APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Νέα γύρω απο την aprilia => Μήνυμα ξεκίνησε από: Orion στις Νοέμβριος 11, 2007, 02:39:33 μμ
-
Ρε παιδιά πείτε μου αν υπάρχει κάποιος που ξέρει γιατί η εταιρεία ονομάστηκε έτσι; Σίγουρα κάποιος λόγος θα υπάρχει αλλά όσο κι αν έψαξα (επίσημο σάιτ, Βικιπεδία) δεν βρήκα καμμία αναφορά. Δεν σας έχει προξενήσει το ενδιαφέρον ότι είναι η μόνη ιταλική μάρκα που δεν έχει το όνομα του ιδρυτή της; Βοήθεια καποιος! :dry:
-
καποιος! :dry:
O λόγος που επιλέχθηκε το όνομα ήταν επειδή ήταν εύηχο και άρεσε στον ιδρυτή.
Οι μπλε ζάντες ξέρετε τι ιστορία έχουν? Δεν μπήκαν στην τύχη, αν και με τα μοντέλα 2008 μάλλον σταματά να βάφει τις ζάντες μ΄αυτό...
-
Οι μπλε -forget ΟΖ ζαντες- ηταν ενας τροπος για να κανουν ''μπαμ'' οι παναλαφρες ζαντες που μεχρι τοτε μπαιναν μονο σαν aftermarket απο τους ιδιοκτητες
:bye:
-
O λόγος που επιλέχθηκε το όνομα ήταν επειδή ήταν εύηχο και άρεσε στον ιδρυτή.
Το 1944 ο Alberto Beggio ίδρυσε την εταιρία ποδηλάτων Αprilia. To όνομα προκύπτει από την λέξη Aprile, που στα Ιταλικά, πέρα από τον μήνα Απρίλιο, σημαίνει και νιότη! Επειδή το ποδήλατο (όπως και η μηχανή) στα Ιταλικά είναι γένους θηλυκού και για λόγους ευφωνίας, του δόθηκε η θηλυκή κατάληξη. Οπότε έχουμε την Αprilia!!
-
Οι μπλε -forget ΟΖ ζαντες- ηταν ενας τροπος για να κανουν ''μπαμ'' οι παναλαφρες ζαντες που μεχρι τοτε μπαιναν μονο σαν aftermarket απο τους ιδιοκτητες
:bye:
O σκοπός ήταν όντως να κάνουν μπαμ, αλλά όχι απ΄τους ιδιοκτήτες αλλά στα αγωνιστικά aprilia.
H ιστορία λέει πως όταν η oz παρουσίασε τις racing ζάντες η aprilia ζητησε να έχουν ένα έντονο χρώμα προκειμένου να μηχανάκια να ξεχωρίζουν στην πίστα.
Το μπλε χρώμα δεν το χρησιμοποιούσε άλλος και έκτοτε η εικόνα των μοτοσυκλεττών με μπλέ ζάντες έγινε ταυτόσημη με aprilia.
Η μόνη διαφορά που υπάρχει (απ΄την εποχή Edwards) είναι ότι το χρώμα έγινε πιο έντονο και φωτεινό απ΄ότι τότε.
Και βέβαια ότι πέρασε στα παραγωγής (αφού είχαν προηγηθεί οι ιδιοκτήτες που είπε ο backys)
:bye:
-
O λόγος που επιλέχθηκε το όνομα ήταν επειδή ήταν εύηχο και άρεσε στον ιδρυτή.
Το 1946 ο Alberto Beggio ίδρυσε την εταιρία ποδηλάτων Αprilia. To όνομα προκύπτει από την λέξη Aprile, που στα Ιταλικά, πέρα από τον μήνα Απρίλιο, σημαίνει και νιότη! Επειδή το ποδήλατο (όπως και η μηχανή) στα Ιταλικά είναι γένους θηλυκού και για λόγους ευφωνίας, του δόθηκε η θηλυκή κατάληξη. Οπότε έχουμε την Αprilia!!
Δεν το ήξερα !!! Thanks Davide !!! :kalo: :kalo:
-
Το 1946 ο Alberto Beggio ίδρυσε την εταιρία ποδηλάτων Αprilia. To όνομα προκύπτει από την λέξη Aprile, που στα Ιταλικά, πέρα από τον μήνα Απρίλιο, σημαίνει και νιότη! Επειδή το ποδήλατο (όπως και η μηχανή) στα Ιταλικά είναι γένους θηλυκού και για λόγους ευφωνίας, του δόθηκε η θηλυκή κατάληξη. Οπότε έχουμε την Αprilia!!
Κι ένα δείγμα του πήγασου απο τότε :D
-
Το 1946 ο Alberto Beggio ίδρυσε την εταιρία ποδηλάτων Αprilia. To όνομα προκύπτει από την λέξη Aprile, που στα Ιταλικά, πέρα από τον μήνα Απρίλιο, σημαίνει και νιότη! Επειδή το ποδήλατο (όπως και η μηχανή) στα Ιταλικά είναι γένους θηλυκού και για λόγους ευφωνίας, του δόθηκε η θηλυκή κατάληξη. Οπότε έχουμε την Αprilia!!
Κι ένα δείγμα του πήγασου απο τότε :D
:kalo: :kalo: :kalo:
-
Να ηταν και aprilia :blus:
-
O λόγος που επιλέχθηκε το όνομα ήταν επειδή ήταν εύηχο και άρεσε στον ιδρυτή.
Το 1946 ο Alberto Beggio ίδρυσε την εταιρία ποδηλάτων Αprilia. To όνομα προκύπτει από την λέξη Aprile, που στα Ιταλικά, πέρα από τον μήνα Απρίλιο, σημαίνει και νιότη! Επειδή το ποδήλατο (όπως και η μηχανή) στα Ιταλικά είναι γένους θηλυκού και για λόγους ευφωνίας, του δόθηκε η θηλυκή κατάληξη. Οπότε έχουμε την Αprilia!!
Απιθανη πληροφορια thanks davide :bye: :bye: :bye:
-
Αν και εγώ κάπου είχα διαβάσει ότι ο λόγος ήταν ότι άρεσε το όνομα στον Beggio, στο παρακάτω link, δίνει μια άλλη εκδοχη που φαίνεται αρκετά αληθοφανής.
Το όνομα το χρησιμοποιούσε απ΄το 1936 μέχρι το 1949 ένα όμορφο και πολύ γνωστό αυτοκίνητο στης Lancia που βγήκε σε αρκετές παραλλαγές. Λόγω της καλής φήμης που είχε το όνομα aprilia μέχρι τότε, αποφάσισε να το υιοθετήσει καθώς το όνομα «aprilia» ήταν συνώνυμο της ποιότητας. :dry:
(Επομένως μάλλον για clopy right πρόκειται.... ;) )
aprilia history... (http://www.geocities.com/scarabeoitalia/aprilia_history.htm)
Σε μια γρήγορη ματιά που έριξα, μάλλον το link λέει αλήθεια. Το όνομα aprilia το χρησιμοποιούσε η Lancia. :bye:
-
Το όνομα το χρησιμοποιούσε απ΄το 1936 μέχρι το 1949 ένα όμορφο και πολύ γνωστό αυτοκίνητο στης Lancia που βγήκε σε αρκετές παραλλαγές. Λόγω της καλής φήμης που είχε το όνομα aprilia μέχρι τότε, αποφάσισε να το υιοθετήσει καθώς το όνομα «aprilia» ήταν συνώνυμο της ποιότητας. :dry:
(Επομένως μάλλον για clopy right πρόκειται.... ;) )
Α! τον άτιμο, τον γέρο Beggio!!! ;)
-
Κι ένα δείγμα του πήγασου απο τότε :D
Powerphot το πρώτο όνομα της εταιρίας ήταν «Vivi». Τα pegaso όντως υπήρχαν αλλά δεν είχαν σχέση με τον Beggio. Ηταν μια (μάλλον ασήμαντη) εταιρία που ξεκίνησε το 1956 και έκλεισε το 1964. :bye:
-
α...λοιπόν προσωπικά το συγκεκριμένο ποστ και τις πληροφορίες τις κατατάσω στο TOP10 και θα έλεγα ΝΟ1 μέχρι στιγμής του site... :D :bye: :bye:
Ευγε τέκνα μου.... :bye: :bye: :bye:
-
Κι ένα δείγμα του πήγασου απο τότε :D
Powerphot το πρώτο όνομα της εταιρίας ήταν «Vivi». Τα pegaso όντως υπήρχαν αλλά δεν είχαν σχέση με τον Beggio. Ηταν μια (μάλλον ασήμαντη) εταιρία που ξεκίνησε το 1956 και έκλεισε το 1964. :bye:
Ναι σωστά. :ohyes:
Άλλωστε το όνομα Πήγασος το χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες για διάφορα προιόντα. Ακόμα και μίξερ έχει "πήγασο", αυτόματους πωλητές, γλάστρες, λεοφορεία, αυτοκίνητα, ΑΥΤΟ! (http://www.diariomotor.com/2007/08/01/bugatti-veyron-pegaso-edition/)
Και άλλα πολλά!
-
Άλλωστε το όνομα Πήγασος το χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες για διάφορα προιόντα.
Σαν όνομα εταιρίας υπάρχει αυτό που έβαλες και μια επίσης ασήμαντη εταιρία απ΄την Taiwan που έχει το όνομα Pegasus και βγάζει ένα 125cc scooter.
Σε ότι αφορά την εταιρία «μας», η ιστορία είναι η εξής:
O cavalier Alberto Baggio (σιδεράς πριν τον πόλεμο) ξεκίνησε την κατασκευή ποδηλάτων το 1946. Την δεκαετία του 50 υιοθέτησε το όνομα aprilia για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω.
Σοφή κίνηση καθώς η καλή ποιότητα των ποδηλάτων (καποια είχαν και μοτερ), οδήγησαν την εταιρία σε ανοδική τροχιά, ενώ το όνομα aprilia είχε γίνει γνωστό σε όλη την Ιταλία.
Στο εργοστάσιο του Noale μεταφέρθηκαν το 1963 και κάπου εκεί εμφανίζεται δυναμικά ο γυιός του, Ivano.
Ουσιαστικά η στροφή της aprilia προς τις μοτοσυκλέττες οφείλεται στον Ivano, ταλαντούχο μηχανικό που το όνειρο του ήταν να κατασκευάσει μοτοσυκλέτες.
Δεν μπόρεσα να βρώ πια ήταν το 1ο μηχανάκι της aprilia. Σε κάποιες πηγές αναφέρεται πως ήταν το μοτοποδήλατο Daniella (το όνομα της αδελφής του Ivano) και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή το 1964. Πιθανόν να είναι έτσι και να ξαναβγήκε σε κανονική παραγωγή το 1968.
Είδα πάντως κάποιες αναφορές πως το 1ο μηχανάκι της aprilia ήταν το scarabeo το 1967 το οποίο ήταν επίσης μοτοποδήλατο. Χρησιμοποιούσε μοτέρ 50cc της Minarelli και είχε και 2 ταχύτητες. (άτσα..... ;))
Η 1η μοτοσυκλέττα ήταν πάντως το scarabeo cross.
Λόγω του ότι το όνομα scarabeo ήταν γραμμένο φαρδύ πλατύ στο ντεπόζιτο, έγινε περισσότερο γνωστό με αυτό το όνομα, παρά με το aprilia, ενώ ακολούθησε το street colibri.
Προμηθευτές της aprilia σε μοτερ ήταν οι Sachs και Hiro δίχρονα 125 μοτέρ για τα trials & moto-cross ενώ υπήρχαν και 49cc μοτεράκια.
Κάποιες βελτιωμένα μηχανάκια (factory ας πούμε :dry:) είχαν 6τάχυτο μοτέρ της Minarelli ενώ δεν έλειψαν και τα μηχανάκια με μοτέρ της Franco-Morini.... (της τρελλής ο χαμός γινόταν από τότε με τα ανταλλακτικά :h22: :h22: )
-
Στη φωτογραφια με το colibri ειναι ο Ιvano στα νιατα του !!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Κοιτα χοανη και εξατμισονι χωρις σιλανσιε το τερας !!!! :P
-
Kαι επειδή η ιστορία του clopy-right χάλασε λίγο τον ρομαντισμό των aprilia-νων :h22: να αναφέρω ότι τα δάνεια επιτυχημένων ονομάτων ήταν συνηθισμένη υπόθεση τις δεκαετίες που ακολούθησαν τον Β΄ΠΠ. Εκατοντάδες μικοι κατασκευαστές έκαναν το ίδιο, προσπαθώντας να πουλήσουν τα προϊόντα τους.
Η περίπτωαη του Baggio ήταν απ΄τις πιο αθώες, καθώς χρησιμοποίησε το όνομα ενός μοντέλου αυτοκινήτου. Υπήρχαν δεκάδες περιπτώσεις κραυγαλέας αντιγραφής επιτυχημένων μοντέλων χωρίς φυσικά να ζητηθεί καμμιά άδεια ή να πληρωθούν δικαιώματα.
Απ΄τις πιο εντυπωσιακές που έχω διαβάσει είναι οι ακόλουθες.
Το 1953 παρουσιάστηκε στο σαλόνι μοτοσυκλετας του Μιλάνο, ένα μοντέλο μοτοσυκλέττας με το όνομα Ferrari στο ντεπόζιτο και στο μοτέρ. Ήταν βαμμένο και στο κόκκινο της scuderia και το λογότυπο Ferrari ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό της διάσημης εταιρίας. Ο Enzo Ferrari έπαθε μια «ταπηροκρανίαση» μεν αλλά δεν έκανε τίποτα περισσότερο.
Στο σαλόνι το μηχανάκι απέσπασε ουκ ολίγες παραγγελίες, καθώς όλοι πίστεψαν ότι το μηχανάκι ήταν προϊόν του εργοστασίου. Δυστυχώς για αυτούς όταν το παρέλαβαν (με διαφορετικό logo στο ντεπόζιτο) κατάλαβαν ότι η εταιρία κατασκευής ήταν των αδελφών Fratelli Ferrari :ohmy:, ενώ το 2χρονο μοτεράκι ήταν μια αντιγραφάρα του μοτέρ της Parilla. (o ένας απ΄τους δύο είχε δουλέψει στο εργοστάσιο της Parilla).
(Τα Fratelli-Ferrari είναι πλέον παράκριβα και πολύ σπάνια btw)
H 2η κραυγαλεα περίπτωση αφορά τα BMW. Αντιγράφηκαν και από Σοβιετικούς, αλλά τα πιο πιστά αντίγραφα (και πανάκριβα όσα έχουν παραμείνει) είναι.................Made in Japan !!! :ohmy:
Τα Marusho-Lilac είχαν αντιγράψει το μοτέρ, αλλά η DSC και η BIM το αντέγραψαν όλο.!!!
-
Κοιτα χοανη και εξατμισονι χωρις σιλανσιε το τερας !!!! :P
Ο πρόγονος του Tuono είναι..... :h22: :h22:
Μοτέρ του Franco Morini 50cc, 5 ταχύτητες, 19mm Dellorto και στη χοάνη είχε σίτα για να μην τραβάει μύγες μέσα :P :P
-
Κοιτα χοανη και εξατμισονι χωρις σιλανσιε το τερας !!!! :P
Έχει σιλανσιέ, απλά σε εμποδίζει το ποδάρι του Beggio, στο να το δεις σωστά! Βέβαια οι προνοητικοί κάγκουρες της Aprilia, φρόντιζαν να το αφαιρούν (το κρατούσε μόνο ένα 13άρι μπουλόνι)!!!
:P
Σου ξέφυγε το ψευτοαεριζόμενο ταμπούρο με τους δύο έκκεντρους μηχανισμούς!!!
:D
-
Έχει σιλανσιέ, απλά σε εμποδίζει το ποδάρι του Beggio, στο να το δεις σωστά!
Μια καλύτερη φωτό του Colibri στην 1η :ohyes:, διαφήμιση της εταιρίας στον τύπο :bye:
-
Δεν μπόρεσα να βρώ πια ήταν το 1ο μηχανάκι της aprilia. Σε κάποιες πηγές αναφέρεται πως ήταν το μοτοποδήλατο Daniella (το όνομα της αδελφής του Ivano) και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή το 1964. Πιθανόν να είναι έτσι και να ξαναβγήκε σε κανονική παραγωγή το 1968.
Είδα πάντως κάποιες αναφορές πως το 1ο μηχανάκι της aprilia ήταν το scarabeo το 1967 το οποίο ήταν επίσης μοτοποδήλατο. Χρησιμοποιούσε μοτέρ 50cc της Minarelli και είχε και 2 ταχύτητες. (άτσα..... ;))
H σειρά παραγωγής έχει ως εξής:
Το πρώτο μηχανάκι της εταιρίας ήταν το Α1 (έτος κατασκευής το 1962). Δυστηχώς δεν υπάρχει ούτε μία φωτό του. Κατασκευαζόταν από τρεις εργάτες και η παραγωγή του ήταν περιορισμένη στα δύο κομμάτια την ημέρα!
Μετά ακολουθούν το Amico (1966), το Daniela (1968), το αναδιπλούμενο JohnJohn (1969) και το Colibri (1969).
Ύστερα έχουμε το Scarabeo 50cc (1970) με μοτέρ Franco Morini, συμβατικές ψύκτρες στην κεφαλή, καρμπιρατέρ Dellorto 19mm, φίλτρο F20, ελεύθερη εξάτμιση και μεταλλική προστατευτική γρίλια στο φανάρι!! Το μοτέρ ήταν η έκδοση Turbo Star 49cc, με 4άρι ή 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων και απέδιδε 6ίππους στις 8,500 στροφές!!!
Το πλαίσιό του ήταν από ατσάλινους σωλήνες, το μπροστινό πιρούνι ήταν υδραυλικό (σαν extra τοποθετούταν πιρούνι της Ceriani), πίσω έχουμε κινούμενο ψαλίδι, με δύο αμορτισέρ. Τα φρένα του μπροστά και πίσω ήταν ταμπούρα και το ντεπόζιτό του ήταν πολυεστερικό. Οι τροχοί είχαν διαστάσεις 2,50χ19 (μπροστά) και 3,00χ17 (πίσω).
Oι πληροφορίες και οι φωτογραφίες είναι μέσα από το βιβλίο της ιστορίας της Aprilia έκδοση του περιοδικού Motociclismo.
-
Ορίστε και μία φωτό από το εργοστάσιο της Aprilia στην πλατεία του Noale.
-
H σειρά παραγωγής έχει ως εξής:
Σιγά σιγά Davide θα την βρούμε την άκρη..... :srry:
Υπάρχει ένα μπλέξιμο σε όσα αναφέρουν οι διαφορες πηγές, το οποίο γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν διαβάσουμε την ίδια την aprilia (http://www.aprilia.com/company04.asp?lin2=eng) που αναφέρει στο επίσημο site πως η έναρξη παραγωγής έγινε το 1968 !!!
Στο μουσείο της aprilia όμως, εμφανίζουν δύο μοντέλα που είχαν προηγηθεί και η σειρά τους είναι η εξής:
1960-> Sport Uomo :dry:
1962 -> A4
1968 -> Daniela
1969 -> Amico
1970 -> Scarabeo & Collibri
Σε κάποιες πηγές αναφέρουν και το μοντέλο Packi, που δεν το έχω δει πουθενά.... :thnk:
Τεσπά. Νομίζω πως αυτά που βρήκαμε είναι αρκετά.
:chrs: :chrs:
-
Σιγά σιγά Davide θα την βρούμε την άκρη..... :srry:
H σειρά είναι έτσι όπως την έγραψα στο προηγούμενο ποστ. Η πηγή είναι πολύ έγκυρη. Είναι από συνέντευξη στον ίδιο τον Beggio. :kalo:
Υπάρχει ένα μπλέξιμο σε όσα αναφέρουν οι διαφορες πηγές, το οποίο γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν διαβάσουμε την ίδια την aprilia (http://www.aprilia.com/company04.asp?lin2=eng) που αναφέρει στο επίσημο site πως η έναρξη παραγωγής έγινε το 1968 !!!
To μπλέξιμο αυτό με τις χρονολογίες (1-2 χρόνια πάνω κάτω) συμβαίνει κυρίως, διότι η Aprilia είχε παραγωγή σε τοπικό επίπεδο (στο Noale μόνο) αρχικά και μετά σε εθνικό επίπεδο. Οπότε ο καθένας αναφέρεται σε ότι να'ναι!!!
Στο μουσείο της aprilia όμως, εμφανίζουν δύο μοντέλα που είχαν προηγηθεί και η σειρά τους είναι η εξής:
1960-> Sport Uomo :dry:
1962 -> A4
1968 -> Daniela
1969 -> Amico
1970 -> Scarabeo & Collibri
Σε κάποιες πηγές αναφέρουν και το μοντέλο Packi, που δεν το έχω δει πουθενά.... :thnk:
Άλλη μία πονεμένη ιστορία το μουσείο της Aprilia... εκεί έχουν μπλέξει, πρωτότυπα, μηχανές παραγωγής, ειδικές εκδόσεις κτλ. Μηχανάκια σαν το SportUomo, το Α4, το Α5, το Α7, το Paki και άλλα, αποτελούν πρωτότυπα της εταιρίας ή μηχανάκια που δεν βγήκαν στην μαζική παραγωγή.
Έτσι όπως πάει το πράγμα, σε λίγο θα γνωρίζουμε περισσότερα από τους ίδιους!!! :D :D :D
-
Έχει σιλανσιέ, απλά σε εμποδίζει το ποδάρι του Beggio, στο να το δεις σωστά! Βέβαια οι προνοητικοί κάγκουρες της Aprilia, φρόντιζαν να το αφαιρούν (το κρατούσε μόνο ένα 13άρι μπουλόνι)!!!
:P
ΑYTO TO --ΠΕΡΙΠΟΥ TIPOTA-- EINAI ΣΙΛΑΝΣΙΕ????!!!!!!!!!!!
Μμμμμμμ τετοιο θελω για το factory :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:bye: :bye: :bye:
-
ΑYTO TO --ΠΕΡΙΠΟΥ TIPOTA-- EINAI ΣΙΛΑΝΣΙΕ????!!!!!!!!!!!
Μμμμμμμ τετοιο θελω για το factory :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:bye: :bye: :bye:
Οι γειτονιά θα το θέλει?!
:D :D :D
-
Ναι σωστά. :ohyes:
Άλλωστε το όνομα Πήγασος το χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες για διάφορα προιόντα. Ακόμα και μίξερ έχει "πήγασο", αυτόματους πωλητές, γλάστρες, λεοφορεία, αυτοκίνητα, ΑΥΤΟ! (http://www.diariomotor.com/2007/08/01/bugatti-veyron-pegaso-edition/)
Και άλλα πολλά!
Έχω αρχίσει και εκτιμώ περισσότερο το όνομα pegaso από τότε που το πήρα. Τώρα και μετά από το... αυτό.
-
Έχω αρχίσει και εκτιμώ περισσότερο το όνομα pegaso από τότε που το πήρα. Τώρα και μετά από το... αυτό.
Λόγο του μίξερ, ε?!!! :P :P :P
-
Έχω αρχίσει και εκτιμώ περισσότερο το όνομα pegaso από τότε που το πήρα. Τώρα και μετά από το... αυτό.
Λόγο του μίξερ, ε?!!! :P :P :P
Ζήλια... :funofu:
-
Έτσι όπως πάει το πράγμα, σε λίγο θα γνωρίζουμε περισσότερα από τους ίδιους!!! :D :D :D
[/quote]
ε...ξέρουμε κάτι μήπως για την οικογενειακή κατάσταση ας πούμε..??? τη γυναίκα του...?? τις κόρες... :blus: :blus:
ύψος, αναλογίες κτλ....????? :blus: :P :P
-
ε...ξέρουμε κάτι μήπως για την οικογενειακή κατάσταση ας πούμε..??? τη γυναίκα του...?? τις κόρες... :blus: :blus:
ύψος, αναλογίες κτλ....????? :blus: :P :P
...έχει ένα γιο, τον Gianluca! Πιστεύω ότι θα σε αρέσει!!!
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
ε...ξέρουμε κάτι μήπως για την οικογενειακή κατάσταση ας πούμε..??? τη γυναίκα του...?? τις κόρες... :blus: :blus:
ύψος, αναλογίες κτλ....????? :blus: :P :P
...έχει ένα γιο, τον Gianluca! Πιστεύω ότι θα σε αρέσει!!!
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
:P :P :P :P :P :P :P :P :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :prm