0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

THOMAS CHRISTOU

ATLANTIC 125 - SERVICE 1000 Km
« - : Νοέμβριος 08, 2006, 12:17:00 μμ »
Μετά από δύο καλοκαίρια το ATLANTIC μου έφτασε αισίως τα 1000 χλμ.!!!(μη γελάτε μόνο μέσα στη πόλη τη χρησιμοποιώ).
Θερμή παράκληση λοιπόν (κυρίως προς BILL):
Οδηγίες για να κάνω το service.Ζητάω οδηγίες γιατί εδώ στην Έδεσσα δεν έχω εμπιστοσύνη κανένα και θέλω να ξέρω τι να ζητήσω και τι να προσέξω.
Και δύο ερωτήσεις :
1.Το μηχανάκι είχα να το κινήσω περίπου ένα μήνα με αποτέλεσμα να πέσει η μπαταρία.Δικαιολογείται αυτό ? Αφού το έβαλα μπροστά και το έκανα μια μικρή βόλτα το άφησα αναμμένο περίπου μισή ώρα , αλλά η μπαταρία δε φόρτισε καθόλου.Είνα φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να υποψιαστώ ότι υπάρχει πρόβλημα στη φόρτιση ?

2.Υπάρχει κανένας τρόπος να αυξήσουμε την ισχύ του κινητήρα ?
Είναι πολύ μικρός για το σκάφος του ATLANTIC με αποτέλεσμα το μηχανάκι να σέρνερται στο δρόμο.



*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1070
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Re: ATLANTIC 125 - SERVICE 1000 Km
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 09, 2006, 04:28:43 μμ »
θωμα θα προλαβεις να κανεις το service των 6000 η θα το πουλησεις λογω παλαιοτητας? :-D  :-D

λοιπον για τα 1000

λαδι κινητηρα
φιλτρο λαδιου
λαδι μεταδοσης (βαλβολινη)
ελεγχος ρυθμισης καρπυρατερ (ρελαντι κ μιγμα)

αυτα σαν αντικατασταση

εκτος αυτων των εργασιων θελει κ ενα γενικο ελεγχο καλης λειτουργειας ολων των αρθρωσεων κ συνδεσμων,απο πολους μπαταριας μεχρι σφιξιμο τροχων


η μπαταριες ανοικτου τυπου χανουν ευκολα,σε σχεση με αλλου τυπου μπαταριες,το ρευμα τους απο ακινησια.

το συστημα φορτισης της μοτοσυκλετας σηντηρει την μπαταρια και δεν μπορει να την φορτιση πληρως.
η αποκατασταση της μπαταριας πρεπει να γινει με εξωτερικο φορτιστη για τον χρονο που χρειαζετε.
κ να ξερεις οτι οσες περισοτερες φορες χασει το ρευμα της μια μπαταρια τοσο μειωνετε ο χρονος ζωης της.

παντως εαν χρειαστει αλλαγη δωσε κατι παραπανω σε χρηματα,περι τα 20ευρω,και βαλε την αντιστοιχη σε αμπερ και μεγεθος σε κλειστου τυπου.ειναι πιο εμπιστες.

οσο για την αποδοση εαν το μετακινεις μονο μεσα στην πολη θα χρειαστει να κανεις τον κινητηρα πιο ελαστικο κ να δουλευει ΄΄πιο βαθεια΄΄στην ωφελιμη περιοχη του.
αυτο μπορεις να το πετυχεις βαζοντας ελαφρυτερες μπιλιες(αντιβαρα) στο βαριατορ η ακομα καλυτερα την ολοκληρη αντικατασταση του με το βελτιωτικο της malossi.
η διαφορα ειναι ικανοποιητικη.

και οταν θα φτασεις στα χιλιομετρικα ορια αλλαγης του ιμαντα θα προτιμησεις τον αντιστοιχο της malossi για να ΄΄δεσει΄΄ το καρε.

ΥΓ.μεγαλη προσοχη στο διακενο του μπουζι.αυστηρα 0,7 εως 0,8mm

*

THOMAS CHRISTOU

Re: ATLANTIC 125 - SERVICE 1000 Km
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 10, 2006, 06:07:11 μμ »
Παράθεση

bill έγραψε:
θωμα θα προλαβεις να κανεις το service των 6000 η θα το πουλησεις λογω παλαιοτητας? :-D  :-D


Το προηγούμενο μηχανάκι μου , ένα Piaggio Skipper 150 , το είχα από το ΄96 έως το ΄05 και πρόλαβε να κάνει κάτι λιγότερο από 5000 χλμ ....Στατιστικά λοιπόν με το ATLANTIC πάμε καλά.
 :lol%  :lol%  :hha%  :lol%  :lol%

Ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες.

 :prm  :prm  :prm

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης