Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: geobarb στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 05:07:16 μμ
Τίτλος: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: geobarb στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 05:07:16 μμ
Γεια σου φίλε,έχεις κάνει εντυπωσιακή δουλειά στο εργαλείο σου. Θα ήθελα αρχικά να σε συγχαρώ για την όλη προσπάθεια σου που απαιτεί άπειρο χρόνο και πολύ χρήμα. Μαλλον έχω κολλήσει και εγώ αυτό το μικρόβιο και γενικός ψάχνομαι για βελτιώσεις. Ανέφερες πιο πάνω για bigbore μοτέρ,και θα με ενδιέφερε πάρα πολύ η γνώμη σου όσον αφορά την αξιοπιστία και την υλοποίηση του στην Ελλάδα. Επειδή είμαι σιγουρος ότι θα το έχεις ψάξει,οποιαδήποτε συμβουλή υπερπολυτιμη
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 07:40:48 μμ
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...θα μιλούσα για το μοτέρ αργότερα αλλά μιας και το έθιξες μπορώ να πω μερικά πράγματα για τα big bore και την εμπειρία που είχα μέχρι να αποφασίσω.
Βασικά υπάρχουν αρκετές επιλογές στην αγορά όσον αφορά τη βελτίωση του κινητήρα με δομικές αλλαγές όπως είναι για παράδειγμα τα πιστόνια. Ειδικά σήμερα "βρωμάει" ο τόπος από βελτιωμένα ROTAX και υπάρχουν μερικά υπέροχα παραδείγματα ακόμα και στη χώρα μας. Η πρώτη και οικονομικότερη επιλογή είναι να αλλαχτούν τα εργοστασιακά πιστόνια με άλλα ίδιας διαμέτρου (97mm) αλλά μεγαλύτερης συμπίεσης με πιο γνωστή επιλογή να είναι εκείνα της Ιταλικής Pistal Racing. Με αυτά τα σφυρήλατα πιστόνια που κάνουν για τα μοντέλα όλων των ετών ανεβάζεις συμπίεση στο 12.8 περίπου και μαζί κερδίζεις ιπποδύναμη δίχως να χάνεις ευστροφία μιας και έχουν το ίδιο βάρος με τα εργοστασιακά. Τα Pistal τα είχα χρησιμοποιήσει και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος από την ποιότητα τους.
Η δεύτερη επιλογή που ήταν και ιδιαίτερα διαδεδομένη μέχρι και πριν από μια δεκαετία ήταν να τοποθετηθούν πιστόνια μεγαλύτερης κατά 2mm διαμέτρου στα 100mm που ανεβάζουν τη χωρητικότητα στα 1060cc την ιπποδύναμη κατά 10 ίππους αλλά και τη ροπή. Πρώτος τα έφτιαξε ο Αμερικάνος Aaron Clark και για να μπουν στο μοτέρ θα πρέπει να μεγαλώσουν ανάλογα οι κύλινδροι αλλά και να ξαναγίνει η επίστρωση nikasil που έχουν από το εργοστάσιο πράγμα που είναι δύσκολο στη χώρα μας μιας και δε το κάνει κανείς. Βέβαια πλέον πουλάνε έτοιμα κιτ ακόμα και στο AF1 Racing και δε χρειάζεται να ανησυχείς μιας και είναι bolt on διαδικασία.
Τα πράγματα σοβάρεψαν από πλευράς απόδοσης τη τελευταία 5ετία μιας και μερικοί βελτιωτές ξεκίνησαν να πειραματίζονται με πιστόνια διαμέτρου 102mm!!! Νομίζω ότι οι πρώτοι που το έκαναν ήταν ο Γερμανός βελτιωτής Kaemna ο οποίος ακόμα και σήμερα προσφέρει Big bore κιτ με πιστόνια 102mm της Pistal Racing που φτάνουν το κυβισμό στα 1103cc και προσθέτουν σύμφωνα με τους Γερμανούς περίπου 15-20 άλογα στο τροχό. Αυτοί μεγαλώνουν ξανά τα κύλινδρα και περνάνε τα τοιχώματα με nikasil αντίθετα με τις επόμενες δυο επιλογές.
Η πιο "φρέσκια" big bore λύση είναι εκείνη της Σουηδικής Spoon Racing η οποία έφτιαξε ένα εντυπωσιακό Mille με κυβισμό που φτάνει στα 1127cc και για να πετύχει αυτό έχει φτιάξει μεγαλύτερα πιστόνια αλλά στους κυλίνδρους που έχουν μεγαλώσει επίσης έχει τοποθετήσει χυτώνια όπως κάνουν και στα φτιαγμένα μοτέρ των αυτοκινήτων.
Εγώ επέλεξα κάτι ενδιάμεσο που θεωρώ ότι συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από κάθε προσέγγιση. Πήγα στη λύση των 1103cc αλλά χρησιμοποίησα το κιτ του Amauri που έχει και αυτό χυτώνια για μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...θα μιλούσα για το μοτέρ αργότερα αλλά μιας και το έθιξες μπορώ να πω μερικά πράγματα για τα big bore και την εμπειρία που είχα μέχρι να αποφασίσω.
Βασικά υπάρχουν αρκετές επιλογές στην αγορά όσον αφορά τη βελτίωση του κινητήρα με δομικές αλλαγές όπως είναι για παράδειγμα τα πιστόνια. Ειδικά σήμερα "βρωμάει" ο τόπος από βελτιωμένα ROTAX και υπάρχουν μερικά υπέροχα παραδείγματα ακόμα και στη χώρα μας. Η πρώτη και οικονομικότερη επιλογή είναι να αλλαχτούν τα εργοστασιακά πιστόνια με άλλα ίδιας διαμέτρου (97mm) αλλά μεγαλύτερης συμπίεσης με πιο γνωστή επιλογή να είναι εκείνα της Ιταλικής Pistal Racing. Με αυτά τα σφυρήλατα πιστόνια που κάνουν για τα μοντέλα όλων των ετών ανεβάζεις συμπίεση στο 12.8 περίπου και μαζί κερδίζεις ιπποδύναμη δίχως να χάνεις ευστροφία μιας και έχουν το ίδιο βάρος με τα εργοστασιακά. Τα Pistal τα είχα χρησιμοποιήσει και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος από την ποιότητα τους.
Η δεύτερη επιλογή που ήταν και ιδιαίτερα διαδεδομένη μέχρι και πριν από μια δεκαετία ήταν να τοποθετηθούν πιστόνια μεγαλύτερης κατά 2mm διαμέτρου στα 100mm που ανεβάζουν τη χωρητικότητα στα 1060cc την ιπποδύναμη κατά 10 ίππους αλλά και τη ροπή. Πρώτος τα έφτιαξε ο Αμερικάνος Aaron Clark και για να μπουν στο μοτέρ θα πρέπει να μεγαλώσουν ανάλογα οι κύλινδροι αλλά και να ξαναγίνει η επίστρωση nikasil που έχουν από το εργοστάσιο πράγμα που είναι δύσκολο στη χώρα μας μιας και δε το κάνει κανείς. Βέβαια πλέον πουλάνε έτοιμα κιτ ακόμα και στο AF1 Racing και δε χρειάζεται να ανησυχείς μιας και είναι bolt on διαδικασία.
Τα πράγματα σοβάρεψαν από πλευράς απόδοσης τη τελευταία 5ετία μιας και μερικοί βελτιωτές ξεκίνησαν να πειραματίζονται με πιστόνια διαμέτρου 102mm!!! Νομίζω ότι οι πρώτοι που το έκαναν ήταν ο Γερμανός βελτιωτής Kaemna ο οποίος ακόμα και σήμερα προσφέρει Big bore κιτ με πιστόνια 102mm της Pistal Racing που φτάνουν το κυβισμό στα 1103cc και προσθέτουν σύμφωνα με τους Γερμανούς περίπου 15-20 άλογα στο τροχό. Αυτοί μεγαλώνουν ξανά τα κύλινδρα και περνάνε τα τοιχώματα με nikasil αντίθετα με τις επόμενες δυο επιλογές.
Η πιο "φρέσκια" big bore λύση είναι εκείνη της Σουηδικής Spoon Racing η οποία έφτιαξε ένα εντυπωσιακό Mille με κυβισμό που φτάνει στα 1127cc και για να πετύχει αυτό έχει φτιάξει μεγαλύτερα πιστόνια αλλά στους κυλίνδρους που έχουν μεγαλώσει επίσης έχει τοποθετήσει χυτώνια όπως κάνουν και στα φτιαγμένα μοτέρ των αυτοκινήτων.
Εγώ επέλεξα κάτι ενδιάμεσο που θεωρώ ότι συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από κάθε προσέγγιση. Πήγα στη λύση των 1103cc αλλά χρησιμοποίησα το κιτ του Amauri που έχει και αυτό χυτώνια για μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Ε συνέχισε ντε,μη μας κρατάς σε αγωνία,πόσο κόστισε η επιλογή σου,άλογα,διαδικασία να το φέρεις από αμέρικα,δούλεμα κινητήρα,χαμηλά-ψηλά-μεσαία-χαμηλομεσαία-μεσαιοψηλά-χαμηλομεσαιοψηλά.....κτεο περνάει; :tez:
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:12:07 μμ
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...θα μιλούσα για το μοτέρ αργότερα αλλά μιας και το έθιξες μπορώ να πω μερικά πράγματα για τα big bore και την εμπειρία που είχα μέχρι να αποφασίσω.
Βασικά υπάρχουν αρκετές επιλογές στην αγορά όσον αφορά τη βελτίωση του κινητήρα με δομικές αλλαγές όπως είναι για παράδειγμα τα πιστόνια. Ειδικά σήμερα "βρωμάει" ο τόπος από βελτιωμένα ROTAX και υπάρχουν μερικά υπέροχα παραδείγματα ακόμα και στη χώρα μας. Η πρώτη και οικονομικότερη επιλογή είναι να αλλαχτούν τα εργοστασιακά πιστόνια με άλλα ίδιας διαμέτρου (97mm) αλλά μεγαλύτερης συμπίεσης με πιο γνωστή επιλογή να είναι εκείνα της Ιταλικής Pistal Racing. Με αυτά τα σφυρήλατα πιστόνια που κάνουν για τα μοντέλα όλων των ετών ανεβάζεις συμπίεση στο 12.8 περίπου και μαζί κερδίζεις ιπποδύναμη δίχως να χάνεις ευστροφία μιας και έχουν το ίδιο βάρος με τα εργοστασιακά. Τα Pistal τα είχα χρησιμοποιήσει και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος από την ποιότητα τους.
Η δεύτερη επιλογή που ήταν και ιδιαίτερα διαδεδομένη μέχρι και πριν από μια δεκαετία ήταν να τοποθετηθούν πιστόνια μεγαλύτερης κατά 2mm διαμέτρου στα 100mm που ανεβάζουν τη χωρητικότητα στα 1060cc την ιπποδύναμη κατά 10 ίππους αλλά και τη ροπή. Πρώτος τα έφτιαξε ο Αμερικάνος Aaron Clark και για να μπουν στο μοτέρ θα πρέπει να μεγαλώσουν ανάλογα οι κύλινδροι αλλά και να ξαναγίνει η επίστρωση nikasil που έχουν από το εργοστάσιο πράγμα που είναι δύσκολο στη χώρα μας μιας και δε το κάνει κανείς. Βέβαια πλέον πουλάνε έτοιμα κιτ ακόμα και στο AF1 Racing και δε χρειάζεται να ανησυχείς μιας και είναι bolt on διαδικασία.
Τα πράγματα σοβάρεψαν από πλευράς απόδοσης τη τελευταία 5ετία μιας και μερικοί βελτιωτές ξεκίνησαν να πειραματίζονται με πιστόνια διαμέτρου 102mm!!! Νομίζω ότι οι πρώτοι που το έκαναν ήταν ο Γερμανός βελτιωτής Kaemna ο οποίος ακόμα και σήμερα προσφέρει Big bore κιτ με πιστόνια 102mm της Pistal Racing που φτάνουν το κυβισμό στα 1103cc και προσθέτουν σύμφωνα με τους Γερμανούς περίπου 15-20 άλογα στο τροχό. Αυτοί μεγαλώνουν ξανά τα κύλινδρα και περνάνε τα τοιχώματα με nikasil αντίθετα με τις επόμενες δυο επιλογές.
Η πιο "φρέσκια" big bore λύση είναι εκείνη της Σουηδικής Spoon Racing η οποία έφτιαξε ένα εντυπωσιακό Mille με κυβισμό που φτάνει στα 1127cc και για να πετύχει αυτό έχει φτιάξει μεγαλύτερα πιστόνια αλλά στους κυλίνδρους που έχουν μεγαλώσει επίσης έχει τοποθετήσει χυτώνια όπως κάνουν και στα φτιαγμένα μοτέρ των αυτοκινήτων.
Εγώ επέλεξα κάτι ενδιάμεσο που θεωρώ ότι συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από κάθε προσέγγιση. Πήγα στη λύση των 1103cc αλλά χρησιμοποίησα το κιτ του Amauri που έχει και αυτό χυτώνια για μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Ε συνέχισε ντε,μη μας κρατάς σε αγωνία,πόσο κόστισε η επιλογή σου,άλογα,διαδικασία να το φέρεις από αμέρικα,δούλεμα κινητήρα,χαμηλά-ψηλά-μεσαία-χαμηλομεσαία-μεσαιοψηλά-χαμηλομεσαιοψηλά.....κτεο περνάει; :tez:
για πες , για πες ....... :thnk: αυτο γινεται και στο CAPO ??? χρειαζεται και κεφαλες - σωματα ψεκασμου μεγαλυτερα ?? η και με τα ιδια
κανεις δουλεια , π.χ. μονο με τα κυλινδροπιστονα σαν πρωτη φαση ?? !!! :thnk:
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: geobarb στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:20:57 μμ
Φίλε από ότι κατάλαβα τώρα είσαι στην διαδικασία της τοποθέτησης,αφού κάπου διάβασα ότι έχεις το μοτέρ λυμένο. Από τα διάφορα απριλια φόρουμ,πράγματι όλοι λένε ότι η ασφαλέστερη περίπτωση είναι το 1102 με τα χιτώνια. Από ότι συνέλεξα,η πραγματική διαφορά στην απόδοση βρίσκεται στις μεσαίες,που μπορεί να παίρνει μέχρι και 25 ίππους!!! :ohmy: Το έχει κάνει κανένας Ελλάδα για να δούμε αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και σε ελληνικές συνθήκες Το θέμα της αξιοπιστίας είναι το παν για μένα και πιστεύω για ολους μας,και οποιαδήποτε έκπτωση σε αυτό το θέμα θα ήταν αποτρεπτική. Έχεις κάποια εικόνα για το πόσο θα φτάσει το κόστος? Πάει δεν θα κοιμηθούμε σήμερα : :D ;)
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: zachs στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:21:17 μμ
ΛΕΓΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ,ΞΕΡΑΣΕ ΤΑ ΟΛΑ :prm
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:34:06 μμ
Η βασική δομή του μοτέρ του Capo ειναι ίδια όπως σε όλα τα V2 της Rotax. Ο Bill ξέρει περισσότερα για αυτο αλλα ειναι τόσα τα πραγματα που μπορείς να κανεις στο Capo για να πάρει δύναμη που το big bore ειναι εσχάτη λύση
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:41:58 μμ
Big bore Rotax έχουν φτιαχτεί ξανά εδώ...και 1060 εχει παιξει και δουλεύει ακομα με καλα αποτελέσματα αλλα και 1103 εχει φτιαχτεί αλλα με νικασιλ και όχι χιτώνια.
Ειναι αλήθεια ότι το μοτέρ μου ειναι προς δέσιμο με το κατω μέρος να ειναι ήδη έτοιμο. Περιμένω να βρω λιγο χρόνο για να ξεκινήσει να δεθεί και το πάνω μέρος...περιμένω μερικές βίδες αλουμινίου. Το κόστος απο τον Amauri ήταν περίπου €1600 για το κιτ και πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων.
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:43:42 μμ
Αν δω πάνω πάνω απο 150 άλογα θα είμαι ευχαριστημένος...αν πλησιάσω τα 160, που δε νομίζω, θα κάνω burnout στο Σύνταγμα!!!
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: geobarb στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:55:25 μμ
Πιστεύω ότι κανένας μας δεν κυνηγάει την απόλυτη ιπποδύναμη. Όσοι αγοράσαμε δικύλινδρο ενδιαφερομαστε πρωτίστως για ροπή στις μεσαίες,και σε αυτόν τον τομέα πιστεύω ότι θα σου μακρύνει τα χέρια. Επισήμως αυτοανακηρύχθηκες πεδίο δοκιμών για ολους μας,και σε ευχαριστούμε πιστεύω όλοι για αυτό. Περιμένουμε εναγωνίως τις εξελίξεις.
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:58:53 μμ
Αφού σε ενδιαφέρει η ροπή να σου πω τότε ότι το 1103 που φτιάχτηκε έβγαλε δε Dynojet 12.5 κιλά ροπή!!!
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:03:18 μμ
Η βασική δομή του μοτέρ του Capo ειναι ίδια όπως σε όλα τα V2 της Rotax. Ο Bill ξέρει περισσότερα για αυτο αλλα ειναι τόσα τα πραγματα που μπορείς να κανεις στο Capo για να πάρει δύναμη που το big bore ειναι εσχάτη λύση
τι δυναμη να παρει ?? !! νομιζω οτι για να την ακουσει καλα μονο με ανεβασμα κυβισμου βλεπεις καλη διαφορα, ολα τα αλλα π.χ.
φιλτρα, εξατμισεις, βολαν, γραναζια, κ.λ.π. ειναι περισσοτερο για το ματι και το αυτι :)
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:09:54 μμ
Καλα αν κουμπώσεις ένα μοτερακι απο Mille με τα μαμά σώματα θα δεις διαφορα. Αλλιώς βάζεις πιστόνια εκκεντροφορους απο RSV και σώματα ψεκασμού και θα ξυπνήσει λιγο
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: geobarb στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:16:42 μμ
12.5 είναι τεράστιο νούμερο,επιπέδου ducati1199. Αν υπαρχει αξιοπιστία,πρέπει να αρχίσω να αποταμιεύω γιατι ερχονται εξοδα :D Μπλεξαμε μου φαίνεται ;)
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:18:59 μμ
Μπα όχι ιδιαίτερα...τεράστιο ειναι τα 15 κιλά ροπή που έβγαλε το KTM1290 ενός φίλου με ολόσωμη, PC και φιλτροκούτι :tez:
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:22:43 μμ
Καλα αν κουμπώσεις ένα μοτερακι απο Mille με τα μαμά σώματα θα δεις διαφορα. Αλλιώς βάζεις πιστόνια εκκεντροφορους απο RSV και σώματα ψεκασμού και θα ξυπνήσει λιγο
δηλαδη μαζι με τα κυλινδροπιστονα θελει οποσδηποτε κεφαλες και σωματα ?? η γινεται και με αυτα που εχει απο την μαμα ??
εννοω για τα κυλινδροπιστονα που εχεις βαλει φωτο
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 01, 2015, 07:04:18 πμ
Καλημέρα,
Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητη κάποια άλλη αλλαγή για να δουλέψουν...για να πάρεις το 100% ίσως.
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Οκτώβριος 01, 2015, 01:18:20 μμ
Ανέστη κεφαλές δεν χρειάζονται αλλαγή, οι εκκεντροφόροι ομώς θέλουν διότι στα άλλα μοτερ εινάι πιο "άγριοι" και επισης για να πάρεις αυτό που πρέπει θέλει άλλά σωματα, μεγαλύτερα και τον εγκέφαλο του πρώτής γενιάς. Σε καταναλώσεις δε θα ανεβεις τρελα σε νορμάλ χρήση αλλα΄οταν ζητας δύναμη θα ρουφάέι… Αυτα απο λεγομενα του Δόκτωρος, ας με διορθώσει αν κάπου δε θυμαμαι κάλα τι ειχε πεί...
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 01, 2015, 04:08:31 μμ
<iframe width="420" height="315" src="
frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 01, 2015, 04:09:18 μμ
<iframe width="420" height="315" src="
frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: geobarb στις Οκτώβριος 01, 2015, 04:36:36 μμ
Φίλε μου καλησπέρα,μας έχεις φουντώσει μέσα στην φτωχιά μας :tez: Μας έχεις κάνει και ονειρευομαστε πιστόνια :pray: :D Για να γίνει η μετατροπή πρέπει να κατεβεί το μοτέρ? Μετά το 1600αρι για το κιτ,πόσα επιπλέον πρέπει να υπολογιστούν σαν κόστος για δουλειά μηχανικού και ρύθμιση? Οι παρατηρήσεις και οι συμβουλές του bill σε αυτό το θέμα θα ήταν παραπάνω από πολύτιμες
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: bill στις Οκτώβριος 01, 2015, 05:37:05 μμ
μιας και έχω το δικό μου capo 1060cc μπορώ να πω ότι η ροπή μόνο από τα 60 κυβικά παραπάνω σε συνδυασμό με την αυξημένη συμπίεση, μεταμορφώνει το μηχανάκι. φαντάζομαι το 1103cc που θα βάλει τώρα ο Αργύρης θα είναι ακόμα πιο δυνατό και ροπατο.
για να τοποθετηθεί σαφώς και πρέπει να κατέβει το μοτέρ. σαν κόστος για αλλαγή των κυλίνδρων,η εργασία, εξαρτάτε από το κάθε μηχανικό, εγώ το κάνω για χόμπι όποτε θα πω τιμή μαγαζιού και ένα λογικό νούμερο κυμαίνεται γύρω στα 350 με 450 για κατέβασμα, άνοιγμα, δέσιμο και ανέβασμα συν βέβαια λάδια, υγρά ψύξης κ ότι φλάντζα χρειαστεί.
το ''κακό'' στην όλη υπόθεση είναι ότι αν μπεις στην διαδικασία, καλό θα ήταν να κάνεις ροικη στις κεφαλές,να έχεις ένα καλό και μεγάλης διατομής σύστημα εξάτμισης,εκκεντοφορους εισαγωγής και στην εξαγωγή που είναι η πιο εύκολη λύση η να επιλέξεις έτοιμους από κάποιον βελτιωτη,όπως επίσης να φτιάξεις ένα κάλο custom πρόγραμμα για να μπορέσεις να πάρεις τα μέγιστα απ όλη την μετατροπή.
στο θέμα αξιοπιστίας δεν νομίζω να υπάρχει θέμα, αλλά καλό θα ήταν αν χρειαστεί να χτίσεις ένα big bore μοτέρ να ελέγξεις μέταλλα και κομβία στροφάλου γιατί με την αυξημένη ροπή αν έχουν προχωρημένη φθορά θα τα κουράσει ακόμα πιο γρήγορα. το μόνο θέμα είναι λόγω πιο λεπτών τοιχωμάτων στους κυλίνδρους από τα μεγαλύτερα πιστόνια, θα είναι πιο εύκολο στο να ανεβάζει θερμοκρασία και το βεντιλατερ θα κάνει υπερωρίες, ίσως εκεί θέλει λίγο προσοχή να μην λιώνει καλοκαιριατικα στην κινηση
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: geobarb στις Οκτώβριος 01, 2015, 05:59:43 μμ
Bill σε ευχαριστώ που ανταποκρηθηκες άμεσα,και μας έδωσες την εικόνα σου για το θέμα :kalo:. Αυτό που πραγματικά με προβληματιζει είναι το θέμα της αξιοπιστίας,και της σωστής λειτουργίας του μοτέρ,αφού παρόλο που τα μοτέρ αυτά θεωρούνται γενικώς αξιόπιστα,ορισμένα ακόμη και απείραχτα βγάζουν προβλήματα(έστω και σε πολύ μικρο ποσοστό). Υπάρχει εμπειρία στην Ελλάδα για την ρύθμιση αυτων των μοτέρ? Εκτός από δυναμόμετρο,μήπως είναι απαραίτητα pcv σε συνδυασμό και με autotune,για να μπορείς να παρακολουθεις το μείγμα?
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 01, 2015, 06:51:06 μμ
Για να λιώσει μοτέρ από μείγμα πρέπει να κάνεις υπερμαλακία ή να έχεις κανει extreme πράγματα με αγωνιστικό καύσιμο, τρελό αβάνς κ.α.
Δε μπορώ να μιλήσω για συνολικό κόστος τώρα αλλά να είσαι σίγουρος οτι ειναι αρκετά πάνω από τα χρήματα του κιτ
Εξηγώ για τη δικια μου περίπτωση -Το μοτέρ λύθηκε όλο για προληπτικό έλεγχο στροφάλου, μπιελών -Τα μέταλα στροφάλου μετρήθηκαν ξανα -Χρειάστηκα φλάντζες γενικής -Το big bore κιτ -Οι κεφαλές πήγαν για ροική εξέλιξη -Πήρα σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων -Νέοι εκκεντροφόροι από νεότερο μοντέλο Συν την εργασία που ακομα δεν την έχω υπολογίσει
Στα παραπανω δε θα πρέπει να ξεχάσω μικροποσά που έφυγαν σε μηχανουργείο για διάφορες εργασίες.
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: geobarb στις Οκτώβριος 01, 2015, 07:59:01 μμ
Φίλε αργυρη δεν ξέρω αν έχεις δει αυτό το θρεντ στο apriliaforum. :pray:.Τρελά νουμερα! http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?309260-When-you-buy-a-RSV4-2011-APRC-and-your-RSV-R-2000-1127cc-is-stronger-) Θα σε παρακαλούσα να συνεχίσεις την ροή πληροφοριών πάνω στο συγκεκριμένο θέμα του bigbore. Η συνεχής ενημέρωση για την εξέλιξη της προσπάθειας σου πιστεύω ότι είναι πολύτιμη για ολους :kalo:
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 01, 2015, 08:41:00 μμ
Έχω παρακολουθήσει το συγκεκριμενο project και έχω μιλήσει και με τον ιδιοκτήτη ο οποιος με έχει βοηθήσει αρκετά με κάποιες επιλογές. Σε καμία περίπτωση δε παω για τόσα άλογα μιας και μου λείπουν μερικα πράγματα που έχει κάνει αλλά όλα θα γίνουν με το καιρό... :tez:
Πάντως είναι ενδιαφέρον...τόσες σελίδες θεμα και μόλις κάνουμε κουβέντα για κυβικά/δύναμη ξαφνικά το post αποκτά ζωη! :P :P :P
Όπως έχω ξαναπεί ο λόγος που ξεκίνησα αυτό το post είναι καθαρα ενημερωτικός και ελπίζω να υπάρχει έστω και ένας που να μπορώ να βοηθήσω με την εμπειρία μου και τα παθήματά μου βέβαια! Το budget μου δεν είναι άπειρο ενω ο χρόνος μου είναι μιας και δε σκοπεύω να δώσω το Mille άρα σε βάθος χρόνου όλες οι βελτιώσεις που έχω στο μυαλό μου θα πραγματοποιηθούν!!! ;)
Τίτλος: Απ: Rotax V60 big bore kit
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 01, 2015, 08:46:06 μμ
Επαναλαμβάνω για όσους έχουν Facebook ότι μπορούν να παρακολουθήσουν τη πορεία του project και εκει με πιο φρεσκιες ενημερώσεις!