0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

themis3000

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 19, 2007, 09:11:07 μμ »
Τείνω να συμφωνήσω σχεδόν με όλες τις απόψεις που γράφτηκαν σε αυτό το pοst, αν και φαίνεται εκ πρώτης όψης αντιφατικό.
Όλες οι απόψεις έχουν μεγάλο μέρος αλήθειας.
Συμβαίνει, όταν έχουμε κάνει μία επιλογή -που μας κόστισε ακριβά- να θέλουμε να τη δικαιώσουμε έστω και αν ενδόμυχα πιστεύουμε το αντίθετο. Δεν θες βρε αδερφέ, να φανείς κώτσος. Από την άλλη όμως η δική μου εμπειρία, και όχι μόνο, έχει δείξει ότι δεν υπάρχουν απροβλημάτιστες μηχανές. Όταν ακούω τα κόστη σέρβις ή ανταλλακτικών των αυτοκινήτων, βάζω τα γέλια (ή τα κλάματα αν θέλετε). Μου φαίνονται πολύ χαμηλά. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι η μηχανή είναι μία πολυέξοδη επιλογή που μόνο από ανθρώπους που την αγαπάνε, δικαιολογείται. Όποιος επιθυμεί την άνεσή του και την οικονομία ας δούνε την επιλογή ενός αυτοκινήτου ή ενός παπιού. Τελεία και παύλα.

Τώρα για το θέμα των φρένων, έχω να πω ότι στην αρχή ήταν υποδειγματικά. Τώρα η απόδοσή τους έχει πέσει, και πρόκειται να βάλω σύντομα σωληνάκια υψηλής, καθώς -όπως με ενημέρωσε και ο Βαρβαρήγος (Βreak Shop), τα μαμίσια τα έχω από την αγορά της μηχανής (2002) και χρήζουν αλλαγής. Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν αντέχουν σε σκληρή χρήση καθώς με την θέρμανσή τους μειώνεται αισθητά η απόδοσή τους, όχι όμως σε επικίνδυνο σημείο. Σε κάποια αλλαγή τακακίων, δοκίμασα να βάλω σκληρότερα από τα ferodo που βάζω συνήθως (brembo) και η απόδοσή τους βελτιώθηκε αισθητά μόνο που είχα ένα ενοχλητικό τρίξιμο σε κάθε φρενάρισμα και σίγουρα μεγαλύτερη τριβή στους δίσκους.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2680
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1732
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 20, 2007, 09:35:59 πμ »
Τώρα για το θέμα των φρένων, έχω να πω ότι στην αρχή ήταν υποδειγματικά. Τώρα η απόδοσή τους έχει πέσει, και πρόκειται να βάλω σύντομα σωληνάκια υψηλής, καθώς -όπως με ενημέρωσε και ο Βαρβαρήγος (Βreak Shop), τα μαμίσια τα έχω από την αγορά της μηχανής (2002) και χρήζουν αλλαγής. Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν αντέχουν σε σκληρή χρήση καθώς με την θέρμανσή τους μειώνεται αισθητά η απόδοσή τους, όχι όμως σε επικίνδυνο σημείο. Σε κάποια αλλαγή τακακίων, δοκίμασα να βάλω σκληρότερα από τα ferodo που βάζω συνήθως (brembo) και η απόδοσή τους βελτιώθηκε αισθητά μόνο που είχα ένα ενοχλητικό τρίξιμο σε κάθε φρενάρισμα και σίγουρα μεγαλύτερη τριβή στους δίσκους.

ουτε που να το σκεφτεις!!
Καλυτερα κρατα τα λεφτα σου και βαλε δισκοπλακες η αλλη τρομπα. Θα σου το πουν και οι πιο ειδικοι αλλα με σωληνακια μονο δεν θα δεις διαφορες - τουλαχιστον μεγαλες - ενω θα σου στοιχισουν και κανα 150ευρο...
Πειραματιζομενος με τακακια ειδα πιο μεγαλες διαφορες!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Haritos

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 20, 2007, 11:20:36 πμ »
Τείνω να συμφωνήσω σχεδόν με όλες τις απόψεις που γράφτηκαν σε αυτό το pοst, αν και φαίνεται εκ πρώτης όψης αντιφατικό.
Όλες οι απόψεις έχουν μεγάλο μέρος αλήθειας.
Συμβαίνει, όταν έχουμε κάνει μία επιλογή -που μας κόστισε ακριβά- να θέλουμε να τη δικαιώσουμε έστω και αν ενδόμυχα πιστεύουμε το αντίθετο. Δεν θες βρε αδερφέ, να φανείς κώτσος. Από την άλλη όμως η δική μου εμπειρία, και όχι μόνο, έχει δείξει ότι δεν υπάρχουν απροβλημάτιστες μηχανές. Όταν ακούω τα κόστη σέρβις ή ανταλλακτικών των αυτοκινήτων, βάζω τα γέλια (ή τα κλάματα αν θέλετε). Μου φαίνονται πολύ χαμηλά. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι η μηχανή είναι μία πολυέξοδη επιλογή που μόνο από ανθρώπους που την αγαπάνε, δικαιολογείται. Όποιος επιθυμεί την άνεσή του και την οικονομία ας δούνε την επιλογή ενός αυτοκινήτου ή ενός παπιού. Τελεία και παύλα.

Τώρα για το θέμα των φρένων, έχω να πω ότι στην αρχή ήταν υποδειγματικά. Τώρα η απόδοσή τους έχει πέσει, και πρόκειται να βάλω σύντομα σωληνάκια υψηλής, καθώς -όπως με ενημέρωσε και ο Βαρβαρήγος (Βreak Shop), τα μαμίσια τα έχω από την αγορά της μηχανής (2002) και χρήζουν αλλαγής. Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν αντέχουν σε σκληρή χρήση καθώς με την θέρμανσή τους μειώνεται αισθητά η απόδοσή τους, όχι όμως σε επικίνδυνο σημείο. Σε κάποια αλλαγή τακακίων, δοκίμασα να βάλω σκληρότερα από τα ferodo που βάζω συνήθως (brembo) και η απόδοσή τους βελτιώθηκε αισθητά μόνο που είχα ένα ενοχλητικό τρίξιμο σε κάθε φρενάρισμα και σίγουρα μεγαλύτερη τριβή στους δίσκους.





Ο κυριος Βαρβαρηγος ασχοληθηκε με Aprilia???
Οποτε με εβλεπε (2 φορες δηλαδη) μου ελεγε να παω στην Aprilia γιατι το μηχανακι ειναι χρεπι.... σε bmw ομως που φορανε τα ιδια φρενα εκανε τεμεναδες.....

*

themis3000

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 20, 2007, 11:20:19 μμ »
Αν και δεν συνηθίζω να κάνω τον δικηγόρο κανενός, οφείλω να πω ότι οι αλλαγές στα τακάκια στο εν λόγω μαγαζί είναι οικονομικά συμφερότερες και επιπλέον έχω περισσότερες επιλογές. Δεν μπορώ να ξεχάσω τα 11.000 δρχ. που έδινα για κάθε γνήσιο τακάκι όταν είχα BMW. Δεν με απασχολεί η γνώμη που μπορεί να έχει για τα Αprlia αρκεί να κάνει σωστά τη δουλειά που του αναθέτω. Επίσης θεωρώ λογικό να χρειάζονται αλλαγή τα σωληνάκια μετά από τόσα χρόνια. Σίγουρα η αλλαγή υλικού σε τακάκια (σκληρότερα) οφελεί, αλλά πέρα από τον ενοχλητικό θόρυβο υπάρχει και επιπλέον φθορά του δίσκου. Η τιμή πράγματι ανέρχεται στα 150 ευρώ με την τοποθέτηση και υγρά φρένων. Πάντως εάν επανέρθουν στην πρώτη κατάσταση τα φρένα, για μένα είναι αρκετά ικανοποιητικά, καθώς βοηθούν και οι αναρτήσεις και η οδήγησή μου δεν είναι επιθετική.

Τέλος θα ήθελα να αρκεστούμε στην παράθεση των βλαβών και όχι στην αντιπαράθεση των μελών που δεν οδηγεί και πουθενά.

*

Haritos

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 21, 2007, 11:29:41 πμ »
Δεν ειναι αντιπαραθεση... απλα καποιοι που το εχουν δοκιμασει ανταλλασουν αποψεις......
Εαν μου πεις οτι αλλαζει λιγοτερο απο 25ευρα το ζευγαρι τα τακακια τοτε θα περασω να γινω μετοχος.....
Λογικο μπορει να σου φαινεται να αλλαξεις μετα απο τοσα χρονια τα σωληνακια αλλα θα γινει κατι?????
Το παν ειναι να κανεις κατι για να βελτιωσεις και σημαντικοτερο να ξερεις γιατι το κανεις.. να μου πεις οτι θα βαλεις υψηλης πισω γιατι με το μαμα βραζουν τα υγρα και μενεις απο φρενα να το καταλαβω αλλα να αλλαξεις τα σωληνακια γιατι περασαν 4χρονια....
Το ιδιο μηχανακι εχουμε....

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2680
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1732
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 21, 2007, 01:14:03 μμ »
Επίσης θεωρώ λογικό να χρειάζονται αλλαγή τα σωληνάκια μετά από τόσα χρόνια. Σίγουρα η αλλαγή υλικού σε τακάκια (σκληρότερα) οφελεί, αλλά πέρα από τον ενοχλητικό θόρυβο υπάρχει και επιπλέον φθορά του δίσκου.

δεν σε καταλαβα!
Εχω αλλαξει τα σωληνακια και ΔΕΝ ειδα διαφορα στο φρεναρισμα. Εξαλλου τα σωληνακια υψηλης θεωρητικα οφελουν στα παρατεταμενα φρεναρισματα, οπου και δεν διαστελονται.
Με λιγα λογια, αν τα αλλαξεις δεν θα βρεις αυτο που ψαχνεις, δηλαδη καλυτερο και δυνατοτερο αρχικο φρεναρισμα. Τουλαχιστον εμενα αυτο μου λειπει απο το Καπονορντ.
Το καλυτερο φυσικα ειναι να αλλαξεις και δισκους και τακακια  και σωληνακια και τρομπα :D :D
αλλα τοτε θα τιναξεις την μπανκα στον αερα ε?
Κρατα τα λεφτα σου για δισκους, εκει που δινεις 150, δωσε αλλα τοσα περιπου και βαλτους!!!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

themis3000

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #21 - : Μάρτιος 21, 2007, 10:53:25 μμ »
Θα συμφωνήσω εν μέρει και με τον Harito και τον Lopsi.
Σίγουρα το πίσω φρένο είναι αυτό που μετά από σκληρή χρήση το χάνεις εντελώς. Για αυτό και η πρώτη μου σκέψη ήταν να αλλάξω σωληνάκια υψηλής μόνο πίσω. Αλλά πιστεύω ότι τα σωληνάκια που φορά τώρα, μετά από 4 χρόνια χρήσης πρέπει λογικά να έχουν "ξεχειλώσει" οπότε η πίεση που ασκείται να είναι μικρότερη λόγω της μεγαλύτερης διαμέτρου. (ελπίζω να μην "καραφλιάσει" ο Bill με αυτά που γράφω!). Όσο για την τιμή που ρωτάς Harito είναι κάπου εκεί, αν όχι και λίγο χαμηλότερη -ανάλογα πάντα με τα τακάκια που θα βάλεις.

Τώρα, ο Lopsi δεν έχει άδικο για την αλλαγή δίσκων, τρόμπας κλπ. για την πραγματική βελτίωση των φρένων, αλλά είναι κρίμα να αλλάξω δίσκους που δεν έχουν φτάσει στο τέλος της ζωής τους. Και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα κοστίζουν μόνο 300 ευρώ. Εγώ αυτό που θυμάμαι όταν αγόρασα καινούργιο το Caponord ήταν ότι χρειαζόμουν ένα δάκτυλο στη μανέτα του φρένου ενώ τώρα δύο. Επομένως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Πάντως για να μη μιλάω θεωρητικά, όταν θα τα βάλω θα σας ενημερώσω για τις εντυπώσεις μου.

*

Αποσυνδεδεμένος GiannisV

  • **
  • 61
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #22 - : Μάρτιος 26, 2007, 01:18:49 μμ »
Η Καλή (γυριστρούλα) μου Capo 2003 από 2ο χέρι, τιμή αγοράς 7600 ευρά 30 Αύγουστου 2005 .
Σύνολο χλμ 63000 και κάτι ψιλά. Στα χέρια μου τα 35000.
Έχω αλλάξει τα εξής :
ανορθωτης
μπαταρία
ρελέ μιζας
αλλαγή αναρτήσεων hyperpro μπροστά Technoflex πίσω (τά'παιξε η πίσω, το γνωστό πρόβλημα με την προφόρτιση, εκ των υστέρων έμαθα ότι επισκευάζεται)
αφού κάηκε ο καφέ κονέκτορας  παρέκαμψα, και συνέδεσα απ' ευθείας τα 3 καλώδια με τον ανορθωτή
Δίσκοι μπροστά Braking (αφού στράβωσα τον δεξί με κλειδαριά δισκόφρενου)
Μεταλλικά σωληνάκια φρένων μπρος πίσω
Λάστιχα Brigestone  BW501-BW502
Αλυσιδογράναζα 2 φορές.(τα τελευταία AFAM είναι μια χαρά)
προβληματικό στροφόμετρο (δείχνει ότι θέλει όποτε θέλει)
Tune boy

Τώρα θα μου πείτε... ακόμα ασχολείσαι???
ΝΑΙ.
Γιατί αυτό το μηχανάκι έχει κάτι μαγικό όταν βρίσκεται στον ανοιχτό δρόμο .
ΠΟΤΕ δεν με έχει αφήσει στον δρόμο. (Μερικές φορές απλά δεν έπαινε μπροστά, αλλά ήταν σταματημένο  :psdof: ..άλλο αυτό)
Κρατάει στις στροφές απίστευτα.
Δεν είναι υστερικό.
Μεταφέρει εμένα ΚΑΙ την κοπέλα μου αρχοντικά με κατανάλωση γύρω στα 6.3lit/100 με 125χλμ.μέση ωριαία.
Αν χρειαστεί δείχνει και τα δόντια του σε κάτι άλλα μηχανάκια της τάξης του (adventure tourers και μη, και δεν χρειάζεται να κουβαλάω μαζί μου λίτρα λάδι  :pray:)
Στα 62000χλμ ανοίξαμε τον κινητήρα και ήταν καινούριος.
Αυτά....
(ελπίζω αν φτάσω τα 500000χλμ να αναγνωρίσει η aprilia το μεγαλείο μου και να μου δώσει το καινούριο μοντέλο!!!!!) (δωρεάν)
 :bye: ;)
Ποτέ δεν ξέρεις, μέχρι να μάθεις...

*

dimdoc

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #23 - : Μάρτιος 26, 2007, 06:26:42 μμ »
Λογικο μπορει να σου φαινεται να αλλαξεις μετα απο τοσα χρονια τα σωληνακια αλλα θα γινει κατι?????
Το παν ειναι να κανεις κατι για να βελτιωσεις και σημαντικοτερο να ξερεις γιατι το κανεις.. να μου πεις οτι θα βαλεις υψηλης πισω γιατι με το μαμα βραζουν τα υγρα και μενεις απο φρενα να το καταλαβω αλλα να αλλαξεις τα σωληνακια γιατι περασαν 4χρονια....
Το ιδιο μηχανακι εχουμε....

Σε αρκετα owners manual αναφερεται οτι τα σωληνακια φρενων απο καουτσουκ χρειαζονται προληπτικη αλλαγη καθε 5 χρονια. Σωστα λοιπον ο φιλος σκεφτεται την αλλαγη τους αφου τα χρησιμοποιει επι 4 ετιας, δηλ κοντα στο συνιστωμενο οριο αλλαγης τους.

Σιγουρα θα αντιληφθει διαφορα με τα μεταλλικα σωληνακια. Η αξια τους δεν ειναι μονο σε παρατεταμενα φρεναρισματα, αλλα και σε οποιοδηποτε δυνατο φρεναρισμα, καθως τα μαμισια εχουν τη ταση να "λαστιχαρουν" και να φουσκωνουν κατω απο τη πιεση των υγρων του κυκλωματος
Επισης τα περισσοτερα μεταλλικα σωληνακια εχουν μικροτερη εσωτερικη διαμετρο απο τα εργοστασιακα οποτε παλι επιτυγχανεται μια αυξηση της πιεσης του υγρου που μεταφερεται στις δαγκανες, δηλ αυξηση της δυναμης πεδησεως τελικα
Ειναι νομιζω μια μετατροπη σχετικα φτηνη που αξιζει καθε ευρω. Τα τοποθετεις μια φορα και ησυχαζεις. Ιδιαιτερα σε μοτο που πανε και εκτος δρομου ειναι μια προσθετη ασφαλεια, καθως ειναι σχεδον αδυνατο να κοπουν απο κλαδια, πετρες κλπ, κιτι που μπορει να συμβει στα συμβατικα σωληνακια. Recommended 100%

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #24 - : Μάρτιος 26, 2007, 07:08:53 μμ »
Η Καλή (γυριστρούλα) μου Capo 2003 από 2ο χέρι, τιμή αγοράς 7600 ευρά 30 Αύγουστου 2005 .
Σύνολο χλμ 63000 και κάτι ψιλά. Στα χέρια μου τα 35000.
Έχω αλλάξει τα εξής :
ανορθωτης
μπαταρία
ρελέ μιζας
αλλαγή αναρτήσεων hyperpro μπροστά Technoflex πίσω (τά'παιξε η πίσω, το γνωστό πρόβλημα με την προφόρτιση, εκ των υστέρων έμαθα ότι επισκευάζεται)
αφού κάηκε ο καφέ κονέκτορας  παρέκαμψα, και συνέδεσα απ' ευθείας τα 3 καλώδια με τον ανορθωτή
Δίσκοι μπροστά Braking (αφού στράβωσα τον δεξί με κλειδαριά δισκόφρενου)
Μεταλλικά σωληνάκια φρένων μπρος πίσω
Λάστιχα Brigestone  BW501-BW502
Αλυσιδογράναζα 2 φορές.(τα τελευταία AFAM είναι μια χαρά)
προβληματικό στροφόμετρο (δείχνει ότι θέλει όποτε θέλει)
Tune boy



Γιάννη αν μπορείς φτιάξε ένα καινούργιο θέμα και πες μας δυό λόγια για το tune boy που έχεις τοποθετήσει στο Capo σου
Από που το αγόρασες ,πόσο κάνει και φυσικά τι κερδίζεις απ'αυτό  :bye:
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

geo

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #25 - : Μάρτιος 26, 2007, 07:31:43 μμ »

Σε αρκετα owners manual αναφερεται οτι τα σωληνακια φρενων απο καουτσουκ χρειαζονται προληπτικη αλλαγη καθε 5 χρονια. Σωστα λοιπον ο φιλος σκεφτεται την αλλαγη τους αφου τα χρησιμοποιει επι 4 ετιας, δηλ κοντα στο συνιστωμενο οριο αλλαγης τους.

Σιγουρα θα αντιληφθει διαφορα με τα μεταλλικα σωληνακια. Η αξια τους δεν ειναι μονο σε παρατεταμενα φρεναρισματα, αλλα και σε οποιοδηποτε δυνατο φρεναρισμα, καθως τα μαμισια εχουν τη ταση να "λαστιχαρουν" και να φουσκωνουν κατω απο τη πιεση των υγρων του κυκλωματος
Επισης τα περισσοτερα μεταλλικα σωληνακια εχουν μικροτερη εσωτερικη διαμετρο απο τα εργοστασιακα οποτε παλι επιτυγχανεται μια αυξηση της πιεσης του υγρου που μεταφερεται στις δαγκανες, δηλ αυξηση της δυναμης πεδησεως τελικα
Ειναι νομιζω μια μετατροπη σχετικα φτηνη που αξιζει καθε ευρω. Τα τοποθετεις μια φορα και ησυχαζεις. Ιδιαιτερα σε μοτο που πανε και εκτος δρομου ειναι μια προσθετη ασφαλεια, καθως ειναι σχεδον αδυνατο να κοπουν απο κλαδια, πετρες κλπ, κιτι που μπορει να συμβει στα συμβατικα σωληνακια. Recommended 100%


Έχω ακούσει όμως ότι χάνεις σε αίσθηση. Ισχύει κάτι τέτοιο; Στο χώμα δεν είναι μειονέκτημα αυτό; Ή μήπως οι διαφορές στην αίσθηση της μανέτας δεν είναι τόσο μεγάλες. Γιατί αν είναι θέμα συνήθειας και μόνο, πιστεύω ότι αξίζει.

*

themis3000

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #26 - : Μάρτιος 26, 2007, 08:17:57 μμ »
Φίλε Γιάννη θα ήθελα πέρα από την παράθεση των βλαβών που προέκυψαν να μας ενημέρωσεις και για το κόστος. Νομίζω πως ενδιαφέρει όλους μας.

Επίσης θα ήθελα να μάθω -και αυτό απευθύνεται σε όλους- αν το τελευταίο μοντέλο έχει τα ίδια προβλήματα με τα προηγούμενα ή κάποια έχουν διορθωθεί. Ρωτώ γιατί φίλος μου σε λίγες μέρες θα παραλάβει ένα κατάμαυρο Caponord (θεϊκό...)

*

dimdoc

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #27 - : Μάρτιος 26, 2007, 09:20:32 μμ »

Έχω ακούσει όμως ότι χάνεις σε αίσθηση. Ισχύει κάτι τέτοιο; Στο χώμα δεν είναι μειονέκτημα αυτό; Ή μήπως οι διαφορές στην αίσθηση της μανέτας δεν είναι τόσο μεγάλες. Γιατί αν είναι θέμα συνήθειας και μόνο, πιστεύω ότι αξίζει.


Η αισθηση με τα μεταλλικα σωληνακια ειναι καλυτερη απο οτι με τα λαστιχενια, και ειναι και λογικο. Τουλαχιστον σε οσες μηχανες ειχα μεχρι τωρα (και ειχα βαλει μεταλλικα σωληνακια σε ολες οσες δεν ειχαν απο το εργοστασιο), αυτο παρατηρησα

*

Αποσυνδεδεμένος GiannisV

  • **
  • 61
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #28 - : Μάρτιος 26, 2007, 09:39:50 μμ »
Τιμες εδώ στον Βόλο
ανορθωτής...................120
μπαταρία..................... 90 από την aprilia 45 από άλλη μάρκα αλλά εντελώς ίδια (made by yasha)
ρελέ μίζας....................(δεν θυμάμαι  :blus:)
Δίσκοι braking................520 από brake shop
μεταλλικά σωληνάκια .....120 από brake shop
αναρτήσεις ....................σύνολο 1200 από Σπηλιώτη με την εργασία
λάστιχα .........................250 λίγο πιο πάνω από τον Σπηλιώτη ένα μαγαζί της bridgestone +20 ζυγοστάθμιση
Αλυσιδογράναζα..............την πρώτη μια μάρκα με 2 γράμματα 150, τα afam στο εξωτερικό 240 με εργασία
το tuneboy .....................340 από αγγλία

ά
και
κεντρικό σταντ ..............110 νομίζω
προστατευτικές χούφτες...80
ermax ανεμοθώρακα.......110 από μοτορόδα αλλά τον κατάργησα

για το στροφόμετρο δεν ξέρω ακόμη που να κοιτάξω (μάλλον σε μεταχειρισμένο αν βρω)

συν τα κανονικά σέρβις, λάδια ανά 7500 της agip αυτά που προτείνει και φίλτρο περίπου 70 την αλλαγή

Τα περισσότερα τα έχω αλλάξει μόνος μου άρα οι τιμές δεν έχουν εργασία.

το tune boy είναι software.
κατά καιρούς το μηχανάκι άρχιζε και έκαιγε αρκετά. Σαν να απορυθμίζονταν.
Διάβασα στα διάφορα φόρουμ και αποφάσισα να πάρω το tuneboy.
Δεν μπορώ να πώ οτι ξέρω τι κάνω ακριβώς.
Αυτό που κάνω είναι να τσεκάρω περιοδικά γιά τυχόν προβλήματα που καταγράφει ο εγκέφαλος, να φέρνω το μονοξείδιο του άνθρακα στο ρελαντί κοντά στο 3.5 (με βοήθεια ενός φίλου που έχει αναλυτή καυσαερίων) καθώς και vα μηδενίζω το zero throttle
 Ά ! δοκιμάζω και κανένα διαφορετικό tune για τον εγκέφαλο άλλα το μαμίσιο είναι το καλύτερο μέχρι στιγμής (051123)


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2007, 10:14:17 μμ από GiannisV »
Ποτέ δεν ξέρεις, μέχρι να μάθεις...

*

geo

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #29 - : Μάρτιος 26, 2007, 11:21:31 μμ »

Η αισθηση με τα μεταλλικα σωληνακια ειναι καλυτερη απο οτι με τα λαστιχενια, και ειναι και λογικο. Τουλαχιστον σε οσες μηχανες ειχα μεχρι τωρα (και ειχα βαλει μεταλλικα σωληνακια σε ολες οσες δεν ειχαν απο το εργοστασιο), αυτο παρατηρησα

Για να κάνω πιο ξεκάθαρη την ερώτησή μου διευκρινίζω ότι με τον όρο αίσθηση εννοώ τις πληροφορίες που παίρνεις σε ότι αφορά την πρόσφυση του μπροστινού κατά το φρενάρισμα και όχι τη δύναμη και την αμεσότητα που αναμφίβολα υπερτερούν με τα σωληνάκια υψηλής.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης