0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1366
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +34
Εντουραδα με RXV 550
« - : Ιούνιος 07, 2008, 02:42:08 μμ »
Να δεις πως το ελεγε ο φιλοσοφος.....
Οταν θες κατι ολο το συμπαν συνομοτει κλπ κλπ....

Μ@λ@κιες !!!!!

 Εβλεπα σε περιοδικα τεστ του RXV 550 και μολις ψηλιαστικα οτι θα ειναι η σειρα του Power Bikes να το κανει τεστ ΖΑΛΙΣΑ στα τηλεφωνα τον συμφορουμιτη NitroArgi και τον εψησα να παμε μαζι εντουροβολτα.
 
 Ετσι λοιπον εν αγνοια του κανονισε  με τρεις πυροβολημενους φιλους του και εμενα να του δειξουμε τις ''χαρες'' του βουνου.
 2 GasGas,1 Suzuki RMZ,1 KTM και το Aprilia (κατα κοινη ομολογια το πιο ομορφο) ξεκινησαμε χαλαρα σε φλατ κομματια και εκει εμεινα εκπληκτος με το ποσο καλα το πηγαινε το Θηριο ο Αργυρης.
 Σε κατι ανηφοροκατηφορες-γκρεμους χλωμιασε λογω ελειψης εμπειριας πιο πολυ αλλα σε γενικες γραμμες τα καθαρισε ολα καλα.

 Εντουρο ομως χωρις μονοπατια δεν νοηται.
Ετσι οταν περασε η ωρα και μειναμε ''τα δυο μας'' τον πηγα σε μερη που χαρακτηριζουν το 80% των διαδρομων που απαντονται σε εναν τυπικο ελληνικο αγωνα.
Εκει ειχα την ευκαιρια να οδηγησω και εγω την κουκλα ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
και εμεινα αφωνος.

Οση ωρα οδηγουσα παραμιλουσα μεσα απο το κρανος.
Τι εργαλειο ειναι αυτο ρε παιδες !!!!!!
Τι π@π@ριες γραφουν τα περιοδικα !!!!!!

 Πραγματικα σε ορισμενα σημεια οδηγησα πιο γρηγορα απ'οσο ποτε σε χωμα στη ζωη μου.
 Και ισως να μην ειμαι πολυ αντικειμενικος αλλα θα γραψω 2-3 πραγματακια για το μηχανακι και ας τα κρινει οπως θελει ο καθενας.
 
 Ας αρχισουμε με το γκαζι ή μαλλον ΤΟ ΓΚΑΖΙ !!!!!
Ευτυχως που εβαλαν 2 χαρτες LOW+HIGH .Στο Ηi δεν αστειευεται. Ειναι ακρως απολαυστικο και τρομακτικο ταυτοχρονα.
Στο Low φανταζομαι θα μεινει στο 90% της ζωης του αλλα οχι οτι και εκει δεν εχει γκαζι ετσι?
Η γραμμικοτητα και η ευστροφια του κινητηρα ειναι απιστευτη,δικυλινδρος γαρ.Νομιζω πως αυτο προσπαθουν τα μονοκυλινδρα να πετυχουν τοσα χρονια αλλα που.....
 
 Φρενα:Μεγαλο ατου η πλευστη δισκοπλακα 270mm και η Nissin τρομπα.
Τετοια φρενα τα ονειρευονται τα ΚΤΜ με τα σφουγκαρια που εχουν.Σας το λεω αυτο απο πρωτο χερι γιατι και εγω στο ΚΤΜ μου για να αποκτησω αποτελεσματικοτητα τα εσκασα για πλευστο δισκο και τρομπα απο το SX .Eιναι κοινο μυστικο οτι η nissin σ'αυτη την κατηγορια τιμης εχει καλυτερη τρομπα.
 
 Πλαισιο: Κορυφη.Δεν κουναει ΠΟΥΘΕΝΑ και στριβει με τη σκεψη !
 
 Αναρτησεις: Μπροστα φοραει το εκπληκτικο Marzzocchi Shiver που διαβαζει και το παραμικρο χαλικακι.Θα το ηθελα λιγο πιο σκληρο στα πολλα (παρα πολλα) χιλιομετρα που μαζευονται ευκολα.
Το πισω δεν θυμαμαι καθολου γιατι δεν με απασχολησε και καθολου.Μαλλον καλο ειναι αυτο...

 Στα μειονεκτηματα: Συμπλεκτης.Οταν ζεσταθει σε ανηφορες και μονοπατια ειναι δραμα.Νομιζω οτι παιζει ρολο που ειναι με ντιζα. Ημαρτον τι σκεφτοντουσαν...
 Τελος εχει θεμα με τη θερμοκρασια.Ανεβαζει ευκολα και το βεντιλατερ δουλευει υπερωριες.Αναποφευκτο ειναι καποια στιγμη που θα δουλευει ωρα με κλειστο κινητηρα να σε αφησει απο μπαταρια και να περνεις τηλ. για να σε μαζεψει η ΕΜΑΚ. Δεν ξερω αν περνει μπροστα σπρωχτο γιατι ειναι ψεκαστο.

 Αφησα για το τελος το θεμα του βαρους.
ΟΚ ειναι πιο βαρυ απο τον μεσο ορο αλλα δεν φαινεται πουθενα.Ακομα και προς το τελος της βολτας που χρειαστηκε να το σηκωσω και να το σπρωξω κουρασμενος δεν καταλαβα και τεραστια διαφορα απο το 400αρι ΚΤΜ που ειχα.
Εν κινηση δεν το συζηταω εχει πολυ αερινη αισθηση.
Θα 'θελα να 'ξερα στα συγκριτικα διχρονα εχουν στο μυαλο τους οταν μιλανε για βαρος?

Τελειονωντας...

Προφανως εχετε καταλαβει οτι υπαρχει ερωτας μεγαλος μεταξυ μας....

Την επομενη το πρωι πηρα κατευθειαν την Aprilia για να μαθω τιμη για το RXV 550 Merriman Replica που ειναι φορτωμενο και πιο ελαφρυ.

Εκτοτε παιζω Τζοκερ ασταματητα γιατι 15.000€ .......
....ειναι πολλα τα λεφτα Αρη.....

 :bye: :bye: :bye:



 



 

 
 



*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1366
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Εντουραδα με RXV 550
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 07, 2008, 02:47:17 μμ »
Και φωτογραφιες.
Απο το κινητο του Αργυρη γιατι εγω απο τη χαρα μου που θα οδηγουσα το τερας ξεχασα τη μηχανη :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1366
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Εντουραδα με RXV 550
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 07, 2008, 02:51:55 μμ »
Το ΚΤΜ ειναι το δανεικο που πηγα βολτα και φορουσε αυτοματο συμπλεκτη rekluse  !!!! :kalo:

http://www.rekluse.com/


Ευχαριστω τον φιλο μου τον Δημητρη που με ακουσε και τον εβαλε και που με (μιση καρδια) μου το εδωσε για βολτα ;-)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 07, 2008, 02:56:36 μμ από backys »

*

davide

Απ: Εντουραδα με RXV 550
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 07, 2008, 04:12:35 μμ »
Μπράβο Μπάκαρε!!!
...συνέχισε να παίζεις τζόκερ, διότι θέλω κι εγώ να καβαλήσω το μηχανάκι!!! ;)


Υ.Γ. το καλτσόν που σου πρότεινα, κάνει δουλειά...
... η μπάκα μαζεύτηκε!!!
 :P :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1366
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Εντουραδα με RXV 550
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 09, 2008, 12:16:31 μμ »
Δεν ειναι μπακα!!! :psdof:

Ο προστατευτικος θωρακας πεταει .....(και καλα)  :D :D :D :D

Γεια μαςςςςςς

 :pint :pint :pint :pint :pint :pint :pint

*

George rxv 450

Απ: Εντουραδα με RXV 450!!!
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 10, 2008, 12:49:46 μμ »
Να δεις πως το ελεγε ο φιλοσοφος.....
Οταν θες κατι ολο το συμπαν συνομοτει κλπ κλπ....

Μ@λ@κιες !!!!!

 Εβλεπα σε περιοδικα τεστ του RXV 550 και μολις ψηλιαστικα οτι θα ειναι η σειρα του Power Bikes να το κανει τεστ ΖΑΛΙΣΑ στα τηλεφωνα τον συμφορουμιτη NitroArgi και τον εψησα να παμε μαζι εντουροβολτα.
 
 Ετσι λοιπον εν αγνοια του κανονισε  με τρεις πυροβολημενους φιλους του και εμενα να του δειξουμε τις ''χαρες'' του βουνου.
 2 GasGas,1 Suzuki RMZ,1 KTM και το Aprilia (κατα κοινη ομολογια το πιο ομορφο) ξεκινησαμε χαλαρα σε φλατ κομματια και εκει εμεινα εκπληκτος με το ποσο καλα το πηγαινε το Θηριο ο Αργυρης.
 Σε κατι ανηφοροκατηφορες-γκρεμους χλωμιασε λογω ελειψης εμπειριας πιο πολυ αλλα σε γενικες γραμμες τα καθαρισε ολα καλα.

 Εντουρο ομως χωρις μονοπατια δεν νοηται.
Ετσι οταν περασε η ωρα και μειναμε ''τα δυο μας'' τον πηγα σε μερη που χαρακτηριζουν το 80% των διαδρομων που απαντονται σε εναν τυπικο ελληνικο αγωνα.
Εκει ειχα την ευκαιρια να οδηγησω και εγω την κουκλα ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
και εμεινα αφωνος.

Οση ωρα οδηγουσα παραμιλουσα μεσα απο το κρανος.
Τι εργαλειο ειναι αυτο ρε παιδες !!!!!!
Τι π@π@ριες γραφουν τα περιοδικα !!!!!!

 Πραγματικα σε ορισμενα σημεια οδηγησα πιο γρηγορα απ'οσο ποτε σε χωμα στη ζωη μου.
 Και ισως να μην ειμαι πολυ αντικειμενικος αλλα θα γραψω 2-3 πραγματακια για το μηχανακι και ας τα κρινει οπως θελει ο καθενας.
 
 Ας αρχισουμε με το γκαζι ή μαλλον ΤΟ ΓΚΑΖΙ !!!!!
Ευτυχως που εβαλαν 2 χαρτες LOW+HIGH .Στο Ηi δεν αστειευεται. Ειναι ακρως απολαυστικο και τρομακτικο ταυτοχρονα.
Στο Low φανταζομαι θα μεινει στο 90% της ζωης του αλλα οχι οτι και εκει δεν εχει γκαζι ετσι?
Η γραμμικοτητα και η ευστροφια του κινητηρα ειναι απιστευτη,δικυλινδρος γαρ.Νομιζω πως αυτο προσπαθουν τα μονοκυλινδρα να πετυχουν τοσα χρονια αλλα που.....
 
 Φρενα:Μεγαλο ατου η πλευστη δισκοπλακα 270mm και η Nissin τρομπα.
Τετοια φρενα τα ονειρευονται τα ΚΤΜ με τα σφουγκαρια που εχουν.Σας το λεω αυτο απο πρωτο χερι γιατι και εγω στο ΚΤΜ μου για να αποκτησω αποτελεσματικοτητα τα εσκασα για πλευστο δισκο και τρομπα απο το SX .Eιναι κοινο μυστικο οτι η nissin σ'αυτη την κατηγορια τιμης εχει καλυτερη τρομπα.
 
 Πλαισιο: Κορυφη.Δεν κουναει ΠΟΥΘΕΝΑ και στριβει με τη σκεψη !
 
 Αναρτησεις: Μπροστα φοραει το εκπληκτικο Marzzocchi Shiver που διαβαζει και το παραμικρο χαλικακι.Θα το ηθελα λιγο πιο σκληρο στα πολλα (παρα πολλα) χιλιομετρα που μαζευονται ευκολα.
Το πισω δεν θυμαμαι καθολου γιατι δεν με απασχολησε και καθολου.Μαλλον καλο ειναι αυτο...

 Στα μειονεκτηματα: Συμπλεκτης.Οταν ζεσταθει σε ανηφορες και μονοπατια ειναι δραμα.Νομιζω οτι παιζει ρολο που ειναι με ντιζα. Ημαρτον τι σκεφτοντουσαν...
 Τελος εχει θεμα με τη θερμοκρασια.Ανεβαζει ευκολα και το βεντιλατερ δουλευει υπερωριες.Αναποφευκτο ειναι καποια στιγμη που θα δουλευει ωρα με κλειστο κινητηρα να σε αφησει απο μπαταρια και να περνεις τηλ. για να σε μαζεψει η ΕΜΑΚ. Δεν ξερω αν περνει μπροστα σπρωχτο γιατι ειναι ψεκαστο.

 Αφησα για το τελος το θεμα του βαρους.
ΟΚ ειναι πιο βαρυ απο τον μεσο ορο αλλα δεν φαινεται πουθενα.Ακομα και προς το τελος της βολτας που χρειαστηκε να το σηκωσω και να το σπρωξω κουρασμενος δεν καταλαβα και τεραστια διαφορα απο το 400αρι ΚΤΜ που ειχα.
Εν κινηση δεν το συζηταω εχει πολυ αερινη αισθηση.
Θα 'θελα να 'ξερα στα συγκριτικα διχρονα εχουν στο μυαλο τους οταν μιλανε για βαρος?

Τελειονωντας...

Προφανως εχετε καταλαβει οτι υπαρχει ερωτας μεγαλος μεταξυ μας....

Την επομενη το πρωι πηρα κατευθειαν την Aprilia για να μαθω τιμη για το RXV 550 Merriman Replica που ειναι φορτωμενο και πιο ελαφρυ.

Εκτοτε παιζω Τζοκερ ασταματητα γιατι 15.000€ .......
....ειναι πολλα τα λεφτα Αρη.....

 :bye: :bye: :bye:

Παρακαλώ ενημερώστε με αν κανονίσετε καμια χωματερή βολτα!



 



 

 
 

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1366
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Εντουραδα με RXV 550
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 10, 2008, 06:36:56 μμ »
Παρακαλώ ενημερώστε με αν κανονίσετε καμια χωματερή βολτα!

Αντε να δουμε :pray: :pray: :pray:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2008, 06:38:45 μμ από backys »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης