λοιπον για να μην το μετανιωσεις θα στο συγκρινω με το beverly..εχουν την ιδια μηχανη..το sportcity ειναι πιο γρηγορο αν συγκρινεις αναλογια κιλου ανα ιπο(το sportcity ειναι αρκετα πιο ελαφρυ)..σε συνεργασια με ενα σετ πιο ελαφριων μπιλιων πατας ολα τα 250 αρια..
ακομα εχει πολυ καλυτερες αναρτησεις και παρα πολυ καλυτερα φρενα απο το beverly..
το beverly εχει βεβαια πολυ πιο πολυθρωνατη θεση οδηγησης και πιο βολικη για ψηλους..σε πιο σωστη θεση το τιμονι(λιγο πιο ψηλα και πιο φαρδυ) και μεγαλυτερους χωρους(κατω απο τη σελα ολοκληρη η σελα ειναι χωρος για πραγματα,ενω στο sportcity χωραει μονο ενα κρανος,και στο ντουλαπακι)..στο sportcity στο ντουλαπακι βαζεις τα χαρτια σου,αντε και τις τσιχλες..στο beverly περισσοτερα..
αρα το sportcity ειναι πιο ελαφρυ πιο γρηγορο,εχει καλυτερα φρενα αναρτησεις αλλα δεν εχει πολλους χωρους..αν σε βολευει η θεση οδηγησης δεν εχεις παρα να προχωρησεις στην αγορα!!
και ειναι και πιο φθηνο...
κατι οχι και τοσο συμαντικο αλλα με χαλαει εμενα σε σχεση με το beverly..στο sportcity για να βαλεις βενζινη πρεπει να βγαλεις τα κλειδια να το βαλεις στο σταν,να ανοιξεις τη σελα και να βαλεις..στο beverly βαζεις στα ποδια σου αναμεσα που ειναι η ταπα και δεν βγαζεις ουτε τα κλειδια..με ενα κουμπακι ανοιγει η ταπα,οπως και η σελα με ενα αλλο κουμπακι,και με 3ο κουμπακι το ντουλαπακι..το sportcity θελει παντου να βγαλεις βαλεις τα κλειδια.και για να βαλεις βενζινη σηκωνεσαι..
πρωσοπικη μου γνωμη,το συστημα φρενα αναρτησεις του beverly ειναι αθλιο μπροστα στο sportcity..πατας φρενο και μπλοκαρει ο τροχος χωρις να το καταλαβεις..το sportcity κοκαλωνει..αγκυρες λεμε./..

...