APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: zachs στις Δεκέμβριος 09, 2008, 10:51:25 μμ
-
Επειδή:
1) Δεν έχω κάνει ποτέ (2 χρόνια 18500χλμ)
2) Δεν έχω ιδέα τι ακριβώς είναι και πως επηρεάζει τη μοτό
3) Δεν ξέρω αν σε μοτό με ανοιχτά τελικά,map2 και φιλτροκούτι έχει νόημα να γίνει
θα ήθελα μερικές διευκρινήσεις,επεξηγήσεις και υποδείξεις ώ λατρευτοί μου συμφορουμίτες! :blus:
-
η ρύθμιση CO γίνεται για να ελέγχεις την ποιότητα του καυσίμου που μπαίνει μέσα στους κυλίνδρους!
αν έχεις αλλάξει τελικά φίλτρο και map2 και δεν έχεις κάνει ρύθμιση τότε δεν έχεις πάρει τίποτα ,σχεδόν, από αυτά!
για να δουλέψουν πρέπει να τα ρυθμίσεις...........
Προσοχή γιατί αν αυτός που θα τα ρυθμίσει δεν ξέρει τι κάνει τότε θα σου το κάνει χειρότερο
-
λάθος διατύπωση που δυστυχώς δεν μπορώ να τη διορθώσω (error page) αλλά η κεντρική ιδέα είναι πως θα χρειαστείς!!!! :bye: :bye: :bye:
-
...επιβάλλεται η ρύθμιση CO.
:bye:
-
...επιβάλλεται η ρύθμιση CO.
:bye:
+997.
Εγω και ο v997 πηγαμε πλοσκα για αυτη τη δουλεια και μειναμε απολυτως ικανοποιημενοι.
Και πιστεψε με κανει μεγαλη διαφορα οχι στην αποδοση της μοτοσυκλετας αλλα στην σωστη λειτουργια και στην καταναλωση.
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα,ξέρει κανείς ποιά πρέπει να είναι τα νούμερα της καυσανάλυσης για map2 και τελικά; :bye:
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα,ξέρει κανείς ποιά πρέπει να είναι τα νούμερα της καυσανάλυσης για map2 και τελικά; :bye:
Ναι παίδες και μένα με ενδιαφέρει αυτή η απάντηση ,
όπως και το πως μέσα από το axone ρυθμίζεις το co2 ? ( ποια επιλογη )
-
Ναι,γιατί δεν εμπιστευόμαστε κανέναν πλέον εκτός φόρουμ! :D
-
Και αν δεν είναι κόπος, που το πάμε και πόσο κοστίζει. :)
-
Το γραφει το μανιουαλ. 1.5% ή 2%, δεν θυμάμαι.
Μετράς με καυσαναλυτη καθε κύλινδρο χωριστά από τις ταπουλες στο λαιμό, και ρυθμίζεις το μίγμα μέχρι να δεις την επιθυμητή ένδειξη στον καυσαναλυτή.
Δεν θυμάμαι το μενού του ΑΧΟΝΕ αλλά ένας που καταλαβαίνει 2 πράγματα θα το βρει εύκολα.
-
Το γραφει το μανιουαλ. 1.5% ή 2%, δεν θυμάμαι.
Μετράς με καυσαναλυτη καθε κύλινδρο χωριστά από τις ταπουλες στο λαιμό, και ρυθμίζεις το μίγμα μέχρι να δεις την επιθυμητή ένδειξη στον καυσαναλυτή.
Δεν θυμάμαι το μενού του ΑΧΟΝΕ αλλά ένας που καταλαβαίνει 2 πράγματα θα το βρει εύκολα.
Κοσμά το owner's manual η το workshop; :thnk:
Οι τιμές που ανέφερες είναι για map1 ή 2;
-
Workshop manual και για τα δύο variant
-
Workshop manual και για τα δύο variant
Οκ! :bye:
-
Τελευταία ερώτηση,χωρίς axone γίνεται;
-
Εάν κάνεις καυσαναλυση Ναι!!
-
Workshop manual και για τα δύο variant
Δεν βρήκα τιμές στο workshop.Το γράφει κάπου αλλού;
-
Εάν κάνεις καυσαναλυση Ναι!!
Πώς;
-
Με δυό λόγια λοιπόν!Γίνεται καυσανάλυση χωρίς axone και ποιές είναι οι τιμές (και πού τις γράφει);
-
Με δυό λόγια λοιπόν!Γίνεται καυσανάλυση χωρίς axone και ποιές είναι οι τιμές (και πού τις γράφει);
Για καυσαναλυση θες καυσαναλυτή. Για να ρυθμίσεις το μίγμα εάν τα νούμερα δεν είναι σωστά, θες ΑΧΟΝΕ ή παραπλήσιο διαγνωστικο για μοτό.
Το service manual γράφει ακριβώς την τιμή CO2. Ψάξε πιο καλά
-
Εγώ βρήκα αυτά.....
-
Σημείωση: το ΑΧΟΝΕ δεν διαβάζει σωστά τις υποπιεσεις έαν είχα καταλάβει καλά όταν μου το έλεγε ο Βασίλης. Συγχρονισμός ψεκασμού πάντα με carbtune.
Ερωτηση προς ενδιαφερόμενους: γιατί φαγωθηκατε να ρυθμισετε το CO;
-
πάντως εδώ λέει Co 2 - 4 % έτσι.
και από τι καταλαβαίνω το έχει ως συμπληρωματική διαδικασία του συγχρονισμού και οι ως standalone διαδικασία
-
Σημείωση: το ΑΧΟΝΕ δεν διαβάζει σωστά τις υποπιεσεις έαν είχα καταλάβει καλά όταν μου το έλεγε ο Βασίλης. Συγχρονισμός ψεκασμού πάντα με carbtune.
Ερωτηση προς ενδιαφερόμενους: γιατί φαγωθηκατε να ρυθμισετε το CO;
Υποθέτω για καλύτερη κατανάλωση.
-
Σημείωση: το ΑΧΟΝΕ δεν διαβάζει σωστά τις υποπιεσεις έαν είχα καταλάβει καλά όταν μου το έλεγε ο Βασίλης. Συγχρονισμός ψεκασμού πάντα με carbtune.
Ερωτηση προς ενδιαφερόμενους: γιατί φαγωθηκατε να ρυθμισετε το CO;
Υποθέτω για καλύτερη κατανάλωση.
Ε ναι, γιατί στο ρελαντί είναι όλη η χαρά 

-
Σημείωση: το ΑΧΟΝΕ δεν διαβάζει σωστά τις υποπιεσεις έαν είχα καταλάβει καλά όταν μου το έλεγε ο Βασίλης. Συγχρονισμός ψεκασμού πάντα με carbtune.
Ερωτηση προς ενδιαφερόμενους: γιατί φαγωθηκατε να ρυθμισετε το CO;
Υποθέτω για καλύτερη κατανάλωση.
Ε ναι, γιατί στο ρελαντί είναι όλη η χαρά 


Μα φυσικά. :h22: Αλλωστε με τuono κάθε στιγμή είναι μοναδική. ;)
-
Άρα στο tuono ρυθμίζει σε ift ( idle fuel trim ) γιατί εκεί όντως μόνο ρελαντί επηρεάζει.
Εκτός αν η ρύθμιση γίνεται σε ltft που εκεί επηρεάζει όλο το φάσμα του χάρτη....
-
Εγώ πάντως ποτέ δεν ασχολήθηκα με το CO. Το είχα ρυθμίσει για να δω πως είναι, αλλά ήταν τόσο κοντά ο ένας με τον άλλον που δεν άξιζε.
Συγχρονισμός όμως έκανα, τουλάχιστον όσο κυκλοφορούσε στο δρόμο. Όταν το έκανα για trackdays ούτε κι αυτό 

.
Άλλωστε δεν κάνεις και σπουδαίο γυρολογιο στις χαμηλες στροφές 

-
Σημείωση: το ΑΧΟΝΕ δεν διαβάζει σωστά τις υποπιεσεις έαν είχα καταλάβει καλά όταν μου το έλεγε ο Βασίλης. Συγχρονισμός ψεκασμού πάντα με carbtune.
Ερωτηση προς ενδιαφερόμενους: γιατί φαγωθηκατε να ρυθμισετε το CO;
Υποθέτω για καλύτερη κατανάλωση.
Ε ναι, γιατί στο ρελαντί είναι όλη η χαρά 


Μη γελάς καθόλου!!!Όπως είναι τα πράγματα την περισσότερη ώρα στο ρελαντί δουλεύει το μοτέρ!! :D
-
Οπότε για να ολοκληρώσω την γνώση μού μετά από 14 χρόνια που εχω τη μηχανή!Η ρύθμιση του co αφορά μόνο στο ρελαντί αν είναι πλούσιο ή φτωχό το μείγμα κι από κει μέχρι τον κόφτη ό,τι δίνει η στάνταρ ρύθμιση του map1 ή map2;Αν είναι έτσι κλειδώστε το θέμα!!! :blus:
-
Ρε παιδιά για να συνεχίσουμε λίγο το κωλοβάρεμα!! :D
Με μαπ2 και μαμά εξατμίσεις δεν κατάλαβα καμμιά διαφορά,μια χαρά δούλευε!!Προς τι όλη η φασαρία με τα μαπ1-2 φτου και βγαινω;! :D
-
Ρε παιδιά για να συνεχίσουμε λίγο το κωλοβάρεμα!! :D
Με μαπ2 και μαμά εξατμίσεις δεν κατάλαβα καμμιά διαφορά,μια χαρά δούλευε!!Προς τι όλη η φασαρία με τα μαπ1-2 φτου και βγαινω;! :D
Θεωρητικά το map2 είναι πιο πλούσιο μιας που προορίζεται για πιο ανοιχτά τελικά και χρήση πιο αγωνιστική.
Δεν ξέρω τί άλλη διαφορά έχει στην όλη χαρτογράφηση.
Αλλά βάζοντας τις μαμά εξατμίσεις μάλλον το μείγμα σου θα έχει γίνει λίγο πιο πλούσιο, σε τί βαθμό είναι αυτό και αν θα καταλάβεις διαφορά σε κατανάλωση ή αν είναι αρκετό για να πνίξει ελαφρώς το μηχανάκι δεν το γνωρίζω. Κάποιος που ξέρει καλύτερα ίσως μας κατατοπίσει.