Ειχα παρατηρησει στις βολτες με τον μικρο, οτι σε καποιο σημειο, οταν η θερμοκρασια του μοτερ ανεβαινε ο ψεκασμος δεν ανταποκρινοταν σωστα στο ανοιγμα του γκαζιου. Ψαχνωντας στο af1 aprilia forum, ανακαλυψα ενα ποστ το οποιο μετακινουσε τον σενσορα θερμοκρασιας αερα.
Η θεση του εν λογω αισθητηρα, βρισκεται μπροστα και χαμηλοτερα απο τα σωματα ψεκασμου και οχι μεσα στην ροη του αερα. Σε συνδυασμο δεν με το οτι το μοτερ στελνει ζεστη εκει, κανει τα πραγματα ακομα χειροτερα.
Η ECU, κοντρολαρει το μιγμα συμφωνα με αυτον τον αισθητηρα. Για καθε 4 βαθμους κελσιου πανω απο τους 30, αφαιρει 0.8% καυσιμο απο τα fuel tables χωρις να τροποποει το αβανς. Ειδικα σε συνθηκες οπως δυναμομετρησεις τα πραγματα ειναι τραγικα.
Συμφωνα με τον Kwest, οταν εβαλε εναν αισθητηρα θερμοκρασιας πανω στην ροη του αερα (πανω απο τα σωματα ψεκασμου δηλαδη) ειδε μια διαφορα θερμοκρασιας εν σχεση με τον μαμα αισθητηρα 15 βαθμων μεσο ορο (με 26 βαθμους max διαφορά). Δηλαδη, στην χειροτερη περιπτωση η ECU αφαιρουσε 5.2% καυσιμο ενω σαν μεσο ορο 3%.
Δεν χρειαζεται να πω οτι για να φερεις στα μετρα του μοτερ τον ψεκασμο, κανεις αλλαγες 1.6% μεχρι 3%, οποτε φανταστειτε την διαφορα που κανει ο αισθητηρας οταν καταγραφει λαθος δεδομενα.