19/04/14, 04:14Τελευταίο μέλος: mdn1000


Αποστολέας Θέμα: Λαδια...  (Αναγνώστηκε 8639 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Trade Count: (+3)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Όπου να ναι ...
  • Μηνύματα: 3439
  • +52/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • It s all a matter of opinion !!
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #50 στις: 05/10/11, 11:23 »
Λοιπόν μετά από αρκετό χρόνο με τα Torco 20-50 , ( και τα t4r και τα t4sr ) σήμερα πέρασα σε silkolene comp 15-50 .


Αν και έχουν γραφτεί πολλά για τα silkolene , δώστε μου κανά δυο βδομάδες να τα δουλέψω και να γράψω μια άμεση σύγκριση με τα torco .  ;)

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Ανω Λιόσια
  • Μηνύματα: 408
  • +13/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD RULES...
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #51 στις: 05/10/11, 12:06 »
Δεν ξέρω τι λάδια είχε η μηχανή όταν την πήρα αλλα μετά το service που έκανα στον Bill και έβαλα τα silcolene το κιβώτιο έγινε πιο μαλακό και δεν χάνω καμμία αλλαγή ταχυτητας που έχανα με τα προηγούμενα. Ασε που απ'οτι βλέπω να δικαιωθεί o Bill που μου είπε οτι δεν καίγονται εύκολα και οι αλλαγές θα γίνονται ανα 7500χιλ και όχι ανα 5000 όπως με τα άλλα. Εχω κάνει 2000χιλ έκτοτε και δεν έχει κάψει ούτε σταγονίτσα. Χαλάλι τα λίγα παραπάνω χρήματα που κοστίζουν.

Αποσυνδεδεμένος bill

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 870
  • +23/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ETV 1060- TUONO FACTORY-SXV 550- RSV R
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #52 στις: 05/10/11, 21:28 »
το comp 4 ειναι ημισυνθετικο...το λεω γιατι για να συγκρινεις πρεπει να ειναι ο ιδιος τυπος λαδιου.
το λαδι που προτεινω κ που μιλαει κ ο πανος (paramedic) ειναι τα pro4 και ειναι full synthetic
Τὸν οὐρανοφάντορα τοῦ Χριστοῦ, μύστην τοῦ Δεσπότου, τὸν φωστῆρα τὸν φαεινόν, τὸν ἐκ
Καισαρείας, καὶ Καππαδόκων χώρας, Βασίλειον τὸν μέγαν, πάντες τιμήσωμεν.

APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Απ: Λαδια...
« Απάντηση #52 στις: 05/10/11, 21:28 »


Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Trade Count: (+3)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Όπου να ναι ...
  • Μηνύματα: 3439
  • +52/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • It s all a matter of opinion !!
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #53 στις: 05/10/11, 21:36 »
Kαι το torco το t4r ημισυνθετικό είναι .  :)




Αποσυνδεδεμένος bill

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 870
  • +23/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ETV 1060- TUONO FACTORY-SXV 550- RSV R
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #54 στις: 05/10/11, 21:39 »
ε τοτε ειναι δικαια η αναμετρηση κ περιμενουμε το πορισμα  :ohyes: :kalo:
Τὸν οὐρανοφάντορα τοῦ Χριστοῦ, μύστην τοῦ Δεσπότου, τὸν φωστῆρα τὸν φαεινόν, τὸν ἐκ
Καισαρείας, καὶ Καππαδόκων χώρας, Βασίλειον τὸν μέγαν, πάντες τιμήσωμεν.

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Ανω Λιόσια
  • Μηνύματα: 408
  • +13/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD RULES...
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #55 στις: 06/10/11, 04:58 »
το comp 4 ειναι ημισυνθετικο...το λεω γιατι για να συγκρινεις πρεπει να ειναι ο ιδιος τυπος λαδιου.
το λαδι που προτεινω κ που μιλαει κ ο πανος (paramedic) ειναι τα pro4 και ειναι full synthetic
Καλά τα λές ρε Bill αλλα ποιος είναι ο πάνος ρε? Ο θοδωρής είμαι !Σε έχουν φάει τα υπόγεια ρε και το χάνεις??
Πλάκα κάνω ρε τόσα άτομα βλέπεις κάθε μέρα σιγά μην θυμασαι όλους. Πάντως το μηχανάκι απο τότε που το περιποιήθηκες πετάει. Αντε να δώ πότε θα έρθω για την καυσανάλυση να σιγουρέψουμε οτι είναι οκ με τα καυσαέρια
του το μηχανάκι και να διορθώσουμε και τα μικρά κακώς κείμενα του.

Αποσυνδεδεμένος pit_hal

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 447
  • +8/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Call me Rosa...podeRosa..
    • Μοντέλο:Pegaso Trail 650
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #56 στις: 06/10/11, 10:58 »
Συγγνώμη για τις άπειρες ερωτήσεις αλλά newbie στις μηχανές :P απο προχτές που έβαλα τα Agip 15-50 όταν βάζω πρώτη ακούγεται λές και κοπανάω με την βαριοπούλα! αυτό το κάνει μόνο στην πρώτη η δευτέρα μπαίνει πολύ γλυκά. Η απορία μου είναι πέραν απο το οτι χτυπάει στα αυτιά μου άσχημα παίζει να ζορίζεται και το όλο σύστημα στις ταχύτητες?
Ημερολόγια μοτοσικλέτας ...

APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Απ: Λαδια...
« Απάντηση #56 στις: 06/10/11, 10:58 »


Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Trade Count: (+3)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Όπου να ναι ...
  • Μηνύματα: 3439
  • +52/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • It s all a matter of opinion !!
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #57 στις: 06/10/11, 11:56 »
Η πρώτη χτυπάει ότι λάδι και να βάλεις . Ειδικά το πρωί με κρύο το λάδι , ακούγεται καλά .  :P

Αποσυνδεδεμένος Drake Ramore

  • Trade Count: (+1)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Πτολεμαΐδα
  • Μηνύματα: 877
  • +10/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #58 στις: 06/10/11, 13:52 »
Συγγνώμη για τις άπειρες ερωτήσεις αλλά newbie στις μηχανές :P απο προχτές που έβαλα τα Agip 15-50 όταν βάζω πρώτη ακούγεται λές και κοπανάω με την βαριοπούλα! αυτό το κάνει μόνο στην πρώτη η δευτέρα μπαίνει πολύ γλυκά. Η απορία μου είναι πέραν απο το οτι χτυπάει στα αυτιά μου άσχημα παίζει να ζορίζεται και το όλο σύστημα στις ταχύτητες?


Η πρώτη χτυπάει σχεδόν με όλα τα λάδια, ειδικά στο πρώτο ξεκίνημα πριν ζεσταθει η μηχανη. Με τα AGIP, ένα παραπάνω βέβαια. Είναι ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει στο Caponord αυτά τα λάδια. Κι ας τα προτείνει η Απρίλια (τότε...στο μάνουαλ...)


Το ζόρι που τρώει το σύστημα δεν θα το δεις άμεσα, αλλά αν βάζεις συνέχεια λάδια που δεν λιπαίνουν σωστά, μετα απο κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ έχει διαφορα.


Γενικώς τα περισσότερα λαδάκια 15-50, 10-40, και 20-50 κάνουν για την μηχανή μας. Αναλόγως πόσα χλμ έχει πάνω και πόσο καταπονημένη είναι, και σε ποια περιοχή είσαι βάζεις και το κατάλληλο ιξώδες. Με ένα 15-50 πάντως είσαι μια χαρα, και ειναι και αυτό που προτείνει και η Απρίλια.


Τώρα για τις μάρκες, δεν είναι τόσο ποια να προτιμήσεις,όσο ποια να μην προτιμήσεις.
Εγω έχω βάλει MOTUL 5100 = ευχαριστημένος μέχρι 4000 χλμ (στα 5000 οπωσδήποτε αλλαγή)
                        AGIP= Δυσαρεστημένος απο τα πρώτα χλμ
                        Τorko (10-40) = Ευχαριστημένος εως και τα 6000 χλμ και υποφερτά ως τα 7500
                        Motorex= Ευχαριστημένος εως τα 6000 χλμ και μετά άμεση αλλαγή
                         


Γενικώς ευχαριστημένος είμαι με τα περισσότερα λάδια, εκτός απο τα AGIP. Δεν τα βάζω ούτε σε παπί πλέον...

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα (Παλλήνη) Κρήτη (Μεσσαρά)
  • Μηνύματα: 863
  • +26/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #59 στις: 21/05/12, 22:34 »
Δεν μου λέτε παλικάρια από κατανάλωση λαδιού το capo πως τα πάει?
Ο Πήγασος κάθε 8000 χιλιάδες χιλιόμετρα που του αλλάζω τις σιλικόνες pro 4 δεν καίει γραμμάριο.
Στο capo χρειάστηκε να συμπληρώσω 0,5 λίτρα pro 4 στα 4.000 χιλιόμετρα, είμαι ο μοναδικός με κατανάλωση λαδιού η υπάρχει και άλλος?

Αποσυνδεδεμένος pit_hal

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 447
  • +8/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Call me Rosa...podeRosa..
    • Μοντέλο:Pegaso Trail 650
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #60 στις: 21/05/12, 22:41 »
τα πάς 8άδα ε? αρκετά δεν είναι?
Ημερολόγια μοτοσικλέτας ...

Αποσυνδεδεμένος leandros

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: kerkira
  • Μηνύματα: 424
  • +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • www.leandrosphotography.com
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #61 στις: 22/05/12, 00:03 »
επι της ευκαιριας...εβαλα silcolene full synthetic....πολυ καλο σαζμαν!!!!τα προτεινω...
οσο γ την πρωτη....και κρυο νανε....αμα το μπραγιαρεις γρηγορα 6-7-10 φορες λιγο πριν την βαλεις δεν χτυπαει ουτε η πρωτη... ;)
Η πρώτη χτυπάει ότι λάδι και να βάλεις . Ειδικά το πρωί με κρύο το λάδι , ακούγεται καλά .  :P

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα (Παλλήνη) Κρήτη (Μεσσαρά)
  • Μηνύματα: 863
  • +26/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #62 στις: 22/05/12, 01:15 »
τα πάς 8άδα ε? αρκετά δεν είναι?

Για τον δικό μου τον ie η Απριλια τα λάδια που προτείνει τα δίνει για αλλαγή κάθε 6.000 χιλιόμετρα όπως και οι περισσότερες εταιρίες.
Η silcolene όμως για τον Πήγασο τα προ 4 τα προτείνει για αλλαγή η στα 9.000 η στα 10.000 χιλιόμετρα δεν θυμάμαι ακριβός τώρα.
Περιττό να σου πω ότι μετά από σχεδόν 96.000 χιλιόμετρα το ζωντανό δεν καταναλώνει 1 γραμμάριο λαδί από αλλαγή σε αλλαγή.
Βέβαια τον Πήγασο τον είχα πάρει κουτα και τον έστρωνα για 40.000 χιλιόμετρα. Μετά τα 40.000 χιλιόμετρα έμαθα πόση είναι η τελική του
 

Αποσυνδεδεμένος takis652

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: keratsini
  • Μηνύματα: 488
  • +9/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
    • keratsini
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #63 στις: 22/05/12, 01:30 »
τα πάς 8άδα ε? αρκετά δεν είναι?

[size=1.45em]Για τον δικό μου τον ie η Απριλια τα λάδια που προτείνει τα δίνει για αλλαγή κάθε 6.000 χιλιόμετρα όπως και οι περισσότερες εταιρίες. [/size]
[size=1.45em]Η silcolene όμως για τον Πήγασο τα προ 4 τα προτείνει για αλλαγή η στα 9.000 η στα 10.000 χιλιόμετρα δεν θυμάμαι ακριβός τώρα.[/size]
[size=1.45em]Περιττό να σου πω ότι μετά από σχεδόν 96.000 χιλιόμετρα το ζωντανό δεν καταναλώνει 1 γραμμάριο λαδί από αλλαγή σε αλλαγή.[/size]
[size=1.45em]Βέβαια τον Πήγασο τον είχα πάρει κουτα και τον έστρωνα για 40.000 χιλιόμετρα. Μετά τα 40.000 χιλιόμετρα έμαθα πόση είναι η τελική του[/size]
 
τα λαδια που βαζεις τη ιξωδες εχουν; :bye:

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα (Παλλήνη) Κρήτη (Μεσσαρά)
  • Μηνύματα: 863
  • +26/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #64 στις: 22/05/12, 02:16 »
Το εγχειρίδιο χρήσης που πήρα μαζί με τη μηχανή αναφέρει για λαδιά 5-40 τα οποία χρησιμοποιούσα μέχρι και τα 50.000 χιλιόμετρα. (χωρίς να έχω ποτέ κατανάλωση λαδιού)
Ο δόκτωρ Bill όμως που με ανέλαβε αργότερα επέμενε πως η σωστή επιλογή είναι το 15-50 και πρότεινε το silcolene pro 4 το οποίο χρησιμοποιώ ανελλιπώς μέχρι και σήμερα χωρίς να έχω κάποιο παράπονο.

Καλά πιάσαμε την κουβέντα για τον Πήγασο παλικάρια αλλά το ερώτημα μου το αρχικό ήταν για το capo δεν υπάρχει κανείς να μου λύσει την απορία αν η κατανάλωση λιπαντικού είναι σύνηθες φαινόμενο στον δικυλινδρο της Rotax η είναι μόνο δικό μου προνόμιο?
 

Αποσυνδεδεμένος takis652

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: keratsini
  • Μηνύματα: 488
  • +9/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
    • keratsini
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #65 στις: 22/05/12, 02:24 »
Mισο λιτρο για 4000 χλμ δεν ειναι τιποτα,εισαι μια χαρα. :ohyes:

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Trade Count: (+3)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Όπου να ναι ...
  • Μηνύματα: 3439
  • +52/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • It s all a matter of opinion !!
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #66 στις: 22/05/12, 06:25 »
Νομίζω είναι θέμα οδήγησης .


Στρωτή οδήγηση λογικά δεν θα κάψει σταγόνα , αλλά πιο επιθετική σε υψηλές στροφές θα τσιμπήσει και λογικότατο είναι .


Κάνε και ένα τσεκ οπτικό γύρω γυρω το μοτέρ μήπως έχεις καμιά διαρροή , κάποιο σωληνάκι , ή στο ψυγείο λαδιού .  ;)

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα (Παλλήνη) Κρήτη (Μεσσαρά)
  • Μηνύματα: 863
  • +26/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #67 στις: 22/05/12, 11:20 »
Εκ πεποιθήσεως δεν οδηγώ τα μηχανάκια μου στο όριο, το capo στα 5.000 χιλιόμετρα που ήμαστε μαζί ελάχιστες φορές έχει δει στο στροφόμετρο πάνω από τις 5.500 στροφές.
Γενικά δεν μου αρέσει να δουλεύω ψηλοστροφα γι αυτό και άλλαξα το 16αρι γρανάζι με 17αρι και ετοιμάζομε να πειραματιστώ και με το πίσω.
Άρα η κατανάλωση λιπαντικού δεν είναι από το καγκουρικο δεξί μου χέρι.
Τώρα διαρροή δεν φαίνεται να έχω κάπου μιας και το έχω σε συγκεκριμένη θέση στο γκαραζ και θα φαινόταν στο πάτωμα ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Αν τελικά δεν καταναλώνει από κατασκευης του λαδάκι ο δικυλινδρος της Rotax, θα υποθέσω ότι λόγω ακινησίας για αρκετά μεγάλο διάστημα από τον προηγούμενο κάτοχο, εχουν ξεραθεί τα τσιμουχακια των βαλβίδων.
Θα θέσω το θέμα στον δόκτορα στην επόμενη επίσκεψη
« Τελευταία τροποποίηση: 22/05/12, 11:22 από naftilos »

Αποσυνδεδεμένος leandros

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: kerkira
  • Μηνύματα: 424
  • +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • www.leandrosphotography.com
    • Μοντέλο:RSV Tuono 1000
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #68 στις: 22/05/12, 11:22 »
ενταξει εισαι....αν του πινεις το αιμα εισαι ενταξει....
[size=1.35em]Το εγχειρίδιο χρήσης που πήρα μαζί με τη μηχανή αναφέρει για λαδιά 5-40 τα οποία χρησιμοποιούσα μέχρι και τα 50.000 χιλιόμετρα. (χωρίς να έχω ποτέ κατανάλωση λαδιού)[/size]
[size=1.35em]Ο δόκτωρ Bill όμως που με ανέλαβε αργότερα επέμενε πως η σωστή επιλογή είναι το 15-50 και πρότεινε το silcolene pro 4 το οποίο χρησιμοποιώ ανελλιπώς μέχρι και σήμερα χωρίς να έχω κάποιο παράπονο.[/size]

[size=1.35em]Καλά πιάσαμε την κουβέντα για τον Πήγασο παλικάρια αλλά το ερώτημα μου το αρχικό ήταν για το capo δεν υπάρχει κανείς να μου λύσει την απορία αν η κατανάλωση λιπαντικού είναι σύνηθες φαινόμενο στον δικυλινδρο της Rotax η είναι μόνο δικό μου προνόμιο?[/size]

Αποσυνδεδεμένος BloodyHeaven

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Πολύ Βόρεια Ελλάδα
  • Μηνύματα: 970
  • +9/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Pick me up
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #69 στις: 22/05/12, 12:37 »
[size=1.35em]Εκ πεποιθήσεως δεν οδηγώ τα μηχανάκια μου στο όριο, το capo στα 5.000 χιλιόμετρα που ήμαστε μαζί ελάχιστες φορές έχει δει στο στροφόμετρο πάνω από τις 5.500 στροφές.
Γενικά δεν μου αρέσει να δουλεύω ψηλοστροφα γι αυτό και άλλαξα το 16αρι γρανάζι με 17αρι και ετοιμάζομε να πειραματιστώ και με το πίσω.
Άρα η κατανάλωση λιπαντικού δεν είναι από το καγκουρικο δεξί μου χέρι.
Τώρα διαρροή δεν φαίνεται να έχω κάπου μιας και το έχω σε συγκεκριμένη θέση στο γκαραζ και θα φαινόταν στο πάτωμα ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Αν τελικά δεν καταναλώνει από κατασκευης του λαδάκι ο δικυλινδρος της Rotax, θα υποθέσω ότι λόγω ακινησίας για αρκετά μεγάλο διάστημα από τον προηγούμενο κάτοχο, εχουν ξεραθεί τα τσιμουχακια των βαλβίδων.
Θα θέσω το θέμα στον δόκτορα στην επόμενη επίσκεψη[/size]
Βάλε το 16αρι πίσω και σκίστω το μηχανάκι να καταλάβεις τι σημαίνει capo  :D . Προσωπικά με 16αρι και οδηγηση πολλές φορες στις 6500 + στροφές δεν έχω παρατηρήσει να καίει λαδακια. Αντε να τσιμπάει κάτι της αλλά ως εκεί ειναι φυσιολογικό. Τώρα το μισό λίτρο στα 4000 εμένα μου φαίνεται πολύ χωρίς να παιρνω και όρκο

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Trade Count: (+3)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Όπου να ναι ...
  • Μηνύματα: 3439
  • +52/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • It s all a matter of opinion !!
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #70 στις: 22/05/12, 12:55 »
Ότι καίει , καίει ...όταν το πιέσεις όμως .


Το μισό λίτρο και μένα μου ακούγεται κάπως ειδικά όταν λες πως δεν το σκίζεις .  :thnk:


Αλλά από την άλλη αν είχες 5-40 μέσα και έβαλες το 15-50 , μπορεί και η απώλεια του λαδιού να οφείλεται σε αντίδραση των δύο ( λέμε τώρα ...δύσκολα , αλλά ποτέ δεν ξέρεις ) .


Παρακολούθησε το , και κυρίως απο την επόμενη αλλαγή σου με silkolene και μετά .  ;)

Αποσυνδεδεμένος takis652

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: keratsini
  • Μηνύματα: 488
  • +9/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
    • keratsini
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #71 στις: 22/05/12, 15:18 »
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 125ml λαδιου ανα 1000 χλμ για μοτερ ενος λιτρου. :pray:
Και σιγουρα δεν θα ανοιγα το μοτερ μου γιαυτο το λογο.Εκτος αν με τρωει η τσεπη μου. ;)

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα (Παλλήνη) Κρήτη (Μεσσαρά)
  • Μηνύματα: 863
  • +26/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #72 στις: 22/05/12, 16:43 »
Οκ! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Πήρα τη γνώμη του κοινού.
Τώρα θα πάω μεθαύριο να πάρω και τη γνώμη του δόκτορα.
Όχι απαραίτητα για να βάλω το χέρι στην τσέπη αλλά για να είμαι σίγουρος ότι η κατανάλωση αυτή είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια

Αποσυνδεδεμένος panos-wolf

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 371
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #73 στις: 22/05/12, 21:41 »
Παντως Θωμα εμενα δε μου καιει σταγονα....Και εγω κυριλε οδηγαω(και καμια φορα πιο επιθετικα απο οτι εσυ...) :ohyes:

Αποσυνδεδεμένος BloodyHeaven

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Πολύ Βόρεια Ελλάδα
  • Μηνύματα: 970
  • +9/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Pick me up
    • Μοντέλο:ETV 1000 Caponord
Απ: Λαδια...
« Απάντηση #74 στις: 06/08/12, 18:32 »
ετοιμάζομαι για αλλαγή λαδιών και είμαι ανάμεσα στα TORCO T4SR 10W40 και τα SILKOLENE PRO4 15W50
με τα πρώτα να είναι φθηνότερα κατα 1,5€/λτ περίπου. Το θέμα μου είναι να πάω σε full συνθετικά ή σε ημισυνθετικά και να πάω 10W40 ή να μείνω σε 15W50 (αυτή την στιγμή φοράω τα ΜΟΤUL5100 15W50)