APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: zlionakis στις Φεβρουάριος 19, 2009, 09:09:07 μμ

Τίτλος: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: zlionakis στις Φεβρουάριος 19, 2009, 09:09:07 μμ
Εδω και κάμποσο καιρό ψαχνω από εδώ και από εκεί να βρώ τι γίνεται με το λάδι στα mille/tuono...

Διάφορα manual που έχω κατεβάσει από την Aprilia λένε και διαφορετικά πράγματα....

αλλα λένε το Agip 4tec που είναι ημισυνθετικό,

άλλα το Racing που είναι συνθετικό 100%

άλλες προδιαγραγές στο ένα manual και άλλες στο άλλο :thnk: :thnk: :thnk:

Τελικά πιό είναι το καλύτερο ποιοτικά λάδι που πρέπει να χρησιμοποιούμε (στην ΕΛΛΑΔΑ )στα μοτέρ μας και που δεν δημιουργεί χτύπημα στις αλλαγες κιβωτίου??

Προσωπικά χρησιμοποιώ το Motul 300V 15-50 (fully synthetic)...

Αλλά το θέμα είναι...Αξίζει?? Γιατί όπως και να το κάνουμε είναι πολύ ακριβό...

και παρόλα αυτά από σταση μου χτυπάει το κιβώτιο αρκετά για να μπεί σε ταχύτητα... (δεν ξέρω αν συμβαίνει έτσι κι αλλιώς)

Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας περί τούτου...

Ευχαριστώ,

Zac



Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: tasosm στις Φεβρουάριος 19, 2009, 09:16:18 μμ
Το ιδιο κανει και το δικο μου κιβωτιο.αρκετες φορες οταν βαζω πρωτη ακουγεται αρκετα.Εγω χρησιμοποιουσα λαδι agip αλλα σταματησα να το βαζω διοτι στα 5000 χλμ που κανω τις αλλαγες ο δεικτης εφτανε κοντα στο min.

Τωρα και για πρωτη φορα εβαλα Repsol και η διαφορα ειναι αισθητη.Εχει μαλακωσει αρκετα το κιβωτιο αλλα παλι ορισμενες φορες στην πρωτη παλι ακουγεται.

Μενει να δω ποση καταναλωση θα εχω μεχρι την επομενη αλλαγη.
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: Drakos στις Φεβρουάριος 19, 2009, 09:32:48 μμ
Αυτό με την πρώτη το κάνει και το δικό μου που και που,αλλά μόνο όταν κινείται εντός των τειχών.

Σε βόλτα γΛήγορη,είναι άψογο.
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: zlionakis στις Φεβρουάριος 19, 2009, 09:34:00 μμ
Αυτό με την πρώτη το κάνει και το δικό μου που και που,αλλά μόνο όταν κινείται εντός των τειχών.

Σε βόλτα γΛήγορη,είναι άψογο.

Τι λαδόξυδο χρησιμοποιείς??
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: nick2ono στις Φεβρουάριος 19, 2009, 09:42:09 μμ
 :bye:
εγω παλι βαζω 15-50 της agip και στις 2 τελευταιες αλλαγες η σταθμη δεν εχει καθολου ενδειξη ( δεν φαινεται ιχνος  λαδιου) !!  :ohyes:
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: Drakos στις Φεβρουάριος 19, 2009, 09:44:40 μμ
 :thnk: Πίστεψε με,δεν θυμάμαι τι έβαλα τελευταία φορά ! * :srry:
Έχω βάλει πάντως silkolene,agip και motul πρέπει να είναι αυτά που έχει τώρα !
Το ότι "τσιμπάει" λάδι,είναι φυσιολογικό και δεν νομίζω να παίζει ρόλο το τί λάδι βάζεις.
Μάλλον σημασία έχει το πως θα το λιώνεις για το πόσο θα κάψει κι όχι το είδος του λιπαντικού...  :D


* είπαμε αξιόπιστο συλλεκτικό,το καβαλάω και φεύγω.  :tez:
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: zlionakis στις Φεβρουάριος 19, 2009, 09:47:33 μμ
* είπαμε αξιόπιστο συλλεκτικό,το καβαλάω και φεύγω.  :tez:

Μου ιχαι ξαιφιγοι ραι φυλε αφτω!!! :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: Aprilios Καίσαρας στις Φεβρουάριος 21, 2009, 04:39:40 μμ
Εγώ έβαζα agip 15-50 ημισυνθετικό και κοπάναγε
Αλλαξα σε silikolene 15-50 φουλ συνθετικο και σε 1500 χιλόμετρα είχε χάσει πάνω από 1L
αλλα δεν κοπάναγε.
Τώρα έβαλα 10-60 φουλ συνθετικό agip και ούτε χανει, ούτε κοπανάει αλλά θέλει
αρκετή παραπάνω δύναμη στην αλλαγή τσχύτητας, ιδίως κρύο.
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: nicktuono στις Φεβρουάριος 21, 2009, 11:58:46 μμ
 Πέρα από τις διαφορές που έχετε παρατηρήσει μεταξύ λαδιών, για να μην ''κοπανάει'' στο κούμπωμα της πρώτης από στάση, δοκιμάστε να κρατάτε τη μανέτα του συμπλέκτη πατημένη μερικά δευτερόλεπτα πριν πατήσετε το λεβιέ...  ;)
 Εγώ πάντως τα silkolene τα έχω βρει λίγο καλύτερα στο κούμπωμα από στάση, σε σχέση με τα agip...
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: lord στις Φεβρουάριος 22, 2009, 12:00:16 πμ
Πέρα από τις διαφορές που έχετε παρατηρήσει μεταξύ λαδιών, για να μην ''κοπανάει'' στο κούμπωμα της πρώτης από στάση, δοκιμάστε να κρατάτε τη μανέτα του συμπλέκτη πατημένη μερικά δευτερόλεπτα πριν πατήσετε το λεβιέ...  ;)
 Εγώ πάντως τα silkolene τα έχω βρει λίγο καλύτερα στο κούμπωμα από στάση, σε σχέση με τα agip...

+1 ;)

κι εγω λεω να μην τα αλλαξω,ως τωρα ειμαι πολυ ικανοποιημενος με τη συμπεριφορα τους...
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: zlionakis στις Φεβρουάριος 22, 2009, 12:03:04 πμ
Εγώ έβαζα agip 15-50 ημισυνθετικό και κοπάναγε
Αλλαξα σε silikolene 15-50 φουλ συνθετικο και σε 1500 χιλόμετρα είχε χάσει πάνω από 1L
αλλα δεν κοπάναγε.
Τώρα έβαλα 10-60 φουλ συνθετικό agip και ούτε χανει, ούτε κοπανάει αλλά θέλει
αρκετή παραπάνω δύναμη στην αλλαγή τσχύτητας, ιδίως κρύο.

Εβαζα 10/60 στο sxv που είχα..σο tuono είναι εντάξει να τα χρησιμοποιείς??

P.S. ημισυνθετικα Vs συνθετικά κανείς για να συγκρίνουμε???
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: Byron στις Φεβρουάριος 22, 2009, 12:28:18 πμ
Το ότι "τσιμπάει" λάδι,είναι φυσιολογικό και δεν νομίζω να παίζει ρόλο το τί λάδι βάζεις.

Παίζει και παραπαίζει.  :bye:
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: v997 στις Φεβρουάριος 22, 2009, 12:47:12 πμ
Εγω εχω δοκιμασει.....τα εξης:
(ολα ημισυνθετικα 15/50)

1.motul
2.agip
3.castrol
4.motorex
5.silkolene

Λοιπον......παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη....τα agip δεν μου αρεσαν καθολου.
Τα castrol και motul καπως καλυτερα αλλα παλι οχι.
Τωρα φοραω τα silkolene με τα οποια ειμαι πολυ ευχαριστημενος,αλλα πολυ καλα εξισου
ειναι και τα motorex.Εχοντας μια μικρη διαφορα στην τιμη υπερ των τελευταιων.
Παντως εγω εκει θα ειμαι πλεον,αναμεσα motorex-silkolene.

  Ααα.....οι πρωτες χτυπανε παντου,τουλαχιστον στα πιο πολλα.
Και για την καταναλωση λαδιου,αυτη εχει να κανει και με την εποχη,αλλα και με τον τροπο
οδηγησης.Δεν μου εχει καψει ποτε πανω απο 500 γραμμ. στα 4-5 χιλ. χλμ,και αυτο καλοκαιρι.
  Μην ξεχναμε οτι τα μεγαλα δικυλινδρα εχουν απωλειες και απο τις αναθυμιασεις λαδιου,λογο
μεγαλων αυξομειοσεων πιεσης στα καρτερ.

Αυτααα.....

 :bye: :bye:




Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: kompimen στις Φεβρουάριος 22, 2009, 12:56:44 πμ
μην σας φαίνεται παράξενο που τα συνθετικά λάδια έχουν μεγαλήτερη κατανάλωση από τα ημισυνθετικά, είναι απολύτως φυσιολογικό!!!

εγώ χρησιμοποιώ motul 300v και μόνο για το silkolene θα το αλλάξω (γιατί έχω εμπιστοσύνη στον bill) ότι άλλο και αν έχω δοκιμάσει δεν μου αρέσει!!
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: nikos force στις Φεβρουάριος 24, 2009, 02:45:24 μμ
παντως τα 18 ευρω που δινει το λιτρο ο αντιπροσωπος των silikolene ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ...

και παροτι δεν εχω θεμα με το κοστος ειτε τη συχνη αλλαγη λαδιων ...  εεεε  αυτο παραπαει ...

η επομενη παει για μοτουλ ...
 
σε οσα μονοκυλινδρα πριονια το εχω βαλει , πραγματικα μαλακωσε το κιβωτιο...

δεν εχω βεβαια και καποιο παραπονο απο τα sili ουτε ως προς το κιβωτιο ουτε ως προς καταναλωση ... λιγο περισσοτερο απο μισο λιτρο ,στα 5000χλμ κατακαλοκαιρο ...

βεβαια παιζει να παιξει και μια δοκιμουλα στα redline
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: zlionakis στις Φεβρουάριος 24, 2009, 10:02:27 μμ
παντως τα 18 ευρω που δινει το λιτρο ο αντιπροσωπος των silikolene ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ...

και παροτι δεν εχω θεμα με το κοστος ειτε τη συχνη αλλαγη λαδιων ...  εεεε  αυτο παραπαει ...

η επομενη παει για μοτουλ ...
 
σε οσα μονοκυλινδρα πριονια το εχω βαλει , πραγματικα μαλακωσε το κιβωτιο...

δεν εχω βεβαια και καποιο παραπονο απο τα sili ουτε ως προς το κιβωτιο ουτε ως προς καταναλωση ... λιγο περισσοτερο απο μισο λιτρο ,στα 5000χλμ κατακαλοκαιρο ...

βεβαια παιζει να παιξει και μια δοκιμουλα στα redline

Και εμένα ο αντιπροσωπος πάντως τα 300V €18,5 τα έχει....από 16 που τα είχε...ξαφνικά ανέβηκαν!

αστα να πάνε...μας κοροϊδεύουνε μου φαίνεται...

εγώ πάντως ακούω καλά λόγια για τα mobil-1 100% συνθετικά αυτοκινήτου...και έχουν και 11 ευρώ το λίτρο..
Οσοι τα χρησιμοποιούν δεν έχουν κανένα πρόβλημα....και ο speed τα χρησιμοποιεί και είναι ευχαριστημένος
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: kompimen στις Φεβρουάριος 25, 2009, 01:20:43 μμ
τώρα και εσύ βρήκες άτομο για πρότυπο!!!! :P :P :P :P :P :P :P



εγώ πάντως δεν θα έβαζα λάδια αυτοκινήτου!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: zlionakis στις Φεβρουάριος 25, 2009, 05:48:21 μμ
τώρα και εσύ βρήκες άτομο για πρότυπο!!!! :P :P :P :P :P :P :P



εγώ πάντως δεν θα έβαζα λάδια αυτοκινήτου!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

Πάντως οι προδιαγραφες του mobil-1 15-50 είναι ακριβως ιδιες με αυτες που ζητάει το manual της aprilia!!!
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: speed στις Φεβρουάριος 26, 2009, 01:59:35 μμ
Πάντα έψαχνα το καλύτερο λάδι για το όποιο μηχανάκι τύχαινε να έχω τη δεδομένη στιγμή. Ακριβά λάδια αλλάζονταν στα μισά ή και λιγότερο από τα μισά χιλιόμετρα που πρότεινε ο κατασκευαστής διότι " έτσι έπρεπε ". Γιατί έτσι πρέπει; Ποιος το λέει; Ο κατασκευαστής αλλάζει τα προτεινόμενα λάδια κάθε φορά που η εταιρία αλλάζει συμφωνία με τους λαδάδες. Κανένα μηχανάκι δε χάλασε επειδή το λάδι που του έβαλαν δεν είναι αυτό που πουλάει ο αντιπρόσωπος. Χαλάνε άμα δεν τους βάλεις λάδι ή άμα δεν το αλλάξεις ποτέ. Το όλο marketing στηρίζεται στον ψυχισμό του αναβάτη που θέλει το καλύτερο για την "καλή" του. Έτσι πουλάνε ότι θέλουν. Σε ξένα site έχω διαβάσει για τύπους που χρησιμοποιούσαν λάδια αυτοκινήτων σε συσκευασία γκαζοντενεκέ και μετά 200.000χμ όλα πήγαιναν ρολόι. Τώρα αν στα 300.000 υπάρχει πρόβλημα δεν ξέρω. Έπειτα τα λάδια τα πανάκριβα με τη φωτογραφία του αναβάτη να ξύνει γόνατο είναι όντως καλά, αλλά για αγώνες. Τώρα πως ταυτίζει τις ανάγκες των αγώνων με τις δικές του ο μέσος αναβάτης ενός π.χ. ΧΤ δεν ξέρω. Παιδιά ειδικός δεν είμαι αλλά νομίζω ότι μας πιάνουν τον κ@#$.
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: mak74 στις Φεβρουάριος 26, 2009, 06:10:59 μμ
Πάντα έψαχνα το καλύτερο λάδι για το όποιο μηχανάκι τύχαινε να έχω τη δεδομένη στιγμή. Ακριβά λάδια αλλάζονταν στα μισά ή και λιγότερο από τα μισά χιλιόμετρα που πρότεινε ο κατασκευαστής διότι " έτσι έπρεπε ". Γιατί έτσι πρέπει; Ποιος το λέει; Ο κατασκευαστής αλλάζει τα προτεινόμενα λάδια κάθε φορά που η εταιρία αλλάζει συμφωνία με τους λαδάδες. Κανένα μηχανάκι δε χάλασε επειδή το λάδι που του έβαλαν δεν είναι αυτό που πουλάει ο αντιπρόσωπος. Χαλάνε άμα δεν τους βάλεις λάδι ή άμα δεν το αλλάξεις ποτέ. Το όλο marketing στηρίζεται στον ψυχισμό του αναβάτη που θέλει το καλύτερο για την "καλή" του. Έτσι πουλάνε ότι θέλουν. Σε ξένα site έχω διαβάσει για τύπους που χρησιμοποιούσαν λάδια αυτοκινήτων σε συσκευασία γκαζοντενεκέ και μετά 200.000χμ όλα πήγαιναν ρολόι. Τώρα αν στα 300.000 υπάρχει πρόβλημα δεν ξέρω. Έπειτα τα λάδια τα πανάκριβα με τη φωτογραφία του αναβάτη να ξύνει γόνατο είναι όντως καλά, αλλά για αγώνες. Τώρα πως ταυτίζει τις ανάγκες των αγώνων με τις δικές του ο μέσος αναβάτης ενός π.χ. ΧΤ δεν ξέρω. Παιδιά ειδικός δεν είμαι αλλά νομίζω ότι μας πιάνουν τον κ@#$.
Μηπως θες να ριξεις μια ματια εδω;http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7929.0  (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7929.0) :thnk:
Τίτλος: Απ: Περί Λίπανσης!
Αποστολή από: zlionakis στις Φεβρουάριος 26, 2009, 10:37:56 μμ
 :a014 :a014 :a014