Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles > Pegaso 650 Cube and IE

ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?

<< < (3/7) > >>

harlek:
Δεν ξέρω αν έχουν όλοι βαλθεί να με παραπληροφορήσουν, αλλά κι εγώ όσο το έχω ψάξει το θέμα έχω διαβάσει και ακούσει ότι το λάδι πρέπει να μαυρίζει, γιατί αυτό δείχνει ότι είναι ικανό να μαζεύει τα κατάλοιπα της καύσης.
Επίσης για τα λάδια αυτοκινήτων λένε ότι μπορεί να έχεις πρόβλημα στο συμπλέκτη της μηχανής (πιθανώς να πατινάρει). Αν τώρα συγκεκριμένα ο Ρόταξ 655 δεν έχει τέτοιο πρόβλημα, τι να πω, μπορει!

Εγώ στο δικό μου έχω δοκιμάσει Castrol GPS 15W-50, Motul 5100 15W-50 και τώρα έχω τα Silkolene (Pro 4 15W-50 ή κάπως έτσι).
Μεταξύ Castrol και Motul δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά σε κανέναν τομέα. Με τα Silkolene είναι γεγονός ότι το σασμάν μαλάκωσε και ησύχασε αισθητά στις αλλαγές ταχυτήτων.

Σημειωτέον ότι η Aprilia συνιστά νομίζω λάδι 10W-40 για τον Πηγ.

KiLLeR13:
Εγω προχτες αλλαξα λαδακια....repsol 10-40 11e το λιτρο.....

 ;-)  ;-)  ;-)

dodos_1:
εγω εβαζα τα castrol GPS 15-50.καλο λαδι μεχρι τα 2000χλμ.μετα το σασμαν γινοταν ενοχλητικο και θορυβωδες.με τα silkolene pro4 15-50 που βαζω μπορω να πω οτι το σασμαν ειναι πιο φιλικο και πιο αθορυβο.οσον αφορα το θορυβο του κινητηρα λεω οτι ειναι ο χαρακτηριστικος-εθιστικος ηχος που υπαρχει στα ιταλικα μοτερ.και ρυτινη να βαλεις παλι θα ακουγεται αυτος ο "χαλασμενος" ηχος!

bill:
για το φιλο stelka

δεν ξερω τι καταλαβες απο το ποστ που εγραψα για τα λαδια αλλα δεν αφησα να ενοηθει οτι το λαδι δουλευει καλυτερα μαυρισμενο.

δεν ξερω τι δουλεια κανεις αλλα αυτα που εχω δει με εχουν κανει να αλλαξω γνωμη για τα λαδια κ με το πως δουλευουν οι εταιριες.

οταν εγραψα για τα παραπανω λαδια οτι ειναι για πεταμα ενοω οτι δεν ειναι αυτο που πληρωνεις κ παιρνεις.

δεν αμφεβαλα οτι η castrol δεν εχει τεχνογνωσια η οτι η  cyclon δεν ξερει απο λαδια.

εγω τονιζω οτι υπαρχουν  τρελα συμφεροντα παντου,μιας και για το χρημα γινονται ολα, και μετα απο μια καλη παρτιδα καλο λαδι περναμε στα β διαλογης.

θελεις να σου δειξω φοτογραφιες απο motul 5100 σε cbr600rr  03  σε αγωνιστικη χρηση τι ωραια κοληματα ειχε στους εκκεντροφορους?

ξερεις ποσα caponord και ποσα πηγασακια εχω βρει με τα ιδια συμπτωματα απο επωνυμα λαδια?

βαλε  castrol ημησυνθετικο σε ενα πηγασακι κ ασε τα λαδια 6000km  οσα δηλαδη λεει ο κατασκευαστης .
δες μετα τα 3000km τι σασμαν θα εχεις.
καταρχην θα βρεις λιγοτερα λαδια μεσα ,στην αλαγη. απο 2200 εxω βρει και 1400cc ?
γιατι το καιει το λαδι?
εφοσον περναει προδιαγραφες.

ρωτα τον φιλο patman με silkolene  και 10000km εαν ειταν ολα οκ.

ο τεχνικος της απριλια ξερεις τι μου ειπε?
οχι full synthetic  στα rotax v990 δηλαδη mille tuono caponord futura , γιατι πατιναρουν λεει και τα καιει κι ολας.

εχει παρατηρησει κανεις τιποτα τετειο με τα silkolene?

 και κατι τελευταιο

το 1996 αγορασα εαν yamaha TZ 250 mod 88.
καθαροαιμο αγωνιστικο πιστας. 250cc 80hp.

μαζι οπως ηρθε απο την ιαπωνια ειχε και ενα μπουκαλι διχρονολαδο  castrol A-747

τελειωνωντας το, λεω castrol ειναι παω να παρω.
σας πληροφορω οτι ειχε τοτε 17.300 δραχμες το λιτρο κ δεν υπηρχε κ πουθενα.

το καλυτερο διχρονο συνθετικο της (που εγραφε και racing απ εξω παρακαλω) ειχε 2.800δραχμες.
ε πως να το εμπιστευτω μετα να το βαλω.full synthetic race use  και τα δυο, αλλα και 15.000δραχμες διαφορα. λες να ειταν σε χρυσο μπουκαλι κ δεν το προσεξα?

τι θελω να πω με αυτο.
οτι αλλο οι αγωνες κ αλλο τι φτανει σε εμας στα ραφια των καταστηματων.
δεν λεω οτι δεν εχει τεχνογνωσια η castrol αλλα αυτο που περνω εγω απο τα μαγαζια δεν ειναι αυτο που θα ηθελα.

οσο για τις προδιαγραφες δεν μπορειτε να φανταστειτε τι κονδυλια υπαρχουν  κ τι συμφεροντα

αυτα....
να μαστε καλα

harlek:
Να παρατηρήσω τα εξής, σχετικά με τα Fuchs Silkolene Pro 4 που έχω βάλει δύο φορές:

1. Το σασμάν μαλακώνει όντως, αν και ποτέ δεν ήταν ιδιαίτερα σκληρό στον Πήγασό μου (εκτός από τα πρώτα τραγικά 1000χλμ, που ήταν αισχρό).

2. Το σασμάν λειτουργεί το ίδιο ομαλά καθ όλη τη διάρκεια των 6000χλμ που τα κρατάω. Δεν υπάρχει η παραμικρή μείωση στην απόδοσή τους σ' αυτόν τον τομέα.

3. Ο συμπλέκτης πατινάρει ελαφρά σε πολύ άγρια χρήση, π.χ. όταν αλλάζεις από 2α σε 3η με το γκάζι τέρμα ανοιχτό. Αυτό στα πρώτα 1000-1500χλμ χρήσης, μετά προφανώς το λάδι γίνεται λιγότερο... γλιστερό κι έτσι το φαινόμενο σταματά.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση