0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπερα, σου έχω στείλει πμ για το πίσω αμορτισέρ. Δεν γνωρίζω αν μπαινει στο δικό μου το συγκεκριμένο, μοιάζει πάρα πολύ με αυτο που φοράει (το μαμα).Αν μπαινει με ενδιαφέρει
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι