Ενημερωση...
Γυρισα το κλειδι ανοιξε η αντλια βενζινης... Βαζω τον διακοπτη στο off...μετα στο on οποτε ξαναακουω την αντλια να δουλευει. Το κανω αλλες 2 φορες αυτο. Δινω μια κονονικη μιζια αλλα δεν παιρνει.
Ξανακανω την διαδικασια την παραπανω και δινω μια παρατεταμενη μιζια αλλα αυτην την φορα εχω ανοιξει και την ταπα βενζινης οπως προτεινε ο cool (καλου κακου ειχα σβισει το τσιγαρο !!) Τιποτα.
Την τριτη φορα οπως με πιο παρατεταμενη μιζια πηρε !
Γενικα θα ελεγα πως πηρε πιο ευκολα μπροστα η μηχανη απο τις προηγουμενες τρεις μερες.
Επισης σημερα δεν εσκασε καθολου η εξατμιση ! Κανενα μπαμ-μπουμ !
Βασικα εχω μια τρελη διαθεση να παω μια μεγαλη βολτα να ξοδεψω αυτην την βενζινη που εβαλα την τελευταια φορα και να βαλω αλλη βενζινη.
Απο εκει και περα απο οτι διαβασα στις συμβουλες σας πρεπει να ελεγξω τα πραγματα με την παρακατω σειρα
1) Πιεση αντλιας βενζινης.
Αληθεια ποιες ειναι οι τιμες μιας σωστης πιεσης ; Ξερει κανεις ;2) Μπαταρια και μπουζι.
3) Ελεγχος για το μειγμα
4) Κάποιο σκήσιμο στις εισαγωγές.
Y.γ
Επιπλέον όσο το ταλαιπωρείς με νεκρές εκκινήσεις τόσο μπερδεύεις τα μείγματα.
Οταν λεμε τον ορο νεκρες εκκινησεις τι εννοουμε ;
Οταν βαζουμε μπροστα με τρεξιμο της μηχανης ;