APRILIA BIKERS HELLAS

Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 500cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: egnatios στις Νοέμβριος 07, 2014, 06:15:42 μμ

Τίτλος: ΙΜΑΝΤΑΣ και ΡΑΟΥΛΑ
Αποστολή από: egnatios στις Νοέμβριος 07, 2014, 06:15:42 μμ
καλησπέρα στο φόρουμ.

Οποτε αλλάζουμε ιμάντα μετάδοσης σε ενα σκούτερ αλλάζουμε υποχρεωτικά και τα ράουλα ή αξιολογεί ο μηχανικός την φθορά τους και αποφασίζει?
Ερωτώ διότι στο δικό μου τα ράουλα κοστίζουν γύρω στα 40 € και θέλω να το αποφύγω εάν είναι δυνατόν.
Τίτλος: Απ: ΙΜΑΝΤΑΣ και ΡΑΟΥΛΑ
Αποστολή από: bill στις Νοέμβριος 07, 2014, 07:01:25 μμ
παντα κρινεις αναλογως καταστασης. ελεγχο και αντικατασταση. απλα πρεπει να τα βλεπει εμπειρο ματι, κ σε συνδιασμο με τον τροπο χρησης να μπορει να προβλεψει την ζωη τους στα επομενα χιλιομετρα
Τίτλος: Απ: ΙΜΑΝΤΑΣ και ΡΑΟΥΛΑ
Αποστολή από: egnatios στις Δεκέμβριος 29, 2014, 10:40:17 μμ
παντα κρινεις αναλογως καταστασης. ελεγχο και αντικατασταση. απλα πρεπει να τα βλεπει εμπειρο ματι, κ σε συνδιασμο με τον τροπο χρησης να μπορει να προβλεψει την ζωη τους στα επομενα χιλιομετρα

Τελικά βρήκα ιμιτασιόν ράουλα στα γραμμάρια του κατασκευαστη με 18 ευρώ μάρκα bando συγκεκριμενα και τα αγόρασα. Ο μηχανικός άλλαξε κι αυτά και τον ιμάντα. Η αλήθεια είναι πως με το μάτι το δικό μου η φθορά τόσο του ιμάντα που άλλαξα όσο και των "βαρελακίων" ήταν τέτοια που θα μπορούσε άνετα το μηχανάκι να βγάλει εναν χρόνο ακόμα. Επειδή το έχω αγοράσει μεταχειρισμένο δεν εμπιστευόμουν αυτα που μου ελεγε η εκθεση για αυτό είχα αγωνία να αλλάξω αυτό το κρίσιμο για τα σκούτερ εξάρτημα. Για την ιστορία αγόρασα ιμαντα ιαπωνικής κατασκευής band.
Εκτιμώ πως με τον δικό μου τρόπο οδήγησης αργή εκκίνηση κι επιτάχυση αφού εχω πιάσει τα 40 ΧΛΜ θα μπορώ να αλλάζω ιμάντα οχι πριν διανυσω 30.000 ΧΛΜ