεκριμενο νουμερο που στο δινει σε ενα πινακα η απριλια.
Μηπως ειναι κατι λαθος και με την θερμοκρασια προκαλειται το προβλημα?
Αποτι ξερω και αυτο που λες μπορει να συμβαινει.Το ειχα ακουσει απο αλλον που το επαθε με τα μεταλλα του στροφαλου.
Το θεμα τωρα οτι εκει που το μηχανακι εκανε την πρωτη φορα καμια ωρα να βγαλει το προβλημα,ο χρονος αυτος μειωνοταν σιγα σιγα και τωρα το κανει απτα 3 λεπτα βολτας!
Σκεφτηκα αυτο που ειπε κ ο μαστορα οτι παιζει να φταιει κ ο στατορας και μην εγινε η περιελιξη σωστα.Εβγαλα πολυμετρο κ μετρησα μπαταρια.11,80VDC χωρις να το παρω μπροστα
και μεχρι 12,40 VDC λιγο πιο ψηλα απτο ρελαντι.
14,40 δεν πρεπει να ειναι το μεγιστο?Ξερει καποιος να μου πει?
Αλλαξα μπαταρια με μια yuasα YZT10S που ειχα καβατζα,δανειστηκα κ ανορθωτη απο φιλο με XV αλλα τιποτα.
Θα το ψαξω για ηλεκτρικα οσο μπορω εδω αν δεν την βρω την ακρη θα παει πισω...
Τωρα εβαλα την μπαταρια για φορτισμα.Την τελευταια φορα δουλεψε σωστα το πολυ 3-5 λεπτα,αν με την φορτισμενη μπαταρια δουλεψει καλα για πολυ περισσοτερο σημαινει οτι το προβλημα ειναι απτα πηνια κ δεν την φορτιζουν σωστα.Μου ειπαν ναλλαξω και τις πιπες στα μπουζι γιατι αν ειναι χαλια πανω κατω τα ιδια συμπτωματα με τα δικα μου βγαινουν.
-
Φιλε bros400pgm αυτο το υγρο στο σωληνακι μεταξυ min-max τι χρωμα ειναι?
Στο δικο μου παντως εχει αυτο το μπλε-μωβ.
(http://i43.tinypic.com/2w6ibti.jpg)
Αναφερεσε σε μενα, για να μου πεις τι? Οτι οντως το υγρο ειναι μωβ? Μαθε πρωτα την συσταση του μωβ υγρου, και ελα μετα να συζητησουμε το χρωμα του............................Θα εκπλαγεις ποσα χρωματα μπορει να παρει :h22: :h22: :h22:
Και για να τελειωνει η ιστορια, εαν θες ακουσε την συμβουλη μου. Εαν δεν θες, μην το κουραζουμε εδω μεσα. Σπανια λεω μαλακιες σε καποιο τεχνικο προβλημα καποιου συμφορουμιτη.
ps. Αληθεια, ο αρμακολας τι ειπε?
-
Οπως ειπες την πρωτη φορα δουλεψε παραπανω κι μετα αρχισε ν πεφτει, τα μεταλλα αυτα εχουν πολυ μικρες διαφορες σε μεγεθος.σε περιπτωση που ειναι κατι λαθος μπορει να πηραν ανοχες και εξου και το πατιναρισμα-σκασιμο που λες.
να το τσεκαρεις αυτο δν γινεται γιατι η επιλογη αυτων των μεταλλων γινεται με βαση τα γραμματα που ειναι χαραγμενα με λειζερ επανω στον στροφαλο τις μπιελλες και τα καρτερ.την αληθεια μονο ο μαστορας την ξερει.
παντως μην κοιτας μονο ηλεκτρλογικο προβλημα και δες γενικα το μηχανακι ως συνολο.
-
Φιλε Δημητρη καλο θα ηταν να το δει ξανα ο ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ.(το ξερω πως ειναι δυσκολο)....
αλλα εχουν ακουστει τοσα πολλα εδω που στο τελος θα γινει καμια χοντρη λαλακια στο εργαλειο
και θα τραβας τα μαλλια σου.....
Καλο κουραγιο φιλαρακι και ευχομαι το προβλημα να βρεθει γρηγορα.... ;) ;) ;) ;)