APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 50cc - 150cc - 350cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: alexvas στις Νοέμβριος 16, 2009, 04:02:08 μμ
-
Θα ηθελα να μου πειτε εχει κανεις δοκιμασει καποιο τακακι που να ειναι καλυτερο απο το μαμα.
Πηγαινω προς την αλλαγη και θα ηθελα να δοκιμασω κατι διαφορετικο .
-
Η πλακα ειναι οτι στα 250 i.e οπως εχει χιλιογραφτει εδω, συμβαινει ακριβως το αντιθετο. Ολα τα κουτακια της ενδειξης της βενζινης παραμενουν αναμμενα για πολλα χιλιομετρα και εκει που πας να χαρεις οτι το μοτοσυκλετακι σου απο καταναλωση σκιζει μολις σβησει το πρωτο κουτακι..........για ποτε αναβει το λαμπακι της ρεζερβας ουτε που το καταλαβαινεις...........Βεβαια ενταξει, μετα την πρωτη ψυχρολουσια απο εκει και περα ελεγχεις την κατασταση.
-
Η πλακα ειναι οτι στα 250 i.e οπως εχει χιλιογραφτει εδω, συμβαινει ακριβως το αντιθετο. Ολα τα κουτακια της ενδειξης της βενζινης παραμενουν αναμμενα για πολλα χιλιομετρα και εκει που πας να χαρεις οτι το μοτοσυκλετακι σου απο καταναλωση σκιζει μολις σβησει το πρωτο κουτακι..........για ποτε αναβει το λαμπακι της ρεζερβας ουτε που το καταλαβαινεις...........Βεβαια ενταξει, μετα την πρωτη ψυχρολουσια απο εκει και περα ελεγχεις την κατασταση.
Ασχετο,ομως αληθινο... :tez:
-
Η πλακα ειναι οτι στα 250 i.e οπως εχει χιλιογραφτει εδω, συμβαινει ακριβως το αντιθετο. Ολα τα κουτακια της ενδειξης της βενζινης παραμενουν αναμμενα για πολλα χιλιομετρα και εκει που πας να χαρεις οτι το μοτοσυκλετακι σου απο καταναλωση σκιζει μολις σβησει το πρωτο κουτακι..........για ποτε αναβει το λαμπακι της ρεζερβας ουτε που το καταλαβαινεις...........Βεβαια ενταξει, μετα την πρωτη ψυχρολουσια απο εκει και περα ελεγχεις την κατασταση.
Αυτ'ο έχει να κανει σε τίποτα με το ερώτημα του φίλου απο πάνω? :thnk:
-
σορυ μαγκες η απαντηση μου πηγαινε σε αλλο post :blus: