0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Ανδρεας

aprilia 2007 - 2008
« - : Δεκέμβριος 17, 2006, 11:23:08 μμ »
Γεμάτα εξελίξεις και εκπλήξεις αναμένονται να είναι τουλάχιστον τα επόμενα δύο χρόνια στην aprilia. Η πρώτη χρονιά των εξελίξεων λαμβάνει τέλος αλλά όχι και τα σχέδια της aprilia για ανάπτυξη και πρωτοπορία.

65o V4 999cc στα 210bhp

Η νέα V4 μηχανή παρουσιάστηκε στην έκθεση EICMA.
Οι λεπτομέρειες που η aprilia έχει αφήσει να διαρρεύσουν είναι:
Τετρακύλινδρος - δεκαεξαβάλβιδος V κινητήρας 999cc, που αποδίδει 210bhp στα 13.500rpm, έξι σχέσεις ταχυτήτων, και fly-by-wire ready ECU από την Magnet Marelli.  

Οι δοκιμές θα αρχίσουν σε καινούριο πλαίσιο την άνοιξη και θα το δούμε στην επόμενη έκθεση του EICMA έτοιμο να ριχτεί στην μάχη για την πρώτη θέση στο World Superbike.




SL 750 Shiver

Το Shiver (ρίγος) σίγουρα ξεγέλασε όσους ίσως περίπεμεναν ένα tuono στα 750cc. Η μοτοσυκλέτα "φοράει" έναν ολοκαίνουριο V90 κινητήρα ο όποιος αποδίδει σύμφωνα με ισχυρισμούς 95 άλογα στις 9000rpm και 81Nm στις 7.000rpm.

Το πλαίσιο ζυγίζει 189 κιλά και είναι κατασκευασμένο κυρίως από αλουμίνιο.

Το Shiver φιλοδοξεί να φέρει καινούριους φανς και να καλύψει το κενό που έχει αφήσει το RS250.




NA 850 Mana

H aprilia δεν αρκέστηκε μόνο στα 750cc, προχώρησε και στα 850 με το Mana το οποίο μάλιστα διαθέτει ημι-αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων με τον V90 κινητήρα του να αποδίδει περίπου 75bhp και 76Nm ροπή.
Η νέα μοτοσυκλέτα σου δίνει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε σειριακό ή αυτόματο κιβώτιο οποιαδήποτε στιγμή με το πάτημα ενός κουμπιού, με άλλο λόγια το pental των ταχυτήτων παραμένει στην γνωστή θέση.
Τέλος κάτω από το ντεπόζιτο υπάρχει αρκετός χώρος για φυλάξετε ακόμα το κράνος σας, χώρος που συνήθως συναντάς σε μεγάλης κατηγορίας scooter.




Pegaso 650 Factory

Στο Pegaso strada που ξέραμε μέχρι τώρα αναβαθμίζονται οι ζάντες , το πλαίσιο και οι αναρτήσεις και το αποτέλεσμα λέγεται Pegaso 650 Factory.



(συνεχίζεται...)



*

Ανδρεας

Re: aprilia 2007 - 2008
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 18, 2006, 12:08:22 πμ »
Pegaso 650

Στην οικογένεια του Pegaso έρχεται να προστεθεί ή μάλλον επιστρέφει το Pegaso, έτσι οι Πήγασοι τις aprilia έγιναν πλέον τρεις.




RS125 Fortuna race replica

To RS125 αποκτά μια πιο racing (εξωτερική) εικόνα



Tuono R Factory

Παρότι το tuono έχει ήδη κυκλοφορήσει, η aprilia φαίνεται να βγάζει μια ελαφρώς παραλλαγμένη -όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση- έκδοση στον δρόμο με πιο λιτό σχέδιο στο πλαίσιο.




RSV-R: Στα 1000cc τουλάχιστον μέχρι και το 2008

Παρότι η piagio έχει κατασκευάσει κινητήρα στα 1150cc, δεν φαίνεται να ταιριάζει στο rsv ακόμα, έτσι η aprilia -μέχρι να είναι όλα έτοιμα- μάλλον κατευθύνετε προς την βελτιστοποίηση του υπάρχοντα κινητήρα.
Ο κινητήρας των 1150cc στην μορφή που έχει τώρα αποδίδει 130bhp και 120Nm ενω για τη συνήθη χρήση του RSV χρειάζονται πάνω από 140bhp. Δεν αποκλείεται για αυτό τον λόγο όμως να δούμε κάποια πιο οικονομική έκδοση.


Aprilia RS 125 Tuono

Το 2006 η aprilia κυκλοφόρησε το κατά πολύ πιο βελτιωμένο RS125 με νέα σχεδιαστική γραμμή. Για το 2007 αναμένετε ότι το μοντέλο θα αναβαθμίσει και το Tuono 125 με γραμμές δανεισμένες απο το RS125.



(συνεχίζεται...)

*

Ανδρεας

Re: aprilia 2007 - 2008
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 18, 2006, 01:14:51 πμ »
Νέο V4 1000 superbike για το 2008

Μετά το τέλος της ανάπτυξης των V-twin enduro/supermoto RXV/SXV, οι μηχανικοί της aprilia έχουν στραφεί 100% πλέον προς τον μεγαλύτερο στόχο από την εποχή του RS3 Cube MotoGP Bike. Ο στόχος αυτός δεν είναι άλλος από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike του 2008 και το εργαλείο γι αυτήν την δουλεία δεν είναι το RSV-R V60 πια, αλλά ένα ολοκαίνουριο V4 superbike. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που θα αποτελείτε από ότι καλύτερο και τελευταίο έχει να δείξει η τεχνολογία στον χώρο, πολύ μεγάλη ιπποδύναμη και εκθαμβωτικό design.
Χαρακτηριστικό είναι -σύμφωνα με φημολογίες- ότι οι ίδιοι οι μηχανικοί είναι κατενθουσιασμένοι και ο στόχος τους είναι να δουν την aprilia να τερματίζει πρώτη από τον πρώτο κιολλας αγώνα.
Ίσως καταφέρουμε να δούμε φωτογραφίες το 2007 μιας και επίσημα θα εμφανιστεί το 2008





RS 750: Η απάντηση στα CBR/ZX/R6/GSX-R-ηδή

Ο πρόεδρος της aprlia Leo Mercanti δήλωσε ότι η aprilia δεν σκοπεύει να κατασκευάσει άλλο ένα CBR/ZX/R6/GSX-R αλλά θα σχεδιάσει μια μοτοσυκλέτα από την αρχή όπως έκανε η BMW με το F800S.
H aprilia θα συνεχίσει να ξοδεύει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ επενδύοντας στην ανάπτυξη νέων μοντέλων με δικούς της κινητήρες. Αυτήν τη στιγμή διαθέτει έναν νέο κινητήρα στα 750cc ο οποίος περνά από τεστ "αντοχής" στο εργαστήριο του Noale. Μόλις αυτές οι δοκιμές τελειώσουν ο κινητήρας θα είναι έτοιμος να τοποθετηθεί σε ένα εντελώς καινούριο και ελαφρύ πλαίσιο.
Ο Mercanti επίσης δήλωσε ότι αυτήν την χρονιά η aprilia δεν θα φτιάξει μόνο V-twin κινητήρες, αλλά απο μονοκύλινδρους μέχρι τετρακίλυνδρους.
Ο 750cc πιστεύεται ότι είναι τρικύλινδρος ώστε να κάνει την διαφορά απο τις άλλες μηχανές της κατηγορίας και να ανταγωνιστεί τον "παράλληλο" twin κινητήρα της BMW του F800S.
Γνωρίζοντας τις αγωνιστικές καταβολές της aprilia το νέο 750αρι αναμένετε να έχει sportsbike αλλά και touring χαρακτηριστικά με έμφαση στο πλαίσιο, στα φρένα και στις αναρτήσεις.
Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα ο κινητήρας μάλλον θα αποδίδει από 85 μέχρι 110 άλογα. Επίσης υπάρχει και ένας V-twin που έχει αναπτυχθεί από την piaggio και μπορεί να σχεδιαστεί ανάμεσα στα 750-1000+cc.
 



Sergio Robbiano: Η μεταγραφή

Ο Sergio Robbiano άρχισε σαν μαθητευόμενος του Massimo Tamburini και βοήθησε στο σχεδίαση του Cagiva Mito το οποίο είναι μοιάζει πολύ με το Ducati 916. Σήμερα, χρόνια μετά, είναι ο άνθρωπος που ευθύνεται για τα masterpieces DB5 και DB6 Delirio (κινητήρας Ducati).
Η arpilia είναι μια εταιρία που στα επόμενα δύο χρόνια θα λανσάρει καινούρια μοντέλα. Η piaggio έχει διαθέσει όσα χρήματα χρειάζεται η aprilia για αυτό τον σκοπό, με πρώτο καρπό τα μοντέλα R/S-XV με κινητήρα aprilia. Επίσης θα αναπτυχθεί V4 κινητήρας κάτι που σημαίνει ότι οι Rotax σιγά σιγά θα "ξεθωριάζουν" -τουλάχιστον όσον αφορά τα νέα μοντέλα.
Σε συνέντευξή του ο Robbiano δήλωσε:
"Τα πάντα θα είναι παλιά μετά από το aprilia SBK, οι σχεδιαστικές μας τάσεις δείχνουν ποια πορεία θα ακολουθηθεί για την σχεδίαση του V4."



(συνεχίζεται...)

*

Ανδρεας

Re: aprilia 2007 - 2008
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 18, 2006, 01:59:17 πμ »
RSV 1200R: Έρχεται

Μέχρι τώρα η aprilia δοκιμάζει το καινούριο δικό της κινητήρα των 1200cc στα εργοστάσιο του Noale. Πιστεύεται ότι ο κινητήρας αυτός δεν θα έχει αμιγώς αγωνιστικό χαρακτήρα και θα χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα που θα βγουν στο δρόμο. Για το suberbike άλλωστε, ήδη αναπτύσετε κινητήρας (V4, 1000cc).
Για να μείνει μπροστά όμως στη κατηγορία του δρόμου, η aprilia χρειάζεται μεγαλύτερου κυβισμού V-twin για να συμβαδίζει με τα Ducati’s imminent 1188R και KTM RC8 1150.
Έτσι είναι πιθανό το RSV πρώτο να κληρονομήσει νέο κινητήρα στα 1200 και ίσως αργότερα και το Tuono. Το μέλλον των Rotax φαίνεται δυσοίωνο, μιας και υπάρχοντες κινητήρες V60 δεν έχουν τις προδιαγραφές για να επεκταθούν στα 1200cc.
Οι Moto Morini και Harley-Davidson ήταν οι πρώτες που έφτιαξαν κινητήρα στα 1200cc στα Corsaro 1200 and V-Rod.

Επιδόσεις των V-twin φαίνετε να περνούν μια φάση ανάκαμψης την τελευταία περίοδο και τα επόμενα δύο χρόνια αναμένετε να πρωταγωνιστήσουν τόσο στις πίστες όσο και στους δρόμους.
Μιας και η aprilia δεν προορίζει τον 1200 για αγωνιστική χρήση τα υποψήφια μοντέλα είναι καταρχήν τα Futura και Caponord τα οποία έχουν σημειώσει πτώση στις πωλήσεις τον τελευταίο καιρό. Έτσι η εταιρία έχει ως προτεραιότητα να "αναστήσει" αυτά τα δύο μοντέλα μαζί με ένα μια softer έκδοση του RSV. Έτσι το RSV ενώ τώρα είναι το κορυφαίο superbike της aprilia, θα συνεχίσει σαν sportbike και είναι θα μεταξύ του Futura 1200 και του RS1000 V4.

To Caponord -όντας σχετικά βαρύ και ογκώδες- είναι μια μοτοσυκλέτα η οποία δεν φαίνεται να ταιρίαζει με το αγωνιστικό χρώμα της aprilia. Έτσι πιστεύεται ότι το νέο Capo θα μοιάζει πιο πολύ με το KTM990 παρά με το BMW R1200GS. Ελαφρύτερο δυνατότερο και φιλικότερο.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι ο νέος αυτός κινητήρας θα κατασκευαστεί για τον δρόμο και δεν θα τηρεί απαραίτητα διάφορους αγωνιστικούς περιορισμούς. Η ροπή θα είναι πολύ σημαντικός στόχος, με το RSV 1200R να "πέρνει" την πιο δυνατή έκδοση του κινητήρα.




Εικασίες

H aprilia θα συνεχίσει να αναπτύσσει το off-road πεδίο της. Καταρχήν θα κατασκευάσει το MXV 250, ένα ολοκαίνουριο μονοκίλυνδρο 250cc το οποίο θα έχει στόχους στο πρωτάθλημα MX2. Επίσης υπάρχουν σχέδια και για μεγαλύτερο κυβισμό (660cc ίσως) στο SXV ενώ δεν αποκλείεται να δούμε RS550 ή RS1100. Στο supermoto το SVX550 αποδίδει 70 άλογα τα αποτελούν πολύ μεγάλη ιπποδύναμη για ένα τόσο ελαφρύ πλαίσιο και ίσως να δούμε και αυτόν το κινητήρα σε ένα νέο RS125, απλά φανταστείτε τον συνδυασμό 70bhp-140kg.


(σημείωση: πολλές φωτογραφίες είναι  προϊόντα φαντασίας και εικασιών)

Re: aprilia 2007 - 2008
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 18, 2006, 11:01:17 πμ »
H πιθανότητα κατασκευής τρικύλινδρου RS 750 ακούγεται πολύ δελεαστική! Μου τρέχουν τα σάλια από τώρα.  :a22
Για να δούμε...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: aprilia 2007 - 2008
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 18, 2006, 09:42:47 μμ »
εγώ πάλι ''σφίχτηκα'' για το πως, θα δείχνει το Capo...αφενός εμφανισιακά να μη κάνουν καμμια ''ντιζαινια'' τέρας...(αν και ποτέ δεν έχουν ξεφύγει) και αφετέρου με ξενερώνει που ενδεχομένως ο κινητήρας ΔΕΝ θα είναι rotax... :-(  :-(  :-(
Τέλος...όταν ακούω για καινούργια κυβικά+κινητήρας κτλ...ανησυχώ....μέεεχριιι να στρώσουν όλα αυτά...στην πράξη...

Υ.Γ.
Ευχαριστώ για το update posting... ;-)

*

Ανδρεας

Re: aprilia 2007 - 2008
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 19, 2006, 02:19:37 πμ »
Παράθεση

Themis έγραψε:
εγώ πάλι ''σφίχτηκα'' για το πως, θα δείχνει το Capo...αφενός εμφανισιακά να μη κάνουν καμμια ''ντιζαινια'' τέρας...(αν και ποτέ δεν έχουν ξεφύγει) και αφετέρου με ξενερώνει που ενδεχομένως ο κινητήρας ΔΕΝ θα είναι rotax... :-(  :-(  :-(
Τέλος...όταν ακούω για καινούργια κυβικά+κινητήρας κτλ...ανησυχώ....μέεεχριιι να στρώσουν όλα αυτά...στην πράξη...

Υ.Γ.
Ευχαριστώ για το update posting... ;-)


Το εμφανισιακό του capo με προβλημάτισε και εμένα, αλλά πιστεύω πως οι της aprilia αναφέρονται στον όγκο και στο βάρος και όχι στο design.

Όπως είπες και εσύ Θέμη, ποτέ δεν μας έχουν απογοητεύσει στον τομέα του design.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης