24/07/14, 07:13Τελευταίο μέλος: johnkarf


Αποστολέας Θέμα: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα  (Αναγνώστηκε 9731 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
ενα θεμα εχω λοιπον με το ψυγειο του αυτοκινητου και μεχρι να το παω στο μαστορα τριτη-τεταρτη ειπα να γραψω κ εδω κουβεντα να γινεται μηπως ειχε κανενας σας παρομοιο θεμα.
λοιπον το αυτοκινητο ειναι ενα fiat tempra 1.6 sw του '92 και ξαφνικα εντελως,αρχιζει να ανεβαζει θερμοκρασια στο θεο.
τα συμπτωματα?το βεντιλατερ δεν αναβει πλεον στους 90 βαθμους οπου αναβε παντα, αλλα στους 115+ και για πολυ λιγο...λες και δεν τρεχει τπτ.
σε πορεια σε ανοιχτο δρομο με 100χμ/ω εκει που κανονικα δουλευε στους 60 τωρα ανεβαινει συνεχως και γρηγορα.
πεφτει μονο οταν αναβω καλοριφερ στο φουλ(aircondition δεν εχει) για αρκετη ωρα.για μεσα σε κινηση περιττο να πω...
μου αλλαξαν μια βαλβιδα πανω στο ψυγειο αλλα τα ιδια.
ειναι λες και δε λειτουργει καθολου το ψυγειο μπροστα και η μονη λυση να πεσει ειναι το καλοριφερ..
αυτα..
οποιος εχει γνωση απο κατι παρομοιο ας πει.
 :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηνύματα: 166
  • +1/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Mana 850
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #1 στις: 26/02/12, 15:32 »
στο κυκλωμα ψυξης εχουμε μια μικρη διαδρομη και μια μεγαλη του νερου.
στη μικρη, οταν η θερμοκρασια ειναι χαμηλη, φευγει απο τον κινητηρα περναει απο μια βαλβιδα θερμοκρασιας (τριοδη) τη βρισκει κλειστη περναει απο το καλοριφερ οταν ειναι ανοιχτο και γυριζει στον κινητηρα παλι (οχι απαραιτητα με αυτη τη σειρα αλλα σιγουρα περναει απ'ολα αυτα τα μερη).
 
οταν ανεβει η θερμοκρασια, ανοιγει η βαλβιδα και το νερο περναει τωρα απο το ψυγειο και γυριζει στα υπολοιπα μερη και μετα παλι στον κινητητα.
 
για να δουλεψει το βεντιλατερ, αφενος πρεπει να εχει νερο το ψυγειο και αφ' εταιρου πρεπει να ειναι ζεστο το νερο.
 
οποτε το πρωτο που κοιτας ειναι αυτη βαλβιδα (θερμοστατης) και μετα πας για αντλια νερου.
 

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #2 στις: 26/02/12, 15:39 »
αυτο σκεφτικα κ εγω..ελπιζω να μην ειναι αντλια νερου..
να συμπληρωσω η σταθμη των υγρων ειναι κανονικη,δεν εχει πεσει καθολου.
κατι αλλο,παιζει να ειναι ''μπουκωμενο''το ψυγειο?να μην κυκλοφοραει δλδ το νερο κανονικα στις κυψελες?δε νομιζω να εχουν αλλαχτει ποτε τα υγρα ψυξης...λεω μηπως με τον καιρο...
και μια ερωτηση,ο θερμοστατης συνηθως που βρισκεται?στο ψυγειο,η καπου στο μοτερ?
« Τελευταία τροποποίηση: 26/02/12, 15:46 από Μητσαρας »
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #2 στις: 26/02/12, 15:39 »


Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηνύματα: 166
  • +1/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Mana 850
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #3 στις: 26/02/12, 16:22 »
αυτο σκεφτικα κ εγω..ελπιζω να μην ειναι αντλια νερου..
να συμπληρωσω η σταθμη των υγρων ειναι κανονικη,δεν εχει πεσει καθολου.
κατι αλλο,παιζει να ειναι ''μπουκωμενο''το ψυγειο?να μην κυκλοφοραει δλδ το νερο κανονικα στις κυψελες?δε νομιζω να εχουν αλλαχτει ποτε τα υγρα ψυξης...λεω μηπως με τον καιρο...
και μια ερωτηση,ο θερμοστατης συνηθως που βρισκεται?στο ψυγειο,η καπου στο μοτερ?

ετσι ξαφνικα να βουλωσε χλωμο. εκτος αν εριξες τιποτα μεσα για να κλεισεις καποια διαρροη του.
το ψυγειο εχει δυο λαστιχα χοντρα. αν τα ακολουθησεις, στην αλλη ακρη, τουλαχιστον στο ενα, ειναι ο θερμοστατης. κοντα στον κινητηρα.
πηγα να βγαλω φωτο το brava που εχω αλλα δεν φαινεται τιποτα. τα λαστιχα "χανονται" καπου εκει κατω απο το ντιστριμπιτερ.

Αποσυνδεδεμένος bip-bip

  • Trade Count: (+2)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ-ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ!!!!
  • Μηνύματα: 741
  • +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • stou koufou tn porta-to sapouni sou xalas
    • Μοντέλο:TUONO 1000 R FACTORY
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #4 στις: 26/02/12, 16:31 »
ενα θεμα εχω λοιπον με το ψυγειο του αυτοκινητου και μεχρι να το παω στο μαστορα τριτη-τεταρτη ειπα να γραψω κ εδω κουβεντα να γινεται μηπως ειχε κανενας σας παρομοιο θεμα.
λοιπον το αυτοκινητο ειναι ενα fiat tempra 1.6 sw του '92 και ξαφνικα εντελως,αρχιζει να ανεβαζει θερμοκρασια στο θεο.
τα συμπτωματα?το βεντιλατερ δεν αναβει πλεον στους 90 βαθμους οπου αναβε παντα, αλλα στους 115+ και για πολυ λιγο...λες και δεν τρεχει τπτ.
σε πορεια σε ανοιχτο δρομο με 100χμ/ω εκει που κανονικα δουλευε στους 60 τωρα ανεβαινει συνεχως και γρηγορα.
πεφτει μονο οταν αναβω καλοριφερ στο φουλ(aircondition δεν εχει) για αρκετη ωρα.για μεσα σε κινηση περιττο να πω...
μου αλλαξαν μια βαλβιδα πανω στο ψυγειο αλλα τα ιδια.
ειναι λες και δε λειτουργει καθολου το ψυγειο μπροστα και η μονη λυση να πεσει ειναι το καλοριφερ..
αυτα..
οποιος εχει γνωση απο κατι παρομοιο ας πει.
 :bye:

Ειχα για χρονια το tipo!!! κλασσικη περιπτωση βλαβης!!! :tez: 
Πρωτη κινηση κατω δεξια οπως το κοιτας το αμαξι ειναι η βαλβιδα που σου αλλαξαν του βεντιλατερ!!! βγαζεις τν φισα κ με ενα συρματακι ενωνεις τα δυο καλωδια!!! Προσοχη τωρα ειναι μονιμο αναμενο το βεντιλατερ ακομα κ χωρις κλειδι!!! αν δεις οτι κ ετσι συνεχιζει τοτε σφυρακι κ με ζεστο-αναμενω μοτερ βαρας ελαφρια δεξια πανω στο μοτερ εκει που οδηγουν οι σωληνες του ψυγειου πανω σε ενα π@π@ρι που λυνει με μερικες βιδες!!! αυτο το π@π@ρι ειναι ο θερμοστατης-ροοστατης!!!κ ειναι κατω απο το ντισιμπιτερ!!!  ελπιζω να βγαλεις ακρη!!!!
(δες λιγο τα λαδια κ αν ειναι ασπρα παρε αλλο μοτερ!!!
« Τελευταία τροποποίηση: 26/02/12, 16:32 από bip-bip »
den kserw poses toumpes exw faei stn zwi mou...

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #5 στις: 26/02/12, 18:59 »
ωραια παω να το δοκιμασω.επισης αυτο με το καλωδιο που λες,το εκανα,βραχυκυκλωσα τη φυσα που πιανει εκει και μενει μονιμα αναμενο το βεντιλατερ,αλλα το εκοψα παλι γιατι δεν εβλεπα προκοπη και θα επεφτε και η μπαταρια.
τα λαδια ειναι κανονικοτατα,ουτε που τσιμπαει καν..κ εχει και 300.000+ χμ ασπαστο λεμε :D
απλα μες το δοχειο διαστολης εχει μια γλιτσα,οχι πολυ,ενα καφετι πραμα στα τοιχωματα,μηπως περναει δλδ λαδακι στο κυκλωμα ψυξης σκεφτομουν..
με το χτυπημα που λες,τι γινεται?ξεκολλαει κατι?
παντως η τρομπα πρεπει να λειτουργει κανονικα μιας και το νερο κυκλοφορει,τουλαχιστον στο κυκλωμα του καλοριφερ.
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Συνδεδεμένος pegasakos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1643
  • +56/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΝΙΚΟΣ
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #6 στις: 26/02/12, 19:22 »
ωραια παω να το δοκιμασω.επισης αυτο με το καλωδιο που λες,το εκανα,βραχυκυκλωσα τη φυσα που πιανει εκει και μενει μονιμα αναμενο το βεντιλατερ,αλλα το εκοψα παλι γιατι δεν εβλεπα προκοπη και θα επεφτε και η μπαταρια.
τα λαδια ειναι κανονικοτατα,ουτε που τσιμπαει καν..κ εχει και 300.000+ χμ ασπαστο λεμε :D
απλα μες το δοχειο διαστολης εχει μια γλιτσα,οχι πολυ,ενα καφετι πραμα στα τοιχωματα,μηπως περναει δλδ λαδακι στο κυκλωμα ψυξης σκεφτομουν..
με το χτυπημα που λες,τι γινεται?ξεκολλαει κατι?
παντως η τρομπα πρεπει να λειτουργει κανονικα μιας και το νερο κυκλοφορει,τουλαχιστον στο κυκλωμα του καλοριφερ.

Οτι εγραψε ο Jpsplus Μητσαρα ειναι σωστα. Η τρομπα δουλευει οπως λες αλλα γυρναει μονο τα νερα του μοτερ γιατι ο θερμοστατης παραμενει κλειστος. Οταν ζεσταθει πολυ ανοιγει λιγο και γιαυτο περνει μπροστα το βεντιλατερ στους 110 βαθμους. πρεπει ομως να ανοιξει ολος ο θερμοστατης για να δουλεψει σωστα το βεντιλατερ. Μια λυση αν δεν ξεκολλησει ειναι να ανοιξεις το καπακι του και να τον αφαιρεσεις ολο :kalo:  αλλα ετσι θα αργει να ζεστανει το καλοριφερ και το μοτερ φυσικα
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ PEGASO CUBE & IE
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #6 στις: 26/02/12, 19:22 »


Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #7 στις: 26/02/12, 19:36 »
τα δοκιμασα,αλλα παραμενει δυστυχως..
παντως γενικα δε ανεβαζε ποτε θερμοκρασια και παντα αργουσε ν ανεβασει σχετικα..
σε πορεια δουλευε παντα λίγο πανω απο τους 50.
δε θα με πειραζε παντως και να ειναι μονιμα ανοιχτο το κυκλωμα,και αν γινεται να μπορουσα να βγει δικοπτακι στο ταμπλο να τ ανοιγω και οποτε θελω


GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Συνδεδεμένος pegasakos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1643
  • +56/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΝΙΚΟΣ
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #8 στις: 26/02/12, 19:43 »
τα δοκιμασα,αλλα παραμενει δυστυχως..
παντως γενικα δε ανεβαζε ποτε θερμοκρασια και παντα αργουσε ν ανεβασει σχετικα..
σε πορεια δουλευε παντα λίγο πανω απο τους 50.
δε θα με πειραζε παντως και να ειναι μονιμα ανοιχτο το κυκλωμα,και αν γινεται να μπορουσα να βγει δικοπτακι στο ταμπλο να τ ανοιγω και οποτε θελω

Δεν χρειαζετε διακοπτακι για το βεντιλατερ...θα το ξεχασεις ανοιχτο καποια στιγμι σιγουρα και μπαταρια καπουτ :thnk: Εγω σε ενα lancia ειχα βγαλει τον θερμοστατη και ηταν μια χαρα. ειδικα το καλοκαιρι. Παντος 100% εχει κολλησει ο θερμοστατης σου. Ειναι προβλημα σε ολα τα Ιταλικα. Ευτυχος το Aprilia δεν εχει θερμοστατη :D :D :D
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ PEGASO CUBE & IE
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηνύματα: 166
  • +1/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Mana 850
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #9 στις: 26/02/12, 19:57 »
δεν χρειαζεσαι διακοπτακι μεχρι να το φτιαξεις, εχεις το καλοριφερ. τωρα το χειμωνα δεν εχεις προβλημα. αμα παραζεσταθεις ανοιγεις κανεα παραθυρο.
 
εγω μενα lada  ειχα κανει διακοπες με 40 βαθμους με το καλοριφερ. και δεν καηκε αυτο. εγω αλλο θεμα.
 

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αγ.Γεώργιος Γρεβενών-γ@μωΑθήνα
  • Μηνύματα: 1076
  • +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
    • Μοντέλο:RSV4 R
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #10 στις: 26/02/12, 20:18 »
ωραια παω να το δοκιμασω.επισης αυτο με το καλωδιο που λες,το εκανα,βραχυκυκλωσα τη φυσα που πιανει εκει και μενει μονιμα αναμενο το βεντιλατερ,αλλα το εκοψα παλι γιατι δεν εβλεπα προκοπη και θα επεφτε και η μπαταρια.
τα λαδια ειναι κανονικοτατα,ουτε που τσιμπαει καν..κ εχει και 300.000+ χμ ασπαστο λεμε :D
απλα μες το δοχειο διαστολης εχει μια γλιτσα,οχι πολυ,ενα καφετι πραμα στα τοιχωματα,μηπως περναει δλδ λαδακι στο κυκλωμα ψυξης σκεφτομουν..
με το χτυπημα που λες,τι γινεται?ξεκολλαει κατι?
παντως η τρομπα πρεπει να λειτουργει κανονικα μιας και το νερο κυκλοφορει,τουλαχιστον στο κυκλωμα του καλοριφερ.


Αν ειδες καφε γλιτσα σιγουρα περναει λαδι. Μαλλον εχεις ραγισει κορμο και σου εχει βουλωσει κατι η μπορει αυτη η γλιτσα να να εμποδιζει την αντλια νερου να γυριζει καλα. Αυτο ακριβως εχω παθει σε νισσαν σανι 89 μοντελο. Ηθελε ρεκτιφιε αλλα πιο φθινα ηταν να αλλαξω μοτερ.
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #11 στις: 26/02/12, 20:36 »
οχι ρε,τι κορμο..αυτη η διαροη υπαρχει πανω απο 10 χρονια...φλατζα ειναι σιγουρα κεφαλης λογικα για τα λαδια αλλα αυτο με τη θερμοκρασια τωρα το εμφανησε.λεω για αρχη να βγαλω το θερμοστατη τελειως να δω και τριτη μαστορη...
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηνύματα: 166
  • +1/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Mana 850
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #12 στις: 26/02/12, 20:44 »
Αν ειδες καφε γλιτσα σιγουρα περναει λαδι. Μαλλον εχεις ραγισει κορμο και σου εχει βουλωσει κατι η μπορει αυτη η γλιτσα να να εμποδιζει την αντλια νερου να γυριζει καλα. Αυτο ακριβως εχω παθει σε νισσαν σανι 89 μοντελο. Ηθελε ρεκτιφιε αλλα πιο φθινα ηταν να αλλαξω μοτερ.

ας μην τον τρομαζουμε αδικα με υπερβολες. η γλιτσα ειναι φυσιολογικη σε οταν υπαρχει νερο σε κλειστο δοχειο για πολυ καιρο. θα παθεις πλακα αν δεις τι εχει το βαρελι που εχεις στην ταρατσα σου για την τουαλετα.
 
αν υπηρχε ρωγμη το νερο στο δοχειο διαστολης θα "εβραζε" απο τα καυσαερια που θα περναγαν. ασε που θα ηθελε να συμπληρωνει νερα συνεχεια.
« Τελευταία τροποποίηση: 26/02/12, 20:46 από Jpsplus »

Συνδεδεμένος pegasakos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1643
  • +56/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΝΙΚΟΣ
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #13 στις: 26/02/12, 21:04 »
οχι ρε,τι κορμο..αυτη η διαροη υπαρχει πανω απο 10 χρονια...φλατζα ειναι σιγουρα κεφαλης λογικα για τα λαδια αλλα αυτο με τη θερμοκρασια τωρα το εμφανησε.λεω για αρχη να βγαλω το θερμοστατη τελειως να δω και τριτη μαστορη...

Προσεχε μονο τις βιδες γιατι μπορει να εχουν πιασει αλατα και να σου μεινει καμια στο χερι....κατα τα αλλα οταν βγαλεις - αλλαξεις τον θερμοστατη θα φτιαξουν ολα. Δεν νομιζω να χρειαστει να ανοιξεις μοτερ....
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ PEGASO CUBE & IE
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Αποσυνδεδεμένος bip-bip

  • Trade Count: (+2)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ-ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ!!!!
  • Μηνύματα: 741
  • +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • stou koufou tn porta-to sapouni sou xalas
    • Μοντέλο:TUONO 1000 R FACTORY
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #14 στις: 26/02/12, 21:18 »
τα δοκιμασα,αλλα παραμενει δυστυχως..
παντως γενικα δε ανεβαζε ποτε θερμοκρασια και παντα αργουσε ν ανεβασει σχετικα..
σε πορεια δουλευε παντα λίγο πανω απο τους 50.
δε θα με πειραζε παντως και να ειναι μονιμα ανοιχτο το κυκλωμα,και αν γινεται να μπορουσα να βγει δικοπτακι στο ταμπλο να τ ανοιγω και οποτε θελω
Το αμαξι σου ειναι με το ψηφιακο καντραν??(Ασχετο)
Αν αργουσε να ανεβασει οπως λες κ πορεια κραταγε 50 βαθμους τοτε ειχε κολησει ανοιχτο τον θερμοστατη τον ανοιγεις τον κουφωνεις βαζεις μονο το καπακι κ βλεπεις πως θα συμπεριφερθει!!
Τα υγρα ειναι καφε απο βρωμια στο κυκλωμα κ σκουρια απο τν τρομπα νερου!!!
 :thnk: Καλα χτυπησες με το σφυρι τον θερμοστατη κ δεν ξεκολησε??
Το διακοπτακι για το βεντιλατερ ειναι σιγουρα σωτηριο σε καποια δυσκολη στιγμη για αυτα τα μοτερ,ειχα βαλει κ εγω στο δικο μου μαζι με ενα μεγαλο βεντιλατερ που δεν εκανε θορυβο(ξερεις τωρα) κ το καλοκαιρι ημουν οκ!! :kalo:  ειναι σαν λεγκο αυτα τα αμαξια τα φτιαχνεις ολα μονος σου κ δε σου λεει οχι :D :D :D 
κ αν θελω να το παιξω κ μαντης το ψευτοκαπακο πανω πανω στν κεφαλη κ κατω απο το φιλτροκουτο  που εχει 8 βηδες ειναι μες το λαδι σωστα?? :) 
(Ρε το ειχα αγαπησει αυτο το αμαξι....κ ας με ειχε γ@μ(σ#%!!!)
den kserw poses toumpes exw faei stn zwi mou...

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #15 στις: 26/02/12, 21:37 »
οχι δυστυχως δεν ειχε διαλεξει ο προηγουμενος(ο πατερας μ δηλαδη :tez: )το ψηφιακο καντραν,εκτος απ ολα τ αλλα τα κομφορ που τα ειχε κανονικα,μπροστα απο την εποχη του :D
και το μοτερ γενικα πολυ απλο σε κατασκευη και λειτουργια και τερμα αξιοπιστο.μοτερ δε μου χει βγαλει τπτ εκτος απο σασμαν μια φορα στα 240.000χμ και τπτ αλλο..εκεινο που με βασανισε ηταν τα η΄λεκτρικα παραθυρα και ο πολυπλοκος μηχανισμος τους :psdof:
κατα τ αλλα μια χαρα τοσα χρονια τωρα.
εκτος απο αυτο το τελευταιο με το ψυγειο.
το θερμοστατη ποσο να το χτυπαγα ρε συ,θα το σπαγα αλλο λιγο..
το βεντιλατερ που εκανε σαν ελικοπτερο το αλλαξα κ εγω..εβαλα απο πιο καινουριο μοντελο που ταιριαζε.
και ναι.οοοολο το μοτερ γενικοτερα ειναι μες το λαδι... :D
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Συνδεδεμένος pegasakos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1643
  • +56/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΝΙΚΟΣ
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #16 στις: 26/02/12, 22:02 »
Μητσαρα μην βαλεις διακοπτακι αν δεν λυσεις πρωτα το θεμα του θερμοστατη... το μονο που θα καταφερεις ειναι να καψεις το μοτερ γιατι αν δεν ανοιγει ο θερμοστατης το βεντιλατερ θα παγωνει μονο τα νερα του ψυγειου. Αλλαξε η βγαλε τον θερμοστατη ωστε να εισε σιγουρος οτι θα λειτουργει το κυκλωμα και μετα βαλε αν χρειαζετε διακοπτακι :bye:
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ PEGASO CUBE & IE
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Αποσυνδεδεμένος LoVis

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: Athens-Korinthos
  • Μηνύματα: 86
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Even devil can`t deal with me...
    • Computer Engineering...
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #17 στις: 26/02/12, 22:16 »
Ρε παιδες ειχα κανει ενα ποστ εδω μου το σβησανε ?
Tyres are evil and must be punished...

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #18 στις: 26/02/12, 22:28 »
Ρε παιδες ειχα κανει ενα ποστ εδω μου το σβησανε ?
οχι ρε,ποιος να στο σβησε..
γραψε παλι!
 :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Συνδεδεμένος bros400pgm

  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Trade Count: (+4)
  • Μόνιμο μέλος
  • ********
  • Τόπος: ΠΑΤΡΑ
  • Μηνύματα: 7560
  • +111/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • SXV 5.5 RULESSSSSSSSSS
    • Μοντέλο:SXV 5.5
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #19 στις: 27/02/12, 00:03 »
Παει και το FIAT. Τοσα χρονια το ειχε στην πενα ο μαστρο-μπαμπας, μεχρι που το πηρες και αυτο στα χερια σου. :pray: :pray:

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #20 στις: 27/02/12, 00:25 »
οχι ρε,τωρα περναει τη χρυση εποχη του,μεχρι καινουρια πατακια του εβαλα..και δε μιλαω και για καθαριοτητα... :P
φαντασου...
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #21 στις: 28/02/12, 15:00 »
τελικα πηγα σημερα,αλλξα θερμοστατη..η θερμοκρασια δεν ξεπερναει το οριο,και αναβει κανονικα το βεντιλατερ..
αλλα,δε μ αρεσει και ξενερωνω..σε πορεια δουλευει ενα τσικ κατω απο τη θερμοκρασια που μπαινει το βεντιλατερ,στα ορια δλδ,ανοιγει για λιγο το κυκλωμα,το ριχνει 5 βαθμους,και μετα παλι στο 90παρα..(90 ειναι το τερμα ειπαμε)
πηρα τηλεφωνο,μου λεει θα στρωσει αυριο μεθαυριο,εγω δε τον πιστευω,οποτε αυριο μεθαυριο που ΔΕΝ θα εχει στρωσει,θα παω να μου βγαλουν τελειως το θερμοστατη να δουλευει συνεχεια το ψυγειο οπως παλια δηλαδ που ειχε κολησει ανοιχτος...(πριν κολλησει κλειστος προχθες κ ανεβαζει θερμοκρασιες)
αυτα..
απλα θα παει τσαμπα ο καινουριος θερμοστατης 43ε... :psdof:
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1684
  • +5/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #22 στις: 28/02/12, 16:09 »
και μετα παλι στο 90παρα..


90παρά νομίζω είναι μια νορμάλ θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ. 90 είναι το τέρμα; Ο δείκτης θερμοκρασίας έχει μέγιστη ένδειξη 90;;;
Masquerade

Αποσυνδεδεμένος ΓΙΩΡΓΟΣΚΛΜ

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
  • Μηνύματα: 104
  • +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #23 στις: 28/02/12, 18:12 »
δηλαδή σε πορεία η θερμοκρασία σου είναι στη μέση ή ένα τσικ κάτω από το κόκκινο; Αν είναι στη μέση τότε είναι πολύ σωστά.

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αιτωλικό
  • Μηνύματα: 2200
  • +20/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: ψυγειο αυτοκινητου και συμπτωματα
« Απάντηση #24 στις: 28/02/12, 18:16 »
στο συγκεκριμενο,πιστεψε με 90 ειναι παρα πολλοι βαθμοι.
τερμα εχει στο 130,αλλα γενικα ποτε δεν ειχε περασει τους 90,καμια φορα πηγμενο σε κινηση μονο και γενικοτερα δεν πρεπει να περναει τους 90.εκει ενεργοποιηται και το βεντιλατερ,ξερω στα καινουρια αμαξια 90 ειναι η θερμοκρασια λειτουργειας.αλλα για ενα αυτοκινητο 20 χρονων ειναι παρα πολλοι,επισης οταν δουλευε ο θερμοστατης,τοτε παλια,σε πορεια κραταγε σταθερα 65-70 και σπανια εμπενε βεντιλατερ στους 90,καλοκαιρι με 40 βαθμους και κινηση ας πουμε.τωρα μετα την ''επισκευη'' δουλευει 85-90 στο παρατσακ για το βεντιλατερ δλδ.
δε μου φενεται και πολυ νορμαλ αυτο εμενα,ουτε και ειναι,τοσα χρονια που ξερω τ αυτοκινητο.
δουλευε 1000 φορες καλυτερα με κολλημενο ανοιχτο το θερμοστατη.


πχ στη φωτο,ειναι σε πορεια μετα απο ωρα και δεν εχει πεσει καθολου,ενω μολις το σταματαω ανοιγει βεντιλατερ=μη αποδεκτο για μενα :psdof: με την καμια
τα οργανα ηταν κοινα για ολα τα μοντελα τοτε,με κινητηρες 2L turbo,2,5Lπετρελαιου,5cyl κ.α.οποτε και αλλες θερμοκρασιες.στο δικο μου 70 σε πορεια ηταν υπεραρκετοι
θεωρηστε δηλαδη το 90 τερμα
« Τελευταία τροποποίηση: 28/02/12, 18:43 από Μητσαρας »
GRAZIE ITALIA ! ! !  EUROPE'S FINEST ! ! !