24/07/14, 09:24Τελευταίο μέλος: johnkarf


Αποστολέας Θέμα: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?  (Αναγνώστηκε 8736 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KiLLeR13

  • Trade Count: (0)
  • Πρόσφατο Μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 43
  • +0/-0
ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« στις: 13/05/06, 17:25 »
ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ PEGASO ?? FULL H SEMI ? ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΤΟΣ ? :-D  :-D  :-D
Aprilia Pegaso 04
italian Rulez....... :-x  :-x  :-x  :-x  :-x  

Αποσυνδεδεμένος CHRIS

  • Trade Count: (+4)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αλεξανδρούπολη-Έβρος
  • Μηνύματα: 1823
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • "L E A D E R" "Μ΄ ένα φυσεκι..."
    • Μοντέλο:Αλλο
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #1 στις: 14/05/06, 00:06 »
Μου κλέψανε το avatar μου!!! :-(  :-(  :-(  :bxrw  :bxrw  :bxrw  :a002  :cry  :cry  :cry

Αποσυνδεδεμένος 5os

  • Trade Count: (+1)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 378
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #2 στις: 14/05/06, 08:09 »
τι έγινε ρε παιδια????????
και εσύ βρε KILLER τι το θες το avatar του ανθρώπου?????
 :-D  :-D  :-D  :ke:  :ke:  :h22:  :h22:  :h22:

APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #2 στις: 14/05/06, 08:09 »


Αποσυνδεδεμένος vaspai

  • Trade Count: (0)
  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Τόπος: ΜΑΡΟΥΣΙ
  • Μηνύματα: 84
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #3 στις: 14/05/06, 23:02 »
Malezani oil
 :lol:  :lol:  :lol:

Αποσυνδεδεμένος CHRISTODOU

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: ΣΕΡΡΕΣ
  • Μηνύματα: 903
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • FAZER
    • Μοντέλο:Δεν έχω ακόμα aprilia
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #4 στις: 15/05/06, 08:56 »
Εγώ βάζω motul 15-50 στο forum διάβασα oτι  ο bill προτείνει

silkolene PRO-4 15-50  την επόμενη φορα θα τα δοκιμάσω αν και έχω διαβάσει οτι δεν κάνει να αλλάζεις συχνά μάρκα απο τα λάδια που βάζεις. Για το κόστος δεν ξέρω γιατι μαζί με την αλλαγή λαδιών πάντα βάζω κατι άλλο και τα πληρώνω συνολικά. Αν βάλεις τα silkolene PRO-4 ενημέρωσε μας για τις εντυπώσεις σου. :a012  :kit3:
Μεγαλοφυΐα είναι κάποιος που σε παραλία γυμνιστών μπορεί να θυμάται φάτσες.(Αρκάς)

Αποσυνδεδεμένος KiLLeR13

  • Trade Count: (0)
  • Πρόσφατο Μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 43
  • +0/-0
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #5 στις: 18/05/06, 14:58 »
Παράθεση

CHRIS wrote:
Μου κλέψανε το avatar μου!!! :-(  :-(  :-(  :bxrw  :bxrw  :bxrw  :a002  :cry  :cry  :cry


sorry chris  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(
Ελπιζω τωρα να ειναι καλυτερα ε? ;-)  ;-)  ;-)  ;-)
Aprilia Pegaso 04
italian Rulez....... :-x  :-x  :-x  :-x  :-x  

Αποσυνδεδεμένος Stelkas

  • Trade Count: (0)
  • Νέο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • +0/-0
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #6 στις: 24/06/06, 05:48 »
Τελευταία βάζω στον Πήγασο αλλά και σε όλα μου τα οχήματα ΒΡ 3000, ελαφρώς ημισυνθετικό, 15-50 ιξώδες. Μου το είχαν συστήσει εδώ και δεκαετία αλλά δε τα δοκίμαζα για κάποιο άγνωστο λόγο...! Τώρα είμαι φανατικός καταναλωτής τους!

Αλλαγή κάθε 5000 χλμ το πολύ ή 6 μήνες, ότι έρθει πρώτο, αν και προσωπικά σπάνια κάνω πλέον πάνω από 3500 χλμ το 6μηνο οπότε φροντίζω τουλάχιστον να τα αλλάζω λίγο πρίν τις κάψες του καλοκαιριού ή τις παγωνιές του χειμώνα για να μη φάνε τα μοτόρια ακραίες καιρικές συνθήκες.

Γενικά είμαι ευχαριστημένος, τα μοτόρια δουλεύουν "γλυκά" υπο οποιεσδήποτε συνθήκες. Ακόμα και στο 16χρονο 72αρι παπί (πειραματομήχανο!) και στο 13αχρονο ΦΙΑΤ 1000αρι (πειραματομήχανο επίσης) με τα 100.000 χλμ έκαστο, τα κινητηράκια ακούγονται και δουλεύουν μιά χαρά, δε τσιμπάνε λάδια, ούτε τα μαυρίζουν!

Τα 30 ευρώ ανά 4 λίτρα πιστεύω πως είναι νορμάλ τιμή για την απόδοση.

Τέλος νομίζω ότι τα Motul είναι πολύ αραιά σαν λάδια, τουλάχιστον το αερόψυκτο παπί κάνει σαν κρητικός αργαλιός (πείτε το και σαν παλινδρομική πολλαπλή κουδουνίστρα αν προτιμάτε... :Ρ ) μόλις ζεσταθούν τα Motul και αυτό με τρομάζει! Σαν 2η επιλογή προτιμώ Valvoline ημισυνθετικά και σαν 3η τα... Cyclon! Όχι τα απλά όμως, πάντα ημισυνθετικά ή καλύτερα.
Σιγά σιγά να τρέχεις...

APRILIA BIKERS HELLAS - PORTAL

Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #6 στις: 24/06/06, 05:48 »


Αποσυνδεδεμένος bill

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 903
  • +30/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ETV 1060- TUONO FACTORY-SXV 550- RSV R
    • Μοντέλο:Αλλο
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #7 στις: 24/06/06, 08:25 »
συγνωμη γι  αυτα που θα πω αλλα πρεπει να τα πω.

καταρχην το μαυρισμα του λαδιου ειναι υποχρεωτικο σε καποια χιλιομετρα γιατι ειναι δεικτης οτι το λαδι καθαριζει τον κινητηρα.αυτο που θελουμε να κραταει σε υψηλο επιπεδο ειναι η λιπαντικοτητα και το ιξωδες του.το χρωμα δεν μας ενδιαφερει.

τα bp που λες ειναι αυτοκινητολαδα.τι σημαινει αυτο?
σημαινει οτι οι μοτοσυκλετες με το ιδιο λαδι λιπαινουν και συμπλεκτη και σασμαν και στροφαλο και εμβολο και εκκεντροφορους ενω τα μοτερ των αυτοκινητων χρησιμοποιουν το λαδι μονο για τον κινητηρα κ βαλβολινη για την κινηση γραναζιων(σασμαν).

2ον τα μοτερ των μοτοσυκλετων γυριζουν σε τρελες στροφες σε σχεση με αυτες των αυτοκινητων.εχουν αλλες τρομπες λαδιου.δουλευουν σε αλλες πιεσεις και ιπποδυναμεις

εκει κανει την διαφορα ενα λαδι στα προσθετα του ,να εχει προσθετα για το σασμαν,να διατηρει σε ικανοποιητικο ποσοστο το ιξωδες του οσο ανεβαινει η θερμοκρασια του για να μην βλεπουμε λαδια μεσα στο φιλτροκουτι .

valvoline cyclon ουτε για να λαδωνεις πορτες.

και να ξερετε οτι η δουλεια του λαδιου φενετε στα ποσα χιλ θα χρειααστει επισκευη το μοτερ.

παντα βαζουμε οτι προτεινει ο κατασκευαστης,οχι σε μαρκα αλλα σε τυπο,συνθετικο η ημι.

το πηαγασακι θελει 15-50 ημισυνθετικο και συγκεκριμενα προτεινω  silkolene comp4 .

δεν εχω κατι με την μαρκα αλλα πιστευω οτι το λαδι ειναι αυτο που  λεει απ εξω το μπουκαλι και που πληρωνεις.

εαν ρωτησεις το κερδος των αλλων εταιριων θα παθεις πλακα.

πως γινετε στην silkolene το pro4 full synthetic να εχει χονδρικη 16,5ευρω και το σντοιστιχο της castrol η της motul πχ να εχει χονδρικη 9 ευρω  μπορει και 7?
κατι γινετε εδω δεν νομιζεις.

γι αυτο και τα
 καλα λαδια δεν ειναι και γνωστα γιατι απλουστατα δεν αφηνουν κερδος και ο καθενας προτεινει οτι του συμφαιρει.
Τὸν οὐρανοφάντορα τοῦ Χριστοῦ, μύστην τοῦ Δεσπότου, τὸν φωστῆρα τὸν φαεινόν, τὸν ἐκ
Καισαρείας, καὶ Καππαδόκων χώρας, Βασίλειον τὸν μέγαν, πάντες τιμήσωμεν.

Αποσυνδεδεμένος Stelkas

  • Trade Count: (0)
  • Νέο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • +0/-0
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #8 στις: 04/07/06, 05:52 »
Γειά σου Βασίλη,

να τα πάρουμε ένα ένα. Από ότι είδα από τα πόστς σου γνωρίζεις πράγματα αλλά... εδώ μας τα χάλασες!
Το μαύρισμα των λαδιών δεν είναι υποχρεωτικό σε καμία περίπτωση, αντίθετα με το μαύρισμα του δέρματος το καλοκαιρι το οποίο ως γνωστόν εδώ και χιλιετίες τραβάει το γυναικείο μάτι σαν μαγνήτης. :Ρ Το μαύρισμα του λαδιού επέρχεται από τις επικαθήσεις του καμένου άνθρακα (με άλλα λόγια "κάρβουνο" μιας και ως γνωστόν, το κύριο συστατικό των λαδιών είναι οι υδρογονάνθρακες) ο οποίος παράγεται σε πολλές διαδικασίες λειτουργίας του κινητήρα, από την απλή καύση, από τις αντιοξειδωτικές του ικανότητες και άρα την ανάμειξη του με το οξυγόνο (τα λάδια περιέχουν αντισκωριακά/αντιοξειδωτικά συστατικά για να μη σκουριάζουν τα μέταλλα) όπως επίσης και η ατομοσφαιρική σκόνη ή η σκόνη από το υλικό τριβής των δίσκων του συμπλέκτη που ανάλογα τον κινητήρα ανακατεύεται με αυτό. Προσωπικά λοιπόν, προτιμώ γύρω από τα χάλκινα κουζινέτα της μπιέλας, στα μεταλλικά κυλινδράκια/οδηγούς στα οποία ανεβοκατεβαίνουν οι βαλβίδες, στα ελατηριάκια του πιστονιού και σε άλλα ευαίσθητα μέρη να κυκλοφορεί λαδάκι και ΟΧΙ κάρβουνο ή οποιοδήποτε άλλο στερεό κατάλοιπο. Έτσι όπως το λες δηλαδή θα πρέπει με κάθε αλλαγή λαδιών να ρίχνουμε μαζί με το καθαρό λαδάκι και μια δόση σκόνης και υπολοιμάτων στάχτης από τα κάρβουνα του τελευταίου barbeque με τα απίστευτα παϊδάκια για να είμαστε κομπλέ! Έλεος κύριοι με την παραπληροφόρηση...

Και συνεχίζω... το ΒΡ, το Valvoline και το ελληνικό Cyclon είναι λάδια όπου το κάθε ένα έχει το ανάλογο ιξώδες (το οποίο καλό είναι να προσέχουμε, αλλάζοντας σε υψηλά νούμερα (πχ 15-50) σε πολύ θερμές εποχές, χαμήλοτερα νούμερα (πχ 10-40) σε πολύ ψυχρές) όπως όλα τα λάδια κινητήρων εσωτερικής καύσεως και επίσης το κάθε ένα πληροί προδιαγραφές σύμφωνα με διεθνείς οδηγίες. Οι διαφορές στα λάδια είναι μικρές και συνήθως ώς προς την αναλογία συστατικών. Έτσι λοιπόν, αν διαβάσει κανείς τις απαιτήσεις του ROTAX 655 που φοράει ο Πήγασος και οι οποίες έχουν λάβει υπ' όψη τους ότι το λάδι λιπαίνει και το κιβώτιο/συμπλέκτη, τότε θα δει ότι το συγκεκριμένο λάδι καλύπτει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις που θέτει ο κατασκευαστής οι οποίες καλύπτουν ΚΑΙ τις πιέσεις τις οποίες μπορεί να αντέξει το λάδι, άρα καλύπτει και όριο στροφών και ιπποδυνάμεων παρόλο που τα τελευταία δύο είναι σχετικά. Δηλαδή ένας μονοκύλινδρος των 50 ίππων δέχεται πολύ μεγαλύτερες πιέσεις σε πολλά μέρη του από ότι ένας V-10 300ιων+ ίππων.

Τέλος πάντων, η Silikolene βγάζει καλή σκέτη σιλικόνη για συντήρηση των πλαστικών και ελαστικών μερών, καλό είναι και το σπρέι αλυσίδας που βγάζει... (τα έχω δοκιμάσει και σε επαγγελματικό επίπεδο) από εκεί και πέρα δε νομίζω να διακρίνεται για το .... "φανταστικό λάδι μοτοσυκλετών". Αυτά που αποκαλείς "αυτοκινητόλαδα" δεν έχουν διαφορές στις προδιαγραφές ή ιδιότητες με τα υπόλοιπα εκτός από τις μικρές διαφορές στις αναλογίες ορισμένων πρόσθετων συστατικών (οι οποίες σκοπό έχουν περισσότερο να μειώσουν το κόστος παραγωγής και διάθεσης του προϊόντος) και στον τομέα του μάρκετινγκ το οποίο καλά κάνει και μπερδεύει τα μυαλά, αυτή είναι η δουλεία του. Μετά επέρχονται οι έμποροι και οι λιανοπωλητές κάθε είδους να μιλήσουν για χονδρικές τιμές και κουραφέξαλα... εμείς που τα πληρώνουμε ξέρουμε καλύτερα τι θα προτιμήσουμε τελικά!

Μια τελευταία σημείωση...
Δείτε τί γίνεται με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ελαφρών αεροσκαφών... Και εκείνοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά που αποκαλείς "αυτοκινητόλαδα" αλλά, θέλουν αλλαγή κάθε 40-50 ώρες λειτουργίας ή 4 μήνες... και τα μπουζί κάθε 10-15 ώρες λειτουργίας... γιατί άραγε τόσο συχνά αφού οι κινητήρες αυτοί είναι πολύ πιο ποιοτικοί και με έξτρα δικλείδες ασφαλείας από τους "επίγειους" κινητήρες? Και μη μου πείτε ότι αυτό επιβάλλεται επειδή "πετάνε"! (και αυτοί οι κινητήρες σβήνουν, πιο συχνά από ότι φαντάζεστε...) Δηλαδή οι κινητήρες των αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών που δε "πετάνε", δε πειράζει αν σβήνουν και χαλάνε πότε πότε... εεε? Έλεος και πάλι!
Σιγά σιγά να τρέχεις...

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • Trade Count: (0)
  • Πρόσφατο Μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 37
  • +0/-0
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #9 στις: 04/07/06, 11:16 »
Αγαπητε συνφορουμιτη,ολα καλα αυτα που μας γραφεις αλλα ετσι
οπως τα γραφεις με μπερδεψες.
Η λυπανση ενος λαδιου διακρινεται απο τον θορυβο του κινητηρα
η απο το ποσο καλα το λαδι,να το πω απλα ,κολλαει στα προς λιπανση μερη.Η διυσδειτικοτητα του λαδιου στα προς λιπανση μερη δεν εχει να κανει με το ποσο ακουγεται ο κινητηρας.Γιατι αν παρω υπ οψη μου αυτα που γραφεις για να ακουω γλυκο ηχο απο τον κινητηρα θα πρεπει να βαλω βαλβολινη.
Επισης τις βρωμιες του κινητηρα καποιος θα πρεπει να τις
κουβαλαει.Ο αμεσος κουβαλητης ειναι το λαδακι.Γραφεις για τα λαδια των ελαφρων αεροσκαφων.Τα λαδια αυτα εναι μονοτυπα
ορυκτελαια τα οποια δουλευουν απο τους 60-90 βαθμους κελσιου και λογω των συνεχων αλαγων της ατμοσφαιρικης πιεσης απο τις συνεχεις αλαγες του υψους του αεροσκαφους δημιουργουν φυσαλιδες με αποτελεσμα να αλοιωνουν αρκετα γρηγορα τις ιδιουητες του λαδιου.Γι αυτο χρειαζεται συχνες  και σε μικρα διαστηματα αλαγες το λαδι του αεροσκαφους.Αυτα θα πρεπει να τα λεμε οταν τα γνωριζουμε κι οχι επειδη μας ταπαν αλλοι.
Η Motul ειναι κορυφαια εταιρια ερευνας εξελιξης και παραγωγης λιπαντικων κινητηρων, αντιθετα απο τη cyclon.Ετσι πιστευω εγω.Κι αυτο αφορα συνολικα τα προιοντα μιας εταιριας κι οχι ενα η δυο τα οποια εγω ως καταναλωτης θα πρεπει να γνωριζω.
Παντως πιστευω οτι η Silkolene ειναι σε θεση να παραγει καλυτερης ποιοτητας υλικα απο οτι η cyclon.Δεν εχω κανενα προβλημα με τα cyclon λιπαντικα.

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1684
  • +5/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #10 στις: 04/07/06, 12:28 »
Δεν ξέρω αν έχουν όλοι βαλθεί να με παραπληροφορήσουν, αλλά κι εγώ όσο το έχω ψάξει το θέμα έχω διαβάσει και ακούσει ότι το λάδι πρέπει να μαυρίζει, γιατί αυτό δείχνει ότι είναι ικανό να μαζεύει τα κατάλοιπα της καύσης.
Επίσης για τα λάδια αυτοκινήτων λένε ότι μπορεί να έχεις πρόβλημα στο συμπλέκτη της μηχανής (πιθανώς να πατινάρει). Αν τώρα συγκεκριμένα ο Ρόταξ 655 δεν έχει τέτοιο πρόβλημα, τι να πω, μπορει!

Εγώ στο δικό μου έχω δοκιμάσει Castrol GPS 15W-50, Motul 5100 15W-50 και τώρα έχω τα Silkolene (Pro 4 15W-50 ή κάπως έτσι).
Μεταξύ Castrol και Motul δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά σε κανέναν τομέα. Με τα Silkolene είναι γεγονός ότι το σασμάν μαλάκωσε και ησύχασε αισθητά στις αλλαγές ταχυτήτων.

Σημειωτέον ότι η Aprilia συνιστά νομίζω λάδι 10W-40 για τον Πηγ.
Masquerade

Αποσυνδεδεμένος KiLLeR13

  • Trade Count: (0)
  • Πρόσφατο Μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 43
  • +0/-0
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #11 στις: 12/07/06, 14:55 »
Εγω προχτες αλλαξα λαδακια....repsol 10-40 11e το λιτρο.....

 ;-)  ;-)  ;-)
Aprilia Pegaso 04
italian Rulez....... :-x  :-x  :-x  :-x  :-x  

Αποσυνδεδεμένος dodos_1

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Περιστέρι-Χανιά
  • Μηνύματα: 875
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • tuono...last year!
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #12 στις: 12/07/06, 16:46 »
εγω εβαζα τα castrol GPS 15-50.καλο λαδι μεχρι τα 2000χλμ.μετα το σασμαν γινοταν ενοχλητικο και θορυβωδες.με τα silkolene pro4 15-50 που βαζω μπορω να πω οτι το σασμαν ειναι πιο φιλικο και πιο αθορυβο.οσον αφορα το θορυβο του κινητηρα λεω οτι ειναι ο χαρακτηριστικος-εθιστικος ηχος που υπαρχει στα ιταλικα μοτερ.και ρυτινη να βαλεις παλι θα ακουγεται αυτος ο "χαλασμενος" ηχος!
THE ΕΠΟΣ-MAKER!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος bill

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 903
  • +30/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ETV 1060- TUONO FACTORY-SXV 550- RSV R
    • Μοντέλο:Αλλο
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #13 στις: 12/07/06, 20:17 »
για το φιλο stelka

δεν ξερω τι καταλαβες απο το ποστ που εγραψα για τα λαδια αλλα δεν αφησα να ενοηθει οτι το λαδι δουλευει καλυτερα μαυρισμενο.

δεν ξερω τι δουλεια κανεις αλλα αυτα που εχω δει με εχουν κανει να αλλαξω γνωμη για τα λαδια κ με το πως δουλευουν οι εταιριες.

οταν εγραψα για τα παραπανω λαδια οτι ειναι για πεταμα ενοω οτι δεν ειναι αυτο που πληρωνεις κ παιρνεις.

δεν αμφεβαλα οτι η castrol δεν εχει τεχνογνωσια η οτι η  cyclon δεν ξερει απο λαδια.

εγω τονιζω οτι υπαρχουν  τρελα συμφεροντα παντου,μιας και για το χρημα γινονται ολα, και μετα απο μια καλη παρτιδα καλο λαδι περναμε στα β διαλογης.

θελεις να σου δειξω φοτογραφιες απο motul 5100 σε cbr600rr  03  σε αγωνιστικη χρηση τι ωραια κοληματα ειχε στους εκκεντροφορους?

ξερεις ποσα caponord και ποσα πηγασακια εχω βρει με τα ιδια συμπτωματα απο επωνυμα λαδια?

βαλε  castrol ημησυνθετικο σε ενα πηγασακι κ ασε τα λαδια 6000km  οσα δηλαδη λεει ο κατασκευαστης .
δες μετα τα 3000km τι σασμαν θα εχεις.
καταρχην θα βρεις λιγοτερα λαδια μεσα ,στην αλαγη. απο 2200 εxω βρει και 1400cc ?
γιατι το καιει το λαδι?
εφοσον περναει προδιαγραφες.

ρωτα τον φιλο patman με silkolene  και 10000km εαν ειταν ολα οκ.

ο τεχνικος της απριλια ξερεις τι μου ειπε?
οχι full synthetic  στα rotax v990 δηλαδη mille tuono caponord futura , γιατι πατιναρουν λεει και τα καιει κι ολας.

εχει παρατηρησει κανεις τιποτα τετειο με τα silkolene?

 και κατι τελευταιο

το 1996 αγορασα εαν yamaha TZ 250 mod 88.
καθαροαιμο αγωνιστικο πιστας. 250cc 80hp.

μαζι οπως ηρθε απο την ιαπωνια ειχε και ενα μπουκαλι διχρονολαδο  castrol A-747

τελειωνωντας το, λεω castrol ειναι παω να παρω.
σας πληροφορω οτι ειχε τοτε 17.300 δραχμες το λιτρο κ δεν υπηρχε κ πουθενα.

το καλυτερο διχρονο συνθετικο της (που εγραφε και racing απ εξω παρακαλω) ειχε 2.800δραχμες.
ε πως να το εμπιστευτω μετα να το βαλω.full synthetic race use  και τα δυο, αλλα και 15.000δραχμες διαφορα. λες να ειταν σε χρυσο μπουκαλι κ δεν το προσεξα?

τι θελω να πω με αυτο.
οτι αλλο οι αγωνες κ αλλο τι φτανει σε εμας στα ραφια των καταστηματων.
δεν λεω οτι δεν εχει τεχνογνωσια η castrol αλλα αυτο που περνω εγω απο τα μαγαζια δεν ειναι αυτο που θα ηθελα.

οσο για τις προδιαγραφες δεν μπορειτε να φανταστειτε τι κονδυλια υπαρχουν  κ τι συμφεροντα

αυτα....
να μαστε καλα
Τὸν οὐρανοφάντορα τοῦ Χριστοῦ, μύστην τοῦ Δεσπότου, τὸν φωστῆρα τὸν φαεινόν, τὸν ἐκ
Καισαρείας, καὶ Καππαδόκων χώρας, Βασίλειον τὸν μέγαν, πάντες τιμήσωμεν.

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1684
  • +5/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #14 στις: 23/01/07, 02:34 »
Να παρατηρήσω τα εξής, σχετικά με τα Fuchs Silkolene Pro 4 που έχω βάλει δύο φορές:

1. Το σασμάν μαλακώνει όντως, αν και ποτέ δεν ήταν ιδιαίτερα σκληρό στον Πήγασό μου (εκτός από τα πρώτα τραγικά 1000χλμ, που ήταν αισχρό).

2. Το σασμάν λειτουργεί το ίδιο ομαλά καθ όλη τη διάρκεια των 6000χλμ που τα κρατάω. Δεν υπάρχει η παραμικρή μείωση στην απόδοσή τους σ' αυτόν τον τομέα.

3. Ο συμπλέκτης πατινάρει ελαφρά σε πολύ άγρια χρήση, π.χ. όταν αλλάζεις από 2α σε 3η με το γκάζι τέρμα ανοιχτό. Αυτό στα πρώτα 1000-1500χλμ χρήσης, μετά προφανώς το λάδι γίνεται λιγότερο... γλιστερό κι έτσι το φαινόμενο σταματά.
Masquerade

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • Trade Count: (0)
  • Τακτικό μέλος
  • *****
  • Τόπος: Αθηνα-Ν.Σμυρνη
  • Μηνύματα: 426
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:RSV 1000 R FACTORY
Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #15 στις: 23/01/07, 12:31 »
Μπιλ...

Εγω βάζω mobil 1 το οποίο ειναι φουλ συνθετικο... το σασμάν δουλευει στο μιλε άψογα, πολυ σπανια να κανει κανα κολλημα οταν ειναι κρυο, βεβαια αυτο το πατινάρισμα το εχω νιωσει κανα-δυο φορές οταν κανω κανα γερο ξεκινημα, αλλα οχι παντα...
Λαδι δεν μου καιει (νομίζω)
Εχω κανει μονο 8500χλμ μεχρι σημερα βέβαια.


Βill απότι ειδα στο νετ και τα σιλκολενε φουλ συνθετικά ειναι... παραυτα δεν εχει αυτα τα προβληματα που λες οτι παρουσιάζει το μιλε με τα συνθετικά?

Σε καποιο άλλο φορουμ καποιο παλικάρι ειχε γραψει οτι καποιοι συμπλέκτες παρουσιάζουν πατινάρισμα στις μηχανές οταν χρησιμοποιούμε λαδι με προδιαγραφές SJ, λογο οτι τα πρόσθετα διαφέρουν απο τα SG και επιρεάζουν αρνητικά τους δισκους.

Αβυσος η υπόθεση με τα λάδια... η αληθεια ειναι οτι εχω ψιλοβαρεθεί να δοκιμάζω (μου ειχε πει ο Βασιλάκος για τα σιλκολεν), ειδικα στο CBR θα άλλαξα 4-5 λάδια οταν σταμάτησε να εισαγεται το Mobil 1 και κανενα δεν ηταν mobil 1 στο σασμάν. Απο τοτε που επαναεισάχθεικε εχω αράξει σε αυτό.

Αλλα να σου πω... με βάζεις σε σκέψεις μονο και μονο λόγο πατιναρίσματος.

Παντος Castrol-Motul που εiχα δοκιμάσει στο CBR ηταν άστα να πάνε... ειδικα το καστρόλ μια φορά που ειχε ανεβασει θερμοκρασία στην κινηση η νεκρά δεν έμπαινε ουτε το θεό μπάρμπα να είχες, φαντάσου σε σασμαν χοντα κιόλας... αντε να το έβαζες στο μιλε εμπειρία  :D

Το Agip Racing 20/50W (το οποίο δοκίαμασα και στο μιλε) και οχι το 10/60W ειχε δειξει καλή συμπεριφορά, αλλα ποτε σαν του Mobil.

Αλήθεια τα Agip Tec ή τα IP Εxtra Raid που συνηστα η απρίλια τα έχει δοκιμάσει κανείς?
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

Αποσυνδεδεμένος Zeppelin

  • Trade Count: (+2)
  • Νέο Μέλος
  • *
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηνύματα: 0
  • +1/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • We don't look forward, we are already there.
    • Μοντέλο:Pegaso Trail 650
Απ: Re: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #16 στις: 08/05/07, 14:34 »
Αλήθεια τα Agip Tec ή τα IP Εxtra Raid που συνηστα η απρίλια τα έχει δοκιμάσει κανείς?

??

Αποσυνδεδεμένος mariosvass

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηνύματα: 478
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #17 στις: 08/05/07, 20:14 »
Εγω παντως στο Strada βαζω pro 4 της Silkolene.Ειναι λιγο ακριβο αλλα αξιζει μεχρι τελευταιο λεπτο της αξιας του.Οσο για τα Agip ξερω ατομο απο το forum που μολις τα εβαλε σε ενα thunderace που ειχε μετα απο λιγο βαρεσε κομπλερ μιζας.Συμπτωση;Ας μας πει ο ιδιος αν θελει.

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1684
  • +5/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #18 στις: 08/05/07, 20:43 »
Οσο για τα Agip ξερω ατομο απο το forum που μολις τα εβαλε σε ενα thunderace που ειχε μετα απο λιγο βαρεσε κομπλερ μιζας.Συμπτωση;Ας μας πει ο ιδιος αν θελει.

Προφανώς και είναι σύμπτωση.
Masquerade

Αποσυνδεδεμένος bill

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 903
  • +30/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ETV 1060- TUONO FACTORY-SXV 550- RSV R
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #19 στις: 09/05/07, 08:11 »
δηστυχως χαρη δεν ειναι συμπτωση, σε μενα συνεβει.

βαζοντας pro-4 μετα το πατιναρισμα του κομπλερ βελτιωθηκε για 5000km μετα ελυσα κινητηρα και το αλαξα.

δεν λεω οτι φταινε τα λαδια που χαλασε ετσι μην παρεξηγηθω,απλα το κομπλερ ηταν στα τελευταια του,χτυπουσε κενες μιζιες 1 στις 100 .με τα agip  τα πρωινα πολλες φορες το σπρωχνα για να το βαλω μπρωστα.αλλαζοντας τα agip και βαζοντας pro-4 το μηχανακι δουλεψε κανονικα για αλλα 5000km περιπου ,μετα χρειαστηκε αλλαγη λογικο ειναι.

και για να γραψω για την yamaha να μην λεμε μονο για τα aprilia, το κομπλερ μιζας για το thunderace ειναι ιδιο με fzr1000 exup απο το 92 μεχρι το 00 που ειναι το thunderace,δεν υπηρχε σε ολη την ευρωπη αλλα και ιαπωνια.ειχα το μοτερ χυμα για 1 μηνα περιπου...πικρα
τελικα το κομπλερ δεν ηρθε,αλλαξα μονο ενα κοματι του που υπηρχε και δουλεψε αλλα οχι για πολυ μιας και 4000km ξαναχτυπησε
Τὸν οὐρανοφάντορα τοῦ Χριστοῦ, μύστην τοῦ Δεσπότου, τὸν φωστῆρα τὸν φαεινόν, τὸν ἐκ
Καισαρείας, καὶ Καππαδόκων χώρας, Βασίλειον τὸν μέγαν, πάντες τιμήσωμεν.

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1684
  • +5/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #20 στις: 09/05/07, 11:12 »
Μα τι σχέση έχει το κομπλερ της μίζας με τα λάδια; κολυμπάει στο λάδι; Μήπως εννοείς ότι λόγω καλών λαδιών το μοτέρ γύρναγε πιο εύκολα όταν ήταν κρύο και γι' αυτο το μισοτελειωμένο κομπλέρ "κατάφερνε" να βαλει μπρος;
Masquerade

Αποσυνδεδεμένος davide

  • Racing Moderator
  • Trade Count: (+13)
  • Μόνιμο μέλος
  • *******
  • Τόπος: FIRENZE
  • Μηνύματα: 5375
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο: RSV mille '03
    • Italika Si
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #21 στις: 09/05/07, 21:17 »
Κόμπλερ μίζας βάρεσε και στο Falco μου στα 23.000χλμ. Έχω βάλει και Agip και BelRay και Elf.
...Δεν νομίζω να έφταιγε το λάδι... :thnk:

Αποσυνδεδεμένος bill

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 903
  • +30/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ETV 1060- TUONO FACTORY-SXV 550- RSV R
    • Μοντέλο:Αλλο
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #22 στις: 09/05/07, 21:42 »
βρε παιδια δεν ειμουνα σαφης ισως? θα το κανω ποιο λιανα.

τα λαδια των αυτοκινητων με αυτα των μοτοσυκλετων εχουν διαφορα στα προσθετα που εχουν τα δευτερα γιατι στον κινητηρα των μοτο το λαδι περναει απο παντου,σασμαν ,συμπλεκτης,κοπμλερ μιζας,τεντωτηρες κτλ.

στα αυτοκινητα δεν υπαρχουν αυτα.

το λαδι ηταν απλα ενα ορυκτελαιο συνθετικης βασης που δημιουργησε προβλημα σε επιφανιες εμπλοκης.τα προσθετα που ειχε και το ποσοστο λιπανσης που παρειχε δεν εκανε για τις μεταλικες επιφανειες του ηδη κουρασμενου κομπλερ με αποτελεσμα το προωρο πατιναρισμα του.
δεν λεω οτι το λαδι ειναι κακο απλα δεν κανει για τους κινητηρες των μοτο γιατι βαζοντας silkolene που ειναι καθαρα μοτοσυκλετολαδο και ειναι σχεδιασμενο για κινητηρες μοτο το κομπλερ συνεχησε να δουλευει για αλλα 5000 κμ περιπου
Τὸν οὐρανοφάντορα τοῦ Χριστοῦ, μύστην τοῦ Δεσπότου, τὸν φωστῆρα τὸν φαεινόν, τὸν ἐκ
Καισαρείας, καὶ Καππαδόκων χώρας, Βασίλειον τὸν μέγαν, πάντες τιμήσωμεν.

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • Trade Count: (0)
  • Δραστήριο μέλος
  • *******
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1684
  • +5/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Μοντέλο:Pegaso ie 650
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #23 στις: 09/05/07, 22:33 »
...γιατι στον κινητηρα των μοτο το λαδι περναει απο κοπμλερ μιζας...

Α, έτσι έχει λογική! Δεν φανταζόμουνα όμως ότι το κομπλέρ της μίζας μου κολυμπάει στα λάδια!!
Masquerade

Αποσυνδεδεμένος stefanos

  • Trade Count: (0)
  • Πρόσφατο Μέλος
  • **
  • Τόπος: rhodos
  • Μηνύματα: 47
  • +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΛΑΔΙΑ....ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ?
« Απάντηση #24 στις: 24/11/07, 14:37 »
 :thnk: Γεια σας παιδιά, αν και διαβάζω καιρό αυτό το site  απο τότε δηλαδή που αγόρασα ένα μεταχειρισμένο pegaso 650 ι.e του 2005 , πρώτη φορά έχω την ανάγκη να ρωτήσω κάτι.


 Γιατί ο κατασκευαστής λεέι ότι πρέπει να χρησιμοποιήτε λάδι 5w-40 και εσείς βάζετε 15-50?
να σημειωσω ότι μόλις χθες μηλισα με την Aprilia Hellas και ο τεχνικος προιστάμενος εξηγησε οτι το  manual που έχω αναφέρεται σε πιο παλιό μοντέλο. Όταν του έδωσα όμςσ να καταλάβει οτι το manual υπάρχει στο επίσημο site της aprilia  και λέει το ιδιο για τις προδιαγραφες μου απήντησε οτι εξισου το 5-40 συνθετικο δεν εχει προβλημα...απλά μετά από δοκιμές το 15-50 ημι για τιην πόλη ειναι καλύτερο για το σασμαν και τον κινητηρα....
και ρωταω ....


πως είναι δυνατόν με τέτοια διαφορά στο ιξώδες να λειτουργει εξισου καλά ο κινητήρας,
απο τη μια η μαμα να λειει full synthetic 5-40 και οι αλλοι semi-synthetic 15-50... ?????

σημειωτέων..τα forum  ξένα για την ίδια μηχανη λενε πάλι για 5-40....

τι συμβαίνει??