APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: grouvalos στις Μάιος 22, 2015, 12:42:07 μμ
-
Έκανα μια πρόχειρη έρευνα για οικονομικά τελικά,μιάς και: ''λεφτά υπάρχουν'',αλλά και κλεφτρόνια. :psdof: Έχετε υπόψιν σας τα παρακάτω ή κάτι άλλο;Γνωρίζετε για τη συμπεριφορά τους στη μηχανή;Λέω να βάλω και optimiser.
Ευχαριστώ
http://www.ebay.com/itm/High-Quality-Exhaust-DOMINATOR-Round-APRILIA-SHIVER-750-DB-K-/111504765668?hash=item19f633b2e4&vxp=mtr
http://www.scarichimoto.org/en/shiver-750/405-scarichi-shiver.html
-
Για μένα Roadsitalia δαγκωτο, αλλά θα είχε ενδιαφέρον να τους ρωτήσεις αν μπορούν να σου δώσουν το Y-link pipe με καζανάκια Projsix, δεν το δίνουν για σετ αλλά είναι το πιο ωραίο σχέδιο κατά την άποψή μου!
Για optimiser, motocorsaro για χειροκίνητη ρύθμιση, αλλιώς αυτό το Boosterplug που έλεγε ο V-angel, φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον και έξυπνο...
-
Εγώ κοιτάζω από Σεπτέμβρη για Roadsitalia. Δείχνουν και πιο όμορφες.
Παρ'όλα αυτά έχε το νου σου γιατί τα κοντά τελικά μάλλον θα είναι ναι πιο θορυβώδη και θα κάνουν πολλά σκασίματα.
Η γνώμη μου είναι ότι τα κοντά τελικά , ηχητικά, ταιριάζουν καλύτερα σε V4.
Εκτός αν θες σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού να ακούγεται σαν AK47. :D
Ανάλογα τα γούστα του καθενός.
-
Για μένα Roadsitalia δαγκωτο, αλλά θα είχε ενδιαφέρον να τους ρωτήσεις αν μπορούν να σου δώσουν το Y-link pipe με καζανάκια Projsix, δεν το δίνουν για σετ αλλά είναι το πιο ωραίο σχέδιο κατά την άποψή μου!
Για optimiser, motocorsaro για χειροκίνητη ρύθμιση, αλλιώς αυτό το Boosterplug που έλεγε ο V-angel, φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον και έξυπνο...
Το δίνουν αλλά με 160 ευρώ παραπάνω.
Ώπα,ώπα.Μπορείς να δώσεις παραπάνω πληροφορίες για το optimiser γιατί είμαι αδιάβαστος; :blus:
-
Εγώ κοιτάζω από Σεπτέμβρη για Roadsitalia. Δείχνουν και πιο όμορφες.
Παρ'όλα αυτά έχε το νου σου γιατί τα κοντά τελικά μάλλον θα είναι ναι πιο θορυβώδη και θα κάνουν πολλά σκασίματα.
Η γνώμη μου είναι ότι τα κοντά τελικά , ηχητικά, ταιριάζουν καλύτερα σε V4.
Εκτός αν θες σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού να ακούγεται σαν AK47. :D
Ανάλογα τα γούστα του καθενός.
Ίδη μου κάνουν σκασίματα.Ελπίζω να μην έχω τέτοια με το optimiser .
-
Για μένα Roadsitalia δαγκωτο, αλλά θα είχε ενδιαφέρον να τους ρωτήσεις αν μπορούν να σου δώσουν το Y-link pipe με καζανάκια Projsix, δεν το δίνουν για σετ αλλά είναι το πιο ωραίο σχέδιο κατά την άποψή μου!
Για optimiser, motocorsaro για χειροκίνητη ρύθμιση, αλλιώς αυτό το Boosterplug που έλεγε ο V-angel, φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον και έξυπνο...
Τι παραπάνω δίνει το boosterplug;
http://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-aprilia-sl-340p.html (http://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-aprilia-sl-340p.html)
Πάντως το δίνει πολλά υποσχόμενο!
-
Εγώ ρωτάω γιατί δεν θα έβαζες ελληνική εξάτμιση και να είσαι και ok αφού δεν θα πειράξεις καταλύτη. Άλλωστε μια μικρή διαφορά στα χαμηλομεσαια θα δεις και τίποτα άλλο.ρίξε μια ματιά εδώ γιατί εγώ δεν έχω καταλάβει πολύ καλά τους τύπους
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=306728
-
Όταν λές ελληνική;
-
Racetech papagiannis.η ακόμα και roadsitalia βγάζει μια καλή
-
Εγώ ρωτάω γιατί δεν θα έβαζες ελληνική εξάτμιση και να είσαι και ok αφού δεν θα πειράξεις καταλύτη. Άλλωστε μια μικρή διαφορά στα χαμηλομεσαια θα δεις και τίποτα άλλο.ρίξε μια ματιά εδώ γιατί εγώ δεν έχω καταλάβει πολύ καλά τους τύπους
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=306728 (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=306728)
Χρησιμοποιούν ακρόνημα που δεν τα κατέχω.Αν μπορεί κάποιος να μας βοηθήσει με την αγγλική;Απο τα λίγα που κατάλαβα μάλλον κάνει δουλειά αυτό το μαραφέτι,αλλά κάποιοι φοβούνται μην τους κόβει ίππους; :unsure:
Μα είτε Παπαγιάννη είτε Doadsitalia ο καταλύτης θα βγεί,όχι;
Για τον Παπαγιάννη έχω ακούσει οτι είναι καλός μάστορας,λόγο ακριβός,αλλά τα διαφράγματα που χρησιμοποιεί δεν είναι αυτά που πρέπει σε κάθε μηχανή,πάνω-κάτω είναι φίξ. Άλλωστε στα ίδια λεφτά πάει και η αγορά με τη Doadsitalia.Εσύ για ποιά Doadsitalia λές;
-
Λέω για τη full carbon την πιο ακριβή.τώρα λίγο πολύ όλες οι εξατμίσεις τις βάζουν σε διάφορα μηχανάκια γενικά.όχι καταλύτη δεν βγάζεις για τα τελικά.αν θες τώρα να τον βγάλεις πας αλλού.επειδή θα αλλάξει πολύ το μηχανάκι και μπορεί να έχεις μπερδέματα θα χρειαστεί να βάλεις παράλληλο εγκεφαλο και να προγραματιζεις.ο παπαγιαννη είναι λίγο τσιμπημενος αλλά ρώτα και το Bill.
-
:bye: :bye:
-
Να μας πεις και πως δουλεύει το μηχανάκι.τι αλλαγές παρατήρησες?
-
http://www.scarichimoto.org/en/750/393-scarichi-dorsoduro.html
-
Εγώ ρωτάω γιατί δεν θα έβαζες ελληνική εξάτμιση και να είσαι και ok αφού δεν θα πειράξεις καταλύτη. Άλλωστε μια μικρή διαφορά στα χαμηλομεσαια θα δεις και τίποτα άλλο.ρίξε μια ματιά εδώ γιατί εγώ δεν έχω καταλάβει πολύ καλά τους τύπους
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=306728 (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=306728)
Χρησιμοποιούν ακρόνημα που δεν τα κατέχω.Αν μπορεί κάποιος να μας βοηθήσει με την αγγλική;Απο τα λίγα που κατάλαβα μάλλον κάνει δουλειά αυτό το μαραφέτι,αλλά κάποιοι φοβούνται μην τους κόβει ίππους; :unsure:
Μα είτε Παπαγιάννη είτε Doadsitalia ο καταλύτης θα βγεί,όχι;
Για τον Παπαγιάννη έχω ακούσει οτι είναι καλός μάστορας,λόγο ακριβός,αλλά τα διαφράγματα που χρησιμοποιεί δεν είναι αυτά που πρέπει σε κάθε μηχανή,πάνω-κάτω είναι φίξ. Άλλωστε στα ίδια λεφτά πάει και η αγορά με τη Doadsitalia.Εσύ για ποιά Doadsitalia λές;
ο Παπαγιάννης κάνει πολύ καλή και ποιοτική δουλειά. Ειδικά σε λαιμούς κτλ. είναι κορυφή.Αλλά όπως το είπες, τα τελικα και τα διαφράγματα είναι πάνω-κάτω φιξ. Από οτι είχα ρωτήσει στον Παπαγιάννη η τιμή είναι λίγο ψηλότερη από τις Roadsitalia. Με αλλαγή τελικών δεν βγαίνει και ο καταλύτης. Για να βγάλεις το καταλύτη θέλεις αυτό:
http://www.ebay.com/itm/ARROW-TUBOS-DE-CONEXION-APRILIA-SHIVER-750-2014-14-2015-15-NO-KAT-STEEL-/161517557299?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item259b325633&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/ARROW-TUBOS-DE-CONEXION-APRILIA-SHIVER-750-2014-14-2015-15-NO-KAT-STEEL-/161517557299?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item259b325633&vxp=mtr)
-
Να μας πεις και πως δουλεύει το μηχανάκι.τι αλλαγές παρατήρησες?
Δεν τις έχω βάλει ακόμα αλλά αν έβαζα θα ήταν οι φουλ τιτάνιο :ohyes: :ohyes:
-
:bye: :bye:
:brv: :brv: :brv: :thup:: :thup::
-
Να μας πεις και πως δουλεύει το μηχανάκι.τι αλλαγές παρατήρησες?
Δεν τις έχω βάλει ακόμα αλλά αν έβαζα θα ήταν οι φουλ τιτάνιο :ohyes: :ohyes:
Εγώ dorsoduro factory...
-
Να μας πεις και πως δουλεύει το μηχανάκι.τι αλλαγές παρατήρησες?
Δεν τις έχω βάλει ακόμα αλλά αν έβαζα θα ήταν οι φουλ τιτάνιο :ohyes: :ohyes:
Εγώ dorsoduro factory...
Το ξέρω αν θέλετε να κάνετε επένδυση σε εξατμίσεις κανονίστε ένα καφέ οι dorso/shiver να σας αναλύσω τι και πως γιατί δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα για να πάρετε το 100% της μοτό!!
-
Ok,ευχαριστώ παιδιά.
Καλοβλέπω αυτές : http://www.scarichimoto.org/en/shiver-750/405-scarichi-shiver.html (http://www.scarichimoto.org/en/shiver-750/405-scarichi-shiver.html),για τους λόγους που είπα στην αρχή.Για ολόσωμη ούτε καν.
Τώρα δεν ξέρω αν θα συνεργάζονται αυτά τα δύο,τελικά και optimiser,και αν αξίζει να το πάρω.
-
Για απλή αλλάγή των εξατμίσεων (Y-pipe και τελικά) δεν χρειάζεται κανένα πείραγμα, αν βγάλεις καταλύτη και φίλτρο ελευθέρας, τότε μάλλον θα χρειαστείς κάποιον παράλληλο εγκέφαλο...αλλά το κέρδος σε άλογα δεν ξεπερνά τα 2-3...
Ολόσωμη δεν βγάζει κανένας για το Shiver, μια και τι κόστος θα έφτανε το 1/4 της αξίας του! Οι σωλήνες εξαγωγλης είναι πολύ καλής διατομής και με ανοιχτή γωνία που επιτρέπει πολύ καλή ροή καυσαερίων...αν θες ολόσωμη, μόνο η Silmoto, νομίζω κάνει....
-
Με τελικα (arrow) και ελευθερο φιλτρο (DNA) θα υπαρχει θεμα με τα μειγματα η οχι? Εγω εχω τις Arrow και σκεφτομαι για φιλτρο και λεω μηπως εχει θεμα!!!!
-
Λοιπόν εγώ έχω το φίλτρο και θέλω τα τελικά. Θες να μου τα δανείσεις??
-
Το optimiser δε θα το βάλω λόγω των τελικών,θέλω και το βάζω.
-
Λοιπόν εγώ έχω το φίλτρο και θέλω τα τελικά. Θες να μου τα δανείσεις??
λες??
-
Το optimiser δε θα το βάλω λόγω των τελικών,θέλω και το βάζω.
Αν αναφέρεσαι σε αυτό που είπα για παράλληλο εγκέφαλο, καμία σχέση, το optimiser θα μειώσει λίγο τα μπερδέματα στο εύρος 2-3 Κ στροφές, τίποτα άλλο, θα είναι λίγο πιο απαλό το γκάζι στην κίνηση. Ο παράλληλος με σωστή ρύθμιση θα εξαλείψη όλα τα θέματα και θα είναι σεταρισμένος για τα δεδομένα καύσεως του δικού σου μηχανακιού! Είχε νομίζω ο Gregvog και τον πούλαγε
-
τελικα τι γινεται υπαρχει θεμα με το ελευθερο φιλτρο + τα τελικα εξατμισεων η θα λειτουργει μια χαρα??
-
Εγώ πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά. Μόλις το δοκιμάσω θα σας πω
-
Εγώ πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά. Μόλις το δοκιμάσω θα σας πω
Και γω δε νομιζω να εχει θεμα. Μονο τα τελικα δεν επηρεαζουν στο καυσιμο.Για το φιλτρο δεν ξερω!
-
Ναι επηρεάζει.σίγουρα προς τα πάνω που είναι καλό αυτό στις ψηλές στροφές.
-
Ναι επηρεάζει.σίγουρα προς τα πάνω που είναι καλό αυτό στις ψηλές στροφές.
Να το ριξω πανω δηλαδη!!!! Προτεινεται?????
-
Εγώ προτείνω dna είναι καλό!μπορεί να κάνει λίγο μπέρδεμα στα μεσαία αλλά γενικά αλλάζει ο ήχος και η αποδοσηνπρος το καλό.
-
Το optimiser δε θα το βάλω λόγω των τελικών,θέλω και το βάζω.
Αν αναφέρεσαι σε αυτό που είπα για παράλληλο εγκέφαλο, καμία σχέση, το optimiser θα μειώσει λίγο τα μπερδέματα στο εύρος 2-3 Κ στροφές, τίποτα άλλο, θα είναι λίγο πιο απαλό το γκάζι στην κίνηση. Ο παράλληλος με σωστή ρύθμιση θα εξαλείψη όλα τα θέματα και θα είναι σεταρισμένος για τα δεδομένα καύσεως του δικού σου μηχανακιού! Είχε νομίζω ο Gregvog και τον πούλαγε
Οχι δεν αναφέρομαι σε power comander και τέτοια,εκεί πάμε σε πολλά μαρούλια.Το είχα δεί του Gregvog,το πούλησε.
Αυτό θέλω απο το Boosterplug να μειώσει τα μπερδέματα,αλλά δεν ξέρω αν τα 130 ευρώ αξίζουν και πόσο αισθητή θα είναι η διαφορά.
Με ένα φίλτρο DNA δε θα δω διαφορά λες στα μπερδέματα,ε;Το θέμα μας είναι το μείγμα.
-
Εγώ λέω να βρεθούμε να δείτε πως δουλεύει το φίλτρο. Έχω μπερδέματα λίγα που δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα στα χαμηλά. Αλλά είναι σαφώς καλύτερο.
-
Το optimiser δε θα το βάλω λόγω των τελικών,θέλω και το βάζω.
Αν αναφέρεσαι σε αυτό που είπα για παράλληλο εγκέφαλο, καμία σχέση, το optimiser θα μειώσει λίγο τα μπερδέματα στο εύρος 2-3 Κ στροφές, τίποτα άλλο, θα είναι λίγο πιο απαλό το γκάζι στην κίνηση. Ο παράλληλος με σωστή ρύθμιση θα εξαλείψη όλα τα θέματα και θα είναι σεταρισμένος για τα δεδομένα καύσεως του δικού σου μηχανακιού! Είχε νομίζω ο Gregvog και τον πούλαγε
Οχι δεν αναφέρομαι σε power comander και τέτοια,εκεί πάμε σε πολλά μαρούλια.Το είχα δεί του Gregvog,το πούλησε.
Αυτό θέλω απο το Boosterplug να μειώσει τα μπερδέματα,αλλά δεν ξέρω αν τα 130 ευρώ αξίζουν και πόσο αισθητή θα είναι η διαφορά.
Με ένα φίλτρο DNA δε θα δω διαφορά λες στα μπερδέματα,ε;Το θέμα μας είναι το μείγμα.
Έχω DNA φίλτρο, έχω ανοίξει και την εξάτμιση, αλλά την διαφορά την είδα με το fatduc (ανάλογο optimiser, με χειροκίνητη ρύθμιση)...ΥΓ ακόμα κάνει α μπερδέματά του, αλλά πιο πολύ όταν είναι κρύο!
-
αμα δε βαλεις διαφανο καπακι καμπανας, δεν προκειτε να δεις προκοπη εσυ με το σιβερ :P
-
Το πούλησα τον εγκεφαλο όπως και εξατμίσεις και λαιμούς... τα έχει πλέον άλλος!!!
Όμως μόλις περασα την χακαρισμένη μαμά εξάτμιση και ο ήχος τα σπάει... εγινε σουπερ δουλεια με λιγότερο απο 100 ευρώ... σε λιγες μερες θα ανεβάσω βίντεο...
Επίσης επείδη την μόνωσα πολύ καλα, οχι οπως ηταν αδεια πριν με τα διαφραγματα, πλεον γλύτωσα και πολύ ζέστη...
Αστε τις ακραπες και τις αρροου και καντε την μοντα με την μαμα που ειναι και πανεμορφη... εγω δεν το μετανιωσα καθολου!!! :kalo:
-
αμα δε βαλεις διαφανο καπακι καμπανας, δεν προκειτε να δεις προκοπη εσυ με το σιβερ :P
Είπαμε , τα έχω υπολογήσει...με αυτοκόλλητο apriliabikers και το φινιστρίνι, παίρνω τουλάχιστον 15-20 αλόγατα! ;) ;)
-
Το πούλησα τον εγκεφαλο όπως και εξατμίσεις και λαιμούς... τα έχει πλέον άλλος!!!
Όμως μόλις περασα την χακαρισμένη μαμά εξάτμιση και ο ήχος τα σπάει... εγινε σουπερ δουλεια με λιγότερο απο 100 ευρώ... σε λιγες μερες θα ανεβάσω βίντεο...
Επίσης επείδη την μόνωσα πολύ καλα, οχι οπως ηταν αδεια πριν με τα διαφραγματα, πλεον γλύτωσα και πολύ ζέστη...
Αστε τις ακραπες και τις αρροου και καντε την μοντα με την μαμα που ειναι και πανεμορφη... εγω δεν το μετανιωσα καθολου!!! :kalo:
επ'αυτού, ως πράττων το ίδιο και εγώ, συμφωνώ και επαυξάνω!
-
Το optimiser δε θα το βάλω λόγω των τελικών,θέλω και το βάζω.
Αν αναφέρεσαι σε αυτό που είπα για παράλληλο εγκέφαλο, καμία σχέση, το optimiser θα μειώσει λίγο τα μπερδέματα στο εύρος 2-3 Κ στροφές, τίποτα άλλο, θα είναι λίγο πιο απαλό το γκάζι στην κίνηση. Ο παράλληλος με σωστή ρύθμιση θα εξαλείψη όλα τα θέματα και θα είναι σεταρισμένος για τα δεδομένα καύσεως του δικού σου μηχανακιού! Είχε νομίζω ο Gregvog και τον πούλαγε
Οχι δεν αναφέρομαι σε power comander και τέτοια,εκεί πάμε σε πολλά μαρούλια.Το είχα δεί του Gregvog,το πούλησε.
Αυτό θέλω απο το Boosterplug να μειώσει τα μπερδέματα,αλλά δεν ξέρω αν τα 130 ευρώ αξίζουν και πόσο αισθητή θα είναι η διαφορά.
Με ένα φίλτρο DNA δε θα δω διαφορά λες στα μπερδέματα,ε;Το θέμα μας είναι το μείγμα.
Έχω DNA φίλτρο, έχω ανοίξει και την εξάτμιση, αλλά την διαφορά την είδα με το fatduc (ανάλογο optimiser, με χειροκίνητη ρύθμιση)...ΥΓ ακόμα κάνει α μπερδέματά του, αλλά πιο πολύ όταν είναι κρύο!
Τελικά ποιό είναι αποτελεσματικότερο,το fatduc ,το boosterplug ή το optimister.Φαντάζομαι οτι αυτά τα τρία είναι πατέντες για το ίδιο πράγμα.
-
Νομίζω ότι το fat duc είναι διαφορετικό από το booster. Το πρώτο απλά ρυθμίζει χειροκίνητα το μείγμα,και το δεύτερο έχει και θερμοστάτη ο οποίος ρυθμίζει αυτόματα το μείγμα,και διάφορα άλλα όπου τα λέει μέσα στο site τους.Το optimizer δεν το ξέρω.
-
:a016
-
Και για όσους έχουν βγάλει την εξάτμιση,πως το καταφέρατε;!
Δεν κουνάει ρούπι,νταμάρι!
-
Όχι δεν κουνάει.γιατί ρωτάς όμως.οι arrow βιδωνουν τα τελικά επάνω στο σκελετό στην ουρά.οπότε δεν κουνάνε με τη καμία.οι ακραπες έχουν επίσης σφηκτηρες οι οποίοι πιάνουν επίσης πάνω στο σκελετό. βέβαια δεν ξέρω αν κρατάνε και πολύ σφιχτά. Αλλά όσο ναναι...ακραπες
-
Δε με κατάλαβες,θέλω να βγάλω τη μαμά εξάτμιση.
-
Ναι οκ εντάξει. Και?
-
Ναι οκ εντάξει. Και?
Δεν μπορει να την βγαλει λεει.
-
Εάν κατάλαβα καλά θέλεις να αφαιρεσειςτη μαμά εξάτμιση. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να λύσεις αρκετά πράγματα από την ουρά, τον λασποτηρα τη βάση του φανατικούς την κλειδαριά κτλ. Όταν θα είναι εντελώς ελεύθερο το τελικό μη ξεχάσεις να λύσεις το σφιχτηρα που ενώνει το τελικό με το κομμάτι του καταλητη
-
Αααα ναι οκ έτσι είναι.
-
Για 2-1;Θα μου κρεμάσει;
http://www.fresco-exhaust.com/images/FRESCO_SHIVER_750_MONO_FULL_CARBONE_05.jpg
-
Αν θα κρεμασει δεν το ξερω...αλλα οτι θα αδειασει τελειως ο κωλος του που ειναι και ωραιος ειναι σιγουρο!
Τουλαχιστον αν ειναι να βαλεις μονη φερτην κατω απο τον κωλοφαναρο με πατεντα στην πινακιδα!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
Για 2-1;Θα μου κρεμάσει;
http://www.fresco-exhaust.com/images/FRESCO_SHIVER_750_MONO_FULL_CARBONE_05.jpg
Εμενα μου φαινεται ωραια λυση, οσο αναφορα για την ζεστη
-
Εγώ νομίζω ότι χάνει το χαρακτήρα του το μηχανάκι.
-
Ανσεενψιαφερει ημονη εξάτμιση,μηπως ειναι καλυτερα να αντιγραψεις το link pipe για να βγαινει στα πλάγια καιμετα να βαλεις οτι εξατμιση γουσταρεις? Θα του πηγαινε πολυ μια εξαγωνη remus...επισης γνωμη μου να την βγαλεις απο αριστερα βια να μην πηγαινει πολυ θερμοτητα στο αμορτισερ!
-
Για 2-1;Θα μου κρεμάσει;
http://www.fresco-exhaust.com/images/FRESCO_SHIVER_750_MONO_FULL_CARBONE_05.jpg
Προσωπικά αυτός ο κώλος είναι που ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά το SHIVER δύσκολα θα τον άλλαζα και αν ναι θα πήγαινα σε στάνταρ λύσεις!! (roadsitalia)
-
Καλημέρα,
Εντελώς νέος στο forum (οπως θα δείτε ειναι το πρώτο post) οπότε καλως σας βρήκα.
Ψαχνω και εγω να αντικαταστήσω την εξάτμιση απο το shiver μου αλλα δυσκολεύομαι να καταλάβω τι χρειάζομαι μιας και δεν εχω εμπειρια με μηχανές. Στο συγκεκριμένο post βρήκα πολύ χρήσιμες πληροφορίες οπως το αυτό το site http://www.scarichimoto.org/en/750/393-scarichi-dorsoduro.html. Η ερωτηση μου είναι οτι εστω οτι με ενδιαφέρει η roadsitalia του link , θα χρειαστώ κάτι αλλο για την αντικατατάσταση? Αν καταλαβαίνω καλα αυτα ειναι μόνο τελικά (η μήπως όχι?), θα πρέπει να αγοράσω και σωληνώσεις? Θα χρησιμοποιήσω τις υπάρχουσες και θα κατσουν πανω τα καινουργια τελικά? Κι επειδή η εγκατάσταση θα γίνει απο μηχανικό, ξέρουμε κάποιο καλό συνεργείο (ποιότητα-τιμή εννοώ) που μπορώ να επισκεφτω αφου γίνει η αγορά?
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και σορρυ για τις τόσες ερωτήσεις
Ευχαριστώ
-
Καλώς ήρθες φίλε μου! Όλες οι roadsitalia έρχονται με το Υ pipe που ενώνεται στον καταλύτη (εκεί που είναι και το αμορτισερ) και βγάζει 2 εξόδους που ενώνονται τα τελικά. Επίσης περιέχονται και όλα τα δεματικά και οι βίδες. Σαν εγκατάσταση δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη μια και δεν αφαιρείς κάτι πολύπλοκο ή ευαίσθητο, αλλά μπορεί να χρεαστεί λίγο προσπάθεια να αφαιρέσεις την εργοστασιακή εξάτμιση. Αν έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα, καλό είναι να αντικαταστήσεις και μία φλάντζα από αμίαντο που έχει ανάμεσα στον καταλύτη και την εξάτμιση, ένα φαρδύ δαχτυλίδι που μονώνει και σφίγγει την ένωση αυτή, αλλά λιώνει σιγά σιγά...έχει νομίζω λιγότερο από 10€.
Κάπως έτσι έρχονται οι roadsitalia:
(http://www.scarichimoto.org/409-1288-thickbox/scarichi-shiver.jpg)
και το φλαντζακι:
(http://www.starmotoricambi.it/1824-thickbox_default/guarnizione-silenziatore-per-aprilia-cod-gu05128230.jpg)
ΚΩΔΙΚΟΣ GU05128230
-
Ευχαριστώ πολύ!
Κατατοπιστικότατος! Να ρωτήσω όμως για το link που παραθέτω για τις carbon, κι αυτες έρχονται οπως στην εικόνα που εστειλες? Γιατι η συγκεκριμένη που στέλνεις ειναι η DOUBLEFIRE TITANIUM και στο site τους εχει τίτλο OVAL 90X120X285 ENTRY AND EXIT IN CARBON ενώ η carbon ή η titanium εχουν τίτλο EXIT IN μόνο. Δλδ μήπως λογω του οτι ειναι πιο φτηνές δεν έχουν τα εξαρτήματα που έχεις στην εικόνα και πρέπει να τα αγοράσεις extra?
Ευχαριστώ για τον χρόνο και πάλι
-
Όσο για το μηχανικό....υπάρχει ο καλύτερος....στείλε μου πμ.
-
Ευχαριστώ πολύ!
Κατατοπιστικότατος! Να ρωτήσω όμως για το link που παραθέτω για τις carbon, κι αυτες έρχονται οπως στην εικόνα που εστειλες? Γιατι η συγκεκριμένη που στέλνεις ειναι η DOUBLEFIRE TITANIUM και στο site τους εχει τίτλο OVAL 90X120X285 ENTRY AND EXIT IN CARBON ενώ η carbon ή η titanium εχουν τίτλο EXIT IN μόνο. Δλδ μήπως λογω του οτι ειναι πιο φτηνές δεν έχουν τα εξαρτήματα που έχεις στην εικόνα και πρέπει να τα αγοράσεις extra?
Ευχαριστώ για τον χρόνο και πάλι
Σου λέει που έχει carbon υλικο, δηλαδή στην είσοδο και την έξοδο της εξάτμισης ενω οι άλλες είναι όλες carbon. H doublefire είναι και λίιιιιγο πιο κοντή απο ότι βλέπω στο μήκος της.
Πιο κάτω στις πληροφορίες λέει ότι έρχονται κομπλέ με ότι χρειάζονται για την τοποθέτηση τους οπότε απλά διαλέγεις αυτή που σου κάνει κλικ. Αλλά με τα Capital Controls πως θα τις πάρεις?
-
Σου λέει που έχει carbon υλικο, δηλαδή στην είσοδο και την έξοδο της εξάτμισης ενω οι άλλες είναι όλες carbon
Θα χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο με την ερώτηση αλλα είπα οτι ειμαι τοσο newbie που πεθαίνεις..χεχεχε
Αλλά με τα Capital Controls πως θα τις πάρεις?
Καλή ερώτηση αλλα ενα ενα τα προβλήματα..Θα το σκεφτώ σε επόμενη φάση
Ευχαριστώ για την βοήθεια, θα επανέλθω με περισσότερες ερωτήσεις :P
@v-angel : Μόλις αποφασίσω να τις αγοράσω θα στειλω pm να μαθω για τον μηχανικό, ευχαριστώ
-
Έχει για πούλημα κάποιος από το Forum.
http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/roadsitalia-konts-titanioy/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/roadsitalia-konts-titanioy/)
Μπορείς να τον ρωτήσεις και εάν δυσκολεύτηκε να τις βάλει.
-
Καλημέρα,
Έχει για πούλημα κάποιος από το Forum.
http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/roadsitalia-konts-titanioy/
Μπορείς να τον ρωτήσεις και εάν δυσκολεύτηκε να τις βάλει.
Ηδη απο χτες ο συνφορουμιτης προσφέρθηκε για οτι χρειαστώ και τσέκαρα και τις εξατμίσεις αλλα επειδή εμενα ειναι μαυρο το shiver μου θα πάω απευθείας σε μαύρες carbon (θεωρώ καλύτερη επιλογή λογω θερμότητας τουλάχιστον αλλα οι απόψεις και εδω διίστανται, οπως και να χει δεν παλευεται η θερμοτητα που βγαζουν οι μαμισιες), αυτο εχω στο μυαλο μου για την ώρα τουλάχιστον.
Ευχαριστώ
-
Καλημέρα,
Έχει για πούλημα κάποιος από το Forum.
http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/roadsitalia-konts-titanioy/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/roadsitalia-konts-titanioy/)
Μπορείς να τον ρωτήσεις και εάν δυσκολεύτηκε να τις βάλει.
Ηδη απο χτες ο συνφορουμιτης προσφέρθηκε για οτι χρειαστώ και τσέκαρα και τις εξατμίσεις αλλα επειδή εμενα ειναι μαυρο το shiver μου θα πάω απευθείας σε μαύρες carbon (θεωρώ καλύτερη επιλογή λογω θερμότητας τουλάχιστον αλλα οι απόψεις και εδω διίστανται, οπως και να χει δεν παλευεται η θερμοτητα που βγαζουν οι μαμισιες), αυτο εχω στο μυαλο μου για την ώρα τουλάχιστον.
Ευχαριστώ
Πάντως να ξέρεις ότι ενώ με αλλαγή ή άνοιγμα των εργοστασιακών εξατμίσεων, μειώνεις το βάρος και λόγω πιο ελεύθερης ροής, μειώνεται και η αναπτυσσόμενη θερμότητα, ο κύριος ένοχος είναι ο καταλύτης που θερμαίνεται υπερβολικά, καθώς για τις νομοθεσίες ρύπων, η Aprilia των έχει κάνει πολύ κλειστό. Βέβαια δεν είναι λύση να τον αφαιρέσεις, αλλά δεν νομίζω να μπορείς να βάλεις άλλον στο υπάρχον καβούκι...ένας εξατμισάς καλός, κάτι θα μπορεί να σου προτείνει, αλλά είναι χαρακτηριστικό των μεγάλων V2 η υψηλή θερμοκρασία...
-
αλλά είναι χαρακτηριστικό των μεγάλων V2 η υψηλή θερμοκρασία...
των μεγαλων V2 ναι , oχι των μικρων :P :P
-
Πω...πετάχτηκε πάλι ο παππούς
-
αλλά είναι χαρακτηριστικό των μεγάλων V2 η υψηλή θερμοκρασία...
των μεγαλων V2 ναι , oχι των μικρων :P :P
Ρε άϊϊιιι....στροβιλίσου!
-
Καλημέρα,
Έχει για πούλημα κάποιος από το Forum.
http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/roadsitalia-konts-titanioy/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/roadsitalia-konts-titanioy/)
Μπορείς να τον ρωτήσεις και εάν δυσκολεύτηκε να τις βάλει.
Ηδη απο χτες ο συνφορουμιτης προσφέρθηκε για οτι χρειαστώ και τσέκαρα και τις εξατμίσεις αλλα επειδή εμενα ειναι μαυρο το shiver μου θα πάω απευθείας σε μαύρες carbon (θεωρώ καλύτερη επιλογή λογω θερμότητας τουλάχιστον αλλα οι απόψεις και εδω διίστανται, οπως και να χει δεν παλευεται η θερμοτητα που βγαζουν οι μαμισιες), αυτο εχω στο μυαλο μου για την ώρα τουλάχιστον.
Ευχαριστώ
Πάντως να ξέρεις ότι ενώ με αλλαγή ή άνοιγμα των εργοστασιακών εξατμίσεων, μειώνεις το βάρος και λόγω πιο ελεύθερης ροής, μειώνεται και η αναπτυσσόμενη θερμότητα, ο κύριος ένοχος είναι ο καταλύτης που θερμαίνεται υπερβολικά, καθώς για τις νομοθεσίες ρύπων, η Aprilia των έχει κάνει πολύ κλειστό. Βέβαια δεν είναι λύση να τον αφαιρέσεις, αλλά δεν νομίζω να μπορείς να βάλεις άλλον στο υπάρχον καβούκι...ένας εξατμισάς καλός, κάτι θα μπορεί να σου προτείνει, αλλά είναι χαρακτηριστικό των μεγάλων V2 η υψηλή θερμοκρασία...
Για του λόγου το αληθές....
(http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=80725&stc=1&d=1206579195)
-
:ohmy:
Καλά εδώ είναι που είναι V2,το έχουν ανεβάσει στη ράμπα και το ξεκοιλιάζουν!Στο δρόμο δε θα γινόταν ποτέ αυτό,λέω.
-
Όπως βλέπεις, μπροστά που το βαράει ο ανεμιστήρας από το δυναμόμετρο δεν έχει πυρώσει, αλλά πίσω είναι σκέτη λάβα! Ο μόνος λόγος που δεν φαίνεται και ο καταλύτης πυρωμένος, είναι γιατί έχει διπλό τοίχωμα...άρα και στον δρόμο δεν πάει εύκολα αέρας εκεί για να το ψύξει....
-
Αποψη μου εμενα για το πυρωμα ειναι οτι εχει να κανει με το ρυθμισμα στο μειγμα που του εχουν κανει.....και αναφερω παραδειγμα φιλου με superduke(το οποιο φοραει power comander και τελικα silmotor χωρις καταλυτη) που πηγαιναμε βολτα παρεα στα ιδια χλμ με σταθερη πορεια εκεινου να πυρωνει και εμενα τιποτα και οταν ανοιγαμε για πιο γρηγορα να του γινεται παλι νορμαλ...οποτε πυρωμα=πιο πλουσιο μειγμα σε συγκεκριμενες στροφες?? :thnk: :thnk: αυτα...και σορρυ για το σπαμ :bye: :bye:
-
Πιο φτωχο το μιγμα οταν γινονται ετσι οι λαιμοι. Αλλα στην φωτο, πανω στο δυναμομετρο δεν ισχυει απολυτα κατι τετοιο. Ειναι καθαρα και θεμα ροης αερα. Καρα τσεκαρισμενο αυτο :D :D :D :D