APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 50cc - 150cc - 350cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: trifon27 στις Ιούνιος 01, 2008, 05:33:14 πμ
-
Η Piaggio εχει ηδη τοποθετησει τον 300αρι κινητηρα στο Nexus και τη Vespa. Ειχα ακουσει κατι για 300αρι sportcity και τελικα απο συμπτωση βρηκα στο site της Aprilia οδηγιες χρησης μοντελου Sportcity Cube 250-300 και με ABS εκδοση.
http://www.serviceaprilia.com/public/lumAprilia/Sportcity%20Cube%20250-300%20My%202008/854071%20Sportcity%20Cube%20250-300%20GR-DK%20MY%20'08.pdf
Εχει ακουσει κανεις τιποτα?
-
Ανακοινωθηκε το 300αρι sportcity cube επισημα στο site της Aprilia. Εχει αλλαγη στη μασκα, λευκο κολοφαναρο και διαφορετικα οργανα. Τελος Ιουνιου στις βιτρινες. Για ABS δεν αναφερεται πουθενα ομως.
-
Περίεργα πράγματα....
Ουσιαστικά είναι το 250 με μικρές αλλαγές στο κουστούμι. Μέχρι και την ίδια ιπποδύναμη ανακοινώνει. :thnk:
ABS άφαντο. :dry:
-
Περίεργα πράγματα....
Ουσιαστικά είναι το 250 με μικρές αλλαγές στο κουστούμι. Μέχρι και την ίδια ιπποδύναμη ανακοινώνει. :thnk:
ABS άφαντο. :dry:
Καμία σχέση ρε Βύρωνα... ...έχει 1 Nm παραπάνω ροπή!!! :P :P
-
μαγκες checkαρα το νεο μοντελο και μπορω να πω οτι σχεδιαστικα μ αρεσει περισσοτερο το παλιο (πλαστικα - καντραν). Η στροφη σε μια πιο διαστημικη, hi-tech αισθητικη κατεμε δεν ταιριαζει στο συγκεκριμενο scooter. Σαν + βαζω την πιο μεγαλη και ανετη σελα κατα τα γραφομενα της aprilia. Απο εκει και περα το +0,4 αλογο που αναγραφεται στα specs θα δειξει στη πραξη κατα ποσο κανει διαφορα αλλα σε καθε περιπτωση ειναι μικρη βελτιωση αν αναλογιστουμε οτι ο κυβισμος ανεβηκε κατα 50cc (το SH 300 ειναι 28 αλογα και μας ριχνει στο κεφαλι).
-
(το SH 300 ειναι 28 αλογα και μας ριχνει στο κεφαλι).
...το SH 300 πέρα από τα 28 άλογα, είναι και ποιοτικότερο :dry:
-
το οτι ειναι ποιοτικοτερο το αισθανεσαι και στην τιμη. Παντως περιμενα να ειμασταν τουλαχιστον πιο κοντα εφοσον εχουμε τον ιδιο κυβισμο. Αν και δεν εχω οδηγησει SH πιστευω οτι υπερεχουμε σε σπορ συμπεριφορα και φρενα.
-
με ενα βαριατορ στο 250 sportcity πιστευω πας ανετα διπλα σε sh300..
-
(το SH 300 ειναι 28 αλογα και μας ριχνει στο κεφαλι).
...το SH 300 πέρα από τα 28 άλογα, είναι και ποιοτικότερο :dry:
Αυτο απο που το συμπεραινουμε? Στα ιδια χιλιομετρα με εμενα τα sh των συναδελφων εχουν γινει χρεπια!!
-
Αυτο απο που το συμπεραινουμε? Στα ιδια χιλιομετρα με εμενα τα sh των συναδελφων εχουν γινει χρεπια!!
Έχουν γίνει χρέπια, τι σημαίνει? Τα έχουν τρακάρει, δεν τα κάνουν σέρβις ποτέ και πάνε, τρίζουν τα πλαστικά τους στα καλά καθούμενα, χαλάνε τα ηλεκτρικά τους, χαλάνε οι βάσεις του μοτέρ τους, χαλάνε τα μοτέρ τους...? Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος!
Σε συνεργείο με scooter που μπαινοβγαίνω συχνά τα SH δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα. Όσο για τα sportcity (και τα περισσότερα piaggio), τα γνωστά.
Όπως είπε και ο φίλος arisrho, την διαφορά της ποιότητας την πληρώνεις σε αυτήν την περίπτωση! ;)
-
davide παντως εγω εχω σχηματισει πολυ καλη γνωμη για τους κινητηρες piaggio..τι προβληματα εννοεις??μονο ο θορυβος με τον συμπλεκτη υπαρχει στα ιταλικα που ουσιαστικα δεν ειναι προβλημα...
-
με ενα βαριατορ στο 250 sportcity πιστευω πας ανετα διπλα σε sh300..
Δυστηχως επειδη εχω παει αρκετες φορες στην εκκινηση μεχρι 70χλμ ειμαστε διπλα μετα αρχισει και ανοιγει σιγα σιγα και σταδιακα οπου στα 130 με 140 εχει κανει 2 με 3 μηχανακια.
+ Οτι αυτος με 2 ατομα και εγω μονος μου μετα τα 100 περναει παλι αλλα αργα.
-
Πάντως είναι ωραίος ο κυβος!
-
Αυτο απο που το συμπεραινουμε? Στα ιδια χιλιομετρα με εμενα τα sh των συναδελφων εχουν γινει χρεπια!!
Έχουν γίνει χρέπια, τι σημαίνει? Τα έχουν τρακάρει, δεν τα κάνουν σέρβις ποτέ και πάνε, τρίζουν τα πλαστικά τους στα καλά καθούμενα, χαλάνε τα ηλεκτρικά τους, χαλάνε οι βάσεις του μοτέρ τους, χαλάνε τα μοτέρ τους...? Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος!
Σε συνεργείο με scooter που μπαινοβγαίνω συχνά τα SH δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα. Όσο για τα sportcity (και τα περισσότερα piaggio), τα γνωστά.
Όπως είπε και ο φίλος arisrho, την διαφορά της ποιότητας την πληρώνεις σε αυτήν την περίπτωση! ;)
πράγματι τι έννοεις????
εγώ έχω το Piaggio Liberty 50 4T εδώ και 7 και το μόνο που έπαθε ήταν ένας καμένος πολλαπλασιαστης.....αλλά κατα τ'άλλα τίποτα...το αίμα του έχω πιει και τιποτα...συνεχίζει ακάθεκτο..... :kalo:
-
μου αρεσει περισσοτερο το παλιο παντως...ειδικα τα οργανα ειναι πολυ πιο ομορφα του παλιου,και νομιζω και η μασκα..(σε συνεργασια με τη ζελατινουλα)..
-
εγώ έχω το Piaggio Liberty 50 4T εδώ και 7 και το μόνο που έπαθε ήταν ένας καμένος πολλαπλασιαστης.....αλλά κατα τ'άλλα τίποτα...το αίμα του έχω πιει και τιποτα...συνεχίζει ακάθεκτο..... :kalo:
...έχουμε στην οικογένεια ένα Liberty 125 4Τ χρώμα πέρλα!!! ...με περίπου 20.000χλμ και μας έχει αφήσει αρκετές φορές με τα πόδια!
Μέχρι τώρα οι λόγοι είναι οι εξής: 2 φορές για πολλαπλασιαστή, 1 φορά λόγο καρμπιρατέρ, 1 φορά λόγο ανορθωτή, 2 φορές λόγο βενζίνης (κόλλησε ο δείκτης του καυσίμου και τις δύο φορές). Α και 2 φορές έχει σκιστεί το ελαστικό σωληνάκι που πάει από το φιλτροκούτι στο καρμπιρατέρ. :psdof:
Το επόμενο θα είναι SH, το μηχανάκι είναι ακριβότερο, αλλά είναι πραγματικό σκυλί. Έχω δει μοντέλο 125άρι με πολύ κακή μεταχείριση και 50.000χλμ να μην έχει βγάλει κιχ.
:bye:
-
Να συμπηρώσω, ότι από θέμα επιδόσεων το 125άρι SH, είναι πολύ ανώτερο από το 125άρι Liberty... :bye:
-
εγώ έχω το Piaggio Liberty 50 4T εδώ και 7 και το μόνο που έπαθε ήταν ένας καμένος πολλαπλασιαστης.....αλλά κατα τ'άλλα τίποτα...το αίμα του έχω πιει και τιποτα...συνεχίζει ακάθεκτο..... :kalo:
...έχουμε στην οικογένεια ένα Liberty 125 4Τ χρώμα πέρλα!!! ...με περίπου 20.000χλμ και μας έχει αφήσει αρκετές φορές με τα πόδια!
Μέχρι τώρα οι λόγοι είναι οι εξής: 2 φορές για πολλαπλασιαστή, 1 φορά λόγο καρμπιρατέρ, 1 φορά λόγο ανορθωτή, 2 φορές λόγο βενζίνης (κόλλησε ο δείκτης του καυσίμου και τις δύο φορές). Α και 2 φορές έχει σκιστεί το ελαστικό σωληνάκι που πάει από το φιλτροκούτι στο καρμπιρατέρ. :psdof:
Το επόμενο θα είναι SH, το μηχανάκι είναι ακριβότερο, αλλά είναι πραγματικό σκυλί. Έχω δει μοντέλο 125άρι με πολύ κακή μεταχείριση και 50.000χλμ να μην έχει βγάλει κιχ.
:bye:
:ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: έχω μείνει μ@λ@κ@ς......στα 23000+ χλμ....και μόνο το γενικό σέρβις του κάναμε...που έτυχε να καει ο πολλαπλασιαστης εκεινες τις μέρες και τίποτα άλλο....και το σωλινάκι της βενζίνας είχε χαλάσει αλλά το αλλάξαμε και ουτε γάτα ουτε ζημια....και έχει όλους του κόφτες βγαλμένους..... ;)
-
:ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: έχω μείνει μ@λ@κ@ς......στα 23000+ χλμ....και μόνο το γενικό σέρβις του κάναμε...που έτυχε να καει ο πολλαπλασιαστης εκεινες τις μέρες και τίποτα άλλο....και το σωλινάκι της βενζίνας είχε χαλάσει αλλά το αλλάξαμε και ουτε γάτα ουτε ζημια....και έχει όλους του κόφτες βγαλμένους..... ;)
...και σκέψου ότι τα σέρβις γίνονται όλα στην ώρα τους! ;)
-
Ειστε λιγο εκτος θεματος... αυτο το θρεντ ειναι για sportcity και οχι για liberty
Εγω εχω 48000 χλμ στο 200αρι το sportcity κ δεν μου εχει παρουσιασει ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Λες να το δωσω μηπως μετα τα 50000 απο ντοκτορ τζεκιλ, γινει μιστερ χαιντ; :D
Το cube θα το επαιρνα αν ειχε χαμηλη καταναλωση. Αληθεια ανακοινωνουν τιποτα για την καταναλωση;
-
Ειστε λιγο εκτος θεματος... αυτο το θρεντ ειναι για sportcity και οχι για liberty
Εγω εχω 48000 χλμ στο 200αρι το sportcity κ δεν μου εχει παρουσιασει ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Λες να το δωσω μηπως μετα τα 50000 απο ντοκτορ τζεκιλ, γινει μιστερ χαιντ; :D
Το cube θα το επαιρνα αν ειχε χαμηλη καταναλωση. Αληθεια ανακοινωνουν τιποτα για την καταναλωση;
Ετσι ειναι, για το sportcity μιλαμε τον νεο αρχηγο της αξιοπιστιας και ποιοτητας και ασε τους αλλου να shκανε!! :tez:
Ειναι injection δεν νομιζω να καιει πολυ, μαλλον το ιδιο με το 200αρι.
-
Ειστε λιγο εκτος θεματος... αυτο το θρεντ ειναι για sportcity και οχι για liberty
Εγω εχω 48000 χλμ στο 200αρι το sportcity κ δεν μου εχει παρουσιασει ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Λες να το δωσω μηπως μετα τα 50000 απο ντοκτορ τζεκιλ, γινει μιστερ χαιντ; :D
Το cube θα το επαιρνα αν ειχε χαμηλη καταναλωση. Αληθεια ανακοινωνουν τιποτα για την καταναλωση;
Ετσι ειναι, για το sportcity μιλαμε τον νεο αρχηγο της αξιοπιστιας και ποιοτητας και ασε τους αλλου να shκανε!! :tez:
Ειναι injection δεν νομιζω να καιει πολυ, μαλλον το ιδιο με το 200αρι.
Οχι το ιδιο αν πηγαινεις νορμαλ καει και λιγοτερο. :kalo:
-
Ετσι ειναι, για το sportcity μιλαμε τον νεο αρχηγο της αξιοπιστιας και ποιοτητας και ασε τους αλλου να shκανε!! :tez:
Ειναι injection δεν νομιζω να καιει πολυ, μαλλον το ιδιο με το 200αρι.
Εσύ όποτε μπορείς απάντα σε αυτό (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=5558.msg300217#msg300217), διότι ενδιαφέρομαι σοβαρά για άμεση αγορά SH...
-
το προηγουμενο 200αρι,ειναι καρμπιλατερ και καιει περισσοτερο και απο το 250...
-
Ετσι ειναι, για το sportcity μιλαμε τον νεο αρχηγο της αξιοπιστιας και ποιοτητας και ασε τους αλλου να shκανε!! :tez:
Ειναι injection δεν νομιζω να καιει πολυ, μαλλον το ιδιο με το 200αρι.
Εσύ όποτε μπορείς απάντα σε αυτό (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=5558.msg300217#msg300217), διότι ενδιαφέρομαι σοβαρά για άμεση αγορά SH...
Φιλε μου αν πας για το 150αρι καλυτερα παρε το sportcity. Τωρα αν πας για το 300αρι Χοντα ο μονος λογος για να το παρεις ειναι το ABS και τα φρενα του.
Τα πλαστικα των SH με τον καιρο ρημαζουν αν και στις τελευταιες εκδοσεις τα πραγματα ειναι καλυτερα.
Το sportcity ειναι ομως "αλλο" μηχανακι, κανε το ενα testride και θα δεις.
-
XERETO TA PEDIA ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟ 300 ΤΟ SPORT CITY ,NA KANO MIA EROTISH TA KILIDROPISTONA ΘΑ ΜΠΕΝΟΥΝ ,ΚΑΙ ΣΤΟ 250 ,Η ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΗΜΦΕΡΙ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ