ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΙΤΑΛΙΑ APRILIA SCARABEO 500
HELLO SCARABEO
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΕΡΜΗΛΙΟΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: APRILIA Το νέο Scarabeo έρχεται να βάλει φωτιά τόσο στην κατηγορία των “μεγαλότροχων” scooter με την sport οδηγική συμπεριφορά του, όσο και στις γυναικείες καρδιές με την ανανεωμένη εμφάνισή του.
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η ευρωπαϊκή εταιρεία με τη μεγαλύτερη γκάμα μοτοσυκλετών; Που να κατασκευάζει από "πολεμικά" supersport για πίστες και αγώνες, μέχρι ευέλικτα scooter για τους δρόμους των μεγαλουπόλεων; Ναι, καλά το καταλάβατε, είναι η Aprilia για χάρη της οποίας επισκεφτήκαμε το καλό λιμάνι (Portofino) των βορειοανατολικών παραλίων της Ιταλίας. Εκεί μάς περίμενε το ανανεωμένο Scarabeo για το οποίο οι Απριλιανοί είχαν στήσει μια ξεχωριστή παρουσίαση με τίτλο "Hello Scarabeo" κατά τη διάρκεια της οποίας φρόντιζαν να μας τονίζουν συνεχώς πως είναι το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο τους. Λογικό, αφού οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τις 500.000 από το 1993 που παρουσιάστηκε, καθιστώντας το ως το σημαντικότερο μοντέλο της Aprilia στη νεότερη ιστορία της. Η έκδοση των 500cc εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2003 φορώντας μπροστινό τροχό 16in, το μεγαλύτερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε scooter, ενώ φέτος δέχθηκε το πρώτο face lift διατηρώντας ωστόσο αναλλοίωτα τα βασικά χαρακτηριστικά του, εσωτερικά και εξωτερικά.
Τέτοιες καμπύλες δεν συναντάει κανείς συχνά. Θα μπορούσαμε να αναφερόμασταν στις δύο μελαχρινές Ιταλίδες που ανέλαβαν την ξενάγησή μας, αλλά αυτό είναι επίσης χαρακτηριστικό του νέου Scarabeo. Με τις γωνίες να απουσιάζουν από πάνω του θυμίζει σχεδιαστικά κάτι από Vespa της δεκαετίας του ’50, με επιρροές από τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις που επικρατούν κυρίως στον χώρο των αυτοκινήτων. Από τις δύο χρωματικές εκδόσεις στις οποίες παράγεται, μάλλον η ανοιχτόχρωμη εκρού ταιριάζει καλύτερα στον χαρακτήρα του, σε σχέση με το πιο σκούρο ανθρακί. Δένει καλύτερα με τα χρωμιωμένα εξαρτήματά του και τονίζει την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του. Όσον αφορά το προηγούμενο μοντέλο, ξεχωρίζει εύκολα λόγω της ρυθμιζόμενης καθ' ύψος ζελατίνας και των οργάνων νέας σχεδίασης.
Όπως και το πρώτο Scarabeo, είναι λιγότερο ογκώδες σε σχέση με τα υπόλοιπα βαρυφορτωμένα scooter της κατηγορίας του θυμίζοντας τα αντίστοιχα των 250cc. Αυτό μέχρι το βλέμμα να πέσει στον μπροστινό τροχό όπου οι δύο δίσκοι σε καθηλώνουν με την επιβλητική παρουσία τους. Και όσο εντυπωσιακοί είναι στην όψη, άλλο τόσο είναι και σε απόδοση.
(Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος που κυκλοφορεί…)
Πηγη : 0-300