0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

tasozz

Περι αυτονομιας
« - : Δεκέμβριος 04, 2007, 03:41:35 μμ »
Οπως προαναφερα σε αλλο ποστ αλλαξα βαριατορ στο atlantic 250 που εχω
και η αληθεια ειναι πως πριν δεν εδινα και τοση σημασια στην αυτονομια.
Μια φορα μονο συγκεκριμενα θυμαμε πως με μικτη οδηγηση ειχα κανει γυρο στα 170
χιλιομετρα πριν αναψει η ενδειξη της ρεζερβας κι αυτα πριν το στρωσω(λετε να κανω λαθος?).
Απο τη στιγμη που αλλαξα βαριατορ και ελατηριο,το οποιο  κραταει την ταχυτητα
σε περισσοτερες στροφες αλλα και λογο περισσοτερου θορυβου,μου εχει κολησει το ματι
στα χιλιομετρα.
Τωρα μεσα στην πολη(Καβαλα και η ζωη τραβαει την ανηφορα)δεν ξεπερναω τα 150 χιλ.
Ειναι καλα ή...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 04, 2007, 10:37:40 μμ από tasozz »



*

Billy

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 10, 2007, 03:39:04 μμ »
Φίλέ Τάσο,  :bye: εγώ έχω το injection (δεν πρόσεξα αν έχεις & εσύ το ίδιο) και δεν έχει πέσει η αυτονομία του κάτω από 220 Km / γέμισμα(!). Αυτά που λες τα χλμ. μου φαίνονται πολύ λίγα, έστω κι αν τα δικά μου είναι σε ανοιχτό δρόμο τα περισσότερα (κέντρο Θεσσαλονίκης - Περαία)... Δεν νομίζω ότι οι ανηφόρες της Καβάλας έίναι ικανές να κάνουν τόση διαφορά...

Υ.Γ. όσον αφορά στα λάδια που αναφέρθηκες σε άλλο post, να σου πω με την ευκαιρία ότι το δικό στα 3.000 που τα έλεγξα, δεν είχε χάσει σταγόνα(!). Από τότε η λήθεια δεν το ξανακοίταξα. Τώρα στα 6.000 που θα το πάω για service θα σου πω...

Καλά & ασφαλή χιλίομετρα φίλε... :)

*

tasozz

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 11, 2007, 04:00:23 πμ »
Γειά χαρά φίλε bill. :bye:
Ναι έχω το ιnjection και να φανταστείς πως το πρωτο νταμάκι με βγάζει περίπου 45 βια 50
χιλιόμετρα απο'κει και μετά δεν το προλαβαίνω :thnk:.Εντάξει του στραβού το δίκιο να το λέμε,το μηχανακι πηρε πολυ τα πανω του με βαριατορ και ελατήριο κι αυτο ειχε δυστηχώς  :cry: ως  αντίκτυπο την κατανάλωση.
Αραγε παιζει ρολο ότι τα χιλιόμετρα αυτά τα κάνω σε μικρές αποστάσεις,ξεκίνα-σταματα + ανηφόρες?(ότι χειρότερο)
Τα λάδια αλήθεια τα μετράς με ζεστό ή κρύο κινητήρα?
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 11, 2007, 01:17:16 μμ από tasozz »

*

Billy

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 13, 2007, 01:34:18 μμ »
Τάσο σίγουρα παίζουν κάποιο ρόλο & οι αλλαγές που έκανες (φαντάζομαι - γιατί δεν έχω τόσο εξειδικευμένες μηχανικές γνώσεις) αλλά & το σταμάτα-ξεκίνα στις ανηφόρες επιβαρύνει & αυτό...
 Τώρα για τα λάδια του, που όπως σου είπα τα έλεγξα μόνο μία ή δύο φορές, ήτανε περίπου μίση ώρα μετά που σταμάτησα (ίσα-ίσα δηλαδή για να "κάτσουν" τα λάδια). Οπότε θεωρώ ότι δεν ήταν ούτε πολύ κρύο, αλλά ούτε & ζεστό...

Για παραπάνω βοήθεια ελπίζω να δώσει λύση κάποιος πιό ειδικός σ'αυτά τα θέματα από εμένα.
Πάντως αν έχω κάτι νεότερο θα σου στέιλω πμ για να ξέρεις...

Αυτά... Τα λέμε...

*

tasozz

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 13, 2007, 08:46:34 μμ »
ok! Σ'εχαριστώ Bill!
Eτσι μωρέ,να τα λέμε να ξεδίνουμε :ohyes:
Δε θελει απ'ότι κατάλαβα και πολύ σημασία να δίνεις.
Όχι αμέλια αλλα  οχι και υποχονδριοτητα.

*

Subloofer

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 31, 2008, 09:21:08 μμ »
Στα sportcity παιδιά τι αυτονομία παίζει?Για το atlantic απο οτι διαβάζω παίζουν τιμές απο 150km 220 km.

*

trifon27

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 02, 2008, 07:14:15 μμ »
Στα sportcity παιδιά τι αυτονομία παίζει?Για το atlantic απο οτι διαβάζω παίζουν τιμές απο 150km 220 km.
Στο 200αρι που εχω καιει 4lt/100km, δηλαδη 160-200 χιλιομετρα αυτονομια.

*

pangeo200

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 02, 2008, 10:10:16 μμ »
εχω το 200αρι..μια φορα το μετρησα τον προηγουμενο μηνα..το φουλαρα απλη βενζινη bp(οπως και βαζω παντα) και εκανα 195 χιλιομετρα.και το καιω καθε μερα..μενω σε προαστιο πατρας με ανηφορες και καθε μερα ανεβαινω ταπα τερμα γκαζι..ηρεμα πηγαινω μονο με την κοπελα μου πανω που στην μετρηση δεν ηταβ ουτε 20 χιλιομετρα πανω!!

*

Αποσυνδεδεμένος taskor

  • *
  • 17
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 11, 2008, 07:56:09 μμ »
Λοιπον για να αποκαταστησω την φημη του atlantic 250 ie περα απο τον θορυβο στη μεταδοση,το μηχανακι ηταν καταπληκτικο.
Τι θες Γκαζι,κρατημα αυτονομια και θα σταθω στο τελευταιο,οπου αφου αλλαξα και εβαλα
παλι το μαμα βαριατορ,το μηχανακι ειχε πανω απο 200 χιλιομετρα αυτονομια(σε δυσκολους δρομους)
Φυσικα το εδωσα(μαλλον ειμαι λιγακι πιο on-off :D)αλλα αυτος που το πηρε ειναι πολυ ευχαριστημενος.

Edit:και sorry για το διπλο acount,αλλα δεν μπορουσα να κανω συνδεση στο tasozz
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 11, 2008, 10:44:30 μμ από taskor »

*

VFXCode

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 13, 2008, 04:35:27 μμ »
Να πω και εγω την γνωμη μου???

Κατεμε οι ανηφορες στην καβαλα ειναι υπερικανες να μιωσουν την αυτονομια διοτι μερικες ειναι απιστευτα αποτομες και εκτινονται σχεδον σε ολη την πολη. Αντε εκτος απο τον κεντρικο που εχει....

*

Αποσυνδεδεμένος taskor

  • *
  • 17
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #10 - : Απρίλιος 15, 2008, 10:37:16 μμ »
Να πω και εγω την γνωμη μου???

Κατεμε οι ανηφορες στην καβαλα ειναι υπερικανες να μιωσουν την αυτονομια διοτι μερικες ειναι απιστευτα αποτομες και εκτινονται σχεδον σε ολη την πολη. Αντε εκτος απο τον κεντρικο που εχει....

Σας τα'λεγα αλλα δεν με πιστευατε,ειδατε; :D :D :D
Δυστηχως τα scooters καταπονουνται πολυ εδω περα. :thnk:

*

JOHNTLF

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #11 - : Μάιος 13, 2008, 01:01:32 μμ »
μετά από πολύ καιρώ απουσίας από το φόρουμ θα αναφέρω κατή σχετικό με το θέμα. έχω το sportcity 250cc με 920 χιλιόμετρα την περασμένη παρασκευή το φουλαρα μηδένισα τον μετρητή και έφυγα ταξιδάκι στο βόλο κινούμενος με ταχύτητες από 50-60 μέχρι 80-90 (δεν το άνοιξα περισσότερο λόγω στρωσίματος) και διασχίζοντας δρόμο με στροφές αλλά και τεράστιες ευθιεσ. έκανα περίπου 250 χιλιόμετρα (125 να πάω και αλλά τόσα η επιστροφή) από τα οποία περίπου τα 10 εντός πόλης. η ένδειξη για ρεζέρβα άναψε στα 238 χλμ. και ακόμα δεν το γέμισα.

Υ.Γ. Το μηχανάκι πετούσε σε όλο το ταξίδι.

*

alexvas

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #12 - : Μάιος 13, 2008, 02:20:50 μμ »
μετά από πολύ καιρώ απουσίας από το φόρουμ θα αναφέρω κατή σχετικό με το θέμα. έχω το sportcity 250cc με 920 χιλιόμετρα την περασμένη παρασκευή το φουλαρα μηδένισα τον μετρητή και έφυγα ταξιδάκι στο βόλο κινούμενος με ταχύτητες από 50-60 μέχρι 80-90 (δεν το άνοιξα περισσότερο λόγω στρωσίματος) και διασχίζοντας δρόμο με στροφές αλλά και τεράστιες ευθιεσ. έκανα περίπου 250 χιλιόμετρα (125 να πάω και αλλά τόσα η επιστροφή) από τα οποία περίπου τα 10 εντός πόλης. η ένδειξη για ρεζέρβα άναψε στα 238 χλμ. και ακόμα δεν το γέμισα.

Υ.Γ. Το μηχανάκι πετούσε σε όλο το ταξίδι.

Εχω δει απο 250 μεχρι και 280 με αλλαγη ιμαντα ;) ;)

*

pangeo200

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #13 - : Μάιος 18, 2008, 11:43:47 μμ »
ρε παιδια-εγω εχω το 200αρι και η ρεζερβα αναβει στα 170 χιλιομετρα..και εχω κανει το πολυ μεχρι 210 χιλιομετρα..μετα δεν ειχε σταλα μεσα..και το μτρησα και τωρα που δεν το πηγαινα ταπα με την απεργια.. :thnk: :thnk:...γιατι τοσο μεγαλη διαφορα και εχω και το 200??

*

alexvas

Απ: Περι αυτονομιας
« Απάντηση #14 - : Μάιος 19, 2008, 10:38:39 πμ »
ρε παιδια-εγω εχω το 200αρι και η ρεζερβα αναβει στα 170 χιλιομετρα..και εχω κανει το πολυ μεχρι 210 χιλιομετρα..μετα δεν ειχε σταλα μεσα..και το μτρησα και τωρα που δεν το πηγαινα ταπα με την απεργια.. :thnk: :thnk:...γιατι τοσο μεγαλη διαφορα και εχω και το 200??

Αν δεν κανω λαθος το δικο σου ειναι καρμπυρατερατο και το 250 injection.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης