APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 500cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: contrast61 στις Ιούλιος 21, 2009, 07:21:54 μμ
-
Καλησπέρα παιδιά πριν από 4 μήνες αγόρασα από έναν φίλο μου ένα scarabeo 500cc 2003 μοντέλο με 20.000χμ
Είχε άλλα 3 μηχανάκια για εκείνον και έτσι δεν το είχε ταλαιπωρήσει αυτό πολύ….τέλος πάντων το μηχανάκι μου αρέσει σε γενικά πλαίσια και προς το παρών είμαι ευχαριστημένος λέω τώρα που θα κάνω το μεγάλο service να φορέσω το 5δισκο συμπλέκτη από το νέο scarabeo για να έχει καλύτερο τράβηγμα χαμηλά δεν ξέρω μήπως είναι καλύτερο να πάω σε malossi αν έχει κανένας καμία γνώμη ας την πει.
Αν κάνετε καμιά εκδρομούλα η συνάντηση είμαι μέσα.
Χρήστος
-
έχετε δίκιο παιδιά τελικά αυτό θα κάνω :kalo:
-
Δεν καταλαβα ακριβώς, μόλις είδα το θέμα.
Ποιος σου είπε οτι ο σκαραβαιος έχει συμπλέκτη ?
γιατί θες να τον πειράξεις ? δεν εισαι ευχαριστημένος απο αυτό που σου δίνει ?
εξηγησε μου αν θες
κι εγω σκαραβεο 500 έχω
-
Δεν καταλαβα ακριβώς, μόλις είδα το θέμα.
Ποιος σου είπε οτι ο σκαραβαιος έχει συμπλέκτη ?
γιατί θες να τον πειράξεις ? δεν εισαι ευχαριστημένος απο αυτό που σου δίνει ?
εξηγησε μου αν θες
κι εγω σκαραβεο 500 έχω
Γιατί εσενα δεν έχει?
-
Δεν καταλαβα ακριβώς, μόλις είδα το θέμα.
Ποιος σου είπε οτι ο σκαραβαιος έχει συμπλέκτη ?
γιατί θες να τον πειράξεις ? δεν εισαι ευχαριστημένος απο αυτό που σου δίνει ?
εξηγησε μου αν θες
κι εγω σκαραβεο 500 έχω
??????????????????????????????????????????????????????????????? :thnk: :thnk:
εννοειτε πως εχεις συμπλεκτη ...εκτος και αν δεν εχεις κιβωτιο ταχυτητων!!!!!
μαλλον εννοεις κατι αλλο... :dry:
-
ο σκαραβαιος φιλε μου ειναι βεσπα ... αυτόματο ... ανοιγεις γκάζι φεύγεις ... δεν αλλάζεις ταχύτητες γιατί πολύ απλά δεν έχει ταχύτητες.
για αυτο ρωτάω ... τι ακριβως εννοεί λέγοντας οτι θα αλλάξει συμπλέκτη.
Αν κάνω λάθος και ξέρει καποιος περισσότερα πάνω σε αυτό ας μου το πει και εμένα.
Πιθανιν να μην έχω καταλάβει εγώ κάτι σωστά,
-
Όλα τα Scooter έχουν αυτόματο (φυγοκεντρικό) συμπλέκτη, αλλιώς θα έσβηναν κάθε φορά που ακινητοποιείσαι.
Δεν υπάρχει βέβαια χειριστήριο, συμπλέκτης όμως υπάρχει και κομπλάρει προοδευτικά όσο ανεβαίνουν οι στροφές του μοτέρ.
-
Όλα τα Scooter έχουν αυτόματο (φυγοκεντρικό) συμπλέκτη, αλλιώς θα έσβηναν κάθε φορά που ακινητοποιείσαι.
Δεν υπάρχει βέβαια χειριστήριο, συμπλέκτης όμως υπάρχει και κομπλάρει προοδευτικά όσο ανεβαίνουν οι στροφές του μοτέρ.
Λεπτομέρεια στην οποία δεν είχα δωσει σημασία και η οποία μου διέφευγε. Ευχαριστώ φίλε Harlek
-
θα κοιτάξω για αυτά.....
1.VARIATOR (MALOSSI απο 150+€-POLINI απο 150+€ -J.COSTA απο 150+€ )
2.ΡΑΟΥΛΑ-ΜΠΙΛΙΕΣ (αναλογα με την εταιρια κ τα ραουλα με τιμες να ξεκινουν απο 12€ +)
3.ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ (MALOSSI απο 150+€-POLINI απο 150+€ -J.COSTA απο 150+€ Dr.Puley 200€+)
4.ΕΞΑΤΜΙΣΗ (malossi,leovinci,gpr,akrapovic,mivv,g&g,Gianelli.......τιμες δεν αναφερω υπαρχουν στο τοπικ με τις εξατμισεις Wink )
5.Φιλτρο Αερα Κ&Ν 80€
-
Καλησπέρα παιδιά πριν από 4 μήνες αγόρασα από έναν φίλο μου ένα scarabeo 500cc 2003 μοντέλο με 20.000χμ
Είχε άλλα 3 μηχανάκια για εκείνον και έτσι δεν το είχε ταλαιπωρήσει αυτό πολύ….τέλος πάντων το μηχανάκι μου αρέσει σε γενικά πλαίσια και προς το παρών είμαι ευχαριστημένος λέω τώρα που θα κάνω το μεγάλο service να φορέσω το 5δισκο συμπλέκτη από το νέο scarabeo για να έχει καλύτερο τράβηγμα χαμηλά δεν ξέρω μήπως είναι καλύτερο να πάω σε malossi αν έχει κανένας καμία γνώμη ας την πει.
Αν κάνετε καμιά εκδρομούλα η συνάντηση είμαι μέσα.
Χρήστος
Κι εγω δεν το καταλαβα αυτο........
Εχεις βιδωμενο στον στροφαλο το Variator (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Scarabeo%20%20500&Y=2006&L=AP_SCA4&O=Primary%20transm&F=AP_SCA4_DS&L2=AP_SCA4_DS) που κινει τον ιμαντα και αυτος με την σειρα του γυριζει το φυγοκεντρικο (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Scarabeo%20%20500&Y=2006&L=AP_SCA4&O=Pulley%20assy.,%20driven&F=AP_SCA4_DM&L2=AP_SCA4_DM) του πισω αξονα που ανοιγει τις σιαγωνες και παρασερνει το Νο 14 το οποιο ειναι βιδωμενο στον αξονα (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Scarabeo%20%20500&Y=2006&L=AP_SCA4&O=Transmission&F=AP_SCA4_DQ&L2=AP_SCA4_DQ) Νο 4 και μεσω των γραναζιων γυριζει τον τροχο.
Συμπλεκτη 5δισκο δεν βλεπω παντως. :bye: :bye:
-
Καλησπέρα παιδιά πριν από 4 μήνες αγόρασα από έναν φίλο μου ένα scarabeo 500cc 2003 μοντέλο με 20.000χμ
Είχε άλλα 3 μηχανάκια για εκείνον και έτσι δεν το είχε ταλαιπωρήσει αυτό πολύ….τέλος πάντων το μηχανάκι μου αρέσει σε γενικά πλαίσια και προς το παρών είμαι ευχαριστημένος λέω τώρα που θα κάνω το μεγάλο service να φορέσω το 5δισκο συμπλέκτη από το νέο scarabeo για να έχει καλύτερο τράβηγμα χαμηλά δεν ξέρω μήπως είναι καλύτερο να πάω σε malossi αν έχει κανένας καμία γνώμη ας την πει.
Αν κάνετε καμιά εκδρομούλα η συνάντηση είμαι μέσα.
Χρήστος
Κι εγω δεν το καταλαβα αυτο........
Εχεις βιδωμενο στον στροφαλο το Variator (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Scarabeo%20%20500&Y=2006&L=AP_SCA4&O=Primary%20transm&F=AP_SCA4_DS&L2=AP_SCA4_DS) που κινει τον ιμαντα και αυτος με την σειρα του γυριζει το φυγοκεντρικο (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Scarabeo%20%20500&Y=2006&L=AP_SCA4&O=Pulley%20assy.,%20driven&F=AP_SCA4_DM&L2=AP_SCA4_DM) του πισω αξονα που ανοιγει τις σιαγωνες και παρασερνει το Νο 14 το οποιο ειναι βιδωμενο στον αξονα (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Scarabeo%20%20500&Y=2006&L=AP_SCA4&O=Transmission&F=AP_SCA4_DQ&L2=AP_SCA4_DQ) Νο 4 και μεσω των γραναζιων γυριζει τον τροχο.
Συμπλεκτη 5δισκο δεν βλεπω παντως. :bye: :bye:
Μάλλον εννοεί τις 5 πλες σιαγόνες (ή τακάκια ή φερμουιτ ή όπως θέλετε πείτε τα)
22 APR0050889 DAMPER DRIFT - CLUTCH WITH FIVE JAWS
Είναι η πιο συχνή φθορά στα σκουτερ μεγάλου κυβισμού.
Στο Burgman 400 08 επίσης από 3σιάγονο (το 07) το κάναν5σιάγονο.
Αποτέλεσμα;Τα μισά Burgy (400ρια παρακαλώ) φάγαν και τις 5 σιαγόνες σε χρόνο dt (μερικά από τα 2000 κλμ κιόλας,κατά το Burgman-usa)
Συχνότατη φθορά που ΔΕΝ καλύπτει η εγγύηση.
Λύση: Μην αφήνετε το σκουτεράκι να ρολάρει ,κοινώς μην γυρνάτε το γκάζι στο 'νεκρό' συχνά πυκνά.Αφήνετε το γκάζι πιο προοδευτικά ώστε και το φρένο της μηχανής (ναι ,για σκούτερ μιλάω) να έχετε και το φυγοκεντρικό να μην αποσυμπλέκει συνέχεια.
Η συνεχής συμπλεξη-αποσύμπλεξη τρώει τις σιαγόνες ή τις λυαίνει τόσο πολύ που γλυστράνε (πατινάρουν) και χρειάζονται συνέχεια τρίψιμο με γυαλόχαρτο για να κομπλάρουν καλά.
Sym 300i GTS Evo