Νέο V4 1000 superbike για το 2008 Μετά το τέλος της ανάπτυξης των V-twin enduro/supermoto RXV/SXV, οι μηχανικοί της aprilia έχουν στραφεί 100% πλέον προς τον μεγαλύτερο στόχο από την εποχή του RS3 Cube MotoGP Bike. Ο στόχος αυτός δεν είναι άλλος από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike του 2008 και το εργαλείο γι αυτήν την δουλεία δεν είναι το RSV-R V60 πια, αλλά ένα ολοκαίνουριο V4 superbike. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που θα αποτελείτε από ότι καλύτερο και τελευταίο έχει να δείξει η τεχνολογία στον χώρο, πολύ μεγάλη ιπποδύναμη και εκθαμβωτικό design.
Χαρακτηριστικό είναι -σύμφωνα με φημολογίες- ότι οι ίδιοι οι μηχανικοί είναι κατενθουσιασμένοι και ο στόχος τους είναι να δουν την aprilia να τερματίζει πρώτη από τον πρώτο κιολλας αγώνα.
Ίσως καταφέρουμε να δούμε φωτογραφίες το 2007 μιας και επίσημα θα εμφανιστεί το 2008
RS 750: Η απάντηση στα CBR/ZX/R6/GSX-R-ηδή Ο πρόεδρος της aprlia Leo Mercanti δήλωσε ότι η aprilia δεν σκοπεύει να κατασκευάσει άλλο ένα CBR/ZX/R6/GSX-R αλλά θα σχεδιάσει μια μοτοσυκλέτα από την αρχή όπως έκανε η BMW με το F800S.
H aprilia θα συνεχίσει να ξοδεύει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ επενδύοντας στην ανάπτυξη νέων μοντέλων με δικούς της κινητήρες. Αυτήν τη στιγμή διαθέτει έναν νέο κινητήρα στα 750cc ο οποίος περνά από τεστ "αντοχής" στο εργαστήριο του Noale. Μόλις αυτές οι δοκιμές τελειώσουν ο κινητήρας θα είναι έτοιμος να τοποθετηθεί σε ένα εντελώς καινούριο και ελαφρύ πλαίσιο.
Ο Mercanti επίσης δήλωσε ότι αυτήν την χρονιά η aprilia δεν θα φτιάξει μόνο V-twin κινητήρες, αλλά απο μονοκύλινδρους μέχρι τετρακίλυνδρους.
Ο 750cc πιστεύεται ότι είναι τρικύλινδρος ώστε να κάνει την διαφορά απο τις άλλες μηχανές της κατηγορίας και να ανταγωνιστεί τον "παράλληλο" twin κινητήρα της BMW του F800S.
Γνωρίζοντας τις αγωνιστικές καταβολές της aprilia το νέο 750αρι αναμένετε να έχει sportsbike αλλά και touring χαρακτηριστικά με έμφαση στο πλαίσιο, στα φρένα και στις αναρτήσεις.
Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα ο κινητήρας μάλλον θα αποδίδει από 85 μέχρι 110 άλογα. Επίσης υπάρχει και ένας V-twin που έχει αναπτυχθεί από την piaggio και μπορεί να σχεδιαστεί ανάμεσα στα 750-1000+cc.
Sergio Robbiano: Η μεταγραφή Ο Sergio Robbiano άρχισε σαν μαθητευόμενος του Massimo Tamburini και βοήθησε στο σχεδίαση του Cagiva Mito το οποίο είναι μοιάζει πολύ με το Ducati 916. Σήμερα, χρόνια μετά, είναι ο άνθρωπος που ευθύνεται για τα masterpieces DB5 και DB6 Delirio (κινητήρας Ducati).
Η arpilia είναι μια εταιρία που στα επόμενα δύο χρόνια θα λανσάρει καινούρια μοντέλα. Η piaggio έχει διαθέσει όσα χρήματα χρειάζεται η aprilia για αυτό τον σκοπό, με πρώτο καρπό τα μοντέλα R/S-XV με κινητήρα aprilia. Επίσης θα αναπτυχθεί V4 κινητήρας κάτι που σημαίνει ότι οι Rotax σιγά σιγά θα "ξεθωριάζουν" -τουλάχιστον όσον αφορά τα νέα μοντέλα.
Σε συνέντευξή του ο Robbiano δήλωσε:
"Τα πάντα θα είναι παλιά μετά από το aprilia SBK, οι σχεδιαστικές μας τάσεις δείχνουν ποια πορεία θα ακολουθηθεί για την σχεδίαση του V4."

(συνεχίζεται...)