APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 50cc - 150cc - 350cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: JOHNTLF στις Μάρτιος 15, 2008, 07:07:38 μμ
-
KALHSPERA SE OLOYS.. SE LIGES MERES PROKEITE NA PARO TO SPORTCITY.. H8ELA TIN GNOMH SAS GIA TO MONTELO.. PANTOS EXO AKOYSEI KAI EXO DIABASEI TA KALITERA.. TO MONO POY ME PROBLIMATISE EINAI TA ELASTIKA POY DEN YPARXOYN ALLA H MAXXIS TIS ELLADAS KAI O ANTIPROSOPOS THS APRILIA MOY EIPAN OTI PLEON YPARXOYN OLA.. SYGNOMH AN SAS KOYRASA KAI GIA LA8HY MOY. EIMAI NEOS STO FORUM
-
KALHSPERA SE OLOYS.. SE LIGES MERES PROKEITE NA PARO TO SPORTCITY.. H8ELA TIN GNOMH SAS GIA TO MONTELO.. PANTOS EXO AKOYSEI KAI EXO DIABASEI TA KALITERA.. TO MONO POY ME PROBLIMATISE EINAI TA ELASTIKA POY DEN YPARXOYN ALLA H MAXXIS TIS ELLADAS KAI O ANTIPROSOPOS THS APRILIA MOY EIPAN OTI PLEON YPARXOYN OLA.. SYGNOMH AN SAS KOYRASA KAI GIA LA8HY MOY. EIMAI NEOS STO FORUM
Έαν θες μην γράφεις greeklish και κεφαλαία. Έχεις περισσότερες πιθανότητες να διαβάσουν πιο πολλά άτομα το ποστ σου αν είναι με Ελληνικά.
Όσο για το συγκεκριμένο μοντέλο, θα βρεις αμέτρητα θέματα κι αν ψάξεις θα δεις και κάποια που σε ενδιαφέρουν και ίσως συμμετάσχεις σε κάποια απ' αυτά.
Καλως ήρθες στην παρέα. :bye:
-
KALHSPERA SE OLOYS.. SE LIGES MERES PROKEITE NA PARO TO SPORTCITY.. H8ELA TIN GNOMH SAS GIA TO MONTELO.. PANTOS EXO AKOYSEI KAI EXO DIABASEI TA KALITERA.. TO MONO POY ME PROBLIMATISE EINAI TA ELASTIKA POY DEN YPARXOYN ALLA H MAXXIS TIS ELLADAS KAI O ANTIPROSOPOS THS APRILIA MOY EIPAN OTI PLEON YPARXOYN OLA.. SYGNOMH AN SAS KOYRASA KAI GIA LA8HY MOY. EIMAI NEOS STO FORUM
Υπάρχουν λάστιχα της pirelli σε λίγο διαφορετική διάσταση πίσω (140). Ψάξε λίγο τα ποστ του sportcity και θα διαβάσεις λεπτομέρειες.
Καλως ήρθες και μεγειές
-
Γεια χαρα αγαπητε φιλε. Εχω το 200αρι απο τον Γεναρη του 2006 δηλαδη πανω απο δυο χρονια, εχω κανει 27000 πολυ σκληρα χιλιομετρα εντος πολης κυριως και δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα. Του εχω βαλει και πλαϊνο σταντ αν αυτο σε απασχολησει. Ειναι μικρο και πολυ γρηγορο και αν το αλλαξω με βλεπω για το 250.
Το θεμα με τα ελαστικα και αλλαγη διαστασης δεν ισχυει μην αλλαξεις διασταση ειναι επικινδυνο την πατησε φιλος, το μηχανακι ειναι ασταθες, τουλαχιστον στο φρεναρισμα.
-
φιλε κι εγω το 200αρι εχω.για τα ελαστικα μην αγχωνεσαι καθολου..θα βγουνε και ιδια διασταση..αλλιως βαζεις η τα ιδια η αλλη διασταση οπως θα κανω κι εγω..παρτο με χιλια το μηχανακι..κι εγω για το 250 πηγαινα αλλα προεκυψε 200αρι και εχω ψιλομετανιωσει..ειναι πανεμορφο σκουτερ κατα τη γνωμη μου,μακραν το πιο ομορφο απ΄ολα στη κατηγορια του!!με παρα πολυ καλα φρενα αναρτησεις και στησιμο στο δρομο..παρα πολυ ανετη σελα και θεση οδηγησης ακομα και για ταξιδια..αμα βαλεις και λιγο πιο ελαφριες μπιλιες αργοτερα θα γινει πυραυλος..δεν θα σε πιανει τπτ..
-
Το θεμα με τα ελαστικα και αλλαγη διαστασης δεν ισχυει μην αλλαξεις διασταση ειναι επικινδυνο την πατησε φιλος, το μηχανακι ειναι ασταθες, τουλαχιστον στο φρεναρισμα.
Παιδιά μην λεμε ότι θέλουμε.... :dry:
Τι διάσταση έβαλε ο φίλος σου? 140 από 130 και ίδιο προφίλ ή το ψήλωσε βάζοντας 90 πίσω?
-
καλησπέρα sportcιταδεσ.... :D :D.. η αλήθεια είναι ότι έχω ακούσει πολύ καλά λογία για το συγκεκριμένο μοντέλο και πραγματικά το είδα από κοντά και είναι πολύ όμορφο.. εγώ η8αλα να το πάρω πέρσι το καλοκαίρι αλλά δύστυχος μας βγήκε σε παπί :( :( :(.. τελικά αποφάσισα πρώτα ο θεός να το πάρω τον απριλιο - aprilia :kalo: δηλαδή σε λίγες μέρες. στο θέμα ελαστικών δεν θα ήθελα να αλλάξω διάσταση γιατί λογικα θα αλλάξει και η συμπεριφορά. ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα..
-
μην σε προβληματιζουν τα λαστιχα..βαζεις ενα καλο μπροστα ιδια διασταση και πισω στην τελικη αν δεν εχει βγει αλλο ιδια διασταση μεχρι να αλλαξεις βαζεις το ιδιο..και εγω αυτο θα κανω οταν θα αλλαξω..με το καλο να το παρεις και να το χαρεις!! :bye:
-
Το θεμα με τα ελαστικα και αλλαγη διαστασης δεν ισχυει μην αλλαξεις διασταση ειναι επικινδυνο την πατησε φιλος, το μηχανακι ειναι ασταθες, τουλαχιστον στο φρεναρισμα.
Παιδιά μην λεμε ότι θέλουμε.... :dry:
Τι διάσταση έβαλε ο φίλος σου? 140 από 130 και ίδιο προφίλ ή το ψήλωσε βάζοντας 90 πίσω?
Εβαλε 140/90, αλλα δεν ειναι μονο εκει το προβλημα. Ειναι στο οτι ειναι και αλλος τυπος ελαστικου.
Οποτε τα ελαστικα μαμας ειναι μονοδρομος, δεν υπαρχει αλλη λυση, εκτος αν βγει κατι αλλο.
-
Εβαλε 140/90, αλλα δεν ειναι μονο εκει το προβλημα. Ειναι στο οτι ειναι και αλλος τυπος ελαστικου.
Οποτε τα ελαστικα μαμας ειναι μονοδρομος, δεν υπαρχει αλλη λυση, εκτος αν βγει κατι αλλο.
Όταν ψηλώνει πίσω με το 90άρι προφίλ, είναι πιθανόν να έχει πρόβλημα. Τα λάστιχα που αναφέρω έχουν ίδιο προφίλ με τα μαμα, αλλά αλλάζει ελαφρά το φάρδος τους. Με (ελαφρά) φαρδύτερο λάστιχο ΔΕΝ αλλάζει η γεωμετρία.
-
λογικοειναι φιλε να μην εχει σωστη συμπεριφορα το μηχανακι με 90αρι πανω!!ηδη το 85αρι το θεωρω πολυ ψηλο!!αν θελανε να βαζανε 16αρα ζαντα..εγω με χαμηλοτερο προφιλ θα βαλω οταν θα αλλαξω..και δειχνει και πολυ πιο ωραιο!!!
-
στο θέμα ελαστικά προτιμώ να βάλω μαμά παρά διαφορετικής κατασκευής πχ 1 πιρελι μπροστά και 1 μπριτζεστον πίσω.. με διαφορετικής κατασκευής ελαστικά θα υπάρχει και διαφορετική συμπεριφορά.. το ίδιο ισχύει και στο αυτοκίνητο.. και για τα maxxis έχω ακούσει καλά λογία.
κάτι ακόμα.. εγώ μένω σε επαρχία.. δηλαδή όταν με το καλώ το πάρω θα πρέπει να κάνω περίπου 70 χλμ. θα υπάρχει κανένα πρόβλημα αν την πρώτη μέρα κάνω αυτή την διαδρομή ωδικώς?? η να το φορτώσω στον αγρότη.
-
δεν υπαρχει κανενα προβλημα..250αρι μηχανακι ειναι..απλα μεχρι 70 και ηρεμα..ομαλο ξεκινημα και μετα πολυ χαλαρα σχεδον στο ρελαντι και πηγαινεις με 60 70 χωρις να ακουγεται τπτ!!!
-
και εγώ αυτό σκεφτούμε. το μονό που με προβληματίζει είναι ότι πρέπει να περάσω και λίγο ανηφορικό δρόμο. αλλά 250 είναι. δεν θα τα καταφέρνει???
-
και βεβαια τα καταφερνει.απλα στην ανηφορα λιγο πιο σιγα..βασικα να μην το ακους και ζοριζεται πολυ..μην αγχωνεσαι..
-
Όταν ψηλώνει πίσω με το 90άρι προφίλ, είναι πιθανόν να έχει πρόβλημα. Τα λάστιχα που αναφέρω έχουν ίδιο προφίλ με τα μαμα, αλλά αλλάζει ελαφρά το φάρδος τους. Με (ελαφρά) φαρδύτερο λάστιχο ΔΕΝ αλλάζει η γεωμετρία.
Ναι ετσι ειναι στο πλατος δεν υπαρχει προβλημα.
Ο φιλος τελικα οχι μονο εχει κανει την βλακεια αυτη του 90 προφιλ, αλλα εχει βαλει και αλλη μαρκα, δηλαδη Michelin μπροστα και Pirelli πισω.
-
παιδιά σε άλλο ποστ διάβασα για κατή θορύβους που κάνουν τα sportcity.. που προέρχεται οπό τον συμπλέκτη. τελικά διορθώνετε αυτό το πρόβλημα με την χάραξη κλπ ?? η καινούριο μηχανάκι θα κάνει σαν τρακτέρ.
-
σαν τρακτέρ.
Συ είπας :D
Ειχα To atlantic και το πουλησα γι'αυτον και μονο το λογο (καινουργιο μηχανακι με 3000 χιλ. χιλιομετρα.)
Δυστηχως οταν κινησαι συνεχως μεσα σε κινηση και ανοιγοκλεινει ο συμπλεκτης υπερθερμαινεται
και ''γυαλιζει'' και ο συμπλεκτης και η καμπανα.Και ουτε με την περιβοητη χαραξη ειχα αποτελεσμα.
-
φιλε ισχυει αυτο με το θορυβο..οτι και να παρεις gilera beverly sportcity θα το εχουν..το κανει μονο μεσα σε μποτιλιαρισμα αν ξεκινας και σταματας συνεχεια και ανεβαζει και θερμοκρασια..αναλογα πως ξεκινας βεβαια..αν ξεκινας με μαρσαρισιες οπως εγω,δεν το κανει..αν ξεκινας με σταθερο γκαζι το κανει για καποια στιγμη..
-
εγώ κύριος κινούμε σε επαρχιακό δρόμο χωρίς φανάρια - κίνηση κλπ και μεσα στο χοριο.. άντε να σταματήσω σε καμιά προτεραιότητα η στην παραλια του χωριού (ενημερωτικά μια πανέμορφη παραλία που αξίζει για εκδρομή το καλοκαίρι)..
δηλαδή τον περισσότερο χρόνο-πορεία ο συμπλέκτης θα βρίσκετε σε πλήρη συμπλεξη.
αυτός ο θόρυβος ακούγετε σε όλη την πορεία η μονό σε εκινηση??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ
-
αυτός ο θόρυβος ακούγετε σε όλη την πορεία η μονό σε εκινηση??
Μόνο τη στιγμή που ξεκινάς ακούγεται και αυτό όταν έχει ζεσταθεί πολύ μέσα στη κίνηση (τουλάχιστον στο 200άρι που έχω και δεν έχω κάνει χάραξη)
-
αυτός ο θόρυβος ακούγετε σε όλη την πορεία η μονό σε εκινηση??
Μόνο τη στιγμή που ξεκινάς ακούγεται και αυτό όταν έχει ζεσταθεί πολύ μέσα στη κίνηση (τουλάχιστον στο 200άρι που έχω και δεν έχω κάνει χάραξη)
+1!!μετα απο πολυ ξεκινα σταματα,αφου υπερθερμανθει ο συμπλεκτης μπορει να κανει εναν θορυβο για 1 δευτερολεπτο στο αποσυμπλεξαρισμα..δεν θα εχεις προβλημα..κι εγω σε προαστια μενω και το κανει μονο σε κινηση μεσα κεντρο και δικαβαλο.μονος μου ξεκιναω πιο αποτομα και δεν το κανει..
-
φιλε ισχυει αυτο με το θορυβο..οτι και να παρεις gilera beverly sportcity θα το εχουν..το κανει μονο μεσα σε μποτιλιαρισμα αν ξεκινας και σταματας συνεχεια και ανεβαζει και θερμοκρασια..αναλογα πως ξεκινας βεβαια..αν ξεκινας με μαρσαρισιες οπως εγω,δεν το κανει..αν ξεκινας με σταθερο γκαζι το κανει για καποια στιγμη..
Aprilia rules :D :D :D
-
δηλαδή αν κατάλαβα είναι ενοχλητικός αυτός ο ήχος μονό σε εκινηση??? ε τοτε δεν νιμιζο να εχο προβλιμα...
γενικά από αλλα προβλήματα κλπ πως είναι??
-
εμενα μονο αυτο μου εχει παρουσιασει..και αλλων φιλων μου δεν εχω ακουσει τπτ αλλο..μην αγχωνεσαι..παρτο και δεν θα το μετανιωσεις!!!αν δεν θες φυσικα να παρεις μηχανη..γτ εγω προσωπικα το πηρα λογω διπλωματος..σε 15 μηνες θα το πουλησω και θα παρω μηχανη..αλλα δεν εχω μετανιωσει..ειναι πανεμορφο,εχει καταπληκτικη ασφαλεια σε φρεναρισμα κτλπ κτλπ....
κατι ασχετο..φιλε taskor τη μηχανη πηρες??μου φαινεται μονο για να κατηγορεις τα μονογκαζα εισαι εδω μεσα...
-
η αλήθεια είναι ότι έχω ακούσει πολύ καλά λογία.. από θέμα διπλώματος και εμπιρειασ δεν έχω κανένα πρόβλημα γ κατηγορίας δίπλωμα + απεριόριστο για μηχανή και με scooter (honda lead 80cc) έμαθα να οδηγώ.
και κάτι ακόμα. εκτός πόλης πως είναι?? σε μικρά η και μεγαλύτερα ταξίδια.
ευχαριστώ για την βοήθεια σας και συγνώμη που σας κούρασα με της ερωτήσεις μου..
-
αερας φιλε..εχω κανει μικροταξιδακια με το 200αρι που εχω με 100 χιλιομετρα ανετα πας και με περισσοτερα..ποσο μαλλον το 250..και οχι στην τσιτα..πολυ ανετη σελα και θεση οδηγησης και πολυ σταθερο σε μεγαλες ταχυτητες..
-
Ενοχλει λιγο ο αερας μετα τα 110-120, αλλα ειναι συνηθεια. Στανταρ 120 σταθερα σε ταξιδι θα εχεις με το 250, εκτος αν ειστε δυο καβαλα και σε ανηφορα. Πολυ σταθερο οταν εχει αερα επισης.
-
εμενα μονο αυτο μου εχει παρουσιασει..και αλλων φιλων μου δεν εχω ακουσει τπτ αλλο..μην αγχωνεσαι..παρτο και δεν θα το μετανιωσεις!!!αν δεν θες φυσικα να παρεις μηχανη..γτ εγω προσωπικα το πηρα λογω διπλωματος..σε 15 μηνες θα το πουλησω και θα παρω μηχανη..αλλα δεν εχω μετανιωσει..ειναι πανεμορφο,εχει καταπληκτικη ασφαλεια σε φρεναρισμα κτλπ κτλπ....
κατι ασχετο..φιλε taskor τη μηχανη πηρες??μου φαινεται μονο για να κατηγορεις τα μονογκαζα εισαι εδω μεσα...
Εχεις δικιο αγαπητε Γιωργο αλλα περαν των scooter δεν ειχα αλλη μηχανη(τα λατρευω)μα μετα την αγορα
του atlantic 250 ie που πηρα τον Μαιο που μας περασε,αλλαξα γνωμη.Τι να πω μου ετυχε;
3 φορες αλλαξα καμπανα και 2 συμπλεκτη(ο δευτερος after market mallosi)και ο θορυβος
θορυβος.Τωρα φυσικα πηρα μηχανη αλλα μου παρεμεινε ο καημος. :((μας εφαγε η οικολογια)
-
τι μηχανη πηρες??????? :blus:
-
τι μηχανη πηρες??????? :blus:
A!Δεν καταλαβα...
Προς το παρων πηρα ενα freewind του '03 μπιμπιλα(σε ουρανι χρωμα)με 10000 χιλ.απο εναν κολλητο λογο αφραγγιων.Ειμαι πολυ ευχαριστημενος το μηχανημα πεταει,ηρεμησα. :D
(http://www.suzukicycles.org/photos/XF650-Freewind/2003_XF650-Freewind_500.jpg)
Αλλα ο στοχος μου ειναι το versys.
-
οντως το versys ειναι παρα πολυ καλο!!τα βαζει ακομα και με στορμ...αυτο δεν μου αρεσει..και ειναι και ζημιαρικα..ειχε ενας φιλος μου και καθε βδομαδα αλλαζε και κατι..
-
παιδιά ευχαριστώ για την βύθια σας. οπός προβλέπετε σε λίγες μέρες θα κανό την παραγγελιά. μίλησα με την αντιπροσωπία και είπε ότι αν τον πληρώσω μετρητής μπορεί να μου βάλει συναγερμό.. ίσως να κανό λάθος αλλά δεν θα ήθελα συναγερμό στο μηχανάκι και ιδικά αν είναι αυτός που το βάζεις μπρος από μακρυά.. σκευτομε να του πω πως δεν τον θέλω. εσείς τι λέτε??
-
εγω δεν θα το επαιρνα..πες του να σου κανει δωρο κρανος..η γαντια η μπουφαν,..κατι χρησιμο..εμενα μου εκανε δωρο την αδεια και μου εκοψε και κατι λιγα που το πηρα μετρητης..
-
μου είπε ότι θα πάρω και το κράνος. και εγώ θα προτιμούσα κάτι άλλο αντί για συναγερμό. έστω και μια έκπτωση στην τιμή η καλή θα ήταν.
-
ζητα γαντια η μπουφαν αλλιως καποια εκπτωση η δωρεαν την αδεια κυκλοφοριας..το συναγερμο δεν τον εβαζα εγω..λαστιχα βρεθηκαν και ακριβως ιδια διασταση για το πισω.εβγαλε η metzeler..
-
..λαστιχα βρεθηκαν και ακριβως ιδια διασταση για το πισω.εβγαλε η metzeler..
Για δωσε λεπτομερειες? Εβγαλε και μπροστινο?
-
δεν γνωριζω ακομα πολλα.ενας φιλος το ανεφερε τις προαλες για ενα μαγαζι στην αθηνα.λογικα θα κυκλοφορησει σε ολη την ελλαδα συντομα..θα ψαξω τωρα στο ιντερνετ να δω αν κυκλοφορησε γενικοτερα..
-
καλησπέρα σε όλους.. το περασμένο σαββατο-χτες έστειλα ότι χαρτιά χρειαζόταν στην εταιρία και το πιο πιθανό είναι την τρίτη η τετάρτη να πάω να πάρω το εργαλείο... τώρα σε κάτι ακόμα θέλω την βοήθειά σας. σκέφτομαι να το φέρω ωδικώς εδώ που μένω δηλαδή να κάνω περίπου 75 χλμ (ενοοιτε με στάση) σε ανηφορικό σχετικά δρόμο. είναι καλή ηδέα να το φέρω ωδικώς η καλλίτερα να το φορτώσω σε αυτοκίνητο???. ευχαριστώ.
-
δεν θα εχεις κανενα προβλημα φιλε!μην ανησυχεις!! :ohyes:!!με το καλο να το παρεις!!! :bye:!!!
-
φιλέ μου γιωργο ευχαριστώ για την αμεση απάντηση σου.. κοίταζα από πέρσι αυτό το όχημα και η καλύτερη εποχή νομίζω ότι είναι τώρα.. τίποτε άλλο που να προσέχω πέρα από τα βασικά οπός λαδιά νερά κλπ???
-
με τα λαδια δεν υπαρχει προβλημα..κοιτα καθε δευτερη βδομαδα τα υγρα ψυγειου,και καθε βδομαδα τον αερα στα λαστιχα γτ θελει συνεχεια...και οταν το πλενεις να αδειαζεις το ντουλαπακι και τη σελα!!μπαινει νερο,ειδηκα στο ντουλαπακι..οταν το παρεις προσεξε μην ακουμπαει το τζαμακι πανω στο κουτακι με τα υγρα φρενων,κι απο τις δυο μεριες..κοιτα να ισαπεχει(εμενα ακουμπαγε και το ξεβιδωσε και το βιδωσε ισια γτ ακουμπαγε και ετριζε στο δρομο.)οχι οτι ειναι προβλημα αλλα αμα ειναι στραβα πες τους να στο φτιαξουν εκεινη τη στιγμη μην πηγαινοερχεσαι!!επισης προσεχε τα λαστιχα,κυριως στην αρχη και σε βρεγμενο,και σε στεγνο λιο δρομο,οχι αποτομα φρεναρισματα γτ μπορει να σου γλυστρησει!επισης να βαζεις και να βγαζεις προσεχτικα τα ποδια σου γτ αν βρισκουν τα παπουτσια σου στα πλαστικα(εκει στα ποδια) κανουν γρατσουνιτσες..επισης,στις 6000 χιλιομετρα θα σου προτινα να βαλεις πιο ελαφριες μπιλιες..θα σου φαινεται λες και οδηγας αλλο μηχανακι..θα φευγει πολυ πιο γρηγορα και απο εκινηση και απο επιταχυνσεις...αυτα :D :D!!καλες βολτες!!!!!ελπιζω να σε καλυψα πληρως!!τι χρωμα????
-
φιλέ γιωργο με κάλυψες και με το παραπάνω. άντε με το καλώ να το πάρω και σίγουρα θα το προσέχω.. αλλαγές λογικά δεν θα γίνουν μέχρι το τέλος τησ εγγύησης. ενημερωτικά τα μαμά ραουλα ποσά γραμμάρια είναι??
-
δεν ξερω ποσο ειναι στο 250..εγω στο δικο μου στις 6000 χιλιομετρα εβαλα ποιο ελαφριες..δεν το παω στην απριλια πλεον γτ ειναι και λιγο αγιογδυτες!!!!στα 1000 μονο το πηγα μην μου παρουσιασει κανενα προβλημα(αστοχια υλικου)..πλεον το παω σε ενα αλλο παιδι φιλο μου..
-
κι εγω ετσι ελεγα οτι δεν θα κανω κτ μεχρι να λειξει η εγγυηση αλλα οταν εβλεπα να φευγουν 125αρια πιο γρηγορα απο μενα σε εκινηση αγανακτισα!!!!αλλαξα μπιλιες και ειδα και εγω ασπρη μερα!!!!
-
οκ καλώς φιλέ μου.. όταν με το καλό το πάρω θα γράψω της εντυπώσεις μου. :bye: :bye:
-
δεν μας ειπες ομως??τι χρωμα???? :thnk: :thnk:
-
Εδώ και 5 μέρες έχω και εγώ ένα Sportcity 250(μεταχειρισμένο το πήρα).
Αρχικά να πώ οτι είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που έχω παρατήσει το αυτοκίνητο αυτές τις μέρες και έχω βολευτεί απίστευτα.
Αν και δεν έχω εμπειρία από μηχανάκια(πρώτο μου μηχανάκι) άρα δεν έχω και συγκριτικό μέτρο μπορώ να πώ οτι το μηχανάκι υπερκαλύπτει προς το παρόν τις απαιτήσεις μου.Είναι γρήγορο,τα 60-70 έρχονται πανεύκολα,έπειτα δεν δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ και να συνηθήσω τα φρένα.Πιστευα οτι θα χρειαζόμουν πολύ παραπάνω χρόνο για να συνηθήσω τα 2 δισκόφρενα.Οι compact διαστάσεις το κάνουν βολικότατο για την πόλη αλλά απο την άλλη δεν χωράει ούτε το jet κράνος μου κάτω απο την σέλα.Ένα βαλιτσάκι επομένως το θεωρώ απαραίτητο.
Επίσης διαπίστωσα μετά απο κοντινή βόλτα οτι απο 90 και πάνω με ενοχλούσε αρκετά ο αέρας.
Τέλος υπάρχει αυτός ο ενοχλητικος θόρυβος όταν ξεκινάς ομαλά και οτι το δικό μου το πήρα με πίσω ελαστικό το Pirelli 140-70-15.Δεν έχω οδηγήσει το μηχάνακι με το μαμά ελαστικό αλλά το οτι η διάμετρος της ρόδας παραμένει σχεδόν η ίδια δεν νομίζω να αλλάζει τα δεδομένα.
-
Εδώ και 5 μέρες έχω και εγώ ένα Sportcity 250(μεταχειρισμένο το πήρα).
Αρχικά να πώ οτι είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που έχω παρατήσει το αυτοκίνητο αυτές τις μέρες και έχω βολευτεί απίστευτα.
Αν και δεν έχω εμπειρία από μηχανάκια(πρώτο μου μηχανάκι) άρα δεν έχω και συγκριτικό μέτρο μπορώ να πώ οτι το μηχανάκι υπερκαλύπτει προς το παρόν τις απαιτήσεις μου.Είναι γρήγορο,τα 60-70 έρχονται πανεύκολα,έπειτα δεν δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ και να συνηθήσω τα φρένα.Πιστευα οτι θα χρειαζόμουν πολύ παραπάνω χρόνο για να συνηθήσω τα 2 δισκόφρενα.Οι compact διαστάσεις το κάνουν βολικότατο για την πόλη αλλά απο την άλλη δεν χωράει ούτε το jet κράνος μου κάτω απο την σέλα.Ένα βαλιτσάκι επομένως το θεωρώ απαραίτητο.
Επίσης διαπίστωσα μετά απο κοντινή βόλτα οτι απο 90 και πάνω με ενοχλούσε αρκετά ο αέρας.
Τέλος υπάρχει αυτός ο ενοχλητικος θόρυβος όταν ξεκινάς ομαλά και οτι το δικό μου το πήρα με πίσω ελαστικό το Pirelli 140-70-15.Δεν έχω οδηγήσει το μηχάνακι με το μαμά ελαστικό αλλά το οτι η διάμετρος της ρόδας παραμένει σχεδόν η ίδια δεν νομίζω να αλλάζει τα δεδομένα.
Τι τυπος ειναι το Pirelli, π.χ. τι δεικτη ταχυτητας εχει το πισω και το εμπρος ελαστικο? Σαν διασταση ειναι μικρη η διαφορα στη διαμετρο, οποτε λογικα δεν θα υπαρχει προβλημα. Το προβλημα θα υπαρχει στις προδιαγραφες και την ομοιομορφια μπροστινου με πισω γι αυτο δωσε στοιχεια.
-
Το λάστιχο είναι το Pirelli Sport Demon (http://www.pirellityre.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page?uri=/pirellityre/en_IT/browser/xml/catalog/moto/MOTO_MV_SPORTDEMON_STR.xml&vehicleType=MOTO&product_id=1858) 140-70-15 Μ/C 69P. Το μπροστά είναι το μαμά το οποίο όμως θα αλλαχτεί πολύ σύντομα μάλλον με το Pirelli GTS23.
-
καλημέρα σας.. χτες πήρα και εγώ το sportcity 250cc. είμαι αρκετά ικανοποιημένος για την ώρα.. τα πρώτα 60-70 ερχοντε πολύ γρήγορα.. μέχρι και 80 έπιασα χωρίς ν το καταλάβω.. προβληματίστηκα λίγο στης στροφές οπού γλιστράνε κάπως τα λάστιχα (λογικό για απάτητα ελαστικά αλλά πιστεύω θα το συνηθίσω και θα στρώσουν).. και το άλλο δυσκολεύτηκα να κλειδώσω το τιμόνι μέχρι που πήρα την εταιρία τηλ για να αναφέρω το πρόβλημα.. τελικά το κλείδωσα κατά λάθος το βράδυ όταν το πάρκαρα..
από χρώμα ήμουν ανάμεσα στο ασημή και στο γκρι. τελικά πήρα το γκρι. τον θορυβώ στο βαριατορ μετά από ποσά χλμ πμορει να τον κάνει??
-
φιλε για να το κλειδωσεις θελει κολπο!!δεν πρεπει να το εχεις στριψει τερμα αριστερα το τιμονι..θελει ελαχιστα πιο πριν..δεν φταιει το μηχανακι σου μην ανησυχεις..θα το συνηθησεις :ohyes:..μην σε απασχολει απο τωρα για τον θορυβο,μπορει να μην στον εμφανισει και ποτε εκτος αν βρεθεις πολυ ωρα σε μποτιλιαρισμα ξεκινα σταματα..συγχαρητηρια για το χρωμα!!πιστευω το γκρι του παει περισσοτερο απ΄ολα :kalo: :kalo:..εγω για μαυρο ελεγα αλλα τελευταια στιγμη το πηρα γκρι!!καλες βολτες! :bye:
-
φιλέ μου ευχαριστώ... τελικά βρήκα πως κλειδώνει το τιμόνι κατά λάθος :D :hha%
εγώ προσπα8ουσα να πατήσω μέσα το κλειδί και να το στρίψω οπός σε άλλα τα μηχανάκια παπάκια κλπ αλλά δεν γινόταν τίποτα. το βραδύ κλείνοντας τον διακόπτη το κλείδωσα κατά τύχη και έτσι βρήκα πως κλειδώνει.. δεν έπρεπε να το πατήσω μέσα. γενικά το μετελικο μέρος τησ κλειδωνιάς είναι πιο μέσα απο το πλαστικό. δεν ξερό αν αυτό είναι φυσιολογικό αλλά δεν είναι πρόβλημα αυτό αφού δουλεύει κανονικά.
χτες πρώτη μέρα είδα και λίγο υγρό ψυγείου στο πατάκι αλλά δεν το ξανά είδα.. υποθέτω ότι ήταν υπερχείλιση. γενικά είναι άλλα καλά..
στο θέμα του βαριατορ και μποτιλιάρισμα. 1 στης 100 να μποτιλαριστο κάπου.. έχω κάνει 100 χλμ τα 90 εκτός πόλης.
-
Το λάστιχο είναι το Pirelli Sport Demon (http://www.pirellityre.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page?uri=/pirellityre/en_IT/browser/xml/catalog/moto/MOTO_MV_SPORTDEMON_STR.xml&vehicleType=MOTO&product_id=1858) 140-70-15 Μ/C 69P. Το μπροστά είναι το μαμά το οποίο όμως θα αλλαχτεί πολύ σύντομα μάλλον με το Pirelli GTS23.
Λογικα δεν θα εχεις προβλημα αν βαλεις μπροστα το GTS/23 120/70 - 15 M/C 56P TL.
-
φιλε καλου κακου ανοιξε το καπακι μπροστα και σφιξε την ταπα του υγρου ψυγειου..κατω απο το τιμονι αριστερα και δεξια ειναι δυο βιδες αλεν.ξεβιδωσε τες,τραβα το καπακι αρκετα πανω μεχρι να βγει το κατω μερος και μετα βγαλτο προσεχτικα..δεν ειναι τπτ να το βγαλεις..διαβασε και στο βιβλιαρακι πως το βγαζεις..
-
έσφιξα την τάπα χωρίς να βγάλω το πμροστα καπάκι. στρίβοντας τέρμα δεξιά φαίνεται η τάπα και έτσι την έσφιξα. πλέων δεν ξανά είδα υγρά.. σήμερα προσπάθησα να ανοίξω το μπροστά καπάκι να δω την στάθμη αλλά δεν το κατάφερα. ακουμπούσε πάνω στο τζαμακι του τιμονιού και το φοβήθηκα.. τουλάχιστον δεν ξανά είδα υγρό και αυτό είναι καλώ.
-
καλησπερα σε όλους.. μετά από 9 μέρες χρήσης του sportcity 250ie και 250 χλμ να αναφέρω και εγώ την γνώμη μου...
το μηχανάκι είναι τελιο. χαλάλι που περίμενε 1 χρόνω να το πάρω. το μονό που παρατήρησα είναι ότι η ένδειξη της βενζίνης δεν είναι και πολύ καλά ρυθμισμένη. άντε να τελιοσο με το στρώσιμο και να το ανοίξω και λήγω..
μέχρι 80 το πάω καλά είναι??
-
ναι μια χαρα ειναι μεχρι 80.τα το ανοιξεις σταδιακα.οχι με το που πηγες 1000 κατευθειαν απο 80 140!!γυρω στα 900 αρχισε να το ζωριζεις να το ανοιγεις περισσοτερο..μην το μπουκωσεις κι ολας..καλες βολτες!!!ναι,αυτο με τη βενζινη συμφωνω αλλα δεν ειναι προβλημα!!ατελεια.. :bye:
-
φιλέ μου το μαχανακι είναι πολύ καλό. για την ένδειξη της βενζίνης δεν είναι πρόβλημα.. συνήθεια είναι. όσο για τα χλμ δεν έχω πρόβλημα.. μέχρι 80 και 90 το πήγα σε κατηφόρα χωρίς να το καταλαβο... καλά να ζοριστεί.. με τίποτα.
-
παιδια εγω εχω κανει 3350 χλμ και μπορω να πω οτι ειμαι ερωτευμενος με το μηχανακι. φανταστικη ευελιξια (διαστασεις), πρακτικοτητα (σχεδιαση - πατωμα για τα ποδια), αισθηση ασφαλειας (φρενα, κρατημα), ευχερια οταν βγαινω εξω απο την πολη. Μου φτιαχνει τη διαθεση κανονικα και εχω περιορισει στο ελαχιστο τη χρηση των 4 τροχων. Φυσικα και εχει μυονεκτηματα, ποιο δεν εχει αλλωστε (ενδειξη βενζινης, λιγο μικρη σελα, ουσιαστικα μονο 1 μοντελο ελαστικου υποστηριζεται απο την aprilia) αλλα το μονο που με ψιλοαπασχολει ειναι οι τελικες ταχυτητες οι οποιες ερχονται δυσκολα μετα τα 115 (εως 125-127 εχω παει ισιοδρομια), αλλα με χαρα διαβαζω στο forum οτι υπαρχουν λυσεις αξιοπιστης βελτιωσης που θα προβω στο εγγυς μελλον.
-
σορυ μαγκες αλλα θελω να συμπληρωσω πως σε καμια περιπτωση δεν μετανιωνω οτι προτιμησα το aprilia απο τα beverly 250 (πολυ μεγαλες διαστασεις που μυωνουν την ευελιξια, λιγοτερο σπορ στησιμο-φρενα, τουλαχιστον ενα χιλιαρικο ακριβοτερο, τεραστιο τουνελ στο χωρο για τα ποδια) vespa 250 (διαστασεις που μυωνουν την ευελιξια, στησιμο μονο για παππουδιστικη οδηγηση, απελπιστικα μικρος χωρος κατω απο τη σελα, νομιζω ενα 500αρικο ακριβοτερη).
πιστευω ακραδαντα οτι το sportcity προσφερει περισσοτερα σε καλυτερη τιμη γι αυτο ειναι ο κυριαρχος στην κατηγορια!
-
μάγκες το μηχάνημα είναι πολύ καλό. εγώ έχω το 250 περίπου 2 μήνες και την τετάρτη πάω για το πρώτο σέρβις. στο δρόμο πολύ σταθερό κι σε ταξιδια εκτός πολύς απλά τελιο (έκανα ταξίδι 130 περίπου χιλιομέτρων και κώλος, μέση, πλάτη δεν πιάστηκε καθόλου).
δεν το μετανιώνω σε καμιά περίπτωση που το επέλεξα.
-
pou vriskoume lastixa to piso 140 apo pou???
-
καλησπέρα σε όλους.. έχω το 250 και σήμερα έκανα το πρώτο σέρβις τον 1000 χλμ. μου κοστίσει 50 ευρώ για λαδιά φίλτρο και νομίζω και μπούζι. σήμερα το ανειξα και για πρώτη φορά λίγο πανό από τα 100 και ανέβαζε πολύ αργά και αυτό με ανησύχησε κάπως για 250cc είναι λόγω ότι το μηχανάκι είναι ακόμα καινούριο? η γενικά έτσι πάει???
-
φιλε λοιπον,
1)εμενα στα 6000 χιλιομετρα ανοιξε τελειως ο κινητηρας(αλλαξα και μπιλιες σε λιγο πιο ελαφριες) και ακομα και στις 9000 που ειμαι τωρα,πηγαινει πολυ καλυτερα απο τα 1000 και τα 6000..δεν ανοιγει κατ ευθειαν ο κινητηρας..παραδειγμα:στα 6000 χιλιομετρα σε μια ανηφορα μεγαλη κοντα στο σπιτι μου ανεβαινα με 78,μετα την αλλαγη σε ελαφριες μπιλιες γυρω στα 82 και τωρα στα 9000 χιλιομετρα που ειμαι,ανεβαινω με 86 χιλιομετρα..τωρα καταλαβαινω οτι δινει ολη τη δυναμη του..
οποτε μην περιμενεις απο τα 1000 να δωσει κατ ευθειαν ολη τη δυναμη ο κινητηρας.
2)θα σου προτινα στις 6000 στο δευτερο σερβις να βαλεις πιο ελαφριες μπιλιες..θα ξεκιναει σαν δυχρονο,πυραυλος θα γινει..και απο τελικη δεν θα χασει καθολου..
για τελικη δεν ξερω τι να σου πω..πηγαινε σε μια μεγαλη ευθεια και ανοιξετο σιγα σιγα..ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα περασει τα 140..εγω 200αρι το εχω παει μεχρι 138 χιλιομετρα..
-
το ξερό και είναι λογικό ο κινητήρας να μην αποδίδει το 100% της ισχύς. γενικά άρχισα πλέων να το ανοίγω και βλεπο πως καθ μέρα φεύγει και πιο γρήγορα. το καλό είναι ότι τα πρώτα 100 χλμ έρχονται πλέων πολύ γρήγορα. σε μικρής κλήσεις ανηφορικο δρόμο ανεβαίνω με 80-90. πιστεύω ότι σταδιακά θα βελτιώνονται οι επιδώσεις. παντός είμαι πολύ ευχαριστημένος με το μονό μειονέκτημά ότι σε ζεστή άσφαλτο το πίσω λάστιχο γλιστράει.
-
καλησπέρα σας.. χτες έβγαλα τούς καθρέπτες και ανακάλυψα ότι η βίδα του καθρέπτη στηρίζει τα πλαστικά αλλά δεν είναι εδώ το πρόβλημα.. το πρόβλημα είναι που θα βρω βίδα ανάποδη?? δηλαδή μια βίδα να βιδώνει αριστερόστροφα και μια δεξιόστροφα?? :thnk: :thnk:...
ευχαριστώ.
-
φιλε και εγω ειχα το ιδιο προβλημα.βιδα εψαξα σε ολη την πατρα δεν υπαρχει πουθενα..
λοιπον,ακου τι θα κανεις,πας και παιρνεις δυο ανοξυδοτες βιδες μεγαλες και πας σε ενα μηχανουργιο και στις φτιαχνει,μια κανονικη και μια με αναποδη βολτα.. :bye:
-
καλησπέρα σας.. χτες έβγαλα τούς καθρέπτες και ανακάλυψα ότι η βίδα του καθρέπτη στηρίζει τα πλαστικά αλλά δεν είναι εδώ το πρόβλημα.. το πρόβλημα είναι που θα βρω βίδα ανάποδη?? δηλαδή μια βίδα να βιδώνει αριστερόστροφα και μια δεξιόστροφα?? :thnk: :thnk:...
ευχαριστώ.
To κάτω μέρος της βάσης του καθρέφτη παπιού είναι αριστερόστροφο. Αν πάς σε μαγαζί με είδη για πάπιες θα βρεις.
Πολλά (αν όχι όλα) έχουν ανάποδο σπείρωμα για να μην ξεσφίγγει απ΄τον αέρα.
-
ευχαριστώ για την βοήθεια σας.. τουλάχιστον βρήκα μια κανονική βίδα να ταιριάζει. το δύσκολο είναι ότι εδώ στην επαρχεία που είμαι οπού ρώτησα μέχρι τώρα δεν υπάρχουν αριστερόστροφες.. θα βρω καπια λύση η ξανά βάζω τον καθρέπτη.
παντός χωρίς καθρέπτες το μηχανάκι έδειξε περισσότερο σε ομορφιά + ότι κατάλαβα πως έχει μικρές διαστάσεις. έλεγα σε καπιον με παπί ότι είναι 250cc και δεν το πίστευε μέχρι που άνοιξα το γκάζι και έμεινε πολλά μετρά πίσω..
-
Θα κανω μια καλοπροαιρετη παρατηρηση και συσταση. Οι καθρεπτες σωζουν ζωες, μην τους βγαζετε!
-
και εγω φιλε τους βγαζω(εχω φτιαξει βιδες) για λιγο..εννοειται οτι με την κοπελα μου μεσα στην πατρα εχει παντα καθρεπτες..τους βγαζω μονο για καμια χαλαρη βολτουλα να το χαζευω που ειναι πιο ομορφο!! :kalo: :D
-
Hallo everybody!Λοιπον οποιος γνωριζει θα ηθελα να μου πει αν θελει το sportcity στα 12000 χιλιομετρα(σε ενα χρονο τα εχω κανει):
ρυθμισμα βαλβιδες
αλλαγη μπουζι
κατι αλλο εκτος απο μπιλιες(και λουρι αμα χρειαζεται)
εγω θα αλλαξω τακακια,λαδια,φιλτρο λαδιου,φιλτρο αερα μονος μου.τα αλλα τα κανω μαζι με ενα αλλο φιλο που εχει συνεργειο.
επισης τι λαδια μου προτεινεται?το μανουαλ λεει 10-40..η απριλια βαζει 5-40.ελεγα αντι για agip να βαλω motul για καλυτερα..τι λετε?
Ευχαριστω προκαταβολικα!
-
Νοίκιασα ένα Sportcity 125 σε νησί και, το ομολογώ, ενθουσιάστηκα! Δεν έχω εμπειρία από πολλά σκούτερ (μόνο ένα Kymco People έχω οδηγήσει) αλλά το σκούτερ είναι τόσο ελαφρύ και ανέμελο που μ' αρέσει πολύ!
Μετά που ξανανέβηκα στον Πήγασο μου φαινόταν πολύ βαρύς και με...περιττή ισχύ! Πόσο σχετικά είναι όλα...
Το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν η σέλα που έχει μια κλίση που σε ρίχνει εμπρός. Α, και το ότι δεν είχε πλαϊνό σταντ. Κατά τα άλλα, τέλειο (και άψογη η μετάδοση) και πανεύκολο στην κίνηση. Ήταν σχετικά καινούργιο, με 2000 μίλια (!) στο οδόμετρο.
Παρεπιπτόντως, το κοντέρ του μου φάνηκε ότι δείχνει λιγότερο απ' ό,τι πάει, ενώ μου άρεσε η ύπαρξη βολτομέτρου! Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο δυνατά μπορείς να φρενάρεις με το πίσω φρένο, χωρίς να μπλοκάρει. Αφου προς στιγμήν λέω δεν μπορεί, έχει συνδυασμένα φρένα. Αλλά δεν είχε.
(είχε και λάστιχα Maxis, τα μαμά, αλλά παραδόξως στη Ρόδο οι δρόμοι κρατάνε καλά (ειδικά μέσα στην πόλη) οπότε δεν έχω παράπονο).
-
γεια σας παιδια εχω και εγω το sportcity 250 και εχω κανει 15000 χλμ ειναι απεχτο αλλα πιστευω οτι ηρθε η ωρα να το παω στον bill γιατι εχω ενα κραδασμο στα ποδια. παντος :wine: το μοτο ειναι φοβερο οποιος θελει να παρει μην το σκεφτει
-
τό αγόρασε φίλος πρόσφατα είναι ευχαριστημένος τό μόνο πρόβλημα είναι οί διαστάσεις τών ελαστικών του πού είναι 15 ίντσες καί τά βγάζει μόνο 1 εταιρεία καί τά βρίσκεις δύσκολα
-
Γειά σας παιδιά,
έκανα και εγώ μια έρευνα για ένα scooter 125άρι τόσο για μένα, όσο και για την κοπέλα μου.
Νομίζω πως το Sportcity είναι ιδανικό για την εντός πόλης χρήση που το θέλουμε. Για εμένα είναι μονόδρομος καθώς πιστεύω πως πρέπει να αγοράζουμε αυτό που μας αρέσει και το Sportcity είναι το ποιό όμορφο scooter με διαφορά. Ευτυχώς που βρήκα το site γιατί πολλοί μου λέγανε ότι η Aprilia έχει πρόβλημα στο ανταλλακτικά & να προτιμήσω κάποια άλλη εταιρία. Δυστυχώς δεν κατέχω από μηχανές καθόλου, όπως καταλαβαίνετε με προβλημάτισε αρκετά. Αλλά τώρα νομίζω πως θα πάω να το παραγγείλω, γιατί δείχνει να αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω.
-
γεια σας παιδια εχω και εγω το sportcity 250 και εχω κανει 15000 χλμ ειναι απεχτο αλλα πιστευω οτι ηρθε η ωρα να το παω στον bill γιατι εχω ενα κραδασμο στα ποδια. παντος :wine: το μοτο ειναι φοβερο οποιος θελει να παρει μην το σκεφτει
Τι εννοεις κραδασμο στα ποδια;
Γιατι τις τελευταιες μερες αισθανομαι ενα "χαρχαλεμα" ελαφρυ κραδασμο στο τιμονι και στα ποδια αλλα μονο οταν λειτουργει ο κινητηρας χαμηλα, οταν το μηχανακι τσουλαει με κλειστο γκαζι δεν το νοιωθω;
-
Γεια σας παίδες
Το SportCity 125 το έχω 5-6 μήνες με 2000 χλμ. Μέχρι στιγμής είναι ωραιότατο. Τα έχει τα γκαζάκια του, όχι ότι χαλάνε τα περισσότερα, αλλά είναι επαρκή για μέσα στην πόλη και την κίνηση. Η τελική του είναι γύρω στα 100 και η ροπή στις μεσαίες στροφές μια χαρά. Αλλά: Τα εργοστασιακά MAXXIS που φοράει είναι απαράδεκτα. Παραλίγο να με σκοτώσουν τις προάλλες, έχουν γίνει πλαστικά!
Έχω παραγγείλει ήδη ένα ζευγάρι SAVA, θα τα τσεκάρω και θα σας πω...
Υπάρχουν και MICHELEN, αλλά μου τα κοστολόγησαν γύρω στα €380...
-
φιλε καπου στα 150 εχουν και τα μισελιν και τα πιρελι με λιγο διαφορετικη διασταση το πισω.ψαξε καλυτερα αν δεν θες να βαλεισ sava
-
γεια σας παιδια ενδιαφέρομαι για το sportcity cube 200 και θα ήθελα την άποψη σας. ακομα θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση για τα φρενα του για το πόσο καλα είναι και εαν είναι συνδυασμένα. και κατι τελευταίο καθε πότε θελει service
σας ευχαριστώ
-
γεια σας παιδια ενδιαφέρομαι για το sportcity cube 200 και θα ήθελα την άποψη σας. ακομα θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση για τα φρενα του για το πόσο καλα είναι και εαν είναι συνδυασμένα. και κατι τελευταίο καθε πότε θελει service
σας ευχαριστώ
Πολυ καλο, με βελτιωμενες αναρτησεις απο τον προκατοχο του. Τα φρενα του ειναι πολυ καλα με καλη αισθηση. Δεν εχει συνδυασμενο φρενο και πολυ καλα κανει. Service θελει καθε 6000 και 12000. Το 250 και το 300 ομως θελουν καθε 10000 και εχουν και διπλα δισκοφρενα μπροστα.
Το 200αρι πρεπει να ειναι λιγακι πιο αργο απο τον προκατοχο του. Προβληματα δεν βγαζουν. Αυτα!!
-
γεια σας παιδια ενδιαφέρομαι για το sportcity cube 200 και θα ήθελα την άποψη σας. ακομα θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση για τα φρενα του για το πόσο καλα είναι και εαν είναι συνδυασμένα. και κατι τελευταίο καθε πότε θελει service
σας ευχαριστώ
Πολυ καλο, με βελτιωμενες αναρτησεις απο τον προκατοχο του. Τα φρενα του ειναι πολυ καλα με καλη αισθηση. Δεν εχει συνδυασμενο φρενο και πολυ καλα κανει. Service θελει καθε 6000 και 12000. Το 250 και το 300 ομως θελουν καθε 10000 και εχουν και διπλα δισκοφρενα μπροστα.
Το 200αρι πρεπει να ειναι λιγακι πιο αργο απο τον προκατοχο του. Προβληματα δεν βγαζουν. Αυτα!!
σε ευχαριστώ πολύ
-
μια ακομα ερώτηση στο site της Aprillia αλλου λέει 21 και αλλου 19 ίππους τι τελικά ισχύει ????
-
Προφανος ειναι 21 στον στροφαλο και 19 τροχο (μικρη διαφορα μου φαινεται)
Αλλα μαλλον ετσι ειναι.......
-
μήπως ξέρετε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα σεπόλια της Aprilia ?? δεν μπορω να βρω καποιο σχετικα κοντά μου. εαν γνωρίζετε πειτε γιατι ειναι δυσκολο να παρεις αυτο που γουσταρεις αλλα να μην εχεις καπου να του κανεις service
-
μήπως ξέρετε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα σεπόλια της Aprilia ?? δεν μπορω να βρω καποιο σχετικα κοντά μου. εαν γνωρίζετε πειτε γιατι ειναι δυσκολο να παρεις αυτο που γουσταρεις αλλα να μην εχεις καπου να του κανεις service
http://www.apriliadealers.com/ :bye:
-
μήπως ξέρετε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα σεπόλια της Aprilia ?? δεν μπορω να βρω καποιο σχετικα κοντά μου. εαν γνωρίζετε πειτε γιατι ειναι δυσκολο να παρεις αυτο που γουσταρεις αλλα να μην εχεις καπου να του κανεις service
http://www.apriliadealers.com/ :bye:
έλπιζα ότι θα υπαρχει και καποιο άλλο εκτος από αυτα γιατι κανενα δεν είναι κοντά μου σε ευχαριστω πάντως.
μήπως ξερεις καποιο και ας μην είναι εξουσιοδοτημένο
-
μήπως ξέρετε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα σεπόλια της Aprilia ?? δεν μπορω να βρω καποιο σχετικα κοντά μου. εαν γνωρίζετε πειτε γιατι ειναι δυσκολο να παρεις αυτο που γουσταρεις αλλα να μην εχεις καπου να του κανεις service
http://www.apriliadealers.com/ :bye:
έλπιζα ότι θα υπαρχει και καποιο άλλο εκτος από αυτα γιατι κανενα δεν είναι κοντά μου σε ευχαριστω πάντως.
μήπως ξερεις καποιο και ας μην είναι εξουσιοδοτημένο
Όχι δυστυχώς δεν γνωρίζω.. ρίξε και κανένα τηλ στην aprilia hellas (210-6898290) μήπως και πάιζει και κάτι άλλο :bye:
-
μετά απο αρκετό καιρό και αρκετή σκέψη έχω καταλήξει στο sportcity cube 200. το μόνο του μειονέκτημα για μένα είναι οτι δεν έχω κοντά μου κάποιο συνεργείο. θα ήθελα να ρωτήσω εσάς τους κατόχους κάποια πράγματα για να μπορέσω να καταλήξω.
τα service του είναι φθηνά;
τι τελική έχει;(απλά απο περιέργεια) και εάν κοντα στην τελική του είναι σταθερό
και τέλος εάν δικάβαλος θα μπορώ να κάνω κοντινές εξορμήσεις για κανα μπάνια με την κυρά δηλαδή καμιά 50αριά χιλιόμετρα μακρυά από Αθήνα
σας ευχαριστώ εκ των προτέρων οι απαντήσεις ειναι σημαντικές γιατί δεν το έχω βρει πουθενα για τεστ ραιντ.
έχω καταλήξη κατα 80% στο sportcity και κατά 20% στο SYM HD EVO 200i το οποίο έχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο δίπλα ( γαμότο έκλεισε ο Bill τώρα που θα έπερνα Aprilia :cry:)
-
τα service του είναι φθηνά;
τι τελική έχει;(απλά απο περιέργεια) και εάν κοντα στην τελική του είναι σταθερό
και τέλος εάν δικάβαλος θα μπορώ να κάνω κοντινές εξορμήσεις για κανα μπάνια με την κυρά δηλαδή καμιά 50αριά χιλιόμετρα μακρυά από Αθήνα
Το μικρό των 6.000 χλμ* με λάδια κλπ πάει όσο σε πιάσουν. Από 60 μέχρι 90
Το μεγάλο των 12.000* με ιμάντα κλπ υπολόγιζε κανένα 200άρι...
Στο δικό μου έχω δει 135 στο κοντέρ. Τα 120+ τα έχει παντού.
Ανετα.
*Πιθανόν να έχει ψιλοαλλαγές στην διάρκεια των service μιας και το δικό μου είναι του 2005 με carb. :bye:
-
τελικα έκλεισα σήμερα το sportcity cube 200i σε μπλε χρώμα και ίσως αυριο το έχω στα χερια μου. τώρα θα ειμαι και επίσημα μελος του φορουμ :D :D :D :D :D :D :D :D
-
Παιδιά εγώ έχω το 125 από τον Ιούλιο του 07 και είμαι πολύ ευχαριστημένος ως τώρα πραγματικά άξιζε τα λεφτά του... :D
Σχετικά με τα ελαστικά έβγαλε η Michelin τα Pilot Sport sc σε μαμά διαστάσεις. Τα έχω βάλει από το Πάσχα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μου πήγανε 130 ή 150 ευρώ με τοποθέτηση...δεν θυμάμαι ακριβώς...πάντως αξίζε το κόπο τα προτείνω ανεπιφύλακτα :bye:
-
Παιδιά εγώ έχω το 125 από τον Ιούλιο του 07 και είμαι πολύ ευχαριστημένος ως τώρα πραγματικά άξιζε τα λεφτά του... :D
Σχετικά με τα ελαστικά έβγαλε η Michelin τα Pilot Sport sc σε μαμά διαστάσεις. Τα έχω βάλει από το Πάσχα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μου πήγανε 130 ή 150 ευρώ με τοποθέτηση...δεν θυμάμαι ακριβώς...πάντως αξίζε το κόπο τα προτείνω ανεπιφύλακτα :bye:
150 μπροσ πισω φιλαρακο;
στα ποσα χιλιομετρα αλλαξεσ τα προηγουμενα;
-
Ναι εννοείται μπροσ πίσω και το τονίζω είναι ΜΑΜΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ!!!
Όχι σαν αυτά που λένε για αλλαγή πέλματος ύψους κτλ κτλ.
Τα MAXXIS τα άλλαξα κάπως αργα στα 12 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά δεν τρέχω και δεν είχαν φθαρεί απλά είχαν σκληρύνει λογω παλαιότητας. Τα άλλαξα και τα Michelin είναι κλάσεις ανώτερα... :ohyes:
-
ευχαριστω πολυ!!!