Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά > Aprilia και Piaggio 50c - 150cc - 350cc

ΚΑΜΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ

<< < (3/5) > >>

nikos:
hi και χρονια πολλα.καιρο εχω να μπω να σασ δω.
οσον αφορα τα μπουζι που λετε οτι καιγονται.ΟΝΤΟΣ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΟΥΝ.αλλα μονο τα NGK αν το προσεξατε!!!!ΜΗΠΩΣ ΒΓΗΚΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΑΡΤΗ ΠΑΡΤΙΔΑ.Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ FULL ΗΜΙΤΑΣΙΟΝ ΟΠΟΣ ΠΑΛΙΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΑ.ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΤΑ NGK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ Η ΛΑΜΨΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΕΙΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΣΙΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΟΣ ΠΑΛΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΚΑΙ Η ΡΟΔΕΛΑ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΙ.ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΒΑΖΩ DENSO.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΑ PROB

bill:
εχει δικιο ο νικος για τα ngk αλλα μονο για το ιμιτασιον.οντως αν πεσεις σε μπουζι που δεν ειναι japan φτιαγμενο,η ζωη του ειναι πολυ μικρη άλλα στην περιπτωση του thomass κατι δεν παει καλα γιατι του βραχυκυκλωσε και το γνησιο

dodos_1:
DENSO OEO!!!!!

thomass:
Υπάρχει κανένας κατάλογος με τις αντιστοιχίες στα μπουζί ?
Πάντως επειδή στη περιοχή δε βρήκα αυτό που μου συστησε ο Bill και η αντιπροσωπεία της NGK είναι κλειστή λόγω εορτών , πήγα σήμερα και πήρα ένα NGK CR 6 ....(ΚΆΤΙ ΨΙΛΑ). Ο άνθρωπος μου είπε ότι αυτό το μπουζί είναι μόνο για τον χειμώνα και πρέπει να το αλλάξω περίπου τον Μάϊο.Το πέρασα στη μηχανή και φαίνεται να δουλεύει καλά.Δε πρόλαβα όμως να ρυθμίσω την βίδα στο καρμπυρατέρ.Αυτό θα γίνει μάλλον από Δευτέρα.Θέλω σχόλιο από τον bill.... :io:  :io:  :io:

bill:
υπαρχει καταλογος με τις αντιστοιχιες που δινει η καθε μαρκα του μπουζι,οι ποιο γνωστες στα μηχανακια ειναι NGK, DENSO ΚΑΙ CHAMPION.
Το CR6..κατι ψιλα που λες (να τα προσεχεις αυτα τα ψιλα που λες γιατι ειναι σημαντικα) που το βρηκες?
ειναι πολυ δυσκολο να το βρεις αυτο το μπουζι γιατι το φορουν σπανια μηχανακια και φοβαμαι οτι μαλλον ειναι τιποτα ιμιτασιον.
το 6αρι για το μηχανακι σου ειναι υπερβολη.
προβλημα δεν εχει (για την ωρα)με το 6αρι απλα μην το κρατησεις πολυ καιρο,αν περιμενουμε τον μαιο χαθηκαμε,ακομα και τωρα αν δουλεψει ο κινητηρας παρατεταμενα σε υψηλες στροφες και με νορμαλ βενζινη θα χτυπησει "πυρακια" πιστευω μιας και η σχεση συμπιεσης του ειναι κατι λιγοτερο απο 11 προς 1.

για να τα πω πιο λιανα ο αριθμος στα μπουζι ειναι ο βαθμος αποβολης της θερμοκρασιας το 9αρι αποβαλει την θερμοκρασια πιο γρηγορα απ οτι το 6αρι,γιαυτο και το 9αρι βαφτιζετε πιο ψυχρο και το 6αρι πιο θερμο.

ενας κινητηρας στις 10,000 στροφες θα κανει 5,000 αναφλεξεις το λεπτο. οι θερμοκρασιες που παιρνει το μπουζι ειναι τρελες (στην περιπτωση μας το μπουζι μας νοιαζει τωρα)εαν το μπουζι θερμανθει περισοτερο απο οσο πρεπει η βενζινη θα αναφλεγετε (προαναφλεξη) πριν απο τον χρονο (αβανς) που οριζει ο εγκεφαλος με τον σπινθηρα,με αποτελεσμα να εχουμε κρουστικη λειτουργια (πυρακια) που μπορει εαν δουλευει αρκετη ωρα να λιωσει το ηλεκτροδιο του μπουζι εως και το πιστονι.μεγαλο ρολο παιζει και η βενζινη (οκτανια) αλλα αυτο ειναι αλλο κοματι

το 6αρι μπουζι θα ερθει πιο γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας(σε σχεση με το 9αρι) και δεν θα επηρεαστει απο την ψυχρη εκκινηση οπου το μιγμα, λογω χαμηλης θερμοκρασιας του κινητηρα,θα μπαινει στο χωρο καυσης σε υγρη μορφη (σε αυτο φταιει και το τσοκ που το κανει πιο πλουσιο) και οχι εξαερωμενη (σε μορφη νεφους) οπως χρειαζετε
αυτες οι μικρες σταγονες βενζινης ειναι ικανες να "λουσουν" το ηλεκτροδιο του μπουζι και να εχουμε το βραχυκυκλωμα του ενω στο θερμο μπουζι που η θερμοκρασια του ειναι πολυ πιο πανω απο την εξωτερικη η βενζινη δεν καθεται πανω του.
πριν βραχυκυκλωσει το μπουζι ο κινητηρας θα κανει μια-δυο αναφλεξεις,στο θερμο μπουζι ειναι αρκετο για να ζεσταθει οσο πρεπει  ενω στο ψυχρο οτι παρει θα το αποβαλει.
η εξωτερικη θερμοκρασια παιζει ρολο γιατι μεγαλωνει η αποσταση και ο χρονος που χρειαζετε για να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας (το μπουζι πρωτα και μετα ο κινητηρας) πχ απο τους 4βαθμους στους 30.οποιο μπουζι  φτασει πρωτο νικησε την μαχη με την βενζινη.
ο κινητηρας ομως οταν παρει μπροστα ,οι 5000 αναφλεξεις θα ειναι οι ιδιες οποτε το μπουζι δεν θα πρεπει να αποκλινει πολυ απο τα στανταρ του κατασκευαστη γιαυτο ενα νουμερο συνηθως ειναι αρκετο,εαν ομως χρειαζετε πιο κατω ακομα τοτε ανεβαζουμε οκτανια για να ειμαστε καλυμενοι.

το καρμπυρατερ που σου ειπα χρειαζετε ρυθμιση για να γινει σωστη η ποσοτητα βενζινης αερα και να εχει λιγο καλυτερη καυση κατα την εκκινηση μιας και οταν ειναι κρυος ο κινητηρας το μιγμα κυριως το κανονιζει το τσοκ.
η ρυθμιση χρειαζετε και για το σβησιμο του κινητηρα (στην περιπτωση του βραχυκυκλωματος του μπουζι)
για να φτασει ο κινητηρας απο το ρελαντι 1300στροφες στο 0,απο την στιγμη που θα κλεισουμε το διακοπτη θα παρει αλλες πχ.20 στροφες περιπου,δηλαδη 10 αναροφησεις μιγματος.ο διακοπτης κλεινει το ρευμα(σπινθηρα) αλλα το μιγμα μενει ακαυστο(οχι και οι 10αναρωφ. οι τελευταιες μονο,μιας και οσες ειναι οι εισαγωγες θα ειναι και οι εξαγωγες εκτος απο τις τελευταιες που δεν ξερουμε που θα σταματησει)
και εδω ισχυει οτι ειπαμε για τα μπουζι πιο πανω αλλα μονο εαν ο κινητηρας δεν εχει ζεσταθει (κυλινδρος κεφαλη)
πχ εαν βαλουμε μπροστα και μετα απο λιγο το σβησουμε για να μιλησουμε πχ στο κινητο,οταν παμε να το ξαναβαλουμε μετα απο λιγο, ο εμπλουτισμος του τσοκ (στην περιπτωση των σκουτερ ειναι ηλεκτρικο-θερμικο) σε συνδιασμο με την εγκλωβισμενη βελνζινη (οχι παντα εγκλωβισμενη αναλογως σε τι χρονο θα σταματησει ο κινητηρας στο σβησιμο) παει το χασαμε το μπουζι .εκει χρειαζετε το θερμο μπουζι.

ελπιζω το σχολιο μου να σε κατατοπισε φιλε thomass και οποιον αλλο αναγνωστη

ΥΓ.τα ιμιτασιον μπουζι συνηθως δεν ειναι αυτα που λεει ο κωδικος του αλλα εχουν και χαλια υλικα πχ ηλεκτροδιο,πορσελανη και γενικως καλη κατασκευη

χρονια πολλα καλη χρονια και υγεια

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση