Η αληθεια ειναι οτι κ γω για καφριλες μετα τις 12 το εχω

με παρεες με αλλα sm..Απ το επομενο καλοκαιρι σκεφτομαι να το ετοιμασω κ για Σερρες,Στο φυσικο περιβαλον του δηλ.

Περι βλαβης τωρα πριν συγκρινουμε τα υπολοιπα με sxv πρεπει να σκεφτουμαι οτι...
1)Eιναι 1 μοτερ το οποιο βγαινει τουμπανιασμενο απτο εργοστασιο.Εξου k τα 65+αλογα απο 550 κυβικα.
2)Το μοτερ ειναι ηδη αρκετα ανεβασμενο γιαυτο και δεν υπαρχουν και τοσες βελτιωσεις περα απο φιλτρο,προγραμμα,εξατμηση που δινουν κ τα περισσοτερα αλογα.
Απο κει κ περα οτι παραπανω κανεις θα φας πολυ κοπο κ χρημα και τα κερδη σε δυναμη θα ειναι πολυ μικρα.
2)Γενικα τα SM ειναι πιο προβληματικη κατηγορια απτις υπολοιπες!Να πω για ktm Lc4 που ειδα προχθες με σπασμενη μπιελα και κομματια ολο το μοτερ,(εβαλε μετεχειρο πανω τελικα)να πω για κολημενα husaberg...Ακομα και honda k yamaha βγαζουν πολλα.
κ 3 κ τελευταιο..
Το sxv ειναι τουμπανο απτο εργοστασιο.

Ειναι ηδη αρκετα βελτιωμενο δηλ.Ας παρει καποιος ενα CRF 450 που θεωρουνται κ σχετικα αξιοπιστα και ας το λιωσει στα aftermarket π.χ. εκκεντοφορο,πιστονι,μπιελα,στροφαλο.Το μηχανακι θα πεταει,θα μπορει να κοντραρει ενα sxv αλλα ειναι σιγουρο οτι θα σπασει και πιο γρηγορα...
Μετα πρεπει να πιασεις γκομενα την κορη του μαστορα
