APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Νέα γύρω απο την aprilia => Μήνυμα ξεκίνησε από: bros400pgm στις Οκτώβριος 13, 2017, 09:10:28 πμ
-
(http://www.motomag.gr/sites/default/files/styles/responsive_630_width_630xauto/public/images/articles/media/2017/10/07caponordrally.jpg?itok=cozCDaWm)
Μετά τα Shiver 900 και Dorsoduro 900, σειρά έχει φέτος το Caponord να αποκτήσει τον νέο κινητήρα των 900 κυβικών, προδιαγραφών Euro 4. Μαζί με τον κινητήρα θα έρθει και η αναβάθμιση των ηλεκτρονικών και του πίνακα των οργάνων, που θα γίνει έγχρωμος TFT. Το πιθανότερο είναι η νέα έκδοση των 900 κυβικών να αντικαταστήσει τον κινητήρα των 1200cc που έχει τώρα το Caponord.
(http://www.motomag.gr/sites/default/files/images/banners/050217-2017-aprilia-tuono-1100-rr-instruments-tft-display-582x388.jpg)
Αυτό έγινε στην περίπτωση των Shiver και Dorsoduro και είναι λογικό να το δούμε και στην περίπτωση του Caponord. Η κατηγορία των Mega on-off έχει ξεπεράσει πλέον του 150 ονομαστικούς ίππους και η KTM ανέβασε τον πήχη στα 1300 κυβικά. Ο υπάρχων V2 1200 της Aprilia δεν μπορεί να σταθεί πλέον δίπλα τους σε επιδόσεις. Αντιθέτως, στην αμέσως μικρότερη κατηγορία κυβισμού των Multistrada 950, Honda Africa Twin και στα μελλοντικά KTM 790 Adventure και BMW F850/900 GS, ο νέος V2 των 900 κυβικών της Aprilia μπορεί να σταθεί επάξια απέναντί τους.
Ακόμα κι αν το δει κάποιος από καθαρά εμπορική άποψη, το Caponord 900 έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να επιτύχει, σε περισσότερες χώρες και ειδικά στις αγορές της Νότιας Ευρώπης.
Πηγή (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/aprilia-caponord-900)
-
Αν έχει και αντίστοιχα λογική τιμή ! Αλλά πάνω απ' όλα λογικές τιμές ανταλλακτικών !!
-
Ελα γιατι βαρεθηκα το 1000 .... :dry:
Για να δουμε τι θα δουμε και θα δουμε.... :thnk:
-
τελικά ο pezzini της piaggio δεν εννοούσε τέλος παραγωγής του capo αλλά μείωση κυβικών :thnk: ενδιαφέρον .... όπως ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει κ η τιμή οψόμεθα..!
-
Αν το βγάλει με ημιενεργητικές αναρτήσεις, λίγο παραπάνω αλογάκια και τιμή εώς 12000 ευρω θα πάω να χρεωθώ :tez: Για οτιδήποτε λιγότερο θα το σκεφτώ κάπως. Πάντως είναι ευκαιρία της Aprilia να κάνει την διαφορά! Αν σκεφτείς ότι το καινούριο shiver κάνει μόλις 8250 ευρω θεωρώ ότι με 3 χιλιαρικάκια επιπλέον μπορεί άνετα να πραγματοποιήσει τα παραπάνω. Τι λέτε παιδιά;
-
Έχει απέναντι του το mt-09 τς yamaha
Που είναι καλό μηχανάκι στο σύνολο κ με πολύ καλές επιδόσεις!!!
-
Έχει απέναντι του το mt-09 τς yamaha
Που είναι καλό μηχανάκι στο σύνολο κ με πολύ καλές επιδόσεις!!!
Ειναι πολυ ελαφρυ και γρηγορο το mt-09.Τιποτα περοσσοτερο.Χωλαινει απο ποιοτητα κατασκευης.Μετα τα 140χαω κοσκινιζει το τιμονι για το ντυμενο tracer αναφέρομαι.Καλα με 10.000€ τι περιμενεις.Εξαλλου εχουν και το σκανδαλο οι Ιαπωνες με τα μαιμου μεταλλα της Kobe οποτε μη φωναζουν οι jappanezoi για ποιοτητα κατασκευης.Συμφωνω με τον dennis αλλα το νεο capo πρεπει να γινει ελαφρυ για να εχει αξιωσεις αν βγει 12000€.Μην ξεχναμε οτι η Triumph εχει το Tiger 1050 Sport στα 14290€ και παιζει μονο του στα ορθια street.Ουτε το μικρο Multistrada μπορει να σταθει διπλα στο Tiger που έχει τα ιδια χρηματα.Αυτος που θελει να παρει DUCATI θα σκασει 14000€ και θα παρει το Multi.Το θεμα ειναι ποση μοτοσυκλετα παιρνεις με το κεφαλαιο που διαθετεις.Οπως το shiver 900 για τα 8290 ειναι value for money.Μακαρι να βγει το GT αλλιως θα κοιταξω κανα Capo 900.Ειδωμεν τι θα παρουσιασει η μαμα Aprilia στην EICMA
-
Έχεις δίκιο για τν ποιότητα κατασκευής..... Κουνάει μετά τα 180 όταν σφίγγεις το τιμόνι αλλά βάζεις 2 κρίκους στν αλυσίδα κ σταματάει.....
Είναι αρκετά όμορφο (γνώμη μου) .......
Και έχει τιμές παπιου στα ανταλλακτικά!!!! Δν βάφεις κομμάτι για μία γρατζουνιά αγοράζεις έτοιμο βαμμένο σε απίστευτη τιμή!!!
Έχει abs κ ωραίο πακέτο ηλεκτρονικών που δουλεύει αρκετά καλά και όλα αυτά σε μία προσιτή τιμή!!!
-
Λες στα γεράματα να κάνω αυτά που κοροϊδεύω;
Ο Πέτρος capo μπα
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λες στα γεράματα να κάνω αυτά που κοροϊδεύω;
Ο Πέτρος capo μπα
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρε εδώ ο Μάνος ψήνεται για γιαπαμάπα και εσύ που τουλάχιστον μένεις Ευρώπη το συζητάς;
Εσύ κάνεις αλλαγή φύλλου και άλλοι αλλάζουν ολόκληρο δέντρο ..... :P :P :P
-
Λες στα γεράματα να κάνω αυτά που κοροϊδεύω;
Ο Πέτρος capo μπα
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρε εδώ ο Μάνος ψήνεται για γιαπαμάπα και εσύ που τουλάχιστον μένεις Ευρώπη το συζητάς;
Εσύ κάνεις αλλαγή φύλλου και άλλοι αλλάζουν ολόκληρο δέντρο ..... :P :P :P
Χαχαχα ρε εγώ είμαι αντικειμενικός......
Το συγκεκριμένο μηχανάκι γιαμαπα ή όχι ίσως να είναι η καλύτερη επιλογή σε σχεση τιμή- απόδοση- ανταλλακτικά.....
Μακάρι να μπορούσε η πολυαγαπημένη aprilia να βγάλει σε τέτοια τιμή κάτι ανάλογο!!!!
-
Έχει απέναντι του το mt-09 τς yamaha
Που είναι καλό μηχανάκι στο σύνολο κ με πολύ καλές επιδόσεις!!!
Ειναι πολυ ελαφρυ και γρηγορο το mt-09.Τιποτα περοσσοτερο.Χωλαινει απο ποιοτητα κατασκευης.Μετα τα 140χαω κοσκινιζει το τιμονι για το ντυμενο tracer αναφέρομαι.Καλα με 10.000€ τι περιμενεις.Εξαλλου εχουν και το σκανδαλο οι Ιαπωνες με τα μαιμου μεταλλα της Kobe οποτε μη φωναζουν οι jappanezoi για ποιοτητα κατασκευης.Συμφωνω με τον dennis αλλα το νεο capo πρεπει να γινει ελαφρυ για να εχει αξιωσεις αν βγει 12000€.Μην ξεχναμε οτι η Triumph εχει το Tiger 1050 Sport στα 14290€ και παιζει μονο του στα ορθια street.Ουτε το μικρο Multistrada μπορει να σταθει διπλα στο Tiger που έχει τα ιδια χρηματα.Αυτος που θελει να παρει DUCATI θα σκασει 14000€ και θα παρει το Multi.Το θεμα ειναι ποση μοτοσυκλετα παιρνεις με το κεφαλαιο που διαθετεις.Οπως το shiver 900 για τα 8290 ειναι value for money.Μακαρι να βγει το GT αλλιως θα κοιταξω κανα Capo 900.Ειδωμεν τι θα παρουσιασει η μαμα Aprilia στην EICMA
Ενα dorso 900 ντυμένο θα είναι, άρα τα κιλά του πάνω κάτω γνωστά μας είναι. Πόση δίαιτα να του κάνουν!! Εμένα με προβληματίζει άλλο πράγμα.. Εσυ που το οδήγησες Νίκο το shiver αξίζει από θέμα γκαζιού να πάς από το 750 στο 900;
-
Πόσα κιλά λέτε να το βγάλει, γιατί λιγουρεύομαι για commuting το hyperstrada και λέω να ντύσω ένα dd900. Αλλά αν είναι το capo 20kg βαύτερο, κλαιν. Δεν αξίζει καν.
-
Πόσα κιλά λέτε να το βγάλει, γιατί λιγουρεύομαι για commuting το hyperstrada και λέω να ντύσω ένα dd900. Αλλά αν είναι το capo 20kg βαύτερο, κλαιν. Δεν αξίζει καν.
Εχω την ευτυχία να έχω οδηγησει και shiver 900 και dd900 απο την Αθηνα στην Κατερινη και hyperstrada 821 στην Αθηνα το 2014 αλλα και το hypermotard 939 στη Θεσσαλονικη test drive
Κοιτάξτε το shiver 900 - dennis the menace - είναι μηχανάρα.Παω με κλειστα ματια αν το βγάλει GT - με κλειστα το ξαναλεω.Μπορει να έχει 218 κιλα γεματο δε θυμαμαι αλλα στην sport χαρτογραφηση ΞΥΡΙΖΕΙ,είναι πολυ καλο street naked.Το dd900 είναι φοβερο αλλα κάνει και ταξίδι σταματώντας καθε 130 με 150 Κμ max στην Εθνικη μιας και εχει μικρο ρεζερβουαρ αλλα και κοντο γρανάζωμα.Ο αερας δεν ενοχλει καθόλου μέχρι και τα 140+ χαω.
Οσον αφορα το hyper 821 είναι μηχανάρα με ολη τη σημασια της λεξης αλλα με 9000€ που εχει μεταχειρισμενο παιρνω Aprilia ζελατίνα
Αν δε βγάλει το shiver σε GT και βγάλει το Caponord 900 για αυτη τη χρήση θα αλλαξω το shiver μου με Caponord 900 εφόσον τα κιλά του δεν είναι απαγοδευτικά οπως έκαναν με.το 1200.Ειδωμεν στην EICMA τα σχεδια της μαμας Aprilia.Οποτε μένουμε standby
-
κι εγω παιδες το ψήνω για το νέο καπονι
-
Το φιλοσόφησα και πιστεύω δεν αξίζει η αλλαγή στο νέο capo από άποψη αναλογίας κιλών/δύναμης. Φυσικά αν κάποιος θέλει να αλλάξει μηχανάκι μετά από 10 χρόνια, το βγάλει με ADD, το δώσει και κάτω από 13k η aprilia, θα αξίζει με χίλια. Αλλά ως νούμερα καθαρά, πόσα κιλά να το πάει? Δηλαδή το dd είναι ήδη 212 γεμάτο.Μόνο 25άρι ντεπόζιτο να του βάλει, κάγκελα, μούρη άντε γεια. Έφτασε το capo 1000 σε κιλά και με δύναμη λιγότερη.
Επειδή δε μ αρέσει να χαλάω threads πάμε στου dd 900 το thread, shiverakia, γιατί το ψήνω να πάρω dd900 και να το κάνω dorsodurada (top case/θερμαινόμενα).
-
τελικα το μετάνιωσαν; Δεν ειδα κατι στην eicma
-
τελικα το μετάνιωσαν; Δεν ειδα κατι στην eicma
Βαλε τωρα εσυ αναρτηση κι εγω ανορθωτη :tez: και του χρονου βλεπουμε, να μαζεψουμε κανενα φραγκο :P
-
τελικα το μετάνιωσαν; Δεν ειδα κατι στην eicma
Βαλε τωρα εσυ αναρτηση κι εγω ανορθωτη :tez: και του χρονου βλεπουμε, να μαζεψουμε κανενα φραγκο :P
:cry: :cry: :cry: :cry:
-
Ελα μαζι θα πορευομαστε
-
Όλοι με τις γριές,γηροκομείο η aprilia θα λεγόμαστε
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ελα βρε ο λαος λεει οτι η γρια κοτα εχει το ζουμι χαχαχαχα :D :D :D :D :D
-
https://www.bikeit.gr/reportaz/item/19537-aprilia-kai-i-amesi-anagki-epektasi-tis-gamas?fbclid=IwAR1bxKymYcIGR85-RIlKsAtXdfONofBMnKKzTWjlhBK2MDO9shkskqCNwM0
-
Εντάξει δε λέει και τίποτα, τα γνωστά .. .
-
Νομίζω ότι δεν θα μας απογοητεύσει το σχεδιαστικό τμήμα σε συνεργασία με το τμήμα marketing καθώς και εξέλιξης της εταιρείας ,
και θα μας παρουσιάσει σύντομα τη νέα μ@λ@κί@ τους !! :lol%