APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 500cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: pavlos.d στις Φεβρουάριος 16, 2010, 08:40:08 μμ
-
Καλησπέρα παιδιά
να κάνω μια ερώτηση καθόσον στα ηλεκτρικά είμαι λίγο..σκράπας
Στο ρελαντί ο σκαραβαίος με φώτα αναμένα κλπ δείχνει το όργανο 13.9 volt.....αλλά εν κινήσει μου πάει 12.7..
έτσι πρέπει να είναι???..στο συνεργείο που το ρώτησα έβαλε το πολύμετρο στο ρελαντί και έδειχνε 14.1 και μου είπε ολα οκ.
Να το αφήσω έτσι?? :thnk:
-
Μόλις σήμερα πήγα συνεργείο το nexus (έχουμε ίδιο κινητήρα-ηλεκτρικά) για το ίδιο πρόβλημα.
Το δικό μου ξεκίνησε έτσι αλλά μετά 1 βδομάδα το όργανο έγραφε στο ρελαντί 12,4 και εν κινήσει 9,6.
Ώσπου έμεινα.Το έβαλα με καλώδια μπροστά και καθ'οδόν έφτασε 14!!
Το συνεργείο μου πρότεινε να το αφήσω,αλλά εγώ το χρειάζομαι οπότε έφυγα άπρακτος.
Με ενημερώνεις και σε ενημερώνω! :bye:
-
Ερώτηση:Ο ανορθωτής χαλάει μια κι έξω ή πρώτα κάνει "νερά"; :thnk:
-
Το έβαλα με καλώδια μπροστά και καθ'οδόν έφτασε 14!!
[/quote]
Δεν μπορώ να τα καταλάβω αυτά τα ηλεκτρικά....αλλά εαν σου έδειξε 14..οπως λές καθοδόν...σημαίνει οτι φορτώνει η μπαταρία..αρα κάτι άλλο συμβαίνει
Εμένα το έβαλε στο όργανο (πολύμετρο)στο συνεργείο και το έβγαλε οκ......βλέπουμε..πάντως μίζα γυρίζει κανονικά..φώτα έχω..
...κάτι δεν μου πάει καλά...βλέπουμε και κάνουμε
-
Ερώτηση:Ο ανορθωτής χαλάει μια κι έξω ή πρώτα κάνει "νερά"; :thnk:
Εχουν γραφτεί πολλά εδω μέσα για ανορθωτές κλπ......θέλει πολύ μελέτη για να καταλάβεις τι γίνεται
-
Μόλις σήμερα πήγα συνεργείο το nexus (έχουμε ίδιο κινητήρα-ηλεκτρικά) για το ίδιο πρόβλημα.
Το δικό μου ξεκίνησε έτσι αλλά μετά 1 βδομάδα το όργανο έγραφε στο ρελαντί 12,4 και εν κινήσει 9,6.
Ώσπου έμεινα.Το έβαλα με καλώδια μπροστά και καθ'οδόν έφτασε 14!!
Το συνεργείο μου πρότεινε να το αφήσω,αλλά εγώ το χρειάζομαι οπότε έφυγα άπρακτος.
Με ενημερώνεις και σε ενημερώνω! :bye:
Δεν πετας το χρεπι σου να τελειωνεις. :P
-
Το έβαλα με καλώδια μπροστά και καθ'οδόν έφτασε 14!!
Δεν μπορώ να τα καταλάβω αυτά τα ηλεκτρικά....αλλά εαν σου έδειξε 14..οπως λές καθοδόν...σημαίνει οτι φορτώνει η μπαταρία..αρα κάτι άλλο συμβαίνει
Εμένα το έβαλε στο όργανο (πολύμετρο)στο συνεργείο και το έβγαλε οκ......βλέπουμε..πάντως μίζα γυρίζει κανονικά..φώτα έχω..
...κάτι δεν μου πάει καλά...βλέπουμε και κάνουμε
[/quote]Ναι.Πρώτα όταν άνοιγα γκάζι έπεφτε ενώ χτες ξαφνικά διορθώθηκε!
-
Ξαναπήγα συνεργείο σήμερα.
Όπως τόνισα από χθες το απόγευμα το μηχανάκι δουλεύει κανονικά. :pray:
Όμως ο μηχανικός μου είπε κοιτώντας το πάνελ των οργάνων μου ότι μαρσάροντας τα βολτ δεν
ανεβαίνουν γρήγορα μέχρι το 14 αλλά αργά.
Στο επόμενο service(κοντεύει)θα αλλάξουμε ανορθωτή που κατά τη γνώμη του είναι η αιτία.
Αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει :ohyes:
-
Aυτό το...μαραφέτι είναι σκέτο μπέρδεμα...πρέπει να έχεις βγάλει τεχνική σχολή ηλεκτρολόγων για να καταλάβεις τι δουλειά κάνει.
Ρώτησα ενα φίλο μου που...όπως λέει...κάπως σκαμπάζει απο αυτά και μου εξήγησε ότι.
1.στο ρελαντί εάν η μπαταρία ειναι πεσμένη την επαναφέρει στα κανονικά της..γύρω στα 13.8--14.00 volt...εμένα που η μπαταρία είναι λίγο πεσμένη με το που βάζω μπροστά το σκαραβαίο δείχνει 11.5 volt,και σε ένα λεπτό περίπου..στο ρελαντί ετσι...πάει το όργανο στα 13,8 volt
2.Στό δρόμο τώρα..μου είπε ο γνωστός.....όταν δουλεύει το μηχανάκι 3 η 4.000 στροφές..λέμε τώρα έτσι...ο ανορθωτής δεν
συνεχίζει να φορτώνει τη μπαταρία γιατί θα..ανατιναχτεί...απλά τη συντηρεί...στα 13 περιπου volt...γιαυτό μου είπε σου δειχνει το όργανο 12.7 στο δρόμο....γιατί βλέπει τη μπαταρία φορτωμένη και δεν στέλνει άλλο ρεύμα
Εγώ αύριο θα κάνω πειράματα...θα βάλω το πολύμετρο στη μπαταρία και θα μετρήσω να δω τι στέλνει στο ρελαντί..και τι μαρσαρισμένο....έχει γούστο να βρεί πουθενά ο πίσω τροχος οταν μαρσάρω το σκαραβαίο στο σταντ και.... απογειωθεί :cry: :ohmy:
-
Ξαναπήγα συνεργείο σήμερα.
Όπως τόνισα από χθες το απόγευμα το μηχανάκι δουλεύει κανονικά. :pray:
Όμως ο μηχανικός μου είπε κοιτώντας το πάνελ των οργάνων μου ότι μαρσάροντας τα βολτ δεν
ανεβαίνουν γρήγορα μέχρι το 14 αλλά αργά.
Στο επόμενο service(κοντεύει)θα αλλάξουμε ανορθωτή που κατά τη γνώμη του είναι η αιτία.
Αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει :ohyes:
Οταν μού λέει μηχανικός οτι...κατά τη γνώμη μου....φταίει αυτό η εκείνο..εμένα με ζώνουνε τα φίδια :thnk:
-
:D :D :ohyes:
-
Για δες καί αυτό....λίγα και καλά
http://www.sxelectronics.gr/sx3g.htm
-
Ευκολονόητο!
Παύλο θα αλλάξω ανορθωτή την άλλη εβδομάδα.Τι έχω να χάσω.
Αν δεν είναι ανορθωτής δεν θα τον πληρώσω.
-
Καλά καί άγια αυτά τα μηχανάκια....nexus σκαραβαίοι κλπ......αλλά για να ..πασπατέψεις... τα καλώδια και να τα βρείς πού είναι πρέπει να ξυλώνεις ενα κάρο πλαστικά
-
Εαν φταιει ο ανορθωτης τοτε γυρνωντας αjavascript:void(0);ργα το γκαζι και ανεβαζοντας στροφες το βολτομετρο θα ξεπερασει τα 14,5 και θα παει 15-16. Αν το βολτομετρο δεν ανεβει πανω απο 14,5-14,6, τοτε δεν φταιει ο ανορθωτης, γιατι την δουλεια του την κανει, που ειναι να κοβει το ρευμα για να μην υπερφορτωσει την μπαταρια.
Συμβουλη μου ειναι να βρειτε καποιον καλο ηλεκτρολογο, εγω μονο ετσι ξεμπερδεψα!
-
Και όμως ήταν ανορθωτής.Όταν χαλάει λειτουργεί τρελλά.Παρ'όλα αυτά δεν αφήνει την μπαταρία
να ανέβει ψηλά,15-16 π.χ.120 ευρώ το μαλλί!
Το θέμα είναι ότι μάλλον μου κατέστρεψε μπαταρία 3 μηνών.
-
Ρε Γερομπιλ παρε κανα RUNNER............ :P :P :P :P :P
-
Και όμως ήταν ανορθωτής.Όταν χαλάει λειτουργεί τρελλά.Παρ'όλα αυτά δεν αφήνει την μπαταρία
να ανέβει ψηλά,15-16 π.χ.120 ευρώ το μαλλί!
Το θέμα είναι ότι μάλλον μου κατέστρεψε μπαταρία 3 μηνών.
Φιλε Γερομπιλ δεν νομιζω οτι ο ανορθωτης σου χαλασε την μπαταρια.Απλα δεν ειναι φορτωμενη.
-
Ο ανορθωτής μου έριξε την μπαταρία.Σίγουρο!3 μηνών μπαταρία.
-
Ο ανορθωτής μου έριξε την μπαταρία.Σίγουρο!3 μηνών μπαταρία.
αφου πας και βαζεις κινεζικα ρε Μπιλ.και το mille κινεζικο δεν ειναι :tez:
-
Ο ανορθωτής μου έριξε την μπαταρία.Σίγουρο!3 μηνών μπαταρία.
αφου πας και βαζεις κινεζικα ρε Μπιλ.και το mille κινεζικο δεν ειναι :tez:
Ρε παιδια μην sramαρετε την κουβεντα.Καποιος θα βγαλη ακρη μεσα απο την κουβεντα.
-
Ο ανορθωτής μου έριξε την μπαταρία.Σίγουρο!3 μηνών μπαταρία.
αφου πας και βαζεις κινεζικα ρε Μπιλ.και το mille κινεζικο δεν ειναι :tez:
[/ :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterlquote]