0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Στο δυναμομετρο .....
« - : Μάρτιος 02, 2007, 10:54:23 πμ »
Εχουμε και λεμε...
RsvR 2004 factory με:
Βγαλμενο βαρος βολαν
Ανοικτο φιλτροκουτι-DNA φιλτρο
Ολοσωμη Leo Vince big factory
Map2
15/40 με 520 αλυσιδα
24000 km κοντερ και απλη 95 oct βενζινη.

Μετρημενο σε SuperFlow.
Με την διορθωση σε Dynojet ειμαι στα 138 αλογα.

Την ιδια μερα μετρησαν ο Byron και ο theok τα tuono τους
μολις ποσταρουν θα δειτε αρκετες διαφορες (και μαλλον καλυτερες καμπυλες)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2008, 07:27:00 μμ από backys »



*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο.....
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 02, 2007, 11:25:48 πμ »
Τα δικα μου τα έχω πει. LV slipon, map2, ΚΝ, ξετάπωμα φίλτρου, βγάλσιμο βάρους βολάν, 2.700 km

Η μπλε γραμμή είναι με τα παραπάνω, η κόκκινη με το airbox ring. Οι διαφορές μικρές 1-2 hp στις μεσαίες, με καλύτερη ροπή όμως. Ίσως με PC να δουλεύει καλύτερα, αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω 300€ και να κάνω 5 δυναμομετρήσεις για να πάρω 3-4 άλογα παραπάνω.
Αααα, με το airbox έχει αλλάξει ο θόρυβος  :thnk: Προσωπικά έχω τελειώσει με τις βελτιώσεις. Πιο πολύ ευχαριστήθηκα την ροπή του, που είναι πάνω από 8.5kg από τις 5000 εώς τον κόφτη.

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 02, 2007, 11:29:17 πμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 02, 2007, 02:29:40 μμ »
Παναγιωτακι αγορι μου γιατι μοιαζει η δυναμομετρηση σου με καρδιογραφημα?????

Μηπως η αλυσιδιτσα ηθελε σφιξιμο??????

Argi

*

theok

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 02, 2007, 04:15:53 μμ »
Εγω παιδια παντως χαρηκα που η racetech βγηκε σχεδον ισαξια με τις leovince... Κοστιζει και μιση τιμη!


*

davide

Aprilia RSV Mille '04 Factory Vs Aprilia Falco '01
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 14, 2007, 08:18:48 μμ »
Ήρθα και εγώ ο τουρίστας!!!
Λοιπόν στο παρακάτω γράφημα παραθέτω την δυναμομέτρηση (με κόκκινο) του Backys, μαζί με την δικιά μου (με μαύρο). Οι δυναμομετρήσεις έχουν γίνει στο ίδιο δυναμόμετρο (SuperFlow) και οι δύο μηχανές έχουν καύσιμο από το ίδιο πρατήριο και ίδιας ποιότητας!!!

Backys:
Aprilia RSV Mille Factory 2004
Βγαλμένο βάρος βολάν
Ανοικτό φιλτροκούτι - DNA Φίλτρο
Ολόσωμη LeoVince big factory
Map2
15/40 με 520 αλυσίδα
24.000 km

Davide:
Aprilia SL1000 Falco 2001
Φίλτρο BMC
Τελικά LeoVince SBK Evolution II
Chip Triton
16/41 με 530 αλυσίδα
27.000 km
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2008, 03:59:39 μμ από davide »

*

dimdoc

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 14, 2007, 09:10:49 μμ »
Εχουμε και λεμε...
RsvR 2004 factory με:
Βγαλμενο βαρος βολαν
Ανοικτο φιλτροκουτι-DNA φιλτρο
Ολοσωμη Leo Vince big factory
Map2
15/40 με 520 αλυσιδα
24000 km κοντερ και απλη 95 oct βενζινη.

Μετρημενο σε SuperFlow.
Με την διορθωση σε Dynojet ειμαι στα 138 αλογα.

Την ιδια μερα μετρησαν ο Byron και ο theok τα tuono τους
μολις ποσταρουν θα δειτε αρκετες διαφορες (και μαλλον καλυτερες καμπυλες)

Ο Βυρων εχει μετρησει το δικο του και σε Dynojet και σε SuperFlow και η διαφορα ηταν ενας ιππος μεταξυ των μετρησεων. Απο που βγαινουν οι 8?

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 14, 2007, 09:27:43 μμ »


Ο Βυρων εχει μετρησει το δικο του και σε Dynojet και σε SuperFlow και η διαφορα ηταν ενας ιππος μεταξυ των μετρησεων. Απο που βγαινουν οι 8?

Τι να σου πω dimdoc.
Τη διορθωση τη βγαζει μονο του το λογισμικο του superflow και εχει να κανει με τη διαφορα μαζας του τυμπανου.
Απλα το εγραψα γιατι οι περισσοτεροι ειμαστε συνηθισμενοι στα ''φουσκωμενα'' νουμερα λογω των περιοδικων που μετρουν ολα σε dynojet.

Davide ενταξει με επεισες...
Το ''γερακι'' σου ειναι καλυτερο απο το δικο μου...           












































...και πανω που με ειχες πεισει να στο πουλησω  :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

*

davide

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 14, 2007, 09:54:45 μμ »
Ο Βυρων εχει μετρησει το δικο του και σε Dynojet και σε SuperFlow και η διαφορα ηταν ενας ιππος μεταξυ των μετρησεων. Απο που βγαινουν οι 8?

Η αλήθεια είναι πως και εγώ μπερδεύτηκα με αυτήν την ιστορία 'διόρθωσης' σε dynojet. Ο κύριος Γουλιάρας που έκανε την δυναμομέτρηση, μου είπε τα εξής:
“Κάθε δυναμόμετρο μετράει διαφορετικά, πρώτον λόγο βάρους στο τύμπανο  (συνήθως 200 κιλά στο dynojet και 400 στο superflow) και δεύτερον λόγο κακής χρήσης των μηχανημάτων”
Άρα δεν υπάρχουν καλά και κακά μηχανήματα. Για να βλέπουμε τις αλλαγές από τις διάφορες μετατροπές που κάνουμε στις μηχανές μας, σημασία έχει να τις μετράμε στο ίδιο δυναμόμετρο και με τον ίδιο τρόπο.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 14, 2007, 11:05:46 μμ »
Ο Βυρων εχει μετρησει το δικο του και σε Dynojet και σε SuperFlow και η διαφορα ηταν ενας ιππος μεταξυ των μετρησεων. Απο που βγαινουν οι 8?

Η αναγωγή που κάνει το Superflow, αφορά την μέτρηση που θα έδινε ένα Dynojet ΜΕ Ram air. !!

Το Dyno που χρησιμοποιήσαμε ήταν το 150. Υπάρχουν και νεώτερα μοντέλα (έχω δει σίγουρα το 250). Από όσο διάβασα η απόκλιση του 5-6% είναι διαπιστωμένη υπέρ του Dyno, αλλά αν μετρηθούν δυναμόμετρα με εφάμιλλες δυνατότητες. Αν δλδ το Super flow δουλέψει χωρίς RamAir simuation (ή αν το μηχανάκι δεν έχει ram air) η απόκλιση θα είναι 5-6% υπέρ του Dyno.

 

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 15, 2007, 10:13:30 πμ »


Ο Βυρων εχει μετρησει το δικο του και σε Dynojet και σε SuperFlow και η διαφορα ηταν ενας ιππος μεταξυ των μετρησεων. Απο που βγαινουν οι 8?

Τι να σου πω dimdoc.
Τη διορθωση τη βγαζει μονο του το λογισμικο του superflow και εχει να κανει με τη διαφορα μαζας του τυμπανου.
Απλα το εγραψα γιατι οι περισσοτεροι ειμαστε συνηθισμενοι στα ''φουσκωμενα'' νουμερα λογω των περιοδικων που μετρουν ολα σε dynojet.

Davide ενταξει με επεισες...
Το ''γερακι'' σου ειναι καλυτερο απο το δικο μου...           


ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Φιλε Παναγιωτη ΔΕΝ μετρανε ολα τα περιοδικα με Dynojet...αντε μην ερθω εκει και σου ξαναβαλω το βολαν!!!

Φιλικα
Argi









































...και πανω που με ειχες πεισει να στο πουλησω  :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #10 - : Μάρτιος 15, 2007, 10:23:53 πμ »
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Φιλε Παναγιωτη ΔΕΝ μετρανε ολα τα περιοδικα με Dynojet...αντε μην ερθω εκει και σου ξαναβαλω το βολαν!!!

Φιλικα
Argi

Νταξ, βρε Αrgi, εσείς έχετε άλλο δυναμόμετρο....
Υπάρχει μια ψιλο-ομίχλη με το θέμα πάντως που μπορεί να οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα ή λάθος μετρήσεις. Εκτός της περιέργειας κάποιου να δει τι άλογα έχει, η ουσιαστική χρησιμότητα τους είναι στο να δεις αν οι μετατροπές που κάνεις αξίζουν ή πως να το ρυθμίσεις σωστά (PC πχ).
Εκείνη την ιστορία πάντως με τα 5 άλογα που πήρε το περιοδικό από ένα fazer 1000 με αλλαγή του μπροστινού γραναζιού, δεν την κατάλαβα......

Για το σχόλιο με το βολάν, δεν είπες την άποψη σου. Είχες πει ότι η αφαίρεση του βολάν ξεγελάει το δυναμόμετρο. Πώς το ξεγελάει, απ΄την στιγμή που σε μια απλή μέτρηση, το τύμπανο θα δείξει μόνο την δύναμη που δέχεται απ΄τον πίσω τροχό;

 :bye:
Βύρων

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 15, 2007, 11:15:51 πμ »

Εκείνη την ιστορία πάντως με τα 5 άλογα που πήρε το περιοδικό από ένα fazer 1000 με αλλαγή του μπροστινού γραναζιού, δεν την κατάλαβα......



Για να το καταλαβεις φαντασου τι καμπυλη θα εβγαζε αν καναμε τη μετρηση με 4η αντι για 6η

*

davide

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 15, 2007, 11:30:40 πμ »
Για να το καταλαβεις φαντασου τι καμπυλη θα εβγαζε αν καναμε τη μετρηση με 4η αντι για 6η

Δεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση έχει αυτό. Η δύναμη του μοτέρ δεν είναι ίδια πάντα? Δηλαδή με τετάρτη έχουμε περισσότερα άλλογα απ'ότι με έκτη??? :thnk: Περίεργο μου φαίνεται...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 15, 2007, 11:35:41 πμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση έχει αυτό. Η δύναμη του μοτέρ δεν είναι ίδια πάντα? Δηλαδή με τετάρτη έχουμε περισσότερα άλλογα απ'ότι με έκτη??? :thnk: Περίεργο μου φαίνεται...

Ιδια καμπύλη θα έβγαζε. Μην μπερδεύεστε. Ο λόγος της 6ης στο superflow, έχει να κάνει με την προσομοίωση του ram-air. Η απόδοση του R.A, είναι ευθέως ανάλογη της ταχύτητας της μοτοσυκλέττας.

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 15, 2007, 11:39:32 πμ »
 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: μαλλον τωρα ειναι η σειρα του nitroargi να βαλει τα πραγματα στη θεση τους για τη μετρηση που πηρε απο το φαζερ...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης