APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: nick2ono στις Αύγουστος 15, 2009, 12:33:33 μμ
-
καθως εκανα ενα tour στο af1 πετυχα αυτο : συγχρονισμος σωματων ψεκασμου (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=115421)
και με οσα διαβασα καταλαβα οτι κατι παιζει με το κενο αερος :thnk:
υπαρχει καποιος να με διαφωτισει στο τι παιζει κ πως γινεται ακριβως αυτος ο ελεγχος??
ευχαριστω προκαταβολικα!! :blus: :bye:
-
καθως εκανα ενα tour στο af1 πετυχα αυτο : συγχρονισμος σωματων ψεκασμου (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=115421)
και με οσα διαβασα καταλαβα οτι κατι παιζει με το κενο αερος :thnk:
υπαρχει καποιος να με διαφωτισει στο τι παιζει κ πως γινεται ακριβως αυτος ο ελεγχος??
ευχαριστω προκαταβολικα!! :blus: :bye:
Καλη ερωτηση Νικο..... :kalo:
Να συπληρωσω και εγω με μια ερωτηση.....
Για να γινει συνχρονισμος κυλινδρων χρειαζεται οποσδηποτε το axone,ή γινεται και χωρις αυτο? :thnk:
Μιλαω παντα για '06 και μετα.
Οι γνώστες τα φωτα τους....... :bye: :bye:
-
http://www.ducatisuite.com/carbsynch.html :P
-
ο συγχρονισμός των κυλίνδρων γίνεται με ένα υποπιεσόμετρο το οποίο συνδέεται σε ειδικές θέσεις πάνω στα σώματα ψεκασμού.
με αυτόν τον τρόπο ρυθμίζεις τα σώματα ώστε να "τραβάνε " το ίδιο καύσιμο.
αν ψάξετε υπάρχει και στο manual .
αν θέλει κάποιος περισσότερες πληροφορίες να ψαχτώ για να βάλω κανένα φωτορεπορτάζ!!! :D
-
ορίστε ...... ψάχτηκα!!! :P :P
http://www.geocities.com/sl_mille/synch.html
-
Aυτο που λεει ο Αmauri ειναι οτι εχοντας ενα σενσορα για τον ελεγχο του μιγματος απο την ECU, πως ειναι δυνατον το ΑΧΟΝΕ να διαβαζει μεγαλυτερη υποπιεση στον μπροστα κυλινδρο.....και μαλιστα παντα 50hPa πιο πολυ.......
Ετσι, βαση λογικης, ο συγχρονισμος των σωματων του ψεκασμου, δεν γινεται συμφωνα με την απριλια και το ΑΧΟΝΕ, αλλα με τον γνωστο, πατροπαραδοτο τροπο, των υποπιεσομετρων υδραργυρου..........
Επισης, στα 20000χλμ θελει και τσεκαρισμα και τα επιπεδα του CO2 και φυσικα ρυθμισμα........
-
αν κοιτάξεις και το λινκ που έβαλα σου λέει να αποσυνδέσεις τον αισθητήρα ώστε να μην παίρνει λανθασμένη ένδειξη ο εγκέφαλος κατά τη διάρκεια της ρύθμισης!
-
απορια: αν αποσυδεσεις τον αισθητηρα θα μπορεσει να δουλεψει σωστα ο ψεκασμος???
δηλαδη μηπως αν τον αποσυνδεσεις η ecu παρουσιασει σφαλμα?
-
απορια: αν αποσυδεσεις τον αισθητηρα θα μπορεσει να δουλεψει σωστα ο ψεκασμος???
δηλαδη μηπως αν τον αποσυνδεσεις η ecu παρουσιασει σφαλμα?
δεν μπορώ να σου απαντήσω στην ερώτησή σου αλλά για να γίνετε με αυτόν τον τρόπο η ρύθμιση μάλλον δεν θα υπάρχει πρόβλημα!!
-
Δεν αποσυνδεεις τιποτα, τουλαχιστον στα καινουρια mille (04+) και tuono 06+..........
-
θα μπορουσε αν ειναι γρηγορος ο σενσορας να διαβαζει διαφορετικη χρονικη στιγμη για τον μπροστα και σε αλλο χρονο την υποπιεση για τον πισω.
αλλα φαινεται μαλλον απιθανο.
οσο αφορα οτι κατα τη διαρκεια ρυθμισης αποσυνδεεις τον σενσορα, δεν βγαζει σφαλμα η cpu οτι κοπηκε η επικοινωνια? εκτος αν συνδεεις ενα εξωτερικο σενσορα οποτε παιρνεις λαθος τιμες η cpu. και σαυτη τη περιπτωση ειναι λαθος ο τροπος.
τα σωματα δεν εχουν αναμονες ξεχωριστες υποπιεσης? παντως ο απολυτος τροπος ρυθμισης ειναι με υποπιεσομετρα και μαλιστα θα πρεπει να ειναι συγχρονισμενα και τα υποπιεσομετρα. (τα συνδεουμε στην ιδια εισαγωγη με ταφ οποτε θα πρεπει να δειχνουν ιδια τιμη και ετσι βεβαιωνομαστε οτι ειναι συγχρονισμενα)
-
λοιπον ψαχνοντας παλι στο αμερικανικο βρηκα αυτο: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=173624
στο οποιο περιγραφεται καλυτερα η διαδικασια! :thnk: βεβαια λογω ελλειψης εργαλειων θα προσαπθησω να εντοπισω τα σωληνακια υποπιεσης, τις βιδες ρυθμισης και τον αισθητηρα και θα επανελθω με φωτο :D
-
Λυσε μου μια απορια...........τι θες να κανεις???? :thnk: :thnk: :thnk:
ps. Μπορω να σου βρω και αλλες φωτο