01/08/14, 14:49Τελευταίο μέλος: tooold


Αποστολέας Θέμα: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα  (Αναγνώστηκε 9812 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΓΙΩΡΓΟΣΚΛΜ

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
  • Μηνύματα: 104
  • +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #25 στις: 28/02/12, 18:51 »
σου εχω στειλει πμ.
Αν περναει τους 90 καλα θα κανει να σε λουσει κρυος ιδρωτας και  :pray: :pray: , αν όχι δεν εχεις προβλημα  :kalo:
Τουλάχιστον με τα όσα ξέρω εγω βεβαια, μην σε παρω και στο λαιμο μου

Συνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2201
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #26 στις: 28/02/12, 19:45 »
δε μου εχει ερθει τιποτα,ξαναδοκιμασε φιλε μου.
επισης το μοτερ αυτο λεμε δεν παιρνει χαμπαρι!δε το φοβαμαι για τπτ,αρκει να δουλευει καλα χωρις να ζοριζεται...
σκεψου οτι αυτο το block ειναι αυτο που βαζανε στα GT και φτανανε 350hp :ohyes:
βασικα εχω παρει χαμπαρι τι εχει γινει και θα προβω σε αναλογες ενεργειες.
μια ειναι να αφησω το θερμοστατη,μιας και με τα δεδομενα προ 10ετιας που χαλασε δουλευε κομπλε,ΑΛΛΑ,να ασχοληθω με καθαρισμα συντηρηση συστηματος ψυξης για να δουλεψει οπως παλια.
ΑΛΛΙΩΣ καταργω τον θερμοστατη το μπουστη που μ εβαλε σε φασαριες και μενει ως εχει μεχρι οσο παει(αφου δουλευε ετσι 10 χρονια τωρα,δε νομιζω να εχει θεμα)
απο περιεργια καθαρισμος ψυγειου,βαλε-βγαλε κτλ κτλ ξερει κανενας ποσο να πηγαινει περιπου και αν αξιζει το χρονο και το χρημα σε σχεση με την αξια και την ηλικια του αυτοκινητου?
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1646
  • +56/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΝΙΚΟΣ
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #27 στις: 28/02/12, 19:54 »
τελικα πηγα σημερα,αλλξα θερμοστατη..η θερμοκρασια δεν ξεπερναει το οριο,και αναβει κανονικα το βεντιλατερ..
αλλα,δε μ αρεσει και ξενερωνω..σε πορεια δουλευει ενα τσικ κατω απο τη θερμοκρασια που μπαινει το βεντιλατερ,στα ορια δλδ,ανοιγει για λιγο το κυκλωμα,το ριχνει 5 βαθμους,και μετα παλι στο 90παρα..(90 ειναι το τερμα ειπαμε)
πηρα τηλεφωνο,μου λεει θα στρωσει αυριο μεθαυριο,εγω δε τον πιστευω,οποτε αυριο μεθαυριο που ΔΕΝ θα εχει στρωσει,θα παω να μου βγαλουν τελειως το θερμοστατη να δουλευει συνεχεια το ψυγειο οπως παλια δηλαδ που ειχε κολησει ανοιχτος...(πριν κολλησει κλειστος προχθες κ ανεβαζει θερμοκρασιες)
αυτα..
απλα θα παει τσαμπα ο καινουριος θερμοστατης 43ε... :psdof:

43 € αν δεν ειναι μαζι με τοποθετηση σε σφαξανε Μητσαρα :psdof: :psdof: Δες εδω  για να καταλαβεις. Παντος ολοι οι θερμαστατες ανοιγουν περιπου στους 85 εως 87 βαθμους αρα εισε μια χαρα :kalo: Αν θες να αλλαξεις κατι αλλαξε την βαλβιδα του βεντιλατερ να κλεινει σε χαμηλοτερη θερμοκρασια και εισε ΟΚ. Οσο αφορα το καθαρισμα του κυκλωματος ειναι λιγο επικινδυνο για τοσο παλιο μοτερ :thnk: Η σκουρια και τα αλατα εχουν κανει τη δουλεια τους στα τοιχωματα και αν τα αφαιρεσεις μπορει να εχεις δυσαρεστες εκπληξεις. :thnk: :thnk: :thnk:
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ PEGASO CUBE & IE
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #27 στις: 28/02/12, 19:54 »


Συνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2201
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #28 στις: 28/02/12, 21:23 »
δυστυχως δεν μπορεσα να βρω immitation και εβαλα το γνησιο με των 43 :psdof:
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1684
  • +5/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #29 στις: 28/02/12, 22:41 »
Η θέση του δείκτη που δείχνεις είναι "ιδανική"! Για κάποιο λόγο δούλευε κρύο (πιθανώς με πολύ πλούσιο μίγμα) για...δεκαετίες! Οι 80-90 βαθμοί είναι νορμάλ και για αμάξια 20ετίας. Πίστεψέ το!
Masquerade

Συνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2201
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #30 στις: 29/02/12, 00:49 »
πως γινεται να ειναι ιδανικη για το συγκεκριμενο αμαξι,οταν ανεκαθεν το βεντιλατερ εμπενε στους 90 και δεν αφηνε ποτε τη θερμοκρασια να τους ξεπερασει?θα επρεπε να μπαινει τοτε στους 130 το βεντιλατερ,που θα σημαινε bye bye φλατζες και καπακια..
anyway το βεντιλατερ εμπενε οταν η θερμοκρασια εφτανε στα ορια και το αμαξι πραγματικα εβραζε,στους 90+ λιγο ακομα δλδ.
η θεση του δειχτη τη στιγμη εκεινη ηταν ενα τικ πριν αναψει το βεντιλατερ σε πορεια,πραγμα απαραδεκτο δηλαδη.
με 8 βαθμους εξω δεν δικαιολογηται τετοια θερμοκρασια.δλδ το καλοκαιρι θα δουλευει μονιμα το βεντιλατερ?\
και απο τα λιγα που μπορεσα να βρω στο νετ για το συγκεκριμενο αμαξι,ταβανι ειναι οι 90 βαθμοι..κι ομως..
απο κει και πανω αρχιζουν τα προβληματα.
επισις για τετοιες καταστασεις μια φθηνη και ευκολη λυση ηταν η αφαιρεση του θερμοστατη,ο οπιιος θα ειχε πολυ πιο σοβαρο λογο υπαρξης σε βορειες χωρες που δεν μπορει να σηκωσει θερμοκρασια με τπτ τ αμαξι,κατι που εδω,δοξα το θεο,ολο το χρονο δεν εχουμε τετοια προβληματα.
και ξαναλεω δεν επισκευαζεται το προβλημα που λογικα υπαρχει,αλλα ειναι μια απλη λυση να συνεχισει να λειτουργει απροβληματιστα το αυτοκινητο για καποια χρονια ακομα
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Xylokastro
  • Μηνύματα: 294
  • +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:Shiver 750
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #31 στις: 29/02/12, 14:17 »
Ετσι πρεπει να δουλευει. Αυτη ειναι η δουλεια του θερμοστατη, να κρατα τη θερμοκρασια σταθερη. Ολα τα αυτοκινητα εκει δουλευουν, 87-92 βαθμους.
Αν τον αφαιρεσεις κακο θα του κανεις, το οτι δουλευε λαθος τοσο καιρο κ το αφηνατε εν αγνοια σας, δε συμαινει πως αυτη ηταν η ορθη λειτουργια του μοτερ.
I love τις Ιταλίδες μου κ την opelara μου...


APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #31 στις: 29/02/12, 14:17 »


Συνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2201
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #32 στις: 29/02/12, 14:53 »
δηλαδη η σωστη λειτουργεια ειναι στους 90?
μαλλον κανετε λαθος.στους 90 και μετα ειναι απαγορευτικο γι αυτο ενεργοποιητε το βεντιλατερ.
στους 92 βαθμους το δικο μου βραζει και γενικοτερα μια φορα τους περασε και εμεινα.
αναμφισβητητα οι 90 βαθμοι στο συγκεκριμενο ειναι ταβανι..
μιλαω για το συγκεκριμενο μοντελο,ξερω κια γω αλλα που δουλευουν μονιμα 90
απο κει και κατω ειναι το θεμα τι γινεται τωρα στο δικο μου,και αν υπαρχει αλλος τροπος να τη ριξω στους 70 τουλαχιστον
ο θερμοστατης κραταγε σταθερη τη θερμοκρασια στους 70 οσο δουλευαν ολα ρολοι και το αμαξι ηταν καινουριο.
τωρα με την κατασταη του ψυγειου και γενικοτερα του ολου συστηματος δεν μπορει να κρατησει ιδανικη θερμοκρασια,αυτο λεω εγω.
δε το αφηναμε εν αγνοια μας,γνωριζαμε οτι ο θερμοστατης εχει κολλησει ανοιχτος και ειχαν λυθει τα προβληματα υπερθερμανσης αυτοματως.περισσοτερο καλο του εκανε δλδ
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Xylokastro
  • Μηνύματα: 294
  • +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:Shiver 750
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #33 στις: 29/02/12, 15:14 »
Κανεις λαθος αλλα δεν μπορω να σου επιβαλω την γνωμη μου. Εχε υπ οψιν σου παντως οτι το λιγοτερο που προκαλει ειναι αυξηση της καταναλωσης μεχρι κ ρηγμα στο καπακι.
I love τις Ιταλίδες μου κ την opelara μου...


Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1646
  • +56/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΝΙΚΟΣ
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #34 στις: 29/02/12, 15:44 »
Κανεις λαθος αλλα δεν μπορω να σου επιβαλω την γνωμη μου. Εχε υπ οψιν σου παντως οτι το λιγοτερο που προκαλει ειναι αυξηση της καταναλωσης μεχρι κ ρηγμα στο καπακι.

Σωστα :kalo: :kalo: :kalo:  Μητσαρα μια χαρα ειναι. θα δεις οτι και το καλοκαιρι εκει θα παιζει η θερμοκρασια αντε 3-5 βαθμους παραπανω αλλα μεχρι τους 100+ που βραζει το νερο δεν θα παει ποτε. Στο κατω κατω αστο οπως ειναι δοκιμαστικα και οταν ζεστανει ο καιρος πολυ και εχεις προβλημα βγαζεις τον θερμοστατη. Διαφορετικα θα βαζεις χαρτονια στο ψυγειο για να ζεστανεις το καλοριφερ τωρα με τα πολλα κρυα :ohyes: :ohyes: :ohyes: 

Υ.Γ Πως καταλαβαινεις εν κινηση οτι περνει το βεντιλατερ μπροστα το ακους η εχεις κανα λαμπακι? :thnk: 
 
« Τελευταία τροποποίηση: 29/02/12, 15:46 από pegasakos »
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ PEGASO CUBE & IE
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Συνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2201
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #35 στις: 29/02/12, 15:45 »
καταλαβαινω πως το λες,αλλα επιμενω για το συγκεκριμενο αμαξι δεν ισχυει αυτο.μιας και δουλευε με ανοιχτ θερμοστατη 10ετιες,τα μονα προβληματα ηταν οταν εκαψε φλατζα σε κινηση στην πατρα παλια που τα ξερασε ολα,και ειχε μολις 96 βαθμους εκεινη τη στιγμη.
αυξηση της καταναλωσης θα ειναι μηδαμηνη μιας και πιανει αμεσως θερμοκρασια λειτουργιας και χωρις θερμοστατη.
ριγμα στο καπακι θα προξενηθει αν συνεχισει μετα την ''επισκευη'' του θερμοστατη και δουλευει τοσο ψηλα οσο ανεβαινει και η θερμοκρασια περιβαλλοντος λογω καιρου σιγα σιγα.
εμπειρικα,ιδιοκτητες και μαστορες,αφαιρουσαν το θερμοστατη απο τα συγκεκριμενα μοντελα λογο υπερθερμανσης.
απλα ειναι πολυ λιγα λογω παλαιοτητας αυτα που μπορω να βρω στο νετ και το εγραψα  εδω μηπως εχει γνωση παραπανω,κανενας με τον ιδιο κινητηρα μιας και ειχε πολυφορεθει.
ηδη ο bip-bip που ειχε το ιδιο μοτερ μου ειπε και αυτος την αποψη του και τις πατεντες του.
μιλαμε για ενα μοτερ οσο πιο απλο παει χωρις ηλεκτρονικα και αισθητηρες παντου.
ευχαριστω παντως για τις απαντησεις σας
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1646
  • +56/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΝΙΚΟΣ
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #36 στις: 29/02/12, 15:50 »
καταλαβαινω πως το λες,αλλα επιμενω για το συγκεκριμενο αμαξι δεν ισχυει αυτο.μιας και δουλευε με ανοιχτ θερμοστατη 10ετιες,τα μονα προβληματα ηταν οταν εκαψε φλατζα σε κινηση στην πατρα παλια που τα ξερασε ολα,και ειχε μολις 96 βαθμους εκεινη τη στιγμη.
αυξηση της καταναλωσης θα ειναι μηδαμηνη μιας και πιανει αμεσως θερμοκρασια λειτουργιας και χωρις θερμοστατη.
ριγμα στο καπακι θα προξενηθει αν συνεχισει μετα την ''επισκευη'' του θερμοστατη και δουλευει τοσο ψηλα οσο ανεβαινει και η θερμοκρασια περιβαλλοντος λογω καιρου σιγα σιγα.
εμπειρικα,ιδιοκτητες και μαστορες,αφαιρουσαν το θερμοστατη απο τα συγκεκριμενα μοντελα λογο υπερθερμανσης.
απλα ειναι πολυ λιγα λογω παλαιοτητας αυτα που μπορω να βρω στο νετ και το εγραψα  εδω μηπως εχει γνωση παραπανω,κανενας με τον ιδιο κινητηρα μιας και ειχε πολυφορεθει.
ηδη ο bip-bip που ειχε το ιδιο μοτερ μου ειπε και αυτος την αποψη του και τις πατεντες του.
μιλαμε για ενα μοτερ οσο πιο απλο παει χωρις ηλεκτρονικα και αισθητηρες παντου.
ευχαριστω παντως για τις απαντησεις σας

στο οργανο ελεγε τοσο.... το νερο ηταν πανω απο 100
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ PEGASO CUBE & IE
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Xylokastro
  • Μηνύματα: 294
  • +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:Shiver 750
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #37 στις: 29/02/12, 16:05 »
ΟΛΑ ανεξερέτως τα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν απο 87-92 βαθμούς. Αλλιώς δέν θα βάζανε θερμοστάτες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Κ σιγουρα η τεχνογνωσία τους είναι κατα πολύ ανώτερη απο του μπαρμπαμάστορα της γειτονιάς που αποφάσισε πως ο θερμοστάτης είναι περιτός.

Φαντάσου τι θερμοκρασίες παράγονται στους θαλάμους κατα την καύση κ γύρω τους να ρέει μόνιμα παγωμένο νερό...  ΚΡΑΚ... :ohyes:
Τα φαινόμενα συστολοδιαστολής είναι κατα πολύυυυ μεγαλύτερα κ σίγουρα κινδυνεύει κ η φλάτζα κεφαλής όπως κ το καπάκι.


* απο αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω πως έχεις συνδιάσει τη λειτουργία του βεντιλατέρ ως κάτι κακό-επικύνδινο... :D   Δέν είναι έτσι, είναι φυσιολογικό να δουλεύει συχνά κ να κρατά τη θερμοκρασία μέσα στα επιθυμιτα όρια. :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: 29/02/12, 16:10 από kostisfg »
I love τις Ιταλίδες μου κ την opelara μου...


Συνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2201
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #38 στις: 29/02/12, 16:24 »
δεκτα ολα αυτα,
απλα καποιες φορες,η εφαρμογη τους δεν ειναι παντοτε δυνατη στην πραξη,εξαρτωμενη απο πολλους παραγωντες καθε φορα,και ξαναλεω πως δεν ειναι η λυση στο προβλημα η αφαιρεση του θερμοστατη,ουτε επισκευαζεται η ζημια,απλα παρακαμπτεται το προβλημα,γιατι με ενδειξη 90 ειναι οριακα..με ''ενδειξη'' ξαναλεω..
απλα καποιες τετοιες μπακαλιστικες λυσεις ειναι πιο συμφερουσες και αποδεκτες υπο ορισμενες συνθηκες,
 :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Trade Count: (+4)
  • Μόνιμο μέλος
  • ********
  • Τόπος: ΠΑΤΡΑ
  • Μηνύματα: 7583
  • +111/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • SXV 5.5 RULESSSSSSSSSS
    • Μοντέλο:SXV 5.5
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #39 στις: 29/02/12, 16:52 »
Ρε συ Μητσε, αφου ειπαμε, το τουτου παει για φουντο. Καντου ο,τι θες και μην σε νοιαζει λεμε.
Απο την αλλη, πανε ρωτα σε ενα συνεργειο της FIAT να σου πουν απο το service book σε τι βαθμους δουλευει ή βρες απο το νετ πληροφοριες. Μεχρι στιγμης εσυ εισαι ο μπακαλης :h22: :h22:

Παντως και εμενα, οι 90 βαθμοι μου ακουγονται πολυ. Εκτος και το οργανο γιαπωνεζικης σχεδιασης εχει αρχισει και τα παιζει ή εχει μια αποκλιση της ταξης του "ειχαμε να λεγαμε"  :D

Αποσυνδεδεμένος bip-bip

  • Trade Count: (+2)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ-ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ!!!!
  • Μηνύματα: 743
  • +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • stou koufou tn porta-to sapouni sou xalas
    • Μοντέλο:TUONO 1000 R FACTORY
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #40 στις: 29/02/12, 18:34 »
δεκτα ολα αυτα,
απλα καποιες φορες,η εφαρμογη τους δεν ειναι παντοτε δυνατη στην πραξη,εξαρτωμενη απο πολλους παραγωντες καθε φορα,και ξαναλεω πως δεν ειναι η λυση στο προβλημα η αφαιρεση του θερμοστατη,ουτε επισκευαζεται η ζημια,απλα παρακαμπτεται το προβλημα,γιατι με ενδειξη 90 ειναι οριακα..με ''ενδειξη'' ξαναλεω..
απλα καποιες τετοιες μπακαλιστικες λυσεις ειναι πιο συμφερουσες και αποδεκτες υπο ορισμενες συνθηκες,
 :bye:
Παιδια οσο λαθος μπορει να σας φαινεται τοσο καλυτερα δουλευει ετσι!!! το οργανο δεν τα εχει παιξει ετσι εδειχνε κ το δικο μου που ηταν ψηφιακο...στους 90 λες πως εισαι οριο 90 και κατι ψιλα σταματας στην ακρη του δρομου!!! ακομα κ οταν αναψει το βεντιλατερ το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αμαξι δεν κανει γρηγορα κυκλο τα νερα κ ετσι συνεχιζει να ανεβαζει κ ειδικα καλοκαιρι μεσα σε κινηση δεν θα το προλαβεις εαν δεν εχεις διακοπτη για το βεντιλατερ κ αρχιζει να πεταει καπνους με τον χαρακτηριστικο ΦΦΦΦΦΦ....ΣΣΣΣΣΣΣΣΣ......ΜΠΡΟΥΛΟΥΠ..ΜΠΡΟΥΛΟΥΠ..ΜΠΡΟΥΛΟΥΠ(το βρασιμο)  :tez: :P :P
 
Οταν ηταν καινουριο δουλευε μια χαρα!!!!......Μετα απο 20 χρονια 250-300 χιλιαδες km κ ολοι στην οικογενεια να εχουν μαθει πανω στο κακομοιρο να οδηγουν οπως κ να το κανεις εχει παρει τν κατω βολτα!!!
den kserw poses toumpes exw faei stn zwi mou...

Συνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2201
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #41 στις: 11/06/12, 17:37 »
ετσι για την ιστορια..με το που καλοκαιριασε η κατασταση ηταν τραγικη με το βεντιλατερ να μη σταματαει να δουλευει..
ετσι λοιπον καναμε μια τρυπα στο θερμοστατη 5mm να κυκλοφορει νερακι ελευθερο,για δοκιμη,να μη τον αφαιρεσω τελειως και κατι παει να γινει...
αν και αμα ανεβει κι αλλο η θερμοκρασια με βλεπω να τον καταργω τελειως να ξενοιασω
καλα μπανια τωρα!
 :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • Trade Count: (+1)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: ΡΟΔΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΧΑΛΚΙΔΑ
  • Μηνύματα: 1276
  • +15/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #42 στις: 11/06/12, 18:01 »
εδω στο δικο μου που ειναι του 2003 και δουλευει συνεχεια μεχρι να κρυωσει το κυκλωμα επειδη το ακους να δουλευει δεν σημαινει οτι ειναι λαθος για μενα κακως που τον πειραξες το θερμοστατη
και εμενα που το punto ειναι του 03 μοντελο να ξερεις οτι με το που περασει την μεση ή ειναι σταματημενο δουλευει η πρωτη σκαλα και μονο αν η θερμοκρασια ανεβει παραπανω παμε για 2η σκαλα. και η θερμοκρασια που πρεπει να δουλευουν να ξερεις ειναι παντα κατω απο 90βαθμους απλα ο κατασκευαστης παρολο που σου δινει μια ανοχη της ταξης των + 10 βαθμων απο το σημειο που θα ξεκινησεις να ανυσηχεις ( δηλαδη τους 100+ βαθμους) για να μην εχει αστοχιες εχει ρυθμισμενο το βεντιλατερ να ξεκινα στους 87 βαθμους και να τους διατηρει εκει το θεμα ειναι οτι με τις ζεστη και την κινηση μεσα το αμαξι σπανια εχει 87 νταν και σιγουρα θα εχει 2 βαθμους παραπανω ποσο μαλλον οταν μιλαμε για αμαξι 20ετιας
V2 POWER
ακομα και σε πορτοκαλι ειναι τρελα

Αποσυνδεδεμένος bip-bip

  • Trade Count: (+2)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ-ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ!!!!
  • Μηνύματα: 743
  • +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • stou koufou tn porta-to sapouni sou xalas
    • Μοντέλο:TUONO 1000 R FACTORY
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #43 στις: 11/06/12, 18:03 »
ετσι για την ιστορια..με το που καλοκαιριασε η κατασταση ηταν τραγικη με το βεντιλατερ να μη σταματαει να δουλευει..
ετσι λοιπον καναμε μια τρυπα στο θερμοστατη 5mm να κυκλοφορει νερακι ελευθερο,για δοκιμη,να μη τον αφαιρεσω τελειως και κατι παει να γινει...
αν και αμα ανεβει κι αλλο η θερμοκρασια με βλεπω να τον καταργω τελειως να ξενοιασω
καλα μπανια τωρα!
 :bye:
Στα ελεγα εγω αλλα δεν ακους!!!! ασε μονο το κουφαρι απο τον θερμοστατη!!! :D :D :D :bye: :bye:
den kserw poses toumpes exw faei stn zwi mou...

Συνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2201
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #44 στις: 11/06/12, 18:35 »
ετσι για την ιστορια..με το που καλοκαιριασε η κατασταση ηταν τραγικη με το βεντιλατερ να μη σταματαει να δουλευει..
ετσι λοιπον καναμε μια τρυπα στο θερμοστατη 5mm να κυκλοφορει νερακι ελευθερο,για δοκιμη,να μη τον αφαιρεσω τελειως και κατι παει να γινει...
αν και αμα ανεβει κι αλλο η θερμοκρασια με βλεπω να τον καταργω τελειως να ξενοιασω
καλα μπανια τωρα!
 :bye:
Στα ελεγα εγω αλλα δεν ακους!!!! ασε μονο το κουφαρι απο τον θερμοστατη!!! :D :D :D :bye: :bye:
ε στο τελος ετσι θα γινει η δουλεια
 ;) :bye: :D
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος takis652

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: keratsini
  • Μηνύματα: 490
  • +11/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
    • keratsini
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #45 στις: 11/06/12, 20:58 »
Βγαλε το ψυγειο και καθαρισε το με μπολικο νερο για να φυγει οσο το δυνατον  περισσοτερη λασπη.
 Το ιδιο κανε και για το μοτερ αφου βγαλεις τον θερμοστατη για καλυτερο πλυσιμο,και καλυτερη προσβαση μα το λαστιχο του νερου.Μετα βαλτου νερο και δοκιμασε το.Αν δεις μια σχετικη βελτιωση,αδειασε το νερο και βαλτου παραφλου.
Το καλυτερο θα ηταν να του αλλαζες και το ψυγειο,υπαρχουν φτηνα αφτερμαρκετ.
Τελος οσο ποιο ψηλα δουλευει η θερμοκρασια τοσο το καλυτερο! (στα ορια του κατασκευαστη).
ΥΓ Μετα τοσα χλμ και χρονια, και χωρις παραφλου μπορει να εχει λιωσει και η τρομπα νερου.
« Τελευταία τροποποίηση: 11/06/12, 21:06 από takis652 »