APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Νέα γύρω απο την aprilia => Μήνυμα ξεκίνησε από: backys στις Μάιος 28, 2007, 11:25:10 πμ
-
Η Aprilia με αφορμη την παρουσιαση του νεου shiver ανοιξε τις πορτες του εργοστασιου της σε πολλους προσκεκλημενους μεταξυ των οποιων και ο συμφορουμιτης NitrοArgi (βλ. προηγουμενα post) αλλα και ενα μελος του ιταλικου forum daidegas.it ,ο οποιος σε αντιθεση με τον NitrοArgi ειχε και φωτογραφικη μαζι του :P :P :P.
Καθηστε αναπαυτικα, φτιαχτε καφε και απολαυστε moto porn:
Εισοδος Noale:
-
Cube και Rsw.
O Nitroargi μου ειπε οτι μερικα τα πουλανε...
edit: Rsw500 διχρονο-δικυλινδρο !!!
-
Troy Corser Rsv
Περισσοτερα και εδω: http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=2500.0
-
V-4
Σαν να τους βγηκε λιγο μεγαλος ο κινητηρας; :thnk:
-
Γραμμη παραγωγης Tuono?
-
Tuοno δοκιμων- προπαραγωγης.
Πανω του διακρινονται κομματια απο 2004 mille προπαραγωγης.
-
Το Μana στο δυναμομετρο με τριβαλιτσο παρακαλω!!!
-
Cube και Rsw.
O Nitroargi μου ειπε οτι μερικα τα πουλανε...
Αυτό θα είναι σίγουρα μοναδική ευκαιρία...
...λέω να κάνω μία ανταλλαγή με το Falco!!! :P
-
Mana προτοτυπο εν ετη 2002 (edit)
Βασισμενο σε caponord και πολυ πριν η ducati ''εμπνευστει'' το multistrada. :P
-
Shiver
-
Το ξερατε οτι το πρωτο μηχανακι με τον δικυλινδρο Rotax που παρουσιασε η Αprilia το 1995 λεγοταν παλι Shiver?? :ohyes:
Ιδου:
-
Mana προτοτυπο εν ετη 1998 αν θυμαμαι καλα?
Βασισμενο σε caponord και πολυ πριν η ducati ''εμπνευστει'' το multistrada. :P
Καλά, δεν μοιάζει και πολύ με το Multistrada... :)
-
Mana προτοτυπο εν ετη 1998 αν θυμαμαι καλα?
Βασισμενο σε caponord και πολυ πριν η ducati ''εμπνευστει'' το multistrada. :P
Καλά, δεν μοιάζει και πολύ με το Multistrada... :)
Ειναι της ιδιας φιλοσοφιας ομως.
Ασφαλτινο fun ON-off (δικια μου κατηγορια τωρα μου 'ρθε :tez:)
:bye:
-
Ο τρικυλινδρος του Cube
-
Ειναι της ιδιας φιλοσοφιας ομως.
Ασφαλτινο fun ON-off (δικια μου κατηγορια τωρα μου 'ρθε :tez:)
:bye:
Αν το θέτεις έτσι έχεις απόλυτο δίκιο!!!
Είσαι μοναδικός :D :D :D
-
O V-4 ξανα
Δεν ειναι ο V4 βρε οργιο αλλα το αγωνιστικο μοτερ του Mille!!!
-
Ο τρικυλινδρος του Cube
Bill θέλω την βοήθειά σου!!!
...μπορούμε να τον βάλουμε στο Falco!!!! :blus:
-
Racing Departement:
Mια τετοια ραφιερα θελω και στο γκαραζ μοοοουυυυ!!!!! :psdof: :psdof:
-
Η επισκεψη εδω:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=116529
Εχει ιταλικο κειμενο.
Davide αν δε βαριεσαι....
-
Ο τρικυλινδρος του Cube
Bill θέλω την βοήθειά σου!!!
...μπορούμε να τον βάλουμε στο Falco!!!! :blus:
Mε το καταληλλο εργαλειο ολα γινονται :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Η επισκεψη εδω:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=116529
Εχει ιταλικο κειμενο.
Davide αν δε βαριεσαι....
Βέβαια και βαριέμαι!!! :P
Χθες, 23 Μαΐου '07, εγώ και ο Giò πήγαμε στην παρουσίαση του Shiver στις ιστορικές εγκαταστάσεις του εργοστάσιο της Aprilia στο Noale. Σε αντίθεση με το πως συμβαίνει συνήθως, όπου για να παρουσιαστούν οι νέες μηχανές επιλέγονται εξωτερικές εγκαταστάσεις, αυτήν τη φορά η Aprilia θέλησε να μας μιλήσει για τον εαυτό της... Διότι το Shiver είναι η πρώτη τετράχρονη μηχανή, που παράγεται εξολοκλήρου στο εργοστάσιο της Aprilia. Η σύλληψη, η μελέτη, ο σχεδιασμός, ο τεχνικός έλεγχος και η κατασκευή της, έγιναν στις εγκαταστάσεις που έχουν κάνει την ιστορία της μάρκας του Noale. Αποτελεί το καμάρι όποιου γνωρίζει ότι έφτιαξε κάτι μεγαλειώδες, δημιουργώντας και βιομηχανοποιώντας μία μηχανή σε λιγότερο από 24 μήνες. Η Αprilia μας οδήγησε σε μία επίσκεψη της καρδιάς της. Έτσι, χθες το πρωί, μπορέσαμε να παρατηρήσουμε πως γεννιέται και μεγαλώνει μία μηχανή στο Noale, περνώντας από τις διάφορες μονάδες εξέλιξης, τεστ, σχεδιασμού, αγώνων... και χαρακτηριστικά το πόσο κοντά είναι οι μονάδες, που χωρίζονται μόνο από έναν διάδρομο ή μια πόρτα, αφήνοντας να εννοηθεί πόσο στενή είναι η σχέση που θέλει να διατηρήσει η Αprilia με τον κόσμο των αγώνων. Είναι δύσκολο να μιλάμε... και κυρίως είναι δύσκολο να εξηγήσει κανείς όλα αυτά που είδαμε, χωρίς να υποπέσουμε στην κοινοτοπία και την ρητορική... Ίσως είναι καλύτερα να μιλήσουν οι εικόνες...με λίγα σχόλια.
Μόλις περάσαμε τα κάγκελα της Μέκκας, δηλαδή των εγκαταστάσεων, μας δόθηκαν τα Ρass και αμέσως εμφανίστηκε μπροστά μας η τέχνη!! Έτσι για να δώσουμε την εντύπωση του τι πρωτοεμφανίστηκε μπροστά στα μάτια μας... ...τρεις πανέμορφες κυρίες... Ε ναι... Η Cube του Byrne... Η 500-2T του Harada και μία Cube πρωτότυπο, εξέλιξη αυτής που έτρεξε στο τελευταίο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Πανέμορφη, τυλιγμένη στα ανθρακονήματά της και εκτεθειμένη με περηφάνια, σαν να ήθελε η μονάδα αγώνων να πει: 'Παιδιά μας ανάγκασαν να σταματήσουμε, αλλά εμείς όχι, δεν θέλαμε να παραδοθούμε'
-
Ο τρικυλινδρος του Cube
Bill θέλω την βοήθειά σου!!!
...μπορούμε να τον βάλουμε στο Falco!!!! :blus:
Mε το καταληλλο εργαλειο ολα γινονται :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
Λοιπόν, μέχρι εδώ τα πάω καλά?
..Τώρα με το αλυσοπρίονο, τι πρέπει να κάνω?!! :D
-
O V-4 ξανα
Δεν ειναι ο V4 βρε οργιο αλλα το αγωνιστικο μοτερ του Mille!!!
-
O V-4 ξανα
Δεν ειναι ο V4 βρε οργιο αλλα το αγωνιστικο μοτερ του Mille!!!
Sorry... :s1ap :s1ap :s1ap :s1ap
Με τοσα που ειδα εκαναν τα ματια μου πουλακια :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1
Ασε που δεν εχω δει τοσο εξωγηϊνο V-2 απο την Aprilia...
Να χωραει στο πλαισιο μου ???? :a21 :a21 :a21 :a21
-
Troy Corser Rsv
Περισσοτερα και εδω: http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=2500.0
Ναι αλλα αυτο ειναι του Haga... :ohyes:
-
Δισκοβαλβίδα και το γραναζάκι από δεξια..........................
άρε η παλιά καλή ευρωπαϊκή σχεδίαση.
Κατακαημένα δίχρονα.............γαμώ τα euro3 και τους γραφειοκράτες :psdof: :psdof: :psdof: