APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Νέα γύρω απο την aprilia => Μήνυμα ξεκίνησε από: Guest στις Φεβρουάριος 10, 2006, 03:07:44 μμ
-
Το Sportcity ολοκλήρωσε επιτυχώς τη δοκιμή των 10.000 χλμ απο την Μotorbox με σκοπό να ελέγξει τα συστατικά του Aprilia 200cc κατά τη διάρκεια των μεγάλων αποστάσεων. Η μοτοσικλέτα εξετάστηκε σε κάθε τύπο εδάφους και κάθε ατμοσφαιρική συνθήκη.
Επιβεβαίωθηκαν τα ταλέντα, η εμπιστοσύνη, και η απόδοση της μοτοσικλετας ακόμη και χωρίς να καλυφθεί σε κιβώτιο κατα την διάρκεια της νύκτας και χωρις να υποβληθεί σε κανονικούς καθαρισμούς.
Η Motorbox υπογραμμίζει πώς "κατά τη διάρκεια της δοκιμής, αυτό το scooter επιβεβαίωσε το ισχυρό σημείο του, την μηχανή των 200cc. Το μικρο του βαρος και η άφθονη ιπποδύναμη της μηχανής Piaggio καθιστούν το Sportcity το λαμπρότερο της κατηγορίας του. Ευκίνητο στην κινηση και άνετο ακόμη και στο πεζοδρόμιο όπου δεν διαπιστωσαμε καμια ενόχληση ή τρίξιμο κατα την διαρκεια των χιλιομετρων που διανυσαμε, ένα σημάδι ότι το Sportcity μας συναρμολογηθηκε με προσοχή. Επίσης το θετικό ήταν η απόκριση που ειχαμε από την ανάρτηση και τα φρένα."
Πηγη : aprilia.com _
-
το μηχανακι ειναι απλα εκπληκτικο παιδια.
οποιος το οδηγηδει η το παρει θα παθει πλακα
-
Γεια σας και καλως σας βρηκα. Ειμαι κατοχος του sportcity 40 ημερες και εχω κανει 1100 χιλιομετρα. Λιγο καιρο πριν το αγορασω το οδηγησα και παροτι δεν ειχα ξανα σκουτερ αμεσως καταλαβα οτι κατι καλο συμβαινει. Ετσι παιρνοντας το επιβεβαιωθηκα και ειναι ενα μηχανημα που στριβει φρεναρει και κυλα σταθεροτατα. Πολυ ευελικτο με πολυ καλο ζυγισμα και πανεμορφο. Περιμενω τωρα απο τους ειδικους εδω μεσα να μου προτεινουν μελλοντικες βελτιωσεις για εξτρα δυναμη και τελικη ταχυτητα, χωρις να αρχισουν οι θορυβοι και η υπερβολικη καταναλωση, (οπως καποια εξατμιση και φιλτρο?)
-
Παιδες οντως το σκουτερ αυτο ειναι αψογο!
:wine: :wine: :wine:
Εγω το εχω απο τον περασμενο Ιουλιο. Εχω κανει 7400 χιλιομετρα. Τα πρωτα 700 εγιναν στην Ικαρια κ τα υπολοιπα στην πολη (καθε μερα Εθνικη οδο για δουλεια κ ορισμενα ΣΚ εως το Λαγονησι)
Εχει ισως την καλυτερη οδικη συμπεριφορα κ φρενα ακομη κ με δυο ατομα. (Συγκρινομενο με αλλα σκουτερ που εχει η παρεα κ εχω οδηγησει)
Προβληματα που αντιμετωπισα:
1) Μου εσβυνε οταν ειχα κλειστο το γκαζι. Ηταν λογω νοθευμενης βενζινης, αλλαξα βενζιναδικο κ ολα ΟΚ!
2)Στις λακουβες η μπροστινη μασκα ξεκουμπονε απο τη θεση της. Λυση: Σωστο βιδωμα στις βιδες που στερεωνουν την μασκα στο σκουτερ.
3)Η μιζα θελει γκαζι κυριως τις κρυες μερες. (δεν ξερω αυτο αν θεωρειται προβλημα αλλα ειπα να το αναφερω)
Μakis, που μπορω να βρω αυτο το αρθρο για τα 10000 χλμ του Sportcity? Οχι τιποτα αλλο, αλλα για να δω αν συμφωνω με αυτα που γραφουν! :-x :-x :-x
-
Απο το επισημο site aprilia.
http://www.aprilia.com/portale/eng/mag_articolo.phtml?id=1032&t=1
-
Παιδες,
Μπορει καποιος που ξερει Ιταλικα να διαβασει το αρθρο που εστειλε στο link ο Makis?
Το εβαλα σε ενα online translator κ ειδα οτι αναφερει κατι για callbacks (ανακλησεις) στα πρωτα μοντελα. Βεβαια η μεταφραση δεν ειναι ακριβης οποτε δεν καταλαβα κ πολλα πραγματα.
Υπαρχει κανενας Ιταλοφωνος να ριξει μια ματια?
-
Απο αυτα που καταφερα να βγαλω ακρη απο 2 μεταφρασεις (Ιταλικα->Αγγλικα κ Αγγλικα-Ελληνικα) ειναι οτι οσο αφοτα τα Callbacks κανει απλα μια αναφορα με τα υπερ μιας τετοιας αποφασης απο μια εταιρεια και μπλα μπλα... και μετα οταν αναφερεται στο Sportcity Ξεκιναει με το :
-----
WITHOUT PROBLEMS Said this, we return to our Sportcity: once carried out the first one deepened cutting (expenses 200, the scooter it is tagliandato for before the time to beyond 3.000 km with substitution also of tablets of the brakes) that it has coincided also with the participation in guarantee for the callback, the scooter has marched like a clock without to manifest some problem. A little benzine in the tank, irregular control of the motor oil and many kilometers. It is not sure state dealt with care, and for rendergli the life a po' more difficult we have made it to sleep always to the open, being washed it only a pair of times when just he became indecente. Insomma a hard life, (and corrosive, approval the smog of Milan) that scooter the Aprilia sopportato without particular problems, without to more lose a blow or an starter also in the frosted days. C$r-nessun.problema electrical worker, R-nessun.problema to the transmission or the clutch.
-----
Αυτο WITHOUT PROBLEMS Said this, we return to our Sportcity: νομιζω τα λεει ολα και στην συνεχεια αναφερει καποια προβληματακια που εμφανισε κατα το τεστ.(Eαν εχω καταλαβει καλα).
Το παραπανω ειναι η μεταφραση που εβγαλε το Google .
-
Ευχαριστω Μακη.
Απο οτι καταλαβα ολα τα online translators πανω κατω την ιδια μεταφραση κανουν. Καμια φορα δινουν βαση στις λεξεις κ το νοημα της προτασης παει περιπατο. Εγω δεν χρησιμοποιησα google αλλα ειχα παρομοια αποτελεσματα. Για αυτο ρωτησα για καποιον που να ξερει Ιταλικα για να κανει την μεταφραση μονος του.
Ας ελπισουμε οτι ειναι ετσι τα πραγματα. Μετα απο μια συντομη ερευνα που εκανα στο ιντερνετ μεσω google δεν βρηκα τιποτα σχετικα με προβληματα κ ανακλησεις για το Sportcity.
Θα συνεχισω την ερευνα κ αν βρω κατι θα το αναφερω στο forum.
-
ειχαν ανακληση καποια sportcity για αλλαγη του ψυκτικου υγρου.αυτο μονο τιποτα αλλο
και αυτο νομιζω μονο για τα 125
-
Ευχαριστω Bill!
Οποτε να μην ανησυχω.
Α κ κατι αλλο αν ξερεις, αληθευει οτι αν το γεμισεις με ψυκτικο υγρο, υπαρχει κινδυνος να το "φτυνει" εξω απο το δοχειο?
-
Φιλε Γιαννη τι τελικη εχεις δει στο κοντερ και τι ταχυτητες κραταει στον ανοιχτο δρομο? Μεχρι 120 το εχω παει στιγμιαια, γιατι δεν κανω μεγαλες αποστασεις. Στην Εθνικη και Αττικη οδο, ωσπου να μπω εχω βγει η εχει κινηση. Περιμενω την ευκαιρια να παω καπου μακρυτερα απο το κεντρο και τα προαστια για να δω τι γινεται απο επιδοσεις σε ταχυτητα ανω των 100 χιλιομετρων. Παντως οταν ανεβαινα απο Μεσογειων δεξια προς την Περιφερειακη για Καρεα (τη μεγαλη ανηφορα) πηγε μεχρι 90χιλιομετρα, δυσκολα ανεβαζε κι αλλο, χωρις να εχω παρει φορα ομως, γιατι με επιασε το τελευταιο φαναρι. Επισης με γεματο ρεζερβουαρ μεχρι να μου αναψει λαμπακι για τη βενζινη κανω γυρω στα 140 χιλιομετρα με πολλες στασεις και ζεσταματα κινητηρα. Αυτο σημαινει γυρω στα 4,5 λιτρα/100χιλ. Το μοναδικο προβλημα που ειχα ηταν με ενα ελατωματικο μπροστινο ελαστικο που δεν φαινοταν και εκανε καποιους κραδασμους και αλλαχθηκε στην εγγυηση.
-
Φιλε Τρυφωνα αυτα που αναφερεις μου εκαναν εντυπωση γιατι διαφερουν με αυτα που εχω δει εδω κ 8 μηνες κ 7300 χιλιομετρα.
Να αρχισω πρωτα με την καταναλωση που αναφερεις γιατι μου εκανε φοβερη εντυπωση. 140 χιλιομετρα δεν εκανα ουτε οταν ειχα πολυ ψηλα το ρελαντι (λογω του προβληματος που ειχα με τα νοθευμενα καυσιμα) Εκανα απο 145 εως 162(μετρημενα) Συνηθως κανω 170 εως 190 χιλιομετρα με ενα τεποζιτο(εχει παει κ 200!!)! Δηλαδη χοντρικα 23 χιλιομετρα/λιτρο. Οταν αναβει το λαμπακι εχεις 1.2 λιτρα στο τεποζιτο. Για μικροτερη καταναλωση δοκιμασε να ρυθμισεις χαμηλοτερα το ρελαντι (σηκωνεις την σελα, βγαζεις μια μικρη ταπα κ με ενα κατσαβιδι το ρυθμιζεις), καθαρισε το φιλτρο (ο αερας κανει το μιγμα πιο πλουσιο), κ αλλαξε βενζιναδικο!
Οσο αφορα τα αλλα θεματα, εγω παω Πειραια-Κηφισια καθε μερα σχεδον, με 2 ατομα (εγω 83 κιλα κ η αδερφη μου 60) συν κατι μπαγκαζια. Τα 100 τα εχει πολυ ευκολα, πολυ γρηγορα κ με ασφαλεια. Μονος μου στο μηχανακι εχω παει με 120 (κοντερισια) κ αμα σκυψεις παει μεχρι 130 κοντερισια(αλλα θελει ωρα κ δεν μπορεις να τα κρατησεις)
Εγω παντως δεν ειμαι αναβατης που το "σκιζω" το μηχανακι. Αυτα τα ειδα απο περιεργεια για να δω πως παει. Επισης αν δεις το διαγραμμα της ροπης, θα δεις οτι απο 80 km/h- 100 km/h η ροπη εχει την μεγαλυτερη τιμη της. Οποτε εγω το δουλευω σε αυτο το φασμα.
Αυτα. Οτι αλλο θες να ρωτησεις, ελευθερα!
-
Φιλε Γιαννη ευχαριστω για την απαντηση. Μου καιει 4,5lt/100km χωρις να το ζοριζω πολυ, αλλα εχω μικρες αποστασεις με συνεχη σταματηματα και ξεκινηματα και 3-4 φορες την ημερα ζεσταμα. Για την ωρα συνεχη πορεια δεν εχω κανει πανω απο 7-8 χιλιομετρα. Το ρελαντι ειναι λιγο ψηλα, και το μιγμα ειναι κανονικο. Οταν ζεσταθει, η ενδειξη για τη μπαταρια δειχνει στο ρελαντι 12.8-13.0 και οταν ανεβοκατεβει το ρελαντι (κρυος κινητηρας κ.λ.π.)ανεβοκατεβαινει και αυτη η ενδειξη. Βαζω σουπερ αμολυβδη 100 οκτανια και συνηθως shell racing. Παντως ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Τα λαστιχα ειναι πολυ καλα και γλυστρανε προοδευτικα μονο σε αποτομο φρενο η εκκινηση στις λειες πλακες πεζοδρομιου, οπως σε ολα τα μηχανακια.
-
Καλήμερα σε όλους.
Μια και είδα το θέμα με το Sportcity να κάνω και εγώ το σχόλιο μου.
Καταρχήν εκτός από το δικό μου που έχει 2100 χλμ, Sportcity έχει και ένας καλός φίλος, το οποίο το πήρε ύστερα από δική μου προτροπή. Αυτό έχει μαζέψει 5900 χλμ, λόγω της καθημερινής διαδρομής Πειραιά-Γέρακα που κάνει ο φίλος.
Αυτονομία στα 140χλμ μου ανάβει λαμπάκι. Η διαδρομή που κάνω είναι Πειραιάς-Αμπελόκηποι και γενικά του πίνω το αίμα στην παραλιακή και Συγγρού. Τελική μέχρι 130 χλμ, έχω δεί στην Συγγρού με λιγη βοήθεια από ούριο άνεμο.
Μου έχει κάψει την ασφάλεια των φώτων 2 φορές την στιγμή που πάταγα το pass. Λίγο ενοχλητικό γιατί και τις 2 φορές έγινε βράδυ. Την δεύτερη φορά άλλαξα την ασφάλεια με 10Α από 7,5Α που φοράει και δεν μου το ξανάκανε. Μου έχει σπάσει τα νεύρα το μεταλλικό τρίξιμο που κάνει από τις μεσαίες στροφές και μετά. Στην αρχή νόμιζα ότι ο θόρυβος προέρχεται από το καπάκι της εξάτμισης, αλλά δεν είναι από εκεί. Ο θόρυβος σταμάτησε όταν έβγαλα την πίσω δαγκάνα από τον δίσκο (!), αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να συντονίζει από εκεί. Τεσπα θα το βρώ που θα πάει..
Τα δύσκολα τώρα. Την περασμένη Πέμπτη το Sportcity του φίλου, έμεινε, καθώς έφυγαν όλα τα νερά του. Πήγα και τον μάζεψα και από ότι είδα τα νερά έφυγαν από το ύψος που είναι η κεφαλή του μοτέρ. Πήγε συνεργείο και από ότι είπαν έφταιγε κάποιος ελλατωματικός σφιχτήρας σε ένα κολλάρο. Πιστεύω ότι ήταν συμπτωματικό.
Κατά τα άλλα συμφωνώ με τους υπόλοιπους. Το Sportcity, είναι καταπληκτικό, κρατάει τρελλά, είναι κούκλα κλπ κλπ.
Απορία: Γιατί το δικό μου που είναι μολυβί έχει υψηλότερη ζελατίνα από του φίλου που είναι μαύρο; Μήπως ξέρει κανείς;
Απορία 2: Με τις 15άρες ζάντες τι κάνουμε; Στο Internet που είχα μπεί δεν βρήκα ελαστικά στις διαστάσεις που φοράμε από τις γνωστές εταιρίες, καθώς αυτή η διάσταση δεν είναι διαδεδομένη (μόνο ένα μοντέλο της SYM φοράει την ίδια διάσταση). Παράξενο που η Aprilia δεν χρησιμοποίησε τις 16αρες.
Αυτά τα ολίγα.
Τα λέμε
-
Χαιρομαι που ακομη ενας εχει το Sportcity, ετσι ωστε να ανταλασουμε γνωμες κ εμπειριες μεσω του forum.
Σχετικα με τις ασφαλειες, θα σου ελεγα να πας στο συνεργειο γιατι το οτι σου καιει την ιδια ασφαλεια πολλες φορες μπορει να σημαινει οτι υπερφωρτωνεται το κυκλωμα κ στην καιει! Επισης το σκουτερ εχει 7.5Α ασφαλεια απο το κουμπι της μιζας για την μιζα, 15Α ασφαλεια για ΟΛΑ τα φωτα κ την κορνα κ 20Α ασφαλεια απο την μπαταρια στο κουμπι της μιζας, για τον voltage regulator κ για τον ανεμιστηρα. Οποτε μαλλον εχεις κανει λαθος για την ασφαλεια των φωτων!!! Καλυτερα δες το manual για να σιγουρευτεις!
Οσο αφορα τα λαστιχα, ναι σχετικα ειναι δυσκολο να βρεις λαστιχα αλλα με μια προχειρη ματια στα site της Michelen κ της Pirelli ειδα οτι υπηρχαν (τουλαχιστον η διασταση για το μπροστινο :-D ) Φανταζομαι οτι αυτο το προβλημα θα μειωνεται οσο παει ο καιρος κ πωλουνται ολο κ περισοτερα σκουτερ με λαστιχα τετοιων διαστασεων. Απο οτι ξερω σχετικο προβλημα εχουν κ τα Scarabeo με την 16αρα ζαντα.
Το θεμα της ζελατινας οντωσ ειναι μυστηριο... :-D :-D Παντως οπως κ να εχει ειναι πολυ μικρη. Εγω θελω να βαλω μεγαλυτερη αλλα οι επισημες της Aprilia ειναι χαλια κ χαλανε τον σπορ χαρακτηρα που εχει το σκουτερ. Η φωτογραφια τα λεει ολα...
Μηπως ξερουμε κανενα μερος για custom ζελατινες;
Αυτα προς το παρων, τα λεμε.
-
Γεια σας και απο εμενα. Στην πρωτη απορια εχω να απαντησω οτι τα πρωτα μοντελα ειχαν λιγο χαμηλοτερη φυμε ζελατινα και αργοτερα την αλλαξε και ειναι οπως και στο δικο μου, λιγο μεγαλυτερη που σαφως δειχνει πιο ομορφο το μηχανακι και κοβει και λιγους ποντους αερα παραπανω.
Στη δευτερη απορια απαντω οτι μπροστινα ελαστικα υπαρχουν, για πισω δεν ξερω. Παντως τα ΜΑΧΧΙS μου φαινονται μια χαρα μεχρι τωρα. Να δουμε ομως στις ζεστες τι θα γινει.
-
Καλησπέρα.....
Δεν έχεις άδικο με την ασφάλεια, πως έπρεπε να πάω συνεργείο. Το θέμα είναι ότι πήγα την πρώτη φορά που την έκαψε. Την άλλαξε και το γεγονός θεωρήθηκε τυχαίο. Την δεύτερη φορά που μου την έκαψε την άλλαξα μόνος μου. Η ασφάλεια ήταν σίγουρα 7,5Α. Συγκεκριμένα είναι η ασφάλεια που είναι τελευταία δεξιά, όπως κάθεσαι στη σέλλα. Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει γιατί δεν κοίταξα το manual, πάντως σίγουρα αυτό που προκαλεί είναι ότι δεν λειτουργεί τίποτα ηλεκτρικό, εκτός του μοτέρ βέβαια. Με τα λάστιχα το είδα και εγώ ότι υπάρχουν μπροστινά στην διάσταση μας αλλά θα προτιμούσα να τα άλλαζα ζευγάρι. Όχι ότι έχω παράπονο απ΄αυτά που φοράει, απλά λέμε.
After Market ζελατίνα σαν αυτές που έκανες post, με τίποτα δεν τις βάζω. Θα γίνει το κουκλί μ@λ@κία. Απλά το δικό μου έχει 10cm πιο ψηλή ζελατίνα από του φίλου μου. Επειδή οδηγώ και τα δύο, πρέπει να πώ ότι η δική μου έχει διαφορά. Συγκεκριμένα η δική μου στέλνει τον αέρα κοντά στο κράνος ενώ του φιλού μου δεν κάνει τίποτα. Είναι περίεργο γιατί το site της Aprilia αμφανίζει όλα τα χρώματα με την ίδια κοντή ζελατίνα, ενώ δεν δείχνει ότι υπάρχει ψηλότερη σαν aftermarket.
-
:a010 :a010 :a010 :a010 :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv:
-
Ειμαι περιεργος να δω ποση πια διαφορα εχουν οι δυο ζελατινες! Σημερα που θα παω να παρω την πινακιδα- ταψι μου (μετα απο 8 μηνες :brv: :wine: :pint: :wine: ) θα δω συγκρινοντας με το δικο μου.
Trifon27, τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα ουτε το καλοκαιρι με τις ζεστες. Εγω τουλαχιστον δεν ειδα διαφορά ακομα κ σε χαλια δρομους (Ικαρια) Κ βεβαια το σωστο ειναι να τα αλλαζουμε ανα ζευγος κ οχι μονα τους.
Srx6, κοιταξα το manual κ τελικα οι ασφαλειες ειναι οπως τις ειχα πει στο προηγουμενο post. Για του λογου το αληθες:
-
Πραγματι έχεις δίκιο σύμφωνα με το Manual. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια ήταν 7,5Α όπως και η ανταλλακτική που είχε δίπλα της. Βάζω και φωτό για να δεις πως είναι οι ασφάλειες μου. Διαφέρουν από του manual. Δεν ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει. Δε ρίχνεις καμμιά ματιά και στο δικό σου να είσαι σίγουρος. Ζελατίνα έχει διαφορά από την κοντή. Μη φανταστείς βέβαια ότι θα ανέβεις σε τουριστάδικο, αλλά σίγουρα κάνει καλύτερη δουλεία από την κοντή.
Βάζω φωτό και για τα δύο θέματα.
Τα λέμε
Τώρα που το ξαναβλέπω όμως, μάλλον έχω δίκιο. Η εικόνα του manual κοιτάει το μπροστινό μέρος, ενώ η δική μου είναι ανάποδα.(όπως κάθεσαι δεξιά),αλλιώς δεν ταιριάζουν και οι υπόλοιπες .
-
Συμφωνω οτι τα λαστιχα τα αλλαζουμε παντα ζευγαρι. Ειμαι της γνωμης, οτι αφου μας ικανοποιουν να μην παμε σε αλλη μαρκα γιατι μπορει να την πατησουμε. (Βεβαια μπορει να ειναι και καλυτερα ακομη).
Ρε παιδια αμα ειναι να βαλω αυτη τη διαφανη ζελατινα (αηδια), δεν επαιρνα τρικυκλο σαν τους γυφτους καλυτερα! Μην κολλατε με τη χαμηλη ζελατινα, καταργηθηκε και δεν αλλαξαν τις φωτο στα manual και τα προσπεκτους. Οχι οτι ειναι αργο, αλλα αμα εβαζαν και τον 250αρι κινητηρα του beverly επανω....... :bana: :ke: :wine: :se:
-
:a014
Το θεμα εχει βγει λιγο εκτος 'πορειας ' μιας και εδω ειναι για γενικες αποψεις γυρω απο το Sportcity. Για προβληματα συντηρησης και τεχνικα θεματα για το sportcity παρακαλω συνεχιστε EΔΩ (http://apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?viewmode=flat&topic_id=701&forum=38)
Το παρον επειδη εχει πολυ ενδιαφεροντα θεματα θα το αφησουμε αλλα παρακαλω να συνεχισουμε μονο για απαντησεις με θεμα την αξιολογηση του Sportcity
-
εγω παιδια εχω κανει 4200 χιλ με το 125 ομωσ κ ειμαι πολυ ευχαριστημενοσ μεχρι στιγμησ!