0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Επισκευή πηνίων
« - : Ιούλιος 05, 2015, 11:51:55 πμ »
Αν και το  caponord δεν καίει εύκολα πηνια έγινε και αυτό για να είμαστε παντα σε ετοιμότητα και παντα να έχουμε κάτι να κανουμε :D
Συμπτώματα δεν δείχνει αν εχεις καλη μπαταρία και επομενος ο μόνος τροπος να το πάρεις μυρωδιά είναι αν εχεις βολτόμετρο στο μηχανάκι και δεις οτι η τιμή πέφτει φόρτισης κάτω απο απο 12.5ν στις 4000 στροφές.
Λογικά το αποτέλεσμα είναι να μείνεις στον δρόμο και συνήθως βράδυ μιας και η κατανάλωση είναι μεγάλη λογο των φώτων.
Τώρα ας πούμε λιγα λογια για το τι κανει αυτό το περίεργο αντικείμενο που μοιάζει με τον δίσκο τής Κνωσού. Παράγει ρεύμα για να μπορεί η καλή μας να λειτουργει σε όλες τις συνθήκες και να έχει τα φώτα της αναμμένα και δυνατά και την μπαταρία της γεμάτη.



*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Επισκευή πηνίων
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 05, 2015, 12:03:52 μμ »
Αν και το  caponord δεν καίει εύκολα πηνια έγινε και αυτό για να είμαστε παντα σε ετοιμότητα και παντα να έχουμε κάτι να κανουμε :D
Συμπτώματα δεν δείχνει αν εχεις καλη μπαταρία και επομενος ο μόνος τροπος να το πάρεις μυρωδιά είναι αν εχεις βολτόμετρο στο μηχανάκι και δεις οτι η τιμή πέφτει φόρτισης κάτω απο απο 12.5ν στις 4000 στροφές.
Λογικά το αποτέλεσμα είναι να μείνεις στον δρόμο και συνήθως βράδυ μιας και η κατανάλωση είναι μεγάλη λογο των φώτων.
Τώρα ας πούμε λιγα λογια για το τι κανει αυτό το περίεργο αντικείμενο που μοιάζει με τον δίσκο τής Κνωσού. Παράγει ρεύμα για να μπορεί η καλή μας να λειτουργει σε όλες τις συνθήκες και να έχει τα φώτα της αναμμένα και δυνατά και την μπαταρία της γεμάτη.
Ειχα παρομοιο προβλημα σε ενα bros που ειχα. Του Αλλαζα καθε 6 μηνες μπαταρια. Δεν ειχε κανενα συμπωμα μεχρι που μια μερα σε αφηνε. Στην δικη μου περιπτωση ομως δεν ηταν τα πηνια αλλα απλως ο ανορθωτης που οταν ζεσταινοταν δεν φορτιζε την μπαταρια με τα σωστα volt. Με αφησε στο τελος μετα απο 1,5 χρονο και 3 μπαταριες Κινεζικης προελευσης.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Επισκευή πηνίων
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 05, 2015, 12:07:29 μμ »
Έτσι κκάπως είναι τα καμένα πηνια. Η διαφορά είναι εμφανείς  :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Επισκευή πηνίων
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 05, 2015, 12:16:18 μμ »
Δανεισμένο απο τον εαυτό μου λίγο καιρό πριν την κατάρευση του συστήματος (πολύε επίκαιρο μου ακουγετε αυτό)  :tez:  Ευχαριστώ Κοσμά.
Για να καταλάβουν όλοι την διαδικασία ας πούμε λίγα λόγια  και για αυτά  που μας κανουν τη ζωη  δυσκολη…  Η καρδια παραγωγής ρεύματος της  μηχανής μας είναι τα πηνία (alternator).  Αποτελούνται από δυο μέρη: 1ον  τον ρότορα που είναι το κινούμενο μέρος και 2ον  τον στάτορα που είναι το σταθερό και εκεί γίνετε  η περιέλιξη με το σύρμα χαλκού. 
Τι κάνουν?   Καθώς γυρνά  ο ροτορας παίρνοντας κίνηση από τον στρόφαλο του κινητήρα δημιουργεί επαγωγικό  μαγνητικό πεδίο και λόγο της αντίστροφης πολικότητας που έχουν οι μαγνήτες του  στατορα  παράγουν τριφασικό εναλλασσόμενο  (AC) ρεύμα σαν αυτό που  έχουμε στο σπίτι μας αλλά σε λιγότερα volts.  Στην περίπτωση μας  60 έως 90 Volts.
Γιατί καίγονται?  Οι αιτίες  είναι πολλές αλλά συνήθως λόγο υπερβολικής κατανάλωσης – ζήτησης με αποτέλεσμα  να ζεσταθούν και να καούν. Στην πραγματικότητα πολύ σπάνια κόβετε από υπερθέρμανση  το σύρμα χαλκού, αλλά  λιώνει η μόνωση που το περιβάλει με αποτέλεσμα  να βραχυκυκλώνει με το σώμα του στατορα. Άλλη μια αιτία επίσης πολύ σημαντική  είναι η αλλαγή λαδιών που δεν γίνετε στην ώρα της μιας και το λάδι κυκλοφορεί  και εκεί.  Φυσικά η μηχανή μας δεν μπορεί  να δουλέψει με εναλλασσόμενο ρεύμα (δεν είναι φούρνος). Η μονάδα που αναλαμβάνει  αυτό το ρεύμα να το κάνει συνεχές (DC) είναι ο ανορθωτής. Μετά από αυτόν το ρεύμα πλέον ανορθωμένο  και σταθερό  πάει στην μπαταρία , στα φώτα  και σε όλα τα αλλά περιφερικά εξαρτήματα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5360
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4204
Απ: Επισκευή πηνίων
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 05, 2015, 02:54:11 μμ »
Ωραίος Νίκο! Αν θυμάμαι καλά σε ένα TTR που έιχατε κάνει ανακατασκευή είχες κανει και περιέλιξη πηνείων σωστά μαστροτζεπέτο???
Αν έχεις ακόμα φωτό και έχεις όρεξη ανέβασε το να υπάρχει πλήρες ως θέμα επισκευής πηνείων!
 :bye: :bye: :bye:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2452
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Επισκευή πηνίων
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 05, 2015, 10:06:56 μμ »
μαστροΝίκο δε νομίζω ότι η.διάφορα στο χρώμα προέρχεται από το κάψιμο των πανιών, αλλά από διαφορετικό χρώμα του βερνικιου και του σύρματος σύρματος
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Επισκευή πηνίων
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 06, 2015, 10:10:36 πμ »
μαστροΝίκο δε νομίζω ότι η.διάφορα στο χρώμα προέρχεται από το κάψιμο των πανιών, αλλά από διαφορετικό χρώμα του βερνικιου και του σύρματος σύρματος
Η διαφορά των καμένων στοιχείων με των μη καμένων εννοώ αλλά που να καταλάβεις εσύ :tez: [size=78%]  [/size]

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Επισκευή πηνίων
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 06, 2015, 11:11:33 πμ »
Συνεχίζοντας λοιπόν αν μετρήσετε παραπάνω στην φωτογραφία θα δείτε οτι το πηνίο εχει 18 στοιχεία 6 για κάθε φάση μιας και το ρεύμα που παράγει είναι τριφασικό. Κάθε στοιχείο έχει όπως διαπιστώθηκε απο το ξήλωμα των συρμάτων οτι έχει 35 σπείρες περιτυλιγμένες πάνω του και το πάχος του σύρματος είναι 1mm. Συνολικά κάθε φάση για να τυλιχτεί θα χρειαστεί περίπου 20 μέτρα σύρμα άρα στο σύνολο για όλες τις φάσεις περίπου 60 -70 μέτρα. Αυτό βέβαια  ισχύει για το συγκεκριμένο πηνίο του capo. Σε άλλα μηχανάκια μπορεί να αλλάζει και η ποσότητα του σύρματος άλλα και το πάχος. Σε γενικές γραμμές μεγαλύτερος αριθμός περιέλιξης  μας δίνει περισσότερα volt  και ποιο παχύ σύρμα μας δίνει περισσότερο ρεύμα δηλαδή αμπερ. Το ποιο χοντρό σύρμα αυτομάτως κάνει την γεννήτρια μας ποιο δυνατή και ποιο άνετη στην ζήτηση κατανάλωσης. Το πρόβλημα είναι οτι δεν μπορούμε να ξεφύγουμε πολύ από το πάχος που έχει ορίσει ο κατασκευαστής γιατί αναγκαστικά, λόγο χώρου,  το ποιο παχύ σύρμα σημαίνει λιγότερες σπείρες άρα λιγότερα βολτ στην έξοδο.


Συνεχίζετε.....όπως λέει και ο far

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2452
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Επισκευή πηνίων
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 07, 2015, 10:37:00 μμ »
μαστροΝίκο δε νομίζω ότι η.διάφορα στο χρώμα προέρχεται από το κάψιμο των πανιών, αλλά από διαφορετικό χρώμα του βερνικιου και του σύρματος σύρματος
Η διαφορά των καμένων στοιχείων με των μη καμένων εννοώ αλλά που να καταλάβεις εσύ :tez: [size=78%]  [/size]

Ναι, είναι τόσο καλή η ποιότητα της φωτογραφίας....
Πάλι με τη dslr την έβγαλες???
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης