APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 50cc - 150cc - 350cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: sharkcfu στις Μάρτιος 22, 2015, 03:22:15 μμ
-
Καλησπερα σε ολους.Εχω ενα aprilia scarabeo του 2001 200αρι rotax με αλλαγμενη μηχανη σε 150 rotax.Το προβλημα μου ειναι στην θερμοκρασια.Γενικα μου ανεβαζε ενο και ενα χρονο θερμοκρασια αλλα επηδη η δουλεια μου ειναι κοντα (2.5χιλ) και το ειχα μονο για εκει δεν ειχα θεμα.Εδω και ενα μηνα λοιπον κανω και μεγαλυτερες αποστασεις με αποτελεσμα 2 μερες να δουλευει κανονικα και τις αλλες 2 να συκονετε στα υψοι με το παραμικρο.Το βεντιλατερ ανοιγει κανονικα στην ωρα του και παραφου εχει μεσα.Λετε να βγαλω το ψυγειο για καθαρισμα και σωληνες γενικα η ειμαι για αντλια και να μην το ανοιξω.θα ηθελα την γνωμη σας και βασικα μια ελπιδα απο σας γιανα γλυτοσω το συνεργειο
-
Τελικα το πηγα σε ενα φιλο και το λυσαμε.το καθαρισαμε με αερα απεξω και κατι χειμικα μεσα που γνωριζει αυτος,βαλαμε και καθαρισαμε και τους σωληνες.Το βαλαμε πανω αλλα τιποτα.Ειναι αντλια νερου τελικα.80 ευρω στοιχιζει να βαλω bypass μια αντλια αλλη.να το κανω η να παω για βγαλσιμο καρτερ και τα σχετικα γιατι ειναι εκει μεσα η αντλια;
-
Δεν ξέρω από scarabeo, αλλά η άλλη αντλία θα είναι απλά έξω από το μοτέρ? σε τι βάση? Μήπως θα είναι καλύτερα να ανοίξεις και τα κάρτερ και επι της ευκαιρίας να κάνεις και κάνα άλλο μερεμέτι εκει μέσα?
-
Ναι εξω απο το μοτερ κατω απο την ποδια φυσικα.Στερεομενη πανω στον σκελετο απο οτι ειδα σε ενα μηχανακι.Βασικα μου το ειχε πει και ενας αλλος εδω στην κερκυρα που φτιαχνει κινεζικα σκουτερακια.εχει βαλει σε πολλα γιατι οι αντλιες τους τα φτηνουν ευκολα.Το να ανοιξουμε καρτερ θα μπω σε εξοδα πολλα νομιζω.Λες να ειναι ευκολο να ανοιξω το καρτερ.Μονο σε παπι το εχω κανει εδω και 20 χρονια πριν.
-
Ειναι συνηθης τακτικη σε αγωνιστικα οι αντλιες νερου να ειναι ηλεκτρικες.
Με μια προχειρη ματια που εριξα, η φτερωτη ειναι μεσα στο δεξι καρτερ, αλλα δεν μπορω να καταλαβω εαν θελει λυσιμο το καρτερ ή αλλαζει βγαζοντας καποιο καπακι. Μαλλον πρεπει να μας πει καποιος που ξερει.
-
Ευχαριστω για την ανταποκριση.Ας περιμενω λιγο ακομα μπας και καποιος που ξερει η του εχει τυχει δει το ποστ και απαντησει.
-
Η αντλια νερου ( Κανονικα ειναι κυκλοφορητης) ειναι μεσα στα καρτερ. Στα πρωτα μοντελα έπρεπε να ανοιξεις τα καρτερ στα 2, τα μεταγενέστερα την ειχουν στο ιδιο σημειο μεν αλλα χωνευτη. Αν θυμαμαι καλα βγαινει πισω απο το βαριατορ. Λυνεις την βιδα που την συγκρατει και την σπρωχνεις απο την απεναντι μερια αφου βγαλεις τον μεταλλικο σωληνα του ψυκτικου . Δεν ξερω πιο απο τα δυο εχεις, αν λυσεις το βαριατορ θα το δεις. Η τρομπα νερου δεν μπορεί να σου ανεβαζει θερμοκρασια γιατι λες οτι το βεντιλατερ αναβει. Το βεντιλατερ αναβει απο θερμικη βαλβιδα που κατα κανονα βρησκεται στο ψυγειο, για να αναβει σημαινει οτι τα νερα κυκλοφορουν κ ζεστενουν το ψυγειο. Κατ εμε μαλλον για φλαντζα κεφαλης σε βλεπω η ρηγμα μιας κ εκεινα τα μοτερ βγαζανε τετοιες ζημιες
-
Εχω το πρωτο scarabeo απο οτι καταλαβαινω απο την χρονολογια (2001)και απο τον κινητηρα που δεν ειναι piagio.Ο μηχανικος προφανος θα το δει χωρης να χρειαστει να βαλουμε καινουργια τρομπα ε;Δηλαδη μετα απο εναν ελεγχο χωρης να ανοιχτει το καρτερ θα ξερει αν ειναι τρομπα η κατι με την κεφαλη.Το λεω γιατι αν αρχισει να πηγαινει στο ‘μηπως‘ θα παει πολυ το κοστος νομιζω.Παλιοτερα που νομιζα οτι ακουγετε η μπιελα και πηγα στην aprilia μου ειπε για επισκευη 1400 ευρω!!!χαχαχαχαχα.Δεν πανε καλα.
-
Και κατι ακομα αν ξερει καποιος (και μονο αν ξερει σιγουρα θα παρακαλεσω).Ποιος κινητηρας κανει σε μενα (δηλαδη βγαλε βαλε);;;
-
οταν λεω για πρωτο και για δευτερο εννοω τον κινητηρα της rotax. το μοντελο με piaggio μοτερ βγηκε μονο 250cc.το scarabeo με rotax βγηκε 150 και 200 και το leonardo 125 και 150 αντίστοιχα , που φορανε τα ιδια μοτερ.
τωρα για την ζημια τι να σου πω, εξ αποστασεως μονο γνωμες μπορουμε να λεμε.
αυτο που ρωτας για το μοτερ ,δεν υπαρχει κανενας κινητηρας που να μπει πανω ετσι οπως το αναφερεις. παντα πας στην μετατροπη και η πιο κοντινη λυση ειναι το οτερ της piaggio μονο και μονο επειδη το εβαλε μεταγενεστερα σε αυτο το πλαισιο και μπορεις να εκμεταλευτεις τις βασεις του κινητηρα απ το επομενο μοντελο αλλα, θελεις αλλα ηλεκτρικα μιας και εχουν αλλα ρευματα και ηλεκτρονικη, σωληνωσεις εξατμισεις καρπυτατερ φιλτροκουτι ,δαγκανα πισω φρενου και οτι δεν ταιριαζει.
μετα απο ολα αυτα αναρωτιέσαι...αξιζει?? για μενα οχι μιας και αυτα τα μηχανακια , να δουλευουν τα πουλανε 500 ευρω, παει να κλεισει και 15ετια.
τα 1400 που σου ειπανε ειναι λογικη τιμη γιατι η rotax δινει στροφαλομπιελα κομλε, οπως και στα περισσοτερα σκουτερ κ σε αλλες μαρκες , και εχει 600κατι ευρω...οποτε καταλαβαινεις
-
Η αντλια νερου ( Κανονικα ειναι κυκλοφορητης) ειναι μεσα στα καρτερ. Στα πρωτα μοντελα έπρεπε να ανοιξεις τα καρτερ στα 2, τα μεταγενέστερα την ειχουν στο ιδιο σημειο μεν αλλα χωνευτη. Αν θυμαμαι καλα βγαινει πισω απο το βαριατορ. Λυνεις την βιδα που την συγκρατει και την σπρωχνεις απο την απεναντι μερια αφου βγαλεις τον μεταλλικο σωληνα του ψυκτικου . Δεν ξερω πιο απο τα δυο εχεις, αν λυσεις το βαριατορ θα το δεις. Η τρομπα νερου δεν μπορεί να σου ανεβαζει θερμοκρασια γιατι λες οτι το βεντιλατερ αναβει. Το βεντιλατερ αναβει απο θερμικη βαλβιδα που κατα κανονα βρησκεται στο ψυγειο, για να αναβει σημαινει οτι τα νερα κυκλοφορουν κ ζεστενουν το ψυγειο. Κατ εμε μαλλον για φλαντζα κεφαλης σε βλεπω η ρηγμα μιας κ εκεινα τα μοτερ βγαζανε τετοιες ζημιες
διορθωση, ειναι στο καπακι του βολαν και περνει κινηση με ενα πλαστικο γραναζι απ ευθειας απ τον στροφαλο
-
Κατι με ετρωγε και βρηκα ευκαιρια που κοιμηθηκε (επιτελους) ο μικρος και βγηκα εξω και του εβγαλα ολα τα φερινκ,σελες τα παντα.εμεινε μονο οτι χρειαζετε για να παρνει μπρος.το εβαλα μπροστα και κοιταζα τα παντα μπας και δω κατι περιεργο.Αυτο που ειδα με εκανε να μεινω με το στομα ανοιχτο.Το βεντιλατερ δεν ανοιγε με τιποτα.ενο θες ανοιξε σημερα αρνηθηκε πησματικα.το δοκιμασα 2 φορες.Δηλαδη κρυομε και παλι απο την αρχη.Τιποτα.Υπαρχει περιπτωση η βαλβιδα να κολαει και να μην ανοιγει τελειος η και καθολου καμια φορα και να ειναι στα τελευτεα της;Πειτε μου ναι σας παρακαλω γιατι εχω απελπιστει.
-
Πατρίδα βγάλε τους δυο ακροδέκτες του βεντιλατέρ και βραχυκύκλωσέ τους, αν δουλέψει τότε φταέι η βαλβίδα του βεντιλατέρ και την αλλάζεις!Μακάρι να είναι μόνο αυτό.
-
Το εκανα και περνει μπρος.Αυριο θα παρω μια να την βαλω και βλεπουμε.Ευχαριστω πολυ.Και κατι αλλο.παρατηρησα οτι σταζει λαδι (μηδαμηνη ποσοτητα) απο μια βυδα απο μπροστινο καπακι.Σας στελνω φωτο.Θελει αμεσο βγαλσιμο και φλατζα η να περιμενω λιγο ως τον μαιο να παρω κανα φραγκο απο την δουλεια;;;
-
Αφου ειπες οτι δουλευε το βεντιλ.....
-
χθες δουλεψε.Γιαυτο σου λεω οτι με εβγαλε τρελο.μενουμε σε οτι κανει σημερα γιατι το μυαλο μου πηγε αλλου και δεν θελω να τσακωθω.δεν θελω να σκευτω οτι υπηρχε θεμα να βγαλει λεφτα απο μενα ο φιλος που πηγα και καθαρισαμε το ψυγειο.εδω που τα λεμε δεν το ειδα με τα ματια μου.οτι μου ειπε σου λεω.οποτε καλυτερα να μεινουμε σε οτι κανει σημερα.............
-
Διαβασε τι σου εγραψε ο bill.
Το κυκλωμα ψυξης δουλευει ως εξης: καπου υπαρχει ενας αισθητηρας που δινει σημα στην ενδειξη θερμοκρασιας. Λογικα ειναι πανω στο μπλοκ της κεφαλης-κυλινδρου.
Πανω στο ψυγειο υπαρχει κια βαλβιδα που κλεινει κυκλωμα μολις δει μια Χ θερμοκρασια οποτε κ ανοιγει το βεντιλατερ.
Στα νερα τωρα, υπαρχει η φτερωτη που σπρωχνει τα νερα συνεχεια κ υπαρχει κ παρεμβαλετε κ ενας θερμοστατης ο οποιος λειτουργει σαν διακοπτης. Οταν τα νερα φτασουν μια ορισμενη θερμοκρασια αρχιζει κ ανοιγει σταδιακα.
Εφοσον λοιπον δεν πανε ζεστα νερα στο ψυγειο, ειτε η φτερωτη δεβ σπρωχνει (χακασμενα πτερυγια ή δρν παιρνει σωστα κινηση) ειτε εχει χαλασει ο θερμοστατης κ δεν ανοιγει ( μπορει να ανοιγει μερικως).
Με μια πρωτη σκεψη, θα ελεγα κατηργησε τον θερμοστατη κ βαλε εναν συνδεσμο προσωρινα.
-
Ο αισθητηρας δεν φταιει γιατι μου δειχνει πανω στο καντραν.Ενα το κρατουμενο.Το βεντιλατερ βραχυκυκλομενο δουλευει.Δευτερο το κρατουμενο.Αρα ξεκιναω να παω να παρω αυριο την βαλβιδα με βραχυκυκλομενο το βεντιλατερ και αμα συκωσει θερμοκρασια περναμε στο επομενο σταδιο.Αμα δεν συκωσει παντος ειναι η βαλβιδα ε;;;
-
Πρεπει να πιασεις το ψυγειο να δεις σε τι θερμοκρασια βρισκεται.
Edit: δεν καταλαβα για ποια βαλβιδα μιλας
-
Ναι εχεις δικιο.Αν ειναι ζεστο θα πει οτι κυκλοφορουν τα νερα σωστα;;;Αρα θα ειμαστε σε σωστο δρομο.
-
Αν ειναι ζεστο, σημαινει οτι γυρνανε τα νερα, απλα δεν κλεινει το κυκλωμα η βαλβιδα στο ψυγειο ωστε να ξεκινησει το βεντιλατερ.
-
οκ αυριο η θεωρια θα γινει πραξη και ελπιζω με λιγα εξοδα.Ευχαριστω πολυ.Σας λεω αυριο αποτελεσματα.
-
Καλημερα και παλι.αλλαξα την βαλβιδα,εκανα εξαερωση κανονικα οπως λεει το manual και παλι τιποτα.Λοιπον κατω απο το ψυγειο εχει ενα βαρελακι που διακλαδονονται οι σωληνες που παωε στην μηχανη.απο οτι ειδα ο σωληνας που ερχετε απο την μηχανη ειναι ζεστος.μετα ειναι το βαρελακι και μετα απο αυτο ολα ειναι κρυα και φυσικα και το ψυγειο.
-
Σας στελνω και μια φωτο απο ενα ψυγειο.Λοιπον η σωληνα η δεξια ειναι ζεστη αρκετα και μετα απο το βαρελακι ειναι ολα κρυα.
-
το βαρελακι που λες ειναι ο θερμοστατης. η αλλαξε τον η μπλοκαρε την βαλβιδα να ειναι μονιμα ανοιχτη
-
Σευχαριστω πολυ.Θα προσπαθησω να την μπλοκαρω με καποιο τροπο
-
Υστερα απο ελεγχο σε ολα τα περιφερικα καταλυξαμε οτι θελει αντλια νερου.Λαδια ειναι καθαροτατα καθος και τα νερα.Το λεω για θεμα φλατζας.Α να πω οτι εχει 2 βυδες εξαερωσης.Η δευτερη ειναι πανω απο τον αξονα του κεντρικου σταντ.Γιανα βγει η αντλια οπως μου ειπατε και το διαπυστοσαμε και μεις πρπει να λυσεις κατερ πραγμα που πρπει να λυθει ολο το μηχανακι.2 ατομα μου ειπαν για εξωτερικη ηλεκτρηκη γιανα ξενιασω για τωρα και στο μελλον.Εχει ακουσει κανενας τετοια πατεντα;Αν ναι που μπορω να ρωτησω για να αγορασω μια να την βαλουμε.Βρηκαμε και απο που θα περνει εντολη γιανα ξεκινησει.
-
Καλησπερα και συγχωμη αν σας κουρασα με αυτο το θεμα αλλα ειλικρινα με βοηθησατε παρα πολυ.Βρηκα την αντλια 23ευρω και αυριο ξεκιναμε σιγα σιγα να λυνουμε καρτερ.Θα μεινει ετσι 2 μεινες γιατι ελεγα να το βαψω κιολας τον μαιο αρα να μην το λυνω παλι.Ελεγα για μπεζ ανοιχτο με καφε σελα και νικελ πολλα μεροι.Θα στηλω φωτο οταν ειναι ετοιμο.Παντος φιλικα bill τα 500 που ειπες οτ κανει εκτος απο κανα δυο καρναβαλους που κιμενοντε απο 400 εως 500 ολα τα αλλα εχουν απο 700 και πανω.Δεν πληρωνεις τεχνολογια σε αυτο το μηχανακι αλλα στιλ.Φυσικα δε θα διαφωνησω οτι ειναι ιδιαιτερο.Ουτε και μενα μαρεσει το mini cooper toy 78 αλλα το βρησκεις και 5000ευρω ασχετα αν δεν ξερεις αν σε παει!!!Ευχαριστω και παλι ολους για την βοηθεια!!!
-
Καλησπερα και συγχωμη αν σας κουρασα με αυτο το θεμα αλλα ειλικρινα με βοηθησατε παρα πολυ.Βρηκα την αντλια 23ευρω και αυριο ξεκιναμε σιγα σιγα να λυνουμε καρτερ.Θα μεινει ετσι 2 μεινες γιατι ελεγα να το βαψω κιολας τον μαιο αρα να μην το λυνω παλι.Ελεγα για μπεζ ανοιχτο με καφε σελα και νικελ πολλα μεροι.Θα στηλω φωτο οταν ειναι ετοιμο.Παντος φιλικα bill τα 500 που ειπες οτ κανει εκτος απο κανα δυο καρναβαλους που κιμενοντε απο 400 εως 500 ολα τα αλλα εχουν απο 700 και πανω.Δεν πληρωνεις τεχνολογια σε αυτο το μηχανακι αλλα στιλ.Φυσικα δε θα διαφωνησω οτι ειναι ιδιαιτερο.Ουτε και μενα μαρεσει το mini cooper toy 78 αλλα το βρησκεις και 5000ευρω ασχετα αν δεν ξερεις αν σε παει!!!Ευχαριστω και παλι ολους για την βοηθεια!!!
βρε αδερφε σιγουρα, ο καθενας οσο θελει πουλαει. εγω το ειπα βαση μονλτελου και αρχικης τιμης. τωρα ειναι στο χερι του καθενος να πουλησει οσο θελει, αλλα αλλο ειναι το ποσο ζητανε και αλλο το ποσο πουλιουντε η εαν πουλιουντε.
οπως και να χει η γνωμη μου ειναι οτι δεν αξιζει να φτιαξεις τιποτα πανω σε τοσο παλιο μηχανακι που το εχεις μονο για να πηγαινεις στην δουλεια. το να το κανεις λειτουργικο με λιγα λεφτα ναι αλλα τα βαψιματα και αυτα που λες ισως θα πρεπει να το ξανασκεφτεις εκτος αν δεν σου στοιχιζει τιποτα η το κανεις καθαρα για συναισθηματικους λογους οποτε εκει δεν χωραει κουβεντα. οπως και να χει καλη επιτυχια