0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

george

ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« - : Μάιος 13, 2006, 05:25:37 μμ »
ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ PEGASO ?? FULL H SEMI ? ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΤΟΣ ? :-D  :-D  :-D



*

ΧΡΗΣΤΟΣ

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #1 - : Μάιος 14, 2006, 12:06:36 πμ »
Μου κλέψανε το avatar μου!!! :-(  :-(  :-(  :bxrw  :bxrw  :bxrw  :a002  :cry  :cry  :cry

*

Φοίβος

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #2 - : Μάιος 14, 2006, 08:09:24 πμ »
τι έγινε ρε παιδια????????
και εσύ βρε KILLER τι το θες το avatar του ανθρώπου?????
 :-D  :-D  :-D  :ke:  :ke:  :h22:  :h22:  :h22:

*

Vasilis

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #3 - : Μάιος 14, 2006, 11:02:46 μμ »
Malezani oil
 :lol:  :lol:  :lol:

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #4 - : Μάιος 15, 2006, 08:56:06 πμ »
Εγώ βάζω motul 15-50 στο forum διάβασα oτι  ο bill προτείνει

silkolene PRO-4 15-50  την επόμενη φορα θα τα δοκιμάσω αν και έχω διαβάσει οτι δεν κάνει να αλλάζεις συχνά μάρκα απο τα λάδια που βάζεις. Για το κόστος δεν ξέρω γιατι μαζί με την αλλαγή λαδιών πάντα βάζω κατι άλλο και τα πληρώνω συνολικά. Αν βάλεις τα silkolene PRO-4 ενημέρωσε μας για τις εντυπώσεις σου. :a012  :kit3:

*

george

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #5 - : Μάιος 18, 2006, 02:58:43 μμ »
Παράθεση

CHRIS wrote:
Μου κλέψανε το avatar μου!!! :-(  :-(  :-(  :bxrw  :bxrw  :bxrw  :a002  :cry  :cry  :cry


sorry chris  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(
Ελπιζω τωρα να ειναι καλυτερα ε? ;-)  ;-)  ;-)  ;-)

*

Stelios K

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 24, 2006, 05:48:25 πμ »
Τελευταία βάζω στον Πήγασο αλλά και σε όλα μου τα οχήματα ΒΡ 3000, ελαφρώς ημισυνθετικό, 15-50 ιξώδες. Μου το είχαν συστήσει εδώ και δεκαετία αλλά δε τα δοκίμαζα για κάποιο άγνωστο λόγο...! Τώρα είμαι φανατικός καταναλωτής τους!

Αλλαγή κάθε 5000 χλμ το πολύ ή 6 μήνες, ότι έρθει πρώτο, αν και προσωπικά σπάνια κάνω πλέον πάνω από 3500 χλμ το 6μηνο οπότε φροντίζω τουλάχιστον να τα αλλάζω λίγο πρίν τις κάψες του καλοκαιριού ή τις παγωνιές του χειμώνα για να μη φάνε τα μοτόρια ακραίες καιρικές συνθήκες.

Γενικά είμαι ευχαριστημένος, τα μοτόρια δουλεύουν "γλυκά" υπο οποιεσδήποτε συνθήκες. Ακόμα και στο 16χρονο 72αρι παπί (πειραματομήχανο!) και στο 13αχρονο ΦΙΑΤ 1000αρι (πειραματομήχανο επίσης) με τα 100.000 χλμ έκαστο, τα κινητηράκια ακούγονται και δουλεύουν μιά χαρά, δε τσιμπάνε λάδια, ούτε τα μαυρίζουν!

Τα 30 ευρώ ανά 4 λίτρα πιστεύω πως είναι νορμάλ τιμή για την απόδοση.

Τέλος νομίζω ότι τα Motul είναι πολύ αραιά σαν λάδια, τουλάχιστον το αερόψυκτο παπί κάνει σαν κρητικός αργαλιός (πείτε το και σαν παλινδρομική πολλαπλή κουδουνίστρα αν προτιμάτε... :Ρ ) μόλις ζεσταθούν τα Motul και αυτό με τρομάζει! Σαν 2η επιλογή προτιμώ Valvoline ημισυνθετικά και σαν 3η τα... Cyclon! Όχι τα απλά όμως, πάντα ημισυνθετικά ή καλύτερα.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1055
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +316
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 24, 2006, 08:25:11 πμ »
συγνωμη γι  αυτα που θα πω αλλα πρεπει να τα πω.

καταρχην το μαυρισμα του λαδιου ειναι υποχρεωτικο σε καποια χιλιομετρα γιατι ειναι δεικτης οτι το λαδι καθαριζει τον κινητηρα.αυτο που θελουμε να κραταει σε υψηλο επιπεδο ειναι η λιπαντικοτητα και το ιξωδες του.το χρωμα δεν μας ενδιαφερει.

τα bp που λες ειναι αυτοκινητολαδα.τι σημαινει αυτο?
σημαινει οτι οι μοτοσυκλετες με το ιδιο λαδι λιπαινουν και συμπλεκτη και σασμαν και στροφαλο και εμβολο και εκκεντροφορους ενω τα μοτερ των αυτοκινητων χρησιμοποιουν το λαδι μονο για τον κινητηρα κ βαλβολινη για την κινηση γραναζιων(σασμαν).

2ον τα μοτερ των μοτοσυκλετων γυριζουν σε τρελες στροφες σε σχεση με αυτες των αυτοκινητων.εχουν αλλες τρομπες λαδιου.δουλευουν σε αλλες πιεσεις και ιπποδυναμεις

εκει κανει την διαφορα ενα λαδι στα προσθετα του ,να εχει προσθετα για το σασμαν,να διατηρει σε ικανοποιητικο ποσοστο το ιξωδες του οσο ανεβαινει η θερμοκρασια του για να μην βλεπουμε λαδια μεσα στο φιλτροκουτι .

valvoline cyclon ουτε για να λαδωνεις πορτες.

και να ξερετε οτι η δουλεια του λαδιου φενετε στα ποσα χιλ θα χρειααστει επισκευη το μοτερ.

παντα βαζουμε οτι προτεινει ο κατασκευαστης,οχι σε μαρκα αλλα σε τυπο,συνθετικο η ημι.

το πηαγασακι θελει 15-50 ημισυνθετικο και συγκεκριμενα προτεινω  silkolene comp4 .

δεν εχω κατι με την μαρκα αλλα πιστευω οτι το λαδι ειναι αυτο που  λεει απ εξω το μπουκαλι και που πληρωνεις.

εαν ρωτησεις το κερδος των αλλων εταιριων θα παθεις πλακα.

πως γινετε στην silkolene το pro4 full synthetic να εχει χονδρικη 16,5ευρω και το σντοιστιχο της castrol η της motul πχ να εχει χονδρικη 9 ευρω  μπορει και 7?
κατι γινετε εδω δεν νομιζεις.

γι αυτο και τα
 καλα λαδια δεν ειναι και γνωστα γιατι απλουστατα δεν αφηνουν κερδος και ο καθενας προτεινει οτι του συμφαιρει.
caponord 1060,s1000RR,tuono factory,tmax 530,mille R

*

Stelios K

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 04, 2006, 05:52:35 πμ »
Γειά σου Βασίλη,

να τα πάρουμε ένα ένα. Από ότι είδα από τα πόστς σου γνωρίζεις πράγματα αλλά... εδώ μας τα χάλασες!
Το μαύρισμα των λαδιών δεν είναι υποχρεωτικό σε καμία περίπτωση, αντίθετα με το μαύρισμα του δέρματος το καλοκαιρι το οποίο ως γνωστόν εδώ και χιλιετίες τραβάει το γυναικείο μάτι σαν μαγνήτης. :Ρ Το μαύρισμα του λαδιού επέρχεται από τις επικαθήσεις του καμένου άνθρακα (με άλλα λόγια "κάρβουνο" μιας και ως γνωστόν, το κύριο συστατικό των λαδιών είναι οι υδρογονάνθρακες) ο οποίος παράγεται σε πολλές διαδικασίες λειτουργίας του κινητήρα, από την απλή καύση, από τις αντιοξειδωτικές του ικανότητες και άρα την ανάμειξη του με το οξυγόνο (τα λάδια περιέχουν αντισκωριακά/αντιοξειδωτικά συστατικά για να μη σκουριάζουν τα μέταλλα) όπως επίσης και η ατομοσφαιρική σκόνη ή η σκόνη από το υλικό τριβής των δίσκων του συμπλέκτη που ανάλογα τον κινητήρα ανακατεύεται με αυτό. Προσωπικά λοιπόν, προτιμώ γύρω από τα χάλκινα κουζινέτα της μπιέλας, στα μεταλλικά κυλινδράκια/οδηγούς στα οποία ανεβοκατεβαίνουν οι βαλβίδες, στα ελατηριάκια του πιστονιού και σε άλλα ευαίσθητα μέρη να κυκλοφορεί λαδάκι και ΟΧΙ κάρβουνο ή οποιοδήποτε άλλο στερεό κατάλοιπο. Έτσι όπως το λες δηλαδή θα πρέπει με κάθε αλλαγή λαδιών να ρίχνουμε μαζί με το καθαρό λαδάκι και μια δόση σκόνης και υπολοιμάτων στάχτης από τα κάρβουνα του τελευταίου barbeque με τα απίστευτα παϊδάκια για να είμαστε κομπλέ! Έλεος κύριοι με την παραπληροφόρηση...

Και συνεχίζω... το ΒΡ, το Valvoline και το ελληνικό Cyclon είναι λάδια όπου το κάθε ένα έχει το ανάλογο ιξώδες (το οποίο καλό είναι να προσέχουμε, αλλάζοντας σε υψηλά νούμερα (πχ 15-50) σε πολύ θερμές εποχές, χαμήλοτερα νούμερα (πχ 10-40) σε πολύ ψυχρές) όπως όλα τα λάδια κινητήρων εσωτερικής καύσεως και επίσης το κάθε ένα πληροί προδιαγραφές σύμφωνα με διεθνείς οδηγίες. Οι διαφορές στα λάδια είναι μικρές και συνήθως ώς προς την αναλογία συστατικών. Έτσι λοιπόν, αν διαβάσει κανείς τις απαιτήσεις του ROTAX 655 που φοράει ο Πήγασος και οι οποίες έχουν λάβει υπ' όψη τους ότι το λάδι λιπαίνει και το κιβώτιο/συμπλέκτη, τότε θα δει ότι το συγκεκριμένο λάδι καλύπτει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις που θέτει ο κατασκευαστής οι οποίες καλύπτουν ΚΑΙ τις πιέσεις τις οποίες μπορεί να αντέξει το λάδι, άρα καλύπτει και όριο στροφών και ιπποδυνάμεων παρόλο που τα τελευταία δύο είναι σχετικά. Δηλαδή ένας μονοκύλινδρος των 50 ίππων δέχεται πολύ μεγαλύτερες πιέσεις σε πολλά μέρη του από ότι ένας V-10 300ιων+ ίππων.

Τέλος πάντων, η Silikolene βγάζει καλή σκέτη σιλικόνη για συντήρηση των πλαστικών και ελαστικών μερών, καλό είναι και το σπρέι αλυσίδας που βγάζει... (τα έχω δοκιμάσει και σε επαγγελματικό επίπεδο) από εκεί και πέρα δε νομίζω να διακρίνεται για το .... "φανταστικό λάδι μοτοσυκλετών". Αυτά που αποκαλείς "αυτοκινητόλαδα" δεν έχουν διαφορές στις προδιαγραφές ή ιδιότητες με τα υπόλοιπα εκτός από τις μικρές διαφορές στις αναλογίες ορισμένων πρόσθετων συστατικών (οι οποίες σκοπό έχουν περισσότερο να μειώσουν το κόστος παραγωγής και διάθεσης του προϊόντος) και στον τομέα του μάρκετινγκ το οποίο καλά κάνει και μπερδεύει τα μυαλά, αυτή είναι η δουλεία του. Μετά επέρχονται οι έμποροι και οι λιανοπωλητές κάθε είδους να μιλήσουν για χονδρικές τιμές και κουραφέξαλα... εμείς που τα πληρώνουμε ξέρουμε καλύτερα τι θα προτιμήσουμε τελικά!

Μια τελευταία σημείωση...
Δείτε τί γίνεται με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ελαφρών αεροσκαφών... Και εκείνοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά που αποκαλείς "αυτοκινητόλαδα" αλλά, θέλουν αλλαγή κάθε 40-50 ώρες λειτουργίας ή 4 μήνες... και τα μπουζί κάθε 10-15 ώρες λειτουργίας... γιατί άραγε τόσο συχνά αφού οι κινητήρες αυτοί είναι πολύ πιο ποιοτικοί και με έξτρα δικλείδες ασφαλείας από τους "επίγειους" κινητήρες? Και μη μου πείτε ότι αυτό επιβάλλεται επειδή "πετάνε"! (και αυτοί οι κινητήρες σβήνουν, πιο συχνά από ότι φαντάζεστε...) Δηλαδή οι κινητήρες των αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών που δε "πετάνε", δε πειράζει αν σβήνουν και χαλάνε πότε πότε... εεε? Έλεος και πάλι!

*

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • **
  • 33
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 04, 2006, 11:16:41 πμ »
Αγαπητε συνφορουμιτη,ολα καλα αυτα που μας γραφεις αλλα ετσι
οπως τα γραφεις με μπερδεψες.
Η λυπανση ενος λαδιου διακρινεται απο τον θορυβο του κινητηρα
η απο το ποσο καλα το λαδι,να το πω απλα ,κολλαει στα προς λιπανση μερη.Η διυσδειτικοτητα του λαδιου στα προς λιπανση μερη δεν εχει να κανει με το ποσο ακουγεται ο κινητηρας.Γιατι αν παρω υπ οψη μου αυτα που γραφεις για να ακουω γλυκο ηχο απο τον κινητηρα θα πρεπει να βαλω βαλβολινη.
Επισης τις βρωμιες του κινητηρα καποιος θα πρεπει να τις
κουβαλαει.Ο αμεσος κουβαλητης ειναι το λαδακι.Γραφεις για τα λαδια των ελαφρων αεροσκαφων.Τα λαδια αυτα εναι μονοτυπα
ορυκτελαια τα οποια δουλευουν απο τους 60-90 βαθμους κελσιου και λογω των συνεχων αλαγων της ατμοσφαιρικης πιεσης απο τις συνεχεις αλαγες του υψους του αεροσκαφους δημιουργουν φυσαλιδες με αποτελεσμα να αλοιωνουν αρκετα γρηγορα τις ιδιουητες του λαδιου.Γι αυτο χρειαζεται συχνες  και σε μικρα διαστηματα αλαγες το λαδι του αεροσκαφους.Αυτα θα πρεπει να τα λεμε οταν τα γνωριζουμε κι οχι επειδη μας ταπαν αλλοι.
Η Motul ειναι κορυφαια εταιρια ερευνας εξελιξης και παραγωγης λιπαντικων κινητηρων, αντιθετα απο τη cyclon.Ετσι πιστευω εγω.Κι αυτο αφορα συνολικα τα προιοντα μιας εταιριας κι οχι ενα η δυο τα οποια εγω ως καταναλωτης θα πρεπει να γνωριζω.
Παντως πιστευω οτι η Silkolene ειναι σε θεση να παραγει καλυτερης ποιοτητας υλικα απο οτι η cyclon.Δεν εχω κανενα προβλημα με τα cyclon λιπαντικα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 04, 2006, 12:28:50 μμ »
Δεν ξέρω αν έχουν όλοι βαλθεί να με παραπληροφορήσουν, αλλά κι εγώ όσο το έχω ψάξει το θέμα έχω διαβάσει και ακούσει ότι το λάδι πρέπει να μαυρίζει, γιατί αυτό δείχνει ότι είναι ικανό να μαζεύει τα κατάλοιπα της καύσης.
Επίσης για τα λάδια αυτοκινήτων λένε ότι μπορεί να έχεις πρόβλημα στο συμπλέκτη της μηχανής (πιθανώς να πατινάρει). Αν τώρα συγκεκριμένα ο Ρόταξ 655 δεν έχει τέτοιο πρόβλημα, τι να πω, μπορει!

Εγώ στο δικό μου έχω δοκιμάσει Castrol GPS 15W-50, Motul 5100 15W-50 και τώρα έχω τα Silkolene (Pro 4 15W-50 ή κάπως έτσι).
Μεταξύ Castrol και Motul δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά σε κανέναν τομέα. Με τα Silkolene είναι γεγονός ότι το σασμάν μαλάκωσε και ησύχασε αισθητά στις αλλαγές ταχυτήτων.

Σημειωτέον ότι η Aprilia συνιστά νομίζω λάδι 10W-40 για τον Πηγ.
Masquerade

*

george

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 12, 2006, 02:55:28 μμ »
Εγω προχτες αλλαξα λαδακια....repsol 10-40 11e το λιτρο.....

 ;-)  ;-)  ;-)

*

Θοδωρής Τ.

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 12, 2006, 04:46:28 μμ »
εγω εβαζα τα castrol GPS 15-50.καλο λαδι μεχρι τα 2000χλμ.μετα το σασμαν γινοταν ενοχλητικο και θορυβωδες.με τα silkolene pro4 15-50 που βαζω μπορω να πω οτι το σασμαν ειναι πιο φιλικο και πιο αθορυβο.οσον αφορα το θορυβο του κινητηρα λεω οτι ειναι ο χαρακτηριστικος-εθιστικος ηχος που υπαρχει στα ιταλικα μοτερ.και ρυτινη να βαλεις παλι θα ακουγεται αυτος ο "χαλασμενος" ηχος!

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1055
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +316
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 12, 2006, 08:17:43 μμ »
για το φιλο stelka

δεν ξερω τι καταλαβες απο το ποστ που εγραψα για τα λαδια αλλα δεν αφησα να ενοηθει οτι το λαδι δουλευει καλυτερα μαυρισμενο.

δεν ξερω τι δουλεια κανεις αλλα αυτα που εχω δει με εχουν κανει να αλλαξω γνωμη για τα λαδια κ με το πως δουλευουν οι εταιριες.

οταν εγραψα για τα παραπανω λαδια οτι ειναι για πεταμα ενοω οτι δεν ειναι αυτο που πληρωνεις κ παιρνεις.

δεν αμφεβαλα οτι η castrol δεν εχει τεχνογνωσια η οτι η  cyclon δεν ξερει απο λαδια.

εγω τονιζω οτι υπαρχουν  τρελα συμφεροντα παντου,μιας και για το χρημα γινονται ολα, και μετα απο μια καλη παρτιδα καλο λαδι περναμε στα β διαλογης.

θελεις να σου δειξω φοτογραφιες απο motul 5100 σε cbr600rr  03  σε αγωνιστικη χρηση τι ωραια κοληματα ειχε στους εκκεντροφορους?

ξερεις ποσα caponord και ποσα πηγασακια εχω βρει με τα ιδια συμπτωματα απο επωνυμα λαδια?

βαλε  castrol ημησυνθετικο σε ενα πηγασακι κ ασε τα λαδια 6000km  οσα δηλαδη λεει ο κατασκευαστης .
δες μετα τα 3000km τι σασμαν θα εχεις.
καταρχην θα βρεις λιγοτερα λαδια μεσα ,στην αλαγη. απο 2200 εxω βρει και 1400cc ?
γιατι το καιει το λαδι?
εφοσον περναει προδιαγραφες.

ρωτα τον φιλο patman με silkolene  και 10000km εαν ειταν ολα οκ.

ο τεχνικος της απριλια ξερεις τι μου ειπε?
οχι full synthetic  στα rotax v990 δηλαδη mille tuono caponord futura , γιατι πατιναρουν λεει και τα καιει κι ολας.

εχει παρατηρησει κανεις τιποτα τετειο με τα silkolene?

 και κατι τελευταιο

το 1996 αγορασα εαν yamaha TZ 250 mod 88.
καθαροαιμο αγωνιστικο πιστας. 250cc 80hp.

μαζι οπως ηρθε απο την ιαπωνια ειχε και ενα μπουκαλι διχρονολαδο  castrol A-747

τελειωνωντας το, λεω castrol ειναι παω να παρω.
σας πληροφορω οτι ειχε τοτε 17.300 δραχμες το λιτρο κ δεν υπηρχε κ πουθενα.

το καλυτερο διχρονο συνθετικο της (που εγραφε και racing απ εξω παρακαλω) ειχε 2.800δραχμες.
ε πως να το εμπιστευτω μετα να το βαλω.full synthetic race use  και τα δυο, αλλα και 15.000δραχμες διαφορα. λες να ειταν σε χρυσο μπουκαλι κ δεν το προσεξα?

τι θελω να πω με αυτο.
οτι αλλο οι αγωνες κ αλλο τι φτανει σε εμας στα ραφια των καταστηματων.
δεν λεω οτι δεν εχει τεχνογνωσια η castrol αλλα αυτο που περνω εγω απο τα μαγαζια δεν ειναι αυτο που θα ηθελα.

οσο για τις προδιαγραφες δεν μπορειτε να φανταστειτε τι κονδυλια υπαρχουν  κ τι συμφεροντα

αυτα....
να μαστε καλα
caponord 1060,s1000RR,tuono factory,tmax 530,mille R

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 23, 2007, 01:34:29 πμ »
Να παρατηρήσω τα εξής, σχετικά με τα Fuchs Silkolene Pro 4 που έχω βάλει δύο φορές:

1. Το σασμάν μαλακώνει όντως, αν και ποτέ δεν ήταν ιδιαίτερα σκληρό στον Πήγασό μου (εκτός από τα πρώτα τραγικά 1000χλμ, που ήταν αισχρό).

2. Το σασμάν λειτουργεί το ίδιο ομαλά καθ όλη τη διάρκεια των 6000χλμ που τα κρατάω. Δεν υπάρχει η παραμικρή μείωση στην απόδοσή τους σ' αυτόν τον τομέα.

3. Ο συμπλέκτης πατινάρει ελαφρά σε πολύ άγρια χρήση, π.χ. όταν αλλάζεις από 2α σε 3η με το γκάζι τέρμα ανοιχτό. Αυτό στα πρώτα 1000-1500χλμ χρήσης, μετά προφανώς το λάδι γίνεται λιγότερο... γλιστερό κι έτσι το φαινόμενο σταματά.
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης