τα κιτρινα καλωδια εχουν ξεχωριστη φαση το καθενα.
πρεπει με κινητηρα μαρσαριστο απο 3000 στροφες κ πανω να σου φερνουν 30βολτ κ πανω εναλασσομενο.θα τα μετρας μεταξυ τους ομως κιτρινο με κιτρινο και οχι κιτρινο με γειωση.
θα τσεκαρεις εαν βγαζουν ολες οι φασεις μεταξυ τους το ιδιο ρευμα περιπου.
εαν ολα ειναι οκ θα βαλεις το πολυμετρο σου στην ενδειξη Α αμπερ και θα γεφυρωνεις της φασεις (κιτρινα καλωδια) μεταξυ τους.
θα πρεπει να σπινθηριζουν εντονα και με κινητηρα στο ρελαντι θα πρεπει να σου δειχνουν πανω απο 5 αμπερ.
τα αλλα δυο καλωδια της φισας το ενα ειναι γειωση και το αλλο το θετικο της μπαταριας.
σε αυτα τα καλωδια θα πρεπει να εχεις την ταση της μπαταριας
εαν απο καλωδια και πηνια εισαι οκ τοτε ο ανορθωτης ειναι για πεταμα με την προυποθεση οτι η μπαταρια ειναι εαν οχι τερμα ,αρκετα φορτισμενη για να μπορεις να ελενξεις την ταση της φορτισης