APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Νέα γύρω απο την aprilia => Μήνυμα ξεκίνησε από: zisakos_1986 στις Σεπτέμβριος 06, 2025, 01:15:14 μμ
-
Παρουσιάστηκε λοιπόν η νέα μοτοσικλέτα της σειράς "Χ", η RSV4 X-GP για τον εορτασμό των 10 ετών συμμετοχής στο παγκόσμιο πρωτάθλημα! Τί να πρωτοπείς γι' αυτήν!
Πρόκειται για μια RS GP replica παραγωγής κατ'ουσίαν με εξωτικά υλικά! Μόνο για πίστα ή σαλόνι γιατί πινακίδες δεν βγάζει.
Carbon παντού, αεροδυναμικά βοηθήματα, δύναμη στο max (238hp) για ελάχιστο βάρος (165kg), σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου, ηλεκτρονικά βοηθήματα σε άλλο επίπεδο κτλ κτλ! Από χθες που την είδα στον ξύπνιο μου με επισκέφτηκε δις και στο ύπνο μου!🤣
Θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 30 μονάδων συνολικά και η τιμή της θα είναι €90.000!
Μαζί όμως θα πάρετε λαπτοπάκι Yashi δώρο για να το ρυθμίζετε 😜, NFT ψηφιακό πιστοποιητικό γνησιότητας, κουβέρτες ελαστικών IRC, σταντ τιτανίου μπρος πίσω της RCB και χαλάκι aprilia!
30 τυχερούληδες μόνο! 😎 Για να μην υπάρχει δικαιολογία που τώρα δεν ακουμπάτε αγκώνες και ώμους στις στροφές σαν τον Χόρχε! 😉😀
-
:blus:
-
:bye:
-
Τεχνικά χαρακτηριστικά πολύ καλό, από εμφάνιση, όλα τα λεφτά!!
-
Στα όνειρα μου θα πάρω δύο. Το ένα θα είναι μόνιμα στο σαλόνι μου !!!. Έργο τέχνης !!
-
Πολύ όμορφο !!! Αναρωτιέμαι πως σε ένα τέτοιο μηχανάκι δεν είναι ηλεκτρονικές οι αναρτήσεις….
-
Πολύ όμορφο !!! Αναρωτιέμαι πως σε ένα τέτοιο μηχανάκι δεν είναι ηλεκτρονικές οι αναρτήσεις….
Βασικά από τη στιγμή που πρόκειται για μια RS GP replica, ασχέτως αν δεν την έχουν ονομάσει έτσι, κληρονομεί και κάποια βασικά χαρακτηριστικά των αγωνιστικών μοτοσικλετών.
Έτσι οι αναρτήσεις δεν είναι ηλεκτρονικές.
Στα GP οι αναρτήσεις είναι χειροκίνητα ρυθμιζόμενες και όχι ηλεκτρονικά. Αυτό γινεται για πολλούς λόγους.
Ξεκίναμε από την απλότητα και την ευκολία ρύθμισης. Οι παραδοσιακές αναρτήσεις είναι πιο προβλέψιμες, εύκολες στη ρύθμιση και πιο αξιόπιστες. Σκέψου μια πιθανή βλάβη σε αισθητήρα με τις συνθήκες που αγωνίζονται στο GP.
Μετά έχει να κάνει με το feedback που παίρνει ο αναβάτης και την ανάλογη ρύθμιση σε κάθε πίστα. Σκέψου αν ήταν ηλεκτρονικές οι αναρτήσεις και έκαναν αυτόματα παρεμβάσεις σε πραγματικό χρόνο, πόσο πιο δύσκολο θα ήταν για τον αναβάτη να βρει τα όρια και να προσαρμοστεί ανάλογα.
Επίσης σε κάθε πίστα και ανάλογα με τον αναβάτη και τις συνθήκες οι αναρτήσεις ρυθμίζονται από την κάθε ομάδα με διαφορετικό τρόπο επομένως είναι θέμα στρατηγικής που θα έχει η κάθε ομάδα. Σκέψου να αλλάζει διαρκώς ρυθμίσεις αυτόματα μέσα στην πίστα πόσο θα επηρέαζε τον κάθε οδηγό κάτι τέτοιο.
Μετά παίζει σίγουρα ρόλο και το θέμα του βάρους. Ολα αυτά τα έξτρα συστήματα και οι αισθητήρες σίγουρα θα είχαν κάποια επίπτωση και σε βάρος.
Τέλος αν δεν κάνω λάθος και η Dorna και FIM απαγορεύουν τις ηλετρονικές/ημιενεργητικές αναρτήσεις για λόγους ανταγωνισμού μετάξύ εργοστασιακών και δορυφορικών ομάδων.
Φυσικά αν επιτρεπόταν θα ξεκινούσε άλλη μια κούρσα "εξοπλισμού" και εξελίξης από τις ομάδες και 99% θα είχαν όφελος οι ομάδες που ήδη προηγούνται (βλέπε ducati).
Θα υπήρχε μεγάλο όφελος σε διαχείριση ελαστικών και γενικά στη σταθερότητα οπότε και οι μηχανικοί και οι αναβάτες θα έχουν πολύ μικρότερη επίδραση στο τελικό αποτέλεσμα.
Σίγουρα η χρήση τους θα είχε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα όπως καθετί στην πράξη.
Αυτά μπορώ να σκεφτώ εγώ...
-
[ftp] Συμφωνώ απόλυτα με τον Ζήση. . Απαγορευονται στους αγώνες οι ηλεκτρονικα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Χωριά και που αυτές που έχουν τα εργοστάσια με 2 ρυθμίσεις (αργή/γρήγορη) σε συμπίεση και επαναφορά είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε τεχνολογία. Μέσα στα πιτς κι κάθε ομάδα έχει δικό της team, για τις αναρτήσεις που ανήκει συνήθως στο εργοστάσιο που φτιάχνει την ανάρτηση. Πχ ohlins. Και σε κάθε πίστα τα amortiser, αλλά και τα πηρούνια ρυθμίζονται εσωτερικα ανάλογα με την πίστα και τα δεδομένα που έχουν καταγράψει στις δοκιμές. Η μάλλον καλύτερα να λέμε φτιάχνουν εσωτερικές ρυθμίσεις ανάλογες και μετά κάνουν μικρές προσαρμογές σε αποσβέσεις . Όσο για τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις που φορούν τα μοντέλα δρόμου που αγοράζουμε εμείς, στην αρχή για 2η 3 η4 χρόνια είναι από μέτριες η και χειρότερες απο καλές επώνυμες. Χρειάζεται πολύς χρόνος και άπειρες εργατοώρες για να γραφτεί ο αλγόριθμος και να δουλεύει παντού καλά. Τώρα γιατί τις βάζουν και επιβαρύνουν και την τιμή ;; Είναι η επόμενη ερώτηση. Γιατί ο μέσος αναβάτης συνήθως είναι κουλαδι και άσχετος και δεν ασχολείται ποτέ να τις ρυθμίσεις. Οπότε του βάζεις ηλεκτρονικές αναρτήσεις ξέροντας το εργοστάσιο τα ανωτέρω. Ένα κράνος για ένα άτομο, δύο για δύο + βαλιτσακια (οικονιδια) για την περίπτωση που έχει αποσκευές Και του πουλάς και τεχνολογια. Εξεύρεση μεγάλη για να ευλογισουμε τα γένια μας το APRILIA caponord 1200, που με την πρώτη προσπάθεια ήταν απίθανο.
-
Έτσι ακριβώς, εκτός από την διάθεσή του αναβάτη να ασχοληθεί ή την άγνοια του (παραβλέπω το κουλάδι :D)
υπάρχει και το μάρκετινγκ, που παίζει πάντα τον μεγαλύτερο ρόλο, απόδειξη το telelever της Bmw πού δεν πέρασε ποτέ στους αγώνες..
Προφανώς οι όποιες εξελίξεις περνούν από τους αγώνες στην παραγωγή, στην περίπτωση μας δεν ισχύει
για τους παραπάνω λόγους.. :bye:
-
Και κάτι ακόμα που δείχνει πόσο το marketing προσδιορίζει και φτιάχνει το πακέτο μοτοσυκλέτα+αξεσουάρ που πουλάνε και το target group που απευθύνεται για να αγοράσει το προϊόν που πουλά. Μερικά χρόνια πριν σε συζήτηση με μεγάλο έμπορο μοτοσυκλετών και φίλο, τον επρηζα να φέρει και κάποια μηχανάκια, χωρίς ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που επιβάρυναν πολύ την τιμή Να εχουν λίγα απαραίτητα extra πχ led φώτα που όντως είναι καλύτερα από τα συμβατικά και ένα δύο πράγματα ακόμα. Έφερε 2 μοτό στην τιμή πώλησης 17.500 ,αντί για 24000 με 25000 που έβγαιναν οι ίδιες full extra. Μάντεψε τι έγινε. Πούλησε 10αδες μοτό πανάκριβες με ,//απ', όλα// και άλλες έμειναν 2 χρόνια στο ραφι .
-
Μην υποτιμάτε τα μπιμπλίκια κάνουν πλέον σοβαρή διαφορά.
Ειδικά σε μηχανές που έχουν πολλή δύναμη.
Ναι αφαιρούν κάποιες ικανότητες από τον αναβάτη (ίσως) αλλά όταν σε λίγο θα τα έχουν και τα 300αρια δεν θα παίζει ρόλο.
-
Σωστό και αυτό, αλλά για το telelever και τις αναρτήσεις δεν το παίρνω πίσω.. :D
-
Σωστό και αυτό, αλλά για το telelever και τις αναρτήσεις δεν το παίρνω πίσω.. :D
Μαζί σου κι εγώ.
Αλλά όσα είναι χρήσιμα στην πίστα δεν είναι πάντα χρήσιμα στο δρόμο και το αντίθετο.
Το telelever στην πίστα αφαιρεί τόση αίσθηση από την πρόσφυση και για αυτό δεν πήγε ποτέ.
-
Σωστό και αυτό, αλλά για το telelever και τις αναρτήσεις δεν το παίρνω πίσω.. :D
Μαζί σου κι εγώ.
Αλλά όσα είναι χρήσιμα στην πίστα δεν είναι πάντα χρήσιμα στο δρόμο και το αντίθετο.
Το telelever στην πίστα αφαιρεί τόση αίσθηση από την πρόσφυση και για αυτό δεν πήγε ποτέ.
Γιατί στο δρόμο? Χωρίς abs δεν ''δουλεύει'', λένε ότι είναι και επικίνδυνο.. :thnk:
-
Συμφωνώ με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που σώζουν ζωές ιδίως στα superbikes που έχουν απίστευτη δύναμη για λίγα κιλά. Ιδίως cornering abs και antispin κλπ. Εγώ διαφωνώ μόνο με ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι όχι μόνο χρήσιμα αλλά και απαραιτητα
-
Γιατί στο δρόμο? Χωρίς abs δεν ''δουλεύει'', λένε ότι είναι και επικίνδυνο.. :thnk:
Εντάξει εκεί έχει ένα λόγο ύπαρξης όπως η άνεση και η ελαφρότητα στην αίσθηση.
Αλλά ναι αυτά τα συστήματα λειτουργούν συνδυαστικά.
-
Συμφωνώ με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που σώζουν ζωές ιδίως στα superbikes που έχουν απίστευτη δύναμη για λίγα κιλά. Ιδίως cornering abs και antispin κλπ. Εγώ διαφωνώ μόνο με ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι όχι μόνο χρήσιμα αλλά και απαραιτητα
Οι ηλεκτρονικές και αυτές έχουν βελτιωθεί πολύ. Στο προηγούμενο Tuono ήταν απλά καλές. Στο καινούργιο που βάζεις και κιλά αναβάτη αλλάζουν όλη τη μηχανή.
Προφανώς μπορείς με μια καλορυθμισμένη συμβατική ανάρτηση να πετύχεις ακόμα και καλύτερα αποτελέσματα σε συγκεκριμένες συνθήκες αλλά εκεί είναι το νόημα της ηλεκτρονικής, ότι θα προσαρμοστεί σε ένα βαθμό στις συνθήκες.