0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Stathisamanas

Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« - : Μάιος 23, 2015, 06:16:15 μμ »
Διαβασα στο φορουμ καποια αναλογα θεματα αλλα επειδη δεν ταιριαζουν με τα συμπτωματα της δικης μου μηχανης ειπα να γραψω.

Μιλάμε για aprilia pegaso 650 ie (2003)
Εγινε πληρες σερβις τον φεβρουαριο φετος

Ποιο ειναι το προβλημα ;
Εχει εδω και τρεις μερες που καθε πρωι τραβαω τα παρακατω...
Βαζω το κλειδι στην μηχανη, ακουω την αντλια βενζινης και μολις σταματισει παταω την μιζα.
Η μιζα γυριζει ζωηρα αλλα η μηχανη δεν παιρνει μπρος. Ακουω και 2-3 ωραια μπαμ-μπουμ απο την εξατμιση που σκάει ! Τα ειχα διαβασει τα μπαμ- μπουμ στην εξατμιση αλλα πρωτη φορα τα ακουγα στην δικια μου !

Γυριζω το χειρογκαζο ( αυτο που ειναι σαν τσοκ) στην μεση της διαδρομης του και ξαναδοκιμαζω. Τιποτα.
Γυριζω το χειρογκαζο στο τερμα της διαδρομης και ξαναδοκιμαζω. Τιποτα αλλα τωρα ερχονται στα ρουθουνια μου και οσμες βενζινης ! Χμμμμ αυτο δεν ειναι καλο σκεφτομαι . Ισως να μπουκωσω το μηχανακι.

Κλεινω τον διακοπτη, κλεινω το χειρογκαζο και ξαναδοκιμαζω. Τιποτα. Η μιζα εξακολουθει να γυριζει δυνατα δειγμα οτι η μπαταρια ειναι σε καλη κατασταση.
Θα κανω μια τελευταια προσπαθεια σκεφτομαι και αυτην την φορα δεν θα παρω το χερι μου απο την μιζα μεχρι που θα παρει ή θα ξελειγωσω την μπαταρια. Το αποτελεσμα ; ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ !

Εξτρα πληροφοριες για να βοηθισουν την κριση σας.
Συνηθως βαζω βενζινη 97 οκτανιων απο την SHELL
Aυτην την συμπεριφορα την εχει η μηχανη μετα απο γεμισμα με βενζινη 100 οκτανιων απο ΒP (Δεν νομιζω να εχει σχεση αλλα το αναφερω)

Ολη την υπολοιπη διαρκεια της μερας η μηχανη παιρνει μπροστα τσακμακι. Με μιση μιζια και παιρνει μπρος.
Μπαμ-μπουμ απο την εξατμιση δεν ακουω ποτε εκτος απο αυτα το πρωι.
Δεν μου κανει διακοπες η τροφοδοσια ή κατι αλλο παραξενο.
Δεν εχω μαυριλες απο την εξατμιση.

Ποιες ειναι οι αποριες μου ;
1) Ποια ειναι η πιο πιθανη αιτια για αυτην την πρωινη συμπεριφορα ;
 
Αν υποθεσω οτι θελει αλλαγμα το μπουζι τοτε γιατι στην υπολοιπη διαρκεια της ημερας παιρνει μπροστα με μιση μιζια ;

2) Μηπως κανω κατι λαθος εγω στην διαδικασια εκκινησης ;

Την περιεγραψα με καθε λεπτομερεια. Καθε παρατηρηση δεκτη.

3) Το γεγονος οτι κανιβαλιζω την μιζα στο τελος μεχρι να παρει μπρος θα μπορουσε να μου κανει ζημια σε αλλα μερη της μηχανης ; Π.χ κομπλερ μιζας ;

Εγω σκεφτομαι οτι το πολυ πολυ να ξελιγωσω την μπαταρια . Αλλα ειναι μονο αυτο ;

Αυτα παιδια ... Συγνωμη για το μεγαλο μηνυμα αλλα ηθελα να περιγραψω οσο καλυτερα μπορουσα το θεμα μου . Ελπίζω να μην σας ζαλισα.



*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +391
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #1 - : Μάιος 24, 2015, 09:36:35 πμ »
Κανείς ?  :hm$

Δεν έχω απάντηση στο ερώτημα σου ,
το μόνο που μπορώ να σου πω είναι
ότι από τη σύντομη συμβίωση μου με ένα Πηγασάκι
και ενώ είχε τα μύρια άλλα προβλήματα
το μόνο που δεν είχε πρόβλημα ήταν η πρωινή εκκίνηση .  :ohyes:


Βέβαια πάντα άνοιγα το τσοκ από λίγο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες
εώς τέρμα τους χειμερινούς για να πάρει με τη πρώτη !!  :D


Μήπως από εκεί ξεκινάει το ''πρόβλημα'' σου ,
από το τσοκ που δεν ανοίγεις δλδ ?

Για δοκίμασε να το βάζεις μπροστά το πρωί
αυστηρά με το τσοκ ανοιχτό να δεις θα πάρει με τη πρώτη ή τα ίδια ?

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #2 - : Μάιος 24, 2015, 09:59:51 πμ »
παιζει  να  ειναι  και  απο  την 100αρα  που  ειχες  βαλει  οπως  ειπες  πριν  3  μερες,  να  ξερεις  οτι  την  100αρα  ειναι  πιο  ευκολο  να  την 

νοθευσουν  :ohyes:     εκτος  και  αν  κατι  κανεις  στο  ξεκινημα  και  το  μπουκωνεις

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #3 - : Μάιος 24, 2015, 10:35:51 πμ »
Για τσέκαρε και το AF1 έχουν ένα παρόμοιο θέμα...http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?258828-Pegaso-650-IE-trouble-starting-when-engine-is-cold&highlight=cold
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος makis aprilia

  • **
  • 32
  • Φύλο: Άντρας
  • maik aprilia
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #4 - : Μάιος 24, 2015, 11:04:18 πμ »
Το πιο πιθανό είναι τα μπουζί άλλαξε τα δεν είναι και πολύ μεγάλο κόστος. Εμένα ο δικός μου το κάνει αυτό όταν τον έχω για πολύ καιρό σε ακινησία δηλαδή πάνω απο 5 μήνες, ΜΟΝΟ τότε τραβάω το τσόκ, εδώ όλα τα μαστόρια μου έχουν πει να μην χρησιμοποιώ πολύ το τσόκ. :thup:: :smc1000:   
maik aprilia

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #5 - : Μάιος 24, 2015, 11:10:23 πμ »
απ τη βενζινη δε νομιζω να ειναι,εχω βαλει κι εγω πολλες φορες 100αρα αλλα δεν ειχα ποτε προβλημα.ο δικος μου οσο κρυο και να κανει ακομη και το χειμωνα με το που παταω μιζα σκαει αμεσως και χωρις τσοκ αρα καπου υπαρχει προβλημα στη μηχανη σου.δοκιμασε να πατησεις μιζα με ανοιχτη την ταπα βενζινης να δεις τι κανει μη τυχων ειναι κανενα σωληνακι βουλωμενο
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #6 - : Μάιος 24, 2015, 11:17:16 πμ »
Για μένα 3 πράγματα
1. Η μπαταρία σου να μην ειναι σε καλή κατάσταση. Αυτό μπορείς να το δεις φορτιζοντας την αν κρατάει τα volt μετα την φόρτισει.


2. Κάποιο σκήσιμο στις εισαγωγές. Αυτό δυστυχώς δεν μπορείς να το διαπιστώσεις αν δεν λύσεις το μηχανάκι. Πάντος αν ειναι εισαγωγές τα συπτωματα θα χειροτερέψουν μέχρι ως ότου να μην μπορείς να το βάλεις καθόλου μπροστά.


3. Θέμα με μείγματα. Πράμα πιθανό ιδιαίτερα αν χρησιμοποιείς χειρόγκαζο (Τσοκ). Αυτό θέλει ρύθμισμα.


Μην βιαστείς να πεις ότι το μηχανάκι πρόσφατα βγήκε απο σερβις γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μας!




Τώρα όσον αφορα το ζόρισμα που του κάνεις. Να ξέρεις ότι όσο ταλαιπωρείς την μίζα τότε ταλαιπωρείς το κομπλέρ.


Επιπλέον όσο το ταλαιπωρείς με νεκρές εκκινήσεις τόσο μπερδεύεις τα μείγματα.


"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #7 - : Μάιος 24, 2015, 11:47:17 πμ »
οταν ειχα σχισμενη εισαγωγη με καρατρυπαρα η μηχανη επαιρνε αμεσως μπρος κρυο ή ζεστο απλα αργουσε να ριξει στροφες οταν αφηνα το γκαζι.
 
ρε μηπως να του βαλεις μια προθερμανση απο ταξι να τελειωνεις; :D
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #8 - : Μάιος 24, 2015, 11:48:30 πμ »
Καθαρό σύμπτωμα αντλίας βενζίνης. Δεν ανεβάζει πίεση το πρωι με την πρώτη. Πριν βάλεις μπροστά άνοιξε και κλείσε το κοκκινο διακόπτη δεξιά ώστε να δουλέψει η αντλία δυο τρεις φορες και να ανεβάσει την πίεση που χρειαζετε.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #9 - : Μάιος 24, 2015, 11:50:55 πμ »
Να πας να μετρήσεις την πίεση που βγάζει η αντλια :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 24, 2015, 11:53:40 πμ από pegasakos »

*

Stathisamanas

Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #10 - : Μάιος 24, 2015, 01:06:58 μμ »
Καθαρό σύμπτωμα αντλίας βενζίνης. Δεν ανεβάζει πίεση το πρωι με την πρώτη. Πριν βάλεις μπροστά άνοιξε και κλείσε το κοκκινο διακόπτη δεξιά ώστε να δουλέψει η αντλία δυο τρεις φορες και να ανεβάσει την πίεση που χρειαζετε.


Σε λιγο θα παω να δοκιμασω νσ το βαλω μπρος...
Αλλα θελω μια διευκρινηση για την παραπανω προταση.
Ποια στιγμη να πατησω τον κοκκινο διακοπτη ; Οταν θα ακουω την αντλια βενζινης να ανοιγει ; ¨Η μετα που ανοιξει ;

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #11 - : Μάιος 24, 2015, 01:11:28 μμ »
κανε  το  2-3   φορες  για  να  τραβηξει  on- off

*

Stathisamanas

Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #12 - : Μάιος 24, 2015, 01:22:29 μμ »
Ααα καταλαβα !!!
Ευχαριστω

Υ.γ παω να το δοκιμασω.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #13 - : Μάιος 24, 2015, 01:37:32 μμ »
Οταν ανοιξεις τον διακοπτη η αντλια ξεκινα και σταματα μονη της. Οταν σταματησει ξανα καντο δυο τρεις φορες πριν βαλεις μπρος

*

Stathisamanas

Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #14 - : Μάιος 24, 2015, 02:06:36 μμ »
Ενημερωση...
Γυρισα το κλειδι ανοιξε η αντλια βενζινης... Βαζω τον διακοπτη στο off...μετα στο on οποτε ξαναακουω την αντλια να δουλευει. Το κανω αλλες 2 φορες αυτο. Δινω μια κονονικη μιζια αλλα δεν παιρνει.
Ξανακανω την διαδικασια την παραπανω και δινω μια παρατεταμενη μιζια αλλα αυτην την φορα εχω ανοιξει και την ταπα βενζινης οπως προτεινε ο cool (καλου κακου ειχα σβισει το τσιγαρο !!) Τιποτα.
Την τριτη φορα οπως με πιο παρατεταμενη μιζια πηρε !
Γενικα θα ελεγα πως πηρε πιο ευκολα μπροστα η μηχανη απο τις προηγουμενες τρεις μερες.
Επισης σημερα δεν εσκασε καθολου η εξατμιση ! Κανενα μπαμ-μπουμ !

Βασικα εχω μια τρελη διαθεση να παω μια μεγαλη βολτα να ξοδεψω αυτην την βενζινη που εβαλα την τελευταια φορα και να βαλω αλλη βενζινη.
Απο εκει και περα απο οτι διαβασα στις συμβουλες σας πρεπει να ελεγξω τα πραγματα με την παρακατω σειρα

1) Πιεση  αντλιας βενζινης. Αληθεια ποιες ειναι οι τιμες μιας σωστης πιεσης ; Ξερει κανεις ;
2) Μπαταρια και μπουζι.
3) Ελεγχος για το μειγμα
4)  Κάποιο σκήσιμο στις εισαγωγές.

Y.γ
Επιπλέον όσο το ταλαιπωρείς με νεκρές εκκινήσεις τόσο μπερδεύεις τα μείγματα.


Οταν λεμε τον ορο νεκρες εκκινησεις τι εννοουμε ;
Οταν βαζουμε μπροστα με τρεξιμο της μηχανης ;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης