Παιδιά γειά σας,
Εχω ένα Atlantic 200 μοντέλο 2004 το οποίο με έχει βγάλει παλλικάρι τα τελευταία 3 χρόνια που είναι στην κατοχή μου (2ο χέρι).
Μήπως κάποιος μπορεί να με διαφωτίσει για τα παρακάτω;
1) Μπορώ να βρω εξάτμιση (μόνο τελικό καζανάκι) σε πιο φθηνή τιμή από τα 160€ (!!!) που μου ζήτησαν;
2) Μόλις αφήνω το τιμόνι και σε ταχύτητες από 40 ως 80 km/h έχω πολύ τρέμουλο στο τιμόνι το οποίο δεν υπάρχει σε ταχύτητες εκτός αυτού του εύρους. Έχω μπαγκαζιέρα και οχι βαρίδια (?) στο τιμόνι, μήπως παίζει αυτό ρόλο;
3) Η μπαταρία είναι σχεδόν καινούρια και ανά μέρα κυρίως το χειμώνα το βάζω μπροστά με καλώδια. Μήπως το γονατίζει ο συναγερμός;
Ευχαριστώ...
1) εξατμιση πιο φθηνη λιγο δυσκολο...μονο σε κανενα εξατμισα κ πατεντα ( κοψε ραψε δηλαδη) , αλλιως ολες οι επωνυμες εχουν πανω απο 160...
2) αλλαξε τα υγρα στο πηρουνι ( αναρτησεις) με λιγο πιο παχυρευστο , ελεγξε τις βασεις του κινητηρα κ θα εισαι οκ. να ξερεις οτι η βαλιτσα κανει το προβλημα εντονοτερο ακομα κ να μην εχει τιποτα μεσα. ( εννοειται οτι η πιεση ελαστικων ειναι οκ)
τα αντιβαρα στο τιμονι ειναι για προστασια των μανετων απο πτωση κ για την μειωση των υψισυχνων κραδασμων του κινητηρα στο τιμονι...δεν μπορουν να σταματησουν το τρεμουλο...μονο σταμπιλιζατερ μπορει κ αυτο αρκετα σφιγμενο
3) φορτισε την μπαταρια με εξωτερικο φορτιστη κ μολις ειναι πληρως φορτισμενη βαλε το μηχανακι μπροστα κ ελεγξε με ενα πολυμετρο την φορτιση της μηχανης...πρεπει στις 3000 στροφες να κυμαινεται απο 13.5 εως 14.8
εαν περασεις αυτο το τεστ αποσυνεδεσε τον ενα απο τους πολους της μπαταριας κ συνδεσε σε σειρα το πολυμετρο για να δεις τυχων απωλειες με κλειστο διακοπτη....πρεπει μετα απο 10 δευτερολεπτα απο το κλεισιμο του διακοπτη να εχεις 0 αμπερ.
αν κ απο εκει εισαι οκ τοτε αλλαξε μπαταρια...εχει βραχυκυκλωσει καποιο στοιχειο της, εχει μικρυνει η χωρητικοτητα της κ χανει πολυ γρηγορα το ρευμα της...
αν θες την γνωμη μου...παρε μονο yuasa για να ξενιασεις