APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 50cc - 150cc - 350cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dimitris στις Νοέμβριος 11, 2006, 09:35:56 μμ
-
Ας κανουμε μια συγκριση για το συγκεκριμενο μοντελο κ τις 3 εκδοσεις τους. Ισως βοηθησει μερικους στην επιλογη τους.
Βασικα κοινα στοιχεια & για τα 3 Sportcity 125 - 200 - 250
- Βαρος 148kg
- Διαστασεις Μηκος:196,5cm Πλατος:73,0cm Υψος σελας:79,0cm
- Tυπος κινητηρα τετραχρονος υγροψυκοτς μονοκυλινδρος με 4 βαλβιδες
- Ρεζερβουαρ 8,6L-1.4L η ρεζερβα
- Εκινηση ηλεκτρικη
- Ζαντες εμπρος 2,75χ15" , πισω 3,00χ15"
- Ελαστικα εμπρος 120/70-15"56Ρ , πισω 130/80-15"63Ρ
- Δισκοφρενο πισω 220mm
Βασικες διαφορες στα 3 μοντελα
- Δυο δισκοφρενα εμπρος 260mm για το 250 και ενα για τα 125 & 200
- Καρπυτατερ 29mm για το 125, 30mm για το 200, και ηλεκτορνικος ψεκασμος (injection) 32mm για το 250
- Iσχυς/ροπη 125:15ps/11Nm, 200:21ps/16Nm, 250:22,5ps/21Nm
- Τιμη 125:2500e, 200:3200e, 250:3690e
Tα παραπανω τα βρισκουμε ευκολα γραμμενα. Η ερωτηση μου ειναι τι τελικη ταχυτητα εχουν κ ποια η αυτονομια τους?
Για το 125 μπορω να πω οτι βγαζει 105-110χλμ/ωρα & η αυτονομια του ειναι γυρω στα 28χλμ/λιτρο.
-
Μια διορθωση: Η χωρητικοτητα του ρεζερβουαρ ειναι 8,6lt συμπεριλαμβανομένης και της ρεζέρβας που ειναι 1,4lt.:read:
Επισης τo πισω ελαστικο του Sportcity ειναι μοναδικο στο ειδος του και συλλεκτικο κομματι, βγαινει μονο επανω στα μηχανακια που πωλουνται και δεν υπαρχει πουθενα αλλου.:lol% :-? :kol: :a22 :h22:
Εχω το 200αρι και τελικη εχω δει σε κατηφορικο αυτοκινητοδρομο 140 (με τον αερα απο πισω μου).:s11:
Τη Συγγρου την ανεβαινω με 120 περιπου, εκτος αν φυσαει βοριας και κοβει ταχυτητα! Ειμαι 65 κιλα αφαγωτος!!:them1: :them2:
Στον αερα δεν καταλαβαινει τιποτα. Το μονο αρνητικο οτι δεν εχει ABS και σε δυο φρεναρισματα πανικου απο μικρη ταχυτητα μπλοκαρε ο μπροστινος τροχος. Στη μια σοβαρη περιπτωση μαλιστα ευτυχως ηταν καλη η ασφαλτος και παροτι χαθηκε τελειως ο ελεγχος του μπροστινου μερους και το μηχανακι εγειρε να πεσει καταφερα και γλυτωσα το πεσιμο στον μπροστινο μου και το πεσιμο το δικο μου. Τυχερος ημουν γιατι δεν εχω και φοβερες ικανοτητες. :prey:
Και μετα εχεις τους ηλιθιους εμπορους να σου λενε "Δεν χρειαζεται ABS στα 250".:rtf% Γιατι αυξανει το κοστος και δεν θα πουλησουν. Μωρε και στο παπι να βαλουν εγω θα το επαιρνα. Στο θεμα μας τωρα.
Μου καιει μεσα στην πολη με βαρυ χερι στα 4,5lt/100km.:f1:
Παιδια μια ερωτηση προς κατοχους 250. Η μανετα του πισω φρενου ειναι συνδυαζομενη και με το μπροστινο και αν ναι ρυθμιζεται ποσοστιαια η μπορει και να απενεργοποιηθει?
-
trifon27 έγραψε:
Μια διορθωση: Η χωρητικοτητα του ρεζερβουαρ ειναι 8,6lt συμπεριλαμβανομένης και της ρεζέρβας που ειναι 1,4lt.:read:
Thanks για την παρατήρηση trifon ;-) Δεν μπορω να κανω επξεργασια στο θεμα μου, ισως το δει καποιος moderator & το διορθωσει.
trifon27 έγραψε:
Στον αερα δεν καταλαβαινει τιποτα. Το μονο αρνητικο οτι δεν εχει ABS και σε δυο φρεναρισματα πανικου απο μικρη ταχυτητα μπλοκαρε ο μπροστινος τροχος. Στη μια σοβαρη περιπτωση μαλιστα ευτυχως ηταν καλη η ασφαλτος και παροτι χαθηκε τελειως ο ελεγχος του μπροστινου μερους και το μηχανακι εγειρε να πεσει καταφερα και γλυτωσα το πεσιμο στον μπροστινο μου και το πεσιμο το δικο μου. Τυχερος ημουν γιατι δεν εχω και φοβερες ικανοτητες. :prey:
...
Παιδια μια ερωτηση προς κατοχους 250. Η μανετα του πισω φρενου ειναι συνδυαζομενη και με το μπροστινο και αν ναι ρυθμιζεται ποσοστιαια η μπορει και να απενεργοποιηθει?
Εγω για την ωρα το βρισκω αψογο στο φρεναρισμα.Ισως επειδη ειναι ακομα καινουργια τα λαστιχα μου κ εκτος απο τη σπανιοτητα τους να μην ειναι & οτι καλυτερο.
Αν θυμαμαι καλα σε καταστημα που πηρα το Sportcity μου ειχαν πει οτι ουτε το 250 δεν εχει συνδιαζομενο φρεναρισμα εμπρος & πισω τροχου.... Δεν ειμαι σιγουρος
-
Ειναι οντως αψογο στο φρεναρισμα. Το μπλοκαρισμα τροχου που μου συνεβη εγινε μαλλον γιατι η δεξια μανετα πιανει περισσοτερο τωρα απο παλιοτερα και ισως θελει λιγο ρυθμιση. Φταιει και λιγο το ελαστικο βεβαια, αλλα πιο πολυ φταιει το χερι μου που οταν ο αλλος σου μπει μπροστα και ακινητοποιηθει στα 10 μετρα αντε τοτε να ελεγξεις το χερι σου και να μην μπλοκαρεις τον τροχο!
-
Σχετικα με το φρεναρισμα, εχετε υποψη οτι το μπροστα πιανει πιο αμεσα απο το πισω. Δηλαδη το πισω θελει περισσοτερη πιεση στη μαντετα για να ασκηθει η ιδια δυναμη. Με τα λαστιχα ειμαι ικανοποιημενος. Τοσα χιλιομετρα με διαφορες καιρικες συνθηκες κ δεν εγινε κατι αξιο αναφορας.
... κ για να επιστρεψουμε στο θεμα του thread, κατα τη γνωμη μου το 125 ειναι αδυναμο, το 250 το πιο ομορφο,το πιο δυνατο κ με τα καλυτερα φρενα. Οποτε κ το πιο ασφαλες. Το 200 ειναι καπου στη μεση. Θα το αλλαζα μονο με το 300αρι... ;-) ;-)
-
Πιστεύω ότι και τα 3 είναι εξαιρετικά σαν scooter. Το 125 δεν θα το αγοραζα λόγω ιπποδύναμης και μόνο. Το 250 δεν το έχω οδηγήσει. Τα 2 δισκόφρενα δεν μου λένε τίποτα, καθώς με το 1 που έχει το 200 και το 125 φρενάρει πολύ καλά. Θα προτιμούσα μια έκδοση με ABS παρά τα 2 δισκόφρενα. Επίσης δεν με τρελλένει η χρήση νίκελ σε κάποια σημεία που έβαλαν στο 250.
-
Yiannis έγραψε:
Σχετικα με το φρεναρισμα, εχετε υποψη οτι το μπροστα πιανει πιο αμεσα απο το πισω. Δηλαδη το πισω θελει περισσοτερη πιεση στη μαντετα για να ασκηθει η ιδια δυναμη. Με τα λαστιχα ειμαι ικανοποιημενος. Τοσα χιλιομετρα με διαφορες καιρικες συνθηκες κ δεν εγινε κατι αξιο αναφορας.
... κ για να επιστρεψουμε στο θεμα του thread, κατα τη γνωμη μου το 125 ειναι αδυναμο, το 250 το πιο ομορφο,το πιο δυνατο κ με τα καλυτερα φρενα. Οποτε κ το πιο ασφαλες. Το 200 ειναι καπου στη μεση. Θα το αλλαζα μονο με το 300αρι... ;-) ;-)
γιατι ρε φιλε το 125 αδυναμο; για 125 πιστευω οτι ειναι μια χαρα!!! :-D για 125 μιλω παντα!δεν συγκρινεται με 200 κ 250!
-
zeus έγραψε:
γιατι ρε φιλε το 125 αδυναμο; για 125 πιστευω οτι ειναι μια χαρα!!! :-D για 125 μιλω παντα!δεν συγκρινεται με 200 κ 250!
Aυτο μαλλον εννοεί & ο Υannis oτι θελει λιγο παραπάνω γκαζι απο 1 μηχανάκι & προτιμά το 200. Το 125 ειναι οπως ειπες πολυ καλο για 125. Πολυ καλο για κάποιον που θελει να κινείται ανετα μεχρι τα 80-85χλμ/ωρα, κυριως μεσα στην πολη & οχι για πολυ μακρυνες αποστασεις & για καποιον που θελει κατι οικονομικο.
-
συγγνωμη βρε παιδια το 125 δεν κανει για αθηνα η θεσσαλονικη που ειναι μεγαλεσ πολεισ;
-
zeus έγραψε:
συγγνωμη βρε παιδια το 125 δεν κανει για αθηνα η θεσσαλονικη που ειναι μεγαλεσ πολεισ;
Είναι μια χαρά για την Αθηνα zeus & φαντάζομαι το ίδιο & για Θεσσ/νικη. Απλως αν καποιος με ρωταγε ποιο να παρει κ μου ελεγε οτι καθε μέρα θα έκανε αποστάσεις του στυλ Κηφησιά-Πειραιά τοτε θα του έλεγα να προτιμήσει το 200 ή το 250 ;-)
-
dimogrec έγραψε:
zeus έγραψε:
συγγνωμη βρε παιδια το 125 δεν κανει για αθηνα η θεσσαλονικη που ειναι μεγαλεσ πολεισ;
Είναι μια χαρά για την Αθηνα zeus & φαντάζομαι το ίδιο & για Θεσσ/νικη. Απλως αν καποιος με ρωταγε ποιο να παρει κ μου ελεγε οτι καθε μέρα θα έκανε αποστάσεις του στυλ Κηφησιά-Πειραιά τοτε θα του έλεγα να προτιμήσει το 200 ή το 250 ;-)
επειδη δεν ειμαι απο αθηνα ποση ειναι η αποσταση Κηφισια-Πειραια; για να καταλαβω! :-D
-
γυρω στα 25-30χλμ αν δεν κανω λαθος. Ειναι αποσταση που μπορεις να την κανεις απο εθνικη & αν δεν εχει κινηση μπορεις να πηγαινεις γρηγορα. Πας ανετα & με το 125 zeus αλλα αντε να πηγαινεις με 90χλμ/ωρα για να μη το λιωσεις... Αυτο εννουσα λεγοντας οτι θα προτινα το 200 η' το 250 σε καποιον που εχει σκοπο να κινειται στην πολη αλλα κανοντας σχετικα μεγαλες αποστασεις καθημερινα. Για να κουραζεται λιγοτερο οδηγος κ μηχανακι.
-
Οκ, οταν ειπα οτι το 125 ειναι αδυναμο ,εννοουσα σε σχεση με τα αλλα. Λιγοτερη υποδυναμη κατα 35-30% ειναι μεγαλη διαφορα.
Παντως αν κινησε αυστηρα στο κεντρο της πολης το 125 ειναι μια χαρα. Εγω ειμαι ο "τυχερος" που ανεβοκατεβαινω Πειραια- Κηφισια καθε μερα. Ειναι 20 χιλιομετρα (δουλευω πανω στην Ε.Ο) κ το κανω δικαβαλος κ φορτομενος (laptop, φαι κλπ). Οποτε η παραπανω δυναμη χρειαζεται για να εχεις μεγαλυτερη ταχυτητα σταθερα χωρις να κουραζεται τοσο ο κινητηρας.
-
Παιδες γεια σας κι απο μενα.
Αν και αργα(σε σχεση με την τελευταια απαντηση του post)λεω να θεσω κι εγω το μικρο μου συγκριτικο.
Εχω περιπου μια εβδομαδα ενα sportcity 250ie και εχω κανει περιπου 230χλμ.Μαζι με το δικο μου πηρε και ενας γνωστος μου ενα 200cc.Τα οδηγησα και τα δυο και μπορω να σας πω τα εξης:
-Οδικη συμπεριφορα σχεδον ιδια(σχεδον λογω διαφορας βαρους)
-Καλυτερη εκκινηση κινητηρα και αποκριση στο γκαζι(δεν υπαρχει υστερηση λογω ψεκασμου ουτε χρειαζεται λιγο γκαζι για να παρει μπροστα)
-Καλυτερη εκκινηση απο σταση(κομπλαρει απο χαμηλα)
-Καλυτερα φρενα(παρα πολυ σχετικο και ασχετο μαζι διοτι και το ενα δισκοφρενο κανει τη δουλεια του μια χαρα εκτος αν κανεις endo :tez: :D :P)
-Πιο ξεκουραστη αποδοση κινητηρα(λογω κυβισμου)
-Μεγαλυτερη καταναλωση(στο 250)
Αυτα προς το παρον γιατι ειναι και τα δυο αστρωτα και δεν μπορουσα να τα πιεσω.Δυστυχως ο γνωστος μου τσαντιστηκε γιατι τα πηραμε απο διαφορετικα μαγαζια(εγω απο αντιπροσωπια στην Πατρα ενω αυτος απο απλο αντιπροσωπο στην Κεφαλονια)και δεν του ειπαν πως υπαρχει 250cc και μολις οδηγησε το δικο μου στροφαρισε 8000rpm..(ο εγκεφαλος του) :D
Υπ οψην υπαρχει πολυχρονη εμπειρια σε χιλιαρια και τα λοιπα οποτε η συγκριση ειναι ρεαλιστικη και οχι με βαση του τυπου "το δικο μου ειναι καλυτερο απο το δικο σου" και αλλα τετοια.
Διανυοντας χιλιομετρα θα δειξει και θα σας κρατω ενημερους :bye: :bye: :bye:
-
Kαλησπερα αδερφια.
Ο πατερας μου σκεφτετε να παρει ενα scooter για να πηγαινοερχεται στην επιχειρηση που διατηρει.Και μου ζητησε να το ψαξω λιγακι.
Μαλλον για το sportcity βλεπω να καταληγουμε.Απλα δεν ξερω προς ποιο κινητηρα...?
Δεδομενα:
Το μηχανακι θα κανει γυρω στα 10-15 χλμ την μερα σε ημιαστικους δρομους με ανηφορικη κλιση.
Και εγω και ο πατερας ειμαστε αρκετα "νταβραντισμενοι"(ολο μποι το χουμε...:tez:) αλλα η τελικη δεν πολυαπασχολει.
Μονο εγω παιζει να φωρτωνω καμια κοπελιτσα για χαλαρη εκδρομουλα(αποσταση ~50χλμ) αφου θα καθετε το μηχανακι, μια φορα στο τοσο...
Συμφωνα με τα παραπανω να κοιταζω προς το 200αρι?Δεν νομιζω να ειναι ιδιαιτερα εμφανες η λιγοτερη δυναμη του σε σχεση με το 250αρι.
Επισης θα ηθελα να μου πει καποιος εαν εχει οδηγησει και το beverly τις κυριοτερες διαφορες τους.Εχω την εντυπωση πως το Piaggio εχει 16' τροχους το οποιο μεταφραζετε σε λιγο περισσοτερη ευσταθεια και καπως μειωμενη ευελιξια,σωστα?
Ανα ποσα χλμ χρειαζετε να γινετε service και εαν γνωριζετε ποσο περιπου κοστιζουν?Καταναλωση περιπου στα 5λιτρα εαν καταλαβα καλα απο τα προηγουμενα posts?
Τελος η υπαρχει καμια διαφοροποιηση στα τελη κυκλοφοριας/ασφαλιστρα σε σχεση με το 125αρι?
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας... :)
-
Δεδομενα:
Το μηχανακι θα κανει γυρω στα 10-15 χλμ την μερα σε ημιαστικους δρομους με ανηφορικη κλιση.
Και εγω και ο πατερας ειμαστε αρκετα "νταβραντισμενοι"(ολο μποι το χουμε...:tez:)
Συμφωνα με τα παραπανω να κοιταζω προς το 200αρι?Δεν νομιζω να ειναι ιδιαιτερα εμφανες η λιγοτερη δυναμη του σε σχεση με το 250αρι.
Επισης θα ηθελα να μου πει καποιος εαν εχει οδηγησει και το beverly τις κυριοτερες διαφορες τους.Εχω την εντυπωση πως το Piaggio εχει 16' τροχους το οποιο μεταφραζετε σε λιγο περισσοτερη ευσταθεια και καπως μειωμενη ευελιξια,σωστα?
Ανα ποσα χλμ χρειαζετε να γινετε service και εαν γνωριζετε ποσο περιπου κοστιζουν?Καταναλωση περιπου στα 5λιτρα εαν καταλαβα καλα απο τα προηγουμενα posts?
Τελος η υπαρχει καμια διαφοροποιηση στα τελη κυκλοφοριας/ασφαλιστρα σε σχεση με το 125αρι?
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας... :)
Με δεδομένο το βάρος σας και τις ανηφορίτσες, πας για το 250. Είναι πιο δυνατό και φαίνεται και στον δρόμο, όχι τόσο σε τελικές όσο σε ρεπριζ.
Το βασικό πλεονέκτημα των 16ρηδων είναι (για τα δεδομένα των scooter) η μεγαλύτερη ποικιλία ελαστικών που θα βρείς. Η 1 ίντσα κάνει μεν μια πολύ μικρή διαφορά, αλλά κατα την γνώμη μου δεν την καταλαβαίνεις με την χρήση που κάνουμε στα scooter. Το 200άρι που έχω στρίβει μια χαρά, αλλά εκτός των μαμά ελαστικών δεν υπάρχει μέχρι στιγμής εναλλακτικό μάρκα που να είναι ζευγάρι. (Εκτός και έχει αλλάξει κάτι, που δεν γνωρίζω)
Το Beverly (το 250) είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο, θέλοντας να δείξει περισσότερο προς mega-scooter. Αν σ΄αρέσει ο όγκος και η κάπως μειωμένη ευελιξία μέσα στην πόλη, πας για Beverly ή Peugeot Geopolis. Και τα 3 τον ίδιο κινητήρα φοράνε, αλλά τα 2 αυτά είναι αρκετά πιο ακριβά απ΄το Aprilia. Σαν οδική συμπεριφορά μου αρέσει περισσότερο το aprilia, λόγω μικρότερου βάρους και καλύτερης θέσης οδήγησης. (το beverly είναι πιο ξαπλωτό και δεν μ΄αρέσει).
Τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια είναι ίδια σε 200 και 250. Service στα 1.000-6.000 και κάθε 6.000 σύμφωνα με το manual. Κόστος του 1ου κανένα 70άρι του 2ου γύρω στα 90-100€. Των 12.000 δεν το έχω κάνει αλλά φαντάζομαι θα είναι πιο ακριβό, καθώς αλλάζονται ιμάντας κλπ. Αν ξέρει κάποιος το γράφει.
Στα 3.650( ; ) που έχει το sportcity είναι τσάμπα κατά την γνώμη μου. Τα υπόλοιπα 250άρια έχουν από 500 ως 1000€ πιο ακριβα.
:bye:
-
Παιδες γεια σας κι απο μενα.
Αν και αργα(σε σχεση με την τελευταια απαντηση του post)λεω να θεσω κι εγω το μικρο μου συγκριτικο.
Εχω περιπου μια εβδομαδα ενα sportcity 250ie και εχω κανει περιπου 230χλμ.Μαζι με το δικο μου πηρε και ενας γνωστος μου ενα 200cc.....
Παιδια τα στρωσατε?? Τις διαφορες εχουν στην τελικη κ με ποσα χλμ/ωρα μπορεις να πας ταξιδακι χωρις να ζοριζονται πολυ?
-
Παιδιά καλησπέρα σε όλους :bye:, είμαι νέος στο forum. Το βρήκα κι εγώ σχετικά τυχαία μέσα απο μια αναζήτηση μέσα απο το google. Ψάχνω εδώ κι ένα μήνα και τελικά θα καταλήξω στο Sportcity 250.Έχω ακούσει καλά σχόλια απο πολλούς. Μπορείτε να μου πείτε εσείς που το πήρατε πόσο τελικά κάνει. Αλλού βλέπω 3690 ή 3790. Τί απο τα δύο ισχύει. Σας ευχαριστώ, ελπίζω να μάθω πολλά μέσα απο εδώ!! για το μελλοντικό μου 250άρι!!!
-
πιστευω οτι εχεισ κανει την καλυτερη επιλογη!!! εγω εχω το 125 κ ειμαι απολυτα ευχαρηστημενοσ!!!!!!!!!!!!!!! :bye:
-
πιστευω οτι εχεισ κανει την καλυτερη επιλογη!!! εγω εχω το 125 κ ειμαι απολυτα ευχαριστημενοσ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kalo:
-
Σε ευχαριστώ, κάτι παραπάνω θα ξέρεις αφού το οδηγάς. Για τη τιμή έχεις κάτι υπόψη σου?
-
κοιτα περσυ που το κοιταξα ειχε 3690 αλλα τωρα διαβασα εδω οτι πηγε 3790! αυτα!
-
Οκ σε ευχαριστώ zeus καλό βράδυ, λογικά σε κανένα 10μερο θα το έχω κι εγώ και θα γράψω νέα μου και εντυπώσεις. Καλό βράδυ. :)
-
καλη αγορα!!! :bye:
-
Παιδια και εγω πηρα το 200αρη πριν καμια βδομαδα...
Απολυτα ευχαρηστημενος εως τωρα απο αναρτησεις/κινητηρα/φρενα.Καποιες ελαχιστες ενστασεις σχετικα με το υψος ποδιας-τιμονι για τους ιδιαιτερα ψηλους,αλλα πιστευω πως συνιθιζεται με τον καιρο...
Περιμενω να στρωθει για να το ανοιξω.
-
stuntman εγω εχω 200ρι!μπορεις να μ πεις π βρηκες βιδες για τους καθρεπτες??εκεινη π βιδωνει αναποδα βασικα..εχω γυρισει ολη την πατρα βρηκα μονο κατι κοντεσ π δεν βιδωνε πολυ μεσα,ισα π επιανε κ δεν τισ εβαλα...
-
Σχετικά με την σύγκριση 200 και 250 έχω μια ερώτηση. Σκέφτομαι από χειμώνα να πάρω ένα sportcity...για να μην βρέχω τα πόδια μου πήγαινε-έλα στην δουλειά :h22: αλλά και γιατί λυπαμε το strada σε διαδρομές 1-2 χλμ μέσα σε κίνηση....ΝΑΙ έχουμε και στην Ζάκυνθο μποτιλιάρισμα πλέον.. :wine:
:a014. Κλίνω προς το 200 μόνο και μόνο λόγω καρμπυρατέρ και για να εξηγηθώ, διότι ΔΕΝ υπάρχει service στην Ζάκυνθο. Και καλά με το strada πάω Πάτρα, αλλά με το sportcity τι γίνεται; Εδώ θέλω την βοήθεια αλλά ΜΟΝΟ από κάποιον που γνωρίζει σίγουρα παρακαλώ. Δέχεται το διαγνωστικό της Piaggio το Sportcity 250 μιας και είναι ο ίδιος κινητήρας;
Μην μου πείτε να ρωτήσω στην Piaggio γιατί και για το strada μου λέγανε να το πηγαίνω για service ότι και καλά είναι ίδια εταιρεία, ίδιο διαγνωστικό κλπ. (φυσικά δεν το πήγα) αλλά όταν μου 'βγαλε πρόβλημα η τρόμπα :whist: :whist: :a20
Η απάντησή σας θα επηρρεάσει την τελική επιλογή μου..250 καινούργιο ή 200. Ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες που ούτως ή άλλως αποκομίζω από το forum :bow: :bow:
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΩΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 250. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΘΩΣ ΗΘΕΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ.
KATA THN ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΤΑ ΥΠΕΡ:
ΜΠΟΛΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΠΟΛΥ ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΦΟΒΕΡΑ ΦΡΕΝΑ, ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ(ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ)ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ (ΓΛΥΣΤΡΑΩ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ).
ΤΑ ΚΑΤΑ:
ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΝΕΤΟ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ, Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΜΠΑΖΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΦΛΑΣΑΚΙΑ, ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ.
3700 EURO ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΝ LINE ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 4000, ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΟΛΥ VALUE FOR MONEY ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝ ΡΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
ΤΟ ΣΥΣΤΗΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ :kalo: