0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 23, 2007, 11:31:37 πμ »
Μπιλ...

Εγω βάζω mobil 1 το οποίο ειναι φουλ συνθετικο... το σασμάν δουλευει στο μιλε άψογα, πολυ σπανια να κανει κανα κολλημα οταν ειναι κρυο, βεβαια αυτο το πατινάρισμα το εχω νιωσει κανα-δυο φορές οταν κανω κανα γερο ξεκινημα, αλλα οχι παντα...
Λαδι δεν μου καιει (νομίζω)
Εχω κανει μονο 8500χλμ μεχρι σημερα βέβαια.


Βill απότι ειδα στο νετ και τα σιλκολενε φουλ συνθετικά ειναι... παραυτα δεν εχει αυτα τα προβληματα που λες οτι παρουσιάζει το μιλε με τα συνθετικά?

Σε καποιο άλλο φορουμ καποιο παλικάρι ειχε γραψει οτι καποιοι συμπλέκτες παρουσιάζουν πατινάρισμα στις μηχανές οταν χρησιμοποιούμε λαδι με προδιαγραφές SJ, λογο οτι τα πρόσθετα διαφέρουν απο τα SG και επιρεάζουν αρνητικά τους δισκους.

Αβυσος η υπόθεση με τα λάδια... η αληθεια ειναι οτι εχω ψιλοβαρεθεί να δοκιμάζω (μου ειχε πει ο Βασιλάκος για τα σιλκολεν), ειδικα στο CBR θα άλλαξα 4-5 λάδια οταν σταμάτησε να εισαγεται το Mobil 1 και κανενα δεν ηταν mobil 1 στο σασμάν. Απο τοτε που επαναεισάχθεικε εχω αράξει σε αυτό.

Αλλα να σου πω... με βάζεις σε σκέψεις μονο και μονο λόγο πατιναρίσματος.

Παντος Castrol-Motul που εiχα δοκιμάσει στο CBR ηταν άστα να πάνε... ειδικα το καστρόλ μια φορά που ειχε ανεβασει θερμοκρασία στην κινηση η νεκρά δεν έμπαινε ουτε το θεό μπάρμπα να είχες, φαντάσου σε σασμαν χοντα κιόλας... αντε να το έβαζες στο μιλε εμπειρία  :D

Το Agip Racing 20/50W (το οποίο δοκίαμασα και στο μιλε) και οχι το 10/60W ειχε δειξει καλή συμπεριφορά, αλλα ποτε σαν του Mobil.

Αλήθεια τα Agip Tec ή τα IP Εxtra Raid που συνηστα η απρίλια τα έχει δοκιμάσει κανείς?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #16 - : Μάιος 08, 2007, 02:34:36 μμ »
Αλήθεια τα Agip Tec ή τα IP Εxtra Raid που συνηστα η απρίλια τα έχει δοκιμάσει κανείς?

??

*

mariosvass

Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #17 - : Μάιος 08, 2007, 08:14:40 μμ »
Εγω παντως στο Strada βαζω pro 4 της Silkolene.Ειναι λιγο ακριβο αλλα αξιζει μεχρι τελευταιο λεπτο της αξιας του.Οσο για τα Agip ξερω ατομο απο το forum που μολις τα εβαλε σε ενα thunderace που ειχε μετα απο λιγο βαρεσε κομπλερ μιζας.Συμπτωση;Ας μας πει ο ιδιος αν θελει.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #18 - : Μάιος 08, 2007, 08:43:03 μμ »
Οσο για τα Agip ξερω ατομο απο το forum που μολις τα εβαλε σε ενα thunderace που ειχε μετα απο λιγο βαρεσε κομπλερ μιζας.Συμπτωση;Ας μας πει ο ιδιος αν θελει.

Προφανώς και είναι σύμπτωση.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1055
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +316
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #19 - : Μάιος 09, 2007, 08:11:10 πμ »
δηστυχως χαρη δεν ειναι συμπτωση, σε μενα συνεβει.

βαζοντας pro-4 μετα το πατιναρισμα του κομπλερ βελτιωθηκε για 5000km μετα ελυσα κινητηρα και το αλαξα.

δεν λεω οτι φταινε τα λαδια που χαλασε ετσι μην παρεξηγηθω,απλα το κομπλερ ηταν στα τελευταια του,χτυπουσε κενες μιζιες 1 στις 100 .με τα agip  τα πρωινα πολλες φορες το σπρωχνα για να το βαλω μπρωστα.αλλαζοντας τα agip και βαζοντας pro-4 το μηχανακι δουλεψε κανονικα για αλλα 5000km περιπου ,μετα χρειαστηκε αλλαγη λογικο ειναι.

και για να γραψω για την yamaha να μην λεμε μονο για τα aprilia, το κομπλερ μιζας για το thunderace ειναι ιδιο με fzr1000 exup απο το 92 μεχρι το 00 που ειναι το thunderace,δεν υπηρχε σε ολη την ευρωπη αλλα και ιαπωνια.ειχα το μοτερ χυμα για 1 μηνα περιπου...πικρα
τελικα το κομπλερ δεν ηρθε,αλλαξα μονο ενα κοματι του που υπηρχε και δουλεψε αλλα οχι για πολυ μιας και 4000km ξαναχτυπησε
caponord 1060,s1000RR,tuono factory,tmax 530,mille R

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #20 - : Μάιος 09, 2007, 11:12:11 πμ »
Μα τι σχέση έχει το κομπλερ της μίζας με τα λάδια; κολυμπάει στο λάδι; Μήπως εννοείς ότι λόγω καλών λαδιών το μοτέρ γύρναγε πιο εύκολα όταν ήταν κρύο και γι' αυτο το μισοτελειωμένο κομπλέρ "κατάφερνε" να βαλει μπρος;
Masquerade

*

davide

Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #21 - : Μάιος 09, 2007, 09:17:26 μμ »
Κόμπλερ μίζας βάρεσε και στο Falco μου στα 23.000χλμ. Έχω βάλει και Agip και BelRay και Elf.
...Δεν νομίζω να έφταιγε το λάδι... :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1055
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +316
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #22 - : Μάιος 09, 2007, 09:42:19 μμ »
βρε παιδια δεν ειμουνα σαφης ισως? θα το κανω ποιο λιανα.

τα λαδια των αυτοκινητων με αυτα των μοτοσυκλετων εχουν διαφορα στα προσθετα που εχουν τα δευτερα γιατι στον κινητηρα των μοτο το λαδι περναει απο παντου,σασμαν ,συμπλεκτης,κοπμλερ μιζας,τεντωτηρες κτλ.

στα αυτοκινητα δεν υπαρχουν αυτα.

το λαδι ηταν απλα ενα ορυκτελαιο συνθετικης βασης που δημιουργησε προβλημα σε επιφανιες εμπλοκης.τα προσθετα που ειχε και το ποσοστο λιπανσης που παρειχε δεν εκανε για τις μεταλικες επιφανειες του ηδη κουρασμενου κομπλερ με αποτελεσμα το προωρο πατιναρισμα του.
δεν λεω οτι το λαδι ειναι κακο απλα δεν κανει για τους κινητηρες των μοτο γιατι βαζοντας silkolene που ειναι καθαρα μοτοσυκλετολαδο και ειναι σχεδιασμενο για κινητηρες μοτο το κομπλερ συνεχησε να δουλευει για αλλα 5000 κμ περιπου
caponord 1060,s1000RR,tuono factory,tmax 530,mille R

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #23 - : Μάιος 09, 2007, 10:33:51 μμ »
...γιατι στον κινητηρα των μοτο το λαδι περναει απο κοπμλερ μιζας...

Α, έτσι έχει λογική! Δεν φανταζόμουνα όμως ότι το κομπλέρ της μίζας μου κολυμπάει στα λάδια!!
Masquerade

*

stefanos

Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 24, 2007, 01:37:28 μμ »
 :thnk: Γεια σας παιδιά, αν και διαβάζω καιρό αυτό το site  απο τότε δηλαδή που αγόρασα ένα μεταχειρισμένο pegaso 650 ι.e του 2005 , πρώτη φορά έχω την ανάγκη να ρωτήσω κάτι.


 Γιατί ο κατασκευαστής λεέι ότι πρέπει να χρησιμοποιήτε λάδι 5w-40 και εσείς βάζετε 15-50?
να σημειωσω ότι μόλις χθες μηλισα με την Aprilia Hellas και ο τεχνικος προιστάμενος εξηγησε οτι το  manual που έχω αναφέρεται σε πιο παλιό μοντέλο. Όταν του έδωσα όμςσ να καταλάβει οτι το manual υπάρχει στο επίσημο site της aprilia  και λέει το ιδιο για τις προδιαγραφες μου απήντησε οτι εξισου το 5-40 συνθετικο δεν εχει προβλημα...απλά μετά από δοκιμές το 15-50 ημι για τιην πόλη ειναι καλύτερο για το σασμαν και τον κινητηρα....
και ρωταω ....


πως είναι δυνατόν με τέτοια διαφορά στο ιξώδες να λειτουργει εξισου καλά ο κινητήρας,
απο τη μια η μαμα να λειει full synthetic 5-40 και οι αλλοι semi-synthetic 15-50... ?????

σημειωτέων..τα forum  ξένα για την ίδια μηχανη λενε πάλι για 5-40....

τι συμβαίνει?? 






*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 24, 2007, 01:43:54 μμ »
Νομίζω ότι λόγω των σχετικά υψηλών θερμοκρασιών της Ελλάδας προτιμούν το 15-50. Σε χώρες της Β. Ευρώπης το 5-40 θα ενδείκνυται περισσότερο...


Όσο για το συνθετικό-ημισυνθετικό (και πάλι νομίζω) ότι έχει να κάνει περισσότερο με την αντοχή του λαδιού στη χρήση. Δηλαδή το συνθετικό κρατάει τις αρχικές ιδιότητές του για περισσότερα χιλιόμετρα...
Masquerade

*

stefanos

Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 26, 2007, 07:20:53 μμ »
 :thnk:
φιλε μου πως γίνεται όλοι οι κατασκεθαστές λαδιών να προτείνουν 5w-40 και 10w-40 για τον κινητήρα αυτό και η ελλάδα να βάζει 15-50?

εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ 5-40 και δοκίμασα και το 5-50 χωρίς κανένα πρόβλημα...
 στο σέρβις γελούσε ο μαστορας εκει οταν του το είπα....

δεν ξέρω ψιλοφοβάμε να βάλω 15-50...


*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 27, 2007, 11:18:43 πμ »
Εσυ καλα εκανες και εγω συμφωνω μαζί σου απολυτος... απο τις φτωχες μου γνωσεις σε λιπαντικά συμφωνω απολυτα στα να μην αυξανουμε την κατω μπαντα (winter) των λαδιων μας, γιατι οσο ποιο ψηλα ανεβαινει στατιστηκα ειναι και ποιο παχηρευστο. Στους καινουργιου κινητηρες οι ανοχές ειναι μικρες, οποτε ενα παχυρευστο λαδι δεν θα μπορει να κανει σωστα την δουλεια του.

Βεβαια ο ποιο σημαντικός δείκτης που πρεπει να προσέχεις στα λάδια σου ειναι το cSt, αν μπορείς να βρησκεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά του λαδιου σου που το αναφαίρουν, να κοιτας αυτος ο δεικτης να ειναι ειναι μεσα στα νουμερα που δεινει ο κατασκευαστης... οποτε μπορεις να επιλέξεις το σωστό ιξωδες λαδιου άσχετα με το SAE grade που εχει το λάδι.

Δεν ειναι σπάνια η περίπτωση σε 2 λάδια με ίδιο SAE grade το ιξώδες (cSt) να ειναι αρκετά διαφορετικό.  ;)

*

stefanos

Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 27, 2007, 03:56:44 μμ »
φίλε μου εγω προσωπικά έχω βαλει 10-40 ημι και 5w-50 putoline synt 4+  φουλ συνθ. παραγματικά κανένα πρόβλημα..απλά που και που είχα κάτι σκληρές ταχύτητες...


εδώ έχω ενα ιστοχώρο με πολυ χρησιμες πληροφορίες σχετικά με τα λάδια...στα αγλλικά βέβαια..αλλά ριξτε μια ματιά..

http://www.calsci.com/motorcycleinfo/Oils1.html

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #29 - : Οκτώβριος 11, 2009, 09:54:08 μμ »
στο service που εκανα προχθες εβαλα silkolene pro 4 15-50.το σασμαν μαλακωσε πριν ακομη η μηχανη βγει απο το συνεργειο. το σασμαν απο γκραπα γκρουπα που εκανε πριν,τωρα κανει τσικ τσικ.πολυ καλο οντως. η τιμη που το πηρα ειναι 13,50 ευρω το λιτρο  :kalo:
θανασης  ΛΑΜΙΑ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης