0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος SXV 550

  • *
  • 1
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: SXV 550
  • Αντιδράσεις: +12
SXV 550 2025
« - : Νοέμβριος 19, 2025, 11:36:26 μμ »
Καλησπέρα στην ομάδα
Κανένα SXV 550 έχουμε εν έτει 2025?



*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5819
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +5396
Απ: SXV 550 2025
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 22, 2025, 07:41:44 μμ »
Δυστυχώς πρέπει να έχουν μείνει πολύ λίγα εκεί έξω.
Οι λόγοι απλοί νομίζω και οι 2 κυριότεροι που θυμάμαι είναι:


1) Μηχανάκι αγωνιστικής χρήσης με συγκεκριμένες ώρες ανακατασκευής που αρκετοί ιδιοκτήτες του είχαν για χρήση δρόμου χωρίς την απαραίτητη συντήρηση.


2) Συνεργεία που δεν είχαν την απαραίτητη γνώση να συντηρήσουν αυτά τα μηχανάκια. Εχω δυστυχώς παραδείγματα όπου μέτρα από το συνεργείο και μετά απο ανακατασκευή έγινε μπαμ σε κίνητρα.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος kostaskk

  • *
  • 5
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: SXV 550 2025
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 28, 2025, 06:20:55 μμ »
+ ιδιοκτήτες,  αν δεν πληρώσεις για τα ακριβά συχνά σέρβις... 
Στα 10.000 έλεγε αν θυμάμαι καλά άνοιγμα μοτέρ και ελενχος-ίσως αλλαγή πιστονιού,  βαλβίδες συχνά, καλά λάδια συχνά, μέταλλα, ρουλεμάν και διάφορα.
είχανε και κάτι διαρροές λάδια νερά στο Κάρτερ, και στρόφαλο έχουν βαρεσει.
Αγωνιστικό για δρόμο.

Πριν κάθε βόλτα ελενχος λάδια νερά,
Καλό ζεσταμα, καλή χρήση.

Αν ο κάτοχος το είχε για xt600 και το έσκιζε κρύο χωρίς να κάνει τα σέρβις
Ε δεν θα μείνουν και πολλά..
Παρόμοια ιστορία τα ktm640

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5819
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +5396
Απ: SXV 550 2025
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 29, 2025, 11:20:24 πμ »
+ ιδιοκτήτες,  αν δεν πληρώσεις για τα ακριβά συχνά σέρβις... 
Στα 10.000 έλεγε αν θυμάμαι καλά άνοιγμα μοτέρ και ελενχος-ίσως αλλαγή πιστονιού,  βαλβίδες συχνά, καλά λάδια συχνά, μέταλλα, ρουλεμάν και διάφορα.
είχανε και κάτι διαρροές λάδια νερά στο Κάρτερ, και στρόφαλο έχουν βαρεσει.
Αγωνιστικό για δρόμο.

Πριν κάθε βόλτα ελενχος λάδια νερά,
Καλό ζεσταμα, καλή χρήση.

Αν ο κάτοχος το είχε για xt600 και το έσκιζε κρύο χωρίς να κάνει τα σέρβις
Ε δεν θα μείνουν και πολλά..
Παρόμοια ιστορία τα ktm640
Τα σέρβις του και η ανακατασκευή κινητήρα γινόταν με ώρες χρήσης, όπως και στα αγωνιστικά. Δεν γινόταν με διανυθείσα χλμ απόσταση.
Χοντρικά πολύ αν τα θυμάμαι:
Λάδια/φίλτρο κάθε 5-7 ώρες πίστα ή 10-15 ώρες δρόμου
Φίλτρο αέρα καθαρισμό κάθε 10-15 ώρες ή πολύ νωρίτερα αν γινόταν και χρήση σε χώμα
Βαλβίδες κάθε 30 ώρες
Αντλίες νερού/τσιμούχες κάθε 20-30 ώρες
Πιστόνια/ελατήρια κάθε 60-80 ώρες
Ολικό rebuild κινητήρα στις 150-180 ώρες

Από τα παραπάνω και μόνο καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για race-build τετράχρονο.

Δεν θυμάμαι καλά σε κουβέντα με ο bill τι μου είχε πει σχετικά με τη γωνία στροφάλου. Ήταν μεταβλητή και άλλαζε από κάποιες στροφές/λεπτό και πάνω νομίζω ή κάτι τέτοιο. Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά ήταν εντυπωσιακό!
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης