0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 15, 2007, 11:41:55 πμ »
Για να το καταλαβεις φαντασου τι καμπυλη θα εβγαζε αν καναμε τη μετρηση με 4η αντι για 6η

Δεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση έχει αυτό. Η δύναμη του μοτέρ δεν είναι ίδια πάντα? Δηλαδή με τετάρτη έχουμε περισσότερα άλλογα απ'ότι με έκτη??? :thnk: Περίεργο μου φαίνεται...

Γι'αυτο και θεωρουνται και πιο αξιοπιστες οι μετρησεις στο στροφαλο να υποθεσω??????

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 15, 2007, 12:02:21 μμ »
Γι'αυτο και θεωρουνται και πιο αξιοπιστες οι μετρησεις στο στροφαλο να υποθεσω??????

Γιατί να το υποθέσεις αυτό βρε Παναγιώτη; Οι μετρήσεις στον στρόφαλο,στο κιβώτιο, στο γρανάζι, στη ρόδα κλπ, είναι χρήσιμες μόνο στο να δεις πόση ενέργεια (ΗΡ) χάνεται από την αρχική ¨αγνή¨ιπποδύναμη του στροφάλου μέχρι την ρόδα σου. Αυτή που θες να γνωρίζεις είναι της ρόδας. Για να μην μιλήσουμε πόσο ευαίσθητες είναι οι μετρήσεις σε θέματα λαδωμένης-τεντωμένης αλυσίδας, κατάστασης ελαστικού, θερμοκρασίας, υγρασίας κλπ.....

Σε ότι αφορά την μέτρηση του Fazer, πιστεύω ότι έγινε εκ παραδρομής λάθος του περιοδικού, μετρώντας και συγκρίνοντας το standard γρανάζωμα του Fazer, με το νέο, αλλά με δυναμομέτρηση που έγινε στο γρανάζι, γιαυτό και βγήκαν 5 άλογα παραπάνω. (Υποθέτω έτσι;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2007, 12:04:05 μμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 15, 2007, 12:46:23 μμ »
Γι'αυτο και θεωρουνται και πιο αξιοπιστες οι μετρησεις στο στροφαλο να υποθεσω??????

Γιατί να το υποθέσεις αυτό βρε Παναγιώτη; Οι μετρήσεις στον στρόφαλο,στο κιβώτιο, στο γρανάζι, στη ρόδα κλπ, είναι χρήσιμες μόνο στο να δεις πόση ενέργεια (ΗΡ) χάνεται από την αρχική ¨αγνή¨ιπποδύναμη του στροφάλου μέχρι την ρόδα σου. Αυτή που θες να γνωρίζεις είναι της ρόδας. Για να μην μιλήσουμε πόσο ευαίσθητες είναι οι μετρήσεις σε θέματα λαδωμένης-τεντωμένης αλυσίδας, κατάστασης ελαστικού, θερμοκρασίας, υγρασίας κλπ.....

Σε ότι αφορά την μέτρηση του Fazer, πιστεύω ότι έγινε εκ παραδρομής λάθος του περιοδικού, μετρώντας και συγκρίνοντας το standard γρανάζωμα του Fazer, με το νέο, αλλά με δυναμομέτρηση που έγινε στο γρανάζι, γιαυτό και βγήκαν 5 άλογα παραπάνω. (Υποθέτω έτσι;)

Καλημερα και παλι...

Μαλλον με παρεξηγησες βρε Byron οταν ανεφερα οτι το περιοδικο δε μετραει με Dynojet. Δεν ειχα προθεσει να ακουστω υπερασπιστικος!!!

Ανεφερες οτι: "Οι μετρήσεις στον στρόφαλο,στο κιβώτιο, στο γρανάζι, στη ρόδα κλπ, είναι χρήσιμες μόνο στο να δεις πόση ενέργεια (ΗΡ) χάνεται από την αρχική ¨αγνή¨ιπποδύναμη του στροφάλου μέχρι την ρόδα σου". Αρα με λιγα λογια τα δυναμομετρα μετρανε ενεργεια...σωστα???? Αφαιρωντας το βαρος απο το βολαν αυτο που κανεις ειναι να απελευθερωνεις ενα ποσοστο ενεργειας που καταναλωνοταν για να γυρναει το βαρυτερο βολαν. Αυτη η ενεργεια που παει?!?!?

Οσον αφορα το Fazer μπορω να σου εντιμα οτι αυτο που γραφτηκε στο αρθρο ειναι αυτο που παρατηρησαμε κανοντας δυναμομετρηση πριν και μετα την αλλαγη του γραναζιου. Γνωριζω οτι θεωτητικα η μοτο θα επρεπε να δειξει τα ιδια αλογα με καμπυλη που απλα θα επρεπε να εχει μετατωπιστει προς λιγοτερες στροφες αλλα εδειξε περισσοτερη δυναμη. Η μοναδικη εξηγηση που μπορουσαμε να δωσουμε μιας και ολες οι παραμετροι ηταν ιδιες με πριν ηταν οτι επαιξε ρολο το γραναζι. Εχουμε φαει κραξιμο για αυτο το αρθρο αλλα αυτο ειδαμε αυτο αναφεραμε...θα προτιμουσες να πουμε ψεματα?!? Δε θα ηταν ενδιαφερον να κανεις μια δυναμομετρηση πριν βγαλεις το βαρος του βολαν και μια μετα για να δουμε αν εχει διαφορα??? Καλη η θεωρια αλλα στη πραξη τι γινεται...

Τελος οσον αφορα τη ταχυτητα που θα πρεπει να μετρας μπορω να σου πω οτι οταν μια μοτοσυκλετα ειναι σωστη δε πρεπει να παιζει ρολο με τη σχεση μετρας στο δυναμομετρο.
Το Mille μου εχει δειξει 128Ps μεγιστη ιπποδυναμη σε Dynojet 150 μετρημενο με 4η και εδειξε την ιδια δυναμη σε ολες τις ταχυτητες κανοντας μετρηση all gear. Παρολα αυτα εχω δει απειρες δυναμομετρησεις που η μεγιστη ιπποδυναμη με 4η ειναι αρκετα χαμηλοτερη απο εκεινη που δειχνει η all gear τους!!! Τι να πω......

Το μονο που μπορω να πω ειναι ο Backys βαζει οπισθεν και πως οτι και να κανει το βολαν δε θα το γλυτωσει!!!



 


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 15, 2007, 01:22:36 μμ »
Μαλλον με παρεξηγησες βρε Byron οταν ανεφερα οτι το περιοδικο δε μετραει με Dynojet. Δεν ειχα προθεσει να ακουστω υπερασπιστικος!!!

Αφαιρωντας το βαρος απο το βολαν αυτο που κανεις ειναι να απελευθερωνεις ενα ποσοστο ενεργειας που καταναλωνοταν για να γυρναει το βαρυτερο βολαν. Αυτη η ενεργεια που παει?!?!?

...θα προτιμουσες να πουμε ψεματα?!? Δε θα ηταν ενδιαφερον να κανεις μια δυναμομετρηση πριν βγαλεις το βαρος του βολαν και μια μετα για να δουμε αν εχει διαφορα??? Καλη η θεωρια αλλα στη πραξη τι γινεται...

Τελος οσον αφορα τη ταχυτητα που θα πρεπει να μετρας μπορω να σου πω οτι οταν μια μοτοσυκλετα ειναι σωστη δε πρεπει να παιζει ρολο με τη σχεση μετρας στο δυναμομετρο.
Το Mille μου εχει δειξει 128Ps μεγιστη ιπποδυναμη σε Dynojet 150 μετρημενο με 4η και εδειξε την ιδια δυναμη σε ολες τις ταχυτητες κανοντας μετρηση all gear. Παρολα αυτα εχω δει απειρες δυναμομετρησεις που η μεγιστη ιπποδυναμη με 4η ειναι αρκετα χαμηλοτερη απο εκεινη που δειχνει η all gear τους!!! Τι να πω......


Βρε Argi εσύ με παρεξήγησες.... Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θεωρώ ότι γνωρίζω περισσότερα από εσένα ούτε για τα δυναμόμετρα ούτε για τις μοτοσυκλέττες. (τραπεζικός είμαι  :ohyes:) Απλά προσπαθώ μέσα απ΄αυτά που ξέρω, και ακούω να κατανοήσω κάποια πράγματα καλύτερα.
Σε ότι αφορά το βολάν..... Ως γνωστόν η ενέργεια δεν χάνεται. Εαν μια υποτιθέμενη μέτρηση με/χωρίς βολάν έδειχνε κάποια διαφορά στην ιπποδύναμη (όχι στην ευστροφία) θα σήμαινε ότι από κάπου κερδίζουμε ή χάνουμε ενέργεια άρα ΗΡ. Δυστυχώς δεν είχα δυναμομετρήσει το Tuono μου πριν και μετα την αφαίρεση για να μπορώ να γνωρίζω. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω απλά είναι πως μπορεί να ¨ξεγελαστεί¨το δυναμόμετρο από την αφαίρεση, από την στιγμή που η τελική μέτρηση γίνεται στο τύμπανο. Αν το τύμπανο δείχνει + ή - κάτι συμβαίνει.
Αν η μέτρηση γινόταν στο γρανάζι πχ θα το καταλάβαινα, αλλά στο τύμπανο; :thnk:

Για το Fazer..... σαφέστατα δεν έπρεπε να πείτε διαφορετικά πράγματα απ΄αυτά που είδατε. Τι συμβαίνει δεν μπορούν να ξέρουν οι αναγνώστες. Όπως και να έχει το να πάρει μια μοτοσυκλέττα 5 άλογα χωρίς άλλη μετατροπή, μου φαίνεται παράδοξο....

Η εκδοχή που ανέφερα για τις σχέσεις που γίνεται η μέτρηση, απλά μου φαίνεται λογική. Κανονικά οι σχέσεις του κιβωτίου δεν πρέπει να επηρεάζουν την δυναμομέτρηση.

Κανένα τέστ του Tuono, ετοιμάζετε ;

 :bye:

Βύρων

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 15, 2007, 05:11:22 μμ »
Βρε Argi εσύ με παρεξήγησες.... Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θεωρώ ότι γνωρίζω περισσότερα από εσένα ούτε για τα δυναμόμετρα ούτε για τις μοτοσυκλέττες. (τραπεζικός είμαι  :ohyes:) Απλά προσπαθώ μέσα απ΄αυτά που ξέρω, και ακούω να κατανοήσω κάποια πράγματα καλύτερα.
Σε ότι αφορά το βολάν..... Ως γνωστόν η ενέργεια δεν χάνεται. Εαν μια υποτιθέμενη μέτρηση με/χωρίς βολάν έδειχνε κάποια διαφορά στην ιπποδύναμη (όχι στην ευστροφία) θα σήμαινε ότι από κάπου κερδίζουμε ή χάνουμε ενέργεια άρα ΗΡ. Δυστυχώς δεν είχα δυναμομετρήσει το Tuono μου πριν και μετα την αφαίρεση για να μπορώ να γνωρίζω. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω απλά είναι πως μπορεί να ¨ξεγελαστεί¨το δυναμόμετρο από την αφαίρεση, από την στιγμή που η τελική μέτρηση γίνεται στο τύμπανο. Αν το τύμπανο δείχνει + ή - κάτι συμβαίνει.
Αν η μέτρηση γινόταν στο γρανάζι πχ θα το καταλάβαινα, αλλά στο τύμπανο; :thnk:

Για το Fazer..... σαφέστατα δεν έπρεπε να πείτε διαφορετικά πράγματα απ΄αυτά που είδατε. Τι συμβαίνει δεν μπορούν να ξέρουν οι αναγνώστες. Όπως και να έχει το να πάρει μια μοτοσυκλέττα 5 άλογα χωρίς άλλη μετατροπή, μου φαίνεται παράδοξο....

Η εκδοχή που ανέφερα για τις σχέσεις που γίνεται η μέτρηση, απλά μου φαίνεται λογική. Κανονικά οι σχέσεις του κιβωτίου δεν πρέπει να επηρεάζουν την δυναμομέτρηση.

Κανένα τέστ του Tuono, ετοιμάζετε ;

 :bye:

Βύρων


OXI EΠΙΜΕΝΩ...ΕΣΥ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ!!!  :bye: :P :P :P :bye:

Δεν εχει σημασια οτι δουλευεις σε τραπεζα...αλλωστε και εγω οικονομικα εχω σπουδασει!!!

Τα δυναμομετρα και οι μετρησεις ειναι μια κουβεντα χωρις τελος. Σκεψου οτι το Mille μου στα 6 χρονια που ειναι στη κατοχη μου εχι δυναμομετρηθει σε 3 διαφορετικα δυναμομετρα τα οποια ηταν της ιδιας κατασκευαστριας εταιριας!!! Οι διαφορες οχι μονο ηταν σημαντικες αλλα με εκαναν να πεισθω οτι το εκαστοτε δυναμομετρο πρεπει να χρησιμοποιειτε με λογικη και συνεση. Για παραδειγμα το Mille μου εδειξε μεγιστη ιπποδυναμη 123Ps στο παλιο Dynojet του Μονου οσα και ενα Factory με ολοσωμες Akrapovic, PCIIIUSB και φιλτρο. Ο ιδιοκτητης του Factory φρικαρε που η γρια ειχε τα ιδια αλογα με το γυαλιστερο του ολοκαινουργιο μοντελο συγκρινοντας τα δυο νουμερα τη στιγμη που οι δυο ενδειξεις δεν ηταν αμεσα συγκρισιμες. το δικο μου ειχε πολλα παραπανω απο εξατμισεις, φιλτρο και power commander αλλα παρολα αυτα δεν ανεφερα τπτ μιας και ο τυπος χρησιμοποιει το δυναμομετρο για να μετρησει το πουλι του και οχι τις αλλαγες που εχει κανει στο Aprilia του....ασε που το Mille του 1998 ξεκινησε απο τα 110 εργοστασιακα αλογακια μεχρι να φτασει στα 128 που ηταν περισυ και τα ??? που θα ειναι μολις στρωθει επιτελους!!!

Μη ξεχναμε οτι πρωταρχικο ρολο παιζει και το δωματιο στο οποιο ειναι τοποθετημενο το μηχανημα αλλα και αλλοι παραμετροι που μπορει να επιρεαζουν τα τελικα αποτελεσματα μιας μετρησης.

Το ιδανικο ειναι να βρεις ενα δυναμομετρο που θα ασχοληθει με τη μοτοσυκλετα σου και με λογικες τιμες και υπομονη να μετρησει τις αλλαγες που εχεις κανει ωστε να μπορεις να τις αξιολογησεις.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 15, 2007, 06:03:03 μμ »
Το ιδανικο ειναι να βρεις ενα δυναμομετρο που θα ασχοληθει με τη μοτοσυκλετα σου και με λογικες τιμες και υπομονη να μετρησει τις αλλαγες που εχεις κανει ωστε να μπορεις να τις αξιολογησεις.

 :ohyes: Συμφωνούμε ...... Btw μ΄αρέσει το μοντέλο aprilia που γράφεις κάτω απ΄το avatar σου  :P

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1058
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +323
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #21 - : Μάρτιος 16, 2007, 10:46:18 πμ »
πολυ καλη σηζητηση παιδια  :brv:

η γνωμη μου ειναι....

για το βαρος του βολαν....
σαν εξτρα βαρος που ειναι ,καταναλωνει ενεργεια για να περιστραφει.η  απωλεια δυναμης που προκαλει στην μεγιστη τιμη της δυναμης της μοτοσυκλετας, ειναι ιση με το μεγεθος της επιβραδυνσης του (του εξτρα βαρους) που ειναι αναλογη με την διαμετρο του (μιας και μιλαμε για ομοιομορφο κυκλικο βαρος που περιστρεφεται),αναλογα με την κατανομη του βαρους σε σχεση με τον αξονα που το περιστρεφει (φυγοκεντρο),αναλογη με τον αγκο του για να υπολογισουμε και την αντισταση του αερα (που εξαρταται και απο την επιφανεια του) και στην περιπτωση μας και απο την αντισταση του λαδιου (ελαιοδυναμικη αντισταση).

ολα αυτα ενοειται οτι ειναι αναλογα με την ταχυτητα περιστροφης.


εαν υπολογιστουν ολα μπορει να χανουμε στην μεγιστη τιμη της ιπποδυναμης,γιατι μονο εκεινα τα νουμερα βλεπουμε, μονο 0,5 η 1 ιππο.

μπορει να μην γινει αισθητο σε δυναμομετρηση ''πριν και μετα''  γιατι σε καμια περιπτωση δεν γινεται να πετυχουμε την δυναμομετρηση στις ιδιες ακριβως συνθηκες με την προηγουμενη, και ενοειται οτι τα νουμερα δεν θα ειναι σταθερα,αρα δεν μπορουμε να συγκρινουμε.

το βαρος τωρα μπορει να μην προσφερει τιποτα σπουδαιο στο τελικο νουμερο της ιπποδυναμης,αλλα ειναι σιγουρο οτι κατι προσφερει απλα στην περιπτωση μας ειναι ελαχιστο,προσφερει σημαντικα νουμερα σε ροπη στρεψης του στροφαλου.

με απλα λογια δηλαδη βελτιωνει τον χρονο που χρειαζεται ο κινητηρας για να φτασει στο maximum των στροφων του και της δυναμης του.
βελτιωνει την ολη καμπυλη απο χαμηλα αλλα το μονο που χανουμε στην ουσια ειναι στην διατηρηση της κορυφαιας καμπυλης για περισοτερο χρονο.

εαν δηλαδη με βαρος στον στροφαλο η μεγιστη τιμη ειναι 130 στις 10500 ,με ελαφρυτερο στροφαλο θα εχουμε 131 στις 10300.
το 1 ιππο που εβαλα ειναι θεωρητικο μιας και ειναι αναλογο το κερδος με το ειδος του βαρους αλλα και απο που θα αφαιρεθει.(ποιο σημειο)

η διαφορα των 200 στροφων στην μεγιστη τιμη πριν ο κινητηρας αρχισει να ''κρεμαει'' ειναι στην αποθηκευση ενεργειας του εξτρα βαρους .

ελπιζω να εγινα κατανοητος.


τωρα για την διαφορα απο dyno σε superflow ειναι λογικο να εχουν διαφορες και ειναι ανουσιο να τις κρινουμε.
το δυναμομετρο ,οπως ειπε κ ο nitro, ειναι καθαρα για το tunning  η απλα για το setup της μοτοσυκλετας.

το  να κανουμε βολτα απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο ειναι σαν να παμε απο γιατρο σε γιατρο και να ζηταμε διαγνωσεις χωρις να εχουμε τιποτα,να ειμαστε κατα φαντασιαν ασθενεις,ειναι λογικο να μας λεει ο καθενας διαφορετικα πραγματα.



στο superflow η μοτοσυκλετa  εαν εχει ramair  πρεπει να δυναμομετρητε με την τελευταια ταχυτητα γιατι η τουρμπινα που φυσα τον αερα στο ramair  παιρνει κινηση απο το τυμπανο που κινηται απο τον τροχο της μοτοσυκλετας.

σε μηχανακια χωρις ramair λογικα δεν θα παιζει ρολο εαν εχεις 5η η 6η εκτος και εαν υπαρχει συστημα στην μοτοσυκλετα αναγνωσης σχεσεων.πολλες μοτοσυκλετες εχουν αισθητηρα στο σασμαν και αναλογα με την ταχυτητα,την σχεση στο κιβωτιο,και την θεση του γκαζιου , μεταβαλει το αβανς για να εχει ομαλη αποκριση ,γραμμικοτητα αλλα και να αποφευγεται η προαναφλεξη (πειρακια) εαν προκειται για κινητηρα με υψηλη σχεση συμπιεσης.


στην περιπτωση του fazer  ,σιγουρα τα παιδια εγραψαν οτι ειδαν,αλλα η διαφορα αυτη θα οφειλεται σε αλλη αιτια και οχι στο γραναζι.

μπορει πριν να σπινιαρε,μπορει να ζεσταθηκε καλυτερα την δευτερη φορα,μπορει να ηταν καλυτερα αερισμενος ο χωρος αρα και μεγαλυτερο ποσοστο οξυγονου

αλλα το σημαντικοτερο ειναι το γνωστο ξεμπουκωμα που στα injection ειναι ακομα ποιο αισθητο λογω των επικαθησεων στον αισθητηρα λαμδα

*

Αποσυνδεδεμένος DarkSight

  • ***
  • 94
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #22 - : Μάρτιος 16, 2007, 11:41:07 πμ »
η γνωμη μου ειναι....

για το βαρος του βολαν....
σαν εξτρα βαρος που ειναι ,καταναλωνει ενεργεια για να περιστραφει.η  απωλεια δυναμης που προκαλει στην μεγιστη τιμη της δυναμης της μοτοσυκλετας, ειναι ιση με το μεγεθος της επιβραδυνσης του (του εξτρα βαρους) που ειναι αναλογη με την διαμετρο του (μιας και μιλαμε για ομοιομορφο κυκλικο βαρος που περιστρεφεται),αναλογα με την κατανομη του βαρους σε σχεση με τον αξονα που το περιστρεφει (φυγοκεντρο),αναλογη με τον αγκο του για να υπολογισουμε και την αντισταση του αερα (που εξαρταται και απο την επιφανεια του) και στην περιπτωση μας και απο την αντισταση του λαδιου (ελαιοδυναμικη αντισταση).

 :zl% :zl% :zl%
  :prm :prm :prm
:ohmy: :ohmy: :ohmy:
 :thnk: :thnk: :thnk:

Ρίχτα ρε Bill.......!!!!

Υ.Γ.: Σου έρχομαι σε λίγες μέρες........! ! ! ;)
  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Jean

  • ***
  • 134
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #23 - : Μάρτιος 16, 2007, 12:24:34 μμ »
Γεια σε όλους! Bill, NitroArgi όλα καλά? Το σίγουρο είναι οτι δε γνωρίζω όσα εσείς για τα τεχνικά αυτά θέματα αλλά θα ήθελα να κάνω την εξής αναφορά:

Λέτε συνέχεια για τους παράγοντες που επηρρεάζουν τις δυναμομετρήσεις και ψάχνετε τους λόγους στις συνθήκες της μέτρησης και στη μηχανή!

Είστε σίγουροι οτι το δυναμόμετρο μετράει σωστά? Κάθε μετριτικό όργανο χρειάζετε την απαρραίτητη συντήρηση και πάνω απ' όλα πιστοποίηση καλής λειτουργείας (με καθορισμό σφάλματος - ακρίβειας) τουλάχιστον μια φορά το χρόνο! (κάτι σαν ISO) (αναλογα με τη χρήση και τις οδηγίες του κατασκευαστή)

Το κόστος είναι αρκετά μεγάλο και δε ξέρω αν οι κάτοχοι δυναμομέτρων έχουν ασχοληθεί με τη διακρίβωση του εξοπλισμού τους! Αυτό φυσικά ισχύει για όλα τα μετρητικά όργανα Bill! Για παράδειγμα στην εταιρεία που εργάζομαι για να δικριβώσουμε δυο όργανα μέτρησης παροχής αέρα (χειρός) μας κόστισε 800€

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #24 - : Μάρτιος 16, 2007, 12:56:39 μμ »
 :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm

Μαθαμε και κατι ....
Ευτυχως που τα λεμε εδω χυμα γιατι οσοι διαβαζουν περιοδικα (ΜΟΤΟ πχ...)τους παραμυθιαζουν ατελειωτα για τα δυναμομετρα.
Τεσπα ...
Παντως το δικο μου απο πρωτη μεχρι και την τεταρτη (τελευταια) δυναμομετρηση κερδισε 7 !!!! αλογα.
Ο λογος ειναι οτι ηταν μπουκωμενο. :D :D :D :D :D
Για σκεψου να αλλαζα κατι ενδιαμεσα (γραναζι-φιλτρο ή να φουσκωνα το πισω λαστιχο ρε αδερφε  :jump2: ) και μετα να  πουλαγα μουρη οτι βρηκα τροπο να αυξησω την ιπποδυναμη :ke: :ke: :ke: :ke:
Ελεος

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #25 - : Μάρτιος 16, 2007, 02:28:58 μμ »
"the engine will spin up quicker as there is less mass to accelerate, think of it like you come out of a corner in 3rd gear and pin the throttle, it might take 6 seconds to accelerate from x rpm to y rpm

if the bike can spin up quicker you will take less time to get from rpm x to rpm y which is also distance

so you get from point a to point b quicker which can be measured on an accelerometer type dyno, no you wont have more hp but you can measure it as more hp on a Dynojet Dyno - hope that made sense.

if you accelerate faster out of a corner you get to the next corner faster

one of the first mods racers and a lot of street people on their ducati's and now finally you can do it on your Aprilia. the good thing is that if you dont like it you can always put it back to stock"

Τα παραπανω ειναι απαντηση του θρυλικου Aaron Clark απο το Αμερικανικο forum που εχει ασχοληθει δραματικα με τους κινητηρες μας.

Argi

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #26 - : Μάρτιος 16, 2007, 02:50:28 μμ »
Τα παραπανω ειναι απαντηση του θρυλικου Aaron Clark απο το Αμερικανικο forum που εχει ασχοληθει δραματικα με τους κινητηρες μας.

Argi


 :kalo: και να προσθέσω το σχόλιο του amauri που δουλεύει πλέον στην aprilia-usa ως μηχανικός της ομάδας SM.

«I suppose that it may be beneficial in a track with many tight corners and short straights where quicker rev-up could be a plus.»

 :bye:

*

davide

Απ: Aprilia RSV Mille '04 Factory Vs Aprilia Falco '01
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 10, 2008, 03:58:29 μμ »
Backys περιμένουμε να δούμε νέα δυναμομέτρηση με τις evo6!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2008, 04:00:36 μμ από davide »

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Απ: Aprilia RSV Mille '04 Factory Vs Aprilia Falco '01
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 10, 2008, 05:50:27 μμ »
Backys περιμένουμε να δούμε νέα δυναμομέτρηση με τις evo6!
.....και εγω  :P

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #29 - : Ιούλιος 31, 2008, 12:38:41 πμ »
εγω παντως ψιλοαπογοητευτηκα....

115 αλογα με

1.remus τελικα
2.bmc φιλτρο και ξεταπομα
3.βολαν
4.520 αλυσιδα 15-42
5.map 2

και με τον χαρτη των evo 117(η αισθηση στον δρομο με αυτον τον χαρτη ειναι πολυ καλυτερη)





Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης