APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => SL1000 Falco => Μήνυμα ξεκίνησε από: JIMMYT στις Μάρτιος 20, 2007, 01:31:41 πμ
-
Καλησπερα σε ολους.
Ηρθε ο καιρος για καινουργια λαστιχα στο Falco και μετα απο ψαξιμο κατεληξα στα michelin pilot 2ct.
Το ερωτημα ειναι: θα μπορουσε το 120/60 να ωφελησει την φορτιση του εμπρος μερους ή θα κανει κακο? :thnk:
-
Η γνώμη μου είναι να κρατήσεις το 120/70. Δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει αισθητά η συμπεριφορά με το 120/60, ίσως να σου μειώσει λίγο το πάτημα του μπροστινού στην στροφή.
Όσο για τα Michelin δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια...! :thnk:
Μέχρι τώρα, στο Falco μου, έχω δοκιμάσει τα Dunlop 208RR (πολύ γρήγορα στην αλλαγή διεύθυνσης και αργή φθορά), τα Diablo Corsa (πολύ ισορροπημένα σε όλες τις συνθήκες, πολύ σταθερά στις στροφές και αργή φθορά) και τα Metzeler Rennsport (τα πιο 'racing' εκ των τριών, αλλά όταν συναντάνε το νερό υπάρχει πρόβλημα!)
-
Εγω παλι ειναι η 2η φορα που βαζω τα PILOT και σιγουρα θα τα βαλω και την επομενη. Περα απο την γρηγορη, για μενα καμπανα, πρεπει να σταθω και στην αργη φθορα τους παρα την παρατεταμενη χρηση τους. Ικανοποιητικα και στον βρεγμενο.
-
Εγω παλι ειναι η 2η φορα που βαζω τα PILOT και σιγουρα θα τα βαλω και την επομενη. Περα απο την γρηγορη, για μενα καμπανα, πρεπει να σταθω και στην αργη φθορα τους παρα την παρατεταμενη χρηση τους. Ικανοποιητικα και στον βρεγμενο.
Τεο εισαι ηρωας.
Πως οδηγας με τα pilot!!!!! :pray: :pray: :pray:
Ακομα και κατι Avon Viper που ειχα βαλει μια φορα λογω αφραγκίας ηταν καλυτερα....
-
Καλησπερα σε ολους.
Ηρθε ο καιρος για καινουργια λαστιχα στο Falco και μετα απο ψαξιμο κατεληξα στα michelin pilot 2ct.
Το ερωτημα ειναι: θα μπορουσε το 120/60 να ωφελησει την φορτιση του εμπρος μερους ή θα κανει κακο? :thnk:
Αν θες πιο ''γρηγορη'' γεωμετρια μην πας σε 60αρι προφιλ.
Βαλε οτι λεει ο κατασκευαστης γιατι οντως θα χασεις σε ''πατημα'' στις στροφες.
Κατεβασε τις πλακες ή καλυτερα σηκωσε το πισω.
Το falco συμπεριφερεται καλυτερα οταν φορτιζεις το μπροστινο.Απο τη μανα του ειναι πολυ οπισθοβαρο.
Αν εβαλες και το ψηλο τιμονι που ελεγες μαλλον θα εντεινει το προβλημα.
Για λαστιχα και τα απλα diablo ειναι πολυ καλα επισης.(αργη φθορα)
-
Παρεμπίπτοντος τα R6 που έχουν 120/60 από την μαμά τους, στο Ιταλικό R6 cup βάζουν 120/70. Βέβαια, δεν ξέρω μήπως ο κύριος λόγος της αλλαγής αυτής, είναι το γεγονός ότι υπάρχει περισσότερη ποικιλία ελαστικών στα 70άρια... :thnk:
-
Εγω παλι ειναι η 2η φορα που βαζω τα PILOT και σιγουρα θα τα βαλω και την επομενη. Περα απο την γρηγορη, για μενα καμπανα, πρεπει να σταθω και στην αργη φθορα τους παρα την παρατεταμενη χρηση τους. Ικανοποιητικα και στον βρεγμενο.
Τεο εισαι ηρωας.
Πως οδηγας με τα pilot!!!!! :pray: :pray: :pray:
Ακομα και κατι Avon Viper που ειχα βαλει μια φορα λογω αφραγκίας ηταν καλυτερα....
Θα συμφωνήσω μαζί σου γείτονα!!!
Τα pilot είναι ψιλοάθλεια,κουνάνε πολύ!Αλλα κρατανε για πολλα χμ!
Τα pilot με φεραν σε αυτήν την κατάσταση..............."Πτήση" με Pilot!!! (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=2198.0)
-
Παιδια τι να σας πω;. Δεν ξερω για τι χρηση μιλατε και ποσο ’κομματια’ πατε αλλα εμενα ενα Mille RSVR και ενα DUCATI 749 μας εχουν βγαλει ασπροπροσωπους και στα Μεγαρα και στας Σερρας αλλα και στον Αγ. Ιωαννη τον Ρωσσο και το καθημερινο commuting.
Μιλαω παντα για τα PILOT POWER
-
Pirelli S.corsa SC1 SC2 PRO / 310 Euro
Pirelli Diablo 3 / 340 Euro
Pirelli Diablo Corsa / 260 Euro
Metzeler RS1 RS2 / 280 Euro
Metzeler Racetec K1 K2 / 320 Euro
Metzeler M3 / 330 Euro
Metzeler Rennsport / 260 Euro
Michelin Pilot Race / 330 Euro
Dunlop Qualifier / 330 Euro
180-190 / +-5 Euro
Aπό Ιταλία και τα μεταφορικά κοστίζουν 35 Euro περίπου
-
οποτε στην περιπτςση μου (Pilot Power) η τιμη αγγιζει τα 360 και θελω καποιον να μου τα βαλει και να τα ευθυγραμισει. Ναι;
-
Σωστά...
-
Και για να καταλαβω λιγο καλυτερα, εαν τα θελω αναλαμβανεις να μου τα στειλεις εσυ;.
Σορρυ για την αγνοια αλλα ειχα καιρο να παρακολουθησω το site.
-
Σιγά την άγνοια!!
Ή εγώ ή ο λαστιχάς...
μου λες, και αναλόγως με το που μένεις βλέπουμε πως θα στα στείλω. Για Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Πάτρα και κάποιες άλλες πόλεις τα στέλνω εγώ με πούλμαν που κάνει το ταξίδι από φλωρεντία και πέρνει 30 ευρώ.
-
Να σου πω, δεν πετας καμμια ιδεα να ερθουμε βολτουλα στα μερη σου;.
-
Κατ'αρχας ευχαριστω για την ανταποκριση ..και συνεχιζω:
Τα Pilot Race φοραω (hard εμπρος και medium πισω, ετσι το ειχε ο προηγουμενος)και γενικα εμεινα ευχαριστημενος. Βεβαια θα μου πειτε να μη συγκρινω διαφορετικα πραγματα, μια και αλλο τα race και αλλο τα 2ct που (υποθετω..) ειναι πιο 'πολιτικες' γομες. Τα race εφοσον ζεσταινοντουσαν και οταν εφευγε η σκονη απο επανω τους κρατουσαν τελεια, αν και οχι και τοσο σταθερα σε υψηλες ταχυτητες. Επειδη με αυτα ημουν ευχαριστημενος, ειπα να συνεχισω παλι σε michelin. Απλα ηθελα να πωτησω για το 120/60 επειδη θελω καλυτερη αισθηση και περισσοτερο βαρος μπροστα. Βεβαια αν ειναι να χασω σε επιφανεια επαφης ασ'το να παει και μενω στο 120/70. Ο λαστιχας της γειτονιας τα ζηταει 190+140 αν θυμαμαι ακριβως.
-
Το 120/60 θα κανει τη μηχανη πιο προθυμη να στριψει και να βουταει στη στροφη ευκολοτερα, αλλα θα χασεις σε προοδευτικοτητα αντιδρασεων και ακομα (οπως ειπωθηκε ηδη απο ορισμενους) σε επιφανεια επαφης στο οριο, δηλ τελικα σε προσφυση
Θα εβαζα 120/70 χωρις δευτερη σκεψη, και ιδιως σε τετοια μηχανη
-
επειδη ειμαι σε διαδικασια αλλαγης εβαλα στο hornet τα pilot road 2 ct....
απλα εκπληκτικο. Η διαφορα βγηκε ακόμη και σε συγκριση με τα bridgestone batlax bt 014 που φοραγα τα τελευταια 2 χρονια και δεν τα αλλαζα με τιποτε λογω πολυ καλης συμπεριφορας και αντοχης στα χλμ.
τοσο αποτελεσματικο λαστιχο απο τα πρωτα χλμ δεν εχω ξαναφορεσει. Δεν χρειαζεται (υπερβολη ετσι!!!) ζεσταμα. Στριβεις και πλαγιαζεις απο τα πρωτα χλμ της διαδρομης χωρις να κουναει.
Θα τα βαλω και στο κτηνακι.
ΕΧΩ ομως και μια ερωτηση.
Αφου το μπροστινο δεν εχει ξεφτυλιστει οπως το πισω (6500 χλμ και τα δυο) μπορω να βαλω πισω το Μισελιν και μπροστα να κρατησω το Dunlop?? (σπορτμαξ 208 αρ αρ)
θα εχει καποια αρνητικα η κινηση αυτη?
Αν ναι ποια θα ειναι, μπορει καποιος να πει???
-
Αφου το μπροστινο δεν εχει ξεφτυλιστει οπως το πισω (6500 χλμ και τα δυο) μπορω να βαλω πισω το Μισελιν και μπροστα να κρατησω το Dunlop?? (σπορτμαξ 208 αρ αρ)
θα εχει καποια αρνητικα η κινηση αυτη?
Αν ναι ποια θα ειναι, μπορει καποιος να πει???
To αν θα "κατσει" αυτη η αλλαγη, να χεις δηλ Μισελεν πισω και Ντανλοπ εμπρος δε μπορει να το προβλεψει κανεις, παρα μονο καποιος που το χει ηδη δοκιμασει (και πιεσε φυσικα τα λαστιχα κοντα στο οριο τους γιατι εκει θα φανει τι γινεται...)
Μπορει να βγει πολυ καλος συνδυασμος, μπορει και οχι
Για πολυ βρεγμενο δρομο παντως δε μου φαινεται καλη ιδεα η μιξη, γιατι δε ξερεις αν θα συνεργαζεται η "αυλακωση" του εμπρος με του πισω
Βεβαια ποιος θα βγει με Τουονο σε κατακλυσμο?
-
Αφου το μπροστινο δεν εχει ξεφτυλιστει οπως το πισω (6500 χλμ και τα δυο) μπορω να βαλω πισω το Μισελιν και μπροστα να κρατησω το Dunlop?? (σπορτμαξ 208 αρ αρ)
θα εχει καποια αρνητικα η κινηση αυτη?
Αν ναι ποια θα ειναι, μπορει καποιος να πει???
Όταν τοποθετείς ελαστικά διαφορετικής εταιρίας, όπως και διαφορετικού μοντέλου της ίδιας εταιρίας δεν έχεις συμβατότητα στο πέλμα (σχέδιο και σχήμα) καθώς και στην γόμα. Αυτό μεταφράζετε σε διαφορετική συμπεριφορά των δύο ελαστικών, κυρίως στις στροφές, στα φρένα και στην βροχή. Κάτι που θα δώσει μία λανθασμένη συμπεριφορά στην μηχανή σου.
Υ.Γ. Ειδικά στα supersport είναι σημαντικό να βάζεις ίδια ελαστικά.
:bye:
-
Όταν τοποθετείς ελαστικά διαφορετικής εταιρίας, όπως και διαφορετικού μοντέλου της ίδιας εταιρίας δεν έχεις συμβατότητα στο πέλμα (σχέδιο και σχήμα) καθώς και στην γόμα. Αυτό μεταφράζετε σε διαφορετική συμπεριφορά των δύο ελαστικών, κυρίως στις στροφές, στα φρένα και στην βροχή. Κάτι που θα δώσει μία λανθασμένη συμπεριφορά στην μηχανή σου.
Υ.Γ. Ειδικά στα supersport είναι σημαντικό να βάζεις ίδια ελαστικά.
:bye:
Διαφωνω, στους αγωνες και ιδιως εξω συχνα χρησιμοποιουν Ντανλοπ μπροστινο και Πιρελλι πισω (για διαφορους λογους) και δεν υπαρχει προβλημα με συμβατοτητα της γομμας
-
Διαφωνω, στους αγωνες και ιδιως εξω συχνα χρησιμοποιουν Ντανλοπ μπροστινο και Πιρελλι πισω (για διαφορους λογους) και δεν υπαρχει προβλημα με συμβατοτητα της γομμας
dimdoc στους αγώνες κυνηγάνε δεκατάκια και δεν τους ενδιαφέρει το κόστος, αφού τα λάστιχα έχουν διάρκεια ζωής ενός αγώνα.
Ο φίλος ρωτά, καθώς τον απασχολεί το κόστος. Όπως είπες μόνο με δοκιμή μπορεί κάποιος να μάθει. Για χρήση μέσα στην πόλη και καμμιά βολτίτσα δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. Σε καμμιά πίστα ομως, ίσως να έχουν μη προβλέψιμη συμπεριφορά.
Και ναι, υπάρχουν κάποιοι άτυχοι που βγαίνουν με Tuono και κατακλυσμό στο δρόμο. Η χάρη μου λόγου χάρη, όταν πήγα στο CSS και έβρεχε καρέκλες από τον Πειραιά μέχρι τα Μέγαρα γαμώ το κέρατο μου :cry:
-
dimdoc στους αγώνες κυνηγάνε δεκατάκια και δεν τους ενδιαφέρει το κόστος, αφού τα λάστιχα έχουν διάρκεια ζωής ενός αγώνα.
Ο φίλος ρωτά, καθώς τον απασχολεί το κόστος. Όπως είπες μόνο με δοκιμή μπορεί κάποιος να μάθει. Για χρήση μέσα στην πόλη και καμμιά βολτίτσα δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. Σε καμμιά πίστα ομως, ίσως να έχουν μη προβλέψιμη συμπεριφορά.
Και ναι, υπάρχουν κάποιοι άτυχοι που βγαίνουν με Tuono και κατακλυσμό στο δρόμο. Η χάρη μου λόγου χάρη, όταν πήγα στο CSS και έβρεχε καρέκλες από τον Πειραιά μέχρι τα Μέγαρα μαμώ το κέρατο μου :cry:
Εδω δε μιλησε ο Davide για κοστος. Εδω μιλησε για συμβατοτητα της γομμας. Λοιπον η εμπειρια εχει δειξει οτι τετοιο προβλημα δεν υπαρχει εξ ορισμου, αλλα ο συνδυασμος ελαστικων μπορει καμια φορα να αποδειχθει και επιτυχης
Δεν θα πρεπει λοιπον μια τετοια κινηση να την απορριπτουμε, αλλα δοκιμαζοντας μπορει να μας βγει και σε καλο
Βεβαια στη βροχη οι πιθανοτητες ειναι να μη μας "κατσει" η χαραξη και θελει προσοχη
Εξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?
-
ΑΡΑ!!!!
Βαζω τωρα το πισω.
Βλεπω (σε στεγνο) τι γινεται και αποφασιζω αν το μπροστινο θα το φαει το μαυρο σκοταδι ή θα παραμενει μεχρι "τελειωσει".
Παω και μια Μεγαρα και τα δοκιμαζω.
Ειδαλλως...τι ειχα τι εχασα.
θενκς παντως
-
Εξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?
Σίγουρα θα του βγεί πιο φθηνά. Βέβαια ένα μέρος της προκατάληψης που διατηρούμε για την χρήση διαφορετικής σχεδίασης-γόμας ελαστικών, οφείλεται στους λαστιχάδες (για ευνόητους λόγους). Το 99% αυτών θα αποτρέψουν την χρήση διαφορετικων ελαστικών.
:bye:
-
Εδω δε μιλησε ο Davide για κοστος. Εδω μιλησε για συμβατοτητα της γομμας. Λοιπον η εμπειρια εχει δειξει οτι τετοιο προβλημα δεν υπαρχει εξ ορισμου, αλλα ο συνδυασμος ελαστικων μπορει καμια φορα να αποδειχθει και επιτυχης
Δεν θα πρεπει λοιπον μια τετοια κινηση να την απορριπτουμε, αλλα δοκιμαζοντας μπορει να μας βγει και σε καλο
Βεβαια στη βροχη οι πιθανοτητες ειναι να μη μας "κατσει" η χαραξη και θελει προσοχη
Εξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?
Ο Davide, καταρχήν αναφέρεται για χρήση της μηχανής κυρίως στο δρόμο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Μπορεί λοιπόν να έχει αποδειχτεί ότι κάποιοι συνδυασμοί ελαστικών είναι αποτελεσματικοί στην ‘στεγνή’ πίστα, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε τέτοιου είδους ‘πειράματα’ στον δρόμο. Όσο για το κόστος, στην περίπτωση του Νίκιτς, η φθηνότερη λύση είναι όντως να αλλάξει μόνο το πισινό λάστιχο.
Συμπέρασμα: αλλάζει μόνο το πίσω ελαστικό, τοποθετώντας ένα ίδιο Dunlop.
-
Οταν μου τελειώσει το πισω αλλάζω και το μπροστά,μλκια κάνω??? :thnk:
Το μπροστά δεν έχει τπτ,απλά φοβάμαι και το αλλάζω.....
-
Αν το μπροστά είναι οκ δεν έχεις λόγο να το αλλάξεις
-
Εδω δε μιλησε ο Davide για κοστος. Εδω μιλησε για συμβατοτητα της γομμας. Λοιπον η εμπειρια εχει δειξει οτι τετοιο προβλημα δεν υπαρχει εξ ορισμου, αλλα ο συνδυασμος ελαστικων μπορει καμια φορα να αποδειχθει και επιτυχης
Δεν θα πρεπει λοιπον μια τετοια κινηση να την απορριπτουμε, αλλα δοκιμαζοντας μπορει να μας βγει και σε καλο
Βεβαια στη βροχη οι πιθανοτητες ειναι να μη μας "κατσει" η χαραξη και θελει προσοχη
Εξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?
Ο Davide, καταρχήν αναφέρεται για χρήση της μηχανής κυρίως στο δρόμο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Μπορεί λοιπόν να έχει αποδειχτεί ότι κάποιοι συνδυασμοί ελαστικών είναι αποτελεσματικοί στην ‘στεγνή’ πίστα, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε τέτοιου είδους ‘πειράματα’ στον δρόμο. Όσο για το κόστος, στην περίπτωση του Νίκιτς, η φθηνότερη λύση είναι όντως να αλλάξει μόνο το πισινό λάστιχο.
Συμπέρασμα: αλλάζει μόνο το πίσω ελαστικό, τοποθετώντας ένα ίδιο Dunlop.
o Nikits θα βαλει μονο το πισω λστιχο και θα βαλει Μισελιν. Αν δεν κατσει καλα ειτε πιστα ειτε δρομο βαζει και μπροστα ενα και παει χαμενο ενα Ντανλοπ 208.
Η ερωτηση ηταν οντως αν και ποσο επικινδυνο ειναι αλλα για να ρωταω σημαινει οτι παιζει θεμα οικονομικο.
Αρα davide & dimdoc μου απαντησαν και στα δυο δινοντας βαρος ο ενας στο κοστος κι ο αλλος στην ασφαλεια.
Στη βροχη δεν το βγαζω ουτως ή αλλιως οποτε η δοκιμη θα δειξει και θα σας πω.
-
Γεια σε ολους....
Παιδια διαβασα ολα τα παραπανω,μιας και εγω ψαχνομαι αυτο τον καιρο για λαστιχα,και για να πω την αληθεια,δεν εβγαλα ακρη.Μου ειχαν πει οτι τα Diablo Corsa δουλευουν καλα με το μηχανακι(Tuono 2005),αλλα τρωγονται γρηγορα.Κατι για 3000χμ. μου ειπαν.Γνωστο λαστιχαδικο επι της Καλλιροης μου προτεινε τα Michelin Pilot 2ct και λαστιχας στην Καβαλα προτεινε καποια Metzeler.... :( Τι να βαλω τελικα?Με ενδιαφερει μια σχετικη ανεση στην πολη και ταξιδακια στην εθνικη.Δεν σκοπευω να παω πιστα ακομα...Παρακαλω τα φωτα σας....
:a016 Στρατος
-
Diablo Corsa 3 ασυζητητί. Ταιριάζουν άψογα στο μηχανάκι.
Το αν φθείρονται γρήγορα εξαρτάται από τη χρήση που κάνεις, αλλά για μένα σε τέτοια μηχανή δεν κοιτάς τη διάρκεια ζωής αλλά την απόδοση του ελαστικού
-
Γεια σε ολους....
Παιδια διαβασα ολα τα παραπανω,μιας και εγω ψαχνομαι αυτο τον καιρο για λαστιχα,και για να πω την αληθεια,δεν εβγαλα ακρη.Μου ειχαν πει οτι τα Diablo Corsa δουλευουν καλα με το μηχανακι(Tuono 2005),αλλα τρωγονται γρηγορα.Κατι για 3000χμ. μου ειπαν.Γνωστο λαστιχαδικο επι της Καλλιροης μου προτεινε τα Michelin Pilot 2ct και λαστιχας στην Καβαλα προτεινε καποια Metzeler.... :( Τι να βαλω τελικα?Με ενδιαφερει μια σχετικη ανεση στην πολη και ταξιδακια στην εθνικη.Δεν σκοπευω να παω πιστα ακομα...Παρακαλω τα φωτα σας....
Σου είπαν ότι τα Diablo Corsa τρώγονται στα 3.000χλμ? Τα είχα, στο Falco μου και μάλιστα στην Ιταλία όπου η άσφαλτος έχει πολύ μεγαλύτερο grip άρα και μεγαλύτερη φθορά. Αποτέλεσμα ήταν να τα αλλάξω στα 5.500χλμ έχοντας μπει και για 2 εικοσάλεπτα στην πίστα.
Όσο για το τί θα βάλεις, τα Diablo Corsa έχουν πολύ καλή συμπεριφορά... θα σου έλεγα να τα βάλεις. Τα Metzeler αν εννοείς τα Rennsport (τα έχω τώρα), θα σου έλεγα ότι είναι λίγο πιο σπορ (γεωμετρία και γώμα) από τα Corsa και στο βρεγμένο υστερούν πολύ.
Για τα Michelin δεν έχω άποψη. Τα αποφεύγω διότι ακούω άσχημα λόγια από τον λαστιχά μου και από όσους φίλους μου τα έχουν δοκιμάσει.
Επίσης, θέλω να διευκρινήσω κάτι που πιστεύω ότι πολύ δεν έχουν καταλάβει, για ελαστικά που έχουν διπλή γόμα (άλλη στα πλαϊνά και άλλη στο κέντρο), όπως τα Michelin Pilot Power 2ct και τα Pirelli Diablo Corsa 3. Δεν ισχύει ότι βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα από τα αντίστοιχα μοντέλα Pilot Power και Diablo Corsa. Διότι η γόμα στο κέντρο παραμένει ίδια και απλά είναι μαλακότερη στο πλάι.
-
Ρε παιδια πηγα σημερα σε εναν ντοπιο λαστιχα (Καβαλα) να ρωτησω για τα Diablo Corsa 3 και τι μου ειπε το ατομο...527 :pray::-o :-o :-o ευρω για μπρος-πισω,τιμες καταλογου.Μου τα λεει καλα η με δουλευει και να του κοψω και την καλημερα?Το λεω γιατι με βαση τις τιμες που εδωσε ο Davide παιζει μεγαλη διαφορα...Μου ειπε οτι στον νεο καταλογο τα ανεβασαν πολυ τα .Μου πεσαν τα αυτια μιλαμε...
-
Ααααα και για τα απλα Diablo Corsa μου ειπε 400 ευρω...
:bye: :bye: :bye:
-
καλα σου τα ειπε φιλε αστα με τον νεο τιμοκαταλογο τα pirelli εφυγαν για το διαστημα
-
Πάντως εγώ τα Corsa 3 το καλοκαίρι τα έβαλα με 400 ευρώ.
Για το νέο τιμοκατάλογο δεν ξέρω αλλά δε ρωτάτε και πουθενά αλλού...
-
Ένας φίλος πάντως που έβαλε στο tuono του τα Dunlop Qualifier πέρσι φέτος που τον ξαναείδα το πήγαινε καλά ακόμα με τα ίδια λάστιχα -παίζει να μη κάνει τόσα πολλά χιλιόμετρα όμως.
Στη σουτζούκα έβαλα τα pilot power 2ct πάντως καθότι οι μαλακοί ώμοι βολεύουν -και βροχές φάγανε στάνταρ-, όποιος προτείνει ακόμα πιο 'στεγνά' λάστιχα ή και σλικ για το δρόμο, μάλλον έχει πολλά λεφτά για πέταμα και δεν κατέχει τον όρο 'υδρολίσθηση' -που σημαίνει δεν κυκλοφορεί όταν βρέχει.
Από λεφτά, έδωσα 400 (χωρίς τοποθέτηση) και τα λάστιχα ήταν φετινά.
Του χρόνου από το γερμανικό ebay στάνταρ (γύρω στα 300)...
-
Την τελευταία φορά που πήγα για trackday στις Σέρρες είχα φορέσει τα michelin race,soft μπροστά medium πίσω..Είχα μία πτώση στην έξοδο της κ5..έφυγε και με τα δύο...μπαμ και κάτω..χωρίς να με προειδοποιήσει...Δεν λέω ότι φταίνε τα λάστιχα αλλά αυτή την συμπερίφορα την έχω ακούσει για τα michelin..Απλά έτσι το αναφέρω... :bye: :bye: :bye:
-
Την τελευταία φορά που πήγα για trackday στις Σέρρες είχα φορέσει τα michelin race,soft μπροστά medium πίσω..Είχα μία πτώση στην έξοδο της κ5..έφυγε και με τα δύο...μπαμ και κάτω..χωρίς να με προειδοποιήσει...Δεν λέω ότι φταίνε τα λάστιχα αλλά αυτή την συμπερίφορα την έχω ακούσει για τα michelin..Απλά έτσι το αναφέρω... :bye: :bye: :bye:
ελπίζω να μην χτύπησες και η μηχανή να την έβγαλε όσο πιο ανώδυνα γίνεται
δεν είχες και πολλές επιλογές (και τα 2 μαζί)
νομίζω όμως ότι το 70 προφίλ βοηθάει σε τέτοιες καταστάσεις
εσυ τι προφίλ φόραγες?
-
Δεν ξαναβάζω michelin....!!!!!!!!!!τι μου θυμίζει αυτό;... :hha%(Rossi)
-
70...To μηχανάκι δεν έπαθε τίποτα λόγο πολυεστερικων και μανιταριων...
-
Δεν ξαναβάζω michelin....!!!!!!!!!!τι μου θυμίζει αυτό;... :hha%(Rossi)
bridgestone batlax 02 δεν με πρόδωσαν ποτέ
-
http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?vgnextoid=eacb7fc718dfc010VgnVCM1000005101a10aRCRD
:kalo:
-
:oo! :oo! :oo! :cry :cry :cry
-
:oo! :oo! :oo! :cry :cry :cry
Παρεούλα φύγατε!!! :D
Αφού είσαι καλά εσύ, τότε τα υπόλοιπα δεν είναι τίποτα!!! :kalo:
-
Μετά ξαναμπήκα...
-
Μετά ξαναμπήκα...
Εμ! Τόσο δρόμο έκανες από την Κέρκυρα μέχρι τις Σέρρες και δεν θα έμπαινες ξανά!! ;)
Αφού την γλίτωσαν μαρσπιέ και κλιπόν, συνεχίζουμε!
-
Πάντως ,αν μιλάμε για χρήση δρόμου και μόνο ότι ελαστικά κι αν έχω βάλει έχουν όλα την ίδια συμπεριφορά στους ελληνικούς δρόμους.....ΓΛΙΣΤΡΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ :psdof: