APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 50cc - 150cc - 350cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: Δημητριος Κ. στις Ιανουάριος 12, 2007, 12:33:49 μμ
-
Καλημερα σε ολους τους φιλους του φορουμ!
Εχω μια ερωτηση να κανω μηχανολογικης φυσεως και ζητω συγνωμη αν εχει ξαναυποθει......
Σκεφτομαι να αναβαθμισω το βαριατορ του Sportcity 200cc μπας και δω λιγο παραπανω διαφορα στις επιδοσεις του.Γνωριζει κανει μηπως τον τυπο και τι μαρκα θα μπορουσα να κοιταξω (βλεπε malossi?)? Εχει προβει κανενας μεσα απτο φορουμ σε τετοιες αλλαγες?!
Many thanx! :bye:
-
Σίγουρα έχει H malossi. Τιμή γύρω στα 160€ αν θυμάμαι καλά. Δεν το έχω βάλει, αλλά σε κουβέντα με παιδιά από το scooterclub, όλοι μου είπαν τα καλύτερα λόγια για την απόδοση του, ανεξαρτήτως μάρκας που το τοποθέτησαν.
Ο Αλεξόπουλος (κουκάκι) το φέρνει, αν δεν κάνω λάθος.
:bye:
Edit : Δεν θα δεις διαφορά στην τελική, αλλά στις ρεπριζ
-
srx6 έγραψε:
Σίγουρα έχει H malossi. Τιμή γύρω στα 160€ αν θυμάμαι καλά. Δεν το έχω βάλει, αλλά σε κουβέντα με παιδιά από το scooterclub, όλοι μου είπαν τα καλύτερα λόγια για την απόδοση του, ανεξαρτήτως μάρκας που το τοποθέτησαν.
Ο Αλεξόπουλος (κουκάκι) το φέρνει, αν δεν κάνω λάθος.
:bye:
Edit : Δεν θα δεις διαφορά στην τελική, αλλά στις ρεπριζ
Ναι σιγουρα τελικη δεν παιζει, αλλα οπως λες θα καλυτερεψουν οι ρεπριζ, ισως και με μια εξατμηση (βλεπε 4road) να ειχαμε καλυτερο αποτελεσμα.....αλλα ελα που δε με συγκινει ο θορυβος της.
Thanx srx6!
p.s. πρωτα θα αναβαθμισω τα φρενα του βαζοντας του υψηλης πιεσης σωληνακια οπως εχουν τα τελευταια 200cc και 250cc και μετα βλεπουμε! :bye:
-
skipper έγραψε:
με μια εξατμηση (βλεπε 4road) :bye:
Ποιά είναι η 4road??? Μόνο της Leo Vince έχω δεί για το δικό μας.
Προσωπικά πάντως την αίσθηση των φρένων την βρίσκω μια χαρά.
Γιατί θέλεις να βάλεις υψηλής ;
:bye:
-
Εχω την εντυπωση οτι η 4Road ειναι η ιδια εταιρια με τη LeoVince μονο που βγαζει μονο για σκουτερ.
Συμφωνω κ εγω οτι η αισθηση των φρενων ειναι πολυ καλη κ η δυναμη το ιδιο. Φανταζομαι πωσ ππορει με τα υψηλης να αποκτισει πιο αμεσο κ πιο δυνατο[;;;] αρχικο δαγκωμα.
-
srx6 έγραψε:
skipper έγραψε:
με μια εξατμηση (βλεπε 4road) :bye:
Ποιά είναι η 4road??? Μόνο της Leo Vince έχω δεί για το δικό μας.
Προσωπικά πάντως την αίσθηση των φρένων την βρίσκω μια χαρά.
Γιατί θέλεις να βάλεις υψηλής ;
:bye:
Ναι ετσι λεγεται 4road τωρα δε θυμαμε πιανης εταιριας ειναι αλλα την εχω δει.Κανει σαν παπι που πυροβολει βεβαια γιαυτο δε μαρεσε.
Εχει τυχει να οδηγησω το sportcity 200cc με τα μαμισια σωληνακια υψηλης και να πω την αληθεια μου φανηκαν κομματακι καλυτερα....οχι πως τα απλα δεν ειναι super, απλα αναβαθμιζεις και το μηχανακι ετσι.....θελω να πιστευω δηλαδη... :)
-
Ο μηχανικος που παω το μηχανακι, ειχε παλιοτερα ενα Sportcity κ του ειχε αλλαξει τα παντα με malossi. Διαφορα ειχε μονο στην επιταχυνση κ οχι στην τελικη. Αισθανοσουν οτι το σκουτερ ηταν πιο δυνατο λογω επιταχυνσης. Παντως δεν μου αρεσε ο εντονος θορυβος που εκανε.
Μια αλλη μετατροπη που ειχε κανει κ μου αρεσε (κ οπτικα κ ουσιαστικα) ηταν η προσθεση αντιβαρων στο τιμονι. Το τιμονι ηταν λιγο πιο βαρυ αλλα πολυ πιο σαφες (κ πιο ομορφο).
-
Yiannis έγραψε:
Ο μηχανικος που παω το μηχανακι, ειχε παλιοτερα ενα Sportcity κ του ειχε αλλαξει τα παντα με malossi. Διαφορα ειχε μονο στην επιταχυνση κ οχι στην τελικη. Αισθανοσουν οτι το σκουτερ ηταν πιο δυνατο λογω επιταχυνσης. Παντως δεν μου αρεσε ο εντονος θορυβος που εκανε.
Μια αλλη μετατροπη που ειχε κανει κ μου αρεσε (κ οπτικα κ ουσιαστικα) ηταν η προσθεση αντιβαρων στο τιμονι. Το τιμονι ηταν λιγο πιο βαρυ αλλα πολυ πιο σαφες (κ πιο ομορφο).
Γιαννη και εγω εχω βαλει τα αντιβαρα και σου λεω με σιγουρια οτι το μηχανακι στα πολλα ειναι απιστευτα σταθερο και ευθηβολο και τα προτεινω ανεπιφυλακτα σε ολους!Ειναι και θεμα ασφαλειας πανω απο ολα!! :bye:
-
skipper έγραψε:
Γιαννη και εγω εχω βαλει τα αντιβαρα και σου λεω με σιγουρια οτι το μηχανακι στα πολλα ειναι απιστευτα σταθερο και ευθηβολο και τα προτεινω ανεπιφυλακτα σε ολους!Ειναι και θεμα ασφαλειας πανω απο ολα!! :bye:
Παιδιά σε τι ακριβώς αναφέρεστε ;;;;
Ο ρόλος των αντιβάρων στο τιμόνι, είναι η απόσβεση των κραδασμών που φτάνουν σ΄συτό. Τι σχέση έχουν τα αντίβαρα με την σταθερότητα του Sportcity;;; :hm$
-
@sr τα αντιβαρα δεν ειναι μονο για τις αποσβέσεις!!!!! για παραδειγμα οταν βαζεις βαλιτσα τοτε πρεπει να αλλάξεις τα αντιβαρα για να μην παιζει το τιμονι, αρα εχει βασιμο ρόλο αυτο που λένε τα παιδιά πιο πάνω!!! Τωρα το βαριατορ της μαλοζι κανει δουλεια αρκετη ΑΛΛΑ θελει να παιξεις και με τα ράουλα (αν θα ειναι ελεαφρια ή βαριά) τα οποία θα σου δώσουν μεγαλύτερη τελική ή επιτάχυνση αντιστοιχα. στο δικό μου το ατλαντικ 500 sprint με βαριατορ δεν μπορεις να το κανεις καλα με τιποτα
-
mandros έγραψε:
@sr τα αντιβαρα δεν ειναι μονο για τις αποσβέσεις!!!!!
Παιδιά τα αντίβαρα είναι ΜΟΝΟ για την απόσβεση κραδασμών. :bye:
-
srx6 έγραψε:
mandros έγραψε:
@sr τα αντιβαρα δεν ειναι μονο για τις αποσβέσεις!!!!!
Παιδιά τα αντίβαρα είναι ΜΟΝΟ για την απόσβεση κραδασμών. :bye:
Τα αντιβαρα του τιμονιου??Εισαι σιγουρος?? μονο για αποσβεση κραδασμων??οχι για καλυτερο ζυγισμα του τιμονιου?!αρα και πιω σταθερο?!
-
Αν και δεν είμαι μηχανικός για να μπορέσω να τεκμηριώσω την άποψη μου προσωπικά είμαι σίγουρος ότι τα αντίβαρα δεν έχουν την παραμικρή σχέση με προβλήματα ή λύση του θέματος ευστάθεια.
Πιθανόν να προκαλούν μια τέτοια αίσθηση λόγω της μείωσης των κραδασμών και των συντονισμών που φτάνουν στα χέρια σας.
Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν ένα μικρό φάσμα στροφών που συντονίζουν και οι κατασκευαστές προσπάθούν είτε με πλαστικές ροδέλες, είτε με εσωτερικά αντίβαρα, είτε με αντίβαρα στην άκρη του τιμονιού, είτε με σινεμπλόκ στα καβαλλέτα τιμονιού (πχ ΧΤ) να μειώσουν τους κραδασμούς που φθάνουν στα χέρια.
Σε προηγούμενες μοτοσυκλέττες μου, (κυρίως μονοκύλινδρα), βρέθηκα να οδηγώ είτε χωρίς αντίβαρα, είτε με ελαφρύτερα, με αποτέλεσμα το γρήγορο μούδιασμα των χεριών. Ποτέ όμως δεν διαπίστωσα αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά των μοτοσυκλεττών.
Τέτοιου είδους προβλήματα προκαλούνται από πιο σοβαρούς παράγοντες. (Σκελετός, αναρτήσεις, ελαστικά κλπ)
-
srx6 έγραψε:
Αν και δεν είμαι μηχανικός για να μπορέσω να τεκμηριώσω την άποψη μου προσωπικά είμαι σίγουρος ότι τα αντίβαρα δεν έχουν την παραμικρή σχέση με προβλήματα ή λύση του θέματος ευστάθεια.
Πιθανόν να προκαλούν μια τέτοια αίσθηση λόγω της μείωσης των κραδασμών και των συντονισμών που φτάνουν στα χέρια σας.
Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν ένα μικρό φάσμα στροφών που συντονίζουν και οι κατασκευαστές προσπάθούν είτε με πλαστικές ροδέλες, είτε με εσωτερικά αντίβαρα, είτε με αντίβαρα στην άκρη του τιμονιού, είτε με σινεμπλόκ στα καβαλλέτα τιμονιού (πχ ΧΤ) να μειώσουν τους κραδασμούς που φθάνουν στα χέρια.
Σε προηγούμενες μοτοσυκλέττες μου, (κυρίως μονοκύλινδρα), βρέθηκα να οδηγώ είτε χωρίς αντίβαρα, είτε με ελαφρύτερα, με αποτέλεσμα το γρήγορο μούδιασμα των χεριών. Ποτέ όμως δεν διαπίστωσα αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά των μοτοσυκλεττών.
Τέτοιου είδους προβλήματα προκαλούνται από πιο σοβαρούς παράγοντες. (Σκελετός, αναρτήσεις, ελαστικά κλπ)
μαλιστα, τελικά έχεις δικιο αρα στο δικο μου το 500αρι πρέπει να αλλάξω λαδια γιατι ψιλοπαιζει λιγο το τιμονι οταν το αφηνω ......
-
τα αντιβαρα δεν παιζουν ελαχιστο ρολο στην αποσβαση σε λακουβες κτλπ..κυριοσ ρολος τους ειναι να βαρυνουν λιγο το τιμονι κ ετσι γινεται κ πιο σταθερο το μηχανακι κ κυριωσ στισ υψηλες ταχυτητεσ..οταν πηγαινω πανω απο 90 δεν ειναι σταθερο το τιμονι σε σχεση με παρομοια μηχανακια,ακομα κ με ρανερ..εγω θα βαλω..οχι πολυ βαρια..
-
παιδια βρίσκω πολύ ενδιαφεροντες τις αποψεις σας για τα αντιβαρα.
Εγω παραγγηλα παντως τα χερουλια του SCARABEO και αν έρθουν χωρις αντιβαρα θα μου τοποθετησουν ξεχωριστα
-
ενδιαφερουσες :D
-
Καλησπερα καλως σας βρηκα..
Ξερω ξεθαβω θέμα αλλα εχω μερικες αποριες..
Το σπορτσιτι μου βγαζει 185κμ με 10 ευρώ(7lt) που εβαλα δλδ φουλ ντεποζιτο + 120κμ τελική περιπου...
εχει 6000κμ...
Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι με τις μπιλιες που λενε ολοι(raoula?) αν βαλεις ελαφρυτερες παιρνεισ καποια ροπη για εκκινησεις? δεν εχω προβλημα με το μηχανακι απλα ηθελα να τραβαει λιγο περισσοτερο...
α)Ποσο κοστιζει να τις αλλαξω; 20 ευρω λενε κανει η αγορα; τιμη για αγορα και εργασια στο περιπου ;αλλαζω μονο τα ραουλα; το βαριατορ το αφηνω το μαμα;
b)Σε καταναλωση θα γινει καλυτερο η θα τρωει τα αντερα του ;
c)Τελική θα χάσω;;;
Ευχαριστω και σορρυ για τις πολλες ερωτησεις...
Παντα ορθιοι...
-
εγω φιλε μου αλλαξα προχθες ραουλα κι εβαλα γνησια της aprilia 10,7 γρ. . με αυτα τα ραουλα δε χρειαζεται να αλλαξεις βαριατορ αλλα αν αλλαξεις πολυ τα γραμμαρια απο τα εργοστασιακα νομιζω θα χρειαστεις. το δικο μου παντως εχει λιιγο καλυτερες επιταχυνσεις και λιγο περισσοτερη καταναλωση μ αυτες τις μπιλιες.
-
mandros έγραψε:
@sr τα αντιβαρα δεν ειναι μονο για τις αποσβέσεις!!!!!
Παιδιά τα αντίβαρα είναι ΜΟΝΟ για την απόσβεση κραδασμών. :bye:
δικιο εχεις Byron μονο κατα ενα μερος.
δοκιμασε να βγαλεις τα αντιβαρα απο το μηχανακι σου και κανε μια βολτα.
θα εκπλαγεις με το ποσο αλλαζη η συμπεριφορα της μηχανης. εδω παιζει ρολο η αδρανεια (οπως και στη αποσβεση κραδασμων) στη αλλαγη κατευθυνσης. θα νομιζεις οτι αλλαξες μηχανη. θα γινει πιο ευελικτη στις χαμηλες ταχυτητες, αλλα ψηλα θα "κοσκιναει" ιδιαιτερα αν εχει και αερα με προσοχη.