APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Νέα γύρω απο την aprilia => Μήνυμα ξεκίνησε από: backys στις Οκτώβριος 07, 2008, 05:04:01 μμ
-
Moλις μου ηρθε αυτο το MMS απο τον NitroArgi κατευθειαν απο την εκθεση !!!!!! (πιο φρεσκα δεν παιζει)
Παμε λοιπον:
1: RSV4
2:Shiver GT
3:MX 450
4:Mana GT
5:SX 125
:wine:
-
Χίλιες φορές το Mana... :kalo:
-
Δέστε κι εδώ για φωτογραφίες από την έκθεση γενικά.
http://live.ebike.gr/
-
:kalo: :kalo: :kalo:
-
Aλλες 2 να κρατιωμαστε ζεστοι:
Tuono Factory new color + Dorsoduro
-
πολύ όμορφα τα μοντέλα αλλά ο φωτογράφος έχει parkinson!!!!! :P :P
-
πολύ όμορφα τα μοντέλα αλλά ο φωτογράφος έχει parkinson!!!!! :P :P
Eπρεπε να πηγαινες εσυ....................
-
... αλλά ο φωτογράφος έχει parkinson!!!!! :P :P
Καλα μην τρελλαινεσαι !!!
Απο κινητο ειναι,και με MMS μου τις εστειλε κατευθειαν απο Κολωνια.
Ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ πρωτη των ΑpriliaBikers :kalo:
-
ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΒΕΡ GT ΚΑΙ μανα gt ΔΕΝ κοβω και φλεβες ... ετσι και ετσι :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
μαλλον ειναι πιο ωραιες οι γυμνες εκδοσεις τους που ηδη γνωριζουμε :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Μηπώς εξιαπωνιζέται λιγο η εταιρία? :thnk:
-
http://aprilianews.blogspot.com/
ABS και καρίνα
-
Ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ πρωτη των ΑpriliaBikers :kalo:
Ευχαριστούμε τον Αργύρη. :D :ohyes:
-
μονο το rsvr4 και το touono factory με εντυποσιασαν. :ohyes:
-
για να μιλησουμε με παραδειγμα,το νεο shiver ειναι σαν να βλεπεις την απολυτη θεα στην παραλια με μπικινι.ε,δεν την προτιμας τελειως γυμνη?? :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
το shiver μου αρέσει το mana έτσι και έτσι...
το v-4 έχω ακόμα ενστάσεις για την ουρά...πρέπει να το δω από κοντά...
το touono όπως και να το βάψουν πάλι κ@υλα θα είναι!!
:bye: :bye:
-
Thanks Αργύρη ! :kalo:
-
... αλλά ο φωτογράφος έχει parkinson!!!!! :P :P
Καλα μην τρελλαινεσαι !!!
Απο κινητο ειναι,και με MMS μου τις εστειλε κατευθειαν απο Κολωνια.
Ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ πρωτη των ΑpriliaBikers :kalo:
τι να λεμε τωρα.. :D :prm :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :abh: :str:
-
ευχαριστούμε για τις φώτος
τα shiver και mana δεν είναι απλώς άσχημα, είναι τραγελαφικά.. :pray:
είναι να απορεί κανείς πως οι Ιταλοί, ένας λαός με τόσο καλό γούστο σχεδίασαν 2 τόσο άσχημα μπροστινά μέρη. Η μισή μαγεία του γυμνού χάθηκε στο βωμό της κάλυψης από τον αέρα. κρίμα..
-
ευχαριστούμε για τις φώτος
τα shiver και mana δεν είναι απλώς άσχημα, είναι τραγελαφικά.. :pray:
είναι να απορεί κανείς πως οι Ιταλοί, ένας λαός με τόσο καλό γούστο σχεδίασαν 2 τόσο άσχημα μπροστινά μέρη. Η μισή μαγεία του γυμνού χάθηκε στο βωμό της κάλυψης από τον αέρα. κρίμα..
εγώ πιστευω ότι θα πουλήσουν.... ;)
-
ε θα τρελαθουμε τελειως!!!ολοι(σχεδον) οι απριλιαδες γουσταρουν το χρωμα και το σχεδιο του factory και βριζουν το χρυσο πλαισιο του.
και αυτοι τι καναν?αλλαξαν το σχεδιο και το χρωμα και αφησαν παλι το πλαισιο ΧΡΥΣΟ.
ρε σεις μπας και πρεπει να αρχισουμε να σκεφτομαστε και μεις αναποδα? :pray: :thnk:
-
... αλλά ο φωτογράφος έχει parkinson!!!!! :P :P
Καλα μην τρελλαινεσαι !!!
Απο κινητο ειναι,και με MMS μου τις εστειλε κατευθειαν απο Κολωνια.
Ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ πρωτη των ΑpriliaBikers :kalo:
:wine: :wine: :wine: :er: :er: :er:
έτσι σε θέλω , μέσα σ'όλα!!!!! :kalo: :kalo: :kalo:
-
λοιπόν έχουμε και λέμε....το v4 τα έχουμε πει αυτα...οχι δε με αρέσει....
το shiver έχει πολύ touring style...αρκετά ενδιαφέρον μπορώ να πω και προσθέτουν πόντους το χρώμα η καρίνα και το abs... :kalo:
το mana πάντα μου άρεσε και διεκδικούσε μια θέση για το επόμενο μοτόρι....τώρα με το φέρινγκ απλά βρήσκεται πολύ ψηλά στην προτίμηση μου....ειναι κουκλί.... :kalo: :kalo: το rxv μια χαρα για την κατηγορία του το sx125 κουκλί αλλά δίχρονο... :dry:
το νέο χρώμα του tuono factory ειναι σα να κάνανε αφηρημένη τέχνη στο Noale....οσο για το dorso κουκλί....κάτι ακουσα οτι θα μπει abs απο το 2009 στα shiver , mana, dorso....αν ειναι έτσι...με κόβω για mana gt abs... :kalo:
-
για να μιλησουμε με παραδειγμα,το νεο shiver ειναι σαν να βλεπεις την απολυτη θεα στην παραλια με μπικινι.ε,δεν την προτιμας τελειως γυμνη?? :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Και εγώ για να το πω αλλιώς.. Η απόλυτη θεά στην παραλία τυχαίνει να είναι η γυναίκα σου. Την προτιμάς γυμνη στην παραλία ή "εν οίκο". Και μην μου πεις στην παραλίαααα!!! :P :P
-
δε θα με χαλουσε καθολου η ιδεα του shiver με abs και καρινα αλλα χωρις το ανεκδιηγητο φερινκ..ισως κανω μια ερωτηση στην αντιπροσωπεια για πιθανη ανταλλαγη με το επομενο μοντελο συν καποιο ποσο ελπιζω οχι μεγαλο. .
ποσο λετε να παει και ποτε θα ειναι στα καταστηματα γνωριζουμε;
-
egw shiver exw...to kainourgio me to moutro omws to xalaei parapoli kata ti gnwmi mou..protimw na me trwei o aeras :kalo:
-
egw shiver exw...to kainourgio me to moutro omws to xalaei parapoli kata ti gnwmi mou..protimw na me trwei o aeras :kalo:
Φίλε Χρήστο αν θες μην γράφεις με greeklish :bye:
-
εγώ πάλι ρε παιδιά που δεν γουστάρω καθόλου να με τρώει ο αέρας...αναρωτιέμαι θα μπορούσα να αγοράσω την μάσκα του νέου και να την βάλω στο δικό μου??? :thnk: :thnk:
-
εγώ πάλι ρε παιδιά που δεν γουστάρω καθόλου να με τρώει ο αέρας...αναρωτιέμαι θα μπορούσα να αγοράσω την μάσκα του νέου και να την βάλω στο δικό μου??? :thnk: :thnk:
αν γίνεται αυτήν η τράμπα έχει να σωθεί κόσμοοοοοοοοοςςςςςςς :D :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Παιδιά μπορεί να ξενίζουν κάπως τα νέα σχέδια αλλά εάν έκαναν μία απο τα ίδια θα αρχινούσαμε πάλη ...ααα αυτό μοιάζει με το άλλο και αυτό με εκείνο κλπ κλπ) είμαι σίγουρος ότι από κοντά θα είναι πολύ καλά.
Σημασία έχει ότι βλέπουμε κινητικότητα από την εταιρεία :ohyes:
-
APRILIA RSV4 FACTORY: Technical Specifications
Engine Aprilia 65° cc longitudinal V twin four stroke. Liquid cooled. Double overhead camshaft; four valves per cylinder.
Bore and stroke 78 x 52.3 mm.
Displacement 998.9cc
Compression ratio 12.8:1
Max. power at crank 180 HP (132 kW) at 12,500 rpm
Max. torque at crank 115 Nm at 10,000 rpm
Fuel system Variable height intake trumpets. Airbox with aerodynamic side intakes. 4 throttle bodes, 8 injectors, ride-by-wire fuel management. Multimapping
Ignition Electronic digital ignition integrated in the fuel management system.
Exhaust 4 into 2 into 1. Lambda probe oxygen sensor. Single lateral silencer. Integrated exhaust valve and catalytic converter. (Euro 3.)
Lubrication Wet sump. Two pumps (lubrication and cooling). Oil cooler.
Gearbox 6 speed cassette type.
Clutch Multi-plate wet clutch with slipper device.
Frame Twin beam aluminium frame with mixed cast and pressed sheet sections. Adjustments for: headstock position and angle, engine height, swingarm pivot height.
Front suspension Öhlins 43 mm upside-down fork. Lower fork bottoms for radial calipers. Adjustment for preload, compression and rebound.
Rear suspension Double arch aluminium swingarm; mixed thin-wall casting and pressed sheet construction. Öhlins monoshock with piggy-back cylinder. Adjustments for compression, rebound, spring preload and length. APS rising rate linkages.
Front brake Double 320 mm lightweight stainless steel floating discs. Brembo monobloc radial calipers with 4 opposed pistons. Sintered pads. Radial master cylinder. Metal braided brake line.
Rear brake 220 mm disc. Brembo floating caliper with 2 insulated pistons. Sintered pads. Master cylinder with integral reservoir. Metal braided brake line.
Wheels Forged aluminium alloy. Front: 3.5”x17” - Rear: 6”x17”.
Tyres Radial tubeless; 120/70 ZR 17 (front) and 190/55 ZR 17 (rear).
Dimensions Overall length: 2,050 mm
Overall width: 715 mm (at handlebars)
Overall height: 1,165 mm
Wheelbase: 1,424 mm
Dry weight 179 Kg.
Fuel tank 17 litres.
-
τι λέει απο κοντα ρε φίλε; :dry:
-
Max. torque at crank : 115 Nm at 10,000 rpm
115 Nm ροπής = 11.7 Kg ροπής κατά Προσέγγιση.
Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Πάντως 179 Κιλά κενό και 17 το ντεπόζιτο = 196 κιλά.
Εάν αυτά είναι τα συνολικά του κιλά πλήρες υγρών δεν είναι κακό,
αν σκεφτούμε οτί η μαμά εξάτμιση θα ξηλωθεί και θα ελαφρύνει κι άλλο μόλις γίνουν τα πρώτα 1.000 χλμ...
-
τι λέει απο κοντα ρε φίλε; :dry:
-
μια χαρα ειναι!
-
Πάντως 179 Κιλά κενό και 17 το ντεπόζιτο = 196 κιλά.
Το ειδικό βάρος της βενζίνης είναι 0,72 αν θυμάμαι καλά. Επομένως είναι 12 κιλά περίπου. Τα 191 είναι σωστά επομένως....
-
Η μοτοσικλέτα από κοντά είναι εντυπωσιακή
Είναι πραγματικά στενή και θυμίζει έντονα το Honda CBR1000RR σε διαστάσεις. Μη φανταστείτε όμως ότι το μοτέρ έχει το ίδιο πλάτος με το πίσω ελαστικό….καμία σχέση!!! Το σχήμα που είναι εντυπωσιακό σου δίνει την αίσθηση ότι η μοτοσικλέτα είναι ΠΟΛΥ μικρή αλλά είναι μάλλον φυσιολογική. Η θέση οδήγησης είναι πάνω και όχι μέσα όπως στο Mille…Ρίξε μια ματιά στις διαστάσεις και σύγκρινε τες με Mille…By the way στο περίπτερο δεν υπήρχε Mille…λε πουλ!!!
Τα δυο κομμάτια που ήταν εκεί φυλάσσονταν ανηλεώς και δε μπόρεσα να ανέβω αλλά ήταν σίγουρα προπαραγωγής. Μάλλον πρωτότυπο ήταν και το αγωνιστικό το οποίο δεν είχε πουθενά μαγνήσιο για να μειώσει και άλλο το βάρος…Γενικά μου άφησε καλή εντύπωση και περιμένω πως και πώς να το οδηγήσω!!!
Κουτσομπολιό: Ο πρόεδρος του Piaggio Group είναι κολλητός με τον Πρωθυπουργό της Ιταλίας και μάλλον φέρετε να παζαρεύει την Alitalia…παίζει να πουλήσει το Piaggio Group!!!
-
Πάντως 179 Κιλά κενό και 17 το ντεπόζιτο = 196 κιλά.
Το ειδικό βάρος της βενζίνης είναι 0,72 αν θυμάμαι καλά. Επομένως είναι 12 κιλά περίπου. Τα 191 είναι σωστά επομένως....
10kg ειναι τα υπολοιπα υγρα (μπαταριας, φρενων, λαδια) και πρεπει να παιρνει και 4lt υγρα νερου οποτε μιλαμε για περιπου 205 γεματα κιλα....μηπως θυμαται κανεις ποσα ειχα πει εγω???
-
Καμιά πρόχειρη εκτίμηση στο τροχό? :blus:
-
Κουτσομπολιό: Ο πρόεδρος του Piaggio Group είναι κολλητός με τον Πρωθυπουργό της Ιταλίας και μάλλον φέρετε να παζαρεύει την Alitalia…παίζει να πουλήσει το Piaggio Group!!!
Φαντάζεστε λέει να την πάρουν οι Ιάπωνες ?????
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :D :D :D
-
Κουτσομπολιό: Ο πρόεδρος του Piaggio Group είναι κολλητός με τον Πρωθυπουργό της Ιταλίας και μάλλον φέρετε να παζαρεύει την Alitalia…παίζει να πουλήσει το Piaggio Group!!!
spam on
α....αεριωθούμενο τα aprilia... θα πετάν.. λέμε.. :D
spam off :bye:
-
Από ότι κατάλαβα τα RSV θα γίνουν συλεκτικά.................
Πάντως για να γίνω λίγο κακός καλό είναι οι επίδοξοι εραστές να περιμένουν κανά 6 μηνο να κυκλοφορήσει και μετά βουρ αν όλα καλά.
Αν μου δώσετε και ένα μικρό ποσό :blus: θα θυσιαστώ να το αγοράσω πρώτος και να σας δώσω ενττυπώσεις :D
-
Από ότι κατάλαβα τα RSV θα γίνουν συλεκτικά.................
Πάντως για να γίνω λίγο κακός καλό είναι οι επίδοξοι εραστές να περιμένουν κανά 6 μηνο να κυκλοφορήσει και μετά βουρ αν όλα καλά.
Αν μου δώσετε και ένα μικρό ποσό :blus: θα θυσιαστώ να το αγοράσω πρώτος και να σας δώσω ενττυπώσεις :D
:kalo: :kalo:
!!!!Μεσα!!!!
:lol% :lol% :pp% :pp%
-
Παιδιά βρήκα στην Φλωρεντία, το Aprilia που όλοι περιμέναμε! :kalo:
(http://img161.imageshack.us/img161/8641/10102008398ay1.th.jpg) (http://img161.imageshack.us/my.php?image=10102008398ay1.jpg)(http://img161.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
(http://img530.imageshack.us/img530/5922/10102008399nj2.th.jpg) (http://img530.imageshack.us/my.php?image=10102008399nj2.jpg)(http://img530.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
:bye:
-
Λέω ότι είναι σούπερ για την δουλειά που προορίζεται :kalo:
-
Γένικά για το θέμα του μεγέθους, η απρίλια προσπαθεί τα ΄καινούρια μοντέλα να τα κάνει όλο και μικρότερα σε μέγεθος, γιατί οι μηχανικοί γκρινιάζουν ότι είναι πολλά τα μηχανάκια και δεν χωράνε στο συνεργείο, αν κρίνουμε απο την πορεία των shiver και dorso :P
Πέραν της πλάκας το RSV4 είναι το πιο όμορφο (για μένα) απρίλια ΄που έχει βγάλειιι...!Ψήνομαι λέμεεεεεεεεεεε! :kalo:
-
Παιδιά βρήκα στην Φλωρεντία, το Aprilia που όλοι περιμέναμε! :kalo:
(http://img161.imageshack.us/img161/8641/10102008398ay1.th.jpg) (http://img161.imageshack.us/my.php?image=10102008398ay1.jpg)(http://img161.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
(http://img530.imageshack.us/img530/5922/10102008399nj2.th.jpg) (http://img530.imageshack.us/my.php?image=10102008399nj2.jpg)(http://img530.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
:bye:
δε μασάς εσύ , θα του βάλεις πάνω τον κινητήρα του rs και θα το κάνεις πύραυλο!!!!! :tez: :tez: :tez:
-
:thnk:
TUONO FACTORY 09 SIDE (http://www.bikez.com/pictures/large.php?image=http://www.bikez.com/pictures/aprilia/2009/28466_0_2_4_tuono%201000%20r%20factory_Image%20credits%20-%20Aprilia.jpg)
TUONO FACTORY 09 FRONT (http://www.bikez.com/pictures/large.php?image=../pictures/aprilia/2009/28466_0_1_4_tuono%201000%20r%20factory_Image%20credits%20-%20Aprilia.jpg)
-
καμια φωτο απο το ΜΑΝΑ Χ δεν χουμε ...εχω παθει ζημια με αυτο
-
To Shiver GT και το Mana GT είναι τραγικά άσχημα!!!
-
Πάντως αυτό το κακό με τους χρωματισμούς του factory....δεν μπορώ να το καταλάβω...
Δηλαδή δεν μπορεί ποτέ να έχει ένα φυσιολογικό χρώμα? πρέπει να είναι πάντα σαν τσιρκο?
πάλι καλά που έβγαλαν το θηρίο από το τεπόζιτο...
-
Χίλιες φορές το τσίρκο (κατα την γνώμη σου) ,
παρά το κλόπι πέιστ όλων των στραντζαριστών τζαπάν που είναι ίδια στο φανάρι...
Όσο για το θηρίο (Λέων) είναι το ιστορικό σήμα κατατεθέν της εταιρίας και είσαι ο πρώτος που μαθαίνω πως δεν του αρέσει.
φαντάζομαι πως αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δεν πήρες Φάκ τορι. :thnk:
Ποιό θα ήταν το φυσιολογικό για σένα ; Αυτό που τα στραντζαριστά μας πλασάρουν τόσα χρόνια,
ώστε στα μάτια σου να κάθεται φυσιολογικό και της σειράς ;
Ώρες ώρες ΡΠΜ αναρωτιέμαι,
τι τα παίρνετε τα 3β0ύρδελα τα Ιταλικά και κάθεστε και χαλάτε την ζαχαρένια σας...
Είχα και εγώ (όπως οι περισσότεροι) κάποτε τζαπάν,οπότε κόλλημα με τα Ευρωπαικά δεν παίζει. ;)
τεσπα,περί ορέξεως...
τζαπάν :P
-
Χίλιες φορές το τσίρκο (κατα την γνώμη σου) ,
παρά το κλόπι πέιστ όλων των στραντζαριστών τζαπάν που είναι ίδια στο φανάρι...
Όσο για το θηρίο (Λέων) είναι το ιστορικό σήμα κατατεθέν της εταιρίας και είσαι ο πρώτος που μαθαίνω πως δεν του αρέσει.
φαντάζομαι πως αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δεν πήρες Φάκ τορι. :thnk:
Ποιό θα ήταν το φυσιολογικό για σένα ; Αυτό που τα στραντζαριστά μας πλασάρουν τόσα χρόνια,
ώστε στα μάτια σου να κάθεται φυσιολογικό και της σειράς ;
Ώρες ώρες ΡΠΜ αναρωτιέμαι,
τι τα παίρνετε τα 3β0ύρδελα τα Ιταλικά και κάθεστε και χαλάτε την ζαχαρένια σας...
Είχα και εγώ (όπως οι περισσότεροι) κάποτε τζαπάν,οπότε κόλλημα με τα Ευρωπαικά δεν παίζει. ;)
τεσπα,περί ορέξεως...
τζαπάν :P
:kalo: :kalo:
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
[/quote]Χίλιες φορές το τσίρκο (κατα την γνώμη σου) ,
παρά το κλόπι πέιστ όλων των στραντζαριστών τζαπάν που είναι ίδια στο φανάρι...
Όσο για το θηρίο (Λέων) είναι το ιστορικό σήμα κατατεθέν της εταιρίας και είσαι ο πρώτος που μαθαίνω πως δεν του αρέσει.
φαντάζομαι πως αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δεν πήρες Φάκ τορι. :thnk:
Ποιό θα ήταν το φυσιολογικό για σένα ; Αυτό που τα στραντζαριστά μας πλασάρουν τόσα χρόνια,
ώστε στα μάτια σου να κάθεται φυσιολογικό και της σειράς ;
Ώρες ώρες ΡΠΜ αναρωτιέμαι,
τι τα παίρνετε τα 3β0ύρδελα τα Ιταλικά και κάθεστε και χαλάτε την ζαχαρένια σας...
Είχα και εγώ (όπως οι περισσότεροι) κάποτε τζαπάν,οπότε κόλλημα με τα Ευρωπαικά δεν παίζει. ;)
τεσπα,περί ορέξεως...
τζαπάν :P
Μάλλον με παρεξήγησες...
Δεν είπα ποτέ οτι γουστάρω τα τζαπαν....απλά δεν μου αρέσει ο χρωματισμός που έχει επιλέξει η aprilia για το factory..και όχι γιατί έχει άσχημα χρώματα...απλά επειδή έχει πολλά χρώματα...που δεν ταιριάζουν και τόσο μεταξύ τους (βλέπε, κοκκινο, ασπρο, μωβ/μπλε, χρυσαφί, καφετι κλπ κλπ).Αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικού γουστου.
Από την άλλη τo θηρίο μου αρέσει και μάλιστα πολύ απλά πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι πιό μικρό (διακριτικό). Άλλωστε στο SXV550 που είχα έχει το θηρίο πάνω αλλά δεν κάνει τόσο μπαμ..
Επίσης βλέπω οτι η μαμα Aprilia έχει βελτιώσει σε σχέση με πριν τους χρωματισμούς, επιλέγοντας λιγότερους συνδιασμους χρωματων όπως και ότι έχει βγάλει το μεγάλο θηρίο και το έχει κάνει πιο διακριτικό.
Παραμένει λίγο περίεργο εκεί που κάνει τη διχρωμία μεταξύ σέλας και καπακιού συνεπιβάτη...
Όσο για τον λόγω που δεν πήρα factory όντως είναι αυτός αφού έτσι κι αλλιώς έχω αγοράσει όλα τα καλούδια ξεχωριστά για να το κάνω...
Anyway, ελπίζω να μην παρεξηγεις (άλλωστε δεν έχει να κάνει τίποτα με εσένα ή το μηχανάκι σου),
απλά διατυπώνω την δική μου άποψη,
Zac
-
ολα καλα ειναι!!!!aprilia να ειναι μονο!!!
-
για να μιλησουμε με παραδειγμα,το νεο shiver ειναι σαν να βλεπεις την απολυτη θεα στην παραλια με μπικινι.ε,δεν την προτιμας τελειως γυμνη?? :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι