θωμα θα προλαβεις να κανεις το service των 6000 η θα το πουλησεις λογω παλαιοτητας?
λοιπον για τα 1000
λαδι κινητηρα
φιλτρο λαδιου
λαδι μεταδοσης (βαλβολινη)
ελεγχος ρυθμισης καρπυρατερ (ρελαντι κ μιγμα)
αυτα σαν αντικατασταση
εκτος αυτων των εργασιων θελει κ ενα γενικο ελεγχο καλης λειτουργειας ολων των αρθρωσεων κ συνδεσμων,απο πολους μπαταριας μεχρι σφιξιμο τροχων
η μπαταριες ανοικτου τυπου χανουν ευκολα,σε σχεση με αλλου τυπου μπαταριες,το ρευμα τους απο ακινησια.
το συστημα φορτισης της μοτοσυκλετας σηντηρει την μπαταρια και δεν μπορει να την φορτιση πληρως.
η αποκατασταση της μπαταριας πρεπει να γινει με εξωτερικο φορτιστη για τον χρονο που χρειαζετε.
κ να ξερεις οτι οσες περισοτερες φορες χασει το ρευμα της μια μπαταρια τοσο μειωνετε ο χρονος ζωης της.
παντως εαν χρειαστει αλλαγη δωσε κατι παραπανω σε χρηματα,περι τα 20ευρω,και βαλε την αντιστοιχη σε αμπερ και μεγεθος σε κλειστου τυπου.ειναι πιο εμπιστες.
οσο για την αποδοση εαν το μετακινεις μονο μεσα στην πολη θα χρειαστει να κανεις τον κινητηρα πιο ελαστικο κ να δουλευει ΄΄πιο βαθεια΄΄στην ωφελιμη περιοχη του.
αυτο μπορεις να το πετυχεις βαζοντας ελαφρυτερες μπιλιες(αντιβαρα) στο βαριατορ η ακομα καλυτερα την ολοκληρη αντικατασταση του με το βελτιωτικο της malossi.
η διαφορα ειναι ικανοποιητικη.
και οταν θα φτασεις στα χιλιομετρικα ορια αλλαγης του ιμαντα θα προτιμησεις τον αντιστοιχο της malossi για να ΄΄δεσει΄΄ το καρε.
ΥΓ.μεγαλη προσοχη στο διακενο του μπουζι.αυστηρα 0,7 εως 0,8mm