31/07/14, 02:16Τελευταίο μέλος: tooold


Αποστολέας Θέμα: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD  (Αναγνώστηκε 6785 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος themis3000

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 208
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Capo loves the sunshine!
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Πιστεύω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο να είχαμε ένα κατάλογο με τα συνηθισμένα και μη προβλήματα σε Caponord, ώστε κάθε νέος αλλά και παλιός ιδιοκτήτης να είναι έτοιμος να τα αντιμετωπίσει έγκαιρα και σωστά.

Προσωπικά είχα τα εξής προβλήματα σε μοντέλο του 2002 και αγορασμένο τον 8ο μήνα με σύνολο 40.000 χλμ.:
1. Τα σωληνάκια της βενζίνης, που μετά από κάθε service που έπρεπε να μετακινηθεί το ρεζερβουάρ καυσίμου, υπήρχε διαρροή καυσίμου λόγω των πλαστικών συνδέσμων. Το πρόβλημα λύθηκε, αρκετά αργότερα, με τη συνδρομή του γνωστού καλού ανθρώπου (ονόματα δεν λέμε -από Β ξεκινά και τελειώνει σε ill!)
2. Ο γνωστός ανορθωτής, που στη δική μου περίπτωση "τελείωσε" στα 30.000 χλμ. λίγο πριν την αναχώρηση για μεγάλο ταξίδι στη Ιταλία.
3. Πολλαπλασιαστής. Δεν γνωρίζω τι ακριβώς κάνει, αλλά ούτε το είχα πάρει "χαμπάρι". Δηλαδή δεν είχα κανένα πρόβλημα με την απουσία του.
4. Μία ασφάλεια στα 5.000 χλμ., από αυτές που είναι μπροστά, με αποτέλεσμα να μην έχω φώτα και βρισκόμουν σε νησί. Ευτυχώς υπήρχε εφεδρική και με τη συνδρομή ενός αναπτήρα λύθηκε το πρόβλημα.

Αυτά ήταν τα "προβλήματα" που είχα μέχρι σήμερα. Πιστεύω πως δεν ήταν σοβαρά, αλλά εάν με είχε προειδοποιήσει κάποιος θα είχα αποφύγει την ταλαιπωρία και τον κίνδυνο που υπάρχει ιδιαίτερα με την διαρροή καυσίμου. Ιδιαίτερα με αυτό είχα εκνευριστεί πολύ, γιατί στον Μπολασίκη που την πήγαινα τότε, δεν μου έδιναν την εναλλακτική λύση με τους μεταλλικούς συνδέσμους με αποτέλεσμα να συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα κάθε φορά.
Εν κατακλείδι, πιστεύω πως το Caponord είναι μία αξιόπιστη μηχανή και γενικά δικαιώνει τον ιδιοκτήτη του για την επιλογή του.
The more I see, the more I do!

bomba

  • Επισκέπτης
  • Trade Count: (0)
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #1 στις: 14/03/07, 10:39 »
1. Τα σωληνάκια της βενζίνης
2. Ο γνωστός ανορθωτής
3. Πολλαπλασιαστής

συμπληρωνω

4.τρομπα συμπλεκτη με διαρροη απο τη φλατζα αναμεσα σε σωμα και καπακι.2 φορες αλλαχτηκε,2 φορες συνεχιζει να εχει διαρροη
5.ρουλεμαν μπροστινου  τροχου αλλαχτηκε περιπου στα 25χιλιαδες χιλιομετρα
6.αναρτηση χαμηλης ποιοτητας που χρηζει αλλαγης ελατηριων σχετικα συντομα,μεχρι δηλαδη τα 20.000 χιλιομετρα να μην πω λιγοτερα
7.συστημα φρενων χαμηλης ποιοτητας,μικρης θερμοαπαγωγικης ικανοτητας οι δισκοπλακες,καλο θα ηταν καποια στιγμη να αλλαχτουν
8.συστημα ψεκασμου με προβληματα στα μπεκ που ογκομετρικα διαφερουν μεταξυ τους προκαλωντας αδυναμια σωστης ρυθμισης
9.μιζα,ρελε μιζας που χρηζει αλλαγης γιατι τα παιζει
10.ραγισματα σε πλαισιο στο σημειο κοντα στο υποπλαισιο λογω λασκαρισματος βιδων πανω στις οποιες πιανει το υποπλαισιο

 :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: 20/03/07, 00:40 από powerphot »

Αποσυνδεδεμένος CHRIS

  • Trade Count: (+4)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αλεξανδρούπολη-Έβρος
  • Μηνύματα: 1823
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • "L E A D E R" "Μ΄ ένα φυσεκι..."
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #2 στις: 14/03/07, 17:33 »
45.000 Km, έχει το Capo μου(μοντ. 2003), και μόνο έναν ανορθωτή έχω αλλάξει! Και το μηχανάκι πετάει! Σιγά, ρε φίλε bomba, το έβγαλες άχρηστο! :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :kalo: :kalo: :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: 14/03/07, 17:35 από CHRIS »

APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #2 στις: 14/03/07, 17:33 »


Αποσυνδεδεμένος Byron

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηνύματα: 3320
  • +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #3 στις: 14/03/07, 17:56 »

5.ρουλεμαν μπροστινου  τροχου αλλαχτηκε περιπου στα 25χιλιαδες χιλιομετρα

6.αναρτηση χαμηλης ποιοτητας που χρηζει αλλαγης ελατηριων σχετικα συντομα,μεχρι δηλαδη τα 20.000 χιλιομετρα να μην πω λιγοτερα

7.συστημα φρενων χαμηλης ποιοτητας,μικρης θερμοαπαγωγικης ικανοτητας οι δισκοπλακες,καλο θα ηταν καποια στιγμη να αλλαχτουν

8.συστημα ψεκασμου με προβληματα στα μπεκ που ογκομετρικα διαφερουν μεταξυ τους προκαλωντας αδυναμια σωστης ρυθμιση

10.ραγισματα σε πλαισιο στο σημειο κοντα στο υποπλαισιο λογω λασκαρισματος βιδων πανω στις οποιες πιανει το υποπλαισιο

Χωρίς να έχω άποψη για τα όσα αναφέρεις, στέκομαι μόνο σ΄αυτά που έχω κάνει quote.

5.Ρουλεμάν μπροστινού τροχού στα 25 χιλιάδες χλμ. :thnk: Προσωπικά και από φίλους ρουλεμάν έχω αλλάξει σε ότι μηχανή είχα. Κάποιες φορές και σε λιγότερα χλμ. Τουλάχιστον μπορείς να πάς στην SKF με το νουμεράκι σου, και να τ΄αγοράσεις σε αντίθεση πχ με τα Ducati που πρέπει να πάρεις το μαμά γιατί έχει μοναδικό κωδικο και να το πληρώσεις 3 φορές επάνω.

6. Ομοίως και το ελατήριο. Στα δε japan οι αναρτήσεις τις περισσότερες φορές είναι κατηγορίας ¨μπάζα¨

7. Για το σύστημα φρένων και το χρησμό ¨θερμοαπαγωγική ικανότητα¨....... no comment. Πρώτη φορά ακούω τέτοιο πρόβλημα.Δλδ οι δισκόπλακες του capo δεν έχουν τρύπες ? Ο κόσμος συνήθως παραπονιέται (σ΄όλα τα μηχανάκια όχι μόνο τα aprilia) για κακές τρόμπες ή δαγκάνες σωληνάκια κλπ. Τι ακριβώς εννοείς; Ότι όταν ζεσταθούν πέφτει η απόδοση τους;
Btw, σε κάποιο μηχανάκι μου παλαιότερα είχα τοποθετήσει δισκόπλακες Brembo οι οποίες ήταν απλά χυτοσίδηρος. Κανένα πρόβλημα εκτός του ότι μετά από βροχή σκουριάζανε.

8. Αλλαξε μηχανικό !! Κάπου εδώ μέσα υπάρχει σχόλιο του Athos που πλέκοντας το εγκώμιο του Bill, ανέφερε την συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα καθώς μετά το service του Bill, το Capo του ήταν άψογο. Πιθανότατα θα υπάρχουν και άλλοι που ξέρουν να το ρυθμίζουν, αλλά σίγουρα αυτός που στο έφτιαχνε δεν ήξερε τις διαφορές.
 
10. Φαντάζομαι δεν αναφέρεσαι σε κάποιο Capo που είχε μπει εδώ (και στο moto.gr) με ραγισμένο υποπλαίσιο και το πουλούσαν ως ανταλλακτικά. Γιατί αν πρόκειται για αυτό, αν θυμάμαι καλά ο κάτοχος είχε πει ότι το φόρτωνε σαν γαϊδούρι συνέχεια. Αν δεν απατώμαι υπάρχει στο manual κάτι που λέγεται Max Load.

Σκοπός του Forum είναι και να λέμε τα προβλήματα μας, αλλά μήπως τα σχόλια σου έχουν κάποια εμπάθεια ; (Λέω τώρα....)
« Τελευταία τροποποίηση: 14/03/07, 18:14 από Byron »

Αποσυνδεδεμένος juha

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 387
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #4 στις: 14/03/07, 19:53 »
Εγω θα αναφερω τα πριν και μετα του Bill προβληματα.Θα συμφωνησω με τον Βυρωνα οτι σιγουρα θα υπαρχουν και αλλοι αλλα εμενα εκατσε ο σωστος ανθρωπος την σωστη στιγμη.
Λοιπον,στα 18000 περιπου αλλαγη μπροστινου ρουλεμαν και μετα απο λιγο 2 ανορθωτες,2 πολλαπλασιαστες και 2 μπαταριες.Δεν νομιζω να ειναι τυχαιο οτι απο την πρωτη στιγμη που πηγα στον Bill δεν εχω αντιμετωπισει ΚΑΝΕΝΑ προβλημα και εχω τωρα 36500Km.Σιγουρα για ολα τα πραγματα υπαρχει και ενας ειδικος.Το σπασμενο πλαισιο για παραδειγμα ηταν απο τα πρωτα πραγματα που ελεγξε και μαλστα ειχα μολις 1000 απο το servce που το πηγανα πριν και οι βιδες βγαιναν με το χερι!!!!!!Αν δεν το ειχε δει και ο Bill και κοβοταν το πλαισιο...θα εφταιγε το μηχανακι????
Αν ειχε βρει το προβλημα με τον ανορθωτη ο Περρος που το πηγαινα πριν,θα ειχα ταλαιπωρηθει τοσο πολυ???Γιατι λοιπον να κατηγορουμε το μηχανακι φιλε Bomba και να μην κατηγορουμε αυτους τους ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ που βρισκονται εκει εξω???
Π.Γ.Θ-Πυρ Γυνη κ Θαλασσα...

Αποσυνδεδεμένος themis3000

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 208
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Capo loves the sunshine!
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #5 στις: 14/03/07, 22:53 »
Επανέρχομαι, μιας και ξεκίνησα τη συζήτηση αυτή.
Πιστεύω πως δεν πρέπει να κριτικάρουμε καμία συμμετοχή αρνητικά.
Σημασία έχει να ειπωθούν κάποια προβλήματα, για δική μας διευκόλυνση.
Δεν υπάρχει μηχανή που να μην έχει προβλήματα και η Αprilia δεν αποτελεί εξαίρεση.
Σίγουρα υπάρχουν διαφορετικοί παράγοντες που οδηγούν μία μηχανή να προκαλέσει πρόβλημα (διαφορετικές συνθήκες οδήγησης, service κτλ.). Όμως υπάρχουν κοινά προβλήματα (π.χ. ανορθωτής) που θα συμβούν σε όλους. Σε αυτά πρέπει κυρίως να εστιάσουμε.
Αναμένω με πολύ ενδιαφέρον και τις συμμετοχές άλλων κατόχων Caponord. Ήδη έμαθα βλάβες που αγνοούσα.

Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή; Προτιμούν να δυσφημίζεται το προϊόν τους για λίγα παραπάνω ευρώ, ή δεν έχουν σωστό feedback από εμάς τους καταναλωτές; Το παραπάνω ερώτημα δεν απευθύνεται μόνο στην Aprilia, αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).
The more I see, the more I do!

Αποσυνδεδεμένος Zeppelin

  • Trade Count: (+2)
  • Νέο Μέλος
  • *
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηνύματα: 0
  • +1/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • We don't look forward, we are already there.
    • Μοντέλο:Pegaso Trail 650
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #6 στις: 15/03/07, 13:11 »
Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή; Προτιμούν να δυσφημίζεται το προϊόν τους για λίγα παραπάνω ευρώ, ή δεν έχουν σωστό feedback από εμάς τους καταναλωτές; Το παραπάνω ερώτημα δεν απευθύνεται μόνο στην Aprilia, αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).

* Σχετικα με το παραπανω απαντηστε εδω. 
* Τα "ασχετα" μυνηματα μεταφερθηκαν (και θα μεταφερονται) εδώ.
« Τελευταία τροποποίηση: 15/03/07, 14:01 από Zeppelin »

APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #6 στις: 15/03/07, 13:11 »


Αποσυνδεδεμένος Haritos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Χονολουλού
  • Μηνύματα: 910
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • και κοτερο εχω...
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #7 στις: 16/03/07, 12:05 »
Παραθεση απο Themis3000
Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή; Προτιμούν να δυσφημίζεται το προϊόν τους για λίγα παραπάνω ευρώ, ή δεν έχουν σωστό feedback από εμάς τους καταναλωτές; Το παραπάνω ερώτημα δεν απευθύνεται μόνο στην Aprilia, αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).
[/quote]

Εδω υπαρχει  λαθος και παρεξηγηση...δεν ειναι προβληματικος ο ανορθωτης αλλα η θεση του.
Οταν πηγα πρωτη φορα στον Βασιλη δεν μου ειπε να βαλουμε καινουργιο ανορθωτη, μου ειπε να αλλαξουμε θεση για να μην τον καψει εγω ως γνωστος Ελληναρας  :mlk το αφησα και εννοειτε καηκε...
Οταν λοιπον αλλαχτηκε και τοποθετηθηκε στην καινουργια θεση του δεν μπηκε ο ¨μαμα¨ γιατι πολυ απλα ειναι ακριβοτερος...
Τελος ας μην ξεχναμε οτι bmw και aprilia κατα καιρους χρησιμοποιουν τα ιδια ακριβως εξαρτηματα...για παραδειγμα το προηγουμενο F650 της bmw φτιαχνοταν απο την γραμμη παραγωγης της aprilia οπου φτιαχνοταν και ο πηγασος με μονη διαφορα το κοστουμι και το πλαισιο και την τετραβαλβιδη κεφαλη του ιδιου κατα τα αλλα μοτερ της rotax.
Τον πηγασο μοντελο 97 που ειχα τον εδωσα με 67.000 και χωρις κανενα προβλημα εκτος απο μια και μονο φορα που τα επαιξε ο γνωστος διακοπτης....
Αυτα και θα επανελθω .....
« Τελευταία τροποποίηση: 16/03/07, 12:07 από Haritos »
Αν κατσω και συλλογιστω με πιανει η βουρλησια το πως γεννιεται ο ανθρωπος με μια ψ..........ια.

Ο ανοητος ουτε συγχωρει ουτε ξεχνα, ο αφελης και συγχωρει και ξεχνα, ο σοφος συγχωρει μα δεν ξεχνα.

Αποσυνδεδεμένος bill

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 905
  • +30/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ETV 1060- TUONO FACTORY-SXV 550- RSV R
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #8 στις: 16/03/07, 12:31 »

1. Τα σωληνάκια της βενζίνης
2. Ο γνωστός ανορθωτής
3. Πολλαπλασιαστής
συμπληρωνω

4.τρομπα συμπλεκτη με διαρροη απο τη φλατζα αναμεσα σε σωμα και καπακι.2 φορες αλλαχτηκε,2 φορες συνεχιζει να εχει διαρροη
5.ρουλεμαν μπροστινου  τροχου αλλαχτηκε περιπου στα 25χιλιαδες χιλιομετρα
6.αναρτηση χαμηλης ποιοτητας που χρηζει αλλαγης ελατηριων σχετικα συντομα,μεχρι δηλαδη τα 20.000 χιλιομετρα να μην πω λιγοτερα
7.συστημα φρενων χαμηλης ποιοτητας,μικρης θερμοαπαγωγικης ικανοτητας οι δισκοπλακες,καλο θα ηταν καποια στιγμη να αλλαχτουν
8.συστημα ψεκασμου με προβληματα στα μπεκ που ογκομετρικα διαφερουν μεταξυ τους προκαλωντας αδυναμια σωστης ρυθμισης
9.μιζα,ρελε μιζας που χρηζει αλλαγης γιατι τα παιζει
10.ραγισματα σε πλαισιο στο σημειο κοντα στο υποπλαισιο λογω λασκαρισματος βιδων πανω στις οποιες πιανει το υποπλαισιο

 :tez:



τα σωληνακια αλλαζοντε με μολις 20 ευρω και ειναι για μια ζωη

ο ανωρθωτης με 100 ευρω και εχει 2 χρονια εγγυηση.

οι πολλαπλασιαστες εχουν λογο που καιγοντε.δεν θα τον πω εδω.καποιοι το ξερουν.παντως δεν φταιει το μηχανακι...

η τρομπα συμπλεκτη θελει σιλικονη στο λαστιχο και συγκεκριμενο σφιξιμο στις βιδες,πολυ λιγοτερο απο αυτο που σφιγει ασυναισθητα το χερι.

τα ρουλεμαν του τροχου ειναι απο λαθος σφιξιμο του τροχου.οχι τοσο σε κιλα αλλα στον τροπο

η αναρτησεις θελουν ρυθμιση απο το εργοστασιο στα μετρα του καθενος.το πισω αμορτισερ θελει σωστη ρυθμιση της προφορτισης αλλα και της επαναφορας και το μπροστινο αλλαγη των λαδιων στα 15000 και αναλογα την επιθυμια του οδηγου το φτιαχνουμε κατα πολυ καλυτερο με ρευστοτητα και ποσοτητα αλλα και με αποστατες.
αλλαζουμε ελατηρια μονο εαν θελουμε να παρουμε οτι καλυτερο απο το πλαισιο.οι μαμα αναρτησεις του capo ρυθμισμενες ειναι πολυ καλυτερες απο αντοιστοιχο ιαπωνικο. πχ varadero-v-strom


τα φρενα δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα επειδη παιζουν μεγαλο ρολο οι αναρτησεις το προβλημα βελτιωνεται με καλα τακακια  και setup αναρτησεων.βεβαια για να μην τρομαξω κανεναν το προβλημα που λεμε ειναι οτι αρχιζουν να κουραζοντε γρηγορα μετα απο ενα δυνατο και μεγαλης διαρκειας φρεναρισμα.μετα απο αυτο θελουν λιγο περισσοτερο χρονο για να εχουν την ιδια αποδοση.(το μεταλο του δισκου δεν εχει πολυ καλη απαγωγη θερμοτητας)


τα μπεκ δεν ειναι προβλημα της απριλια αλλα της κατασκευης των μπεκ.ολοι οι κατασκευαστες κινητηρων το αντιμετωπιζουν αυτο.δεν ειναι τιποτα το τραγικο,μιας και η ογκομετρικη διαφορα δεν ειναι τοση μεγαλη ωστε να δημιουργει καποιο προβλημα στην λειτουργεια του κινητηρα.το μονο που θυσιαζουμε ειναι η καταναλωση ,που ειναι ελαφρως αυξημενη γιατι δεν μπορουμε να πετυχουμε την τελεια ρυθμιση των 2 κυλινδρων.
εαν ηταν  4κυλιδρο το ποσοστο στην καταναλωση θα ηταν αμελητεα.
γι αυτο υπαρχει και η εγγυηση.τωρα εαν ο μηχανικος που ελεγχει το μηχανακι για τα 2 χρονια της εγγυησης του δεν το βρει τοτε δεν φταει το μηχανακι αλλα ουτε η απριλια


ρελε μιζας αλλαγη με δυνατοτερο στο 35 ευρω


το υποπλαισιο σπαει απο ξεσφιγμενες βιδες.τωρα παλι ειναι στα χερια του μηχανικου.δεν χρειαζεται να πουμε εαν φταει το μηχανακι η η απριλια.
η μαλλον η απριλια φταει στην επιλογη των εξουσιοδοτημενων συνεργειων


και τελος το ρεζουμε ειναι οτι με 100+20+35 και με 50 ευρω μια τυπικη εργασια (205 ευρω συνολο) λυνεις ολες τις παιδικες αρρωστιες του capo .
εαν θες και αναρτησεις βαλε αλλα 240 ευρω αλλα αυτο δεν ανηκει στα προβληματα αλλα στις βελτιωσεις της οδικης συμπεριφορας.


σκεψου μια αλλη ισαξια μοτοσυκλετα να λεινει ολα τα προβληματα της με 200 ευρω περιπου?


εαν αυτος που τα κανει ξερει τι κανει,τοτε το capo γινεται τερας αξιοπιστιας και δεν χωρα αμφιβολια γιατι υπαρχουν και ζωντανα παραδειγματα εδω μεσα
« Τελευταία τροποποίηση: 16/03/07, 12:40 από Zeppelin »
Τὸν οὐρανοφάντορα τοῦ Χριστοῦ, μύστην τοῦ Δεσπότου, τὸν φωστῆρα τὸν φαεινόν, τὸν ἐκ
Καισαρείας, καὶ Καππαδόκων χώρας, Βασίλειον τὸν μέγαν, πάντες τιμήσωμεν.

Αποσυνδεδεμένος sdam

  • Trade Count: (0)
  • Πρόσφατο Μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 26
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #9 στις: 16/03/07, 17:11 »

εαν αυτος που τα κανει ξερει τι κανει,τοτε το capo γινεται τερας αξιοπιστιας και δεν χωρα αμφιβολια γιατι υπαρχουν και ζωντανα παραδειγματα εδω μεσα

Σας μιλά (άντε, 'γράφει') ένα ζωντανό παράδειγμα ;)
Πολλά από τα προαναφερθέντα τα συνάντησα κι εγώ στο παλιό μου Capo, όλα διορθώθηκαν στα χέρια του προλαλήσαντα κι έχω αποκτήσει τόση εμπιστοσύνη στο συνδυασμό Caponord+Καλός Μηχανικός+Βελτιώσεις, που, μετά το τρακάρισμα, πάλι με Caponord βρέθηκα. Το υποβάλαμε, με τον Βασίλη, σε προληπτικές αλλαγές & βελτιώσεις και τώρα (ελπίζω, πιστεύω, διαρηγνύω τα ιμάτιά μου -μέχρι αποδείξεως του εναντίου) μοιάζει, πράγματι, τέρας αξιοπιστίας.
use the net - enjoy the silence

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1684
  • +5/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #10 στις: 16/03/07, 23:11 »


τα σωληνακια αλλαζοντε με μολις 20 ευρω και ειναι για μια ζωη

ο ανωρθωτης με 100 ευρω και εχει 2 χρονια εγγυηση.

οι πολλαπλασιαστες εχουν λογο που καιγοντε.δεν θα τον πω εδω.καποιοι το ξερουν.παντως δεν φταιει το μηχανακι...



ρελε μιζας αλλαγη με δυνατοτερο στο 35 ευρω


το υποπλαισιο σπαει απο ξεσφιγμενες βιδες.τωρα παλι ειναι στα χερια του μηχανικου.δεν χρειαζεται να πουμε εαν φταει το μηχανακι η η απριλια.


Και γιατί να τα θέλει όλα αυτά όμως ρε Βασίλη; Το υποπλαίσιο μπορει να σπάει από χαλαρές βίδες, αλλά γιατί αυτές είναι χαλαρές; Δεν φταίει η απρίλια γι' αυτό;

Προσθέτω αντίστοιχα ελαττώματα που διατυπώνονται για Πήγασο: Κεντρικός διακόπτης, ρελέ μίζας, προβληματικά βύσματα, καπάκι βαλβίδων που αρχικά χάνει λάδι, ίσως ανορθωτής, ίσως εγκέφαλος.

Καμία αντίρρηση ότι με το σωστό μηχανικό τα περισσότερα από αυτά λύνονται ή και προλαβαίνονται με σχετικά μικρά έξοδα.  Όμως πιστεύω ότι μια μηχανή οφείλει να μην ζητάει ικανό μηχανικό από τον πρώτο κιόλας χρόνο της ζωής της.

Αυτά τα λέω ως μανιακός Apriliaκιας, που ελάχιστα προβλήματα είχα με τον Πήγασο και,εδώ και ενάμιση χρόνο που τον φτιάχνει ο μπιλ, δεν έχει κάνει ούτε τσικ (χτυπάω ξύλο!).
Αλλά, να είμεθα αντικειμενικοί! Η απρίλια, πάει και βγάζει τα μάτια της μόνη της σε ορισμένες περιπτώσεις. Είναι αυτοκαταστροφική, όπως κάποιες πολύ ερωτεύσιμες γυναίκες.
Masquerade

bomba

  • Επισκέπτης
  • Trade Count: (0)
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #11 στις: 19/03/07, 10:41 »
φιλε βασιλη,δε χωραει αντιρρηση οτι ξερεις τη δουλεια σου κ οτι εχεις ασχοληθει εμπεριστατωμενα με τις μοτοσυκλετες αυτες

ομως υπεραπλουστευεις,και το κανεις φανταζομαι απο την αγαπη σου για το μηχανακι

το ιδιο κ μερικοι ανθρωποι εδω μεσα στο φορουμ

οκ,δεν εχω προβλημα με κανεναν σας,πολυ πιθανο να γνωριζομαστε με καποιους απο αλλα φορουμ η αλλες παρεες η αλλες βολτες,προσωπικα δεν κακοκαρδιζομαι οτι κ ν ακουσω πλεον,δε με απασχολει,ουτε κανει τη ζωη μου ευκολοτερη

το μηχανακι ειναι αυτο που ειναι,τα πραγματα απλα και κατανοητα,στην ελλαδα ζουμε και αυτα ειναι τα δεδομενα,no hard feelings

εμενα αυτο που μου τη σπαει και αυτοι που μου τη σπανε,και τους γραφω στα τετοια μου,ειναι οσοι εθελοτυφλουν εσκεμμενα,επειδη ας πουμε δωσανε 10-11-12 χιλιαρικα και πηρανε ενα μηχανακι και φτιαχνουν ενα φορουμ για να το δειξουν ο ενας στον αλλον,και να αισθανθουν ομορφα,οτι δηλαδη κοιτα,δεν ειμαι ο μονος σ αυτη τη γη που εκανα αυτη την επιλογη,υπαρχουν και αλλοι τυχεροι

απεναντι σ αυτες τις νοοτροπιες,η επιστημη σηκωνει ψηλα τα χερια,και οσο υπαρχουν τοσο θα σπαω πλακα με τη σοβαροφανεια των "ασημαντων προβληματων που κοστιζουν 200 ευρω και δεν τρεχει μια"

ναι,δεν τρεχει μια,ειναι πολυ αστειο αυτα τα 200 ευρω να κοστιζουν,μια μερα μετα την αγορα της μοτο,σε απωλειας αγοραστικης αξιας γυρω στα 5 χιλιαδες ευρω.επισης ειναι πολυ αστειο να μην υπαρχουν μηχανικοι να σφιξουν 2-3 βιδες.ειναι πολυ αστεια η ψυχικη ταλαιπωρια του καθε ανυποψιαστου μη-γνωστη καταναλωτη που αναγκαζεται να μπει στη διαδικασια να ασχοληθει με προσωπα και πραγματα,πολυ περα απο μια απλη βολτα και μια απλη συντηρηση

και τον χριστο τον σταυρωσανε για 30 αργυρια,τι αστειο,ε,για την απριλια χρειαστηκαν 200 ευρω............μαλλον εβαλαν και τους τοκους μεσα...............

δε συνεχιζω γιατι δε χρειαζεται

θα δωσω απλα-για μια ακομη φορα-τα συγχαρητηρια μου σε οσους σκεφτηκαν να δημιουργησουν μια βαση δεδομενων για τις μοτοσυκλετες αυτες,προσβασιμη στο ευρυ κοινο,να μαζεψουν κοσμο με αναλογους προβληματισμους και τελικα να ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ με τον τροπο τους τον απλο χρηστη

καλα να περνατε,over and out

Αποσυνδεδεμένος powerphot

  • Trade Count: (+3)
  • Νέο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 0
  • +10/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Δεν έχω ακόμα aprilia
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #12 στις: 19/03/07, 11:00 »
Φίλε bomba εμένα με μπέρδεψες λίγο με αυτό:
εμενα αυτο που μου τη σπαει και αυτοι που μου τη σπανε,και τους γραφω στα τετοια μου,ειναι οσοι εθελοτυφλουν εσκεμμενα,επειδη ας πουμε δωσανε 10-11-12 χιλιαρικα και πηρανε ενα μηχανακι και φτιαχνουν ενα φορουμ για να το δειξουν ο ενας στον αλλον,και να αισθανθουν ομορφα,οτι δηλαδη κοιτα,δεν ειμαι ο μονος σ αυτη τη γη που εκανα αυτη την επιλογη,υπαρχουν και αλλοι τυχεροι
Παρ’ όλα αυτά εκ μέρους όλων όσων έφτιαξαν το φόρουμ ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.
Σ’ ευχαριστώ κι εγώ αν και δεν έδωσα 10-11-12 χιλιάρικα για να αγοράσω την μηχανή.
δε συνεχιζω γιατι δε χρειαζεται

θα δωσω απλα-για μια ακομη φορα-τα συγχαρητηρια μου σε οσους σκεφτηκαν να δημιουργησουν μια βαση δεδομενων για τις μοτοσυκλετες αυτες,προσβασιμη στο ευρυ κοινο,να μαζεψουν κοσμο με αναλογους προβληματισμους και τελικα να ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ με τον τροπο τους τον απλο χρηστη

καλα να περνατε,over and out
Ίσως το…..”over and out” να μην χρειάζεται. :bye:

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • Trade Count: (+3)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 1027
  • +23/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • πίσω στην ρουτίνα
    • Μοντέλο:TUONO 1000 R FACTORY
    • Κυτιοποιία
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #13 στις: 19/03/07, 13:04 »
Να πω και γω μερικες κουβεντες μετα απο 5χρονια συμβιωσης με ενα Καπονορντ.

Αρχιζω λεγοντας οτι με το χερι στην καρδια, αν μπορουσα θα το εδινα!Χωρις δευτερη κουβεντα. Δεν το δινω γιατι ΔΕΝ το παιρνουν, και αν το παρουν θα ειναι κοψοχρονιας και ανταλλαγη με κανα αντιστοιχα ακριβο μηχανακι, δηλαδη αλλα 6-7000 ΕΥ. Ε, ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΑΞΙΖΕΙ.

Τωρα για τα προβληματα, πλεον μεσω των φορουμ και της ενημερωσης, καποιος που θα παρει ΚΑπονορντ δεν θα εχει προβλημα, με την προυποθεση οτι τα ανταλλακτικα θα ερχονται στην ωρα τους και οτι οταν παει να το πουλησει θα ξερει οτι θα χασει κατι παραπανω απο οτι αν επαιρνε αλλο μηχανακι.
Ομως, εγω, οπως και αλλοι παλαιοτεροι κατοχοι εχουμε ΗΔΗ πληρωσει μαμησιατικα!!
ΟΚ, βρεθηκε ο bill να μου πει για τον ανορθωτη - ηταν ομως ο δευτερος που αλλαζα.
Υπαρχει λυση για τον ρελε της μιζας - ναι, αλλα ηδη πληρωσα 2 μπαταριες + σπρωξιματα
Τα δισκοφρενα ειναι μαπα - ομως δεν που το ειπε κανεις και χρυσοπληρωσα τα υψηλης που δεν καναν και τιποτα
Οι πολλαπλασιαστες καιγονται για καποιον λογο - εγω ομως θα τον μαθω στο σερβις, αφου πρωτα εχω πληρωσει 3 αν θυμαμαι καλα.
Να μην αναφερω την ECU, την ταλαιπωρια μεχρι να βρω καποιον ανθρωπο να συνεννοουμαστε και να ειναι σωστος μηχανικος (bill again), τα μαμησιατικα στα σερβις μεχρι να την ψιλιαστω οτι καποια πραγματα δεν κοστιζουν τοσο η δεν ειναι ετσι οπως στα λενε κτλ., κτλ., κτλ....
Με λιγα λογια, εμεις πληρωσαμε ΑΔΡΑ την database που υπαρχει τωρα, και φυσικα τωρα που ηρθε η ωρα να πληρωσω (εγω τουλαχιστον) καποια πραγματα λογω φυσιολογικης φθορας, εχω ξενερωσει τοσο που δεν μου παει να δωσω ουτε φραγκο!
Ποσες φορες εχω πει στον Βασιλη "θα στο φερω για σερβις" και δεν αντεχω να το παω.
Θελω να βαλω αναρτησεις - 67000χλμ ειναι αυτα - πρεπει καποια στιγμη να αλλαξω αυτα τα μαμοδισκοφρενα και  σκεφτομαι ρε φουστη μου, αυτα τα 1000-1500 ευρω ειναι πεταμενα χρηματα!
Θα μου πειτε, μην βαλεις αυτο, μην δωσεις για το αλλο, οταν ομως εχεις ενα ωραιο μοτορι, δεν μπορεις να το αφησεις να γινει σωβρακο χεσμενο ρε μαμωτο!

τελωςπαντων, ειναι δικες μου σκεψεις αυτες, οχι απαραιτητα σωστες...

α, και τελως να πω οτι οταν με ρωτανε στον δρομο τι λεει το Aprilia, δεν ξερω τι να απαντησω!!!!ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ...
« Τελευταία τροποποίηση: 19/03/07, 13:06 από lospsi »

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηνύματα: 3320
  • +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #14 στις: 19/03/07, 13:32 »
Τα δισκοφρενα ειναι μαπα - ομως δεν που το ειπε κανεις και χρυσοπληρωσα τα υψηλης που δεν καναν και τιποτα

Να διορθώσω κάτι απ΄αυτά που είχα γράψει, σχετικά με τα δισκόφρενα. Προφανώς αφού το λέτε όλοι, θα υπάρχει πρόβλημα. Αρα έκανα λάθος όταν είπα πως είναι υπερβολικό το να θέλουν αλλαγή οι δισκόπλακες. Mea culpa.

Σε ότι αυτά που λες lospsi.... προφανώς και έχεις δίκιο. Το θέμα είναι ότι παιδικές ασθένειες που τις πληρώνεις και τις ξαναπληρώνεις υπάρχουν σε όλα σχεδόν τα μηχανάκια. ΚΑΚΩΣ και κάκιστα υπάρχουν βέβαια αλλά έτσι είναι. Ο κουμπάρος μου έχει ένα Transalp. Ποτέ του δεν ήταν ευχαριστημένος. Η τα φρένα θα του φταίνε, ή οι αναρτήσεις είναι μάπα, ή θα το νιώθει ¨καπως¨ που του προκαλέι ανασφάλεια. Και το ΤΑ δεν είναι κακό μηχανάκι. Ίσως να χρειάζεστε μια αλλαγή σε μοντέλο ρε παιδιά.

Για τους μηχανικούς .....είναι λυπηρή ιστορία παίδες. Και δεν είναι μόνο της απριλια ως γνωστόν. Απλά όταν βρεις έναν καλό μχανικό τον κρατάς. Εχοντας από το 1984 μοτοσυκλέττες (όλες σχεδόν τις μάρκες), οι μπαρούφες και οι αρπαχτές και η ασχετοσύνη που έχω συναντήσει φτάνει να γράψω βιβλίο. Απο την ¨αδράνεια εκκεντροφόρου¨ που ήταν καμμένη ηλεκτρονική (επίσημο Kawasaki), από χτυπημένα ρουλεμάν στροφάλου που ήταν χαλασμένα κοκοράκια και εκκεντροφόρος (επίσημο Honda) μέχρι σχετικά πρόσφατα που τα καμμένα πηνία υψηλής μεταφράστηκαν σε ξεχυλωμένο κυλινδρο που δεν δημιουργεί υποπίεση για να ανοίξει το 2ο καμπυρατερ και να ανεβάσει στροφές. (εξουσιοδοτημένο Yamaha ). Στο τελευταίο βέβαια το έχαψα και πλήρωσα ρεκτιφιέ πιστόνι κλπ χωρίς φυσικά να διορθωθεί το πρόβλημα.

Τουλάχιστον η καταγραφή των προβλημάτων σας βοηθάει τα παιδιά που δεν τα έχουν αντιμετωπίσει, και ξέρουν πως να προφυλαχτούν.

 :bye:

Αποσυνδεδεμένος themis3000

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 208
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Capo loves the sunshine!
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #15 στις: 19/03/07, 22:11 »
Τείνω να συμφωνήσω σχεδόν με όλες τις απόψεις που γράφτηκαν σε αυτό το pοst, αν και φαίνεται εκ πρώτης όψης αντιφατικό.
Όλες οι απόψεις έχουν μεγάλο μέρος αλήθειας.
Συμβαίνει, όταν έχουμε κάνει μία επιλογή -που μας κόστισε ακριβά- να θέλουμε να τη δικαιώσουμε έστω και αν ενδόμυχα πιστεύουμε το αντίθετο. Δεν θες βρε αδερφέ, να φανείς κώτσος. Από την άλλη όμως η δική μου εμπειρία, και όχι μόνο, έχει δείξει ότι δεν υπάρχουν απροβλημάτιστες μηχανές. Όταν ακούω τα κόστη σέρβις ή ανταλλακτικών των αυτοκινήτων, βάζω τα γέλια (ή τα κλάματα αν θέλετε). Μου φαίνονται πολύ χαμηλά. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι η μηχανή είναι μία πολυέξοδη επιλογή που μόνο από ανθρώπους που την αγαπάνε, δικαιολογείται. Όποιος επιθυμεί την άνεσή του και την οικονομία ας δούνε την επιλογή ενός αυτοκινήτου ή ενός παπιού. Τελεία και παύλα.

Τώρα για το θέμα των φρένων, έχω να πω ότι στην αρχή ήταν υποδειγματικά. Τώρα η απόδοσή τους έχει πέσει, και πρόκειται να βάλω σύντομα σωληνάκια υψηλής, καθώς -όπως με ενημέρωσε και ο Βαρβαρήγος (Βreak Shop), τα μαμίσια τα έχω από την αγορά της μηχανής (2002) και χρήζουν αλλαγής. Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν αντέχουν σε σκληρή χρήση καθώς με την θέρμανσή τους μειώνεται αισθητά η απόδοσή τους, όχι όμως σε επικίνδυνο σημείο. Σε κάποια αλλαγή τακακίων, δοκίμασα να βάλω σκληρότερα από τα ferodo που βάζω συνήθως (brembo) και η απόδοσή τους βελτιώθηκε αισθητά μόνο που είχα ένα ενοχλητικό τρίξιμο σε κάθε φρενάρισμα και σίγουρα μεγαλύτερη τριβή στους δίσκους.
The more I see, the more I do!

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • Trade Count: (+3)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 1027
  • +23/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • πίσω στην ρουτίνα
    • Μοντέλο:TUONO 1000 R FACTORY
    • Κυτιοποιία
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #16 στις: 20/03/07, 10:35 »
Τώρα για το θέμα των φρένων, έχω να πω ότι στην αρχή ήταν υποδειγματικά. Τώρα η απόδοσή τους έχει πέσει, και πρόκειται να βάλω σύντομα σωληνάκια υψηλής, καθώς -όπως με ενημέρωσε και ο Βαρβαρήγος (Βreak Shop), τα μαμίσια τα έχω από την αγορά της μηχανής (2002) και χρήζουν αλλαγής. Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν αντέχουν σε σκληρή χρήση καθώς με την θέρμανσή τους μειώνεται αισθητά η απόδοσή τους, όχι όμως σε επικίνδυνο σημείο. Σε κάποια αλλαγή τακακίων, δοκίμασα να βάλω σκληρότερα από τα ferodo που βάζω συνήθως (brembo) και η απόδοσή τους βελτιώθηκε αισθητά μόνο που είχα ένα ενοχλητικό τρίξιμο σε κάθε φρενάρισμα και σίγουρα μεγαλύτερη τριβή στους δίσκους.

ουτε που να το σκεφτεις!!
Καλυτερα κρατα τα λεφτα σου και βαλε δισκοπλακες η αλλη τρομπα. Θα σου το πουν και οι πιο ειδικοι αλλα με σωληνακια μονο δεν θα δεις διαφορες - τουλαχιστον μεγαλες - ενω θα σου στοιχισουν και κανα 150ευρο...
Πειραματιζομενος με τακακια ειδα πιο μεγαλες διαφορες!

Αποσυνδεδεμένος Haritos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Χονολουλού
  • Μηνύματα: 910
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • και κοτερο εχω...
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #17 στις: 20/03/07, 12:20 »
Τείνω να συμφωνήσω σχεδόν με όλες τις απόψεις που γράφτηκαν σε αυτό το pοst, αν και φαίνεται εκ πρώτης όψης αντιφατικό.
Όλες οι απόψεις έχουν μεγάλο μέρος αλήθειας.
Συμβαίνει, όταν έχουμε κάνει μία επιλογή -που μας κόστισε ακριβά- να θέλουμε να τη δικαιώσουμε έστω και αν ενδόμυχα πιστεύουμε το αντίθετο. Δεν θες βρε αδερφέ, να φανείς κώτσος. Από την άλλη όμως η δική μου εμπειρία, και όχι μόνο, έχει δείξει ότι δεν υπάρχουν απροβλημάτιστες μηχανές. Όταν ακούω τα κόστη σέρβις ή ανταλλακτικών των αυτοκινήτων, βάζω τα γέλια (ή τα κλάματα αν θέλετε). Μου φαίνονται πολύ χαμηλά. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι η μηχανή είναι μία πολυέξοδη επιλογή που μόνο από ανθρώπους που την αγαπάνε, δικαιολογείται. Όποιος επιθυμεί την άνεσή του και την οικονομία ας δούνε την επιλογή ενός αυτοκινήτου ή ενός παπιού. Τελεία και παύλα.

Τώρα για το θέμα των φρένων, έχω να πω ότι στην αρχή ήταν υποδειγματικά. Τώρα η απόδοσή τους έχει πέσει, και πρόκειται να βάλω σύντομα σωληνάκια υψηλής, καθώς -όπως με ενημέρωσε και ο Βαρβαρήγος (Βreak Shop), τα μαμίσια τα έχω από την αγορά της μηχανής (2002) και χρήζουν αλλαγής. Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν αντέχουν σε σκληρή χρήση καθώς με την θέρμανσή τους μειώνεται αισθητά η απόδοσή τους, όχι όμως σε επικίνδυνο σημείο. Σε κάποια αλλαγή τακακίων, δοκίμασα να βάλω σκληρότερα από τα ferodo που βάζω συνήθως (brembo) και η απόδοσή τους βελτιώθηκε αισθητά μόνο που είχα ένα ενοχλητικό τρίξιμο σε κάθε φρενάρισμα και σίγουρα μεγαλύτερη τριβή στους δίσκους.





Ο κυριος Βαρβαρηγος ασχοληθηκε με Aprilia???
Οποτε με εβλεπε (2 φορες δηλαδη) μου ελεγε να παω στην Aprilia γιατι το μηχανακι ειναι χρεπι.... σε bmw ομως που φορανε τα ιδια φρενα εκανε τεμεναδες.....
Αν κατσω και συλλογιστω με πιανει η βουρλησια το πως γεννιεται ο ανθρωπος με μια ψ..........ια.

Ο ανοητος ουτε συγχωρει ουτε ξεχνα, ο αφελης και συγχωρει και ξεχνα, ο σοφος συγχωρει μα δεν ξεχνα.

Αποσυνδεδεμένος themis3000

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 208
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Capo loves the sunshine!
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #18 στις: 21/03/07, 00:20 »
Αν και δεν συνηθίζω να κάνω τον δικηγόρο κανενός, οφείλω να πω ότι οι αλλαγές στα τακάκια στο εν λόγω μαγαζί είναι οικονομικά συμφερότερες και επιπλέον έχω περισσότερες επιλογές. Δεν μπορώ να ξεχάσω τα 11.000 δρχ. που έδινα για κάθε γνήσιο τακάκι όταν είχα BMW. Δεν με απασχολεί η γνώμη που μπορεί να έχει για τα Αprlia αρκεί να κάνει σωστά τη δουλειά που του αναθέτω. Επίσης θεωρώ λογικό να χρειάζονται αλλαγή τα σωληνάκια μετά από τόσα χρόνια. Σίγουρα η αλλαγή υλικού σε τακάκια (σκληρότερα) οφελεί, αλλά πέρα από τον ενοχλητικό θόρυβο υπάρχει και επιπλέον φθορά του δίσκου. Η τιμή πράγματι ανέρχεται στα 150 ευρώ με την τοποθέτηση και υγρά φρένων. Πάντως εάν επανέρθουν στην πρώτη κατάσταση τα φρένα, για μένα είναι αρκετά ικανοποιητικά, καθώς βοηθούν και οι αναρτήσεις και η οδήγησή μου δεν είναι επιθετική.

Τέλος θα ήθελα να αρκεστούμε στην παράθεση των βλαβών και όχι στην αντιπαράθεση των μελών που δεν οδηγεί και πουθενά.
The more I see, the more I do!

Αποσυνδεδεμένος Haritos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Χονολουλού
  • Μηνύματα: 910
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • και κοτερο εχω...
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #19 στις: 21/03/07, 12:29 »
Δεν ειναι αντιπαραθεση... απλα καποιοι που το εχουν δοκιμασει ανταλλασουν αποψεις......
Εαν μου πεις οτι αλλαζει λιγοτερο απο 25ευρα το ζευγαρι τα τακακια τοτε θα περασω να γινω μετοχος.....
Λογικο μπορει να σου φαινεται να αλλαξεις μετα απο τοσα χρονια τα σωληνακια αλλα θα γινει κατι?????
Το παν ειναι να κανεις κατι για να βελτιωσεις και σημαντικοτερο να ξερεις γιατι το κανεις.. να μου πεις οτι θα βαλεις υψηλης πισω γιατι με το μαμα βραζουν τα υγρα και μενεις απο φρενα να το καταλαβω αλλα να αλλαξεις τα σωληνακια γιατι περασαν 4χρονια....
Το ιδιο μηχανακι εχουμε....
Αν κατσω και συλλογιστω με πιανει η βουρλησια το πως γεννιεται ο ανθρωπος με μια ψ..........ια.

Ο ανοητος ουτε συγχωρει ουτε ξεχνα, ο αφελης και συγχωρει και ξεχνα, ο σοφος συγχωρει μα δεν ξεχνα.

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • Trade Count: (+3)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 1027
  • +23/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • πίσω στην ρουτίνα
    • Μοντέλο:TUONO 1000 R FACTORY
    • Κυτιοποιία
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #20 στις: 21/03/07, 14:14 »
Επίσης θεωρώ λογικό να χρειάζονται αλλαγή τα σωληνάκια μετά από τόσα χρόνια. Σίγουρα η αλλαγή υλικού σε τακάκια (σκληρότερα) οφελεί, αλλά πέρα από τον ενοχλητικό θόρυβο υπάρχει και επιπλέον φθορά του δίσκου.

δεν σε καταλαβα!
Εχω αλλαξει τα σωληνακια και ΔΕΝ ειδα διαφορα στο φρεναρισμα. Εξαλλου τα σωληνακια υψηλης θεωρητικα οφελουν στα παρατεταμενα φρεναρισματα, οπου και δεν διαστελονται.
Με λιγα λογια, αν τα αλλαξεις δεν θα βρεις αυτο που ψαχνεις, δηλαδη καλυτερο και δυνατοτερο αρχικο φρεναρισμα. Τουλαχιστον εμενα αυτο μου λειπει απο το Καπονορντ.
Το καλυτερο φυσικα ειναι να αλλαξεις και δισκους και τακακια  και σωληνακια και τρομπα :D :D
αλλα τοτε θα τιναξεις την μπανκα στον αερα ε?
Κρατα τα λεφτα σου για δισκους, εκει που δινεις 150, δωσε αλλα τοσα περιπου και βαλτους!!!

Αποσυνδεδεμένος themis3000

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 208
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Capo loves the sunshine!
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #21 στις: 21/03/07, 23:53 »
Θα συμφωνήσω εν μέρει και με τον Harito και τον Lopsi.
Σίγουρα το πίσω φρένο είναι αυτό που μετά από σκληρή χρήση το χάνεις εντελώς. Για αυτό και η πρώτη μου σκέψη ήταν να αλλάξω σωληνάκια υψηλής μόνο πίσω. Αλλά πιστεύω ότι τα σωληνάκια που φορά τώρα, μετά από 4 χρόνια χρήσης πρέπει λογικά να έχουν "ξεχειλώσει" οπότε η πίεση που ασκείται να είναι μικρότερη λόγω της μεγαλύτερης διαμέτρου. (ελπίζω να μην "καραφλιάσει" ο Bill με αυτά που γράφω!). Όσο για την τιμή που ρωτάς Harito είναι κάπου εκεί, αν όχι και λίγο χαμηλότερη -ανάλογα πάντα με τα τακάκια που θα βάλεις.

Τώρα, ο Lopsi δεν έχει άδικο για την αλλαγή δίσκων, τρόμπας κλπ. για την πραγματική βελτίωση των φρένων, αλλά είναι κρίμα να αλλάξω δίσκους που δεν έχουν φτάσει στο τέλος της ζωής τους. Και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα κοστίζουν μόνο 300 ευρώ. Εγώ αυτό που θυμάμαι όταν αγόρασα καινούργιο το Caponord ήταν ότι χρειαζόμουν ένα δάκτυλο στη μανέτα του φρένου ενώ τώρα δύο. Επομένως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Πάντως για να μη μιλάω θεωρητικά, όταν θα τα βάλω θα σας ενημερώσω για τις εντυπώσεις μου.
The more I see, the more I do!

Αποσυνδεδεμένος GiannisV

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: Βόλος
  • Μηνύματα: 64
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #22 στις: 26/03/07, 13:18 »
Η Καλή (γυριστρούλα) μου Capo 2003 από 2ο χέρι, τιμή αγοράς 7600 ευρά 30 Αύγουστου 2005 .
Σύνολο χλμ 63000 και κάτι ψιλά. Στα χέρια μου τα 35000.
Έχω αλλάξει τα εξής :
ανορθωτης
μπαταρία
ρελέ μιζας
αλλαγή αναρτήσεων hyperpro μπροστά Technoflex πίσω (τά'παιξε η πίσω, το γνωστό πρόβλημα με την προφόρτιση, εκ των υστέρων έμαθα ότι επισκευάζεται)
αφού κάηκε ο καφέ κονέκτορας  παρέκαμψα, και συνέδεσα απ' ευθείας τα 3 καλώδια με τον ανορθωτή
Δίσκοι μπροστά Braking (αφού στράβωσα τον δεξί με κλειδαριά δισκόφρενου)
Μεταλλικά σωληνάκια φρένων μπρος πίσω
Λάστιχα Brigestone  BW501-BW502
Αλυσιδογράναζα 2 φορές.(τα τελευταία AFAM είναι μια χαρά)
προβληματικό στροφόμετρο (δείχνει ότι θέλει όποτε θέλει)
Tune boy

Τώρα θα μου πείτε... ακόμα ασχολείσαι???
ΝΑΙ.
Γιατί αυτό το μηχανάκι έχει κάτι μαγικό όταν βρίσκεται στον ανοιχτό δρόμο .
ΠΟΤΕ δεν με έχει αφήσει στον δρόμο. (Μερικές φορές απλά δεν έπαινε μπροστά, αλλά ήταν σταματημένο  :psdof: ..άλλο αυτό)
Κρατάει στις στροφές απίστευτα.
Δεν είναι υστερικό.
Μεταφέρει εμένα ΚΑΙ την κοπέλα μου αρχοντικά με κατανάλωση γύρω στα 6.3lit/100 με 125χλμ.μέση ωριαία.
Αν χρειαστεί δείχνει και τα δόντια του σε κάτι άλλα μηχανάκια της τάξης του (adventure tourers και μη, και δεν χρειάζεται να κουβαλάω μαζί μου λίτρα λάδι  :pray:)
Στα 62000χλμ ανοίξαμε τον κινητήρα και ήταν καινούριος.
Αυτά....
(ελπίζω αν φτάσω τα 500000χλμ να αναγνωρίσει η aprilia το μεγαλείο μου και να μου δώσει το καινούριο μοντέλο!!!!!) (δωρεάν)
 :bye: ;)
Ποτέ δεν ξέρεις, μέχρι να μάθεις...

Αποσυνδεδεμένος dimdoc

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 119
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Τriumph 675
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #23 στις: 26/03/07, 18:26 »
Λογικο μπορει να σου φαινεται να αλλαξεις μετα απο τοσα χρονια τα σωληνακια αλλα θα γινει κατι?????
Το παν ειναι να κανεις κατι για να βελτιωσεις και σημαντικοτερο να ξερεις γιατι το κανεις.. να μου πεις οτι θα βαλεις υψηλης πισω γιατι με το μαμα βραζουν τα υγρα και μενεις απο φρενα να το καταλαβω αλλα να αλλαξεις τα σωληνακια γιατι περασαν 4χρονια....
Το ιδιο μηχανακι εχουμε....

Σε αρκετα owners manual αναφερεται οτι τα σωληνακια φρενων απο καουτσουκ χρειαζονται προληπτικη αλλαγη καθε 5 χρονια. Σωστα λοιπον ο φιλος σκεφτεται την αλλαγη τους αφου τα χρησιμοποιει επι 4 ετιας, δηλ κοντα στο συνιστωμενο οριο αλλαγης τους.

Σιγουρα θα αντιληφθει διαφορα με τα μεταλλικα σωληνακια. Η αξια τους δεν ειναι μονο σε παρατεταμενα φρεναρισματα, αλλα και σε οποιοδηποτε δυνατο φρεναρισμα, καθως τα μαμισια εχουν τη ταση να "λαστιχαρουν" και να φουσκωνουν κατω απο τη πιεση των υγρων του κυκλωματος
Επισης τα περισσοτερα μεταλλικα σωληνακια εχουν μικροτερη εσωτερικη διαμετρο απο τα εργοστασιακα οποτε παλι επιτυγχανεται μια αυξηση της πιεσης του υγρου που μεταφερεται στις δαγκανες, δηλ αυξηση της δυναμης πεδησεως τελικα
Ειναι νομιζω μια μετατροπη σχετικα φτηνη που αξιζει καθε ευρω. Τα τοποθετεις μια φορα και ησυχαζεις. Ιδιαιτερα σε μοτο που πανε και εκτος δρομου ειναι μια προσθετη ασφαλεια, καθως ειναι σχεδον αδυνατο να κοπουν απο κλαδια, πετρες κλπ, κιτι που μπορει να συμβει στα συμβατικα σωληνακια. Recommended 100%

Αποσυνδεδεμένος mark

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: ΜΥΤΙΛΗΝΗ
  • Μηνύματα: 175
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #24 στις: 26/03/07, 19:08 »
Η Καλή (γυριστρούλα) μου Capo 2003 από 2ο χέρι, τιμή αγοράς 7600 ευρά 30 Αύγουστου 2005 .
Σύνολο χλμ 63000 και κάτι ψιλά. Στα χέρια μου τα 35000.
Έχω αλλάξει τα εξής :
ανορθωτης
μπαταρία
ρελέ μιζας
αλλαγή αναρτήσεων hyperpro μπροστά Technoflex πίσω (τά'παιξε η πίσω, το γνωστό πρόβλημα με την προφόρτιση, εκ των υστέρων έμαθα ότι επισκευάζεται)
αφού κάηκε ο καφέ κονέκτορας  παρέκαμψα, και συνέδεσα απ' ευθείας τα 3 καλώδια με τον ανορθωτή
Δίσκοι μπροστά Braking (αφού στράβωσα τον δεξί με κλειδαριά δισκόφρενου)
Μεταλλικά σωληνάκια φρένων μπρος πίσω
Λάστιχα Brigestone  BW501-BW502
Αλυσιδογράναζα 2 φορές.(τα τελευταία AFAM είναι μια χαρά)
προβληματικό στροφόμετρο (δείχνει ότι θέλει όποτε θέλει)
Tune boy



Γιάννη αν μπορείς φτιάξε ένα καινούργιο θέμα και πες μας δυό λόγια για το tune boy που έχεις τοποθετήσει στο Capo σου
Από που το αγόρασες ,πόσο κάνει και φυσικά τι κερδίζεις απ'αυτό  :bye:
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ